Ухвала
від 26.09.2024 по справі 740/4117/22
НІЖИНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 740/4117/22

Провадження № 1-кс/740/858/24

УХВАЛА

про надання дозволу на тимчасовий доступ

до речей і документів

26 вересня 2024 року м. Ніжин

Слідчий суддя Ніжинського міськрайонного суду Чернігівської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Ніжинського РУП ГУ НП в Чернігівській області ОСОБА_3 про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, погоджене прокурором Ніжинської окружної прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні від 13 квітня 2021 року №12021270300000335 за ч. 3 ст. 191 КК України,

установив:

Клопотання мотивоване тим, що СВ Ніжинського РУП ГУ НП в Чернігівській області здійснює досудове розслідування кримінального провадження, відомості про яке внесено до ЄРДР за № 12021270300000335 від 13.04.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

13.04.2021 до Ніжинського РВП ГУ НП в Чернігівській області з ІНФОРМАЦІЯ_1 надійшло письмове повідомлення про виявлення кримінального правопорушення під час проведення ревізії у період часу з 29.01.2021 по 05.03.2021 в ІНФОРМАЦІЯ_2 під час використання коштів фонду боротьби з гострою распіратурною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS CoV-19 та її наслідками, виділених КПКВК 2761330 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров`я у госпітальних округах» за період з 01.01.2020 по 31.01.2021», про що складено акт ревізії № 06-30/02 від 05.03.2021. Відомості за цим фактом 13.04.2021 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12021270300000335 за попередньою правовою кваліфікацією ч. 2 ст.191 КК України.

Згідно з матеріалами досудового розслідування 03.07.2020 ІНФОРМАЦІЯ_2 , в особі ОСОБА_5 , уклало договір підряду № 294 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в особі генерального директора ОСОБА_6 . Договір підряду укладений на проведення робіт, а саме: реконструкція частини будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у АДРЕСА_1 , під відділення екстреної медичної допомоги відповідно до проекту EMERGENCY за підтримки Президента України (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт). Відповідно до договору строк виконання робіт до 25.10.2020, вартість робіт 14 700000,00 грн.

ІНФОРМАЦІЯ_1 під час проведення заходів державного фінансового контролю в період часу з 29.01.2021 по 05.03.2021 провело ревізію в ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо використання коштів фонду боротьби з гострою распіратурною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS CoV-19 та її наслідками, виділених КПКВК 2761330 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров`я у госпітальних округах» за період з 01.01.2020 по 31.01.2021. Згідно з актом ревізії № 06-30/02 від 05.03.2021 виявлено ряд порушень чинного законодавства службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 , а також завищення підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » вартості та обсягів виконаних будівельних робіт, що призвело до збитків. Зокрема, у вересні-грудні 2020 року такі дії призвели до зайвих видатків у сумі 4 294 096,07 грн.

Окрім цього, 09.02.2022 до слідчого відділу Ніжинського РВП ГУ НП в Чернігівській області надійшли матеріали кримінального провадження за №42022270000000006 від 04.01.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за фактом привласнення грошових коштів службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_5 та службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час виконання будівельних робіт за об`єктом реконструкція частини будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 в АДРЕСА_1 , під відділення екстреної медичної допомоги відповідно до проекту EMERGENCY за підтримки президента України за договором підряду № 170 від 07.05.2021 на суму 6 243 327,60 грн.

18.02.2022 прокурором у кримінальному провадженні об`єднано матеріали кримінального провадження за № 42022270000000006 від 04.01.2022 з матеріалами кримінального провадження за № 12021270300000335 від 13.04.2021.

Під час досудового розслідування кримінального провадження за №12021270300000335 від 13.04.2021 призначено комплексну судову будівельно-технічну експертизу та судово-економічну експертизу, виконання якої зараз триває. З метою виконання вказаної експертизи надійшло клопотання експерта про надання додаткових матеріалів, а саме локальних кошторисів з відомостями ресурсів до Договірної ціни до Договору підряду № 170 від 07.05.2021 у паперовому та електронному вигляді; акти приймання виконаних будівельних робіт № 1, 1/1, 2, 2/1, 3, 3/1, 4 за 2021 рік з підсумковими відомостями ресурсів в електронному вигляді, акти приймання виконаних будівельних робіт з підсумковими відомостями ресурсів на суму 5482 68,32 грн у паперовому та електронному вигляді, якщо такі складалися, видаткові накладні, товарні чеки на використані матеріали, загальні журнали робіт, а також журнали авторського нагляду в повному обсязі, документи, що підтверджують вартість робіт будівельних машин та механізмів, використаних на даному об`єкті.

Так, під час досудового розслідування встановлено, що договірна ціна за Договором підряду № 170 від 07.05.2021 становить 6243 327,60 грн, а загальна сума по наданих на дослідження Актах приймання виконаних будівельних робіт, вилучених під час тимчасового доступ 19.01.2024, а саме № 1, 1/1, 2, 3, 3/1, 4 за 2021 рік складає лише 5695 059, 28 грн. Таким чином, не вистачає відомостей про витрати коштів на суму 548268, 32 грн.

27.03.2024 допитано як свідка заступник начальника ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_7 , яка підтвердила, що на вказану суму акти не складалися, оскільки в кабінеті « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та кабінеті « ІНФОРМАЦІЯ_10 » роботи не були проведені.

31.07.2024 допитано як свідка власника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_8 та директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_6 , які повідомили, що на час проведення допиту не пам`ятають обставини, пов`язані з виконанням договору підряду № 170 від 07.05.2021.

Також під час досудового розслідування встановлено, що 12.03.2024 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання» на суму 3578377,73 грн.

10.07.2024 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір про закупівлю № 249 на суму 1026036, 40 грн «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 ».

З метою розкриття вказаного кримінального правопорушення, проведення експертних досліджень, зокрема, проведення комплексної судової будівельно-технічної експертизи та судової економічної експертизи, подальшого призначення та проведення почеркознавчої експертизи, попередження можливого знищення або внесення будь яких змін до документів, встановлення осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, зокрема, з числа службових осіб КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », встановлення свідків у кримінальному провадженні, зокрема, працівників, залучених до проведення робіт, субпідрядників, які фактично виконували роботу, відомості про вартість матеріалів, техніки та робіт, можливості порівняння фактично виконаних робіт з тими, які зазначенні в актах, а також з метою спростування вини осіб, які ймовірно причетні до вчинення кримінального правопорушення, слідчий просив надати тимчасовий доступ та вилучити оригінали та електронні копії з відомостями про особу яка наклала електронний цифровий підпис, а саме: тендерної документації до закупівель проведених КНМ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » Ніжинської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за результатами якої укладено договір № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання» та договору про закупівлю № 249 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 » від 10.07.2024, які укладені з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), зокрема, протоколів уповноваженої особи з публічних закупівель про проведення закупівлі, попередніх консультацій, наказів про проведення закупівлі, протоколу про затвердження річного фінансового плану на 2024 рік, внесення змін до річного фінансового плану на 2024 рік, протоколів про внесення змін до тендерної документації, протоколу уповноваженої особи про надання роз`яснень до тендерної документації; протоколу про визначення переможця та рішення про намір укласти договір; протокол уповноваженої особи про відхилення учасника через ненадання забезпечення тендерної пропозиції, результатів проведення фінансового моніторингу публічних закупівель та іншої тендерної документації пов`язаної із проведенням публічних закупівель, за результатами яких було укладено договір № 71 та договору про закупівлю № 249 за період часу з 01.01.2024 по 01.09.2024; проектно-кошторисної документації, актів коригування, паспортів, експертних звітів до неї, договорів на виготовлення проектно-кошторисної документації з усіма додатками та додатковими угодами з додатками до такого договору, актів прийому передачі проектно-кошторисної документації, на підставі якої виконувалися ремонтні роботи за договором № 71 від 12.03.2024 та договору про закупівлю № 249 за період часу з 01.01.2024 по 01.09.2024; договору № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання» від 12.03.2024 та договору про закупівлю №249 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 » від 10.07.2024 з усіма додатками до них та додатковими угодами з додатками до таких додаткових угод; договорів субпідряду з додатками та додатковими угодами до таких договорів субпідряду; довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3); актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ -2в) з підсумковими відомостями ресурсів до них, акти на закриття прихованих робіт, локальні кошториси на будівельні роботи по об`єкту, підсумкові відомості ресурсів витрат підрядника, супровідника до актів приймання виконаних робіт; рахунків та платіжних документів (доручень) за виконані підрядником, супідрядником роботи згідно з договором підряду, квитанції, чеки та інші документи, в яких містяться відомості про об`єми виконаних робіт, проведені контрольні обміри, улаштовану техніку, використанні будівельні матеріали із зазначенням їх марок, моделей, а також інша будівельно-технічна та платіжно-розхрахункова документація, складена під час виконання ремонтних робіт за договором № 71 від 12.03.2024 та договором про закупівлю № 249 від 10.07.2024 за період часу з 01.01.2024 по 01.09.2024; договори на проведення технічного нагляду, проведеного під час проведення ремонтних робіт за договором №71 від 12.03.2024 та договором про закупівлю № 249 від 10.07.2024, акти виконаних робіт за договорами технічного нагляду, а також договори на проведення авторського нагляду, акти виконаних робіт за договорами авторського нагляду, книги (журнали) технічного, авторського нагляду розпорядження та акти проведення контрольних обмірів будівельних робіт, документи, пов`язанні із здійсненням технічного нагляду виконавцями робіт по технічному нагляду, платіжно-розрахункові документи за фактом здійснення технічного та авторського нагляду, а також інша документація з технічного та авторського нагляду складена під час виконання ремонтних робіт за договором № 71 від 12.03.2024 та договором про закупівлю № 249 від 10.07.2024 за період часу з 01.01.2024 по 01.09.2024; виконавча документація, складена підрядником та передана замовнику, зокрема, у відповідності до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», затверджених Наказом ІНФОРМАЦІЯ_12 від 05.05.2016 р. № 115, якими встановлюються загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури складена та передана під час виконання ремонтних робіт за договором № 71 від 12.03.2024 та договором про закупівлю № 249 від 10.07.2024 за період часу з 01.01.2024 по 01.09.2024; копії наказів про призначення, посадові інструкції, контракти та положення щодо діяльності наступних службових КНП« ІНФОРМАЦІЯ_13 » Ніжинської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ): уповноваженої особи з публічних закупівель; заступника генерального директора з економічних питань ОСОБА_9 ; генерального директора ОСОБА_10 , які були чинні в період часу з 01.01.2024 по 01.09.2024, та копії актів приймання передачі та актів приймання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих основних засобів, складених за результатом виконання ремонтних робіт за договором № 71 від 12.03.2024 та договором про закупівлю №249 від 10.07.2024 у період часу з 01.01.2024 по 01.09.2024.

Володільцем вищевказаних оригіналів документів та електронних копій є Комунальне некомерційне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_11 » Ніжинської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), яка згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань розташована за адресою: АДРЕСА_2 .

Указана інформація буде використана в якості доказу під час досудового розслідування та судового розгляду, а також необхідна для проведення експертних дослідження, зокрема, вже призначених у кримінальному проваджені, містить інформацію про обставини, що підлягають доказуванню, та події кримінального правопорушення, є важливою для встановлення винних осіб. Таким чином, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу з можливістю вилучення оригіналів відповідних документів, а також електронних копій із з відомостями про особу, яка наклала електронний цифровий підпис.

Слідчий просив розглянути клопотання без його участі.

Згідно із ч. 4 ст.107КПКУкраїни фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає в наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити виїмку).

Перевіривши доводи клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов висновку, що слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що зазначена в клопотанні інформація перебуває у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та має значення для встановлення обставин у вказаному кримінальному провадженні. При цьому згідно зі ст.161КПКУкраїни така інформація не становить собою і не включає речей і документів, до яких заборонено доступ. Також доведено неможливість встановити обставини кримінального провадження іншими способами, які передбачається довести за допомогою зазначених у клопотання документів.

Керуючись ст. 159, 162, 163, 164 КПК України,

ухвалив:

Надати дозвіл слідчим СВ Ніжинського РУП ГУ НП в Чернігівськійобласті ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_11 » Ніжинської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ; АДРЕСА_2 ), з можливістю ознайомитися, зробити копії, вилучити (здійснити виїмку), а саме:

- тендерної документації до закупівель, проведених Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_11 » Ніжинської міської ради (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за результатами якої було укладено договір № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання» та договору про закупівлю № 249 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 » від 10.07.2024, які укладені з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), зокрема, протоколів уповноваженої особи з публічних закупівель про проведення закупівлі, попередніх консультацій, наказів про проведення закупівлі, протоколу про затвердження річного фінансового плану на 2024 рік, внесення змін до річного фінансового плану на 2024 рік, протоколів про внесення змін до тендерної документації, протоколу уповноваженої особи про надання роз`яснень до тендерної документації, протоколу про визначення переможця та рішення про намір укласти договір, протоколу уповноваженої особи про відхилення учасника через ненадання забезпечення тендерної пропозиції, результатів проведення фінансового моніторингу публічних закупівель та іншої тендерної документації, пов`язаної із проведенням публічних закупівель, за результатами яких було укладено договір № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання», та договору про закупівлю № 249 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 » від 10.07.2024;

- проектно-кошторисної документації, актів коригування, паспортів, експертних звітів до неї, договорів на виготовлення проектно-кошторисної документації з усіма додатками та додатковими угодами з додатками до такого договору, актів прийому передачі проектно-кошторисної документації, на підставі якої виконувалися ремонтні роботи за договором № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання» від 12.03.2024, та договору про закупівлю № 249 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 » від 10.07.2024;

- договору № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання» від 12.03.2024, та договору про закупівлю № 249 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 » від 10.07.2024, з усіма додатками до них та додатковими угодами з додатками до таких додаткових угод; договорів субпідряду з додатками та додатковими угодами до таких договорів субпідряду; довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3); актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) з підсумковими відомостями ресурсів до них, акти на закриття прихованих робіт, локальні кошториси на будівельні роботи по об`єкту, підсумкові відомості ресурсів витрат підрядника, супровідника до актів приймання виконаних робіт; рахунків та платіжних документів (доручень) за виконані підрядником, супідрядником роботи згідно з договором підряду, квитанції, чеки та інші документи в яких містяться відомості про об`єми виконаних робіт, проведені контрольні обміри, улаштовану техніку, використанні будівельні матеріали із зазначенням їх марок, моделей, а також інша будівельно-технічна та платіжно-розхрахункова документація складена в ході виконання ремонтних робіт за договором № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання» від 12.03.2024, та договором про закупівлю № 249 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 » від 10.07.2024;

- договори на проведення технічного нагляду, проведеного під час проведення ремонтних робіт за договором № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання» від 12.03.2024, та договором про закупівлю № 249 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 » від 10.07.2024, акти виконаних робіт за договорами технічного нагляду, а також договори на проведення авторського нагляду, акти виконаних робіт за договорами авторського нагляду, книги (журнали) технічного, авторського нагляду розпорядження та акти проведення контрольних обмірів будівельних робіт, документи, пов`язані із здійсненням технічного нагляду виконавцями робіт по технічному нагляду, платіжно-розрахункові документи за фактом здійснення технічного та авторського нагляду, а також інша документація з технічного та авторського нагляду, складена під час виконання ремонтних робіт за договором № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання» від 12.03.2024 та договором про закупівлю № 249 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 » від 10.07.2024;

- виконавча документація, складена підрядником та передана замовнику, зокрема, відповідно до вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», затверджених Наказом ІНФОРМАЦІЯ_12 від 05.05.2016 р. № 115, якими встановлюються загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури (далі - об`єкти будівництва), складена та передана під час виконання ремонтних робіт за договором № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання» від 12.03.2024 та договором про закупівлю № 249 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 » від 10.07.2024;

- копії наказів про призначення, посадові інструкції, контракти та положення, щодо діяльності наступних службових КНП ІНФОРМАЦІЯ_11 » ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ): уповноваженої особи з публічних закупівель; заступника генерального директора з економічних питань ОСОБА_9 ; генерального директора ОСОБА_10 , які були чинні в період часу з 01.01.2024 по 01.09.2024, та копії актів приймання-передачі та актів приймання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих основних засобів складених за результатом виконання ремонтних робіт за договором № 71 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 , призначених під облаштування ангіографічного обладнання» від 12.03.2024 та договором про закупівлю № 249 «з капітального ремонту приміщень 2-го поверху будівлі головного корпусу КНП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », призначених під облаштування ангіографічного обладнання, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 » від 10.07.2024, за період часу з 01.01.2024 по 01.09.2024.

Ухвала може бути пред`явлена до виконання у строк одного місяця з дня її постановлення.

Особа, яка пред`являє цю ухвалу до виконання, зобов`язана вручити її копію особі, яка зазначена в ухвалі як володілець документів та залишити опис документів, які вилучаються на підставі ухвали слідчого судді, а на вимогу володільця залишити копії вилучених документів.

Наслідком невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів може бути постановлення ухвали про дозвіл на проведення обшуку відповідно до нормКПК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудНіжинський міськрайонний суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення26.09.2024
Оприлюднено30.09.2024
Номер документу121912868
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —740/4117/22

Ухвала від 08.10.2024

Кримінальне

Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області

Гагаріна Т. О.

Ухвала від 02.10.2024

Кримінальне

Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області

Олійник В. П.

Ухвала від 26.09.2024

Кримінальне

Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області

Шевченко І. М.

Ухвала від 25.07.2024

Кримінальне

Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області

Шевченко І. М.

Ухвала від 29.01.2024

Кримінальне

Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області

Олійник В. П.

Ухвала від 29.01.2024

Кримінальне

Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області

Олійник В. П.

Ухвала від 16.01.2024

Кримінальне

Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області

Карпусь І. М.

Ухвала від 03.01.2024

Кримінальне

Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області

Шевченко І. М.

Ухвала від 27.12.2023

Кримінальне

Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області

Гагаріна Т. О.

Ухвала від 08.11.2022

Кримінальне

Ніжинський міськрайонний суд Чернігівської області

Пантелієнко В. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні