30.09.2024
Єдиний унікальний номер 1-77/11
Провадження №1-в/389/72/24
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 вересня 2024 року Знам`янський міськрайонний суд Кіровоградської області в складі: головуючого судді - ОСОБА_1 ,
за участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , представника ВП №1(м.Знам`янка) ОСОБА_4 , засудженого ОСОБА_5 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні залу суду в місті Знам`янка Кіровоградської області подання начальника ВП №1 (м.Знам`янка) Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області стосовно
ОСОБА_5 ,
ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с.Лозовськ Лозовського району Молдови, громадянина України, освіта середня, не одруженого, не працюючого, місце проживання (перебування): АДРЕСА_1 , раніше судимого: 24.02.2011 Кіровським районним судом м.Кіровограда, за ч.1 ст.115 КК України, до 10 років позбавлення волі,
про встановлення адміністративного нагляду,
В С Т А Н О В И В:
У поданні начальник ВП №1 (м.Знам`янка) Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області просить встановити стосовно ОСОБА_5 адміністративний нагляд терміном на 1 рік, з такими обмеженнями: заборонити вихід з дому (квартири) з 22.00 до 06.00 години; заборонити виїзд за межі району без дозволу керівництва відділу поліції №1 (м.Знам`янка) Кропивницького РУП ГУНП України в Кіровоградській області; заборонити відвідування кафе-барів, з метою вживання алкогольних напоїв; зобов`язати з`являтись на реєстрацію до відділу поліції №1 (м.Знам`янка) Кропивницького районного управління поліції ГУНП України в Кіровоградській області, з 09.00 години до 12.00 години, кожної першої п`ятниці кожного місяця, мотивуючи наступним.
Звільнившись 24.05.2019 з місць позбавлення волі по відбуттю строку покарання ОСОБА_5 на шлях виправлення не став, почав зловживати алкогольними напоями, порушував громадський порядок. Незважаючи на попередження про можливість встановлення адміністративного нагляду, протягом 2024 року неодноразово притягувався до адміністративної відповідальності за придбання горілки (самогону) домашнього виготовлення, керування транспортним засобом без відповідних документів на право керування та у стані алкогольного сп`яніння, вчинення домашнього насильства. Після кожного притягнення до адміністративної відповідальності, попереджався про можливість встановлення щодо нього адміністративного нагляду, однак не реагував, тож виникла необхідність звернення до суду з даним поданням.
Представник відділу поліції №1 (м.Знам`янка) Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області у судовому засіданні підтримав подання, просив суд встановити стосовно ОСОБА_5 адміністративний нагляд, оскільки він на шлях виправлення не став.
Прокурор наполягав на встановленні стосовно ОСОБА_5 адміністративного нагляду.
ОСОБА_5 у судовому засіданні проти встановлення адміністративного нагляду не заперечував.
Суд, вислухавши думку учасників судового розгляду, дослідивши матеріали справи, встановив наступне.
ОСОБА_5 засуджений 24.02.2011 Кіровським районним судом м.Кіровограда, за ч.1 ст.115 КК України, до 10 років позбавлення волі, звільнився 24.05.2019 по відбуттю строку покарання.
Постановою відділу поліції №1 (м.Знам`янка) КРУП ГУНП в Кіровоградській області від 13.02.2024 ОСОБА_5 було визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.177 КУпАП.
Постановами Знам`янського міськрайонного суду Кіровоградської області від 06.06.2024, 20.06.2024, 27.06.2024 ОСОБА_5 було визнано винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених відповідно ч.5 ст.126, ч.3 ст.130, ч.2 ст.173-2 КУпАП. Після кожного притягнення до адміністративної відповідальності, ОСОБА_5 попереджався про можливість встановлення стосовно нього адміністративного нагляду.
В силу ст.ст.3,4 «Про встановлення адміністративного нагляду за особами звільненими з місць позбавлення волі», адміністративний нагляд встановлюється щодо повнолітніх осіб: б) засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо під час відбування покарання їх поведінка свідчила, що вони вперто не бажають стати на шлях виправлення і залишаються небезпечними для суспільства; в) засуджених до позбавлення волі за тяжкі, особливо тяжкі злочини або засуджених два і більше разів до позбавлення волі за умисні злочини, якщо вони після відбування покарання або умовно-дострокового звільнення від відбування покарання, незважаючи на попередження органів Національної поліції, систематично порушують громадський порядок і права інших громадян, вчиняють інші правопорушення; г) засуджених до позбавлення волі за один із злочинів, пов`язаних з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів; ґ) засуджених до позбавлення волі за злочин проти статевої свободи та статевої недоторканості малолітньої особи; д) засуджених до довічного позбавлення волі; е) звільнених умовно-достроково від відбування покарання на підставі, визначеній статтею 811 Кримінального кодексу України. Адміністративний нагляд стосовно цих осіб здійснюється виключно в порядку, визначеному статтею 71 цього Закону.
Підставами для встановлення адміністративного нагляду є: а) вирок суду, що набрав законної сили, - щодо осіб, зазначених у пунктах "г" і "ґ" статті 3 цього Закону; б) матеріали установ виконання покарань - щодо осіб, зазначених у пунктах "б", "д" статті 3 цього Закону; в) матеріали органів Національної поліції - щодо осіб, зазначених у пункті "в" статті 3 цього Закону.
Відповідно до ч.2 ст.6 Закону України «Про встановлення адміністративного нагляду за особами звільненими з місць позбавлення волі», адміністративний нагляд встановлюється у визначеному статтею 5 цього Закону порядку терміном від одного року до двох років і не може перевищувати термінів, передбачених законом для погашення або зняття судимості. Для осіб, зазначених у пунктах "ґ", "д" статті 3 цього Закону, адміністративний нагляд встановлюється на строк до погашення судимості.
Згідно з ст.10 Закону України «Про встановлення адміністративного нагляду за особами звільненими з місць позбавлення волі», до осіб, щодо яких встановлено адміністративний нагляд, за постановою суду можуть бути застосовані частково або у повному обсязі такі обмеження: а) заборона виходу з будинку (квартири) у визначений час, який не може перевищувати восьми годин на добу; б) заборона перебування у визначених місцях району (міста); в) заборона виїзду чи обмеження часу виїзду в особистих справах за межі району (міста); г) реєстрація в міліції від одного до чотирьох разів на місяць. Під час здійснення адміністративного нагляду, суд, за поданням начальника органу Національної поліції, з урахуванням особи піднаглядного, його способу життя і поведінки, може змінювати (зменшувати або збільшувати) обсяг обмежень, передбачених цією статтею.
Враховуючи викладене, те що ОСОБА_5 , після звільнення з місць позбавлення волі, на шлях виправлення не став, неодноразово притягувався до відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч.5 ст.126, ч.3 ст.130, ч.2 ст.173-2 КУпАП, при цьому свідомо вчиняв правопорушення, будучи неодноразово попередженим про можливість встановлення щодо нього адміністративного нагляду, з урахуванням особи засудженого, даних, що його характеризують, вважає, що подання начальника ВП №1 (м.Знам`янка) Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст.3,4,5-7,10 Закону України «Про встановлення адміністративного нагляду за особами звільненими з місць позбавлення волі» від 01 грудня 1994 року, суд,-
П О С Т А Н О В И В :
Подання начальника відділу поліції №1 (м.Знам`янка) Кропивницького РУП ГУНП в Кіровоградській області - задовольнити.
Встановити адміністративний нагляд стосовно ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уродженця с.Лозовськ Лозовського району Молдова, на термін 1 (один) рік, з наступними обмеженнями:
заборонити вихід з дому (квартири) з 22.00 до 06.00 години;
заборонити виїзд за межі району без дозволу керівництва відділу поліції №1 (м.Знам`янка) Кропивницького районного управління поліції ГУНП України в Кіровоградській області;
заборонити відвідування кафе-барів, з метою вживання алкогольних напоїв;
зобов`язати з`являтись на реєстрацію до відділу поліції №1 (м.Знам`янка) Кропивницького районного управління поліції ГУНП України в Кіровоградській області, з 09.00 години до 12.00 години, кожної першої п`ятниці кожного місяця.
Попередити ОСОБА_5 про те, що у разі порушення правил адміністративного нагляду, його буде притягнуто до адміністративної відповідальності.
На ухвалу суду може бути подана апеляційна скарга до Кропивницького апеляційного суду, через Знам`янський міськрайонний суд Кіровоградської області, протягом семи днів з дня її оголошення, а засудженим ОСОБА_5 в той же строк з дня вручення йому копії даної постанови, шляхом подачі апеляційної скарги через Знам`янський міськрайонний суд Кіровоградської області.
Суддя Знам`янського
міськрайонного суду
Кіровоградської області ОСОБА_1
Суд | Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2024 |
Оприлюднено | 01.10.2024 |
Номер документу | 121955272 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Справи в порядку виконання судових рішень у кримінальних провадженнях про установлення, припинення адміністративного нагляду |
Кримінальне
Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області
Ябчик Н. М.
Кримінальне
Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області
Богданова О. Е.
Кримінальне
Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області
Богданова О. Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні