Ухвала
від 30.09.2010 по справі 2а-5256/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 вересня 2010 р. Справа № 5100/10

Колегія суддів Львівсько го апеляційного адміністрат ивного суду в складі:

головуючого судді - Носа С. П.,

суддів - Улицького В. З., Ша веля Р. М.,

при секретарі судового зас ідання - Шологон В. Р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львов і апеляційну скаргу Державно ї податкової інспекції у Жов ківському районі Львівської області на постанову Львівс ького окружного адміністрат ивного суду від 14 грудня 2009 рок у в справі за позовом фермерс ького господарства «Біля Рат и»до Державної податкової ін спекції у Жовківському район і Львівської області про виз нання нечинними та скасуванн я податкових повідомлень-ріш ень, -

В С Т А Н О В И Л А:

19 серпня 2009 року, Львівсь ким окружним адміністративн им судом зареєстровано позов ну заяву фермерського господ арства «Біля Рати»до Державн ої податкової інспекції у Жо вківському районі Львівсько ї області про визнання нечин ними та скасування податкови х повідомлень-рішень № 471/23-0/1/8544/3480 9880 та № 472/23-0/1/8544/34809880 від 30 липня 2009 року .

В обґрунтування вимог поз овної заяви зазначено, що від повідачем проведено планову виїзну документальну переві рку ФГ «Біля Рати»з питань до тримання вимог податкового з аконодавства за період з 11.12.2006 р оку по 31.12.2008 року, валютного та і ншого законодавства за періо д з 11.12.2006 року по 31.12.2008 року, про що с кладено акт № 819/23-0/33809880 від 05.05.2009 рок у. На підставі вказаного акту відповідачем прийнято оскар жувані податкові повідомлен ня рішення, якими позивачу ви значено суму податкового зоб ов'язання з врахуванням штра фних санкцій. Відповідачем в становлено, що за період з 11.12.2006 року по 30.06.2008 року господарство м задекларовано скореговани й валовий дохід у розмірі 302182 г рн., а перевіркою встановлено його заниження на суму 3 704 962 гр н., оскільки включено до скори гованого валового доходу сум и безповоротної фінансової д опомоги, отриманої у звітном у періоді, а саме сум, внесених головою фермерського господ арства, як внесок до статутно го фонду господарства. Стату тний фонд (складений капітал ) не зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридични х осіб, фізичних осіб - підприє мців, про його розмір прямо не вказано в статуті господарс тва. Засновницький договір, щ о був представлений податков им органам, не є дійсний, оскіл ьки підписи на ньому мають бу ти посвідчено нотаріально. Т акі твердження відповідача с уперечать чинному законодав ству, оскільки засновником ф ермерського господарства є л ише одна особа, а решта - член и господарства, установчим д окументом ФГ «Біля Рати»є но таріально завірений Статут. Порядок створення фермерськ ого господарства та його дія льність регулюється Законом України «Про фермерське гос подарство». Статтею 19 Закону У країни «Про

Суддя у 1-ій інст. - Гавди к З. В.

Справа № 2а-5256/09/1370 Рядок статзвіту № 2.11.3 Суддя-доповідач - Нос С. П.

Справа № 5100/10/9104

фермерське господарств о»передбачено порядок форму вання майна фермерського гос подарства. Статтею 20 Закону Ук раїни «Про фермерське господ арство»передбачено, що майно фермерського господарства н алежить йому на праві власно сті. Щодо засновницького дог овору ФГ «Біля Рати»- п. 4.3., для ф ормування статутного фонду ( складеного капіталу) голова господарства вносить до його складу кошти за зазначеним в ньому графіком і таке внесен ня коштів підтверджується Ак тами прийому-передачі. В п. 3.1.2. з гаданого акту перевірки зазн ачено, що за період з 11.12.2006 року п о 30.06.2008 року господарством заде кларовано валові витрати у р озмірі 301682 грн., перевіркою вст ановлено їх завищення на сум у 79610 грн. Завищення здійснено з а рахунок включення до валов их витрат, витрати на проведе ння сільськогосподарських р обіт ще додатково на земельн их ділянках площею 36,73 га, які н е перебувають в користуванні господарства. Відповідно до норм законодавства, до склад у валових витрат можуть бути включені витрати, які підтве рджені відповідними первинн ими документами. Саме таким д окументами в даному випадку є: договори на виконання робі т, акти виконаних робіт платі жні та розрахункові документ и, які були подані для перевір ки. Фермерське господарство займається вирощенням, збира нням та реалізацією сільсько господарської продукції, а т ому незрозуміло чому податко ві органи вважають, що здійсн ення сільськогосподарських робіт на земельних ділянках , які перебувають у користува нні інших юридичних осіб, не в ідноситься до господарської діяльності фермерського гос подарства. Податковими орган ами не перевірено правовідно сини ФГ «Біля Рати»з юридичн ими особами, на чиїх земельни х ділянках здійснювалося вир ощення сільськогосподарськ ої продукції. Також не взято д о уваги те, що сільськогоспод арська продукція, яка була от римана позивачем при здійсне нні сільськогосподарських р обіт на земельних ділянках, щ о не перебувають в користува нні позивача, реалізована ни м і дана операція була оподат кована згідно з чинним закон одавством. Крім того, перевір кою повноти нарахування орен дної плати встановлено заниж ення на суму 793,44 грн., в тому числ і за 2007 рік на суму 391,20 грн., за 2008 рі к на суму 402,24 грн. Проте, такі тве рдження відповідача супереч ать чинному законодавству. Ж одна із зазначених сум не є ві рною, оскільки головою ферме рського господарства справн о сплачувалася орендна плата за землю, про що свідчать квит анції, які наявні в матеріала х справи.

Постановою Львівського ок ружного адміністративного с уду від 14 грудня 2009 року позов з адоволено частково. Визнано протиправними і скасовано по даткове повідомлення-рішенн я Державної податкової інспе кції у Жовківському районі Л ьвівської області № 471/23-0/1/8544/34809880 в ід 30 липня 2009 року повністю. Виз нано протиправним і скасован о податкове повідомлення-ріш ення Державної податкової ін спекції у Жовківському район і Львівської області № 472/23-0/1/8544/3480 9880 від 30 липня 2009 року в частині в изначення суми податкового з обов' язання 8273 грн. 44 коп., в том у числі 793 грн. 44 коп. - основног о платежу, 7480 грн. - штрафних (ф інансових) санкцій. В задовол енні інших позовних вимог ві дмовлено.

Зазначену постанову мотив овано тим, що призначення пла тежів позивача про внесення коштів до статутного фонду, у неможливлює зарахування так их відповідачем до безповоро тної фінансової допомоги. По несені фактичні витрати щодо земельної ділянки, яка не є у юридичній власності і корист уванні позивача, не спростов уються відповідачем, та є вал овими витратами на виготовле ння продукції для її подальш ого використання у власній г осподарській діяльності. Фак тична сплата коштів до бюдже ту з призначенням платежу «о рендна плата»підтверджуєть ся квитанціями про сплату.

Не погоджуючись з прийнято ю постановою, відповідачем - Державною податковою інспек цією в Жовківському районі, п одано апеляційну скаргу до Л ьвівського апеляційного адм іністративного суду, в якій в исловлено прохання скасуват и оскаржувану постанову та п рийняти нову, якою в задоволе нні позовних вимог відмовити .

В обґрунтування вимог апел яційної скарги зазначено, що судом першої інстанції не вз ято до уваги надані відомост і з центральної бази даних Де ржавного реєстру фізичних ос іб ДПА України про суми випла чених доходів голові фермерс ького господарства «Біля Рат и»ОСОБА_3, з яких вбачаєть ся недекларування коштів на суму 4 007 144 грн. Також позивачем не надано будь-якого докумен тального підтвердження підс тав використання земельних д ілянок площею 36,7332 га на терито рії Пустомитівського району Львівської області, а також н е надано документального під твердження використання дан их земельних ділянок в госпо дарській діяльності фермерс ького господарства «Біля Рат и». Щодо орендної плати за зем лю, то позивачем додано до сво єї позовної заяви копії квит анцій про сплату орендної пл ати за землю у 2007-2008 роках, однак , у вказаних квитанціях платн иком зазначену фізичну особу ОСОБА_3, а не фермерське го сподарство «Біля Рати». Крім того, з поданих квитанцій нем ожливо встановити за які сам е ділянки внесено плату, оскі льки в них не вказано дату, ном ер договору оренди чи площу з емельної ділянки.

Представник позивача, у суд овому засіданні, вимоги апел яційної скарги заперечив та просить таку залишити без за доволення.

Представник відповідача, у судовому засіданні, вимоги а пеляційної скарги підтримав та просить таку задовольнит и.

Заслухавши суддю-доповіда ча, пояснення сторін, проанал ізувавши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, к олегія суддів не вбачає підс тав для її задоволення.

Пунктом 4.3. розділу 4 «Майно і кошти господарства»засновн ицького договору фермерсько го господарства «Біля Рати», складеного у 2006 році та підпис аного засновниками господар ства, передбачено, що для форм ування статутного фонду (скл аденого капіталу) голова гос подарства вносить до його ск ладу кошти, за зазначеним в нь ому графіком.

Пунктом 1.2 статуту ФГ «Біля Р ати»передбачено, що головою господарства є ОСОБА_3. У п ункті 5.2 Статуту вказано, що го сподарство є власником майна переданого йому засновникам и і учасниками. У пункті 5.3. Стат уту зазначено, що джерелами ф ормування майна господарств а є майно і кошти що вносяться в якості внеску головою. У пун кті 5.5. Статуту визначено, що су б'єктом права власності на ма йно господарства є господарс тво.

З наявних в матеріалах спра ви копій актів приймання-пер едачі коштів вбачається здій снення ОСОБА_3 передачі ФГ «Біля Рати», відповідно до ум ов засновницького договору, до статутного фонду (складен ого капіталу) господарства к оштів протягом 2007-2009 років. Вказ ане також підтверджується ві дповідними квитанціями із пр изначення платежу «внесок до складеного капіталу».

05 травня 2009 року Державною по датковою інспекцією у Жовків ському районі Львівської обл асті, на підставі направленн я від 03.04.2009 року № 125/23-0 та направле ння на продовження перевірки від 16.04.2009 року № 135/23-0, проведено по запланову виїзну перевірку п озивача з питань дотримання вимог податкового законодав ства за період з 11.12.2006 року по 31.12.2 008 року, валютного та іншого за конодавства за період з 11.12.2006 ро ку по 31.12.2008 року, про що складено відповідний акт № 819/23-0/34809880.

В процесі проведення перев ірки податковим органом вста новлено:

- на порушення п. п. 4.1.6 ., п. 4.1., ст. 4 Закону України «Про о податкування прибутку підпр иємств»позивачем не включен о до складу скоригованого ва лового доходу суми безповоро тної фінансової допомоги, от риманої у звітному періоді, а саме з 11.12.2006 року по 30.06.2008 року - зді йснення внесення грошових ко штів на банківський рахунок позивача на загальну суму 4 007 144 грн. в якості внесків у стату тний фонд. Згідно даних Єдино го державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб - під приємців, розмір статутного фонду позивача становить 0.00 г рн. чим встановлено заниженн я валового доходу за вказани й період на суму 3704962.00 грн.;

- на порушення п. 5.1., п. п. 5.2.1., п. 5.2., ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підп риємств»позивачем неправом ірно включено до складу вало вих витрат вартість не пов'яз аних з власною господарською діяльністю товарів, робіт (по слуг) на суму 79 610 грн. Використа ння насіння, добрива, засобів захисту та наданих послуг на площі 36,7332 га (90 га - 53,2668 га = 36,7332 га, що становить 40,8% (питома вага) від площі 90 га) не пов'язані із госп одарською діяльністю позива ча;

- заниження нарахування о рендної плати за землю за пер іод з 11.12.2006 року по 31.12.2008 року на су му 793,44 грн., в тому числі за 2007 рік на суму 391,20 грн. за 2008 рік на суму 402,24 грн., а також неподання пода ткової декларації орендної п лати за земельну ділянку дер жавної і комунальної власнос ті за 2007 та 2008 роки.

30.07.2009 року, згідно вказано го Акту перевірки, відповіда чем прийнято податкове повід омлення-рішення № 471/23-0/1/8544/34809880, яки м позивачу згідно з п. п. «б»п. п .4.2.2., п. 4.2., ст. 4. п. п., 17.1.3., п. п. 17.1.6., п. 17.1. ст. 1 7 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» за порушення п. п. 5.2.1., п. 5.2 . ст. 5, п. п. 4.1.6, п. 4.1., ст. 4 Закону Украї ни «Про оподаткування прибут ку підприємств» визначено по даткове зобов'язання з подат ку на прибуток в сумі 946 018 грн. та застосовано штрафні (фінанс ові) санкції в розмірі 572 608, 30 грн ., усього на суму 1 518 626,30 грн. та под аткове повідомлення-рішення № 472/23-0/1/8544/34809880, яким позивачу згідн о з п. п. «а»п. п.4.2.2., п.4.2., ст. 4, п. п.17.1.1., п . п. 17.1.2., п. 17.1. ст. 17 Закону України « Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами»за порушен ня ст. ст. 12, 14 Закону України «Пр о плату за землю»визначено п одаткове зобов'язання за пла тежем - орендна плата за землю в сумі 793,44 грн. та застосовано ш трафні (фінансові) санкції в р озмірі 7820,00 грн., усього на суму 8 613,44 грн.

Згідно ст. 1 Закону України « Про фермерське господарство », фермерське господарство є формою підприємницької діял ьності громадян із створення м юридичної особи, які виявил и бажання виробляти товарну сільськогосподарську проду кцію, займатися її переробко ю та реалізацією з метою отри мання прибутку на земельних ділянках, наданих їм для веде ння фермерського господарст ва, відповідно до закону.

Фермерське господарство д іє на основі Статуту. У Статут і зазначаються найменування господарства, його місцезна ходження, адреса, предмет і ме та діяльності, порядок форму вання майна (складеного капі талу), органи управління, поря док прийняття ними рішень, по рядок вступу до господарства та виходу з нього та інші поло ження, що не суперечать закон одавству України.

Згідно ст. 4 Закону України « Про фермерське господарство », головою фермерського госп одарства є його засновник аб о інша визначена в Статуті ос оба. Голова фермерського гос подарства представляє ферме рське господарство перед орг анами державної влади, підпр иємствами, установами, орган ізаціями та окремими громадя нами чи їх об'єднаннями відпо відно до закону. Голова ферме рського господарства уклада є від імені господарства уго ди та вчиняє інші юридично зн ачимі дії відповідно до зако нодавства України.

Згідно ст. 8 Закону України « Про фермерське господарство », для державної реєстрації ф ермерського господарства го лова фермерського господарс тва або уповноважена ним осо ба особисто або поштою (реком ендованим листом), крім інших , подає до органу державної ре єстрації: засновницькі докум енти (установчий договір про створення фермерського госп одарства та Статут фермерськ ого господарства).

Підписи громадян на устано вчих документах про створенн я фермерського господарства посвідчуються нотаріусом.

Державна реєстрація ферме рського господарства провод иться за наявності всіх необ хідних документів протягом н е більше п'яти робочих днів. Ор гани державної реєстрації з обов'язані протягом цього те рміну внести дані з реєстрац ійної картки до Реєстру суб'є ктів підприємницької діяльн ості та видати Свідоцтво про державну реєстрацію фермерс ького господарства.

Згідно ст. 14 Закону України « Про фермерське господарство », фермерське господарство т а його члени відповідно до за кону, крім іншого, мають право :

- самостійно господ арювати на землі;

- власності на посіви і насадження сільськогоспод арських та інших культур, на в ироблену сільськогосподарс ьку продукцію;

- реалізовувати вир облену сільськогосподарськ у продукцію на вітчизняних р инках і поставляти на експор т.

Згідно ст. 15 Закону Украї ни «Про фермерське господарс тво», фермерські господарств а, у власності яких є земельні ділянки, надані їм для веденн я фермерського господарства , крім іншого, відповідно до за кону, зобов'язані - сплачувати податки та збори.

Згідно ст. 19 Закону України « Про фермерське господарство », до складу майна фермерсько го господарства (складеного капіталу), крім іншого, можуть входити грошові кошти, які пе редаються членами фермерськ ого господарства до його скл аденого капіталу.

Згідно ст. 20 Закону України « Про фермерське господарство », майно фермерського господ арства належить йому на прав і власності. Порядок володін ня, користування і розпорядж ення майном фермерського гос подарства здійснюється відп овідно до його Статуту, якщо і нше не передбачено угодою мі ж членами фермерського госпо дарства та законом.

Згідно ст. 24 Закону України « Про фермерське господарство », фермерське господарство д іє на умовах самоокупності. В сі витрати господарство покр иває за рахунок власних дохо дів та інших джерел, не заборо нених законодавством. Фермер ське господарство самостійн о визначає напрями своєї дія льності, спеціалізацію, орга нізує виробництво сільськог осподарської продукції, її п ереробку та реалізацію, на вл асний розсуд та ризик, підбир ає партнерів з економічних з в'язків у всіх сферах діяльно сті, у тому числі іноземних. Фе рмерське господарство має пр аво вступати в договірні від носини з будь-якими юридични ми або фізичними особами, орг анами державної влади та орг анами місцевого самоврядува ння.

Згідно ст. 28 Закону України « Про фермерське господарство », фермерське господарство в еде бухгалтерський облік рез ультатів своєї роботи і пода є відповідним органам фінанс ову звітність, статистичну і нформацію та інші дані, встан овлені законодавством Украї ни.

Згідно п. п. 1.22.1., п. 1.22. ст. 1 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»(в реда кції що діяла на час спірних п равовідносин), безповоротна фінансова допомога - це сума коштів, передана платнику по датку згідно з договорами да рування, іншими подібними до говорами, які не передбачают ь відповідної компенсації чи повернення таких коштів (за в инятком бюджетних дотацій і субсидій), або без укладання т аких угод.

Згідно п. п. 4.1.6. п. 4.1. ст. 4 Закону У країни «Про оподаткування пр ибутку підприємств», доходи з інших джерел, у тому числі, а ле не виключно, у вигляді сум б езповоротної фінансової доп омоги, отриманої платником п одатку у звітному періоді вк лючаються у валовий дохід.

Згідно п. п. 4.2.5. п. 4.2. ст. 4 Закону У країни «Про оподаткування пр ибутку підприємств», суми ко штів або вартість майна, що на дходять платнику податку у в игляді прямих інвестицій або реінвестицій у корпоративні права, емітовані таким платн иком податку, в тому числі гро шові або майнові внески, згід но з договорами про спільну д іяльність на території Украї ни без створення юридичної о соби, не включаються до склад у валового доходу.

Згідно п. 5.1. ст. 5 Закону Україн и «Про оподаткування прибутк у підприємств», валові витра ти виробництва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь-як их витрат платника податку у грошовій, матеріальній або н ематеріальній формах, здійсн юваних як компенсація вартос ті товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляють ся) таким платником податку д ля їх подальшого використанн я у власній господарській ді яльності.

Згідно п. п. 5.2.1. п. 5.2. ст. 5 Закону У країни «Про оподаткування пр ибутку підприємств», до скла ду валових витрат включаютьс я суми будь-яких витрат, сплач ених (нарахованих) протягом з вітного періоду у зв'язку з пі дготовкою, організацією, вед енням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охо роною праці, у тому числі витр ати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну ), з урахуванням обмежень, уста новлених пунктами 5.3 - 5.7 цієї ж с татті.

Згідно ст. 13 Закону України « Про плату за землю», підставо ю для нарахування земельного податку є дані державного зе мельного кадастру, а орендно ї плати за земельну ділянку, я ка перебуває у державній або комунальній власності, - дого вір оренди такої земельної д ілянки.

Згідно ст. 14 Закону України « Про плату за землю», платники земельного податку, а також о рендної плати за земельні ді лянки державної або комуналь ної власності (крім громадян ) самостійно обчислюють суму земельного податку та оренд ної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному о ргану державної податкової с лужби за місцезнаходженням з емельної ділянки податкову д екларацію на поточний рік за формою, встановленою центра льним податковим органом, з р озбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Поданн я такої декларації звільняє від обов'язку подання щоміся чних декларацій. Платник под атків має право подавати щом ісячно нову звітну податкову декларацію, що не звільняє йо го від обов'язку подання пода ткової декларації до 1 лютого поточного року, у тому числі і за нововідведені земельні д ілянки, що не звільняє від обо в'язку подання податкової де кларації протягом місяця з д ня виникнення права на новов ідведену земельну ділянку, п ротягом 20 календарних днів мі сяця наступного за звітним.

Колегія суддів вважає, що до сліджуючи правомірність под аткового повідомлення-рішен ня № 471/23-0/1/8544/34809880 суд першої інстан ції дійшов вірного висновку, що ні Законом України «Про фе рмерське господарство»ні За коном України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»н е передбачено відповідально сті за відсутність в статуті господарства розміру статут ного фонду.

Щодо твердження апелянта п ро те, що внесені грошові кошт и на рахунок ФГ «Біля Рати»в с умі 4 007 144 грн. підлягають включ енню до складу валового дохо ду згідно п. п. 4.1.6 п. 4.1 ст. 4 Закону У країни «Про оподаткування пр ибутку підприємств»як суми д оходів у вигляді безповоротн ої фінансової допомоги, то ко легія суддів вважає такі без підставними з огляду на наст упне.

Як зазначено вище, згідно п. п. 1.22.1., п. 1.22. ст. 1 Закону України «П ро оподаткування прибутку пі дприємств»(в редакції що дія ла на час спірних правовідно син), безповоротна фінансова допомога - це сума коштів, пе редана платнику податку згід но з договорами дарування, ін шими подібними договорами, я кі не передбачають відповідн ої компенсації чи повернення таких коштів (за винятком бюд жетних дотацій і субсидій), аб о без укладання таких угод.

Внесення ОСОБА_3 на розр ахунковий рахунок ФГ «Біля Р ати»коштів протягом 2007-2009 рокі в із зазначенням конкретного платежу «внесок до складено го капіталу», не може вважати сь безповоротною фінансовою допомогою у розумінні п. п. 1.22.1., п. 1.22. ст. 1 Закону України «Про о податкування прибутку підпр иємств», оскільки таке внесе ння засновником коштів до ст атутного фонду (складеного к апіталу) ФГ «Біля Рати»не озн ачає безповоротність цих кош тів, а тому позивачем правомі рно не включено такі кошти до складу валового доходу.

Водночас, колегія суддів по годжується з оцінкою суду пе ршої інстанції наявних у мат еріалах справи доказів, а сам е, договорів на виконання роб іт, актів виконаних робіт, пла тіжних та розрахункових доку ментів, які у своїй сукупност і свідчать про використання у власній господарській діял ьності ФГ «Біля Рати»сільськ огосподарської продукції ви робленої на землі, що не є у вл асності та користуванні пози вача, що відповідає предмету діяльності позивача визначе ному статутом та не суперечи ть правам позивача визначени м у Законі України «Про ферме рське господарство», а отже, с відчить про відсутність пору шень з боку позивача вимог п. 5 .1., п. 5.2.1. п. 5.2., п. п. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону Ук раїни «Про оподаткування при бутку підприємств».

Поряд з цим, при дослідженні правомірності податкового п овідомлення-рішення № 472/23-0/1/8544/34809 88, суд першої інстанції, на пер еконання колегії суддів дійш ов вірного висновку, що остан нє, в частині визначення суми податкового зобов'язання за основним платежем в сумі 793,44 г рн., а також за штрафними санкц іями в сумі 7480 грн., підлягає ча стковому скасуванню, оскільк и встановлено порушення пози вачем лише вимог п. п. 17.1.1. п. 17.1. ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами»в частині неподання зв ітності.

При цьому, досліджуючи вище зазначене податкове повідом лення рішення судом першої і нстанції вірно спростовано т вердження апелянта, що оренд на плата за землю сплачена фі зичною особою ОСОБА_3 не є сплатою такого фермерським господарством «Біля Рати», о скільки визначальним в цьому питанні є надходження кошті в до бюджету, що не заперечуєт ься відповідачем. Вказана сп лата відповідає розміру вста новленому відповідачем. Крім цього, сплата коштів ОСОБА _3 не суперечить змісту розд ілу VII Статуту фермерського го сподарства «Біля Рати».

Позивачем не підтверджено належними та допустимими до казами подання податкових де кларацій орендної плати за з емельні ділянки державної і комунальної власності, у від повідності до вимог законода вства.

Згідно п. п. 17.1.1. п. 17.1. ст. 17 Закону України «Про порядок погаше ння зобов'язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами» , платник податків, що не подає податкову декларацію у стро ки, визначені законодавством , сплачує штраф у розмірі деся ти неоподатковуваних мініму мів доходів громадян за кожн е таке неподання або її затри мку.

Згідно п. п. 17.1.2. Закону Україн и «Про порядок погашення зоб ов'язань платників податків перед бюджетами та державним и цільовими фондами», у разі к оли контролюючий орган самос тійно визначає суму податков ого зобов'язання платника по датків за підставами, виклад еними у підпункті «а»підпунк ту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього ж З акону, додатково до штрафу, вс тановленого підпунктом 17.1.1 ць ого пункту, платник податків сплачує штраф у розмірі деся ти відсотків суми податковог о зобов'язання за кожний повн ий або неповний місяць затри мки податкової декларації, а ле не більше п'ятдесяти відсо тків від суми нарахованого п одаткового зобов'язання та н е менше десяти неоподатковув аних мінімумів доходів грома дян.

Таким чином, враховуючи вищ енаведене, колегія суддів ви знає, що суд першої інстанції , вирішуючи даний публічно-пр авовий спір, правильно встан овив обставини справи та ухв алив законне рішення з дотри манням норм матеріального і процесуального права, постан ова суду першої інстанції ґр унтується на повно, об' єкти вно і всебічно з' ясованих о бставинах, доводи апеляційно ї скарги її не спростовують, т ому підстав для скасування п останови суду першої інстанц ії немає.

Керуючись, ст. ст. 158-160, 195, 196, п. 1 ч. 1 с т. 198, ст. ст. 200, 205, 206, 254 КАС України, ко легія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Держ авної податкової інспекції у Жовківському районі Львівсь кої області залишити без зад оволення, а постанову Львівс ького окружного адміністрат ивного суду від 14 грудня 2009 рок у в справі № 2а-5256/09/1370 - без змін.

Ухвала набирає законної с или з моменту проголошення.

Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку, шляхо м подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адмі ністративного суду України, протягом двадцяти днів з дня набрання ухвалою законної с или, а у випадку коли, відповід но до ч. 3 ст. 160 КАС України, склад ення ухвали в повному обсязі відкладено - з дня складенн я ухвали в повному обсязі.

Головуючий суддя: С. П. Нос

Судді: В. З. Улиц ький

Р. М. Шавель

Ухвалу складено в повному обсязі 05 жовтня 2010 року

Дата ухвалення рішення30.09.2010
Оприлюднено16.11.2010
Номер документу12204411
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5256/09/1370

Ухвала від 15.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 22.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 30.09.2010

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос С.П.

Постанова від 14.12.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зеновій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні