ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 вересня 2024 р.Справа № 520/23686/21Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
Головуючого судді: Любчич Л.В.,
Суддів: Присяжнюк О.В. , Спаскіна О.А. ,
за участю секретаря судового засідання Труфанової К.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Харківської міської ради на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 11.07.2023, головуючий суддя І інстанції: Мар`єнко Л.М., майдан Свободи, 6, м. Харків, 61022, повний текст складено 11.07.23 по справі №520/23686/21
за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю "Ньюпорт Холдінг"
до Головне управління Держгеокадастру у Харківській області третя особа Харківська міська рада
про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
У листопаді 2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Ньюпорт Холдінг"(надалі позивач, ТОВ "Ньюпорт Холдінг") звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області (далі відповідач, ГУ Держгеокадастру у Харківській області), третя особа - Харківська міська рада (надалі також апелянт, Харківська МР), в якій просить суд :
- визнати протиправними дії ГУ Держгеокадастру у Харківській області щодо індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки розташованої за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317а з кадастровим номером 6310136300:08:046:0002 із застосуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки за ставкою 1,89720602 при формуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з №120/0/45-19 від 21.01.2019;
- зобов`язати ГУ Держгеокадастру у Харківській області провести перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки розташованої за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317а з кадастровим номером 6310136300:08:046:0002 за 2019 рік із застосуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки за ставкою 1;
- визнати протиправними дії ГУ Держгеокадастру у Харківській області при формуванні витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за №120/0/45-19 від 21.01.2019 та №4178 від 27.05.2020 щодо зазначення в графі "Цільове призначення земельної ділянки" інформації що "У відомостях з державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель", а також щодо зазначення в графі "Коефіцієнт Кф" значення (ставки) "3,00";
- зобов`язати ГУ Держгеокадастру у Харківській області привести у відповідність (виправити) відомості, що містяться в Державному земельному кадастрі про земельну ділянку розташовану за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317а з кадастровим номером 6310136300:08:046:0002 щодо коду цільового призначення цієї землі, а саме сформувати витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку цієї земельної ділянки із зазначенням коду 1.11.6. та коефіцієнтом Кф із значенням (ставкою) 1;
- зобов`язати ГУ Держгеокадастру у Харківській області провести перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки розташованої за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317а з кадастровим номером 6310136300:08:046:0002 за 2019 та 2020 роки із застосуванням коду цільового призначення - 1.11.6. та коефіцієнтом Кф із значенням (ставкою) 1.
Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 11 липня 2023 року позов ТОВ "Ньюпорт Холдінг" - задоволено частково.
Визнано протиправними дії ГУ Держгеокадастру у Харківській області щодо індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки розташованої за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317А з кадастровим номером 6310136300:08:046:0002, із застосуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки за ставкою 1,89720602 при формуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №120/0/45-19 від 21.01.2019.
Зобов`язано ГУ Держгеокадастру у Харківській області провести перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки розташованої за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317А з кадастровим номером 6310136300:08:046:0002 за 2019 рік із застосуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки за ставкою 1.
В задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовлено.
Стягнуто на користь ТОВ "Ньюпорт Холдінг" сплачену суму судового збору у розмірі 2270 гривень 00 копійок за рахунок бюджетних асигнувань ГУ Держгеокадастру у Харківській області.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції в частині задоволених позовних вимог Харківська МР, подала апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, неповне з`ясування фактичних обставин справи, просила скасувати оскаржуване судове рішення в частині задоволених позовних вимог та ухвалити у цій частині постанову, якою відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги апелянт покликається на те, що оскаржуваний витяг видавався саме для визначення вартості земельної ділянки у 2019 році, коли Технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова не діяла. Стверджує, що суд першої інстанції мав застосовувати до спірних відносин рішення 25 сесії Харківської МР 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 «Про затвердження «Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013», Вважає, що відповідач правильно обрахував спірний коефіцієнт індексації земельної ділянки позивача у 2019 році.
Позивач не надав відзив на апеляційну скаргу, що не перешкоджає розгляду справи в силу приписів ч. 4 ст. 304 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України).
Згідно з положеннями ч. 3 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї.
Колегія суддів, вислухавши суддю-доповідача, представників апелянта та позивача, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, дослідивши докази, що стосуються фактів, на які апелянт посилається в апеляційній скарзі, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судовим розглядом встановлено обставини, які не оспорено сторонами.
29.03.2017 ТОВ "Ньюпорт Холдінг" набуло право власності на нежитлову будівлю літ "А-1" загальною площею 69,6 кв.м., яка розташована за адресою: м.Харків, вулиця Клочківська, 317-А, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №83771631 від 29.03.2017.
Дане майно розміщується на земельній ділянці загальною площею 0,2128 га з кадастровим номером 6310136300:08:046:0002.
13.10.2021 на адресу ТОВ "НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ" надійшла ухвала Господарського суду Харківської області від 06.10.2021 про відкриття провадження у справі № 922/3990/21 за позовом Харківської МР до ТОВ "Ньюпорт Холдінг" про стягнення 2 470 517,26 грн безпідставно збережених коштів за використання земельної ділянки по вул. Клочківській, 317-А в м. Харкові, з кадастровим номером 6310136300:08:046:0002 за період з 01.06.2019 по 31.08.2021.
З витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку даної земельної ділянки за №120/0/45-19 від 21.01.2019 та №4178 від 27.05.2020 (далі за текстом - витяги про НГО), які додані до матеріалів справи №922/3990/21, встановлено, що дані витяги були сформовані державним кадастровим реєстратором відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Плужник Оленою Борисівною.
У витязі з технічної документації №120/0/45-19 від 21.01.2019 про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317а з кадастровим номером 6310136300:08:046:0002 зазначені відомості: в графі "Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки" за ставкою 1,89720602; в графі "Цільове призначення земельної ділянки" зазначено, що "У відомостях з державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель"; в графі "Коефіцієнт Кф" із значенням (ставкою) 3,00.
У витязі про нормативну грошову оцінку вищевказаної земельної ділянки №4178 від 27.05.2020 відповідачем застосовано (вказано) такі відомості: в графі "Цільове призначення земельної ділянки" зазначено, що "У відомостях з державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель"; в графі "Коефіцієнт Кф" із значенням (ставкою) 3,00.
Позивач вважаючи зазначені відомості у витягах неправомірними та такими, що призвели до неправильного розрахунку розміру нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки, звернувся до суду з даним позовом, оскільки дані показники витягів впливають на розмір зобов`язань позивача щодо сплати оренди за землю, а саме на безпідставне її збільшення.
Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно (тобто накопичувально) залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, а не від дати набрання чинності рішенням ради про затвердження нормативної грошової оцінки, а тому вважав протиправними дії відповідача щодо індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки позивача, із застосуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки за ставкою 1,89720602 при формуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №120/0/45-19 від 21.01.2019.
Колегія суддів наголошує, що відповідно до приписів ч. 1 ст. 308 КАС України рішення суду першої інстанції переглядається виключно в межах задоволених позовних вимог.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції та зазначає.
Відповідно до п. 289.1 ст. 289 Податкового кодексу України (надалі ПК України) для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до законодавства.
Згідно з п. 289.2 ст. 289 ПК України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами; дата оцінки земельної ділянки - дата (число, місяць та рік), на яку проводиться оцінка земельної ділянки та визначається її вартість. Для нормативної грошової оцінки земельної ділянки - дата, вказана в технічній документації.
Залежно від мети та методів проведення оцінка земель поділяється на такі види: бонітування ґрунтів; економічна оцінка земель; грошова оцінка земельних ділянок. (ч. 1 ст. 5 Закону України "Про оцінку земель")
Грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель. (ч. 4 та 5 ст. 5 Закону України "Про оцінку земель")
Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності; визначення розміру державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом; визначення втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва; розробки показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель; відчуження земельних ділянок площею понад 50 гектарів, що належать до державної або комунальної власності, для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд; проведення інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення (у разі якщо попередня нормативна грошова оцінка земельних с ділянок у цьому масиві не проводилася протягом 5 років до дня прийняття уповноваженим органом рішення про проведення такої інвентаризації).
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій" ( ст. 18 Закону України "Про оцінку земель").
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5-7 років.
Згідно зі ст. 23 Закону України "Про оцінку земель" технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Протягом місяця з дня надходження технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель, нормативної грошової оцінки відповідна сільська, селищна, міська рада розглядає та приймає рішення про затвердження або відмову в затвердженні такої технічної документації.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 №15, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері національної інфраструктури геопросторових даних, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Тобто, витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки видається управлінням Держгеокадастру у відповідній області.
03.07.2013 рішенням Харківської МР №1209/13 було затверджено "Технічну документацію про нормативну грошову оцінку земель міста Харкова станом на 01.01.2013".
Пунктом 1.1. цього рішення Харківської МР затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн, яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.
25.09.2013 рішенням Харківської МР №1269/13 затверджено Порядок впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013.
Згідно з п. 2 рішення Харківської МР від 25.09.2013 за №1269/13 плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" вводиться в дію з 01.01.2014.
27.02.2019 рішенням Харківської МР № 1474/19 затверджено "Технічну документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2018 ".
Згідно з п. 2 рішення Харківської МР від 27.02.2019 № 1474/19 плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2018" вводиться в дію з 01.01.2020.
Для визначення суми податкових зобов`язань з земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності використовується нормативна грошова оцінка земель.
Відповідно до приписів чинного законодавства, така нормативна грошова оцінка проводиться раз у 5-7 років, та індексується на коефіцієнт індексації, який щороку розраховує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік.
При цьому, коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно (тобто накопичувально) залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, а не від дати набрання чинності рішенням ради про затвердження нормативної грошової оцінки.
Зазначена позиція узгоджується з висновками Верховного Суду, викладеними у постанові від 18.12.2019 по справі №804/937/16 та постанові від 16.09.2021 у справі №804/6501/17.
Оскільки датою проведення нормативної грошової оцінки земель міста Харкова є 01.01.2018 то, відповідно, і коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель повинен застосовується кумулятивно, починаючи саме з цієї дати.
Згідно з п. 289.2 ст. 289 ПК України коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель визначається за формулою: Кі= І:100, де І - індекс споживчих цін за попередній рік.
У разі якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115.
В той же час, п.9 підрозділу 6 розділу XX "Прикінцеві та перехідні положення" ПК України встановлено, що індекс споживчих цін за 2017 - 2023 роки, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується із значенням 100 відсотків.
Таким чином, для проведення розрахунку коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки земель за 2019 рік по зазначеній вище формулі, то виходить наступне: Кі= 100:100, Кі= 1.
Вказане дає підстави для висновку про те, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель м.Харкова за 2019 рік становить 1 і відповідно повинен був бути відображений у витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку даної земельної ділянки від 21.01.2019 №120/0/45-19 саме за ставкою (значенням) 1.
Такий порядок індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки відповідає вимогам законодавства, оскільки п. 289.2 ст. 289 ПК України прямо передбачає, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, а не від дати її затвердження.
З огляду на наведене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для визнання протиправними дій ГУ Держгеокадастру у Харківській області щодо індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 з кадастровим номером 6310136300:08:046:0002 із застосуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки за ставкою 1,89720602 при формуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 21.01.2019 №120/0/45-19, та відповідно, наявністю підстав для зобов`язання ГУ Держгеокадастру у Харківській області провести перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки розташованої за адресою: АДРЕСА_1 з кадастровим номером 6310136300:08:046:0002 за 2019 рік із застосуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки заставкою 1.
Доводи апелянта щодо щодо правомірності оскаржуваного Витягу в зв`язку з тим, що Технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2018 ще не діяла, колегія суддів вважає необґрунтованими з вище зазначених підстав.
Ухвалюючи це судове рішення, колегія суддів керується ст.322 КАС України, ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, практикою Європейського суду з прав людини (рішення «Серявін та інші проти України») та Висновком № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів (п.41) щодо якості судових рішень.
Згідно з рішенням Європейського суду з прав людини по справі «Серявін та інші проти України»(п.58) суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішенні судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча п. 1 ст.6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожний аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення.
Пунктом 41 Висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів зазначено, що обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Враховуючи зазначені вище положення, дослідивши фактичні обставини та питання права, що лежать в основі спору у цій справі, колегія суддів дійшла висновку про відсутність необхідності надання відповіді на інші аргументи апелянта, оскільки судом були досліджені усі основні питання, які є важливими для прийняття даного судового рішення.
Відповідно до ч. 1-4 ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.
Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.
За приписами п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення Харківського окружного адміністративного суду від 11 липня 2023 року - без змін, оскільки суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст. 242, 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Харківської міської ради залишити без задоволення.
Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 11 липня 2023 року по справі №520/23686/21 залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Головуючий суддя Л.В. ЛюбчичСудді О.В. Присяжнюк О.А. Спаскін Повний текст постанови виготовлено 03.10.2024
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2024 |
Оприлюднено | 07.10.2024 |
Номер документу | 122065690 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Любчич Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні