ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014,м.Львів, вул.Личаківська, 128
УХВАЛА
02.10.2024 Справа № 31/160(29/170(6/77-5/100)
Господарський суд Львівської області, розглянувши матеріали справи за заявою:
кредитора: Відкритого акціонерного товариства „Маріуполь-Авто", м. Маріупольпро банкрутство: Закритого акціонерного товариства „Завод комунального транспорту", ідентифікаційний код 32483661, м. ЛьвівСуддя Артимович В.М.
Секретар судового засідання Палюх З.В.
Представники сторін:
ліквідатор: не з`явився;
від боржника: не з`явився;
від кредитора (Управління виконавчої дирекції ФСС України у Львівській області): не з`явився;
від кредитора (Львівське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України): не з`явився;
від кредитора (ТОВ «Фінансова компанія «Інвент»): Олексів Н.М.;
від кредитора (Державна екологічна інспекція у Львівській області): не з`явився;
від кредитора (ПАТ „Укргідроенерго"): не з`явився;
від кредитора (ЛМКП "Львівводоканал"): Бегей Н.В.;
від кредитора (Головне УПФ України у Львівській області): не з`явився;
від кредитора (ГУ ДПС у Львівській області): Підгайний О.І.;
від кредитора (ПАТ "Львівобленерго"): не з`явився;
від кредитора (ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України"): не з`явився;
від кредитора (ПАТ "Укрсоцбанк"): не з`явився;
від кредитора (ТзОВ "Торговий дім "ГазАвто"): не з`явився;
від кредитора (ВАТ "Газ-авто"): не з`явився;
від кредитора (ДП "Чорнобильське МУ" ВАТ "Південтеплоенергомонтаж"): не з`явився;
від кредитора (ТзОВ "Форум Плюс"): не з`явився;
від кредитора (ТзОВ „Кроно-Україна"): не з`явився;
від кредитора (ДП „Львівський промбудпроект"): не з`явився;
від кредитора (ПП ВТФ „Укрінтерм"): не з`явився;
від кредитора (ПрАТ „Лисичанська нафтова інвестиційна компанія"): не з`явився;
від кредитора: (ПАТ „Одеський нафтопереробний завод"): не з`явився;
від кредитора (ВАТ "ЛАЗ-Інструмент"): не з`явився;
від кредитора (ДП обслуговування повітряного руху України) не з`явився;
від кредитора (ТзОВ „Альцест-Інструмент"): не з`явився;
від кредитора (ПП фірма „Ураган"): не з`явився;
від кредитора (ЗАТ „Агроконцерн"): не з`явився;
від кредитора (ПАТ „Сан Інбев Україна"): не з`явився;
від кредитора (ВАТ „Пневматика"): не з`явився;
від кредитора (ВАТ „Південний гірничо-збагачувальний комбінат"): не з`явився;
від кредитора (ДП „Сіменс Україна"): не з`явився;
від кредитора (ЛФ ВАТ „Укртелеком"): не з`явився;
від кредитора (СП ТОВ „Вебасто-Електрон"): не з`явився;
від кредитора (ТОВ „Автомобільний дім Львів") не з`явився;
від кредитора (ЗАТ „Птахокомбінат „Дніпропетровський") не з`явився;
від кредитора (ВАТ „Стрий-Авто"): не з`явився;
від кредитора (ПАТ „МК „Азовсталь"): не з`явився;
від кредитора (ТзОВ „Гранум"): не з`явився;
від кредитора (ВАТ „Київбудінвест"): не з`явився;
від кредитора (ТзОВ "Кнорр Бремзе" ): не з`явився;
від кредитора (ГУ Міністерства надзвичайних ситуацій України у Львівській області): не з`явився;
від кредитора (ДП обслуговування повітряного руху України): не з`явився;
від кредитора (ТОВ "ВЕЕМ Металопром"): не з`явився;
від кредитора (АДРЕСА_1.): не з`явився;
від кредитора ( ОСОБА_1 ): не з`явився;
від кредитора ( ОСОБА_2 ): не з`явився;
від кредитора ( ОСОБА_3 ): не з`явився;
від кредитора ( ОСОБА_4 ): не з`явився;
від кредитора (ТОВ «Інтеріорз Індастріал»): не з`явився;
від прокуратури Львівської області: Мацюра Я.Р. - прокурор;
від Головного територіального управління юстиції у Львівській області: не з`явився;
від Львівської обласної державної адміністрації: не з`явився;
від ТзОВ «Ред Проджект»: не з`явився;
від ТзОВ «Промислова компанія «Пожмашина»: Тимащук В.А.;
від ТОВ «Львівінвестактив»: Костюк В.Б.;
від ТОВ «Львів Інвест Сіті»: Колтун В.М.
ВСТАНОВИВ:
У провадженні Господарського суду Львівської області перебуває справа № 31/160(29/170(6/77-5/100) за заявою Відкритого акціонерного товариства „Маріуполь-Авто", м. Маріуполь Донецької області, надалі - кредитор, про банкрутство Закритого акціонерного товариства „Завод комунального транспорту", м. Львів.
У провадженні Господарського суду Львівської області перебуває справа № 31/160(29/170(6/77-5/100) за заявою Відкритого акціонерного товариства „Маріуполь-Авто", м. Маріуполь Донецької області, надалі - кредитор, про банкрутство Закритого акціонерного товариства „Завод комунального транспорту", м. Львів.
Постановою суду від 20.02.2014 ЗАТ „Завод комунального транспорту" визнано банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру строком на шість місяців, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Надлонка А.І.
Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 05.05.2014 постанову Господарського суду Львівської області від 20.02.2014 у справі №31/160(29/170(6/77-5/100) залишено без змін, апеляційну скаргу без задоволення.
Постановою Вищого господарського суду України від 22.07.2014 касаційну скаргу Приватного акціонерного товариства "Трансбус" залишено без задоволення, постанову Господарського суду Львівської області 20.02.2014 та постанову Львівського апеляційного господарського суду від 05.05.2014 у справі № 31/160(29/170 (6/77-5/100) залишено без змін.
Ухвалою суду від 24.12.2020 у задоволенні клопотання ГУ ДПС України у Львівській області про колегіальний розгляд справи № 31/160(29/170(6/77-5/100) відмовлено, у задоволенні клопотання ГУ ДПС України у Львівській області про відсторонення арбітражного керуючого Надлонка А.І. від виконання повноважень ліквідатора у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100) про банкрутство Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» відмовлено, заяви арбітражного керуючого Беркута М.С. від 01.12.2020 за № 31/160(29/170(6/77-5/100)/01, арбітражного керуючого Шкіптана Д.В. від 01.12.2020 за № 01/12/20, арбітражного керуючого Микитьона В.В. від 12.12.2020 за № 09-001, арбітражного керуючого Пономарьова В.А. від 15.12.2020 б/н, арбітражного керуючого Севастьянова С.В. від 14.12.2020 б/н про згоду на участь у даній справі залишено без розгляду, розгляд справи відкладено на 10.02.2021.
10.02.2021 представником ГУ ДПС у Львівській області подано клопотання від 09.02.2021 з проханням відсторонити арбітражного керуючого Надлонка А.І. від виконання повноважень ліквідатора у справі про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» у зв`язку з неналежним виконанням покладених обов`язків, призначити ліквідатором у даній справі арбітражного керуючого Шимечко А.Я.
01.03.2021 ліквідатором ЗАТ «Завод комунального транспорту» арбітражним керуючим Надлонком А.І. подано на розгляд суду пояснення щодо протоколу Комітету кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту» від 29.01.2021, наданого до суду представником ГУ ДПС у Львівській області. Також ліквідатором подано на розгляд суду звіт про проведену роботу при процедурі банкрутства ЗАТ «Завод комунального транспорту» від 17.02.2021 та клопотання про долучення до матеріалів справи умови продажу майнових активів ЗАТ «Завод комунального транспорту» із врахуванням заперечень кредиторів.
26.05.2021 представником ГУ ДПС у Львівській області подано клопотання від 24.05.2021 з проханням відсторонити арбітражного керуючого Надлонка А.І. від виконання повноважень ліквідатора у справі про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» у зв`язку з неналежним виконанням покладених обов`язків, призначити ліквідатором у даній справі арбітражного керуючого Шимечко А.Я. Також подано запит про розгляд даного клопотання.
Згідно із супровідним листом Західного апеляційного господарського суду від 01.07.2021 вих. № 09-01/1366/21 на виконання вимог ухвали Західного апеляційного господарського суду від 17.06.2021, якою задоволено клопотання апелянта про виділення частини справи, яка не задіяна в розгляді апеляційної скарги на ухвалу Господарського суду Львівської області від 24.12.2020, надіслано частину матеріалів справи №31/160 за заявою Відкритого акціонерного товариства "Маріуполь-авто" про банкрутство Закритого акціонерного товариства "Завод комунального транспорту" для продовження розгляду справи про банкрутство ЗАТ "Завод комунального транспорту".
25.08.2021 на розгляд суду ліквідатором подано письмові пояснення щодо клопотання арбітражного керуючого Кирика В.К. про затвердження суми оплати винагороди розпорядника майна.
Ухвалою суду від 30.08.2021 у задоволенні клопотань Головного управління Державної податкової служби України у Львівській області від 09.02.2021 та від 24.05.2021 про відсторонення арбітражного керуючого Надлонка А.І. від виконання повноважень ліквідатора у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100) про банкрутство Закритого акціонерного товариства "Завод комунального транспорту" відмовлено, заяву арбітражного керуючого Шимечка А.Я. від 12.05.2021 за № 31 про згоду на участь у даній справі залишено без розгляду та відкладено розгляд справи на 22.09.2021.
02.09.2021 на розгляд суду надійшла заява представника Товариства з обмеженою відповідальністю «Стальтон» про заміну кредитора правонаступником, у якій просить кредитора ТзОВ «Строймаш Плюс» на його правонаступника ТзОВ «Стальтон».
20.09.2021 ліквідатором подано звіт про проведену роботу при процедурі банкрутства ЗАТ «Завод комунального транспорту» від 20.09.2021.
27.09.2021 ліквідатором подано клопотання про долучення до матеріалів справи платіжних доручень, які підтверджують часткове погашення кредиторських вимог 2-ї черги.
19.10.2021 арбітражним керуючим Надлонком А.І. подано звіт від 18.10.2021 № 01-21/02-17/33 про проведену роботу при процедурі банкрутства Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту», до якого долучено виписки про часткове погашення вимог кредиторів 2-ї черги.
Також 19.10.2021 ліквідатором подано повідомлення щодо заяви ТзОВ «Стальтон» про заміну кредитора ТзОВ «Строймаш», у якому щодо умов договору цесії від 11.06.2019 № 11/06/19, який є підставою заяви про заміну кредитора, звернуто увагу на розрахункові рахунки ТзОВ «Строймаш плюс» та ТзОВ «Стальтон», які відкриті у відповідних банках м. Москва та м. Сімферополь, та зазначено, що перерахування коштів на дані рахунки може містити ознаки порушення вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». У повідомленні ліквідатор просить витребувати оригінал договору відступлення права вимоги (цесії) № 11/06/2019 від 11.06.2019 та дослідити факт можливості порушення вказаного Закону. Також до повідомлення долучено виписку з реєстру юридичних осіб російської федерації, з огляду на яку ТзОВ «Строймаш плюс» 14.06.2019 виключено з єдиного державного реєстру юридичних осіб.
16.06.2022 на розгляд суду представником ТзОВ «ФК «Такелау» подано клопотання про долучення до матеріалів справи ряду документів, як доказів відступлення/набуття прав вимоги до банкрута.
27.06.2022 від ліквідатора надійшло клопотання з проханням відмовити у задоволенні заяви ТзОВ «Стальтон» про заміну кредитора та виключити ТзОВ «Строймаш плюс» з числа кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту».
29.06.2022 ліквідатором подано клопотання з проханням долучити до матеріалів справи копії договорів оренди нежитлових приміщень.
Ухвалою суду від 29.06.2022 у задоволенні заяви представника ТзОВ «Стальтон» про заміну кредитора правонаступником від 01.09.2021 відмовлено, клопотання ліквідатора щодо виключення кредитора ТзОВ «Строймаш плюс» з реєстру вимог кредиторів від 19.10.2021 за № 01-21/02-17/37 задоволено частково, зобов`язано арбітражного керуючого Надлонка А.І. внести зміни до реєстру вимог кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту», зазначивши про припинення юридичної особи ТзОВ «Строймаш плюс» (ідентифікаційний код 1037700214144; ІПН 7716206742/771601001).
01.08.2022 від ліквідатора надійшло клопотання з проханням виключити ТзОВ «Мин Транс Комплект» з числа кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту».
Ухвалою суду від 03.08.2022 зобов`язано арбітражного керуючого Надлонка Андрія Івановича внести зміни до реєстру вимог кредиторів Закритого акціонерного товариства "Завод комунального транспорту" (ідентифікаційний код 32483661), зазначивши про припинення юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю "Мин Транс Комплект" (ідентифікаційний код 1025003918433; індивідуальний податковий номер 5031040179); відкладено розгляд справи на 14.09.2022. У судовому засіданні 03.08.2022 розглянуто заяву ТзОВ «Промислова компанія «Пожмашина» з грошовими вимогами до боржника, про що постановлено відповідну ухвалу.
Ухвалою суду від 14.09.2022 залучено до участі у справі № 31/160 (29/170(6/77-5/100) Львівську обласну державну адміністрацію, як учасника у справі про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту».
У судовому засіданні 14.12.2022 судом розглянуто заяву ТзОВ «Промислова компанія «Пожмашина» з грошовими вимогами до боржника, про що постановлено відповідну ухвалу.
06.03.2023 ліквідатором подано клопотання про виключення Дочірнього підприємства «Чорнобильське монтажне управління» з реєстру вимог кредиторів Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту».
13.03.2023 представником АТ «Державний експортно-імпортний банк України» подано клопотання про долучення копій документів до матеріалів справи.
21.03.2023 від Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області надійшла заява про заміну кредитора правонаступником у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100)) про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту».
29.03.2023 представником АТ «Державний експортно-імпортний банк України» подано клопотання про долучення копій документів до матеріалів справи.
Ухвалою суду від 29.03.2023 було замінено кредитора - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Львівській області (ідентифікаційний код 41322361) на правонаступника - Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області (79016, м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10, ідентифікаційний код 13814885), розгляд справи відкладено на 22.05.2023.
18.05.2023 від ГУ ДПС у Львівській області надійшло клопотання про витребування інформації від ліквідатора.
13.07.2023 від ліквідатора надійшов відзив на клопотання ГУ ДПС у Львівській області про витребування інформації, до якого, у тому числі, долучено повідомлення ліквідатора ЗАТ «Завод комунального транспорту» від 25.06.2023 № 01-21/02-17/40, у якому ліквідатор надав ГУ ДПС у Львівській області інформацію щодо укладених станом на червень 2023 року договорів оренди приміщень, які перебувають у власності ЗАТ «Завод комунального транспорту».
12.07.2023 Товариством з додатковою відповідальністю «Стрий Авто» подано заяву про зменшення кредиторських вимог.
12.07.2023 Товариством з обмеженою відповідальністю «Ред Проджект» подано заяву про зменшення кредиторських вимог.
17.07.2023 Товариством з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Інвент» подано на розгляд суду заяви про заміну кредиторів на правонаступника.
Ухвалою суду від 17.07.2023 було задоволено заяви Товариства з додатковою відповідальністю «Стрий Авто» (правонаступник Акціонерного товариства «Стрий Авто») (вх. № 2705/23 від 12.07.2023) та Товариства з обмеженою відповідальністю «Ред Проджект» від 10.07.2023 (вх. № 2706/23 від 12.07.2023) про зменшення кредиторських вимог, розгляд справи відкладено на 26.07.2023.
Ухвалою суду від 26.07.2023 було задоволено клопотання про заміну кредиторів правонаступником та відкладено розгляд справи на 27.09.2023.
14.08.2023 від ОСОБА_5 надійшла заява про виплату заборгованості боржника по заробітній платі.
28.08.2023 від ліквідатора надійшло повідомлення про розгляд заяви Винар О.М.
09.11.2023 від ліквідатора надійшли звіт про проведену роботу у процедурі банкрутства Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» та клопотання про зміну інвентаризаційної комісії затвердженої ухвалою суду від 19.07.2017.
13.11.2023 від представника ГУ ДПС у Львівській області поступило клопотання про проведення повторної інвентаризації всіх майнових цінностей Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту».
13.11.2023 від Товариства з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Такелау» надійшло клопотання про заміну сторони кредитора у справі.
Ухвалою суду від 27.11.2023 було замінено кредитора Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Форінт» (ідентифікаційний код юридичної особи 40658146) його правонаступником Товариством з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Такелау» (ідентифікаційний код юридичної особи 38812918). Розгляд справи призначено на 31.01.2024.
27.12.2023 від ліквідатора надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи протоколу Комітету кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту» від 29.11.2023.
27.12.2023 від Фонду гарантування вкладів фізичних осіб надійшла заява про заміну процесуального правонаступника.
26.01.2024 від Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтеріорз Індастріал» надійшла заява про заміну кредитора на правонаступника.
Ухвалою суду від 31.01.2024 було розглянуто заяву ТОВ «Промислова компанія «Пожмашина» з грошовими вимогами до боржника, про що постановлено ухвалу. Крім того, судом було здійснено заміну кредитора у справі №31/160(29/170(6/77-5/100) про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661) - Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Такелау» (ідентифікаційний код 38812918, адреса: 01010, м. Київ, вул. Миколи Гайцана, буд. 6) його правонаступником Товариством з обмеженою відповідальністю «Інтеріорз Індастріал» (ідентифікаційний код 44289275, адреса: 02125, м. Київ, вул. Перова, буд. 22). Розгляд справи відкладено на 12.02.2024.
17.01.2024 та 08.02.2024 від ліквідатора надійшли звіти про проведену роботу у процедурі банкрутства Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту», а також клопотання про ознайомлення з матеріалами справи, зокрема із заявою Фонду гарантування вкладів фізичних осіб про заміну процесуального правонаступника.
19.02.2024 від ліквідатора поступило клопотання про долучення до матеріалів справи доказів.
19.03.2024 від ліквідатора надійшла заява про внесення змін до реєстру вимог кредиторів у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100) про банкрутство Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту», у якій просить визнати погашеними вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Техгазкомплект» та внести зміни до реєстру вимог кредиторів боржника.
19.03.2024 від ліквідатора надійшла заява про внесення змін до реєстру вимог кредиторів у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100) про банкрутство Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту», у якій просить внести зміни до реєстру вимог кредиторів боржника шляхом виключення з реєстру вимог кредиторів ПрАТ «Трансбус».
15.04.2024 від арбітражного керуючого Надлонка А.І. надійшов звіт про проведену роботу при процедурі банкрутства Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту».
18.04.2024 та 22.04.2024 від Львівської обласної прокуратури надійшли додаткові пояснення, у яких зазначено, що Львівська обласна прокуратура не заперечує щодо проведення повторної інвентаризації матеріальних цінностей боржника. Також прокуратура зазначає, що не заперечує щодо заявлених ліквідатором клопотань про внесення змін до реєстру вимог кредиторів боржника у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100) шляхом виключення з реєстру кредиторів ПрАТ «Трансбус» та ТОВ «Техгазкомплект».
13.05.2024 від арбітражного керуючого Надлонка А.І. надійшов звіт про проведену роботу при процедурі банкрутства Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту».
14.05.2024 від Головного управління ДПС у Львівській області надійшла заява, у якій вказано, що ГУ ДПС у Львівській області підтримує позицію ліквідатора Надлонка А.І., викладену у заявах про внесення змін до реєстру вимог кредиторів боржника у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100) шляхом виключення з реєстру кредиторів ПрАТ «Трансбус» та ТОВ «Техгазкомплект», та не заперечує щодо задоволення таких заяв.
Ухвалою суду від 22.05.2024 задоволено частково заяви ліквідатора від 18.03.2024 вих. № 01-21/02-17/15 та № 01-21/02-17/16 про внесення змін до реєстру вимог кредиторів у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100); зобов`язано арбітражного керуючого Надлонка Андрія Івановича внести зміни до реєстру вимог кредиторів Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661), зазначивши про визнання погашеними вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Техгазкомплект» (ідентифікаційний код 32160743), які забезпечені заставою майна, у розмірі 46690660,00 грн, та зазначивши про мораторій (заборону) на виконання грошових зобов`язань боржника в сумі 149020925,00 грн перед Приватним акціонерним товариством «Трансбус» (ідентифікаційний код 33293766) у зв`язку із застосуванням п. 1 ч. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв`язку з військовою агресією російської федерації» від 03.03.2022 № 187; відкладено розгляд справи на 19.06.2024.
18.06.2024 від представника ТОВ «ФК «Інвент» надійшла заява про заміну кредитора на правонаступника, у якій просить замінити кредитора у цій справі - Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк» (ідентифікаційний код 00032112) на правонаступника - Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Інвент» (ідентифікаційний код 41361814).
Ліквідатором подано повідомлення, у якому зазначає, що не заперечує щодо відступлення права вимоги кредитора Акціонерного товариства «Державний експортно-імпортний банк» до нового кредитора Товариства з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Інвент», та ліквідатор визнає нового кредитора.
27.06.2024 представником ТОВ «Фінансова компанія «Інвент» подано клопотання про долучення до матеріалів справи доказів на підтвердження обставин, викладених у заяві про заміну кредитора правонаступником.
Ухвалою суду від 27.06.2024 замінено кредитора - Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк» (ідентифікаційний код 00032112) правонаступником - Товариством з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Інвент» (ідентифікаційний код 41361814); розгляд справи відкладено на 17.07.2024.
Ліквідатором періодично подаються поточні звіти про проведену роботу при процедурі банкрутства Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту».
18.07.2024 ліквідатором подано клопотання від 17.07.2024 № 01-21/02-17/29, у якому просить зменшити кредиторські вимоги та визнати погашеними вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ГазАвто» у загальному розмірі 105248,91 грн та внести зміни до реєстру вимог кредиторів шляхом виключення вказаного кредитора, також просить залишити без розгляду скаргу ЗАТ «Завод комунального транспорту» на неправомірні дії Головного територіального управління юстиції у Львівській області від 01.11.2017.
Ухвалою суду від 19.07.2024 задоволено частково клопотання ліквідатора від 17.07.2024 вих. № 01-21/02-17/29 про зменшення кредиторських вимог та внесення змін до реєстру вимог кредиторів у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100); зобов`язано арбітражного керуючого Надлонка Андрія Івановича внести зміни до реєстру вимог кредиторів Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661), зазначивши про визнання погашеними вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «ГазАвто» (ідентифікаційний код 32849303) у розмірі 105248,91 грн, з яких: 100197,89 грн - четверта черга та 5051,02 грн - шоста черга; залишено без розгляду скаргу ЗАТ «Завод комунального транспорту» від 01.11.2017 на неправомірні дії Головного територіального управління юстиції у Львівській області; відмовлено у задоволенні клопотання ГУ ДПС у Львівській області від 13.11.2023 (вх. № 27565/23) про проведення повторної інвентаризації всіх майнових цінностей боржника; відкладено розгляд справи на 04.09.2024.
03.09.2024 від арбітражного керуючого Надлонка А.І. надійшли звіти від 30.08.2024 вих. № 01-21/02-17/30 та від 02.09.2024 вих. № 01-21/02-17/31 про проведену роботу при процедурі банкрутства Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту».
03.09.2024 ліквідатором також подано клопотання від 03.09.2024 вих. № 01-21/02-17/32, у якому просить затвердити основну та додаткову винагороди арбітражного керуючого за період з 01.01.2020 по 02.09.2024.
Ухвалою суду від 047.09.2024 задоволено клопотання арбітражного керуючого Надлонка А.І. від 03.09.2024 вих. № 01-21/02-17/32; постановлено затвердити звіт арбітражного керуючого Надлонка А.І. про нарахування і виплату основної та додаткової винагород за виконання ним повноважень ліквідатора у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100)) про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» за період з 01.01.2020 по 02.09.2024 в сумі 1081428,00 грн основної винагороди та в сумі 487522,20 грн додаткової винагороди; розгляд справи відкладено на 25.09.2024.
06.09.2024 від Головного управління ДПС у Львівській області надійшла заява про заміну кредитора правонаступником.
24.09.2024 представником Головного управління ДПС у Львівській області подано заяву про долучення доказів.
24.09.2024 представником ТОВ «Промислова компанія «Пожмашина» подано клопотання. У клопотанні просить врахувати при розгляді клопотання про введення процедури санації боржника позицію ТОВ «Промислова компанія «Пожмашина» щодо неможливості значного підняття орендної плати в межах виконання плану санації для релокованих підприємств, розміщених на території Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» за ініціативою Львівської обласної державної адміністрації.
25.09.2024 арбітражним керуючим Надлонком А.І. подано клопотання про припинення ліквідаційної процедури, введення процедури санації та призначення керуючого санацією. До клопотання долучено також план санації Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661) у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100).
Ухвалою суду від 25.09.2024 замінено кредитора Головне управління Державної податкової служби у Львівській області (ідентифікаційний код юридичної особи 43143039) на правонаступника - Державну податкову службу України ідентифікаційний код юридичної особи 43005393) в особі Головного управління Державної податкової служби у Львівській області (ідентифікаційний код ВП 43968090); розгляд справи відкладено на 02.10.2024.
25.09.2024 на розгляд суду ліквідатором Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» арбітражним керуючим Надлонком Андрієм Івановичем подано клопотання про припинення ліквідаційної процедури, введення процедури санації боржника та призначення керуючим санації арбітражного керуючого Надлонка А.І. До клопотання долучено план санації ЗАТ «Завод комунального транспорту» у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100), протокол зборів кредиторів від 23.09.2024 № 01/2024 та протоколи від 23.09.2024 голосування класу кредиторів, включених до першої, другої, третьої, четвертої та шостої черг задоволення вимог кредиторів, а також забезпечених кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту» у справі про банкрутство № 31/160(29/170(6/77-5/100).
30.09.2024 на розгляд суду ліквідатором Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» арбітражним керуючим Надлонком Андрієм Івановичем подано заяву з процесуальних питань, у якій просить замінити кредитора Закрите акціонерне товариство «Агроконцерн» (ідентифікаційний код 32168276) на його правонаступника Товариство з обмеженою відповідальністю «Агроконцерн» (ідентифікаційний код 32168276); зазначити в описовій частині ухвали суду за результатами розгляду справи про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» про зміну найменування таких кредиторів: Публічного акціонерного товариства «Райффайзен Банк Аваль» (ідентифікаційний код 4305909) на Акціонерне товариство «Райффайзен Банк» (ідентифікаційний код 14305909), Товариства з обмеженою відповідальністю «Альцест Інструменти» (ідентифікаційний код 30583656) на Товариство з обмеженою відповідальністю «Альцест-Львів» (ідентифікаційний код 30583656), та Закритого акціонерного товариства «Київбудінвест» (ідентифікаційний код 21507855) на Приватне акціонерне товариство «Київновобуд-2020» (ідентифікаційний код 21507855).
У судове засідання 02.10.2024 з`явилися представники ГУ ДПС у Львівській області, ТОВ «ФК «Інвент», ЛМКП «Львівводоканал», ТОВ «ПК «Пожмашина», Львівської обласної прокуратури та представники інвесторів. Інші учасники справи участі уповноважених представників у судове засідання не забезпечили. У судовому засіданні представник ТОВ «Промислова компанія «Пожмашина» підтримав поданий ліквідатором план санації з врахуванням позиції поточного кредитора, викладеної у письмових поясненнях щодо неможливості значного підняття орендної плати в межах виконання плану санації для релокованих підприємств. У судовому засіданні було оголошено перерву до 02.10.2024 до 10:20 год. У продовженому судовому засіданні судом розглянуто заяву ліквідатора з процесуальних питань та клопотання про затвердження плану санації.
Щодо зміни найменування ряду кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту», вказаних арбітражним керуючим у заяві з процесуальних питань від 27.09.2024, суд зазначає таке.
Відповідно до ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника.
З огляду на матеріали справи та як зазначено ліквідатором у заяві з процесуальних питань, відповідно до ухвали суду у цій справі від 08.02.2016 до реєстру вимог кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту» були включені, у тому числі, такі кредитори: Публічне акціонерне товариство «Райффайзен Банк Аваль» (ідентифікаційний код 14305909); Товариство з обмеженою відповідальністю «Альцест Інструменти» (ідентифікаційний код 30583656), Закрите акціонерне товариство «Київбудінвест» (ідентифікаційний код 21507855).
Як стверджує ліквідатор у своїй заяві, вказані юридичні особи, які є кредиторами боржника, змінили свої найменування без змін організаційно-правової форми та інших змін, на підтвердження чого до матеріалів справи долучено відповідні витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 03.09.2024, 10.09.2024 та 11.09.2024.
Стаття 52 Господарського процесуального кодексу України та стаття 43 Кодексу України з процедур банкрутства передбачають підстави та порядок заміни сторони у справі (процесуального правонаступництво), однак порядку зміни найменування учасника у справі не визначають. Зміна ж найменування юридичної особи не є її реорганізацією, отже підстав для застосування вказаних норм у суду немає.
Відповідно до правової позиції, викладеної в ухвалі Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 24.09.2019 у справі № 6/36-Б-09, сама лише зміна найменування юридичної особи не означає її реорганізації, якщо при цьому не змінюється організаційно-правова форма даної особи. Водночас зміна найменування юридичної особи тягне за собою необхідність у державній реєстрації змін до установчих документів. У разі коли така зміна сталася у процесі вирішення спору господарським судом, про неї обов`язково зазначається в описовій частині рішення (при цьому у мотивувальній частині, за необхідності, також зазначається нове найменування учасника судового процесу) або в ухвалі, якою закінчується розгляд справи.
Зміна найменування учасника справи є істотною обставиною у справі, тому має бути офіційно визнана судом та доведена до відома учасників справи, у зв`язку з чим суд вважає за необхідне зазначити про зміну найменування наступних кредиторів: Публічного акціонерного товариства «Райффайзен Банк Аваль» (ідентифікаційний код 14305909) на Акціонерне товариство «Райффайзен Банк» (ідентифікаційний код 14305909); Товариства з обмеженою відповідальністю «Альцест Інструменти» (ідентифікаційний код 30583656) на Товариство з обмеженою відповідальністю «Альцест-Львів» (ідентифікаційний код 30583656), Закритого акціонерного товариства «Київбудінвест» (ідентифікаційний код 21507855) на Приватне акціонерне товариство «Київновобуд-2020» (ідентифікаційний код 21507855).
У заяві з процесуальних питань ліквідатор також просив здійснити заміну кредитора Закритого акціонерного товариства «Агроконцерн» (ідентифікаційний код 32168276) на його правонаступника Товариство з обмеженою відповідальністю «Агроконцерн» (ідентифікаційний код 32168276). В обґрунтування заявленого клопотання арбітражний керуючий зазначив, що відповідно до даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Закрите акціонерне товариство «Агроконцерн» (ідентифікаційний код 32168276), яке включено до реєстру вимог кредиторів боржника у цій справі, припинено в результаті реорганізації шляхом перетворення в Товариство з обмеженою відповідальністю «Агроконцерн» (ідентифікаційний код 32168276). На підтвердження вказаного до матеріалів справи долучено витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 10.09.2024.
Відповідно до ст. 108 Цивільного кодексу України перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов`язки попередньої юридичної особи.
Згідно з ч. 1 ст. 43 Кодексу України з процедур банкрутства у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони її правонаступником на будь-якій стадії провадження у справі.
Відповідно до ст. 52 Господарського процесуального кодексу України у разі припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.
З огляду на наведене, суд дійшов висновку, що клопотання ліквідатора про заміну кредитора Закритого акціонерного товариства «Агроконцерн» (ідентифікаційний код 32168276) на його правонаступника Товариство з обмеженою відповідальністю «Агроконцерн» (ідентифікаційний код 32168276) є обґрунтованим та підлягає до задоволення.
Розглянувши клопотання ліквідатора про припинення ліквідаційної процедури, введення процедури санації боржника та призначення керуючим санації, дослідивши та проаналізувавши матеріали справи та поданий план санації Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту», суд зазначає таке.
Відповідно до преамбули Кодексу України з процедур банкрутства цей Кодекс встановлює умови та порядок відновлення платоспроможності боржника - юридичної особи або визнання його банкрутом з метою задоволення вимог кредиторів, а також відновлення платоспроможності фізичної особи.
Відповідно до Кодексу України з процедур банкрутства кожна судова процедура у справі про банкрутство має своє завдання та мету, а їх запровадження має здійснюватися із дотриманням правил (наявності визначених КУзПБ для цього умов) переходу від однієї судової процедури до наступної.
Провадження у справі про банкрутство Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» перебуває на стадії ліквідаційної процедури, відкритої постановою Господарського суду Львівської області від 20.02.2014 у цій справі.
Відповідно до ч. 2 ст. 58 Кодексу України з процедур банкрутства за клопотанням зборів кредиторів або ліквідатора господарський суд може прийняти рішення про введення процедури санації і після визнання боржника банкрутом, за умови наявності схваленого зборами кредиторів плану санації. Розгляд кредиторами плану санації здійснюється відповідно до статті 52 цього Кодексу.
Згідно із ч. ч. 1, 2 ст. 52 Кодексу України з процедур банкрутства з метою прийняття рішення про схвалення або відхилення плану санації усі конкурсні кредитори поділяються на класи. Кредитори, включені до кожної черги, формують окремий клас кредиторів. Кредитор, вимоги якого підлягають включенню до двох і більше черг, підлягає включенню відповідно до двох і більше класів кредиторів. Вимоги забезпечених кредиторів утворюють окремий клас, до якого включаються вимоги у тій їх частині, яка забезпечена заставою майна. У частині вимог, не забезпечених заставою, вимоги таких кредиторів підлягають включенню до класу незабезпечених кредиторів. План санації не може передбачати різний порядок задоволення вимог кредиторів, включених до одного класу.
У ч. 2 ст. 58 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що рішення зборів кредиторів про звернення до господарського суду з клопотанням про введення процедури санації і призначення керуючого санацією приймається зборами кредиторів у порядку, визначеному статтею 52 цього Кодексу для схвалення плану санації. При цьому для визначення кількості голосів кредиторів не враховуються голоси кредиторів, які відповідно до статті 52 цього кодексу не мають права голосу при схваленні плану санації або змін до нього. Схвалений кредиторами план санації, протоколи голосування кожного класу кредиторів та клопотання про введення процедури санації і призначення керуючого санацією подаються до господарського суду протягом одного робочого дня після проведення голосування.
У частинах 3, 4 ст. 52 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що прийняття рішення про схвалення або відхилення плану санації приймається кожним класом окремо шляхом голосування. У голосуванні щодо схвалення плану санації не бере участі клас кредиторів, розмір та порядок задоволення вимог якого за планом санації не відрізнятиметься від того, який був би застосований у разі введення процедури ліквідації. У разі якщо план санації передбачає розстрочення чи відстрочення або прощення (списання) боргів із сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) чи їх частини, план санації вважається схваленим органом стягнення в частині задоволення вимог з податків, зборів (обов`язкових платежів) на умовах плану санації без необхідності голосування органом стягнення. При цьому податковий борг, який виник у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які затверджують план санації, визнається безнадійним та списується, а податковий борг, який виник пізніше, розстрочується (відстрочується) або списується на умовах плану санації, які повинні бути не гіршими, ніж умови задоволення вимог кредиторів, які голосували за схвалення плану санації, а також розмір та порядок задоволення вимог, які були б застосовані у разі введення процедури ліквідації. План санації вважається схваленим класом незабезпечених кредиторів, якщо за схвалення плану санації віддано більше половини голосів кредиторів, включених до відповідного класу, а також якщо за схвалення плану санації проголосувало не менше половини кредиторів, які мають право голосу у відповідному класі. План санації вважається схваленим класом забезпечених кредиторів, якщо за схвалення плану санації віддано дві третини голосів кредиторів, включених до класу забезпечених кредиторів, а також якщо за схвалення плану санації проголосувало не менше половини кредиторів, які мають право голосу в цьому класі. В іншому випадку вважається, що план санації відхилений відповідним класом кредиторів.
У клопотанні про припинення ліквідаційної процедури, введення процедури санації та призначення керуючого санацією арбітражний керуючий Надлонок А.І. зазначив, що до нього, як до ліквідатора ЗАТ «Завод комунального транспорту», звернулися ТОВ «Львівінвестактив» (ідентифікаційний код 45048833) та ТОВ «Львів Інвест Сіті» (ідентифікаційний код 45645566) з відповідними листами від 04.04.2024 та від 27.08.2024 про намір взяти участь у відновленні платоспроможності ЗАТ «Завод комунального транспорту» шляхом санації та готовність погасити в повному обсязі вимоги заставних кредиторів та кредиторів І - ІV черг. Ліквідатор спільно з ТОВ «Львівінвестактив» та ТОВ «Львів Інвест Сіті» розробив план санації ЗАТ «Завод комунального транспорту» у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100), розгляд та схвалення якого відбулось відповідно до вимог Кодексу України з процедур банкрутства на зборах кредиторів 23.09.2024.
У вказаному плані санації зазначено, що метою плану санації є: відновлення платоспроможності ЗАТ «Завод комунального транспорту»; погашення вимог кредиторів у рамках справи №31/160(29/170(6/77-5/100) про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» та часткове перепрофілювання діяльності ЗАТ «Завод комунального транспорту».
Відповідно до ч. 5 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства до компетенції зборів кредиторів, серед іншого, належить прийняття рішення про схвалення плану санації боржника та схвалення внесення змін до нього та про звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство та інші питання, передбачені цим Кодексом, у тому числі віднесені до компетенції комітету кредиторів.
З огляду на матеріали справи, 23.09.2024 зборами кредиторів боржника, на яких були присутні кредитори, які володіють 5198 голосами або 56,59 %, вирішено: схвалити розроблений ліквідатором - арбітражним керуючи ОСОБА_6 спільно з ТОВ «Львівінвестактив» та ТОВ «Львів Інвест Сіті» план санації ЗАТ «Завод комунального транспорту» у справі про банкрутство № 31/160(29/170(6/77-5/100); визначити кандидатуру арбітражного керуючого Надлонка Андрія Івановича для призначення керуючим санацією у справі про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» та встановити йому основну грошову винагороду за кожний місяць виконання ним повноважень керуючого санацією ЗАТ «Завод комунального транспорту» у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100) у розмірі 5 (п`яти) мінімальних заробітних плат; звернутись до Господарського суду Львівської області з клопотанням про припинення ліквідаційної процедури ЗАТ «Завод комунального транспорту», введення процедури санації боржника у справі про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» та призначення керуючим санацією ЗАТ «Завод комунального транспорту» арбітражного керуючого Надлонка Андрія Івановича; доручити ліквідатору - арбітражному керуючому Надлонку Андрію Івановичу підготувати та подати до Господарського суду Львівської області клопотання про припинення ліквідаційної процедури ЗАТ «Завод комунального транспорту», введення процедури санації боржника у справі про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» та призначення керуючим санацією ЗАТ «Завод комунального транспорту» арбітражного керуючого Надлонка Андрія Івановича. Вказані рішення зборів кредиторів оформлено протоколом № 01/2024 зборів кредиторів Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» у справі про банкрутство № 31/160(29/170(6/77-5/100) від 23.09.2024 року.
Ліквідатором на виконання вимог законодавства також долучено до клопотання про введення процедури санації протоколи від 23.09.2024 голосування класів кредиторів, включених до І черги, до ІІ черги, до ІІІ черги, до ІV черги, до VІ черги задоволення вимог кредиторів, та класу забезпечених кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту» у справі про банкрутство № 31/160(29/170(6/77-5/100).
Згідно зі ч. 1 ст. 50 Кодексу України з процедур банкрутства під санацією розуміється система заходів, що здійснюються під час провадження у справі про банкрутство з метою запобігання визнанню боржника банкрутом та його ліквідації, спрямованих на оздоровлення фінансово-господарського становища боржника, а також задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів шляхом реструктуризації підприємства, боргів і активів та/або зміни організаційно-правової та виробничої структури боржника.
Санація є основною формою фінансового оздоровлення боржника, яка передбачає ефективні механізми відновлення його платоспроможності, спрямовані на запобігання банкрутству та знищенню господарюючого суб`єкта. (постанова Західного апеляційного господарського суду від 13.06.2019 у справі № 5027/1297-6/2011).
Водночас, слід зауважити на тому, що розгляд проблем неспроможності та банкрутства через призму засад верховенства права показує, що боржник як суб`єкт права має право на відновлення своєї платоспроможності за наявності реальної економічної можливості на продовження майнової діяльності і отримання доходу. Здійснюючи своє право, боржник може скористатися наданим йому Законом про банкрутство правом на продовження процедури розпорядження майном або заявити про санацію боржника власними силами і засобами, або прийняти рішення про укладення мирової угоди. Суд має забезпечити можливість боржнику реалізувати його права. (постанова Верховного Суду від 09.07.2019 у справі №01/1494).
Частиною 1 ст. 51 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що у плані санації обов`язково зазначається розмір вимог кожного класу кредиторів, які були б задоволені у разі введення процедури ліквідації боржника. План санації може бути змінений у порядку, встановленому для його затвердження. План санації має містити заходи щодо відновлення платоспроможності боржника. План санації має передбачати строк відновлення платоспроможності боржника. Платоспроможність вважається відновленою за умови погашення вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів. План санації обов`язково повинен передбачати забезпечення погашення заборгованості боржника з виплати заробітної плати.
Згідно з частинами 2, 3 вказаної статті заходами щодо відновлення платоспроможності боржника, які містить план санації, можуть бути: реструктуризація підприємства; перепрофілювання виробництва; закриття нерентабельних виробництв; відстрочення, розстрочення або прощення боргу чи його частини; виконання зобов`язання боржника третіми особами; задоволення вимог кредиторів в інший спосіб, що не суперечить цьому Кодексу; ліквідація дебіторської заборгованості; реструктуризація активів боржника відповідно до вимог цього Кодексу; продаж частини майна боржника; виконання зобов`язань боржника власником боржника та його відповідальність за невиконання взятих на себе зобов`язань; відчуження майна та погашення вимог кредиторів шляхом заміщення активів; звільнення працівників боржника, які не можуть бути задіяні в процесі виконання плану санації; одержання кредиту для виплати вихідної допомоги працівникам боржника, які звільняються згідно з планом санації, що відшкодовується відповідно до вимог цього Кодексу позачергово за рахунок продажу майна боржника; одержання позик та кредитів, придбання товарів у кредит; інші заходи з відновлення платоспроможності боржника. Під реструктуризацією підприємства розуміється здійснення організаційно-господарських, фінансово-економічних, правових, технічних заходів, спрямованих на реорганізацію підприємства, зокрема шляхом його поділу з переходом боргових зобов`язань до юридичної особи, що не підлягає санації, на зміну форми власності, управління, організаційно-правової форми, що сприятиме фінансовому оздоровленню підприємства, підвищенню ефективності виробництва, збільшенню обсягів випуску конкурентоспроможної продукції та повному або частковому задоволенню вимог кредиторів.
У ч. 5 ст. 51 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що план санації боржника повинен передбачати погашення вимог кредиторів з урахуванням черговості, встановленої цим Кодексом, якщо самі кредитори не схвалили рішення про погіршення умов їхнього класу.
У плані санації ЗАТ «Завод комунального транспорту», схваленому зборами кредиторів та поданому на затвердження судом, наведено загальну інформацію щодо справи про банкрутство, загальну характеристику боржника, та проведено аналіз фінансово-господарської, інвестиційної діяльності боржника та його становища на ринках. Зокрема, у плані санації зазначено, що значення показників ліквідності та фінансової стійкості боржника за аналізований період не перебувають в межах нормативних значень, що свідчить про його неплатоспроможність та залежність від позикових коштів і неможливість фінансування за рахунок власних коштів. При цьому, значення вказаних показників протягом аналізованого періоду не погіршуються. Показники коефіцієнтів рентабельності діяльності та сукупного капіталу мають позитивні значення, які протягом аналізованого періоду збільшуються. Збільшення значення вказаних показників вважається сприятливою тенденцією для підприємства. Показники коефіцієнта маневреності власних оборотних засобів, коефіцієнта фінансової автономії, коефіцієнта фінансової залежності, коефіцієнта співвідношення позикових та власних коштів, фінансового левериджу, коефіцієнта рентабельності власного капіталу та періоду окупності власного капіталу мають від`ємне значення, що зумовлене від`ємним значенням власного капіталу за рахунок непокритого збитку. Водночас, за результатами проведеної інвентаризації та вжитих заходів щодо пошуку та виявлення майнових активів ліквідатором встановлено, що боржнику належать ряд основних засобів за адресою: місто Львів, вулиця Стрийська, будинок 45. Однак, будівлі та споруди, які перебувають у власності боржника, знаходяться в незадовільному та аварійному стані, не є об`єктами, що створюють єдиний господарський або виробничий комплекс, площі вільні від будь якої виробничої діяльності в них, окрім часткового використання вбудованих нежитлових приміщень, з яких частина знаходиться в оренді. Також боржнику належать транспортні засоби, обладнання, що знаходиться у кузовному, механіко-обробному, арматурному та складальному цехах. Рухоме майно Боржника знаходиться в неробочому стані та розукомплектоване, потребує капітального ремонту. З аналізу власних оборотних засобів вбачається, що за аналізований період поточні зобов`язання Боржника постійно перевищують вартість оборотних активів, внаслідок чого значення власних оборотних засобів має від`ємний результат. Від`ємний результат значення власних оборотних засобів свідчить про відсутність у Боржника власних оборотних засобів, що у свою чергу свідчить, що Боржник не в змозі самостійно сплатити свої борги. Також вказано, що протягом 2020-2022 років значення коефіцієнта покриття і коефіцієнта забезпечення власними засобами менше за нормативні, однак не спостерігається їх погіршення. Навпаки, протягом аналізованого періоду значення показника коефіцієнта забезпечення власними засобами зростає та підприємство отримує прибуток за рахунок передачі частини майна в оренду, що з урахуванням оцінки вартості належних Боржнику активів, його місця знаходження та визнаних кредиторських вимог дає підстави говорити про можливість проведення санації в процесі провадження справи про банкрутство, з метою відновлення його платоспроможності.
З огляду на зміст плану санації ЗАТ «Завод комунального транспорту», основними заходами з відновлення платоспроможності боржника, які пропонуються згідно Плану санації, відповідно до статті 51 Кодексу є: виконання зобов`язання Боржника третіми особами, зокрема - ТОВ «Львів Інвест Сіті»; отримання позики від ТОВ «Львів Інвест Сіті» для погашення частини вимог кредиторів на умовах, визначених Планом санації; реструктуризація боржника.
Отже, планом санації боржника, який схвалений зборами кредиторів та поданий на затвердження судом, передбачено здійснення наступних заходів:
1. Збільшення статутного капіталу ТОВ «Львів Інвест Сіті» за рахунок додаткових вкладів ЗАТ «Завод комунального транспорту» та ТОВ «Львівінвестактив», а саме: ЗАТ «Завод комунального транспорту» вносить до статутного капіталу ТОВ «Львів Інвест Сіті» додатковий вклад у формі нерухомого майна, визначеного Планом санації та підписує акт приймання-передачі нерухомого майна як внеску до статутного капіталу ТОВ «Львів Інвест Сіті», а ТОВ «Львівінвестактив» забезпечує фактичне збільшення статутного капіталу ТОВ «Львів Інвест Сіті» грошовими коштами на 650 млн грн, які будуть спрямовані на погашення кредиторських вимог ЗАТ «Завод комунального майна» та на забезпечення першочергової реконструкції та ремонту об`єктів нерухомості та інфраструктури по вул. Стрийська, 45 у м. Львові.
2. З метою здійснення погашення кредиторських вимог, ТОВ «Львів Інвест Сіті» забезпечує, як третя особа, безпосереднє пряме виконання зобов`язань ЗАТ «Завод комунального транспорту» перед кредиторами І, ІІ, ІV та VІ черг (за виключенням вимог зі сплати неустойки (штрафів, пені)), а також кредиторів, вимоги яких погашаються позачергово, в загальній сумі 140488945,52 грн. Також ТОВ «Львів Інвест Сіті» надає ЗАТ «Завод комунального транспорту» цільову позику для погашення вимог кредитора ІІІ черги - Головного управління ДПС у Львівській області в сумі 350485405,50 грн.
3. ТОВ «Львів Інвест Сіті», відповідно до абз. 6 ч. 2 ст. 52 Кодексу України з процедур банкрутства та ч.1 ст. 528 Цивільного кодексу України здійснює погашення вимог кредиторів І, ІІ, ІV та VІ черг (за виключенням вимог зі сплати неустойки (штрафів, пені)), а також вимог забезпечених кредиторів шляхом прямого перерахування грошових коштів на банківські рахунки кредиторів у такі строки:
- вимоги І черги у розмірі 2750,00 грн та вимоги ІІ черги у розмірі 6673,38 грн погашаються негайно після затвердження судом плану санації,
- вимоги забезпечених кредиторів, які погашаються позачергово, у розмірі 67862214,06 грн погашаються протягом 1 місяця з дня затвердження судом Плану санації,
- вимоги IV четвертої черги у розмірі 71315901,38 грн та вимоги VI, які згідно вимог КУзПБ погашаються в четверту чергу у розмірі 1301406,70 грн погашаються після погашення вимог ІІІ черги задоволення вимог кредиторів, але не пізніше 31 грудня 2024 року.
4. Вимоги Головного управління ДПС у Львівській області, що включені до ІІІ черги задоволення вимог кредиторів, повинні бути погашені боржником за рахунок отриманої від ТОВ «Львів Інвест Сіті» позики після погашення вимог І та ІІ черг задоволення вимог кредиторів, але не пізніше 31 грудня 2024 року.
5. Грошові вимоги кредиторів шостої черги зі сплати неустойки (штрафів, пені) у розмірі 99218645,27 грн з врахуванням вимог ч. 2 ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства списуються на наступний день після затвердження плану санації.
Після виконання плану санації боржника ЗАТ «Завод комунального транспорту» залишається власником всього рухомого майна, частини нерухомого майна, виробничого обладнання, ліній виготовлення продукції, комунікацій (електро-, водо постачання тощо), електро- підстанцій, достатніх для ведення діяльності, а також частки в статутному капіталі ТОВ «Львів Інвест Сіті», на якому буде зосереджено левову частину нерухомості всього колишнього ЛАЗ.
Непридатне до використання обладнання може бути реалізовано, що забезпечить надходження значних коштів Боржнику. Майно, придатне до використання, може бути передано в оренду, що забезпечить стабільний грошовий потік.
Тобто за наслідками виконання Плану санації за рахунок вжиття передбачених ним заходів, Боржник повністю звільняється від боргів та покращить своє фінансово-господарське становище.
Процедура санації є пріоритетною судовою процедурою у справі про банкрутство, оскільки є системою заходів, що здійснюються під час провадження у справі про банкрутство з метою запобігання визнання боржника банкрутом та його ліквідації, спрямована на оздоровлення фінансово-господарського становища боржника, а також задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів шляхом кредитування, реструктуризації підприємства, боргів і капіталу та (або) зміну організаційно-правової та виробничої структури боржника (постанова Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 15.09.2020 у справі № 915/1261/16).
Саме в судовій процедурі санації вирішується основне завдання - фінансове оздоровлення господарюючого суб`єкта. Відповідно до вимог Закону ліквідація є заключною процедурою у справі про банкрутство, у якій відсутнє фінансове оздоровлення, оскільки відбувається реалізація майна боржника. Вказана процедура е менш ефективна в порівнянні із процедурою санації і є виключною мірою отримання заборгованості та її списання по бухгалтерській звітності. Процедура ліквідації боржника застосовується у випадку, коли всі інші можливості погашення боргу кредиторами вичерпані.
Основною метою процедури санації - відновлення платоспроможності боржника шляхом погашення грошових вимог всіх кредиторів внаслідок реалізації плану санації.
Планом санації ЗАТ «Завод комунального транспорту» передбачено погашення повністю вимог першої - четвертої черг задоволення вимог кредиторів, а також вимог шостої черги зі сплати основного боргу, та вимог, які підлягають задоволенню позачергово (забезпечені вимоги). Зокрема, у плані санації зазначено, що під час ліквідаційної процедури станом на дату підготовки цього Плану санації ліквідатор за рахунок грошових коштів Боржника погасив кредиторські вимоги на загальну суму 16371451,48 грн, в тому числі: вимог першої черги на суму 53686,84 грн, вимог другої черги на суму 6099993,44 грн, вимог третьої черги на суму 10097059,70 грн, вимог, які підлягають погашенню позачергово (вимоги забезпечених кредиторів), на суму 120711,50 грн. (в частині витрат кредиторів, понесених ними у рамках створеного фонду для авансування (відшкодування) витрат арбітражного керуючого в ліквідаційній процедурі). Також зазначено, що в ході ліквідаційної процедури ліквідатором відповідно до ухвал господарського суду було внесено зміни до реєстру вимог ЗАТ «Завод комунального транспорту» щодо вимог окремих кредиторів, які вважаються погашеними (припиненими) іншим шляхом, ніж задоволення за рахунок грошових коштів боржника.
Таким чином, враховуючи розмір погашених в ліквідаційній процедурі кредиторських вимог грошовими коштами Боржника та внесені зміни до реєстру вимог кредиторів згідно зазначених вище ухвал суду щодо погашення (припинення) кредиторських вимог іншим шляхом, аніж задоволення за рахунок грошових коштів Боржника, загальний розмір кредиторських вимог, які включені до реєстру вимог кредиторів та підлягають задоволенню в ході провадження у справі ЗАТ «Завод комунального транспорту» на дату підготовки цього плану санації становить 590192996,29 грн, з яких: вимоги першої черги - 2750,00 грн; вимоги другої черги - 6673,38 грн; вимоги третьої черги - 350485405,50 грн, вимоги четвертої черги - 71315901,38 грн; вимоги шостої черги - 100520051,97 грн; вимоги, які підлягають задоволенню позачергово (забезпечені вимоги) - 67862214,06 грн. При цьому, слід відмітити, що в шостій черзі задоволення вимог кредиторів наявні вимоги у сумі 99218 645,27 грн. зі сплати неустойки (штрафів, пені) та вимоги у сумі 1301406,70 грн. зі сплати основного боргу, які визнані під час провадження у справі про банкрутство згідно чинної на той час редакції Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» як такі, що заявлені поза межами встановленого строку для їх подання.
Отже, план санації передбачає відновлення платоспроможності боржника до кінця 2024 року шляхом виконання зобов`язання боржника третіми особами, отримання позики, реструктуризації боржника, та задоволення вимог кредиторів у спосіб, що не суперечить цьому Кодексу. Боржник має шанс на задоволення грошових вимог кредиторів у справі про банкрутство та можливість шляхом проведення процедури судової санації відновити свою платоспроможність шляхом застосування заходів санації.
Щодо заперечень Головного управління ДПС у Львівській області проти списання вимог шостої черги задоволення вимог кредиторів у частині сплати неустойки (штрафу, пені), у плані санації зазначено, що вказані грошові вимоги підлягають списанню (прощенню) з огляду на положення абзаців десятого та одинадцятого частини другої статті 47 КУзПБ, згідно яких неустойка (штраф, пеня) враховується в реєстрі вимог кредиторів окремо від основних зобов`язань у шосту чергу. Погашення неустойки (штрафу, пені) у справі про банкрутство можливе лише в ліквідаційній процедурі.
Крім того, до вимог Головного управління ДПС України у Львівській області, включених до шостої черги задоволення вимог кредиторів пропонується, крім положень статті 47 Кодексу України з процедур банкрутства застосувати й положення абзацу третього частини третьої статті 52 КУзПБ, яким визначено, що у разі якщо план санації передбачає розстрочення чи відстрочення або прощення (списання) боргів із сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) чи їх частини, план санації вважається схваленим органом стягнення в частині задоволення вимог з податків, зборів (обов`язкових платежів) на умовах плану санації без необхідності голосування органом стягнення. При цьому податковий борг, який виник у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які затверджують план санації, визнається безнадійним та списується.
Тобто, заборгованість боржника перед податковим органом зі сплати нарахованих штрафних санкцій, яка включена до шостої черги вимог кредиторів, є безнадійною та вважається списаною на умовах плану санації без необхідності голосування органом стягнення.
Таким чином, борги шостої черги задоволення вимог кредиторів з погашення неустойки (штрафу, пені) підлягають списанню (прощенню) відповідно до положень Кодексу України з процедур банкрутства.
Суд також вважає за необхідне звернути увагу, що відповідно до плану санації вимоги податкового органу щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів) у сумі 350985405,50 грн будуть погашені повністю. Також відповідно до плану санації будуть погашеними вимоги шостої черги задоволення вимог кредиторів, які виникли внаслідок основної заборгованості боржника, та відповідно до положень Кодексу України з процедур банкрутства були б включені у четверту чергу задоволення вимог кредиторів. Вказане свідчить про дотримання всіх вимог законодавства щодо балансу інтересів кредиторів і боржника під час розроблення та схвалення плану санації боржника.
Інших заперечень щодо наданого плану санації до суду не надходили не надходили.
З огляду на викладені вище обставини, у даному випадку прийняття ухвали про введення процедури санації буде також спрямовано на забезпечення основної мети Кодексу України з процедур банкрутства - якнайшвидше оздоровлення фінансового становища підприємства, відновлення його платоспроможності, погашення вимог кредиторів, забезпечення подальшої господарської діяльності юридичної особи.
Відповідно до абз. 4 ч. 2 ст. 58 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд постановляє ухвалу про введення процедури санації боржника, призначення керуючого санацією та затвердження плану санації відповідно до частини сьомої статті 52 цього Кодексу.
У ч. 7 ст. 52 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що господарський суд постановляє ухвалу про затвердження плану санації боржника, якщо: план санації схвалений всіма класами конкурсних кредиторів, розмір та/або порядок задоволення вимог яких змінені планом санації порівняно з умовами, які були б застосовані у разі введення процедури ліквідації; план санації схвалений класом забезпечених кредиторів; розмір задоволених вимог кредиторів, які проголосували проти схвалення плану санації, не буде меншим у процедурі санації, ніж розмір вимог, який був би задоволений у разі введення процедури ліквідації.
Враховуючи викладене, беручи до уваги наведені обставини, проаналізувавши умови поданого суду на затвердження плану санації, суд дійшов висновку, що передбачені ним заходи відновлення платоспроможності боржника відповідають загальним вимогам, визначеним у ст. ст. 51, 52 Кодексу України з процедур банкрутства. План санації схвалено комітетом кредиторів боржника, він містить заходи, які не суперечать Кодексу України з процедур банкрутства та спрямовані на погашення вимог кредиторів, а в результаті - відновлення платоспроможності боржника у межах строку процедури санації. Також слід зазначити, що в поданому плані санації міститься повна інформація щодо погашення вимог кредиторів.
З огляду на викладене, суд вважає за доцільне затвердити поданий суду план санації Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661) у редакції, схваленій зборами кредиторів боржника 23.09.2024, що оформлено протоколом зборів кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту» від 23.09.2024 № 01/2024.
Відповідно до абз. 8 ч. 4 ст. 50 Кодексу України з процедур банкрутства офіційне оприлюднення повідомлення про введення процедури санації здійснюється на офіційному веб-порталі судової влади України.
Щодо призначення керуючим санацією Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» суд зазначає таке.
Частиною 1 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією визначається судом шляхом автоматизованого відбору із застосуванням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, за принципом випадкового вибору. Арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів (у справі про банкрутство юридичної особи) чи зборів кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи).
У п. 4 ч. 8 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого.
На зборах кредиторів боржника підтримано кандидатуру арбітражного керуючого Надлонка А.І. щодо виконання обов`язків керуючого санацією Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту», що оформлено протоколом зборів кредиторів від 23.09.2024 № 01/2024. Зборами кредиторів також вирішено встановити арбітражному керуючому Надлонку А.І. за виконання повноважень керуючого санацією основної грошової винагороди у розмірі 5 (п`яти) мінімальних заробітних плат за кожний місяць.
Заперечень щодо призначення керуючим санацією ЗАТ «Завод комунального транспорту» арбітражного керуючого Надлонка А.І. до суду не надходило.
За змістом ст. ст. 1, 28 Кодексу України з процедур банкрутства керуючий санацією - арбітражний керуючий, а у випадках, передбачених цим Кодексом, - керівник боржника, призначений господарським судом для здійснення процедури санації боржника.
Відповідно до ч. 3 ст. 28 ч. 3 Кодексу України з процедур банкрутства розпорядником майна боржника, керуючим реструктуризацією, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реалізацією не можуть бути призначені арбітражні керуючі: 1) які є заінтересованими особами у цій справі; 2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня відсторонення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років; 3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Кодексом; 4) які мають конфлікт інтересів; 5) які здійснювали раніше повноваження приватного виконавця щодо примусового виконання судових рішень або рішень інших органів (посадових осіб), у яких боржник був стороною виконавчого провадження; 6) які є близькими особами боржника - фізичної особи.
Судом не встановлено обставин, які б свідчили про неможливість чи невідповідність арбітражного керуючого Надлонка А.І. виконувати обов`язки керуючого санацією у даній справі.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку про призначення керуючим санацією боржника арбітражного керуючого Надлонка Андрія івановича.
Положеннями частини 1 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.
Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень керуючого санацією встановлюється зборами кредиторів під час схвалення плану санації і не може бути меншим за чотири розміри мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.
Враховуючи наведені положення законодавства, беручи до уваги рішення зборів кредиторів щодо встановлення грошової винагороди за виконання повноважень керуючого санацією, суд вважає за можливе встановити оплату послуг арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100) про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» в розмірі п`яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень керуючого санацією.
У відповідності до ст. 57 Кодексу України зпроцедур банкрутства слід зобов`язати керуючого санацією за 15 днів до закінчення строку проведення процедури санації, визначеного планом санації, а також за наявності підстав для припинення процедури санації подати зборам кредиторів письмовий звіт і повідомити кредиторів про час і місце проведення зборів кредиторів.
З моменту постановлення ухвали про введення процедури санації настають наслідки, визначені частиною 4 статті 50 Кодексу України з процедур банкрутства.
Керуючись ст. ст. 1, 2, 12, 28, 30, 50-52Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Заяву арбітражного керуючого Надлонка А.І. від 27.09.2024 вих. № 01-21/02-17/34 (вх. № 3619/24 від 30.09.2024) з процесуальних питань задовольнити.
1.1. Замінити кредитора Закрите акціонерне товариство «Агроконцерн» (35314, Рівненська область, Рівненський район, село Зоря, вулиця Польова, будинок 1; ідентифікаційний код юридичної особи 32168276) правонаступником Товариством з обмеженою відповідальністю «Агроконцерн» (35314, Рівненська область, Рівненський район, село Зоря, вулиця Польова, будинок 1; ідентифікаційний код юридичної особи 32168276).
2. Припинити процедуру ліквідації Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661).
3. Припинити повноваження ліквідатора Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661) - арбітражного керуючого Надлонка Андрія Ігоровича (свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого від 07.02.2013 р. за № 158).
4. Затвердити план санації Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661) у редакції, схваленій зборами кредиторів Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (протокол зборів кредиторів від 23.09.2024 № 01/2024).
5. Ввести процедуру санації боржника - Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661) до 31.12.2024.
6. Призначити керуючим санацією Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661) арбітражного керуючого Надлонка Андрія Ігоровича (свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого від 07.02.2013 р. за № 158, адреса: 79005, м. Львів, вул. Поповича, 2, офіс 10; ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ).
7. Встановити оплату послуг арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100) про банкрутство Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661) в розмірі 5 (п`яти) мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.
8. Оприлюднити повідомлення про введення процедури санації Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661) на офіційному веб-порталі Судової влади України.
9. Зобов`язати державного реєстратора провести державну реєстрацію змін відомостей про боржника - Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» (ідентифікаційний код 32483661), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
10. Зобов`язати керуючого санацією за 15 днів до закінчення строку проведення процедури санації, визначеного планом санації, а також за наявності підстав для припинення процедури санації подати зборам кредиторів письмовий звіт і повідомити кредиторів про час і місце проведення зборів кредиторів.
12. З моменту винесення ухвали про введення процедури санації арешт на майно боржника та інші обмеження дій боржника щодо розпорядження його майном можуть бути накладені лише в межах процедури санації у разі, якщо вони не перешкоджають виконанню плану санації та не суперечать інтересам конкурсних кредиторів. Не допускається арешт грошових коштів, що знаходяться на банківських рахунках умовного зберігання (ескроу), відкритих боржником у встановленому законодавством порядку.
13. Розгляд справи відкласти на 13.11.2024 о 13:50 год. Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Львівської області (м. Львів, вул. Личаківська, 128; 2-ий поверх).
Ухвала набирає законної сили в порядку та строк, передбачені ст. 235 ГПК України.
Ухвала може бути оскаржена до Західного апеляційного господарського суду в порядку та строки, встановлені ст.ст. 256, 257 ГПК України.
Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію у справі, що розглядається - http://lv.arbitr.gov.ua /sud5015/.
Повний текст ухвали складено 14.10.2024.
Суддя Артимович В.М.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2024 |
Оприлюднено | 16.10.2024 |
Номер документу | 122271218 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Артимович В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні