Постанова
від 18.10.2024 по справі 758/13407/23
ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 758/13407/23

3/758/31/24

П ОС Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 жовтня 2024 року суддя Подільського районного суду м. Києва Будзан Л.Д., за участі секретаря судового засідання Петер А.А. , адвоката Коковіна Д.І., представника Енергетичної митниці Швед А.О., розглянувши об`єднані матеріали, які надійшли від Енергетичної митниці Державної митної служби України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , працюючого директором у Товаристві з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ», проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, -

В С Т А Н О В И В:

До Подільського районного суду міста Києва надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 1. ст. 483 МК України.

Відповідно до протоколу про порушення митних правил № 0365/90300/23, складеного 25 жовтня 2023 року заступником начальника оперативного відділу управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Енергетичної митниці Войтовичем В.І. , вбачається, що 10 січня 2023 року через митний кордон України пункт пропуску «Ягодин - Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці з Латвійської Республіки в Україну на адресу ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» (Харківська область, Лозівський район, м. Первомайський, вулиця Перемоги, 29, код ЄДРПОУ 44689450) був переміщений товар: «Дизельне паливо», загальною вагою 24,502 тон, кількістю 29,574 л при 150 С, вартістю 31852 Євро 60 центів. Вказаний товар був оформлений в Енергетичній митниці за митною декларацією типу ІМ 40 ЕА від 10 січня 2023 року № 23UA9032000000422U3. Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі наступних документів: сертифікату якості від 06 грудня 2022 року № 161483_4834385, рахунка - фактури від 06 січня 2023 року № AD 2487; міжнародної автотранспортної накладної (CMR) від 06 січня 2023 року № LV-000196АDN/UA; зовнішньоекономічного контракту від 03 листопада 2022 року № AD1422/44. Відповідно до умов контракту від 03 листопада 2022 року № AD1422/44, укладеного між ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» в особі директора ОСОБА_2 (покупець) та естонським підприємством «ADNext OU» (Ahtri tn 8, Tallinn, Hajru country, 10151, Estonia) в особі директора ОСОБА_5 (продавець), продавець продає, а покупець купує світлі нафтопродукти, дизельне паливо. Якість товару підтверджується сертифікатом якості, виданим виробником або специфікацією, виданою відправником. Згідно з відомостями, зазначеними в наданих до митних органів документах, на митну територію України ввезено товар: «Дизельне паливо» походженням з Литовської Республіки. Відповідно до відомостей, зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 06 грудня 2022 року № 161483_4834385, товар виготовлено підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) EN 590. Посадовими особами ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» під час переміщення товару через митний кордон України до митних органів, з метою підтвердження відомостей про фізико - хімічні показники товару, відповідності нафтопродукту стандартам EN 590 (паливо дизельне) і його ідентифікації, надано документи про якість, а саме сертифікат (паспорт) якості від 06 грудня 2022 року № 161483_4834385, які містять відповідні штампи (печатки) заводу виробника «Orlen Lietuva». Також з метою підтвердження виробництва вказаного товару в Литовській Республіці до митних органів України надано декларації про походження товару (заява про країну походження товару, зроблена у зв`язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою) на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару, а саме: рахунку - фактури від 06 січня 2023 року № AD 2487, в якому зазначено, що країна походження товару - Литва. 01 березня 2023 року листом № 20/20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю щодо використання суб`єктами ЗЕД, з метою приховування походження нафтопродуктів, зокрема, вироблених російській федерації, підроблених сертифікатів якості, виданих публічною компанією «Orlen Lietuva». З метою перевірки вказаної інформації Енергетичною митницею, в тому числі дійсності сертифікату якості від 06 грудня 2022 року № 161483_4834385, на адресу представництва АТ «Орлен Летува» в Україні скеровано відповідні запити (листи від 21 березня 2023 року № 7.6-1/7.6-20.3/13/928 та від 09 червня 2023 року № 7.6-3/7.6-20.3/12/2296). Відповідно до отриманої від представництва АТ «Орлен Летува» в Україні та від Public Company «Orlen Lietuva» інформації (листи від 20 квітня 2023 року № 63 та від 28 квітня 2023 року № 64 та від 29 червня 2023 року № D2 (115-9)-1451), сертифікат якості від 06 грудня 2022 року № 161483_4834385 литовським підприємством «Orlen Lietuva» не видавався (відомості про сертифікат якості з таким номером у підприємства відсутні). Таким чином, заступник начальника оперативного відділу управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Енергетичної митниці вважає, що посадовими особами ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України: «Дизельне паливо», загальною вагою 24,502 тон, кількістю 29,574 л при 150 С, вартістю 31852 Євро 60 центів, що еквівалентно 1244885 грн. 61 коп. за курсом НБУ на день перетину митного кордону України, з приховуванням від митного органу як підстави для переміщення, документів одержаних незаконним шляхом, що утворює склад правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Відповідно до протоколу про порушення митних правил № 0367/90300/23, складеного 25 жовтня 2023 року заступником начальника оперативного відділу управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Енергетичної митниці Войтовичем В.І. , вбачається, що 13 січня 2023 року, 17 січня 2023 року, 20 січня 2023 року та 26 січня 2023 року через митний кордон України пункт пропуску «Ягодин - Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці з Латвійської Республіки в Україну на адресу ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» (Харківська область, Лозівський район, м. Первомайський, вулиця Перемоги, 29, код ЄДРПОУ 44689450) був переміщений товар: «Дизельне паливо Diesel 10 ppm», загальною вагою 98,345 тон, кількістю 118,061 л при 150 С, вартістю 112010 Євро 19 центів. Вказаний товар був оформлений в Енергетичній митниці за митними деклараціями типу ІМ 40 ЕА від 14 січня 2023 року № 23UA903200000734U8, від 17 січня 2023 року № 23UA903200000923U9, від 21 січня 2023 року № 23UA903200001114U9, від 27 січня 2023 року № 23UA903200001630U8. Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі наступних документів: сертифікату якості від 23 грудня 2022 року № 221223_5499833, рахунків - фактури від 12 січня 2023 року № AD 2497, від 14 січня 2023 року № AD 2509, від 18 січня 2023 року № AD 2515, від 23 січня 2023 року № AD 2523; міжнародних автотранспортних накладних (CMR) від 12 січня 2023 року № LV-000198ADN/UA, від 14 січня 2023 року № LV-000204ADN/UA, від 18 січня 2023 року № LV-000208ADN/UA, від 24 січня 2023 року № LV-000211ADN/UA; зовнішньоекономічного контракту від 03 листопада 2022 року № AD1422/44. Відповідно до умов контракту від 03 листопада 2022 року № AD1422/44, укладеного між ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» в особі директора ОСОБА_2 (покупець) та естонським підприємством «ADNext OU» (Ahtri tn 8, Tallinn, Hajru country, 10151, Estonia) в особі директора ОСОБА_5 (продавець), продавець продає, а покупець купує світлі нафтопродукти, дизельне паливо. Якість товару підтверджується сертифікатом якості, виданим виробником або специфікацією, виданою відправником. Згідно з відомостями, зазначеними в наданих до митних органів документах, на митну територію України ввезено товар: «Дизельне паливо Diesel 10 ppm» походженням з Литовської Республіки. Відповідно до відомостей, зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 23 грудня 2022 року № 221223_5499833 товар виготовлено підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) LST EN 590. Посадовими особами ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» під час переміщення товару через митний кордон України до митних органів, з метою підтвердження відомостей про фізико - хімічні показники товару, відповідності нафтопродукту стандартам EN 590 (паливо дизельне) і його ідентифікації, надано документи про якість, а саме сертифікат (паспорт) якості від 23 грудня 2022 року № 221223_5499833, які містять відповідні штампи (печатки) заводу виробника «Orlen Lietuva». Також з метою підтвердження виробництва вказаного товару в Литовській Республіці до митних органів України надано декларації про походження товару (заява про країну походження товару, зроблена у зв`язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою) на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару, а саме: рахунки - фактури від 12 січня 2023 року № AD 2497, від 14 січня 2023 року № AD 2509, від 18 січня 2023 року № AD 2515, від 23 січня 2023 року № AD 2523, в яких зазначено, що країна походження товару - Литва. 01 березня 2023 року листом № 20/20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю щодо використання суб`єктами ЗЕД, з метою приховування походження нафтопродуктів, зокрема, вироблених російській федерації, підроблених сертифікатів якості, виданих публічною компанією «Orlen Lietuva». З метою перевірки вказаної інформації Енергетичною митницею, в тому числі дійсності сертифікату якості від 23 грудня 2022 року № 221223_5499833, на адресу представництва АТ «Орлен Летува» в Україні скеровано відповідні запити (листи від 21 березня 2023 року № 7.6-1/7.6-20.3/13/928 та від 09 червня 2023 року № 7.6-3/7.6-20.3/12/2296). Відповідно до отриманої від представництва АТ «Орлен Летува» в Україні та від Public Company «Orlen Lietuva» інформації (листи від 20 квітня 2023 року № 63 та від 28 квітня 2023 року № 64 та від 29 червня 2023 року № D2 (115-9)-1451), сертифікат якості від 23 грудня 2022 року № 221223_5499833 литовським підприємством «Orlen Lietuva» не видавався (відомості про сертифікат якості з таким номером у підприємства відсутні). Таким чином, заступник начальника оперативного відділу управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Енергетичної митниці вважає, що посадовими особами ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України: «Дизельне паливо Diesel 10 ppm», загальною вагою 98,345 тон, кількістю 118,061 л при 150 С, вартістю 112010 Євро 19 центів, що еквівалентно 4429646 грн. 65 коп. за курсом НБУ на день перетину митного кордону України, з приховуванням від митного органу як підстави для переміщення, документів одержаних незаконним шляхом, що утворює склад правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Відповідно до протоколу про порушення митних правил № 0368/90300/23, складеного 25 жовтня 2023 року заступником начальника оперативного відділу управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Енергетичної митниці Войтовичем В.І. , вбачається, що 11 лютого 2023 року та 12 лютого 2023 року через митний кордон України пункт пропуску «Ягодин - Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці з Латвійської Республіки в Україну на адресу ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» (Харківська область, Лозівський район, м. Первомайський, вулиця Перемоги, 29, код ЄДРПОУ 44689450) був переміщений товар: «Дизельне паливо Diesel 10 ppm EN590, F class», загальною вагою 49840 тон, кількістю 60185 л при 150 С, вартістю 50564 Євро 60 центів. Вказаний товар був оформлений в Енергетичній митниці за митними деклараціями типу ІМ 40 ЕА від 11 лютого 2023 року № 23UA903200002742U1, від 13 лютого 2023 року № 23UA903200002792U4. Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі наступних документів: сертифікату якості від 07 лютого 2023 року № 0702023_1678583, рахунків - фактури від 09 лютого 2023 року № AD 2543, від 09 лютого 2023 року № AD 2541; міжнародної автотранспортної накладної (CMR) від 09 лютого 2023 року № LV-000003АDN/PA/UA; 09 лютого 2023 року № LV-000002АDN/PA/UA; зовнішньоекономічного контракту від 03 листопада 2022 року № AD1422/44. Відповідно до умов контракту від 03 листопада 2022 року № AD1422/44, укладеного між ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» в особі директора ОСОБА_2 (покупець) та естонським підприємством «ADNext OU» (Ahtri tn 8, Tallinn, Hajru country, 10151, Estonia) в особі директора ОСОБА_5 (продавець), продавець продає, а покупець купує світлі нафтопродукти, дизельне паливо. Якість товару підтверджується сертифікатом якості, виданим виробником або специфікацією, виданою відправником. Згідно з відомостями, зазначеними в наданих до митних органів документах, на митну територію України ввезено товар: «Дизельне паливо» походженням з Литовської Республіки. Відповідно до відомостей, зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 07 лютого 2023 року № 0702023_1678583, товар виготовлено підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) EN 590. Посадовими особами ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» під час переміщення товару через митний кордон України до митних органів, з метою підтвердження відомостей про фізико - хімічні показники товару, відповідності нафтопродукту стандартам EN 590 (паливо дизельне) і його ідентифікації, надано документи про якість, а саме сертифікат (паспорт) якості від 07 лютого 2023 року № 0702023_1678583, які містять відповідні штампи (печатки) заводу виробника «Orlen Lietuva». Також з метою підтвердження виробництва вказаного товару в Литовській Республіці до митних органів України надано декларації про походження товару (заява про країну походження товару, зроблена у зв`язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою) на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару, а саме: рахунків - фактури від 09 лютого 2023 року № AD 2543, від 09 лютого 2023 року № AD 2541, в яких зазначено, що країна походження товару - Литва. 01 березня 2023 року листом № 20/20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю щодо використання суб`єктами ЗЕД, з метою приховування походження нафтопродуктів, зокрема, вироблених російській федерації, підроблених сертифікатів якості, виданих публічною компанією «Orlen Lietuva». З метою перевірки вказаної інформації Енергетичною митницею, в тому числі дійсності сертифікату якості від 007 лютого 2023 року № 0702023_1678583, на адресу представництва АТ «Орлен Летува» в Україні скеровано відповідні запити (листи від 21 березня 2023 року № 7.6-1/7.6-20.3/13/928 та від 09 червня 2023 року № 7.6-3/7.6-20.3/12/2296). Відповідно до отриманої від представництва АТ «Орлен Летува» в Україні та від Public Company «Orlen Lietuva» інформації (листи від 20 квітня 2023 року № 63 та від 28 квітня 2023 року № 64 та від 29 червня 2023 року № D2 (115-9)-1451), сертифікат якості від 07 лютого 2023 року № 0702023_1678583 литовським підприємством «Orlen Lietuva» не видавався (відомості про сертифікат якості з таким номером у підприємства відсутні). Таким чином, заступник начальника оперативного відділу управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Енергетичної митниці вважає, що посадовими особами ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України: «Дизельне паливо Diesel 10 ppm EN590, F class», загальною вагою 49840 тон, кількістю 60185 л при 150 С, вартістю 50564 Євро 60 центів, що еквівалентно 1991365 грн. 41 коп. за курсом НБУ на день перетину митного кордону України, з приховуванням від митного органу як підстави для переміщення, документів одержаних незаконним шляхом, що утворює склад правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Відповідно до протоколу про порушення митних правил № 0366/90300/23, складеного 25 жовтня 2023 року заступником начальника оперативного відділу управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Енергетичної митниці Войтовичем В.І. , вбачається, що 01 березня 2023 року, 05 березня 2023 року та 11 березня 2023 року через митний кордон України пункт пропуску «Ягодин - Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці з Латвійської Республіки в Україну на адресу ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» (Харківська область, Лозівський район, м. Первомайський, вулиця Перемоги, 29, код ЄДРПОУ 44689450) був переміщений товар: «Дизельне паливо Diesel 10 ppm EN590, F class», загальною вагою 73,514 тон, кількістю 88774 л при 150 С, вартістю 66002 Євро 60 центів. Вказаний товар був оформлений в Енергетичній митниці за митними деклараціями типу ІМ 40 ЕА від 01 березня 2023 року № 23UA903200004091U1, від 06 березня 2023 року № 23UA903200004287U6, від 11 березня 2023 року № 23UA903200004594U5. Переміщення товару через митний кордон України здійснено на підставі наступних документів: сертифікату якості від 08 лютого 2023 року № 162886_4938789, рахунка - фактури від 27 лютого 2023 року № AD 2561, від 02 березня 2023 року № AD 2562, від 03 березня 2023 року № AD 2563; міжнародних автотранспортних накладних (CMR) від 27 лютого 2023 року № LV-000004ADN/PA/UA, від 03 березня 2023 року № LV-000005ADN/PA/UA, від 03 березня 2023 року № LV-000006ADN/PA/UA; зовнішньоекономічного контракту від 03 листопада 2022 року № AD1422/44. Відповідно до умов контракту від 03 листопада 2022 року № AD1422/44, укладеного між ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» в особі директора ОСОБА_2 (покупець) та естонським підприємством «ADNext OU» (Ahtri tn 8, Tallinn, Hajru country, 10151, Estonia) в особі директора ОСОБА_5 (продавець), продавець продає, а покупець купує світлі нафтопродукти, дизельне паливо. Якість товару підтверджується сертифікатом якості, виданим виробником або специфікацією, виданою відправником. Згідно з відомостями, зазначеними в наданих до митних органів документах, на митну територію України ввезено товар: «Дизельне паливо Diesel 10 ppm EN590, F class» походженням з Литовської Республіки. Відповідно до відомостей, зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 08 лютого 2023 року № 162886_4938789, товар виготовлено підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) EN 590. Посадовими особами ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» під час переміщення товару через митний кордон України до митних органів, з метою підтвердження відомостей про фізико - хімічні показники товару, відповідності нафтопродукту стандартам EN 590 (паливо дизельне) і його ідентифікації, надано документи про якість, а саме сертифікат (паспорт) якості від 08 лютого 2023 року № 162886_4938789, які містять відповідні штампи (печатки) заводу виробника «Orlen Lietuva». Також з метою підтвердження виробництва вказаного товару в Литовській Республіці до митних органів України надано декларації про походження товару (заява про країну походження товару, зроблена у зв`язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою) на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару, а саме: рахунка - фактури від 27 лютого 2023 року № AD 2561, від 02 березня 2023 року № AD 2562, від 03 березня 2023 року № AD 2563, в якому зазначено, що країна походження товару - Литва. 01 березня 2023 року листом № 20/20-01-01/7.6/211 Держмитслужба проінформувала Енергетичну митницю щодо використання суб`єктами ЗЕД, з метою приховування походження нафтопродуктів, зокрема, вироблених російській федерації, підроблених сертифікатів якості, виданих публічною компанією «Orlen Lietuva». З метою перевірки вказаної інформації Енергетичною митницею, в тому числі дійсності сертифікату якості від 08 лютого 2023 року № 162886_4938789, на адресу представництва АТ «Орлен Летува» в Україні скеровано відповідні запити (листи від 21 березня 2023 року № 7.6-1/7.6-20.3/13/928 та від 09 червня 2023 року № 7.6-3/7.6-20.3/12/2296). Відповідно до отриманої від представництва АТ «Орлен Летува» в Україні та від Public Company «Orlen Lietuva» інформації (листи від 20 квітня 2023 року № 63 та від 28 квітня 2023 року № 64 та від 29 червня 2023 року № D2 (115-9)-1451), сертифікат якості від 08 лютого 2023 року № 162886_4938789 литовським підприємством «Orlen Lietuva» не видавався (відомості про сертифікат якості з таким номером у підприємства відсутні). Таким чином, заступник начальника оперативного відділу управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Енергетичної митниці вважає, що посадовими особами ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України: «Дизельне паливо Diesel 10 ppm EN590, F class», загальною вагою 73,514 тон, кількістю 88774 л при 150 С, вартістю 66002 Євро 60 центів, що еквівалентно 2557035 грн. 21 коп. за курсом НБУ на день перетину митного кордону України, з приховуванням від митного органу як підстави для переміщення, документів одержаних незаконним шляхом, що утворює склад правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Постановою судді Подільського районного суду міста Києва від 23.02.2024 клопотання представника ОСОБА_2 - адвоката Коковіна Д.І. задоволено та об`єднано в одне провадження справи про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України, а саме: №758/13407/23, №758/13409/23, за №758/13411/23, 758/13412/23. Об`єднаній справі присвоєно єдиний номер №758/13407/23 (провадження 3/758/31/24).

В судовому засіданні захисник ОСОБА_2 - Коковін Д.І. просив закрити провадження у справі про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за ч. 1. ст. 483 МК України, у зв`язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення. В судовому засіданні надав пояснення аналогічно викладеним у письмових запереченнях.

Представник Енергетичної митниці Швед А.О. в судовому засіданні просила визнати винним ОСОБА_2 у вчиненні адміністративного правопорушення за порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 МК України. Надала пояснення аналогічно викладеним у протоколах про порушення митних правил.

Вислухавши пояснення учасників справи, дослідивши та оцінивши зібрані матеріали справи, суд дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, що 10 січня 2023 року через митний кордон України пункт пропуску «Ягодин - Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці з Латвійської Республіки в Україну на адресу ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» (Харківська область, Лозівський район, м. Первомайський, вулиця Перемоги, 29, код ЄДРПОУ 44689450) був переміщений товар: «Дизельне паливо», загальною вагою 24,502 тон, кількістю 29,574 л при 150 С, вартістю 31852 Євро 60 центів. Вказаний товар був оформлений в Енергетичній митниці за митною декларацією типу ІМ 40 ЕА від 10 січня 2023 року № 23UA9032000000422U3.

13 січня 2023 року, 17 січня 2023 року, 20 січня 2023 року та 26 січня 2023 року через митний кордон України пункт пропуску «Ягодин - Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці з Латвійської Республіки в Україну на адресу ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» (Харківська область, Лозівський район, м. Первомайський, вулиця Перемоги, 29, код ЄДРПОУ 44689450) був переміщений товар: «Дизельне паливо Diesel 10 ppm», загальною вагою 98,345 тон, кількістю 118,061 л при 150 С, вартістю 112010 Євро 19 центів. Вказаний товар був оформлений в Енергетичній митниці за митними деклараціями типу ІМ 40 ЕА від 14 січня 2023 року № 23UA903200000734U8, від 17 січня 2023 року № 23UA903200000923U9, від 21 січня 2023 року № 23UA903200001114U9, від 27 січня 2023 року № 23UA903200001630U8.

11 лютого 2023 року та 12 лютого 2023 року через митний кордон України пункт пропуску «Ягодин - Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці з Латвійської Республіки в Україну на адресу ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» (Харківська область, Лозівський район, м. Первомайський, вулиця Перемоги, 29, код ЄДРПОУ 44689450) був переміщений товар: «Дизельне паливо Diesel 10 ppm EN590, F class», загальною вагою 49840 тон, кількістю 60185 л при 150 С, вартістю 50564 Євро 60 центів. Вказаний товар був оформлений в Енергетичній митниці за митними деклараціями типу ІМ 40 ЕА від 11 лютого 2023 року № 23UA903200002742U1, від 13 лютого 2023 року № 23UA903200002792U4.

01 березня 2023 року, 05 березня 2023 року та 11 березня 2023 року через митний кордон України пункт пропуску «Ягодин - Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці з Латвійської Республіки в Україну на адресу ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» (Харківська область, Лозівський район, м. Первомайський, вулиця Перемоги, 29, код ЄДРПОУ 44689450) був переміщений товар: «Дизельне паливо Diesel 10 ppm EN590, F class», загальною вагою 73,514 тон, кількістю 88774 л при 150 С, вартістю 66002 Євро 60 центів. Вказаний товар був оформлений в Енергетичній митниці за митними деклараціями типу ІМ 40 ЕА від 01 березня 2023 року № 23UA903200004091U1, від 06 березня 2023 року № 23UA903200004287U6, від 11 березня 2023 року № 23UA903200004594U5.

Поставка нафтопродуктів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» відбувалася на підставі контракту 03 листопада 2022 року № AD1422/44, укладеного між ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» в особі директора ОСОБА_2 (покупець) та естонським підприємством «ADNext OU» (Ahtri tn 8, Tallinn, Hajru country, 10151, Estonia) в особі директора ОСОБА_5 (продавець).

Згідно з п. 1 контракту, продавець продає, а покупець купує світлі нафтопродукти, дизельне паливо, на умовах FCA Литва або DAP Львів, Україна U згідно INCOTERMS 2020, транспортування автотранспортом з Литви/Латвії в Україну.

Згідно з п. 3 контракту, якість товару підтверджується сертифікатом якості, виданим виробником, або специфікацією, виданою відправником.

Таким чином, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ», як покупець товару (нафтопродуктів) купує товар, де за вище укладеним контрактом, саме на продавця «ADNext OU», покладено обов`язок забезпечити товар належної якості та з урахуванням належних доказів якості товару (зокрема, сертифікатів якості, виданих виробником, або специфікацією, виданою відправником).

Пунктом 4.1 контракту передбачено, що місцем завантаження є нафтобаза, яка після завантаження палива надає перевізнику пакет документів, що включає, в тому числі, сертифікати якості.

Отже, відповідно до умов Контракту обов`язок надати сертифікат якості на партію товару покладений саме на компанію «AdNext OU» Ltd, як продавця товару.

Уповноважені особи Покупця - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» здійснювали декларування товару на підставі документів, які надавались стороною постачальника, тобто ці комерційні документи були надані постачальником перевізнику, перетнули кордон разом із вантажем та були передані уповноваженим особам покупця для здійснення декларування.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 318 МК України митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.

Під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник подає митному органу документи та відомості, необхідні для митного контролю, передбачені ст. 335 МК України.

Згідно положень ч. 8 ст. 264 МК України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Так, відповідно до ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Тобто при складанні протоколу про порушення митних правил враховуються ознаки складу правопорушення, які мають узгоджуватись з диспозицією статті, до відповідальності за якою притягується особа. У іншому випадку відсутність однієї із ознак складу правопорушення виключає можливість притягнення особи до відповідальності.

Згідно з ч. 1 ст. 483 МК України відповідальність настає за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Отже, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна, поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

У п. 6 Постанови Пленуму Верховного суду від 03.06.2005 № 8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» надано вичерпні визначення, таких понять як «підробка» та «незаконно одержані документи», зокрема: «Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів. Незаконно одержаними слід визнавати документи, які особа отримала за відсутності законних підстав або з порушенням установленого порядку.»

У протоколах про порушення митних правил, складених стосовно ОСОБА_2 , митний орган визначив, що посадовими особами ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» вчинено дії спрямовані на переміщення через митний кордон України: «Паливо дизельне» з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу, як підстави для переміщення документів, одержаних незаконним шляхом.

Однак, вищевказані протоколи про порушення митних правил не містять деталізації та розкриття поняття «документів, одержаний незаконним шляхом».

Крім того, суд наголошує на тому, що в протоколах про порушення митних правил № 0368/90300/23, № 0367/90300/23, № 03666/90300/23, № 0365/90300/23 зазначається, що сертифікати якості від 06 грудня 2022 року № 161483_4834385, від 08 лютого 2023 року № 162886_493789, від 23 грудня 2022 року № 221223_5499833, від 07 лютого 2023 року № 0702023_1678583, литовським підприємством «Orlen Lietuva» не видавався (відомості про сертифікат якості з таким номером у підприємства відсутні), що підтверджується листами від 20 квітня 2023 року № 63, від 28 квітня 2023 року № 64 та від 29 червня 2023 року № D2(115-9)-1415).

Натомість, при дослідженні судом вищевказаних листів наданих Енергетичною митницею, судом встановлено наступне:

- листом від 20 квітня 2023 року № 63 голова представництва АТ Orlen Lietuva в Україні повідомив Енергетичну митницю, що компанія видає унікальний сертифікат якості кожному клієнту компанії на кожну партію продукції. Перша послідовність цифр (приклад: 162615_4912929) сертифікату вказує на номер сертифіката, виданого на резервуар НПЗ, а друга послідовність цифр (приклад: 162615_4912929) є унікальним номером кожної товарної партії. Компанія не видає сертифікати якості лише з однією послідовністю цифр (приклад: 162615);

- лист від 28 квітня 2023 року № 64 голови представництва АТ Orlen Lietuva в Україні містить наступний зміст: «цим листом ми хотіли б завершити попередній лист № 63 від 20 квітня 2023 року з додатками… Додаток на 15 сторінка…». Додатків Енергетичною митницею до протоколу не додано, а тому суд позбавлений можливості ознайомитись зі змістом додатку та надати належну правову оцінку вказаному листу в цілому. Повідомлення про те, що сертифікат якості від 02 лютого 2023 року № 0202032_1678367, литовським підприємством «Orlen Lietuva» не видавався, як на цьому наголошує Енергетична митниця як на підтвердження провини ОСОБА_2 у вчиненні порушення митних правил, вказаний лист не містить;

- у листі директора з логістики Арунас Багужіса ПАТ Orlen Lietuva від 29 червня 2023 року № D2(115-9)-1415), на який посилається Енергетична митниця як на підтвердження провини ОСОБА_2 у вчиненні порушення митних правил вказано, що «….. сертифікат якості за номером 162740_4932389 був відмічений як неіснуючий, але це є помилкою, оскільки він був виданий Товариством нашому клієнту…», натомість в провину ОСОБА_2 ставиться незаконність отримання сертифікатів за № 161483_4834385, № 162886_493789, № 221223_5499833, № 0702023_1678583.

Згідно відповіді від 30.10.2023 наданої на адресу електронної пошти ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» вбачається, що «AdNext OU» Ltd підтвердила продаж українській компанії ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» дизельного палива виробництва Orlen Letuva на підставі контракту № AD 1422/44. Перевізникам було надано сертифікати якості від від 06 грудня 2022 року № 161483_4834385, від 08 лютого 2023 року № 162886_493789, від 23 грудня 2022 року № 221223_5499833, від 07 лютого 2023 року № 0702023_1678583.

Таким чином, суд, дослідивши вказані листи, на які Енергетична митниця посилається як на підтвердження провини ОСОБА_2 у вчиненні порушення митних правил, зокрема на не видачу литовським підприємством «Orlen Lietuva» сертифікатів якості від 06 грудня 2022 року № 161483_4834385, від 08 лютого 2023 року № 162886_493789, від 23 грудня 2022 року № 221223_5499833, від 07 лютого 2023 року № 0702023_1678583, вважає, що органом митного контролю не надано суду доказів підроблення вказаних сертифікатів, оскільки вказані листи містять відомості про інший номер сертифікату та правила нумерації сертифікатів. А листом від 30 жовтня 2023 підтверджено його видача продавцем.

Зі змісту ч. 1 ст. 483 МК України вбачається, що це правопорушення є умисним, тобто особа знає, що документи, які вона надає митному органу, як підставу для переміщення товару, одержані незаконним шляхом, але бажає саме таким чином незаконно перемістити товар.

Відповідно до ст. 10 Кодексу України про адміністративні правопорушення адміністративне правопорушення визнається вчиненим умисно, коли особа, яка його вчинила, усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні правопорушення чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Суб`єктом наведеного правопорушення є громадяни - декларанти, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Отже, згідно положень Митного кодексу України, вирішальним у кваліфікації дій, що виразилися у наданні митному органу документів, одержаних незаконним шляхом є доведеність умислу особи, що притягається до відповідальності за порушення митних правил.

З матеріалів справи вбачалося, що директор ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» ОСОБА_2 був кінцевим покупцем товару. Усі товаро супроводжуючі документи (у тому числі, сертифікат якості) виготовлялися на території Європейського Союзу та надавалися продавцем - AdNext OU» Ltd під час переміщення товару з території Європейського Союзу до України.

Отже, директор ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛИХАЧОВСЬКИЙ» ОСОБА_2 , перебуваючи на території України та будучи кінцевим отримувачем товару, не міг вчиняти будь-яких дій щодо отримання будь-яких сертифікатів якості, у тому числі у незаконний спосіб для переміщення товару з Європейського Союзу до України.

Крім того, відповідно до ч. 8 ст. 264 МК України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Декларації до митного органу у вказаній справі подавались агентом з митного оформлення ОСОБА_4 .

Відповідно до ч. 1 ст. 318 МК України митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.

За змістом ч. 1 ст. 335 МК України під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник залежно від виду транспорту, яким здійснюється перевезення товарів, надають митному органу в паперовій або електронній формі документи та відомості, необхідні для митного контролю.

В ч. 1 ст. 257 МК України передбачено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, засвідчені електронним цифровим підписом декларанта або уповноваженої ним особи.

Відповідно до ч. ч. 4, 5 ст. 266 Митного кодексу України у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант. Особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов`язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.

Тобто ОСОБА_2 не може бути суб`єктом правопорушення, адже не є декларантом, а декларування товару здійснювалося агентом з митного оформлення - ОСОБА_4 .

Вищевикладене свідчить, що ОСОБА_2 не є декларантом, а отже виходячи з приписів ст. 264 МК України, не несе відповідальність за відомості наведені у декларації і по суті виконує функції перевізника, а тому його відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення цих товарів документів, що містять неправдиві відомості (стаття 483 цього Кодексу), настає виключно у разі якщо ці відомості стосуються кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, а ним як перевізником не вжито заходів до перевірки правдивості зазначених відомостей (ч. 2 ст. 460 МК України).

Також, згідно з п. 6 постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» від 03 червня 2005 року № 8, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Матеріали справи не містять відомостей про те, які документи з неправдивими відомостями надав ОСОБА_2 під час митного оформлення товару, оскільки товар був заявлений до митного оформлення та був оформлений у вільний обіг на території України в Енергетичній митниці на підставі митних декларацій типу ІМ 40, які оформлені ОСОБА_4 . Така кількість дизельного палива зайшла на митну територію України та випущена у вільний обіг. Тобто кількість дизельного палива, яке зайшло на митну територію України та випущено у вільний обіг відповідає кількості, вартості, найменуванню товару, яке було задеклароване. Також матеріали справи не містять даних про те, які конкретні дії повинен був вчинити ОСОБА_2 з метою перевірки правдивості зазначених у документах відомостей та які саме дії ним у зв`язку з цим не було вчинено.

Таким чином, матеріали справи також не містять доказів того, що зазначені вище дії (бездіяльність) були вчинені ОСОБА_2 умисно, що вказує на відсутність у діях особи суб`єктивної сторони порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

Будь-яких доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії ОСОБА_2 спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом надання митному органу як підстави для переміщення товару документів, що містять неправдиві дані, митними органами не надано.

Наведене дає підстави стверджувати те, що у ході провадження у цій справи не було доведено наявність у діях ОСОБА_2 як об`єктивної, так і суб`єктивної сторони порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

Поряд з цими висновками, не конкретизовано та не перевірено наступне. Якщо, на думку митниці, інформація про країну походження товару не відповідає дійсності, то суд звертає увагу на те, що органом митного контролю не встановлено яка країна, на його думку, є справжнім виробником продукції. Висновок про неправдивість будь-яких даних можливий тільки на фоні порівняння цих відомостей з дійсною інформацією, але при цьому митницею не вжито належних заходів для встановлення ким та де саме вироблений цей товар. Комерційні документи були складені та оформлені безпосередньо продавцем, що підтверджено листом компанії, тобто інформація про найменування вантажу, вагу, вартість, а також про країну виробництва (країну походження) вносилась продавцем на підставі відомостей, що попередньо передували придбанню цією компанією даного товару. Відповідно до зовнішньоекономічного контракту, відповідальність за достовірність даних щодо виробника, країни походження та країни виробництва товару покладається на продавця. Таким чином, ОСОБА_2 не мав відношення до заповнення цих документів, однак, володів інформацією про країну виробництва продукції, яку він мав намір придбати, оскільки для такого специфічного товару це має суттєве значення. Отже той факт, що товар вироблений в Європейському Союзі йому було відомо від продавця ще на етапі підписання контракту, тому інформація про країну походження являлась очевидною та не потребувала підтвердження додатковими документам.

Таким чином, протоколами про порушення митних не доведено умислу ОСОБА_2 на вчинення дій, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом надання до митного органу як підставу для переміщення через митний кордон України документів, одержаних незаконним шляхом.

В розумінні ст. 8, ст. 256, ст. 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення та Митного кодексу України, розгляд судом справи про адміністративне правопорушення проводиться щодо особи-правопорушника та в межах, встановлених протоколом про адміністративне правопорушення. За наслідком розгляду протоколу суд має право прийняти одне із рішень, передбачених ст. 284 КУпАП, ст. 527 МК України.

Відповідно до ст. 247 КУпАП визначені обставини, що виключають провадження у справі про адміністративне правопорушення, серед яких пунктом 1 визначено відсутність події і складу адміністративного правопорушення.

Статтею 41 Конституції України гарантовано, що ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним. Конфіскація майна може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, встановлених законом.

Відповідно до ст. 8 Конституції України вбачається, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права.

Відповідно до ст. 1 Протоколу № 1 до Конвенції «Про захист прав людини і основоположних свобод» кожна фізична чи юридична особа має право на повагу до своєї власності. Ніхто не може бути позбавлений свого майна інакше, як в інтересах суспільства та на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.

Згідно з практикою Європейського суду з прав людини у справі «Рисовський проти України» від 20.01.2012 принцип «належного урядування», зокрема, передбачає, що державні органи повинні діяти в належний і якомога послідовніший спосіб. При цьому, на них покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах.

Провадження у справах про порушення митних правил згідно ст. 487 Митного кодексу України здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Отже, суд, аналізуючи вищевикладені обставини, враховуючи наведені норми та керуючись конституційним принципом презумпції невинуватості, вказаним в ст. 62 Конституції України (тобто, вина особи, яка притягається до відповідальності повинна бути доведена органом який склав протокол, а доводи вини повинні ґрунтуватися на доказах, об`єктивність яких не викликала б жодних сумнівів), вважає, що вина ОСОБА_2 у скоєні адміністративного правопорушення не доведена, а тому провадження по справі підлягає закриттю у зв`язку з відсутністю у діях особи складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 9-11, 221, 247, 252, 256, 280, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. ст. 483, 527, 528, 529 Митного кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Провадження у справі про притягнення ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч. 1. ст. 483 МК України, закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи, прокурором або митним органом, який здійснював провадження у цій справі до Київського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя Леся БУДЗАН

СудПодільський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.10.2024
Оприлюднено21.10.2024
Номер документу122397483
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —758/13407/23

Постанова від 18.11.2024

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Сушко Людмила Петрівна

Постанова від 12.11.2024

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Сушко Людмила Петрівна

Постанова від 18.10.2024

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Будзан Л. Д.

Постанова від 27.03.2024

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Будзан Л. Д.

Постанова від 23.02.2024

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Будзан Л. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні