КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 жовтня 2024 року № 320/47432/24
Суддя Київського окружного адміністративного суду Марич Є.В., розглянувши порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА" до Державного центру кіберзахисту державної служби спеціального зв`язку та зазисту інформації України, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - ТОВ «Солідіті», про визнання протиправними та скасування протоколу та повідомлення,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА" (далі - позивач) з позовом до Державного центру кіберзахисту державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України (далі - відповідач), в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати Протокол розкриття тендерних пропозицій, опублікований 30.09.2024 року за процедурою закупівлі за предметом: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери «Спеціальне обладнання з програмною продукцією для дооснащення системи збереження резервних копій державних електронних інформаційних ресурсів Єдиних основного і резервного захищених центрів обробки даних (дата-центрів), призначених для збереження державних електронних інформаційних ресурсів Національного центру резервування державних інформаційних ресурсів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-12-006864-а, посилання на процедуру закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-12- 006864-a;
- визнати протиправним та скасувати ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю, опубліковане 30.09.2024 року, яким визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі ТОВ «СОЛІДІТІ» за процедурою закупівлі за предметом: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери «Спеціальне обладнання з програмною продукцією для дооснащення системи збереження резервних копій державних електронних інформаційних ресурсів Єдиних основного і резервного захищених центрів обробки даних (дата-центрів), призначених для збереження державних електронних інформаційних ресурсів Національного центру резервування державних інформаційних ресурсів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-12-006864-а, посилання на процедуру закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-12- 006864-a.
Протоколом автоматичного розподілу судової справи між суддями від 16.10.2024р. справу №320/47432/24 за наведеним позовом розподілено на суддю Марича Є.В.
Того ж дня судом постановлено ухвалу про відкриття провадження у справі з урахуванням приписів ст. 282 КАС України. Призначено судове засідання на 17.10.2024р. о 13:40 год.
Разом з тим, наведеною ухвалою залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю «Солідіті» (04114, Україна, місто Київ, вул. Пріорська, будинок, 21; ЄДРПОУ 40639778).
Відповідачу та третій особі надано строк до початку судового засідання для подання відзиву на позовну заяву та пояснення щодо позову відповідно.
Відповідач скористався своїм правом на подання відзиву, в якому заперечував проти задоволення позовних вимог з підстави їх необґрунтованості.
Третя особа не скористалась своїм правом на подання письмових пояснень.
Представники відповідача та третьої особи до судового засідання з`явилися, просили відмовити у задоволенні позову ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА".
Позивач до суду не з`явився, натомість у позовній заяві просив здійснювати розгляд справи без участі його представника.
В ході проведення судового засідання, суд, за згодою присутніх учасників справи, вирішив продовжити розгляд справи у порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Дослідивши обставини справи, суд встановив наступне.
12.09.2024р. Державним центром кіберзахисту Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України оголошено процедуру закупівлі за предметом: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери «Спеціальне обладнання з програмною продукцією для дооснащення системи збереження резервних копій державних електронних інформаційних ресурсів Єдиних основного і резервного захищених центрів обробки даних (дата-центрів), призначених для збереження державних електронних інформаційних ресурсів Національного центру резервування державних інформаційних ресурсів», ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-12-006864-а, посилання на процедуру закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA- 2024-09-12-006864-a (далі Процедура закупівлі).
За реєстром пропозицій станом на останню дату подання тендерних пропозиції, за процедурою закупівлі були поданні наступні пропозиції учасників:
1. Найменування учасника ТОВ "СОЛІДІТІ"; Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 40639778; Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції 24.09.2024р. о 18:03 год.
2. Найменування учасника ТОВ "СІТОН ГРУП"; Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 33332092; Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції 24.09.2024р. 16:05 год.;
3. Найменування учасника ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА"; Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 37962954; Дата та час подання тендерної пропозиції/ пропозиції 24.09.2024р. о 21:53 год.
За результатами проведеного аукціону, який відбувся 25.09.2024р., 30.09.2024р. в системі електронних закупівель опублікований Протокол розкриття тендерних пропозицій (дата розкриття тендерних пропозицій 25.09.2024р., згідно якого розглянуто наступні пропозиції: «Найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім`я, по батькові (для фізичної особи) ТОВ "СОЛІДІТІ"; Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України Про публічні закупівлі»; Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/ пропозиції до початку аукціону 87 400 000,44 UAH з ПДВ; Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції після закінчення аукціону 83 094 000,00 UAH з ПДВ.»
30.09.2024р.за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОЛІДІТІ» в системі електронних закупівель відповідачем опубліковано Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, яким визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі ТОВ «СОЛІДІТІ».
ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА», як учасник процедури закупівлі, ознайомившись з результатами розгляду тендерної пропозиції та документами тендерної пропозиції ТОВ «СОЛІДІТІ», вважає, що відповідачем безпідставно визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ «СОЛІДІТІ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, у зв`язку із чим позивач вважає спірні Протокол та Повідомлення протиправними.
Позивач стверджує, що зазначені рішення прийняті з порушенням законодавства України в сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про оборонні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022р. №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», яким затверджені особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
Порушення законодавства мотивовані у позові посиланням на наступні обставини.
По-перше, позивач зазначає, що пунктом 1 «Зміст і спосіб подання пропозицій» розділу ІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ» ОГОЛОШЕННЯ (зі змінами) ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ (Оголошення) встановлена наступна вимога: У складі тендерної пропозиції Учасником повинно бути надано: лист підтвердження від виробника (розробника) програмної продукції про його сумісність з наявним рішенням і з запропонованим їм рішенням.
Така ж вимога міститься у п. 2.12. розділу 2. Інші вимоги до предмету закупівлі Додатку 1 до Оголошення.
Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до Оголошення «Вимоги до Програмно-апаратного комплексу для дооснащення системи збереження резервних копій державних електронних інформаційних ресурсів» вимогами Відповідача передбачена закупівля програмної продукції до програмно-апаратного комплексу файлового та об`єктного зберігання даних та програмної продукції Red Hat Enterprise Linux, а згідно вимог до Спеціального обладнання для апаратно-програмного розширення дискового простору в існуючому серверному обладнанні Cisco UCS 3260M5 передбачено закупівля програмної продукції Scality Ring 606 TB.
ТОВ «СОЛІДІТІ» у складі своєї тендерної пропозиції надано Комерційну пропозицію, відповідно до якої ТОВ «СОЛІДІТІ» запропоновано до постачання наступна програмна продукція:
1. програмна продукція Red Hat Enterprise Linux;
2. програмна продукція IBM Spectrum Scale Data Management Edition;
3. програмна продукція USC-L-6200;
4. програмна продукція Scality-Ring-RSH;
5. програмна продукція Scality-SUPP;
6. програмна продукція Scality-PS-CAP-EXP Capacity Expansion Professional S.
Отже, на виконання вимог Оголошення ТОВ «СОЛІТІТІ», як учасник процедури закупівлі повинен надати листи підтвердження від виробників (розробників) програмної продукції про його сумісність з наявним рішенням і з запропонованим їм рішенням, щонайменше від 3-х виробників: Red Hat, IBM, Scality.
На підтвердження відповідності вимогам Оголошення ТОВ «СОЛІДІТІ» у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ Лист про сумісність ІВМ, який по своїй суті не є листом, а є перепискою електронною поштою. Крім цього, з наданого документу не вбачається встановлення інформації про сумісність з наявним рішенням і з запропонованим Учасником рішенням, оскільки на електронну пошту працівника компанії ІВМ не надсилалась інформація про наявне у Відповідача рішення, а у відповіді на електронне повідомлення ТОВ «СОЛІДІТІ» працівник компанії ІВМ сповіщає про сумісність програмної продукції ІВМ з обладнанням, що описане ТОВ «СОЛІДІТІ» у своєму зверненні, яким є обладнання торгової марки DELL, що протирічить вимогам Оголошення, оскільки існуючим обладнанням є обладнання торговою марки Cisco (відповідна інформація наведена у розділі 1 Додатку 1 Оголошення «Вимоги до Програмно-апаратного комплексу для дооснащення системи збереження резервних копій державних електронних інформаційних ресурсів», а саме в розділі Вимоги до Функціоналу).
Інших Листів підтверджень від виробників програмного забезпечення про сумісність тендерна пропозиція ТОВ «СОЛІДІТІ» не містить, що є порушення вимог Оголошення.
По-друге, за доводами позивача, відповідно до розділу 1 Додатку 1 до Оголошення «Вимоги до Програмно-апаратного комплексу для дооснащення системи збереження резервних копій державних електронних інформаційних ресурсів», а саме в розділі Вимоги до Функціоналу, Відповідачем встановлена наступна вимога: Серверне обладнання має бути сумісним з існуючим мережевим обладнанням Cisco UCS Fabric Interconnect 6296UP для забезпечення передачі даних.
Для підтвердження сумісності має бути надано посилання на відповідну сторінку підтверджуючого документу, який є складовою частиною пропозиції конкурсних торгів (у разі наявності) або посилання на офіційний Інтернет - ресурс виробника обладнання.
Так, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «СОЛІДІТІ» надано документ Технічна специфікація, в якому вказано, що для підтвердження сумісності запропонованого обладнання з існуючим мережевим обладнанням ТОВ «СОЛІДІТІ» надає посилання на офіційний Інтернет-ресурс виробника https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/servers-unified-computing/ucs-6200- series-fabric-interconnects/data_sheet_c78-675245.html. Однак, за вказаним посиланням знаходиться технічний опис (datasheet) обладнання Cisco UCS Fabric Interconnect 6296UP, в якому відсутня будь-яка інформація щодо сумісності обладнання Cisco UCS Fabric Interconnect 6296UP з запропонованим серверним обладнанням Dell PowerEdge R760xd2, що є порушенням вимог Оголошення.
Інших документів на підтвердження вимог Оголошення в цій частині тендерна пропозиція ТОВ «СОЛІДІТІ» не містить.
З огляду на вищенаведене, на думку позивача, ТОВ «СОЛІДІТІ» не підтвердило документами у складі тендерної пропозиції вимог Оголошення відповідача, а відтак тендерна пропозиція ТОВ «СОЛІДІТІ» підлягала відхиленню, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану».
Враховуючи викладене, позивач стверджує, що прийняті відповідачем рішення порушують його права на чесну та прозору участь у цій процедурі закупівлі, що здійснюється з дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель, у тому числі принципі здійснення публічних закупівель, що вичерпано визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та у статті 3 Закону України «Про оборонні закупівлі», у зв`язку із чим просить суд спірні рішення скасувати.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Порядок, засади планування та особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони регулюється Законом України «Про оборонні закупівлі» та Законом України «Про публічні закупівлі».
Частиною першою статті 2 Закону України «Про обороні закупівлі» визначено, що цей Закон застосовується за умови, що:
- вартість предмета закупівлі для товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, для робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони - 1,5 мільйона гривень, до визначених цим Законом державних замовників, які здійснюють оборонні закупівлі;
- закупівля товарів, робіт і послуг оборонного призначення містить відомості, що становлять державну таємницю, а також у разі закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення за закритими закупівлями незалежно від вартості такої закупівлі.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про оборонні закупівлі» оборонні закупівлі здійснюються на основі таких принципів: своєчасність та відповідність прийнятим рішенням щодо захисту національних інтересів України, забезпечення потреб безпеки і оборони; послідовність прийняття та виконання рішень щодо розроблення, закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, систематичність їх виконання; конкурентність; ефективність використання коштів, результативність; відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці); запобігання корупції, зловживанням та дискримінації; цілісність, узгодженість, системність планування та фінансування оборонних закупівель, урахування пріоритетів і обмежень, встановлених державними програмами у сферах національної безпеки і оборони.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 затверджено Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (надалі за текстом - Особливості).
Пунктами 1-8 Особливостей визначено, що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Державні замовники здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до цих особливостей.
Придбання державними замовниками товарів, робіт і послуг (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин) може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель.
Під час здійснення закупівель державні замовники визначають предмет закупівлі відповідно до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708.
Отже, на період дії правового режиму воєнного стану застосовуються приписи статті
30 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, відповідно до яких придбання державними замовниками товарів, робіт і послуг може здійснюватися в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель.
Тому враховуючи приписи статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу четвертого пункту 8 Особливостей, процедура закупівлі, проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі - Закон №922-VIII), яка врегульовує процедуру проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону №922-VIII, закупівля здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про оборонні закупівлі» оборонні закупівлі здійснюються на основі таких принципів:
- своєчасність та відповідність прийнятим рішенням щодо захисту національних інтересів України, забезпечення потреб безпеки і оборони;
- послідовність прийняття та виконання рішень щодо розроблення, закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, систематичність їх виконання;
- конкурентність;
- ефективність використання коштів, результативність;
- відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці);
- запобігання корупції, зловживанням та дискримінації;
- цілісність, узгодженість, системність планування та фінансування оборонних закупівель, урахування пріоритетів і обмежень, встановлених державними програмами у сферах національної безпеки і оборони.
Статтею 12 Закону №922-VIII передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Статтею 14 Закону №922-VIII визначено, що спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
- оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
- подання пропозицій учасниками;
- проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
- розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
- визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
- розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов`язково зазначаються:
- найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
- назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
- інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
- кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
- строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
- умови оплати;
- очікувана вартість предмета закупівлі;
- період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
- кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
- перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
- розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
- розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
- розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій.
У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника.
Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п`ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
- пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
- учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
- якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов`язаний надати йому відповідь.
Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.
Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку (частина 20 статті 14 Закону № 922-VIII).
Як встановлено судом з наявних у справі доказів, наказом від 15.04.2022р. №132 «Про визначення служби державного замовника» Адміністрація Держспецзв`язку уповноважила організації, що входять до структури Держспецзв`язку (у т. ч. ДЦКЗ Держспецзв`язку), як службу державного замовника на здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони.
Згідно з пунктом 11 Порядку функціонування Національного центру резервування державних інформаційних ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.04.2023р. №311, ДЦКЗ Держспецзв`язку є адміністратором безпеки Національного центру резервування державних інформаційних ресурсів та проводить заходи щодо забезпечення функціонування, розвитку та модернізації Національного центру, забезпечення збереження резервних копій національних електронних інформаційних ресурсів, захисту інформації та кіберзахисту національних електронних інформаційних ресурсів, розміщених з метою обробки та зберігання у Національному центрі.
В рамках виконання кроку 77 Плану пріоритетних дій Уряду на 2024р., затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.02.2024р. №137-р. «Забезпечення функціонування та розвитку Національного центру резервування державних інформаційних ресурсів» на ДЦКЗ Держспецзв`язку покладено завдання щодо закупівлі обладнання для проведення модернізації Національного центру резервування державних інформаційних ресурсів (строк - листопад).
На виконання рішення начальника ДЦКЗ Держспецзв`язку до доповідної записки 6 управління ДІЦКЗ Держспецзв`язку в ДЦКЗ Держспецзв`язку відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022р. №1275 організовано проведення спрощеної закупівлі спеціального обладнання з програмною продукцією для дооснащення системи збереження резервних копій єдиних основного та резервного захищених центрів обробки даних (дата-центрів), призначених для збереження національних електронних інформаційних ресурсів Національного центру резервування державних інформаційних ресурсів, ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-12-006864-a.
До Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у 2024р., які здійснює Державний центр кіберзахисту Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, затверджених наказом ДЦКЗ Держспецзв`язку від 10.01.2024р. №2, внесено зміни щодо проведення закупівлі на очікувану вартість 91 500 000,00 грн.
В Електронній системі публічних закупівель Prozorro опубліковано Оголошення про проведення Закупівлі.
У закупівлі взяло участь три учасники ТОВ «СОЛІДІТІ», ТОВ «СІТОН ГРУП», ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА», Реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, сформований системою Prozorro.
Відповідно до частини одинадцятої статті 14 Закону ДЦКЗ Держспецзв`язку розглянув на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію Учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною, а саме ТОВ «СОЛІДІТІ».
Під час розгляду пропозиції ТОВ «СОЛІДІТІ» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу шостого пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022р. №1275 (далі - Постанова №1275) та згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №108 від 26.09.2024р. в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей у пропозиції ТОВ «СОЛІДІТІ».
ТОВ «СОЛІДІТІ», протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, завантажило через електронну систему закупівель уточнені виконав вимогу ДЦКЗ Держспецзв`язку.
Так як, відповідно до частини 12 статті 14 Закону пропозиція ТОВ «СОЛІДІТІ» визнане таким, що відповідає вимогам Оголошення та потребам Замовника, ТОВ «СОЛІДІТІ» визнано переможцем Закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в системі Prozorro згідно вимог частини 1 статті 33 Закону.
Щодо надання листів на підтвердження від виробників (розробників) програмної продукції про його сумісність з наявним рішенням і з запропонованим рішенням, щонайменше від 3-х виробників: Red Hat, IBM, Scality.
Позивач зазначає, що переможцем закупівлі порушено вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання пропозицій» розділу ІІ «Інструкція з підготовки пропозицій» Оголошення, де встановлена наступна вимога: У складі тендерної пропозиції Учасником повинно бути надано: лист підтвердження від виробника (розробника) програмної продукції про його сумісність з наявним рішенням і з запропонованим їм рішенням, така ж вимога зазначена у п. 2.12. розділу 2. Інші вимоги до предмету закупівлі Додатку 1 до Оголошення.
Водночас, варто зауважити, що поза увагою позивача залишилась інформація, зазначена в Додатку 1 до Оголошення, про програмну продукцію, яка вже впроваджена в інформаційно-комунікаційних системах відповідача, як наявне рішення, зокрема програмно-визначені системи зберігання даних - ІВМ Storage Scale (https:/lwww.ibm.comlproductslstorage-scale) та Scality Ring (https://www.scality.com/ring/), саме з якими і мають бути сумісні запропоновані учасниками закупівлі варіанти програмної продукції відповідного рівня.
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до Оголошення, програмно апаратний комплекс файлового та об`єктного зберігання даних (далі - ПАК) Замовника побудований з використанням програмної продукції ІВМ Storage Scale та Scality Ring і запропоноване учасниками серверне обладнання має бути розширенням ПАК.
Тобто, згідно з Оголошенням, Замовником впроваджено та функціонують в ПАК такі конфігурації серверного обладнання: 1) Scality Ring Red Hat Enterprise Linux (RHEL) Серверне обладнання; 2) IBM Storage Scale Red Hat Enterprise Linux (RHEL) - Серверне обладнання.
Згідно доводів відповідача, з огляду на те, що з метою запобігання дискримінації учасників вимог щодо конкретного варіанту побудови ПАК в Оголошенні не виставлялось, учасниками могло бути запропоновано розширити ПАК різними варіантами, які відповідають технічним характеристикам (підпункт 1 пункту 1, Примітка до Додатку 1 до Оголошення), наприклад: 1) 2 одиниці, побудовані з використанням програмної продукції ІВМ Storage Scale (чи її еквівалента); або 2) 1 одиниця, побудована з використанням програмної продукції ІВМ Storage Scale, + 1 одиниця, побудована з використанням Scality Ring (чи їх еквівалентів); або 3) 2 одиниці, побудовані з використанням програмної продукції Scality Ring (чи її еквівалента).
При цьому, відповідно до пункту 11 розділу І Оголошення, єдиним критерієм оцінки спрощеної закупівлі є «ціна» з ПДВ.
Відповідно до Комерційної пропозиції, учасник, який за результатами електронного аукціону надав найбільш економічно вигідну пропозицію (Переможець), запропонував до постачання варіант побудови ПАК з використанням програмної продукції ІВМ Spectrum Scale*: ІВМ Spectrum Scale* - Red Hat Enterprise Linux (RHEL) DELL EMC POWEREDGE R760xd2.
Зазначений варіант побудови ПАК визначено Замовником сумісним з одним із вищезазначених впроваджених та функціонуючих в ПАК Замовника варіантів, з огляду на таке:
1) запропонована переможцем конфігурація серверного обладнання побудована з використанням тієї ж самої програмної продукції (ІВМ Spectrum Sca1e), яка впроваджена та функціонує в ПАК Замовника (ІВМ Spectrum Scale відповідає за логічне з`єднання та управління окремими серверами, поєднуючи і:Х в єдине сховище та здатна поєднати запропоноване Переможцем рішення з наявним рішенням Замовника), тобто є завідомо сумісною, не являється невідомим (маловідомим) для Замовника еквівалентом, та не потребує підтвердження виробника щодо сумісності;
2) інші складові запропонованого переможцем ПАК логічно з`єднані та взаємодіють виключно між собою та ІВМ Spectrum Scale (на обладнання DELL встановлюється операційна система Red Hat, а на неї: в свою чергу, ІВМ Spectrum Scale, які логічно взаємодіють між собою, і виключно в межах одного сервера).
Таким чином, вимоги щодо сумісності цих складових з будь яким іншим обладнанням та програмною продукцією (у т. ч. ПАК, впровадженому Замовником) - не ставляться.
Щодо підтвердження сумісності між собою ІВМ Spectrum Scale, Red Hat та DELL.
Згідно наявних у справі доказів, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надав електронну копію свого листування (e-mail) з представником ІВМ, де представник ІВМ підтверджує, що програмна продукція ІВМ Spectrum Scale сумісна з версією Red Hat Enterprise Linux (RНEL) 8.0.
До того ж Замовником визначено підтвердженим у зазначеному листуванні відповідність серверного обладнання, запропонованого Переможцем, мінімальним вимогам для встановлення ІВМ Spectrum Scale, а також підтверджено відповідність об`єму апаратних ресурсів запропонованого серверного обладнання вимогам розгортання програмної продукції ІВМ Spectrum Scale.
Варто зазначити, що відповідно до пункту 1 розділу 11 Оголошення, Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП або УЕП.
При цьому, суд враховує позицію Великої Палати Верховного Суду, викладеної у постанові від 21.06.2023р. по справі №916/3027/21 згідно якої, якщо з урахуванням конкретних обставин справи суд дійде висновку про те, що відповідне електронне листування дає змогу встановити його учасників та може підтверджувати ті чи інші доводи сторін, наприклад, щодо наявності між ними відповідних відносин, ведення певних перемовин тощо, суд може прийняти таке листування як доказ і в такому разі надати йому оцінку сукупно з іншими доказами у справі.
Відтак, лист про сумісність завантажено в систему Prozorro із накладанням електронного підпису Переможця, отже це є його офіційним документом (копією).
Необхідно зазначити, що в листі про сумісність вказується найменування Замовника, та повна назва Закупівлі, що дозволяє без перешкод знайти Закупівлю в системі Prozorro та ознайомитись з технічною інформацією щодо наявних рішень Замовника.
Крім цього, в Листі про сумісність представником ІВМ чітко зазначено, що запропоноване Переможцем серверне обладнання є сумісним з програмною продукцією ІВМ Storage Scale, яка, як розуміє й сам Замовник (про що зазначає в Оголошенні), за його доводами, використовується ним як наявне рішення.
Разом з тим, у розділі 1 Додатку 1 Оголошення «Вимоги до Програмно-апаратного комплексу для дооснащення системи збереження резервних копій державних електронних інформаційних ресурсів», а саме в розділі "Вимоги до Функціоналу" не зазначалось, що запропонована учасником програмна продукція має бути сумісною з обладнанням Cisco, а йшлося про вимогу щодо сумісності запропонованих і впроваджених програмних продукцій між собою, а запропонованого серверного обладнання - з впровадженим Замовником мережевим обладнанням (в частині передачі даних).
Аналіз наведених норм та встановлених судом обставин свідчить на користь висновку, згідно якого, доводи позивача про те, що «…з Листа про сумісність не вбачається встановлення інформації про сумісність з наявним рішенням і з запропонованим Учасником рішенням, оскільки на електронну пошту працівника компанії ІВМ не надсилалась інформація про наявне у відповідача рішення, а у відповіді на електронне повідомлення ТОВ «СОЛІДІТІ» працівник компанії ІВМ сповіщає про сумісність програмної продукції ІВМ з обладнанням, що описане ТОВ «СОЛІДІТІ» у своєму зверненні, яким є обладнання торгової марки DELL, що протирічить вимогам Оголошення, оскільки існуючим обладнанням є обладнання торговою марки Cisco (відповідна інформація наведена у розділі 1 Додатку 1 Оголошення «Вимоги до Програмно апаратного комплексу для дооснащення системи збереження резервних копій державних електронних інформаційних ресурсів», а caмe в розділі Вимоги до Функціоналу)…», не відповідають дійсності та не підтверджені належними та допустимими доказами, у зв`язку із чим вважаються судом припущеннями, натомість такі доводи спростовуються наведеними вище висновками суду, які узгоджуються із позицією відповідача з цього приводу, підтвердженою наданими до суду доказами.
Суд також враховує, що під час розгляду пропозиції учасника, який за результатами електронного аукціону надав найбільш економічно вигідну пропозицію (Переможець), технічні фахівці Замовника також підтвердили відповідність запропонованого процесора:
- Intel® Xeon® Silver 4514У Processor архітектурі Intel 64 processors {https://ark.intel.com/content/www/us/en/ark/products/237557/intel-xeon-silver-4514y-processor-30m cache-2-00-ghz.html, що підтверджується доданим до відзиву знімком екрану з автоматично перекладеним текстом веб-сторінки (знімок №3), а також відповідає мінімальним вимогам до апаратного середовища для встановлення ІВМ Spectrum Scale.
Крім того, підтверджено сумісність запропонованого серверного обладнання DELL ЕМС POWEREDGE R760xd2 з процесорами Intel Xeon Silver 4514У 2G, 16С/32Т, 16GT/s, ЗОМ Cache, для встановлення програмної продукції Red Hat Enterprise Linux (https:l/catalog.redhat.com/hardware/system/detail/149077, що підтверджено доданим до відзиву знімком екрану з автоматично перекладеним текстом веб-сторінки (знімок №4).
Щодо підтвердження сумісності програмної продукції Scality Ring з наявним рішенням і з запропонованим рішенням.
Як зазначалось вище, Переможець, запропонував рішення ПАК на базі ІВМ Spectrum Scale, тому лист підтвердження від виробника (розробника) програмної продукції Scality Ring про її сумісність з наявним рішенням і з запропонованим учасником рішенням не вимагався, оскільки програмна продукція Scality Ring в запропонованому рішенні не використовується.
Натомість, програмна продукція Scality Ring (або еквівалент) потребувалася Замовнику для вже впровадженого та функціонуючого апаратно-програмного комплексу, побудованого з використанням програмної продукції Scality Ring (підпункт 2 пункту 1 (вимоги до спеціального обладнання) та Примітка до Додатку 1 до Оголошення).
Тобто, запропонована переможцем у пункті 2 Комерційної пропозиції програмна продукція Scality Ring була тією ж програмною продукцією, яку впроваджено на обладнанні Замовника, яка відповідала вимогам Замовника та технічним характеристикам, викладеним у підпункті 2 пункту 1 Додатку 1 до Оголошення, отже не потребувала підтвердження виробника щодо сумісності з рішенням Замовника, як не невідомий (маловідомий) для Замовника еквівалент.
Щодо сумісності запропонованого серверного обладнання з існуючим мережевим обладнанням Cisco UCS Fabric Interconnect 6296UP для забезпечення передачі даних.
Замовник, відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до Оголошення (вимоги до функціоналу), встановив таку вимогу: «Серверне обладнання має бути сумісним з існуючим мережевим обладнанням Cisco UCS Fabric Interconnect 6296UP для забезпечення передачі даних. Для підтвердження сумісності має бути надано посилання на відповідну сторінку підтверджуючого документу, який є складовою частиною пропозиції конкурсних торгів (у разі наявності) або посилання на офіційний Інтернет - ресурс виробника обладнання.».
Тобто сумісність обладнання вимагалась виключно для забезпечення передачі даних.
На виконання вказаної вимоги до складу серверного обладнання, запропонованого Переможцем, включено модулі Cisco 10GBASE-SR SFP.
В Технічній специфікації, що надана Переможцем у складі тендерної пропозиції (наявна на сторінці Оголошення, роздруківка додана до позову), для підтвердження сумісності запропонованих Переможцем модулів Cisco 10GBASE-SR SFP з впровадженим Замовникам мережевим обладнанням Cisco UCS Fabric Interconnect 6296UP в частині передачі даних, вказано посилання на інформацію, розміщену на офіційному Інтернет-ресурсі виробника (https:llwww.сisco.соm/с/en/us/products/collateral/servers-unfied-computinglucs-6200-seriesfabric-interconnects/data_sheet_c78-675245.html, що підтверджується знімком екрану з автоматично перекладеним текстом веб-сторінки (знімок №5).
Додатково на веб-сторінці за вказаним посиланням зазначено, що обладнання Замовника Cisco UCS Fabric Interconnect 6296UP забезпечує передачу даних за допомогою загально прийнятої технології передачі даних 10 Gigabit Ethemet (10GbE), яка сертифікована міжнародним Інститутом інженерів з електротехніки та електроніки (Institute of Electrical and Electronics Engineers, ІЕЕЕ) за ідентифікатором ІЕЕЕ 802.3-2005 (https:l/standards.ieee.orglieee/802.3/3910/), що підтверджується знімком екрану з автоматично перекладним текстом веб-сторінки (знімок №6), (Стандарт 802.3ае, затверджений в червні 2002р.), що використовується виробниками мережевого та серверного обладнання для забезпечення технологічної сумісності обладнання в комп`ютерних мережах.
Також суд враховує пояснення відповідача з цього приводу, згідно яких Переможцем передбачаються логічні та фізичні зв`язки, де логічне з`єднання виконується між наявною у Замовника та запропонованою Учасником програмною продукцією ІВМ Spectrum Scale, а фізичне з`єднання (передача даних) виконується між комутаційним обладнанням Cisco Fabric Interconnect та запропонованим серверним обладнанням DELL ЕМС POWEREDGE R760xd2, через модуль 10GBASE-SR SFP.
Водночас, уточнення в Оголошенні вимоги до серверного обладнання, яке могли запропонувати до постачання учасники закупівлі, щодо його сумісності з комутаційним обладнанням Замовника Cisco Fabric Interconnect 6296UP лише в частині передачі даних, зазначалось з метою уникнути дискримінації учасників, оскільки повну сумісність могла забезпечити лише продукція Cisco, яку, на думку Замовника, могли поставити не всі потенційні учасники закупівлі, тим більше, що фактична потреба Замовника полягала в обладнанні, яке могло забезпечити саме передачу даних.
Також, відповідно до пункту «Зміст і спосіб подання пропозицій» розділу ІІ «Інструкція з підготовки пропозицій» Оголошення передбачено, що у разі, якщо умовами цього Оголошення вимагається подання документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, Учасник подає інший рівнозначний документ та/або відповідний лист-роз`яснення у довільній формі.
На виконання зазначеної вимоги Оголошення, Переможцем надано Технічну специфікацію (наявна на сторінці Оголошення, роздруківка додана до позову), якою додатково підтверджується сумісність запропонованого рішення (обладнання та програмної продукції) вимогам до предмету закупівлі, встановлених Замовником.
Згідно пункту «Зміст і спосіб подання пропозицій» розділу ІІ «Інструкція з підготовки пропозицій» Оголошення зазначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Таким чином, суд доходить висновку про те, що при здійсненні закупівлі Замовник діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, з дотриманням принципів здійснення публічних та оборонних закупівель, добросовісно та неупереджено, запобігаючи дискримінації учасників, забезпечивши об`єктивний та чесний вибір Переможця Закупівлі, що безумовно вказує на необґрунтованість позовних вимог та спростовує доводи позивача про незаконність спірних рішень.
Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Згідно зі статтею 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Позивачем не надано достатньо доказів в підтвердження обставин, якими обґрунтовані позовні вимоги.
З урахуванням викладеного, системно проаналізувавши положення чинного законодавства України та надавши оцінку доказам, наявним у матеріалах справи, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову.
Відповідно, враховуючи те, що у задоволенні позову слід відмовити, судові витрати відшкодуванню позивачу не підлягають.
Керуючись ст. ст. 2, 9, 72-77, 90, 139, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
1. У задоволенні адміністративного позову ТОВ "БІЛІНТЕХ УКРАЇНА" (місцезнаходження: 03037, м. Київ, просп. В. Лобановського, 56; код ЄДРПОУ 37962954) до Державного центру кіберзахисту державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України (місцезнаходження: 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83-Б; код ЄДРПОУ 36947982), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю «Солідіті» (04114, Україна, місто Київ, вул. Пріорська, будинок, 21; ЄДРПОУ 40639778), про визнання протиправними та скасування протоколу та повідомлення, - відмовити.
2. Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Марич Є.В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2024 |
Оприлюднено | 21.10.2024 |
Номер документу | 122409915 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Маринчак Нінель Євгенівна
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Марич Є.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні