Постанова
від 06.10.2010 по справі 2а-2510/10/1770
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2а-2510/10/1770

06 жовтня 2010 року 18год. 01хв. м. Рівне

Рівненський окружний ад міністративний суд у складі судді Друзенко Н.В. за участю с екретаря судового засідання Пушкової О.В. та сторін і інши х осіб, які беруть участь у спр аві:

позивача: представник Ше вчук І.П.,

відповідача: представник н е прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позовом

Товариства з обмежено ю відповідальністю "Єврофенс тер"

до Державної податкової інс пекції у м.Рівне

про скасування податкових повідомлень-рішень

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмежено ю відповідальністю "Єврофенс тер" (далі - ТОВ "Єврофенстер") звернулося в суд з адміністр ативним позовом до Державної податкової інспекції у м.Рів не (далі - ДПІ у м.Рівне) про скас ування податкових повідомле нь-рішень №000642344/0/23-318 від 21.12.2009 року ф орми "В1" про зменшення суми бю джетного відшкодування за ве ресень 2009 року на 511873,00 грн., та №000652 344/0/23-318 від 21.12.2009 року форми "В2" про з більшення суми бюджетного ві дшкодування на 543287,00 грн. за черв ень 2009 року, липень 2009 року, серп ень 2009 року та вересень 2009 року.

Позовні вимоги в повній мір і підтримані представником п озивача в судовому засіданні 18.08.2010 року та 06.10.2010 року. В обґрунт ування заявленого позову заз начено, що у відповідності до пп.7.7.3 та пп.7.7.4 п.7.7 ст.7 Закону Укра їни "Про податок на додану вар тість" №168/97-ВР від 03.04.1997 року, плат ник податків, який має право н а бюджетне відшкодування мож е прийняти самостійне рішен ня або про зарахування даної суми бюджетного відшкодуван ня в рахунок погашення майбу тніх податкових платежів або про повернення повної суми б юджетного відшкодування на р озрахунковий рахунок, про що повідомляє податковий орган шляхом подання податкової д екларації та заяви про повер нення такої суми бюджетного відшкодування. ТОВ "Єврофенс тер" було самостійно прийнят о рішення про повернення нал ежної йому суми бюджетного в ідшкодування на розрахунков ий рахунок і дане рішення бул о відображено позивачем у де кларації з податку на додану вартість за вересень 2009 року т а у заяві про повернення суми бюджетного відшкодування - додаток 4 до податкової декла рації за вересень 2009 року. Пред ставник позивача визнає, що в ід'ємне значення ПДВ, як під става декларування ним у дан ому періоді бюджетного відшк одування фактично виникло в попередні періоди, а саме: в ли стопаді 2008 року, лютому, травні , червні, липні серпні 2009 року, о днак звертає увагу на те, що ді яв в межах вимог законодавст ва, яке дозволяє формувати по датковий кредит звітного пер іоду з урахуванням податкови х накладних та митних деклар ацій, оформлених в попередні х періодах та наступне заявл ення фактично оплачених сум ПДВ до бюджетного відшкодува ння. Додатково зазначив, що ор гани державної податкової сл ужби позбавлені права збільш увати суму бюджетного відшко дування за одні податкові пе ріоди з одночасним її аналог ічним зменшенням за інші под аткові періоди. Відповідно п росить скасувати оспорювані податкові повідомлення-ріше ння.

Представник відповідача у судове засідання 06.10.2010 року не прибув, причин неявки суду не повідомив, про день та час слу хання справи повідомлявся, к лопотань про відкладення роз гляду не надходило, а тому суд ом ухвалено продовжити розгл яд справи у його відсутність . В судовому засіданні 18.08.2010 рок у представник відповідача пр оти позову заперечував, зазн ачаючи, що позивач втратив мо жливість на бюджетне відшкод ування ПДВ у вересні 2009 року, че рез незаявлення такої суми д о бюджетного відшкодування у попередніх періодах, оскіль ки сума ПДВ в розмірі 543287 грн. фа ктично ним сплачена у травні -серпні 2009 року, а не лише у серп ні 2009 року. Відтак, вважає, що по датковий орган, врахувавши ї ї згідно з пп.7.7.3 п.7.7. ст.7 Закону У країни "Про податок на додану вартість" № 168/97-ВР від 03.04.1997 року у зменшення податкових зобов' язань позивача з цього подат ку наступних за вказаними по датковими періодами, приймаю чи податкові повідомлення-рі шення форми "В1" та форми "В2" дія в в межах повноважень та на ви конання норм діючого законод авства, а саме пп.7.7.7 п.7.7 ст.7 Закон у. На таких підставах просив відмовити в позові.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, повно, всеб ічно та об'єктивно дослідив ши матеріали справи за своїм внутрішнім переконанням, су д прийшов до висновку, що адмі ністративний позов підлягає задоволенню з наступних під став.

Як вбачається з матеріалів справи, з 04.12.2009 року по 10.12.2009 року Д ПІ у м.Рівне було проведено по запланову виїзну перевірку Т ОВ "Єврофенстер", код за ЄДРПОУ 35056649, з питань достовірності на рахування суми бюджетного ві дшкодування податку на додан у вартість на рахунок платни ка у банку за вересень 2009 року, яка виникла за рахунок від' ємного значення з ПДВ, що декл арувалось в період: листопад 2008 року, лютий, червень-серпень 2009 року та з питань правомірно сті формування залишку від' ємного значення (рядка 26) по де кларації з ПДВ за вересень 2009 р оку, який виник за рахунок від 'ємного значення з ПДВ, що де кларувався в період: квітень , червень-серпень 2009 року. Її ре зультати оформлені актом №1655/ 1126/23-300/35056649 від 15.12.2009 року (а.с.6-22).

Судом встановлено, що згідн о з поданою ТОВ "Єврофенстер" до ДПІ у м.Рівне податковою д екларацією з ПДВ за вересень 2009 року з врахуванням уточнюю чого розрахунку податкових з обов'язань з ПДВ у зв'язку з виправленням самостійно в иявлених помилок, сума, що під лягає бюджетному відшкодува нню складає 513463 грн. (а.с.25-30, 61-76). Згі дно з даними Розрахунку суми бюджетного відшкодування (д одаток 3 до податкової деклар ації з ПДВ за вересень 2009 року):

- залишок від'ємного знач ення попереднього податково го періоду за вирахуванням с уми податку, яка підлягає спл аті до бюджету за підсумками поточного звітного періоду, становить 570938 грн.,

- частина залишку від'ємно го значення, фактично сплаче на отримувачем товарів (посл уг) у попередніх податкових п еріодах постачальникам таки х товарів (послуг), становить 5 13463 грн.,

- сума, що підлягає відшкоду ванню, становить 513463 грн.

Відповідно до Довідки що до залишку суми від'ємного значення попередніх податко вих періодів, що залишається непогашеним після бюджетног о відшкодування, отриманого у звітному податковому періо ді, та підлягає включенню до с кладу податкового кредиту на ступного податкового період у (додаток 2 до податкової декл арації з ПДВ за вересень 2009 рок у):

- залишок від'ємного значе ння попереднього податковог о періоду (рядок 24 податкової декларації звітного періоду ) складається із сум, які виник ли в таких періодах: листопад 2008 року - 456848 грн., лютий 2009 року - 39016 грн., квітень 2009 року - 6240 грн., червень 2009 року - 14593 грн., липен ь 2009 року - 49056 грн., серпень 2009 рок у - 4994 грн. вересень 2009 року - 193 г рн., разом 570938 грн.

- частина залишку від'ємно го значення, фактично сплаче на постачальникам у попередн іх податкових періодах та не погашена податковими зобов' язаннями попередніх періоді в або не брала участі у розрах унках бюджетного відшкодува ння складається із сум, які ви никли в таких періодах: листо пад 2008 року - 456848 грн., лютий 2009 рок у - 39016 грн., червень 2009 року - 5276 грн., липень 2009 року - 11603 грн., се рпень 2009 року - 720 грн., разом 513463 грн.

- залишок від'ємного значе ння, який після бюджетного ві дшкодування включається до с кладу податкового кредиту на ступного податкового період у (значення рядка 26 декларації ) складається із сум, які виник ли в таких періодах: квітень 2009 року - 6240 грн., червень 2009 року - 5276 грн., липень 2009 року - 11603 грн ., серпень 2009 року - 720 грн., раз ом 57475 грн.

Факт оплати ПДВ постачаль никам та ПДВ при імпорті осно вних засобів, як внеску в стат утний фонд, як і факт не включе ння даних сум до складу бюдже тного відшкодування наступн их за вказаними періодів, виз нано податковим органом у ак ті перевірки і підтверджено долученими до матеріалів спр ави копіями платіжних доруче нь та податкової звітності п озивача з ПДВ за відповідні п еріоди (а.с.77-98, 101, 111-120).

За даними перевірки, залишо к від'ємного значення попер еднього податкового періоду становить 570745 грн. Розбіж ність з даними платника скла дає 193 грн. і виникла внаслідок безпідставного включення до розрахунку від'ємного знач ення сум ПДВ за вересень 2009 рок у, які виникли у вересні 2009 року , а не у попередньому періоді.

За даними перевірки, части на від'ємного значення, що о плачена постачальникам това рів (робіт, послуг) складає: у л истопаді 2008 року - 456848 грн., у лют ому 2009 року - 39016 грн., у травні 2009 року - 366 грн., у червні 2009 року - 6215 грн., у липні 2009 року - 36567 грн., у серпні 2009 року - 5865 грн., разо м 544877 грн. Розбіжність з дан ими платника складає 31414 грн. і виникла внаслідок того, що в ц ій частині платником включен а до рядку 26 декларації, як зал ишок від'ємного значення, я кий після бюджетного відшкод ування включається до складу податкового кредиту наступн ого податкового періоду.

Відповідно до цього та врах овуючи ту обставину, що за дан ими перевірки прийнято суму бюджетного відшкодування за вересень 2009 року в розмірі 1590 гр н., яка оплачена постачальник ам у серпні 2009 року, і яка в той ж е час за результатами переві рки не підтверджена в силу не надходження відповідей на за пити, податковий орган конст атував, що ТОВ "Єврофенстер" занижено суму бюджетного ві дшкодування по деклараціях з ПДВ в розмірі 543287 грн. (5 44877-1590), в тому числі по періодах: за червень 2009 року - в сумі 496230 грн. (оплата у листопаді 2008 року 456848 грн. + оплата у лютому 2009 рок у 39016 грн. + оплата у травні 2009 рок у - 366 грн.), за липень 2009 року в сум і 6215 грн. (оплата у червні 2009 року 6215 грн.), за серпень 2009 року в сумі 36567 грн. (оплата у липні 2009 року 365 67 грн.), за вересень 2009 року в сум і 4275 грн. (оплата у серпні 2009 року 5865 грн. - 1590 грн.).

Одночасно, податковий орга н констатував, що ТОВ "Єврофен стер" завищено суму бюджет ного відшкодування по деклар ації з ПДВ в розмірі 511873 гр н. за вересень 2009 року т а завищено від'ємне знач ення (рядок 26 декларації) за ве ресень на суму 31607 грн. (31414 грн . ПДВ сплаченого у травні-серп ні + 193 грн. ПДВ сплаченого у вер есні 2009 року).

Таким чином, загальний резу льтат перевірки нівелюється , позаяк ДПІ у м.Рівне з одного боку збільшує платнику пода тків суму бюджетного відшко дування за червень-вересень 2009 року на 543287 грн., а з другого зм еншує її за вересень 2009 року на 511873 грн. з одночасним зменшенн ям на 31414 грн. суми від'ємного значення рядка 26 декларації з ПДВ за вересень 2009 року: 543287 грн. = 511873 грн. + 31414 грн.

Разом з тим, на підставі акт у перевірки відповідачем пр ийнято:

- податкове повідомлення-р ішення форми "В1" №000642344/0/23-318 від 21.12.2009 року, згідно якого ТОВ "Євроф енстер" зменшено суму бюджет ного відшкодування за вересе нь 2009 року на 511873,00 грн. (а.с.23),

- податкове повідомлення-рі шення форми "В2" №000652344/0/23-318 від 21.12.2009 р оку, згідно якого ТОВ "Єврофен стер" збільшено суму бюджетн ого відшкодування з податку на додану вартість за червен ь 2009 року на 496230 грн., за липень 2009 р оку на 6215 грн., за серпень 2009 року на 36567 грн., за вересень на 4275 грн. , а всього на 543287 грн. (а.с.24).

Спірні податкові-повідом лення-рішення мотивовані пор ушенням позивачем пп.7.7.2 п.7.7 ст.7 Закону України "Про податок н а додану вартість" №168/97-ВР від 0 3.04.1997 року, що призвело до завище ння суми бюджетного відшкоду вання, яка задекларована до с плати на розрахунковий рахун ок платника податків за вере сень 2009 року; пп.7.7.3 п.7.7 ст.7 Закону України "Про податок на додан у вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997 року, що призвело до заниження сум и бюджетного відшкодування, яка включається в рахунок зм еншення податкових зобов'я зань за червень-вересень 2009 ро ку.

Суд не погоджується з висно вком податкового органу про порушення позивачем вказани х вимог, а відтак вважає позов таким, що підлягає задоволен ню, виходячи з наступного.

Відповідно до пп.7.7.1 п.7.7 ст.7 За кону України "Про податок на д одану вартість" № 168/97-ВР від 03.04.199 7 року, сума податку, що підляг ає сплаті (перерахуванню) до б юджету або бюджетному відшко дуванню, визначається як різ ниця між сумою податкового з обов'язання звітного податко вого періоду та сумою податк ового кредиту такого звітног о податкового періоду. При по зитивному значенні, така сум а підлягає сплаті (перерахув анню) до бюджету у строки, вста новлені законом для відповід ного податкового періоду, а п ри від'ємному значенні - врахо вується у зменшення суми под аткового боргу з цього подат ку, що виник за попередні пода ткові періоди (у тому числі ро зстроченого або відстрочено го відповідно до закону), а при його відсутності - зараховує ться до складу податкового к редиту наступного податково го періоду.

При цьому, згідно з пп.7.7.2 п.7.7 с т.7 Закону України "Про податок на додану вартість" № 168/97-ВР ві д 03.04.1997 року, якщо у наступному п одатковому періоді сума, роз рахована згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, має від'ємне значення, то:

а) бюджетному відшкодуванн ю підлягає частина такого ві д'ємного значення, яка дорі внює сумі податку, фактично с плаченій отримувачем товарі в (послуг) у попередніх податк ових періодах постачальника м таких товарів (послуг);

б) залишок від'ємного знач ення після бюджетного відшко дування включається до склад у податкового кредиту наступ ного податкового періоду.

Відповідно до пп.7.7.3 п.7.7 ст.7 Зак ону України "Про податок на до дану вартість" № 168/97-ВР від 03.04.1997 р оку, платник податку може при йняти самостійне рішення про зарахування належної йому п овної суми бюджетного відшко дування у зменшення податков их зобов'язань з цього податк у наступних податкових періо дів. Зазначене рішення відоб ражається платником податку у податковій декларації, яку він подає за наслідками звіт ного періоду, в якому виникає право на подання заяви про от римання бюджетного відшкоду вання згідно з нормами цієї с татті. При прийнятті такого р ішення зазначена сума не вра ховується при розрахунку сум бюджетного відшкодування на ступних податкових періодів .

Згідно з Порядком заповнен ня та подання податкової дек ларації з податку на додану в артість, затвердженого наказ ом Державної податкової адмі ністрації України №166 від 30.05.1997 р оку та зареєстрованого в Мін істерстві юстиції України 09.07 .1997 року за №250/2054 (у редакції нака зу №213 від 15.06.2005 року) таке рішенн я платника податку відобража ється в рядку 25.2 декларації по податку на додану вартість.

Відповідно до пп.7.7.4 п.7.7 ст.7 Зак ону України "Про податок на до дану вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997 р оку, платник податку, який має право на одержання бюджетно го відшкодування та прийняв рішення про повернення повно ї суми бюджетного відшкодува ння, подає відповідному пода тковому органу податкову дек ларацію та заяву про поверне ння такої повної суми бюджет ного відшкодування, яка відо бражається у податковій декл арації.

Згідно з Порядком заповнен ня та подання податкової дек ларації з податку на додану в артість затвердженого наказ ом Державної податкової адмі ністрації України №166 від 30.05.1997 р оку та зареєстрованого в Мін істерстві юстиції України 09.07 .1997 року за №250/2054 (у редакції нака зу №213 від 15.06.2005 року), таке рішенн я платника податку відобража ється в рядку 25.1 декларації по податку на додану вартість.

З матеріалів справи вбачає ться, що ТОВ "Єврофенстер" прий мало рішення про зарахування належної йому суми бюджетно го відшкодування у червні-се рпні 2009 року в рахунок зменшен ня податкових зобов'язань з ц ього податку наступних подат кових періодів, тобто віднос ило в рядок 25.2 декларацій з под атку на додану вартість за ві дповідні періоди. В той же час рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, я ке, як від'ємне значення под атку на додану вартість вини кло в попередні періоди, прий няло у вересні 2009 року, тобто ві днесло в рядок 25.1 декларації з податку на додану вартість д аного періоду.

Згідно пп.15.3.1 п.15.3 ст.15 Закону Ук раїни "Про порядок погашення зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами" №2181 -III від 21.12.2000 року, заяви на поверн ення надміру сплачених пода тків, зборів (обов'язкових пла тежів) або на їх відшкодуванн я у випадках, передбачених по датковими законами, можуть б ути подані не пізніше 1095 дня, на ступного за днем здійснення такої переплати або отриманн я права на таке відшкодуванн я. Оскільки право на бюджетне відшкодування виникло у поз ивача в червні-вересні 2009 року , то скориставшись ним у верес ні 2009 року, позивач діяв в межах зазначених строків.

Підпунктом 7.7.7 п.7.7. ст.7 Закону У країни "Про податок на додану вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997 року, в становлено, що якщо за наслід ками документальної невиїзн ої (камеральної) або позаплан ової виїзної перевірки (доку ментальної) податковий орган виявляє невідповідність сум и бюджетного відшкодування с умі, заявленій у податковій д екларації, то такий податков ий орган:

а) у разі заниження заявлен ої платником податку суми бю джетного відшкодування щодо суми, визначеної податковим органом унаслідок таких пер евірок, надсилає платнику по датку податкове повідомленн я, в якому зазначаються сума т акого заниження та підстави для її вирахування. У цьому ви падку вважається, що платник податку добровільно відмовл яється від отримання такої с уми заниження як бюджетного відшкодування та враховує її згідно з підпунктом 7.7.3 цього п ункту у зменшення податкових зобов'язань з цього податк у наступних податкових періо дів;

б) у разі перевищення заявле ної платником податку суми б юджетного відшкодування над сумою, визначеною податкови м органом внаслідок проведен ня таких перевірок, податков ий орган надсилає платнику п одатку податкове повідомлен ня, в якому зазначаються сума такого перевищення та підст ави для її вирахування;

в) у разі з'ясування внаслі док проведення таких перевір ок факту, за яким платник пода тку не має права на отримання бюджетного відшкодування, н адсилає платнику податку под аткове повідомлення, в якому зазначаються підстави відмо ви у наданні бюджетного відш кодування.

Але при цьому, ні Закон Укр аїни "Про податок на додану ва ртість" №168/97-ВР від 03.04.1997 року, ні П орядок направлення органами державної податкової служби України податкових повідомл ень платникам податків та рі шень про застосування штрафн их (фінансових) санкцій, затве рджений наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни №253 від 21.06.2001 року у редакції наказу №247 від 27.05.2003 року, зареєс трованого в Міністерстві юст иції України 11.06.2003 року за №467/7788, н е містять повноважень органі в державної податкової служб и самостійно визначати суму бюджетного відшкодування пл атника податків, встановлюва ти її зменшення або збільшен ня у податковій декларації т а здійснювати одночасне змен шення та збільшення суми бюд жетного відшкодування на одн у й ту ж суму податку, змінюючи направлення бюджетного відш кодування, а саме не на рахуно к платника податків у банку, а шляхом зменшення податкових зобов'язань наступних пода ткових періодів.

Крім того, пп.7.7.3 п.7.7 ст.7 Закону України "Про податок на додан у вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997 року передбачає, що платник подат ку може прийняти самост ійне рішення про зарахування належної йому повної суми бю джетного відшкодування у зме ншення податкових зобов'яз ань із цього податку наступн их податкових періодів. Судо м встановлено, що саме поруше ння цієї норми Закону встано влено актом перевірки позива ча, а відтак відповідач дійшо в висновку не про порушення п латником податків покладени х на нього законодавством об ов'язків, а про порушення пл атником податків наданих йом у прав, що є само по собі абсур дним.

Як зазначалося вище, пп."а" пп .7.7.7 п.7.7. ст.7 Закону України "Про п одаток на додану вартість" №168 /97-ВР від 03.04.1997 року дає підстави податковому органу надіслат и платнику податку податкове повідомлення, в якому зазнач ається сума заниження заявле ної платником податку суми б юджетного відшкодування, якщ о за наслідками перевірки ви явлено невідповідність суми бюджетного відшкодування су мі, заявленій у податковій де кларації. Оскільки ж позивач , подавши декларацію з ПДВ за в ересень 2009 року та уточнюючий розрахунок до неї, самостійн о виявив існування у нього пр ава на бюджетне відшкодуванн я, яким він ще не скористався, то факт самостійного виявлен ня суми бюджетного відшкодув ання платником податку (пози вачем), до проведення податко вим органом перевірки, за нас лідками якої виявляється зан иження суми бюджетного відшк одування, на думку суду, унемо жливлює застосування податк овим органом пп."а" пп.7.7.7 п.7.7. ст.7 З акону.

Наведене повністю узгоджу ється з вимогами п.5.1 ст.5 Закону України "Про порядок погашен ня зобов'язань платників по датків перед бюджетами та де ржавними цільовими фондами" №2181-III від 21.12.2000 року, якою передба чена можливість виправлення платником податку самостійн о виявлених ним помилок у пок азниках раніше поданої подат кової декларації (з урахуван ням строків давності) шляхом подання уточнюючого розраху нку або шляхом зазначення ві дповідних показників у склад і податкової декларації.

Отже, сума податку, фактично сплачена позивачем у попере дніх податкових періодах, ви значена із сум, які були включ ені до складу податкового кр едиту наступного податковог о періоду та не брали участі у розрахунках бюджетного відш кодування протягом попередн іх податкових періодів та не погашали податкових зобов'я зань наступних звітних періо дів, правомірно визначена по зивачем до бюджетного відшко дування у вересні 2009 року. Так им чином, на думку суду відпов ідач неправомірно прийшов до висновку про зменшення суми бюджетного відшкодування по зивача за цей період та одноч асне її збільшення за попере дні періоди.

З огляду на вищенаведене, по зовні вимоги ТОВ "Єврофенсте р" підлягають задоволенню.

В силу вимог ч.1 ст. 94 КАС Укра їни, якщо судове рішення ухва лене на користь сторони, яка н е є суб'єктом владних повнова жень, суд присуджує всі здійс нені нею документально підтв ерджені судові витрати з Дер жавного бюджету України. Вра ховуючи, що станом на день вин есення судом рішення у справ і документально підтверджен і судові витрати, понесені по зивачем на сплату судового з бору у розмірі 3,40 грн., суд прис уджує позивачу вказану суму.

Керуючись статтями 160-163 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повн істю.

Скасувати податкові повід омлення - рішення Державної п одаткової інспекції у м.Рівн е форми В1 №000642344/0/23-318 від 21.12.2009 року, з гідно якого Товариству з обмеженою відповідальністю "Єврофенстер" зменшено суму б юджетного відшкодування з по датку на додану вартість в су мі 511873,00 грн., в тому числі за вере сень 2009 року, та форми В2 №000652344/0/23-318 від 21.12.2009 року, згідно якого Т овариству з обмеженою відп овідальністю "Єврофенстер" з більшено суму бюджетного ві дшкодування з податку на дод ану вартість в сумі 543287,00 грн., в т ому числі за червень 2009 року - 4962 30,00 грн., за липень 2009 року - 6215,00 грн. , за серпень 2009 року - 36567,00 грн., за в ересень 2009 року - 4275,00 грн.

Присудити на користь позив ача Товариства з обмежен ою відповідальністю "Єврофен стер" із Державного бюджету с удовий збір у розмірі 3,40 грн.

Постанова суду першої інс танції набирає законної сили після закінчення строку под ання апеляційної скарги, якщ о таку скаргу не було подано. Я кщо строк апеляційного оскар ження буде поновлено, то вваж ається, що постанова суду не н абрала законної сили. У разі п одання апеляційної скарги су дове рішення, якщо його не ска совано, набирає законної сил и після повернення апеляційн ої скарги, відмови у відкритт і апеляційного провадження а бо набрання законної сили рі шенням за наслідками апеляці йного провадження.

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ух валив оскаржуване судове ріш ення. Копія апеляційної скар ги одночасно надсилається ос обою, яка її подає, до суду апе ляційної інстанції.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі проголошення в судовому зас іданні лише вступної та резо лютивної частин постанови, а пеляційна скарга подається п ротягом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Суддя < Пі дпис > Друзенко Н .В.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.10.2010
Оприлюднено17.11.2010
Номер документу12241541
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2510/10/1770

Постанова від 06.10.2010

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 10.07.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 10.10.2011

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шавель Р.М.

Постанова від 06.10.2010

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 04.08.2010

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

Ухвала від 02.06.2010

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Друзенко Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні