Ухвала
від 23.10.2024 по справі 360/1007/24
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

23 жовтня 2024 року м. ДніпроСправа № 360/1007/24

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Петросян К.Є., розглянувши у письмовому провадженні справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення (УСЗН) Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області про скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

02 вересня 2024 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов адвоката Коваленка Олександра Вячеславовича (далі позивач або ОСОБА_2 ) до Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі УСЗН Лисичанської МВА або відповідач), відповідно до якого позивач, з урахуванням уточнення від 16.09.2024 просить суд:

визнати протиправною бездіяльність та активні дії Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області щодо відмови у призначенні, нарахування та виплати особі з інвалідністю внаслідок війни ОСОБА_1 щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за 2019-2022 роки у розмірі восьми мінімальних пенсій за віком;

зобов`язати Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області призначити, нарахувати та виплатити особі з інвалідністю внаслідок війни ОСОБА_1 щорічну одноразову грошову допомогу до 5-го травня інвалідам війни 2-ї групи за 2019-2022 роки, виходячи із мінімальної пенсії за віком, встановленої Законами України «Про державний бюджет України на 2019, 2020, 2021, 2022 роки».

Ухвалою суду від 09.09.2024 позовну заяву ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області про визнання протиправною бездіяльності, зобовязання вчинити певні дії, залишено без руху.

Ухвалою суду від 23.09.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкроти провадження у справі, розгляд справи визначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Розглянувши питання про необхідність зміни найменування відповідача у справі, суд дійшов такого.

07 жовтня 2024 року від представника Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області надійшов відзив на позовну заяву, в якому серед іншого зазначено, що згідно із розпорядженням начальника Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 07.08.2024 № 501, змінено найменування Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (код ЄДРПОУ 24205528) на Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (код ЄДРПОУ 24205528).

Згідно частини 3 статті 48 КАС України, якщо позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, суд до ухвалення рішення у справі за згодою позивача замінює первісного відповідача належним відповідачем, не закриваючи провадження у справі, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи. Суд має право за клопотанням позивача до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача.

Відповідно до статті 52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Як встановлено судом, Указом Президента України від 24.03.2023 № 181/2023 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Луганській області» на виконання Закону України «Про правовий режим воєнного стану» постановлено утворити на базі військово-цивільних адміністрацій населених пунктів Луганської області, утворених Указом Президента України від 19 лютого 2021 року № 62/2021 "Про утворення та реорганізацію військово-цивільних адміністрацій у Луганській області", такі військові адміністрації населених пунктів, зокрема, Лисичанську міську військову адміністрацію Сєвєродонецького району Луганської області.

Розпорядженням начальника Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 07.08.2024 № 501, що розміщено на сайті Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (https://lis.gov.ua/lisichanska-miska-va/rozporyadzhennya-nachalnuka-va/2024/30485-rozporyadzhennya-nachalnika-lisichanskoji-miskoji-va-serpen-2024.html), змінено найменування Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (код ЄДРПОУ 24205528) на Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (код ЄДРПОУ 24205528). Змінено скорочене найменування юридичної особи з УСЗН Лисичанської міської ВЦА на УСЗН Лисичанської міської ВА.

Згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, за кодом ЄДРПОУ 24205528, місцезнаходження: 93100, Луганська область, Сєвєродонецький район, місто Лисичанськ, вулиця Володимира Великого, будинок 22-А, зареєстровано орган місцевого самоврядування Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (УСЗН Лисичанської міської ВА). Відомості про припинення юридичної особи відсутні.

Тобто, жодних дій, які б свідчили про припинення юридичної особи-відповідача шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) не відбулося.

Разом з тим, код юридичної особи та місцезнаходження відповідача не змінились.

Відповідно до статті 90 ЦК України юридична особа повинна мати своє найменування, яке містить інформацію про її організаційно-правову форму та назву. Найменування установи має містити інформацію про характер її діяльності. Юридична особа може мати крім повного найменування скорочене найменування. Юридична особа, що є підприємницьким товариством, може мати комерційне (фірмове) найменування. Комерційне (фірмове) найменування юридичної особи може бути зареєстроване у порядку, встановленому законом. Найменування юридичної особи вказується в її установчих документах і вноситься до єдиного державного реєстру. Юридична особа не має права використовувати найменування іншої юридичної особи.

Отже, назва юридичної особи є її необхідною ознакою, яка забезпечує участь у цивільному обороті від свого імені та слугує засобом її індивідуалізації, що дозволяє відокремити її від інших юридичних осіб.

Назва юридичної особи в процесі її «життєдіяльності» може зазнати змін. Зміна назви юридичної особи проявляється в її зовнішній літеральній корекції. Така корекція впливає на ідентифікацію юридичної особи в цивільному обороті. У результаті зміни назви юридичної особи структура цивільних правовідносин не страждає.

Зміна назви юридичної особи тягне тільки правовий наслідок проведення державної реєстрації змін, пов`язаних зі зміною назви до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Таким чином, зміна назви юридичної особи не тягне за собою правонаступництва у зв`язку з відсутністю нового учасника адміністративних відносин, якому мають перейти права та обов`язки особи, яка вибула, та юридичної незмінності правопопередника - учасника адміністративних відносин, який вибуває зі складу учасника адміністративного відношення.

Враховуючи викладене, суд вважає, що у разі зміни найменування юридичної особи не відбувається фактичного (компетенційного) або процесуального адміністративного (публічного) правонаступництва, а тому не виникають підстави, для заміни сторони на належну, передбаченої положеннями ст.48 КАС України.

У той час, враховуючи матеріали справи, суд вважає за доцільне змінити найменування відповідача у справі, а саме: Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області на Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області.

Керуючись статтями 248, 250, 256 Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

Змінити найменування відповідача Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (код ЄДРПОУ 24205528, місцезнаходження: 93100, Луганська область, Сєвєродонецький район, місто Лисичанськ, вулиця Володимира Великого, будинок 22-А) на Управління соціального захисту населення Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (код ЄДРПОУ 24205528, місцезнаходження: 93100, Луганська область, Сєвєродонецький район, місто Лисичанськ, вулиця Володимира Великого, будинок 22-А).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню в апеляційному порядку окремо від рішення суду не підлягає. Заперечення на ухвалу, що не підлягає оскарженню окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду.

Суддя К.Є. Петросян

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.10.2024
Оприлюднено25.10.2024
Номер документу122514937
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —360/1007/24

Рішення від 18.11.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 23.10.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 23.10.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 09.09.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні