Ухвала
від 23.10.2024 по справі 480/4987/22
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

23 жовтня 2024 року Справа № 480/4987/22

Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Опімах Л.М., розглянувши в приміщенні суду в м. Суми заяву представника ОСОБА_1 - адвоката Сумцова Євгена Станіславовича - про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог, - державний кадастровий реєстратор Відділу № 2 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Сумській області Мовчан Олександр Сергійович, про визнання протиправним та скасування протоколу,

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 26.04.2023 задоволено позовні вимоги ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог, - державний кадастровий реєстратор Відділу № 2 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Сумській області Мовчан Олександр Сергійович, про визнання протиправним та скасування протоколу: визнано протиправним та скасовано протокол № 7380203 від 16.09.2020, складений державним кадастровим реєстратором ОСОБА_2 щодо виправлення помилки, що виникла під час державної реєстрації земельної ділянки з порушенням вимог Порядку ведення Державного земельного кадастру або внаслідок перенесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки, які не були зареєстровані в державному реєстрі земель, відповідно до якого земельну ділянку площею 0,5552 га з кадастровим номером 5921280500:13:004:0103 перенесено до архівного шару Державного земельного кадастру.

11.10.2024 представник позивача у справі подав до суду заяву про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду в цій справі, мотивоване тим, що незважаючи на те, що рішення суду набрало законної сили, воно не виконане відповідачем.

Ознайомившись із поданою заявою та вивчивши матеріали справи, суд вважає, що в задоволенні заяви про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду необхідно відмовити з огляду на таке.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 382 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Зазначеній нормі кореспондують положення пункту 1 частини 6 статті 246 КАС України, згідно з якими у разі необхідності у резолютивній частині рішення вказується про порядок і строк виконання рішення.

Аналіз зазначених положень дає підстави для висновку, що встановлення судового контролю за виконанням судових рішень є заходом превентивного впливу на відповідача у справі з метою своєчасного виконання своїх зобов`язань у межах відповідної справи.

Тобто, встановлення судового контролю при ухваленні судового рішення по суті позовних вимог попереджує неналежне виконання відповідачем обов`язків, що виникли внаслідок задоволення позовних вимог позивача.

Так, рішенням суду в цій справі визнано протиправним та скасовано протокол № 7380203 від 16.09.2020, складений державним кадастровим реєстратором Мовчаном О.С. щодо виправлення помилки, що виникла під час державної реєстрації земельної ділянки з порушенням вимог Порядку ведення Державного земельного кадастру або внаслідок перенесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки, які не були зареєстровані в державному реєстрі земель, відповідно до якого земельну ділянку площею 0,5552 га з кадастровим номером 5921280500:13:004:0103 перенесено до архівного шару Державного земельного кадастру.

У поданій заяві представник позивача у справі не наводить обґрунтування необхідності застосування ч. 1 ст. 382 КАС України. Заявник стверджує, що відповідач у справі не вчиняє жодних дій на виконання рішення суду, при цьому не вказує, які саме дії має вчинити відповідач з огляду на те, що спірний протокол, який є предметом спору у справі, є нечинним та не застосовується на підставі рішення суду з дня набрання ним законної сили. Додаткових дій чи рішень для підтвердження недійсності юридичного значення спірного протоколу законом не вимагається. Представник позивача про такі дії чи рішення у поданій заяві не зазначає, натомість висловлює незгоду з відмовою Головного управління Держгеокадастру у Сумській області вчинити дії щодо відновлення земельної ділянки з кадастровим номером 5921280500:13:004:0103 та її державної реєстрації, що, у свою чергу, не було предметом спору у справі № 480/4987/22.

Разом з тим, стверджуючи, що відповідач не виконує рішення суду, представник позивача у справі не надав жодного доказу на підтвердження того, що відповідач ухиляється від виконання рішення суду. Також представник не зазначає, у який спосіб відповідач ухиляється від виконання рішення суду. Доказів того, що відповідач створює перешкоди для виконання рішення, матеріали справи також не містять.

З огляду на зазначене у суду немає підстав для задоволення заяви представника позивача про встановлення судового контролю за виконанням рішення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 248, 293, 382 КАС України, -

У Х В А Л И В:

У задоволенні заяви представника ОСОБА_1 - адвоката Сумцова Євгена Станіславовича - про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду - відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя Л.М. Опімах

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.10.2024
Оприлюднено28.10.2024
Номер документу122551359
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками

Судовий реєстр по справі —480/4987/22

Ухвала від 23.10.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

Ухвала від 21.08.2024

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

Ухвала від 07.08.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 13.07.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Рішення від 11.05.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

Рішення від 26.04.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

Ухвала від 07.08.2022

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Л.М. Опімах

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні