Постанова
від 05.11.2024 по справі 240/29723/23
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 240/29723/23

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Єфіменко Ольга Володимирівна

Суддя-доповідач - Смілянець Е. С.

05 листопада 2024 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Смілянця Е. С.

суддів: Полотнянка Ю.П. Драчук Т. О. ,

за участю:

секретаря судового засідання: Довганюк В.В.,

представника відповідача: Краснопьорової О.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державного підприємства Коростишівський завод "Реммашторф" на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 04 вересня 2024 року у справі за адміністративним позовом Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області до Державного підприємства Коростишівський завод "Реммашторф" про стягнення заборгованості,

В С Т А Н О В И В :

в жовтні 2023 року позивач, Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області , звернулося в суд з позовом, в якому просило:

- визнати протиправною бездіяльність ліквідаційної комісії ДП Коростишівський завод «Реммашторф» щодо включення сум капіталізованих вимог до реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу;

- зобов`язати голову ліквідаційної комісії ДП Коростишівський завод «Реммашторф» ОСОБА_1 включити до реєстру вимог кредиторів ДП Коростишівський завод «Реммашторф» кредиторські вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області у розмірі 1 365 377,84 грн, як вимоги першої черги та внести їх до проміжного ліквідаційного балансу боржника ДП Коростишівський завод «Реммашторф»;

- стягнути з ДП Коростишівський завод «Реммашторф» на користь Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області капіталізовані платежі у сумі 1 365 377,84 грн, що підлягає сплаті на р/р НОМЕР_1 , відкритий в Житомирському обласному управлінні ВАТ "Державний ощадний банк України", МФО 311647, код ЄДРПОУ 13559341.

Житомирський окружний адміністративний суд рішенням від 04.09.2024 позов задовольнив частково. Визнав протиправною бездіяльність ліквідаційної комісії Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф» щодо включення сум капіталізованих вимог до реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу.

Зобов`язав голову ліквідаційної комісії Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф» ОСОБА_1 включити до реєстру вимог кредиторів Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф» кредиторські вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області у розмірі 1 365 377,84 грн, як вимоги першої черги та внести їх до проміжного ліквідаційного балансу боржника Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф». В іншій частині позовних вимог відмовив.

Судове рішення мотивоване тим, що суму капіталізованих платежів у розмірі 1 365 377,84 грн відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується доказами, що містяться у матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог в частині визнання протиправною бездіяльності ліквідаційної комісії ДП Коростишівський завод «Реммашторф» щодо включення сум капіталізованих вимог до реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу та зобов`язання включити до реєстру вимог кредиторів кредиторські вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області у розмірі 1 365 377,84 грн.

Не погоджуючись з рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким у задоволені позовних вимог відмовити.

Аргументами на підтвердження вимог скарги зазначає, що ліквідація відповідача обумовлена умовами його приватизації так як за результатами електронного аукціону, оформленого протоколом про результати електронного аукціону №SPE001-UA-20230325-04626 від 14.04.2023, затвердженим наказом Регіонального відділення 21.04.2023 №183, було укладено договір купівлі-продажу об`єкта малої приватизації єдиного майнового комплексу ДП КЗ "Реммашторф" від 18.05.2023, посвідчений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кирилюк Д.В. та зареєстровано в реєстрі за № 516 загальновідома інформація, яка розміщена на сайті Прозорро за посиланням https://prozorro.sale/planning/RES001-UA-20230519-03084/. В зазначеному договорі (пункт 6.4.3.) передбачено обов`язок ТОВ «Сешвілс Ектів» «вжити передбачені законодавством та договором заходи з припинення юридичної особи». Вважає, що у випадку ДП КЗ "Реммашторф" капіталізації належних потерпілим платежів не відбувається, а обов`язок щодо місячних платежів покладається на правонаступника покупця єдиного майнового комплексу ТОВ «Сешвілс Ектів».

В той же час, частиною 1 ст. 28 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» особи, які придбали державні або комунальні підприємства як єдині майнові комплекси, є правонаступниками їх майнових прав (крім права постійного користування земельною ділянкою) і обов`язків відповідно до умов договору між продавцем і покупцем та законодавства України.

Також звертає увагу на позицію Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду, викладеної в постанові від 29 березня 2023 року по cправі № 913/720/20, ВС КГС, що визначаючи розмір капіталізованих платежів, суд зобов`язаний перевірити правильність зробленого розрахунку цих платежів, належним чином дослідити подані стороною докази, перевірити їх, оцінити в сукупності та взаємозв`язку з іншими наявними у справі доказами.

Вважає, що при перевірці номеру відправлення, який вказаний в реєстрі відправок, наданих позивачем, за номером 0600040309575 трекінг відстежень на офіційному сайті Укрпошти надає інформацію про те, що станом на 03.11.2023 відправлення не було вручено, отже відсутні будь-які належні докази вручення листа від 17.08.2023 № 0600-0603-8/86646, що є порушенням прав відповідача та призвело до необґрунтованого часткового задоволення позовних вимог.

У відзиві на апеляційну скаргу представник позивача зазанчає, що відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування проводило страхові виплати ОСОБА_2 , який отримав трудове каліцтво, що сталось 18.04.2002 під час роботи в ДП КЗ "Реммашторф" та ОСОБА_3 , яка отримала трудове каліцтво 28.04.1973 під час роботи в ДП КЗ "Реммашторф". Потерпілому ОСОБА_2 призначено страхову виплату у розмірі 6503,52 грн щомісячно з 18.04.2002 безстроково а потерпілій ОСОБА_3 призначено страхову виплату у розмірі 690,51 грн щомісячно з 29.08.1973 безстроково. З 01.01.2023 всі отримувачі страхових виплат перебувають на обліку в ГУ ПФУ в Житомирській області.

Також зазначає, що листом від 17.08.2023 N0600-0603-8/86646 позивач направив заяву про визнання грошових вимог ліквідатору ДП КЗ "Реммашторф" на суму 1 365 377,84 грн, проте відповідь на нього не надходила, що свідчить, на думку пенсійного органу, про ухиляння від обов`язку проведення капіталізації платежів для забезпечення виплат потерпілим особам у майбутньому. Вказане стало підставою для звернення до суду з даним позовом.

Згідно з положеннями ч. 3 ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України (далі-КАС України), суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї.

Представник позивача в судове засідання не з`явився про причини неявки суду не повідомив, хоча про час та дату розгляду справи повідомлявся належним чином, що підтверджується матеріалами справи.

Представник відповідача підтримав доводи апеляційної скарги та просив її задовольнити.

Заслухавши доповідь судді, пояснення представника сторони, яка прибула в судове засідання, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджується матеріалами справи, що ДП КЗ "Реммашторф" перебувало на обліку в Житомирському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Житомирській області до 31.12.2022 та сплачувало страхові кошти як платник страхових коштів.

В той же час Житомирське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Житомирській області проводило страхові виплати ОСОБА_2 , який отримав трудове каліцтво, що сталось 18.04.2002 під час роботи в ДП КЗ "Реммашторф" та ОСОБА_3 , яка отримала трудове каліцтво 28.04.1973 під час роботи в ДП КЗ "Реммашторф". Потерпілому ОСОБА_2 призначено страхову виплату у розмірі 6503,52 грн щомісячно з 18.04.2002 безстроково а потерпілій ОСОБА_3 призначено страхову виплату у розмірі 690,51 грн щомісячно з 29.08.1973 безстроково.

16.01.2024 ГУ ПФУ в Житомирській області на виконання ухвали суду від 07.12.2023 надіслало до суду копії документів, що підтверджують відсутність факту настання смерті ОСОБА_2 та ОСОБА_3 , копії їх особових справ та детальні розрахунки капіталізованих платежів.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами та висновкам суду першої інстанції, колегія суддів враховує наступне.

Так, відповідно до частини першої, другої статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними.

Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров`я визначає Закон України від 23.09.1999 № 1105-XIV «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (далі Закон № 1105-XIV).

Відповідно до п.5 ч.1 ст.11 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 №1105-XIV (в редакції, що діяла до 31.12.2022 року) джерелами формування коштів Фонду соціального страхування України є, в тому числі, капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

З 01.01.2023 набрала чинності нова редакція Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 №1105-XIV (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування та Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 21.09.2022 № 2620-IX).

Відповідно до абзацу першого частини першої статті 4 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» з 01.01.2023 уповноваженим органом управління в системі загальнообов`язкового державного соціального страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку є Пенсійний фонд України.

Згідно з пунктом 9 частини першої статті 1 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» з 01.01.2023 Пенсійний фонд України є страховиком.

Пунктом 2 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» встановлено припинити Фонд соціального страхування України та управління виконавчої дирекції Фонду, реорганізувавши їх шляхом приєднання до Пенсійного фонду України з 1 січня 2023 року. Пенсійний фонд України та його територіальні органи є правонаступниками Фонду соціального страхування України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції Фонду та їх відділень. Кабінету Міністрів України у встановленому порядку вжити заходів, що випливають із цього Закону.

Отже у зв`язку із змінами у законодавстві України з 01.01.2023 Фонд соціального страхування України та його територіальні органи втратили повноваження страховика у здійсненні усіх видів загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» встановлено, що з дня набрання чинності цим Законом платники страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, платники єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та отримувачі виплат (матеріального забезпечення) є такими, що зареєстровані (взяті на облік) Пенсійним фондом України, їх перереєстрація не здійснюється.

Відповідно до пункту 7 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» стягнення та погашення заборгованості із страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, пенсійне страхування, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, у тому числі в судовому порядку, у справах про банкрутство, за виконавчими документами, провадження за якими відкрито до дня набрання чинності цим Законом, здійснюють територіальні органи Пенсійного фонду України.

З метою забезпечення реалізації пункту 12 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 30.12.2022 №1467 «Про затвердження Порядку здійснення страхових виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності».

Пунктами 6, 7 Порядку здійснення страхових виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1467, передбачено, що нарахована сума страхової виплати включається в документи для виплати протягом не пізніше ніж одного місяця з дня прийняття рішення про призначення, перерахування, продовження чи поновлення її виплати.

Розподіл та спрямування коштів на фінансування страхових виплат здійснюється Пенсійним фондом України. Порядок призначення та перерахування страхових виплат визначає правління Пенсійного фонду України.

Відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» спори, що виникають із правовідносин, передбачених цим Законом, вирішуються в судовому порядку.

Отже, Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області як територіальний орган Пенсійного фонду України має повноваження на звернення до суду із позовом про стягнення грошових коштів по капіталізованим платежам.

Слід також зазначити, що приписами пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України 04.02.2023 № 95 «Деякі питання капіталізації платежів у випадках ліквідації страхувальників» установлено, що капіталізація платежів у випадках ліквідації (зокрема у зв`язку з банкрутством) страхувальника для задоволення вимог, що виникли із його зобов`язань внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованих осіб, здійснюється до Пенсійного фонду України у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 986.

Відповідно до п.3 Порядку капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації страхувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 986 (далі - Порядок №986), передбачено, що капіталізація платежів проводиться щодо кожної застрахованої особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідних подальших платежів для забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.

Пунктом 4 Порядку №986 встановлено, що капіталізація платежів перед застрахованими особами або перед особами, визначеними у статті 41 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування", розраховується на період, що визначається як різниця між середньою очікуваною тривалістю життя для чоловіків і жінок у країні та віком особи на момент її проведення, та обчислюється щодо кожного платежу.

Пунктом 8 Порядку № 986 передбачено, що в кредиторських вимогах Фонду соціального страхування України до страхувальника, щодо якого розпочато ліквідацію зазначається сума грошових зобов`язань, обчислена з урахуванням кожного платежу, що підлягає капіталізації.

Суми капіталізованих платежів відповідно до зазначених кредиторських вимог у випадках ліквідації страхувальника перераховуються робочому органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, у якому страхувальник перебуває на обліку.

Статті 111 та 112 ЦК України визначають порядок ліквідації юридичної особи та задоволення вимог кредиторів.

Згідно з ч. 1 ст. 112 Цивільного кодексу України в разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості: 1) у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом; 2) у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов`язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності; 3) у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов`язкових платежів); 4) у четверту чергу задовольняються всі інші вимоги.

Вимоги однієї черги задовольняються пропорційно сумі вимог, що належать кожному кредитору цієї черги.

У частині другій статті 1205 Цивільного кодексу України зазначено, що в разі ліквідації юридичної особи платежі, належні потерпілому або особам, визначеним статтею 1200 цього Кодексу, мають бути капіталізовані для виплати їх потерпілому або цим особам у порядку, встановленому законом або іншим нормативно-правовим актом.

Наведеними нормами Цивільного кодексу України та Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» передбачено обов`язок страхувальника проводити капіталізацію платежів для продовження страхових виплат особам, які потерпіли на підприємстві.

Як встановлено судом першої інстанції, 30.07.2023 Фонд державного майна України прийняв наказ №1356 про припинення юридичної особи ДП КЗ "Реммашторф" (код ЄДРПОУ 02968160) шляхом ліквідації та призначив ОСОБА_1 керуючим припинення юридичної особи. В цьому наказі встановив строк пред`явлення кредиторами вимог до ДП КЗ "Реммашторф" два місяці з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про рішення з припинення ДП КЗ "Реммашторф".

18.05.2023 за результатами електронного аукціону №SPE001-UA-20230325-04626 від 14.04.2023, затвердженого наказом Регіонального відділення 21.04.2023 №183, було укладено договір купівлі-продажу ТОВ «Сешвілс Ектів» об`єкта малої приватизації єдиного майнового комплексу ДП КЗ "Реммашторф", посвідчений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кирилюк Д.В. та зареєстровано в реєстрі за №516.

Разом з тим, з 01.01.2023 всі отримувачі страхових виплат перебувають на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Житомирській області, як і ДП КЗ "Реммашторф" щодо якого обраховано капіталізовані платежі.

З матеріалів справи встановлено, що ГУ ПФУ в Житомирській області листом від 17.08.2023 №0600-0603-8/86646 направило заяву про визнання грошових капіталізованих вимог ліквідатору ДП КЗ "Реммашторф" на суму 1 365 377,84 грн для забезпечення виплат потерпілим особам ОСОБА_2 , який отримав трудове каліцтво, що сталось 18.04.2002 під час роботи в ДП КЗ "Реммашторф" та ОСОБА_3 , яка отримала трудове каліцтво 28.04.1973. Відповідно до реєстру згрупованих листів рекомендованих відправлених поштовим зв`язком АТ "Укрпошта" 21.08.2023 позивач направив листа на адресу ДП КЗ "Реммашторф".

Поряд з цим, суд першої інстанції вмотивовано спростував доводи представника відповідача, що у випадку ДП КЗ "Реммашторф" капіталізації належних потерпілим платежів не відбувається, а обов`язок щодо місячних платежів покладається на правонаступника покупця єдиного майнового комплексу ТОВ «Сешвілс Ектів» суд не приймає, так як в частині 1 наказу Фонду державного майна України №1356 від 30.07.2023 про припинення юридичної особи ДП КЗ "Реммашторф" (код ЄДРПОУ 02968160) вказано, що ДП КЗ "Реммашторф" припиняється шляхом ліквідації що відповідно до норм чинного законодавства не передбачає правонаступництва.

Зокрема, відповідно до частини першої статті 104 Цивільного кодексу юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Крім того, в згаданому наказі Фонду державного майна України №1356 від 30.07.2023 встановлено строк пред`явлення кредиторських вимог до відповідача, а не до переможця аукціону, а саме 2 місяці з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та після завершення розрахунків з кредиторами скласти ліквідаційний баланс та подати його на затвердження Фонду державного майна, який повинен містити відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.

Отже, ТОВ «Сешвілс Ектів» придбало лише єдиний майновий комплекс Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф» та зобов`язалось здійснити процедуру ліквідації відповідача.

Тобто, погашення заборгованості по капіталізованим платежам покладається лише на відповідача.

Водночас, відповідач (код ЄДРПОУ 02968160), згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань на момент останнього оновлення даних 04.11.2024 статус юридичної особи - перебуває в стані припинення, голова ліквідаційної комісії Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф» Богуцький Роман Адамович.

Враховуючи, що суму капіталізованих платежів у розмірі 1 365 377,84 грн відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується доказами, що містяться у матеріалах справи, колегія суддів вважає обґрунтованим висновок суду першої інстанції про обґрунтованість позовних вимог в частині визнання протиправною бездіяльності ліквідаційної комісії ДП Коростишівський завод «Реммашторф» щодо включення сум капіталізованих вимог до реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу та зобов`язання включити до реєстру вимог кредиторів кредиторські вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області у розмірі 1 365 377,84 грн.

Доводи апеляційної скарги, що у випадку ліквідації Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф» капіталізації належних потерпілим платежів не відбувається, а обов`язок щодо місячних платежів покладається на правонаступника покупця єдиного майнового комплексу ТОВ «Сешвілс Ектів».

В той же час, частиною 1 ст. 28 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» особи, які придбали державні або комунальні підприємства як єдині майнові комплекси, є правонаступниками їх майнових прав (крім права постійного користування земельною ділянкою) і обов`язків відповідно до умов договору між продавцем і покупцем та законодавства України.

Тобто, відповідно до умов договору купівлі-продажу об`єкта малої приватизації єдиного майнового комплексу ДП КЗ "Реммашторф" від 18.05.2023 між продавцем і покупцем (пункт 6.4.3.) передбачено обов`язок ТОВ «Сешвілс Ектів» «вжити передбачені законодавством та договором заходи з припинення юридичної особи», також є пункт 6.4.1. щодо погашення заборгованості із заробітної плати. Про обов`язки капіталізації належних потерпілим платежів в договорі не йдеться.

Доводи апеляційної скарги із посиланням на правову позицію Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду, викладеної в постанові від 29 березня 2023 року по cправі № 913/720/20, ВС КГС, що визначаючи розмір капіталізованих платежів, суд зобов`язаний перевірити правильність зробленого розрахунку цих платежів, колегія суддів вважає необґрунтованими, оскільки в матеріалах справи міститься детальний розрахунок платежів щодо ОСОБА_3 та ОСОБА_2 , який суд вважає належним.

Доводи апеляційної скарги, що суд першої інстанції всупереч відсутності в матеріалах справи доказів отримання відповідачем листа від 17.08.2023 № 0600-0603-8/86646, необґрунтовано задовольнив позовну вимогу про визнання протиправною бездіяльності ліквідаційної комісії відповідача, колегія суддів вважає помилковими, оскільки в матеріалах справи міститься № відправлення 0600040309575 (Т.1, а.с. 18), а трекінг відстежень на офіційному сайті Укрпошти надає інформацію про те, що дані про відправлення за номером 0600040309575 на даний час відсутні, тому що не зареєстровані в системі.

Інші доводи апеляційної скарги фактично зводяться до переоцінки доказів та незгодою апелянта з висновками суду першої інстанцій по їх оцінці, тому не можуть бути прийняті апеляційною інстанцією.

Підсумовуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції при вирішенні даного публічно-правового спору правильно встановив фактичні обставини справи та надав їм належну правову оцінку, а доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують та не дають правових підстав для скасування оскаржуваного судового рішення.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст.315,316 КАС Українисуд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Державного підприємства Коростишівський завод "Реммашторф" залишити без задоволення, а рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 04 вересня 2024 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Постанова суду складена в повному обсязі 06 листопада 2024 року.

Головуючий Смілянець Е. С. Судді Полотнянко Ю.П. Драчук Т. О.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2024
Оприлюднено08.11.2024
Номер документу122847244
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —240/29723/23

Ухвала від 28.01.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 20.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Постанова від 05.11.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Постанова від 05.11.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 15.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 17.09.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Рішення від 04.09.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 02.02.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні