Рішення
від 04.09.2024 по справі 240/29723/23
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 вересня 2024 року м. Житомир справа № 240/29723/23

категорія 112010200

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Єфіменко О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області до Державного підприємство Коростишівський завод "Реммашторф" про стягнення заборгованості,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернулося Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі - ГУ ПФУ в Житомирській області) із позовом, в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність ліквідаційної комісії ДП Коростишівський завод «Реммашторф» щодо включення сум капіталізованих вимог до реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу;

- зобов`язати голову ліквідаційної комісії ДП Коростишівський завод «Реммашторф» ОСОБА_1 включити до реєстру вимог кредиторів ДП Коростишівський завод «Реммашторф» кредиторські вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області у розмірі 1 365 377,84 грн, як вимоги першої черги та внести їх до проміжного ліквідаційного балансу боржника ДП Коростишівський завод «Реммашторф»;

- стягнути з ДП Коростишівський завод «Реммашторф» на користь Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області капіталізовані платежі у сумі 1 365 377,84 грн, що підлягає сплаті на р/р НОМЕР_1 , відкритий в Житомирському обласному управлінні ВАТ "Державний ощадний банк України", МФО 311647, код ЄДРПОУ 13559341.

В обґрунтування заявлених позовних вимог вказує, що Державне підприємство Коростишівський завод «Реммашторф» (далі - ДП КЗ "Реммашторф") згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань з 01.08.2023 знаходиться у стані припинення. Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування проводило страхові виплати ОСОБА_2 , який отримав трудове каліцтво, що сталось 18.04.2002 під час роботи в ДП КЗ "Реммашторф" та ОСОБА_3 , яка отримала трудове каліцтво 28.04.1973 під час роботи в ДП КЗ "Реммашторф". Потерпілому ОСОБА_2 призначено страхову виплату у розмірі 6503,52 грн щомісячно з 18.04.2002 безстроково а потерпілій ОСОБА_3 призначено страхову виплату у розмірі 690,51 грн щомісячно з 29.08.1973 безстроково. З 01.01.2023 всі отримувачі страхових виплат перебувають на обліку в ГУ ПФУ в Житомирській області. Листом від 17.08.2023 N0600-0603-8/86646 позивач направив заяву про визнання грошових вимог ліквідатору ДП КЗ "Реммашторф" на суму 1 365 377,84 грн, проте відповідь на нього не надходила, що свідчить, на думку пенсійного органу, про ухиляння від обов`язку проведення капіталізації платежів для забезпечення виплат потерпілим особам у майбутньому. Вказане стало підставою для звернення до суду з даним позовом.

Ухвалою суду 09.11.2023 відкрито спрощене провадження по справі відповідно до статті 262 КАС України без виклику сторін в судове засідання та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

21.11.2023 від ДП КЗ "Реммашторф" надійшов відзив на позов (том І, а.с. 42-45) в якому представник відповідача просив відмовити в задоволенні адміністративного позову. Зазначає, що позивачем до матеріалів справи не надані належні та допустимі докази щодо середньої очікуваної тривалості життя для чоловіків і жінок у країні для можливості перевірки обґрунтованості застосованих коефіцієнтів. Оскільки розрахунок капіталізованих виплат, наданий позивачем у вигляді, що унеможливлює його прочитання й сприйняття, відповідно спростувати чи підтвердити обґрунтованість застосованих позивачем коефіцієнтів не вбачається за можливе до моменту ознайомлення з розрахунком у належному (читаємому) вигляді. Щодо посилання в позові на відправку листа (вимоги) вих. № 0600-0603- 8/86646 від 17.08.2023 пояснює, що відповідач його не отримував.

Також, 21.11.2023 ДП КЗ "Реммашторф" заявив клопотання про перехід до розгляду справи в порядку загального позовного провадження та про витребування у ГУ ПФУ в Житомирській області доказів, що стосуються потерпілих осіб ОСОБА_2 та ОСОБА_3 .

07.12.2023 ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду було задоволено вказані клопотання представника відповідача та відкрите провадження у справі за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче судове засідання у справі на 16.01.2024.

09.01.2024 ДП КЗ "Реммашторф" надіслав пояснення у справі в яких зазначає, що позивач не довів у передбачені законом строк і спосіб обґрунтованість заявлених позовних вимог. Пояснив, що ліквідація відповідача обумовлена умовами його приватизації так як за результатами електронного аукціону, оформленого протоколом про результати електронного аукціону №SPE001-UA-20230325-04626 від 14.04.2023, затвердженим наказом Регіонального відділення 21.04.2023 №183, було укладено договір купівлі-продажу об`єкта малої приватизації єдиного майнового комплексу ДП КЗ "Реммашторф" від 18.05.2023, посвідчений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кирилюк Д.В. та зареєстровано в реєстрі за № 516 загальновідома інформація, яка розміщена на сайті Прозорро за посиланням https://prozorro.sale/planning/RES001-UA-20230519-03084/. В зазначеному договорі (пункт 6.4.3.) передбачено обов`язок ТОВ «Сешвілс Ектів» «вжити передбачені законодавством та договором заходи з припинення юридичної особи». Вважає, що у випадку ДП КЗ "Реммашторф" капіталізації належних потерпілим платежів не відбувається, а обов`язок щодо місячних платежів покладається на правонаступника покупця єдиного майнового комплексу ТОВ «Сешвілс Ектів».

Також, представник відповідача зазначає, що направив на адресу Державної служби статистики України запит, у відповідь на який отримав лист (вих. № 15.1.3-22/1408Пі-23 від 01.12.2023), згідно з яким: Державна служба статистики надає в електронній формі статистичний збірник «Таблиці народжуваності, смертності та середньої очікуваної тривалості життя» за 2021 рік, з посиланням, що даний статистичний збірник щорічно оприлюднюється на офіційному вебсайті Держстату (www.ukrstat.gov.ua) у розділі «Статистична інформація/Публікації/Населення та міграція». З вищевказаного листа вбачається, що Методологічними положеннями державного статистичного спостереження «Чисельність та природний рух населення», затвердженими наказом Держстату від 31.05.2022 № 126 (зі змінами), не передбачено в період дії воєнного стану або стану війни поширення вищезазначеної статистичної інформації у випадку відсутності або отримання в неповному обсязі адміністративних даних, які є джерелом формування відповідної статистичної інформації. З урахуванням інформації, наданої Держстатом у вказаному листі, на думку представника відповідача, фактично позивач використовував при розрахунку позовних вимог дані, по-перше, які не є актуальними станом на 2023 рік, по-друге, оприлюднення яких не було здійснене (через призупинення збору таких даних, починаючи з 2022 року), що свідчить про те, що показники формули розрахунку капіталізованих виплат здійснені на підставі неналежних доказів. При цьому варто заперечити, що розрахунок показника «середня очікувана тривалість життя» не є нормативно визначеним, порядок його обчислення не встановлений жодним діючим нормативно-правовим актом.

16.01.2024 ГУ ПФУ в Житомирській області на виконання ухвали суду від 07.12.2023 надіслало до суду копії документів, що підтверджують відсутність факту настання смерті ОСОБА_2 та ОСОБА_3 , копії їх особових справ та детальні розрахунки капіталізованих платежів.

16.01.2024 підготовче засідання у справі не відбулося у зв`язку із оголошенням повітряної тривоги у Житомирській області та було відкладене на 06.02.2024.

06.02.2024 протокольною ухвалою було оголошено перерву в підготовчому засіданні до 27.02.2024.

27.02.2024 протокольною ухвалою було оголошено перерву в підготовчому засіданні до 12.03.2024.

12.03.2024 протокольною ухвалою суд закрив підготовче провадження у справі та призначив судове засідання з розгляду справи по суті на 02.04.2024.

02.04.2024 в судовому засіданні представник позивача просив задовольнити позовні вимоги у повному обсязі з підстав викладених у позовній заяві, наданих поясненнях та додаткових документах. Представник відповідача просила відмовити у задоволенні позову з підстав викладених у відзиві на позов, наданих поясненнях та додаткових документах.

Ухвалою суду, прийнятою без виходу до нарадчої кімнати, занесеною секретарем судового засідання до протоколу судового засідання від 02.04.2024 суд вирішив подальший розгляд справи здійснювати у порядку письмового провадження.

Згідно з ч.5 ст.250 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд встановив наступне.

ДП КЗ "Реммашторф" перебувало на обліку в Житомирському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Житомирській області до 31.12.2022 та сплачувало страхові кошти як платник страхових коштів.

В той же час Житомирське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Житомирській області проводило страхові виплати ОСОБА_2 , який отримав трудове каліцтво, що сталось 18.04.2002 під час роботи в ДП КЗ "Реммашторф" та ОСОБА_3 , яка отримала трудове каліцтво 28.04.1973 під час роботи в ДП КЗ "Реммашторф". Потерпілому ОСОБА_2 призначено страхову виплату у розмірі 6503,52 грн щомісячно з 18.04.2002 безстроково а потерпілій ОСОБА_3 призначено страхову виплату у розмірі 690,51 грн щомісячно з 29.08.1973 безстроково.

Відповідно до п.5 ч.1 ст.11 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 №1105-XIV (в редакції, що діяла до 31.12.2022 року) джерелами формування коштів Фонду соціального страхування України є, в тому числі, капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

З 01.01.2023 набрала чинності нова редакція Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 №1105-XIV (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування та Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 21.09.2022 № 2620-IX).

Відповідно до абзацу першого частини першої статті 4 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» з 01.01.2023 уповноваженим органом управління в системі загальнообов`язкового державного соціального страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку є Пенсійний фонд України.

Згідно з пунктом 9 частини першої статті 1 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» з 01.01.2023 Пенсійний фонд України є страховиком.

Пунктом 2 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» встановлено припинити Фонд соціального страхування України та управління виконавчої дирекції Фонду, реорганізувавши їх шляхом приєднання до Пенсійного фонду України з 1 січня 2023 року. Пенсійний фонд України та його територіальні органи є правонаступниками Фонду соціального страхування України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції Фонду та їх відділень. Кабінету Міністрів України у встановленому порядку вжити заходів, що випливають із цього Закону.

Отже у зв`язку із змінами у законодавстві України з 01.01.2023 року Фонд соціального страхування України та його територіальні органи втратили повноваження страховика у здійсненні усіх видів загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» встановлено, що з дня набрання чинності цим Законом платники страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, платники єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та отримувачі виплат (матеріального забезпечення) є такими, що зареєстровані (взяті на облік) Пенсійним фондом України, їх перереєстрація не здійснюється.

Відповідно до пункту 7 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» стягнення та погашення заборгованості із страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, пенсійне страхування, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, у тому числі в судовому порядку, у справах про банкрутство, за виконавчими документами, провадження за якими відкрито до дня набрання чинності цим Законом, здійснюють територіальні органи Пенсійного фонду України.

З метою забезпечення реалізації пункту 12 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 30.12.2022 №1467 «Про затвердження Порядку здійснення страхових виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності».

Пунктами 6, 7 Порядку здійснення страхових виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1467, передбачено, що нарахована сума страхової виплати включається в документи для виплати протягом не пізніше ніж одного місяця з дня прийняття рішення про призначення, перерахування, продовження чи поновлення її виплати.

Розподіл та спрямування коштів на фінансування страхових виплат здійснюється Пенсійним фондом України. Порядок призначення та перерахування страхових виплат визначає правління Пенсійного фонду України.

Відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» спори, що виникають із правовідносин, передбачених цим Законом, вирішуються в судовому порядку.

Отже, Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області як територіальний орган Пенсійного фонду України має повноваження на звернення до суду із позовом про стягнення грошових коштів по капіталізованим платежам.

30.07.2023 Фонд державного майна України прийняв наказ №1356 про припинення юридичної особи ДП КЗ "Реммашторф" (код ЄДРПОУ 02968160) шляхом ліквідації та призначив ОСОБА_1 керуючим припинення юридичної особи. В цьому наказі встановив строк пред`явлення кредиторами вимог до ДП КЗ "Реммашторф" два місяці з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про рішення з припинення ДП КЗ "Реммашторф".

18.05.2023 за результатами електронного аукціону №SPE001-UA-20230325-04626 від 14.04.2023, затвердженого наказом Регіонального відділення 21.04.2023 №183, було укладено договір купівлі-продажу ТОВ «Сешвілс Ектів» об`єкта малої приватизації єдиного майнового комплексу ДП КЗ "Реммашторф", посвідчений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Кирилюк Д.В. та зареєстровано в реєстрі за №516.

З 01.01.2023 всі отримувачі страхових виплат перебувають на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Житомирській області, як і ДП КЗ "Реммашторф" щодо якого обраховано капіталізовані платежі.

Як видно з матеріалів справи ГУ ПФУ в Житомирській області листом від 17.08.2023 №0600-0603-8/86646 направило заяву про визнання грошових капіталізованих вимог ліквідатору ДП КЗ "Реммашторф" на суму 1 365 377,84 грн для забезпечення виплат потерпілим особам ОСОБА_2 , який отримав трудове каліцтво, що сталось 18.04.2002 під час роботи в ДП КЗ "Реммашторф" та ОСОБА_3 , яка отримала трудове каліцтво 28.04.1973. Відповідно до реєстру згрупованих листів рекомендованих відправлених поштовим зв`язком АТ "Укрпошта" 21.08.2023 позивач направив листа на адресу ДП КЗ "Реммашторф".

Доводи представника відповідача, що у випадку ДП КЗ "Реммашторф" капіталізації належних потерпілим платежів не відбувається, а обов`язок щодо місячних платежів покладається на правонаступника покупця єдиного майнового комплексу ТОВ «Сешвілс Ектів» суд не приймає, так як в частині 1 наказу Фонду державного майна України №1356 від 30.07.2023 про припинення юридичної особи ДП КЗ "Реммашторф" (код ЄДРПОУ 02968160) вказано, що ДП КЗ "Реммашторф" припиняється шляхом ліквідації що відповідно до норм чинного законодавства не передбачає правонаступництва.

Відповідно до частини першої статті 104 Цивільного кодексу юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Крім того, в згаданому наказі Фонду державного майна України №1356 від 30.07.2023 встановлено строк пред`явлення кредиторських вимог до відповідача, а не до переможця аукціону, а саме 2 місяці з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та після завершення розрахунків з кредиторами скласти ліквідаційний баланс та подати його на затвердження Фонду державного майна, який повинен містити відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.

ТОВ «Сешвілс Ектів» придбало лише єдиний майновий комплекс Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф» та зобов`язалось здійснити процедуру ліквідації відповідача. Погашення заборгованості по капіталізованим платежам покладається лише на відповідача.

Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України 04.02.2023 № 95 «Деякі питання капіталізації платежів у випадках ліквідації страхувальників» установлено, що капіталізація платежів у випадках ліквідації (зокрема у зв`язку з банкрутством) страхувальника для задоволення вимог, що виникли із його зобов`язань внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованих осіб, здійснюється до Пенсійного фонду України у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 986.

Відповідно до п.3 Порядку капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації страхувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 986 (далі - Порядок №986), передбачено, що капіталізація платежів проводиться щодо кожної застрахованої особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідних подальших платежів для забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.

Пунктом 4 Порядку №986 встановлено, що капіталізація платежів перед застрахованими особами або перед особами, визначеними у статті 41 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування", розраховується на період, що визначається як різниця між середньою очікуваною тривалістю життя для чоловіків і жінок у країні та віком особи на момент її проведення, та обчислюється щодо кожного платежу.

Пунктом 8 Порядку № 986 передбачено, що в кредиторських вимогах Фонду соціального страхування України до страхувальника, щодо якого розпочато ліквідацію зазначається сума грошових зобов`язань, обчислена з урахуванням кожного платежу, що підлягає капіталізації.

Суми капіталізованих платежів відповідно до зазначених кредиторських вимог у випадках ліквідації страхувальника перераховуються робочому органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, у якому страхувальник перебуває на обліку.

Статті 111 та 112 ЦК України визначають порядок ліквідації юридичної особи та задоволення вимог кредиторів.

Згідно з ч. 1 ст. 112 Цивільного кодексу України в разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості: 1) у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом; 2) у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов`язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності; 3) у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов`язкових платежів); 4) у четверту чергу задовольняються всі інші вимоги.

Вимоги однієї черги задовольняються пропорційно сумі вимог, що належать кожному кредитору цієї черги.

У частині другій статті 1205 Цивільного кодексу України зазначено, що в разі ліквідації юридичної особи платежі, належні потерпілому або особам, визначеним статтею 1200 цього Кодексу, мають бути капіталізовані для виплати їх потерпілому або цим особам у порядку, встановленому законом або іншим нормативно-правовим актом.

Наведеними нормами Цивільного кодексу України та Закону України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» передбачено обов`язок страхувальника проводити капіталізацію платежів для продовження страхових виплат особам, які потерпіли на підприємстві.

Враховуючи, що суму капіталізованих платежів у розмірі 1 365 377,84 грн відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується доказами, що містяться у матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог в частині визнання протиправною бездіяльності ліквідаційної комісії ДП Коростишівський завод «Реммашторф» щодо включення сум капіталізованих вимог до реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу та зобов`язання включити до реєстру вимог кредиторів кредиторські вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області у розмірі 1 365 377,84 грн.

Стосовно позовної вимоги про стягнення з ДП Коростишівський завод «Реммашторф» на користь Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області капіталізовані платежі у сумі 1 365 377,84 грн суд вважає за доцільне відмовити в її задоволенні так як вона заявлена передчасно - вказана сума ще не включена до реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Приписами статті 90 КАС України встановлено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Зважаючи на встановлені в ході судового розгляду фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими урегульовано спірні відносини, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області частково.

Відповідно до ч.3 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Оскільки доказів понесення таких витрат позивач не надав то підстав для стягнення судових витрат на користь позивача не має.

На підставі викладеного, керуючись статтями 9, 72-77, 90, 242-246, 255 КАС України, суд,

вирішив:

Адміністративний позов Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (вул. Ольжича, буд. 7, м. Житомир, 10003. ЄДРПОУ: 13559341) до Державного підприємство Коростишівський завод "Реммашторф" (19- та буддільниця, м.Коростишів, Житомирська область, Житомирський район, 12525. ЄДРПОУ: 02968160) про стягнення заборгованості, задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність ліквідаційної комісії Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф» щодо включення сум капіталізованих вимог до реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу.

Зобов`язати голову ліквідаційної комісії Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф» Богуцького Романа Адамовича включити до реєстру вимог кредиторів Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф» кредиторські вимоги Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області у розмірі 1 365 377,84 грн, як вимоги першої черги та внести їх до проміжного ліквідаційного балансу боржника Державного підприємства Коростишівський завод «Реммашторф».

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Єфіменко

Повний текст складено: 04 вересня 2024 р.

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.09.2024
Оприлюднено06.09.2024
Номер документу121384167
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —240/29723/23

Ухвала від 20.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Постанова від 05.11.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Постанова від 05.11.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 15.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 07.10.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 17.09.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Рішення від 04.09.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 02.02.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 07.12.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні