Рішення
від 06.11.2024 по справі 161/19351/24
ЛУЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 161/19351/24

Провадження № 2-а/161/305/24

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 листопада 2024 року місто Луцьк

Луцький міськрайонний суд Волинської області в складі головуючого - судді ЧернякВ.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні в місті Луцьку адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Департаменту муніципальної варти Луцької міської ради про скасування постанови про адміністративне правопорушення,-

В С Т А Н О В И В:

18.10.2024 року позивач через свого представника звернулась до суду із вказаним позовом.

В обґрунтування підстав позову позивач посилається на те, що в її діях відсутній склад правопорушення, передбаченого ч.1 ст.122 КУпАП (щодо порушень правил стоянки). Зазначає, що місце розміщення контейнерного майданчика для збору побутових відходів за адресою АДРЕСА_1 не відповідає вимогам законодавства.

Просить суд визнати протиправною та скасувати постанову відповідача MVA № 2434237 від 25.09.2024 року, а провадження у справі про адміністративне правопорушення закрити.

Представник відповідача у письмовому відзиві від 04.11.2024 року позов заперечив.

Частиною першою та другою статті 12 КАС України передбачено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Суд зауважує, що вказаний перелік порядків, за якими здійснюється судочинство в адміністративних справах, є вичерпним.

Оскільки вказана справа є незначної складності і для неї пріоритетним є швидке вирішення, суд розглянув її в порядку спрощеного позовного провадження, з особливостями, які визначені у ст.ст. 268, 269, 271, 286 КАС України. В свою чергу вищенаведені положення КАС України не містять у собі заборони або обмежень на застосування правил, передбачених для спрощеного позовного провадження у ч.5 ст.262 КАС України, а саме щодо можливості розгляду справи без повідомлення сторін за наявними матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Дослідивши письмові матеріали справи, суд дійшов висновку, що у задоволенні позовних вимог слід відмовити, з наступних підстав.

Судом встановлено, що 25.09.2024 року інспектором (старшим інспектором з паркування) Департаменту муніципальної варти Луцької міської ради Пліско Діаною Ігорівною винесена постанова MVA 2434237, в якій зафіксовано, що 24.09.2024 року о 14:43:56 год. у м. Луцьку по вул. Градний Узвіз 2, особа, яка керувала транспортним засобом MINI Cooper SD Countryman, д.н.з. НОМЕР_1 , порушила правила зупинки, а саме здійснила зупинку транспортного засобу ближче 5 метрів від контейнерних майданчиків та/або контейнерів для збирання відходів, чим порушила п.15.10 «е» ПДР. У зв`язку з вищенаведеним, на ОСОБА_1 , як власника автомобіля MINI Cooper SD Countryman, д.н.з. НОМЕР_1 , накладене адміністративне стягнення, передбачене ч.1 ст.122 КУпАП, у вигляді штрафу розміром 340,00 грн. (а.с.5).

Надаючи правову оцінку спірній постанові, суд зазначає наступне.

З наявної в матеріалах справи фотофіксації правопорушення слідує, що автомобіль MINI Cooper SD Countryman, д.н.з. НОМЕР_1 , дійсно 24.09.2024 року о 14:43:56 год. за адресою м. Луцьк, вул. Градний Узвіз 2, був припаркований ближче 5 метрів від контейнерів для збирання відходів, тобто, з порушенням п.15.10«е» ПДР.

Доводи позивача про розміщення контейнерів для сміття за вказаною адресою з порушенням вимог законодавства не відповідають дійсності, оскільки п. 2.8 Санітарних норм та правил утримання територій населених місць, на які посилається позивач (щодо їх розміщення на відстань не менше 20 м від стін житлових будинків) стосуються контейнерних майданчиків, а не контейнерів для збирання побутових відходів.

Згідно п. 3.2 ДСТУ-Н Б Б.2.2-7:2013 контейнерний майданчик спеціально обладнанні майданчики для розміщення контейнерів для зберігання побутових відходів із зручними під`їздами для спеціально обладнаних транспортних засобів.

Відповідно до п. 4.5 ДСТУ-Н Б Б.2.2-7:2013 контейнерні майданчики повинні бути віддалені від стін житлових будівель, майданчиків для ігор дітей та відпочинку населення на відстань не менше ніж 20 м.

Згідно п. 1.1. Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць (затвердженні Наказом МОЗ України №145 від 17.03.2011 року), контейнер для зберігання побутових відходів (контейнер) - металева або пластикова ємність, призначена для збирання та зберігання побутових відходів, виготовлена згідно з вимогами державних стандартів.

З відповіді директора департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради від 29.08.2024 №19.1-11/820 вбачається, що на вул. Градний Узвіз, 2 в м. Луцьку розміщені контейнери для збору твердих побутових відходів. Останні встановлені там відповідно до Схеми санітарного очищення міста Луцька, затвердженої рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 18.12.2018 №840-1.

Додатком №1.4 до Схеми санітарного очищення міста Луцька (а.с. 40-46) передбачено встановлення на вул. Градний Узвіз в м. Луцьку 3 (трьох) контейнерів об`ємом 1,1 м. куб. (порядковий номер 363).

Наведене узгоджується з положеннями п. 3.2.1 Правил благоустрою міста Луцька, затверджених рішенням Луцької міської ради від 29.07.2009 №44/2, відповідно до яких порядок збирання, розміщення, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів визначають виконавчі органи Луцької міської ради шляхом виготовлення схеми санітарної очистки міста або, за її відсутності, встановлення режимів збирання, перевезення та захоронення відходів з визначенням виконавців послуг зі збирання, перевезення та захоронення відходів.

З наданих сторонами фотографій місця розташування контейнерів також вбачається, що останнє являє собою сукупність контейнерів для збирання твердих побутових відходів.

Відтак, оскільки позивач здійснила стоянку транспортного засобу ближче 5 м до контейнерів для збору ТПВ, порушено вимоги п.15.10 «е» ПДР.

З урахуванням наведеного, в діях власника транспортного засобу MINI Cooper SD Countryman, д.н.з. НОМЕР_1 , наявний склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.122 КУпАП.

Відтак, оскільки судом встановлений факт наявності в діях позивача складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.122 КУпАП, та не знайдено істотних процесуальних порушень під час прийняття відповідачем оскаржуваної постанови, рішення суб`єкта владних повноважень слід залишити без змін, а позовну заяву без задоволення.

У зв`язку із відмовою у задоволенні позову, всі судові витрати залишаються за позивачем.

На підставі ст. 19 Конституції України, ст.9,22,122, 126, 251, 258, 289, 293 КУпАП, та керуючись ст. ст. 9, 72-77, 242, 244-246, 257, 271, 286 КАС України, суд,-

У Х В А Л И В:

Постанову Департаменту муніципальної варти Луцької міської ради MVA 2434237 від 25.09.2024 року залишити без змін, а позовну заяву ОСОБА_1 без задоволення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом десяти днів з дня його проголошення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст судового рішення складено 06 листопада 2024 року.

Суддя Луцького міськрайонного суду

Волинської області В.В. Черняк

СудЛуцький міськрайонний суд Волинської області
Дата ухвалення рішення06.11.2024
Оприлюднено08.11.2024
Номер документу122854359
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них дорожнього руху

Судовий реєстр по справі —161/19351/24

Постанова від 16.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 15.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 20.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 20.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 20.12.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 25.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Рішення від 06.11.2024

Адміністративне

Луцький міськрайонний суд Волинської області

Черняк В. В.

Ухвала від 23.10.2024

Адміністративне

Луцький міськрайонний суд Волинської області

Черняк В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні