Рішення
від 05.11.2024 по справі 335/9822/23
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Дата документу 05.11.2024

Справа № 335/9822/23

Провадження № 2/334/688/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05листопада 2024 рокум. Запоріжжя

Ленінський районний суд м. Запоріжжя у складі:

головуючоїсуддіФіліповоїІ.М.,

за участі секретаря судового засіданняМандикМ.О.,

представника позивача ОСОБА_1 ,

представника відповідача ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Запоріжжя справу за позовом ОСОБА_3 до Концерну «Міські теплові мережі» про визнання дій протиправнимищодо нарахування коштів за послуги,

ВСТАНОВИВ:

11.10.2023 року ОСОБА_3 звернувся до Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя з позовом до концерну «Міські теплові мережі» про визнання протиправними дії відповідача щодо нарахування коштів за послугу «постачання теплової енергії, умовно змінна частина тарифу» за період з 01.11.2022 року по 01.09.2023 року на загальну суму 60274, 74 грн для споживача ОСОБА_3 по об`єкту: нежитлове приміщення, І першого поверху (офіс магазин) літ. А-5, загальною площею 238, 9 кв. м. за адресою: АДРЕСА_1 .

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що у період часу з 16.01.200 року по 26.08.2023 року позивач був власником нежитлового приміщення, 1 поверху, офіс магазин літ. А-5, загальною площею 238,9 кв. м. за адерсою: АДРЕСА_1 .

Право власності на нежитлове приміщення виникло у позивача на підставі договору купівлі продажу від 16.01.2020 року, а припинилося на підставі акту приймання передачі на користь ТОВ «Універсалстальсервіс» (код ЄДРПОУ 43681120) і його державної реєстрації.

У період часу з 16.01.2020 року по 22.09.2022 року позитвач з метою енергоефективності та за власні кошти було здійснено заходи комплексної термомодернізації належного йому нежитлового приміщення. Враховуючі вказані дії, з технічної точки зору, нежитлове приміщення можливо було відключити від центрального опалення (теплопостачання) у спосіб, що не перешкоджає постачанню теплової енергії та гарячої води до інших приміщень та квартир, а також забезпечити ізоляцію транзитних стояків і встановити систему індивідуального опалення (електричного).

Відповідно до вимог Порядку відключення споживачів від мереж (систем) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово комунального господарства України №169 від 26.07.2019 року, позивач звернувся до Постійно діючої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж (систем) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води при Запорізькій міській раді із вмотивованою заявою про відключення нежитлового приміщення від централізованого опалення, яка була вручена адресату 12.08.2022 року.

Однак, в порушення вказаних вимог Порядку, вказане звернення не було розглянуто по суті. За таких обставин, повноцінне дотримання вимог Порядку при відключенні від централізованого опалення стало об`єктивно неможливим через сукупність негативних факторів, таких як системна і глибока криза в сфері теплопостачання надвеликі тарифи на централізоване опалення, ситуація правової невизначеності у договірних відносинах із відповідачем, неможливість логічного завершення розпочатого процесу термомодернізації належного позивачу приміщення через ігнорування офіційного звернення ОСОБА_3 з боку Запорізької міської ради тощо порушувалися права позивача як споживача комунальних послуг.

Такі обставини змусили позивача діяти позивача на власний розсуд з метою самозахисту його прав, хоча і не у суворій відповідності до формальних приписів нормативно правових актів, але максимально у руслі законодавства, із дотримання його загальних засад.

Фактичне виконання робіт по відключенню нежитлового приміщення від централізованого опалення відбувалося 22.09.2022 року із дотриманням рекомендацій Проекту «Реконструкція системи опадення нежитлового приміщення АДРЕСА_2 . Альбом технічних рішень. Головний інженер проекту ФОП ОСОБА_4 » із залученням суб`єкта господарювання ТОВ «БК «ІСТА ГРУП». Про дату та час відключення нежитлового приміщення від централізованого приміщення було офіційно і завчасно повідомлено відповідача та ТОВ «МДЛ Запоріжжя» (як управителя багатоквартирного будинку) заяво позивача.

22.09.2022 року було складено та підписано акт про відключення нежитлового приміщення від мереж (систем) централізованого опалення (теплопостачання).

Таким чином, з 22.09.2022 року по 26.08.2023 року позивачу за адерсою нежитлового приміщення об`єктивно не надавалася послуга з «постачання теплової енергії». За таких обставин, у відповідача були відсутні підстави для нарахування коштів за послугу з постачання теплової енергії, так як така послуга фактично не надавалася.

Станом на 01.11.2021 року (дата початку опалювального сезону 2021-2022 років) у позивача ОСОБА_3 була відсутня заборгованість за послуги з опалення нежитлового приміщення. За період з 01.11.2021 року по 01.11.2022 року через правову невизначеність утворилася заборгованість у розмірі 81197,81 грн, яку позивач визнає. Проте відповідач незважаючи на відключення нежитлового приміщення від централізованого опалення, продовжує штучно (протиправно) нараховувати суми заборгованості позивачу. Станом на 01.09.2023 року загальна заборгованість ОСОБА_5 перед відповідачем складає 152563,96 грн, з яких сума заборгованість у розмірі 60274,74 грн нарахована після 01.09.2023 року позивачем не визнається.

Крім того, враховуючи, що позивач однозначно втратив статус споживача комунальної послуги, є достатні підстави для припинення типового індивідуального договору про надання послуги з постачання теплової енергії №71204641 від 01.11.2021 року через його розірвання.

Ухвалою Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя від 16.10.2023 року вказану цивільну справу передано за підсудністю до Ленінського районного суду м. Запоріжжя.

Ухвалою Ленінського районного суду м. Запоріжжя від 20.12.2023 року відкрито провадження у справі.

Ухвалою суду від 05.11.2024 року закрито провадження в частині позовних вимог про розірвання договору про надання послуг з постачання теплової енергії №71204641 від 01.11.2021 року.

Представник позивача позовну вимогу підтримав, просив задовольнити. 22.09.2023 року було складено акту про відключення позивача від централізованого опалення з дотриманням усіх необхідних технічних норм. В опалювальний сезон 2022-2023 років позивач фактично послугу не отримував, проте відповідач незаконно виставляє рахунки за послуги які не надавалися. В частині щодо не дотримання формальностей при відключенні приміщення від централізованого теплопостачання, то це вина органу місцевого самоврядування, який не виконує свої обов`язки належним чином.

Представник відповідача проти позову заперечував, просив відмовити у повному обсязі. Нежитлове приміщення позивача є частиною багатоквартирного будинку, відповідачем здійснювалася подача теплової енергії до вказаного будинку. Позивач здійснив самовільний демонтаж внутрішньо будівельних систем опалення, що призвело до неотримання послуг, проте зі свого боку відповідач здійснив усі необхідні дії для належного отримання позивачем послуги, тому має право вимагати оплати наданих послуг.

Вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що з 16.01.2020 року по 25.08.2023 року ОСОБА_3 був власником нежитлового приміщення №І першого поверху (Офіс магазин) літ. А-5 за адресою: АДРЕСА_1 , що підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав від 16.09.2021 року, витягом з Державного реєстру речових прав від 30.08.2023 року.

02.10.2021 року на виконання вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги» Концерн «Міські теплові мережі» на офіційному сайті розмістив індивідуальний договір на послугу з постачання теплової енергії. Вказаний договір є публічним договором приєднання та вважається укладеним, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з виконавцем комунальної послуги. Умови вказаного договору будуть застосовуватись до співвласників багатоквартирних будинків, а також співвласників в інших будівлях, приміщення в яких є самостійними об`єктами нерухомого майна у відповідності до ч. 8 ст. 14 Закону, які не прийняли рішення про модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг, які обрали форму індивідуального договору та до власників індивідуальних (садибних) житлових будинків.

Станом на 01 листопада 2021 року Типовий індивідуальний договір № 71204641 про надання послуги з постачання теплової енергії за адресою: АДРЕСА_1 між сторонами з 01 листопада 2021 року був укладеним.

Згідно копії листа ОСОБА_3 від 08.08.2022 року, він звернувся до Запорізької міської ради щодо відокремлення (відключення) нежитлового приміщення №І першого поверху (Офіс магазин) літ. А-5 за адресою: АДРЕСА_1 , від централізованого опалення, тобто від мережі (системи) централізованого опалення (водопостачанн) у строк визначений Законом України «Про звернення громадян». Згідно копії поштового повідомлення, вказаний лист був вручений представнику Запорізької міської ради 12.08.2022 року.

Згідно копії листа ОСОБА_3 від 15.09.2022 року, він повідомив Концерн «Міські теплові мережі», ТОВ «Місто для людей Запоріжжя» про своє рішення, як власника нежитлового приміщення №І першого поверху (Офіс магазин) літ. А-5 за адресою: АДРЕСА_1 ,щодо відключення нежитлового приміщення від мережі (системи) централізованого опалення. Фактичне виконання робіт по відключенню планувалося здійснити 22.09.2022 року ( в робочий час із 08 год. 00 хв до 18 год. 00 хв) із дотриманням рекомендацій Проекту «Реконструкція системи опалення нежитлового приміщення АДРЕСА_2 . Альбом технічних рішень. головний інженер проекту ФОП ОСОБА_4 », із залученням суб`єкта господарювання ТОВ «БК «Істра Груп».

Вказаний лист Згідно копії поштового повідомлення, вказаний лист був вручений представнику відповідача 16.09.2022 року.

Листом №22/655 від 19.09.2022 року ТОВ «Місто для людей Запоріжжя» повідомило ОСОБА_3 , що відключення нежитлового приміщення від централізованого опалення потрібно зробити з поданням заявки з перекриття водопостачання для виконання робіт по заміні внутрішньобудинкових мереж, яка відноситься до категорії платних, а також необхідно оплатити вартість злитої води. Роботи по перекриттю водопостачання на внутрішньоквартирній мережі можуть бути виконані спеціалістами підприємства лише після отримання оплати зазначених робіт.

Відповідно до копії акту про відключення нежитлового приміщення від мереж (систем) централізованого опалення (теплопостачання) від 22.09.2022 року, вказаний акт було складено ОСОБА_6 , та представником ТОВ «БК «Істра Груп» ОСОБА_7 , яким підтверджується відключення від мереж (систем) централізованого опалення нежитлового приміщення №І першого поверху (Офіс магазин) літ. А-5 за адресою: АДРЕСА_1 . Відключення було здійснено шляхом демонтажу внутрішньої системи опалення ( опалювальних приладів секційних алюмінієвих у кількості 12 шт/120 секцій). Існуючи стояки системи опалення (12 шт) пропущено транзитом через приміщення, виконано ізоляцію трубопроводів опалення, товщина ізоляції не менш 25 мм, матеріал вспінений каучук. Вказаний акт був складений за відсутності представника відповідача та представником ТОВ «Місто для людей Запоріжжя»

12.07.2023 року позивачем було направлено відповідачу пропозицію щодо мирного врегулювання спірних питань, проте листом №466/44-8421 від 22.08.2023 року відповідач відмовся від вказаної пропозиції.

Згідно копії рахунків за надані послуги за договором №71204641 за листопад 2022 року, грудень 2022 року,січень 2023 року, лютий 2023 року,березень 2023 року, вбачається, що відповідач здійснював нарахування за послугу з постачання теплової енергії (умовно мінна частина тарифу), абонентське обслуговування (послуга постачання теплової енергії), послугу з постачання теплової енергії (умовно постійна частина тарифу).

Інші подані позивачем докази, суд вважає неналежними, оскільки вони не підтверджують обставин, які є предметом позову.

За приписами статей 525, 526 ЦК України, зобов`язання повинні виконуватись належним чином відповідно до вимог закону,умов договору. Одностороння відмова від виконання зобов`язання не допускається крім випадків,передбачених законом.

Порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання). У разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом (ст. ст.610,611 ЦК України).

Відповідно до ч.1ст. 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Згідно з п. 13 ч. 1ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»споживач житлово-комунальних послуг - індивідуальний або колективний споживач.

Відповідно з п. 6 ч. 1ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», індивідуальний споживач - фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об`єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.

Обсяг спожитої споживачем послуги визначається як частина обсягу теплової енергії, спожитої у будинку для потреб опалення, визначеної та розподіленої згідно з вимогами Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».

Відповідно до пункту 11 Договору обсяг спожитої у будинку послуги визначається як обсяг теплової енергії, спожитої в будинку за показаннями засобів вимірювальної техніки вузла (вузлів) комерційного обліку або розрахунково відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Мінрегіону від 22 листопада 2018 р. № 315.

Нормами Розділу І Методики визначено, що розподіл між споживачами обсягу спожитих комунальних послуг здійснюється на підставі визначених на розрахункову дату споживання (фактичних, розрахункових або скоригованих (приведених)) обсягів комунальної послуги за відповідний розрахунковий період. Розрахунковою датою є останній день розрахункового періоду.

Розподіл обсягів спожитих у будівлі/будинку комунальних послуг здійснюється між споживачами для житлових та нежитлових приміщень (в тому числі приміщень з індивідуальним опаленням, вбудованих, вбудовано-прибудованих або прибудованих приміщень, а також приміщень, які обладнані окремим входом), які є самостійними об`єктами нерухомого майна, не є самостійними об`єктами нерухомого майна, але перебувають у користуванні різних споживачів відповідних комунальних послуг. Розподіл між споживачами загального обсягу спожитої комунальної послуги у будівлі/будинку за відповідний розрахунковий період (далі - розподіл) здійснюється з урахуванням показань вузлів комерційного та розподільного обліку (теплолічильників, лічильників холодної води, лічильників гарячої води), установлених як у приміщеннях, так і за їх межами, або приладів-розподілювачів теплової енергії, установлених на опалювальних приладах опалюваних приміщень, а в окремих випадках - розрахунково.

Розподіл між споживачами обсягу спожитої у будівлі/будинку теплової енергії на опалення житлових та нежитлових приміщень здійснюється відповідно до Розділу ІІІ Методики. Для розподілу приймаються показання вузлів комерційного та розподільного обліку, приладів розподільного обліку теплової енергії станом на кінцеву дату розрахункового періоду, отримані виконавцем розподілу комунальної послуги, у спосіб, визначений договором про надання комунальної послуги.

Згідно пункту 32 Договору розрахунковим періодом для оплати обсягу спожитої послуги є календарний місяць. Пунктом 34 Договору вказано споживач здійснює оплату за цим договором щомісяця не пізніше останнього дня місяця, що настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу. Відповідно до пункту 38 Договору споживач не звільняється від оплати послуги, отриманої ним до укладення цього Договору.

Позивач у позовній заяві стверджує, що послугу з централізованого опалення не отримував, тому відповідач незаконно вимагає оплати послуг, яка фактично не надавалася.

Відповідно до Порядку відключення споживачів від мереж (систем) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово комунального господарства №169 від 26.07.2019 року дія цього Порядку поширюється на споживачів, виконавців комунальної послуги з постачання теплової енергії, виконавців комунальної послуги з постачання гарячої води, виконавців робіт з обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання та постачання гарячої води, операторів зовнішніх інженерних мереж, органи місцевого самоврядування.

Відповідно до п. 3 вказаного Порядку власник (співвласники) будівлі, в тому числі житлового будинку, подає (подають) до органу місцевого самоврядування заяву про відключення будівлі, в тому числі житлового будинку, від ЦО та/або ГВП, яка складається в довільній формі, із зазначенням причини відключення, а також інформацію про намір влаштування в будівлі систем індивідуального чи автономного теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання). Для багатоквартирного будинку до заяви додатково додається протокол зборів співвласників багатоквартирного будинку (витяг із протоколу) про ухвалене співвласниками рішення про відключення будинку від ЦО та/або ГВП та зазначаються особи, уповноважені представляти інтереси співвласників у вирішенні питань щодо відключення багатоквартирного будинку.

Орган місцевого самоврядування відповідно до законодавства розглядає подані документи за наявності затвердженої ним схеми теплопостачання відповідного населеного пункту.

Заява про відключення будівлі, в тому числі житлового будинку, від ЦО та/або ГВП передається на розгляд Комісії.

Відповідно до п. 6 вказаного Порядку Комісія на найближчому засіданні розглядає заяву про відключення будівлі, в тому числі житлового будинку, від ЦО та/або ГВП за участю заявника чи його уповноваженого представника.

Комісія приймає рішення щодо відключення будівлі, в тому числі житлового будинку, від ЦО та/або ГВП та надає пропозиції щодо типу системи індивідуального чи автономного теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання), яку можна встановити в будівлі після відключення.

Під час прийняття рішення Комісія враховує технічні можливості наявних мереж газопостачання, водопостачання та електропостачання населеного пункту чи окремого кварталу (мікрорайону) щодо забезпечення живлення запропонованої власником (співвласниками) будівлі системи, та за потреби надає пропозиції органу місцевого самоврядування щодо збільшення потужностей, а також заміни систем внутрішньоквартальних, магістральних мереж електро-, газо-, водо-, теплопостачання, потрібних для встановлення в будівлі системи індивідуального чи автономного теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) та пропозиції щодо фінансування таких заходів.

Комісія передає рішення до органу місцевого самоврядування протягом п`яти робочих днів із дня його прийняття. Копія рішення Комісії надається заявникові.

Відповідно до п. 8 вказаного Порядку, орган місцевого самоврядування на найближчому засіданні за участі заявника чи його уповноваженого представника приймає відповідно до законодавства рішення щодо відключення будівлі, в тому числі житлового будинку, від ЦО та/або ГВП з урахуванням рекомендацій Комісії. Копія рішення органу місцевого самоврядування надається заявникові.

Відповідно до п. 9 вказаного Порядку для відключення будівлі, в тому числі житлового будинку, власник (співвласники) забезпечує розроблення проекту відключення будівлі від ЦО та/або ГВП, який має відповідати вимогам чинних державних будівельних норм та правил, і проєкту системи індивідуального чи автономного теплопостачання будівлі, який розробляється з урахуванням схеми теплопостачання населеного пункту та має відповідати вимогам чинних державних будівельних норм та правил.

Обрана система має забезпечити:

опалення місць загального користування та допоміжних приміщень у будинку;

ізоляцію та/або перенесення транзитних стояків (у разі потреби) тощо;

заміну (у разі потреби) внутрішньобудинкових систем газо- та/або електропостачання (залежно від типу нагрівачів).

Відключення будівлі від ЦО та/або ГВП здійснюється виконавцем відповідної комунальної послуги, або оператором зовнішніх інженерних мереж, якщо він не є виконавцем комунальної послуги, або залученим власником (співвласниками) суб`єктом господарювання, які у випадках, передбачених законодавством, мають ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками, з обов`язковим переліком робіт із монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, в присутності виконавця відповідної комунальної послуги після отримання рішення органу місцевого самоврядування, що дозволяє відключення такої будівлі. Відключення будівлі від ЦО та/або ГВП здійснюється лише в міжопалювальний період, але не пізніше ніж 01 вересня.

Позивач стверджує, що вчинив усі необхідні дії відповідно до Порядку відключення споживачів від мереж (систем) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води, проте не отримав дозвіл з вини Запорізької міської ради.

На думку суду, вказане твердження є без підставним. Формальне направлення засобами поштового зв`язку заяви 08.08.2022 року на адресу Запорізької міської ради не свідчить про дотримання позивачем усіх необхідних процедур, передбачених Порядком відключення споживачів від мереж (систем) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води.

Не здійснивши жодних інших необхідних дій, передбачених вказаним Порядком, не отримавши дозвіл на виконання вказаних робіт, позивач формально повідомив відповідача про заплановані роботи з відключення свого нежитлового приміщення від централізованого опалення. При цьому між направленням заяви до Запорізької міської ради (08.08.2022 року) та фактичним виконанням робіт (22.09.2022 року), пройшло трохи більше одного місяця.

Таким чином, суд вважає, що позивач здійснив самовільний демонтаж внутрішньої системи опалення у належному йому на праві власності нежитловому приміщенні. Фактичне не отримання наданих послуг відповідачем відбулося з вини самого позивача та пов`язано з його незаконними, самовільними діями, тому Концерн «Міські теплові мережі» вправі вимагати оплати наданих послуг, оскільки відповідачем було надано послугу з централізованого теплопостачання до багатоквартирного будинку за адресою: АДРЕСА_1 .

Враховуючи викладене, суд прийшов до висновку про відмову у задоволенні позову у повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 2, 4, 5, 12, 13, 76, 77, 81, 137, 141, 263-265 ЦПК України,

ВИРІШИВ:

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_3 до Концерну «Міські теплові мережі» про визнання дій протиправнимищодо нарахування коштів за послуги -відмовити.

Апеляційна скарга може бути подана до Запорізького апеляційного суду через Ленінський районний суд м. Запоріжжя протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Проголошення повного тексту рішення 15.11.2024року о 15 год. 00 хв.

Інформація про учасників справи відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 265 ЦПК України:

Позивач: ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_3 ;

Відповідач: концерн «Міські теплові мережі», ЄДРПОУ 32121458, юридична адреса: м. Запоріжжя, вул. Героїв полку «Азов», буд. 137.

Суддя: Філіпова І. М.

СудЛенінський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення05.11.2024
Оприлюднено18.11.2024
Номер документу123019140
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них надання послуг

Судовий реєстр по справі —335/9822/23

Ухвала від 24.12.2024

Цивільне

Запорізький апеляційний суд

Онищенко Е. А.

Ухвала від 24.12.2024

Цивільне

Запорізький апеляційний суд

Онищенко Е. А.

Ухвала від 09.12.2024

Цивільне

Запорізький апеляційний суд

Онищенко Е. А.

Рішення від 05.11.2024

Цивільне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Ухвала від 05.11.2024

Цивільне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Рішення від 05.11.2024

Цивільне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Ухвала від 05.11.2024

Цивільне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Ухвала від 09.04.2024

Цивільне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Ухвала від 09.04.2024

Цивільне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

Ухвала від 01.02.2024

Цивільне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Філіпова І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні