КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А
про призначення судового засідання
06 листопада 2024 року м.Київ №640/4353/20
Суддя Київського окружного адміністративного суду Лисенко В.І., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом Громадської спілки "Громадський контроль та порядок" до Міністерства культури України , Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) , Державної архітектурно-будівельної інспекції України, треті особи: Дочірнє підприємство з 100% іноземною інвестицією "СоюзКонтракт Інвестмент", Товариство з обмеженою відповідальністю "Житловий комплекс Ільїнський" про визнання протиправним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
Громадська спілка "Громадський контроль та порядок" звернулася до суду з позовом про:
визнання протиправними та скасування, виданих Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва багатофункціонального комплексу (нове будівництво) за адресою вулиця Набережно-Хрещатицька, 21 у Подільському районі вх. №16706/0/7-1-18 від 14.09.2018, затверджено Наказом Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської державної адміністрації від 27.09.2018 №978, видані Дочірньому підприємству з 100 % іноземною інвестицією "Союз Контракт Інвестмент";
визнання протиправним та скасування виданого Державною архітектурно-будівельною інспекцією в квітні 2019 року Дочірньому підприємству з 100 % іноземною інвестицією "Союзконтракт Інвестмент" та Товариству з обмеженою відповідальністю "Житловий комплекс Ільїнський" дозвіл на виконання будівельних робіт на Об`єкті будівництва: Будівництво багатофункціонального комплексу; м. Київ, Подільський, вул. Набережно-Хрещатицька, 21;
визнання протиправним та скасування рішення Міністерства культури України про погодження історико-містобудівного обґрунтування по Об`єкту будівництва: Будівництво багатофункціонального комплексу; м. Київ, Подільський, вул. Набережно-Хрещатицька, 21.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 05.05.2020 вказану позовну заяву прийнято до провадження та відкрито провадження у справі.
На виконання положень п. 2 розділу ІІ Прикінцеві та перехідні положення Закону України №2825-ІХ, Окружним адміністративним судом міста Києва скеровано за належністю матеріали справи №640/17961/19 до Київського окружного адміністративного суду.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 25.04.2023 адміністративну справу №640/4353/20 прийнята до провадження судді Панченко Н.Д.
Відповідно до ч. 5 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Суд також зазначає, що постановою Кабінету Міністрів України від 02 вересня 2019 року №829 «Деякі питання оптимізації системи центральних органів виконавчої влади» (далі також постанова КМУ № 829), розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 року № 1360 «Питання Міністерства культури, молоді та спорту» (далі також розпорядження № 1360), постанову Кабінету міністрів України від 23 березня 2020 року № 238 «Деякі питання оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади» (далі також постанова КМУ № 238), Міністерство культури та інформаційної політики України є правонаступником майна, прав та обов`язків Міністерства культури України.
Згідно з пунктом 3 постанови КМУ № 829 постановлено утворити Міністерство культури, молоді та спорту України, реорганізувавши шляхом перетворення Міністерство інформаційної політики та поклавши на утворений центральний орган виконавчої влади завдання та функції Міністерства культури і Міністерства молоді та спорту, що ліквідуються.
Пунктом 4 цієї ж Постанови ліквідовано Міністерство культури і Міністерство молоді та спорту.
Пунктом 7 цієї ж Постанови установлено, що Міністерство культури, молоді та спорту є правонаступником майна, прав і обов`язків Міністерства культури і Міністерства молоді та спорту, що ліквідуються.
Пунктом 13 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 року № 1074 визначено, що акт Кабінету Міністрів України про можливість забезпечення здійснення утвореним органом виконавчої влади повноважень та виконання функцій органу виконавчої влади, що припиняється, видається після здійснення заходів, пов`язаних з державною реєстрацією утвореного органу виконавчої влади як юридичної особи публічного права, затвердженням положення про нього, структури та штатного розпису його апарату, кошторису та заповненням 30 відсотків вакансій.
Пунктом 14 цього ж Порядку передбачено, що право підписувати документи щодо здійснення повноважень та виконання функцій з формування і реалізації державної політики у визначеній Кабінетом Міністрів України сфері до дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України, зазначеним у пункті 13 цього Порядку, має керівник органу виконавчої влади, що припиняється (у разі його звільнення - заступник такого керівника), а після зазначеного дня - керівник утвореного органу виконавчої влади або органу виконавчої влади, до якого перейшли права та обов`язки органу виконавчої влади, що припиняється.
Розпорядженням КМУ № 1360-р визначено про можливість забезпечення здійснення з 01.01.2020 Міністерством культури, молоді та спорту покладених на нього функцій та повноважень.
Постановою КМУ від 23 березня 2020 року № 238 Міністерство культури, молоді та спорту перейменовано на Міністерство культури та інформаційної політики (ЄДРПОУ 43220275).
За такого правового регулювання, Міністерство культури та інформаційної політики України є правонаступником майна, прав і обов`язків Міністерства культури України.
Відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України (далі також КАС України) у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне замінити відповідача - Міністерство культури України на правонаступника - Міністерство культури та інформаційної політики України.
Також, суд зазначає, що згідно з пунктами 1-2 Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 №218 Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України ліквідовано Державну архітектурно - будівельну інспекцію та утворено Державну сервісну службу містобудування України як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та території.
Постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 №219 Про оптимізацію органів державного архітектурно - будівельного контролю та нагляду передбачено утворити інспекцію містобудування України як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та території і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно - будівельного контролю та нагляду. Установити, що забезпечення діяльності Державної інспекції містобудування у 2020 році здійснюється в межах видатків, передбачених Державній архітектурно - будівельній інспекції.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 №1340 Деякі питання функціонування органів архітектурно - будівельного контролю та нагляду постановлено утворити Державну інспекцію архітектури та містобудування України як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та території і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно - будівельного контролю та нагляду.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 №960 вирішено погодитися з пропозицією Міністерства розвитку громад та територій про можливість здійснення Державною інспекцією архітектури та містобудування повноважень і виконання функцій з питань державного архітектурно - будівельного контролю та нагляду.
За інформацією із офіційного веб-ресурсу Міністерства розвитку громад та територій України з 16.06.2021 розпочала роботу Державна інспекція архітектури та містобудування України.
На підставі викладеного суд дійшов висновку про наявність підстав для заміни відповідача на правонаступника Державну інспекцію архітектури та містобудування України.
Керуючись статтями 160, 165, 248, 254, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
Призначити судове засідання з розгляду справи за позовом Громадської спілки "Громадський контроль та порядок" до Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправним та скасування рішення на 27 листопада 2024 року о 14.00 год.
Судове засідання відбуватиметься в приміщенні Київського окружного адміністративного суду (адреса: м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, 2-й під`їзд, 10-й поверх).
Замінити відповідача у справі її правонаступником, а саме Міністерство культури України на Міністерство культури та інформаційної політики України.
Замінити відповідача з Державної архітектурно-будівельна інспекції України на Державну інспекцію архітектури та містобудування України.
Учасників справи (їх представників), а також заявника, викликати для участі в судовому засіданні.
Копію ухвали суду надіслати учасникам справи та заявку електронною поштою, факсимільним повідомленням (факсом, телефаксом) або телефонограмою.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя Лисенко В.І.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2024 |
Оприлюднено | 18.11.2024 |
Номер документу | 123042900 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Лисенко В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні