ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 листопада 2024 рокуСправа №160/31517/23
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Рянської В.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження в місті Дніпрі у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Лівобережного управління праці та соціального захисту населення Дніпропетровської міської ради про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії.
Ухвалою суду від 05.12.2023 відмовлено у задоволенні заяви позивача про звільнення від сплати судового збору, позовну заяву залишено без руху та встановлено позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви.
25.12.2023 в порядку усунення недоліків у встановлений строк до суду подано документ про сплату судового збору та позовну заяву ОСОБА_1 до Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, в якій позивач просить:
- визнати протиправною відмову Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради у призначенні ОСОБА_1 компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , відповідно до рішення про призначення компенсації від березня 2023 року;
- зобов`язати Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від березня 2023 року про призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та прийняти відповідне рішення, нарахувати та виплатити, починаючи з дня звернення із заявою до 12.11.2023 - дня смерті ОСОБА_2 .
Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що він проживав зі своєю матір`ю - ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , здійснював догляд за нею та утримував її до 12.11.2023, оскільки вона мала хронічні захворювання та не могла в повному обсязі обслуговувати себе самостійно. Відповідно до висновку про наявність когнітивних порушень у громадян похилого віку, унаслідок яких вони потребують надання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від 07.03.2023 матері позивача було рекомендовано отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи. Після отримання вказаного висновку позивач у березні 2023 року звернувся до відповідача із заявою про призначення компенсації як фізичній особі, яка надає послуги з догляду на непрофесійній основі, до якої додав необхідні документи. 11.10.2023 на звернення позивача щодо підстав неотримання компенсації було повідомлено, що у призначенні компенсації було відмовлено, та вручено йому відповідне повідомлення, яке не містить дати його складення. Рішення про відмову у призначенні компенсації відповідач йому не надіслав. Позивач не погоджується з викладеною у повідомленні відмовою відповідача з тієї підстави, що сума балів індивідуальних потреб ОСОБА_2 становить від 55 і вище. Вважає, що до заяви про призначення компенсації ним було додано усі необхідні документи, визначені Порядком подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 859.
Ухвалою від 01.01.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами; встановлено учасникам справи строки для подання заяв по суті справи; витребувано у відповідача належним чином засвідчені копії: заяви ОСОБА_1 про призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ; рішення, прийнятого Лівобережним управлінням соціального захисту населення Дніпровської міської ради за результатами розгляду заяви ОСОБА_1 про призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, з доказами надіслання та вручення ОСОБА_1 такого рішення; постановлено витребувані докази надати суду у строк для подання відзиву.
У відзиві Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, який надійшов до суду 01.02.2024, відповідач просив відмовити в задоволенні позову. Зазначив, що ОСОБА_1 03.03.2023 звернувся із заявою про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі матері - ОСОБА_2 та просив призначити компенсацію за надання соціальних послуг на непрофесійній основі. Позивач надав довідку медичного висновку від 07.03.2023 Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради, якою рекомендовано ОСОБА_2 отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи. ОСОБА_2 надала заяву про згоду отримувати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі від сина - ОСОБА_1 16.03.2023 членами міської комісії було проведено комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг ОСОБА_2 , за результатами чого складено висновок. Відповідно до висновку, складеного за участю завідувача амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 1 Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9» Дніпровської міської ради, начальника відділу аналітичної роботи з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій АНД району, заступника директора - начальника відділу Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради в Амур-Нижньодніпровському районі міста, соціального працівника, за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб встановлено, що ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг з догляду, сума балів становить 83. 16.03.2023 начальником відділу аналітичної роботи з питань надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій Амур-Нижньодніпровського району Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради було складено акт проведення обстеження сім`ї, яким рекомендовано не призначати компенсацію ОСОБА_1 , який надає соціальні послуги на непрофесійній основі своїй матері ОСОБА_2 , оскільки сума балів індивідуальних потреб перевищує 54 бали. 21.03.2023 рішенням міської комісії затверджено висновок про результати комплексного визначення індивідуальних потреб, відповідно до якого ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг (загальна кількість балів за шкалою оцінки можливості виконання елементарних та складних дій - 83 (сума балів перевищує 54 бали). На підставі рішення міської комісії управлінням прийнято рішення від 24.03.2023 про те, що позивач не має права на державну соціальну допомогу (компенсацію) у зв`язку з тим, що сума балів індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг від 55 балів і вище. Про прийняте рішення позивач був повідомлений у квітні 2023 року засобами зв`язку. Повторний розгляд заяви позивача здійснити неможливо у зв`язку зі смертю ОСОБА_2 .
Станом на час розгляду справи відповідь на відзив та заперечення до суду не надійшли. Згідно з ч. 4 ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України подання заяв по суті справи є правом учасників справи.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Дослідивши матеріали справи та надані докази, проаналізувавши зміст норм матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, з`ясувавши всі обставини справи, оцінивши докази у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд дійшов таких висновків.
Судом встановлено, що 03.03.2023 ОСОБА_1 звернувся до Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради із заявою про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 . У заяві просив призначити йому компенсацію за надання соціальних послуг на непрофесійній основі.
Відповідно до висновку Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради (Центр психіатричної допомоги дитячому та дорослому населенню) про наявність когнітивних порушень у громадян похилого віку, унаслідок яких вони потребують надання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від 07.03.2023 ОСОБА_2 було рекомендовано отримання соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі від фізичної особи.
Акт проведення обстеження сім`ї № 83 від 16.03.2023 за адресою: АДРЕСА_1 , містить інформацію про те, що заявник ОСОБА_1 проживає разом із ОСОБА_2 , соціальні послуги надаються щоденно. В акті зазначено висновок-рекомендацію про непризначення компенсації ОСОБА_1 , який надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , сума балів перевищує 54. Акт містить підпис позивача про ознайомлення з його змістом.
У висновку про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг від 16.03.2023, затвердженому протоколом № 6 від 21.03.2023 засідання міської комісії з комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, при Лівобережному управлінні соціального захисту населення Дніпровської міської ради (у складі 20 осіб, на засіданні присутні 17 осіб), зазначено, що ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг з догляду, сума балів становить 83. Висновок містить інформацію про те, що якщо за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб сума балів становить більше ніж 54 бали, особа не потребує надання соціальних послуг з догляду, якщо сума балів становить від 54 до 0 балів потребує.
У протоколі № 6 від 21.03.2023 засідання міської комісії з комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, зазначено, зокрема, що ОСОБА_1 повторно звернувся до управління із заявою про призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, здійснює догляд за своєю матір`ю ОСОБА_2 . За результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб загальна кількість балів за шкалами оцінки можливостей виконання елементарних та складних дій 83. За затвердження висновку про те, що ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг з догляду, комісія проголосувала одноголосно.
24.03.2023 Лівобережним управлінням соціального захисту населення Дніпровської міської ради прийнято рішення, у якому, як і в повідомленні від 24.03.2023 про призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, зазначено, що ОСОБА_1 не має права на державну соціальну допомогу (сума балів індивідуальних потреб 55 і вище).
Згідно зі свідоцтвом про смерть серії НОМЕР_1 , виданим 13.11.2023 Дніпровським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Дніпровському районі Дніпропетровської області Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , померла ІНФОРМАЦІЯ_2 у м. Дніпрі.
У відзиві зазначено, що про прийняте рішення позивач був повідомлений у квітні 2023 року засобами зв`язку. Однак доказів на підтвердження цієї обставини відповідачем не зазначено і не додано до відзиву. На виконання ухвали від 01.01.2024 не надано докази надіслання та вручення ОСОБА_1 оскаржуваного рішення та не повідомлено суд про неможливість їх надання.
Доводи позивача, наведені у заяві про поновлення строку звернення до суду з позовною заявою, про те, що повідомлення про відмову у призначенні компенсації було вручено йому лише 11.10.2023, та що рішення відповідача за результатами розгляду його заяви йому не надсилалося, відповідачем не спростовано.
Відповідно до частин першої, другої статті 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
За змістом ч. 1 ст. 121 КАС України суд за заявою учасника справи поновлює пропущений процесуальний строк, встановлений законом, якщо визнає причини його пропуску поважними, крім випадків, коли цим Кодексом встановлено неможливість такого поновлення.
З урахуванням зазначеної позивачем дати отримання повідомлення Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради від 24.03.2023 про відсутність права на призначення компенсації - 11.10.2023, позивачем не пропущено строк звернення до суду з позовною заявою, у зв`язку з чим відсутні підстави для вирішення питання про його поновлення за заявою позивача.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд дійшов такого висновку.
Частиною другою статті 19 Конституції України визначено обов`язок органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Основні організаційні та правові засади надання соціальних послуг, спрямованих на профілактику складних життєвих обставин, подолання або мінімізацію їх негативних наслідків, особам/сім`ям, які перебувають у складних життєвих обставинах визначає Закон України «Про соціальні послуги» від 17.01.2019 № 2671-VIII (далі - Закон № 2671-VIII).
Згідно з п. 17 ст. 1 Закону № 2671-VIII соціальні послуги - дії, спрямовані на профілактику складних життєвих обставин, подолання таких обставин або мінімізацію їх негативних наслідків для осіб/сімей, які в них перебувають. Особі/сім`ї можуть надаватися одна або одночасно декілька соціальних послуг. Порядок організації надання соціальних послуг затверджується Кабінетом Міністрів України.
Частиною шостою статті 13 Закону № 2671-VIII передбачено, що фізичні особи, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, можуть надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг отримувачам соціальних послуг з числа членів своєї сім`ї, які спільно проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права і обов`язки та є: 1) особами з інвалідністю I групи; 2) дітьми з інвалідністю; 3) громадянами похилого віку з когнітивними порушеннями; 4) невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися; 5) дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежні), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги. Перелік зазначених тяжких захворювань, розладів, травм, станів дітей, яким не встановлено інвалідність, затверджує Кабінет Міністрів України.
Частиною сьомою статті 13 Закону № 2671-VIII визначено, що фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, виплачується компенсація за догляд.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 859 затверджено Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, який встановлює механізм призначення і виплати компенсації за догляд (далі - компенсація), що призначається фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на непрофесійній основі, без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг (далі - фізична особа, яка надає соціальні послуги) особам із числа членів своєї сім`ї, які спільно з нею проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права та обов`язки (далі - соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі) та є: особами з інвалідністю I групи; дітьми з інвалідністю; громадянами похилого віку з когнітивними порушеннями; невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися; дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги відповідно до переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, надання такій дитині соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1161.
Відповідно до пункту 3 Порядку № 859 компенсація призначається і виплачується структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами сільських, селищних, міських рад (далі - уповноважені органи) за місцем проживання / перебування осіб, яким надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
Пунктом 6 Порядку № 859 визначено, що для отримання компенсації фізичною особою, яка надає соціальні послуги, подаються до структурного підрозділу заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та документи/відомості у паперовій або електронній формі, зазначені в пункті 7 цього Порядку. Особою/законним представником особи, яка потребує надання соціальних послуг, подається заява про згоду отримувати соціальні послуги.
Згідно з пунктом 7 Порядку № 859 уповноважений орган протягом двох робочих днів після отримання заяв про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та про згоду отримувати соціальні послуги здійснює комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, за показниками згідно з додатком. Комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, здійснюється фахівцями уповноваженого органу разом із представниками закладу охорони здоров`я, надавачів соціальних послуг із залученням особи, яка потребує надання соціальних послуг, та/або її законного представника. За результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, уповноваженим органом готується висновок за формою згідно з додатком. Особа потребує надання соціальних послуг, якщо за результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, їй установлено IV чи V групу рухової активності.
Пунктом 14 Порядку № 859 встановлено, що компенсація призначається з місяця звернення за нею, якщо протягом місяця з дня звернення подано всі необхідні документи. Рішення про призначення компенсації або про відмову в її наданні приймається уповноваженим органом протягом 10 днів з дати подання документів, зазначених у пункті 7 цього Порядку, і наступного дня після його прийняття надсилається фізичній особі, яка надає соціальні послуги. Для підтвердження факту спільного проживання з особою, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, та догляду за нею складається акт про проведення обстеження сім`ї фахівцями уповноваженого органу. Форма акта про проведення обстеження сім`ї затверджується Мінсоцполітики. Якщо фізична особа надає соціальні послуги за місцем проживання/перебування особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, але має інше зареєстроване місце проживання, обстеження сім`ї для встановлення факту догляду є обов`язковим.
Відповідно до пункту 17 Порядку № 859 рішення уповноваженого органу про відмову у призначенні компенсації може бути оскаржено у визначеному законодавством порядку.
Додатком до Порядку № 859 визначено показники, за якими здійснюється комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг. Ступінь індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг (таблиця 1), визначається на підставі оцінки можливості виконання елементарних та складних дій.
Вивчення питання щодо можливості виконання особою, яка потребує надання соціальних послуг, різних видів життєдіяльності здійснюється за допомогою анкетування, яке проводиться з використанням шкали оцінки можливості виконання елементарних дій (таблиця 1) та шкали оцінки можливості виконання складних дій (таблиця 2) з метою визначення: залежності від будь-якої сторонньої допомоги (фізичної, психологічної, нагляду); можливості самостійно задовольняти свої основні життєві потреби; ступеня залежності та передбачуваної тривалості індивідуальної потреби у сторонній допомозі, причин, що її викликають.
Ступінь залежності особи, яка потребує надання соціальних послуг, від сторонньої допомоги визначається оптимальним для конкретної ситуації методом: опитування особи, яка потребує надання соціальних послуг, членів її сім`ї, законних представників; здійснення фахівцями уповноваженого органу безпосереднього спостереження за особою, яка потребує надання соціальних послуг.
За шкалою оцінки можливості виконання елементарних дій оцінюється повсякденна діяльність особи, яка потребує надання соціальних послуг, за допомогою 10 критеріїв, що стосуються сфери самообслуговування та можливості пересуватися (таблиця 2). Оцінка рівня виконання елементарних дій проводиться за сумою балів, визначених для кожної особи, яка потребує надання соціальних послуг, за кожним із розділів цієї шкали. Максимальний результат становить 100 балів, мінімальний 0 балів.
Шкала оцінки можливості виконання складних дій оцінює складні дії особи, яка потребує надання соціальних послуг, за допомогою дев`яти критеріїв (таблиця 3). Оцінка рівня виконання складних дій проводиться за сумою балів, визначених для кожної особи, яка потребує надання соціальних послуг, за кожним із розділів цієї шкали. Максимальний результат становить 27 балів, мінімальний - 10 балів.
Формою висновку про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, передбачено, що якщо за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб сума балів становить більше ніж 54 бали, особа не потребує надання соціальних послуг з догляду, якщо сума балів становить від 54 до 0 балів - потребує.
Судом встановлено, що за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб ОСОБА_2 висновком від 16.03.2023 встановлено, що сума балів становить 83, група рухової активності, та особа не потребує надання соціальних послуг з догляду, що відповідає положенням Порядку подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
На підставі вказаного висновку, затвердженого протоколом № 6 від 21.03.2023 засідання міської комісії з комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, при Лівобережному управлінні соціального захисту населення Дніпровської міської ради, відповідачем правомірно прийнято рішення про відмову у призначенні компенсації позивачеві.
Судом не встановлено протиправності дій відповідача щодо розгляду заяви ОСОБА_1 від 03.03.2023 та прийняття оскаржуваного рішення від 24.03.2023, тому відсутні підстави для задоволення позовних вимог про визнання протиправним рішення відповідача про відмову у призначенні позивачеві компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
Оскільки суд відмовляє у задоволенні основної позовної вимоги про визнання протиправним рішення відповідача про відмову у призначенні компенсації ОСОБА_1 , похідна вимога про зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву від 03.03.2023 про призначення компенсації та прийняти відповідне рішення, нарахувати та виплатити компенсацію також не підлягає задоволенню.
У зв`язку з відмовою в задоволенні позовних вимог розподіл понесених позивачем витрат зі сплати судового збору за подання позовної заяви в сумі 1073,60 грн відповідно до ст. 139 КАС України не здійснюється.
Керуючись ст.ст. 2, 9, 77, 241-246, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову ОСОБА_1 до Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.
Позивач: ОСОБА_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_2 .
Відповідач: Лівобережне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, місцезнаходження: 49081, м. Дніпро, проспект Слобожанський, буд. 8, код ЄДРПОУ 42788389.
Повний текст рішення складено 15.11.2024.
Суддя В.В. Рянська
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.11.2024 |
Оприлюднено | 20.11.2024 |
Номер документу | 123092752 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рянська Вікторія В'ячеславівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рянська Вікторія В'ячеславівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рянська Вікторія В'ячеславівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні