П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
О К Р Е М А Д У М К А
01 жовтня 2024 р.м. ОдесаСправа № 420/15162/24судді П`ятого апеляційного адміністративного суду Бойка А.В.
по адміністративній справі № 420/15162/24
У травні 2024 року Департамент фінансів Одеської міської ради звернувся до суду з адміністративним позовом до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, за участю третіх осіб: Одеської міської ради (далі ОМР), товариства з обмеженою відповідальністю Інфокс, Комунального підприємства Агентство програм розвитку Одеси, Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, Департаменту міського господарства Одеської міської ради, в якому з урахуванням заяви від 17.06.2024 року, просив: визнати протиправним та скасувати пункт 2 вимоги Управління про усунення виявлених порушень від 26.03.2024 року №260208-14/990-2024, згідно з якою Управління вимагає забезпечити надходження до бюджету Одеської міської територіальної громади орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у комунальній власності на суму 337947,19 тис. грн., відповідно до п.25 рішення Ради від 29.11.2023 №1618-УІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік».
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 16 липня 2024 року позов задоволено в повному обсязі.
Не погоджуючись з даним рішенням суду, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області подало апеляційну скаргу.
Постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 01.10.2024 року апеляційну скаргу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області залишено без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 липня 2024 року без змін.
Не погоджуючись з висновком колегії суддів апеляційного суду щодо відсутності в даному випадку підстав для залишення без задоволення апеляційної скарги Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, вважаю за необхідне, керуючись ст.34 КАС України, висловити окрему думку.
Так, підставою звернення Департаменту фінансів Одеської міської ради з даним адміністративним позовом стала незгода з пунктом 2 вимоги Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області «Про усунення виявлених порушень», яким вимагається забезпечити надходження до бюджету Одеської міської територіальної громади орендної плати за користування цілісним майновим комплексом, що перебуває у комунальній власності на суму 337947,19 тис. грн. відповідно до п. 25 рішення Ради від 29.11.2023 року № 1618-VIII «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік».
В ході розгляду даної справи судами першої та апеляційної інстанцій було встановлено, що з 28.11.2023 року по 19.02.2024 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області була проведена ревізія бюджету Одеської міської територіальної громади в Департаменті фінансів Одеської міської ради за період з 01.01.2020 року по 30.09.2023 року, в ході якої здійснено перевірку дотримання законодавства під час складання та розгляду прогнозу місцевого бюджету і прийняття рішення щодо нього, складання та розгляду проєкту бюджету та прийняття рішення про місцевий бюджет.
За результатами ревізії Управлінням складено акт ревізії від 22.02.2024 року №11-30/4, у розділі 2.2 якого, за наслідком перевірки дотримання актів законодавства з питань планування дохідної частини бюджету, встановлено факт недоотримання доходів бюджетом громади (бюджетом міста) за 2020-2022 роки та за січень-вересень 2023 року внаслідок перебування каналізаційно-насосних станцій № 6 Б та № 7 А, а також тунельного каналізаційного колектора глибокого залягання від шахти № 1 до № 2 з 20.11.2014 року на безоплатній основі, без укладання договору оренди, в експлуатації ТОВ «Інфокс» та використання вказаних об`єктів для надання послуг з водопостачання та водовідведення.
У зв`язку з виявленими при проведенні ревізії порушеннями, відповідачем направлено вимогу про усунення порушень, пункт 2 якої і оскаржується в даному випадку позивачем.
Так, в ході ревізії було встановлено, що 17.12.2003 року між Одеською міською радою та ТОВ «Інфокс» було укладено договір оренди цілісного майнового комплексу КП «Одесводоканал», терміном дії з 01.01.2004 року по 31.12.2052 року.
В подальшому, з метою проведення проєктних та будівельних робіт з реконструкції магістральної частини системи водовідведення Південного басейну каналізування м.Одеси в рамках проекту Розвиток міської інфраструктури, виконавчим комітетом ОМР 16.02.2012 року прийнято рішення №54, яким замовником відповідних робіт з проектування та проведення робіт призначено КП «Агентство програм розвитку Одеси», а також визначено вказане комунальне підприємство балансоутримувачем нежитлової будівлі каналізаційної насосної станції №6Б та незавершених будівництвом інженерних споруд: стволу №2 та каналізаційного колектора глибокого залягання (рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 21.06.2012 року № 244).
Також встановлено, що 18.06.2013 року та 18.07.2013 року Одеською міською радою були прийняті рішення №3519-VI Про надання згоди на виключення будівлі КНС №6Б із орендованого майна цілісного майнового комплексу КП Одесводоканал та на списання з балансу КП основних засобів та № 3669-VI Про надання згоди на виключення об`єктів незавершеного будівництва тунельного каналізаційного колектора глибокого залягання та технологічного вентиляційного оглядового колодязя стволу №2 із орендованого майна цілісного майнового комплексу КП Одесводоканал.
З метою реалізації Одеського субкомпоненту проекту «Розвиток міської інфраструктури» за рахунок позики Міжнародного Банку Реконструкції та Розвитку, отриманої відповідно до Угоди про позику між Україною та МБРР від 26.05.2008 року були збудовані та реконструйовані об`єкти магістральної частини водовідведення Південного басейну каналізування м. Одеси, зокрема, КНС № 6Б, КНС № 7А, тунель глибокого залягання, напірний колектор.
20.11.2014 року комунальним підприємством «Агентство програм розвитку Одеси» та ТОВ «Інфокс» був укладений договір по виконанню робіт з технічного обслуговування, за яким ТОВ «Інфокс» зобов`язувалось виконувати роботи, пов`язані з технічним обслуговуванням закінчених будівництвом та введених в експлуатацію в установленому порядку об`єктів каналізаційно-насосних станцій, а саме: КНС №6Б, КНС № 7А, тунелю глибинного залягання, напірного колектору.
Сертифікатом Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 25.12.2014 року серія ІV №1641143600896 засвідчено відповідність закінченого будівництвом об`єкта (черги, окремого пускового комплексу): Реконструкція магістральної частини системи водовідведення Південного басейну каналізування м.Одеси - реконструкція тунельного каналізаційного колектора глибокого залягання від шахти №1 до шахти №2 (у межах земель його розміщення), м.Одеса, від Аркадії до провулку Кордонний, 3-Г; сертифікатом Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 25.12.2014 року серія ІV №1641143600897 засвідчено відповідність закінченого будівництвом об`єкта (черги, окремого пускового комплексу): Реконструкція магістральної частини системи водовідведення Південного басейну каналізування м.Одеси - будівництво напірного колектору від КНС №7А до КНС №6Б (у межах земель розміщення існуючих інженерних мереж), м.Одеса, від провулку Кордонний, 3-Г до вул. Львівська.
При цьому, як встановлено в ході ревізії, комунальним підприємством «Агентство програм розвитку Одеси» вказані вище об`єкти магістральної частини водовідведення Південного басейну каналізування м. Одеси з 01.10.2015 року були введені в експлуатацію та з вказаної дати розпочато нарахування амортизації на вказані об`єкти основних засобів.
Як зазначено в акті ревізії, під час зустрічної звірки надано інформацію щодо спожитої електричної енергії по вказаним об`єктам за період з 01.01.2020 року по 30.09.2023 року. При цьому встановлено, що спожита електротехнічним обладнанням каналізаційно-насосних станцій електроенергія оплачена саме ТОВ «Інфокс» водоканал.
Саме встановлені обставини безоплатного використання ТОВ «Інфокс» майна комунальної власності територіальної громади міста Одеси стали підставою для висновку контролюючого органу про недоотримання бюджетом міста Одеси доходів у розмірі 337947,19 грн.
За положеннями стаття 1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).
Головними завданнями органу державного фінансового контролю, згідно ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», є, зокрема: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності, за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
До повноважень органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону №2939-XII належить вжиття в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб (пункт 3 частини першої статі 8 Закону №2939-XII).
Згідно з пунктами 7 та 10 статті 10 Закону №2939-XII органу державного фінансового контролю надається право пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства; звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
За нормами п. 36 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, місцевий фінансовий орган - установа, що відповідно до законодавства України здійснює функції з складання прогнозів місцевих бюджетів, складання, виконання місцевих бюджетів, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов`язані з управлінням коштами місцевого бюджету.
У статті 19 Бюджетного кодексу України, визначені стадії бюджетного процесу, до яких віднесено: 1) складання та розгляд Бюджетної декларації (прогнозу місцевого бюджету) і прийняття рішення щодо них; 2) складання проектів бюджетів; 3) розгляд проекту та прийняття закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет); 4) виконання бюджету, включаючи внесення змін до закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет); 5) підготовка та розгляд звіту про виконання бюджету і прийняття рішення щодо нього.
Положеннями ч. 2 ст. 19 Бюджетного кодексу встановлено, що на всіх стадіях бюджетного процесу здійснюються контроль за дотриманням бюджетного законодавства, аудит та оцінка ефективності управління бюджетними коштами відповідно до законодавства.
Учасниками бюджетного процесу є органи, установи та посадові особи, наділені бюджетними повноваженнями (правами та обов`язками з управління бюджетними коштами) (ч. 3 ст. 19 Бюджетного кодексу України).
Статтею 63 Бюджетного кодексу визначено, що місцевий бюджет відповідно до цього Кодексу містить надходження і витрати на виконання повноважень органів влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування. Ці надходження і витрати становлять єдиний баланс відповідного бюджету.
У статті 64 Бюджетного кодексу України визначено склад доходів загального фонду бюджетів сільських, селищних, міських територіальних громад.
Відповідно до ст. 111 Бюджетного кодексу, місцеві фінансові органи здійснюють контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу щодо місцевих бюджетів.
Міністерство фінансів України та місцеві фінансові органи у встановленому законодавством порядку одержують від центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, банків та інших фінансових установ усіх форм власності пояснення, матеріали та інформацію з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання бюджетів та звітування про їх виконання.
В свою чергу згідно Положення «Про Департамент фінансів Одеської міської ради», затвердженого рішенням Одеської міської ради від 25.04.2018 року № 3173-VII, Департамент фінансів організовує та здійснює функції зі складання, виконання бюджету, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов`язані з управлінням коштами бюджету міста. Департамент здійснює загальну організацію виконання та управління місцевим бюджету, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
Основними завданнями Департаменту є: забезпечення реалізації основних напрямків фінансової політики держави та місцевого самоврядування; здійснення заходів з підвищення ефективності управління місцевими фінансовими ресурсами; проведення разом з іншими виконавчими органами Ради аналізу фінансово-економічного стану міста Одеси, перспектив його подальшого розвитку; розроблення в установленому порядку проекту рішення про бюджет міста Одеси на відповідний рік, організація роботи, пов`язаної із складанням та виконанням бюджету міста Одеси, координація діяльності учасників бюджетного процесу; розроблення нових і вдосконалення діючих форм фінансових взаємовідносин органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності на основі економічних методів управління, проведення гнучкої бюджетної політики, спрямованої на створення надійних умов для розширення виробництва, здійснення заходів з розвитку і регулювання фінансового ринку; здійснення загальної організації та управління виконання бюджету міста Одеси, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету; здійснення в межах своїх повноважень контролю за дотриманням бюджетного законодавства.
Відповідно до Положення «Про Департамент фінансів Одеської міської ради», Департамент фінансів Одеської міської ради відповідно до покладених на нього завдань: надає у встановленому порядку до відповідних органів державної виконавчої влади показники і пропозиції щодо складання проекту Державного бюджету України та бюджету міста Одеси, вносить пропозиції щодо бюджетного регулювання; прогнозує на поточний період і на перспективу надходження до бюджету міста Одеси, готує пропозиції щодо ефективного розподілу фінансових ресурсів для забезпечення витрат бюджету міста; отримує від головних розпорядників бюджетних коштів інформацію, необхідну для складання і виконання бюджету міста Одеси; складає розпис бюджету міста Одеси (документ, в якому встановлюється розподіл доходів, фінансування бюджету, повернення кредитів до бюджету, бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів за певними періодами року відповідно до бюджетної класифікації); здійснює прогнозування та аналіз виконання бюджету міста Одеси за доходами у поточному бюджетному періоді; здійснює контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів відповідно до чинних нормативних актів України; розробляє пропозиції, спрямовані на вдосконалення контролю та ефективності використання коштів бюджету міста Одеси; здійснює відповідно до закону контроль за дотриманням зобов`язань щодо платежів до місцевого бюджету підприємствами та організаціями незалежно від форм власності.
У Порядку проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. № 550, зазначено, що ревізія місцевого бюджету - форма контролю за виконанням функцій із складання і виконання місцевого бюджету, яка полягає в одночасному проведенні ревізій стану дотримання вимог бюджетного законодавства місцевими фінансовими органами, органами Казначейства і учасниками бюджетного процесу, що здійснюють управління коштами відповідного місцевого бюджету чи комунальним майном та/або їх використовують.
Аналіз норм чинного законодавства дає підстави для висновку, що органу державного фінансового контролю надано можливість здійснювати контроль за використанням коштів державного і місцевого бюджету та у разі виявлення порушень законодавства пред`являти обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення таких правопорушень.
При цьому, при здійсненні ревізії місцевого бюджету контролюючий орган наділений повноваженнями здійснювати перевірку стану дотримання вимог бюджетного законодавства не лише місцевими фінансовими органами, а й учасниками бюджетного процесу, які здійснюють управління коштами відповідного місцевого бюджету чи комунальним майном та/або їх використовують.
Зважаючи на зазначені положення чинного законодавства, а також враховуючи те, що згідно затвердженої 22.11.2023 року заступником голови Державної аудиторської служби України програми, органом фінансового контролю проводилась саме ревізія бюджету Одеської міської територіальної громади (бюджету міста Одеси) за період з 01.01.2020 року по 30.09.2023 року і метою ревізії була перевірка дотримання законодавства під час формування (складання, розгляд, затвердження), виконання і звітування про виконання місцевих бюджетів, функціонування системи внутрішнього контролю та стану внутрішнього аудиту, вважаю помилковими висновки колегії суддів щодо того, що питання управління об`єктами комунальної власності не було предметом ревізії та не передбачено програмою ревізії бюджету Одеської міської територіальної громади (бюджету міста Одеси).
Слід зазначити, що основним завданням органів місцевого самоврядування є створення умов для забезпечення життєво важливих потреб та законних інтересів населення.
Право комунальної власності, за нормами Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - це право територіальної громади володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування.
Комунальна власність є однією із складових ресурсного потенціалу розвитку територій, що забезпечує виконання багатьох функцій і завдань органів місцевого самоврядування та є джерелом формування значної частини фінансових ресурсів.
Одеська міська рада від імені та в інтересах територіальної громади міста Одеси відповідно до закону здійснює правомочності, зокрема, щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, має право вирішувати питання щодо передачі об`єктів права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, зокрема передавати їх в оренду з метою наповнення дохідної частини місцевого бюджету.
В свою чергу Департамент фінансів Одеської міської ради наділений правом надання пропозицій щодо складання проекту бюджету міста Одеси, контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів відповідно до чинних нормативних актів України.
З огляду на зазначене, погоджуюсь з твердженням апелянта про те, що саме Департамент фінансів є основним організатором та координатором виконання та управління місцевим бюджетом.
При цьому за визначенням, наведеним у Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», бюджет місцевого самоврядування (місцевий бюджет) це план утворення і використання фінансових ресурсів, необхідних для забезпечення функцій та повноважень місцевого самоврядування.
І Департамент фінансів є ключовою ланкою в процесі розроблення такого плану утворення фінансових ресурсів, зокрема в процесі визначення потенційних джерел отримання доходів та вирішенні питань щодо наповненості місцевого бюджету.
Слід звернути увагу на те, що одними із основних принципів бюджетної системи України, згідно ст. 7 Бюджетного кодексу України, є принцип повноти, який передбачає, що до складу бюджетів підлягають включенню всі надходження бюджетів та витрати бюджетів, що здійснюються відповідно до нормативно-правових актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування та принцип обґрунтованості, згідно з яким бюджет формується на реалістичних макропоказниках економічного і соціального розвитку України та розрахунках надходжень бюджету і витрат бюджету, що здійснюються відповідно до затверджених методик та правил.
Згідно принципу ефективності та результативності бюджетної системи - при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
В ході проведення ревізії було з`ясовано, та під час розгляду даної справи підтверджено, що збудовані та реконструйовані КНС №6Б, КНС №7А, тунель глибинного залягання та напірний колектор, які є невід`ємною частиною магістральної системи водовідведення Південного басейну каналізування м. Одеси, протягом 9 років так і не були передані в оренду з метою ефективного використання та отримання доходів від його використання.
При цьому позивач, як місцевий фінансовий орган, в межах наданих йому повноважень не вжив жодних належних заходів, направлених на дотримання наведених вище принципів бюджетної системи, координацію діяльності учасників бюджетного процесу з метою забезпечення надходження доходів до місцевого бюджету, здійснення заходів з підвищення ефективності управління місцевими фінансовими ресурсами та контролю за дотриманням бюджетного законодавства.
Оскільки одним із основних джерел доходів бюджету громади є надходження саме від орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності, фактичне перебування об`єктів комунальної власності у безоплатному користуванні ТОВ «Інфокс» в продовж такого значного періоду часу без надання їх в оренду та отримання плати за таке користування безспірно призводить до порушення принципів формування дохідної частини місцевого бюджету та недоотримання місцевим бюджетом суттєвих доходів.
Вказані обставини беззаперечно наносять істотну шкоду розвитку територіальної громади міста Одеси.
Крім того, як встановлено в ході ревізії, реконструкція спірних об`єктів магістральної частини водовідведення Південного басейну каналізування м. Одеса, зокрема, КНС №6Б, КНС №7А, тунелю глибинного залягання, була здійснена за рахунок субкредиту Міжнародного Банку Реконструкції та Розвитку, отриманого КП «Агентство програм розвитку Одеси» на загальну суму 45008,36 тис. доларів США. Погашення отриманого субкредиту проводиться за рахунок коштів бюджету міста Одеса (бюджету Одеської міської територіальної громади), виділених КП «Агентство програм розвитку «Одеси» у вигляді фінансової підтримки.
Як встановлено відповідачем, протягом 2013-2022 років та січня-вересня 2023 року КП «Агентство програм розвитку Одеси» здійснило погашення субкредиту (основна сума боргу) у загальній сумі 28293143,63 дол. США, протягом 2009-2022 років та січня-вересня 2023 року плата за користування кредитом склала 4332007,90 дол. США. Станом на 01.10.2023 року гарантований борг за проектом «Розвиток міської інфраструктури» складає 16715218,77 дол. США, що за курсом НБУ (станом на 30.09.2023 року) становить 611252,1 тис. грн.
Тобто протягом 2013-2023 років з місцевого бюджету здійснюються видатки у рахунок погашення субкредиту, отриманого на реконструкцію розглядуваних об`єктів, однак при цьому органами місцевого самоврядування, в тому числі і позивачем, не забезпечено ефективне використання майна комунальної власності та надходження доходів від такого його використання, що суперечить засадам бюджетної політики на місцях.
Враховуючи все вищевикладене, вважаю обґрунтованим висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, зроблений за результатом ревізії про недоотримання бюджетом міста Одеси доходів у розмірі 337947,19 грн.
Крім того, слід зазначити, що за сталою практикою Верховного Суду, вимога органу державного фінансового контролю спрямована на корегування роботи підконтрольної організації та приведення її у відповідність із вимогами законодавства.
При цьому Верховний Суд звертав увагу на те, що наділяючи органи державного фінансового контролю правом пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, законодавець не встановлює будь-яких застережень щодо способу виконання підконтрольною особою вимоги, також таких застережень не встановлюють інші чинні правові акти, які регулюють спірні правовідносини.
Більше того, така обставина, як відсутність у вимозі конкретного способу її виконання, не свідчить про її протиправність та не може бути підставою для її скасування. В той же час, вказана обставина не позбавляє підконтрольного об`єкта права звернутися до контролюючого органу з метою отримання певних роз`яснень.
Проаналізувавши зміст спірної вимоги органу державного фінансового контролю, вважаю, що вона спрямована на коригування роботи підконтрольної організації, а відтак, є обов`язковою до виконання.
З огляду на все вищенаведене, вважаю, що в даному випадку були відсутні підстави для задоволення позовних вимог Департамент фінансів Одеської міської ради, а за наслідками апеляційного перегляду справи рішення суду першої інстанції підлягало скасуванню з прийняттям нового судового рішення про відмову у позові.
Суддя: А.В. Бойко
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.10.2024 |
Оприлюднено | 20.11.2024 |
Номер документу | 123105104 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Бойко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні