Ухвала
від 19.11.2024 по справі 531/960/24
КАРЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

єдиний унікальний номер справи 531/960/24

номер провадження 1-кс/531/880/24

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 листопада 2024 року м. Карлівка

Слідчий суддя Карлівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотанняпрокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 про доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023172070000060 від 26 вересня 2023 року, -

В С Т А Н О В И В:

Прокурор Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про доступ до речей і документів, а саме на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів податкових справ ФОП « ОСОБА_4 » (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП « ОСОБА_5 » (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП « ОСОБА_6 » (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП « ОСОБА_7 » (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП « ОСОБА_8 » (РНОКПП НОМЕР_5 ), що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) за адресою: АДРЕСА_1 , в тому числі: 1) П.І.Б. керівників, головних бухгалтерів, засновників, їх ідентифікаційні коди з початку реєстрації по даний час; 2) інші суб`єкти господарської діяльності, у яких дані особи є засновниками, керівниками, кінцевими бенефіціарними власниками, тощо, із зазначеннями фактичних видів діяльності, дати реєстрації в податкових органах, реєстраційних відомостей даних суб`єктів, їх місцезнаходження, інформації щодо поданої звітності до податкових органів; 3) реєстраційні відомості даних суб`єктів, чи перебувають вони на податковому обліку на даний час, та коли останній раз звітувалися до податкових органів, якщо так, то коли саме, за які періоди, у якому вигляді (друковані, від руки, в електронному, тощо), за підписами кого, та хто їх подав, а також чи звітуються в даний час коли в останнє); 4) які рахунки та у яких банківських і фінансових установах наявні. (вказати назву банку, МФО, номер рахунку та дату відкриття (закриття) рахунку); 5) назву фактичних видів діяльності; 6) чи проводились перевірки даних суб`єктів господарської діяльності (СГД) на дотримання вимог податкового законодавства, якщо так, то надати копії актів; 7) дату реєстрації в податкових органах (у разі зняття з податкового обліку, зазначити дату та підстави прийняття такого рішення); 8) чи є дані суб`єкти платниками ПДВ? Якщо так, зазначити відомості, вказані у свідоцтві про реєстрацію платника ПДВ (у разі скасування реєстрації платника ПДВ, зазначити дату та підстави прийняття такого рішення); 9) чи є у вказаних СГД заборгованості по сплаті податків; 10) інформацію про перевірки, проведені працівниками ДПС (період, що перевірявся, виявлені порушення, прийняті рішення та дати їх прийняття); 11) декларації з податку на прибуток, подані з 01.01.2022 по даний час; 12) декларації платника єдиного податку, подані з 01.01.2022 по даний час; 13) кількість працівників та інформацію звітів 4ДФ (1ДФ), в розрізі по місячно, з 01.01.2022 по даний час; 14) чи подавались ДПС позови до адміністративного суду до даних СГД, якщо так то коли та які саме; 15) про місцезнаходження (чи знаходяться фактично дані СГД, кому належать адреси, чи відвідувалися адреси реєстрації працівниками ДПС, якщо так, то ким, коли, результати); 16) чи проводились правоохоронними органами вилучення документів даних СГД. Якщо так, то якими органами та у яких кримінальних провадженнях; 17) податкові накладні по даним СГД, з розшифровкою товарів та сформувати Excel-таблиці покупців та постачальників за період 01.01.2022 року по теперішній час; мотивувавши клопотання тим, що в провадженні ІНФОРМАЦІЯ_2 знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023172070000060 від 26 вересня 2023 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191 КК України.

Розгляд клопотання проводиться за ч. 2 ст. 163 КПК України без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.

Прокурор до суду не з`явився. В матеріалах, доданих до клопотання, містися заява про розгляд справи за його відсутності.

Вивчивши надані письмові докази, слідчий суддя доходить висновку про обґрунтованість клопотання з огляду на наступне.

Досудове розслідування розпочато за фактом розтрати під час військового стану бюджетних коштів службовими особами суб`єктів публічного права за попередньою змовою із фізичними особами підприємцями під час виконання робочих проектів та отримання позитивних експертних звітів за об`єктами на території, піднаглядній Решетилівській окружній прокуратурі.

Так, вивченням відомостей Єдиного веб-порталу публічних закупівель ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) установлено, що упродовж 2022-2023 років за результатами проведення публічних закупівель фізичною особою-підприємцем ОСОБА_4 із розпорядниками бюджетних коштів на території Полтавської області укладено низку договорів на виконання робочих проектів та отримання позитивних експертних звітів за об`єктами на території, піднаглядній Решетилівській окружній прокуратурі, на загальну суму 1680000 грн.

Зокрема, за результатами проведення публічної закупівлі ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) 05.09.2022 ІНФОРМАЦІЯ_5 підприємством (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) із ФОП ОСОБА_4 із укладено договір про надання послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію системи водопостачання у с. Вакулиха» по об`єкту «Реконструкція системи водопостачання у с. Вакулиха з підключенням приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб ІНФОРМАЦІЯ_6 » на суму 223800 грн.

Також, ІНФОРМАЦІЯ_7 (облвійськадміністрації) (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) проведено закупівлю без використання електронної системи ІНФОРМАЦІЯ_8 на суму 300000 грн з метою коригування проектно-кошторисної документації по робочому проекту: «Капітальний ремонт комплексу будівель ІНФОРМАЦІЯ_9 » Коригування.

Одночасно, між ІНФОРМАЦІЯ_10 та ФОП ОСОБА_4 укладено договір № 528-23/85 від 15.02.2023 на суму 145000 грн. про проведення робіт з розробки робочого проекту, обстеження технічного стану та отримання позитивного експертного звіту "Реконструкція мереж теплопостачання (підготовка об`єкту до опалювального сезону) " ІНФОРМАЦІЯ_11 " по АДРЕСА_2 » ( ІНФОРМАЦІЯ_12 ».

Крім того, ІНФОРМАЦІЯ_13 та ФОП ОСОБА_4 укладено договір

№ 572-23 від 06.06.2023 щодо виготовлення робочого проекту на об`єкт: "Реконструкція громадського будинку без зміни зовнішніх геометричних розмірів під ІНФОРМАЦІЯ_14 (розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг) по АДРЕСА_3 " ІНФОРМАЦІЯ_15 на суму 265000 грн.

Також, ФОП ОСОБА_4 укладено договори із розпорядниками бюджетних коштів за результатами проведених наступних закупівель без використання електронної системи:

ІНФОРМАЦІЯ_16 «Коригування робочого проекту з отриманням позитивного експертного звіту на об`єкті: "Реконструкція Корпусу №2 Опорного закладу " ІНФОРМАЦІЯ_17 " під споруду цивільного захисту (найпростішого укриття) по АДРЕСА_4 . Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_18 ( НОМЕР_9 ) на суму 200000 грн.;

ІНФОРМАЦІЯ_19 «Розроблення робочого проекту та отримання позитивного експертного звіту на об`єкт: "Капітальний ремонт вулиці Станіславського у місті Полтава. Додаткові роботи» з ІНФОРМАЦІЯ_20 ( НОМЕР_10 ) на суму 250000 грн.;

ІНФОРМАЦІЯ_21 «Проектні роботи по об`єкту "Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділення із встановленням ангiографу Комунального підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_22 " на АДРЕСА_5 .» з КП " ІНФОРМАЦІЯ_23 " ( НОМЕР_11 ) на суму 300000 грн.;

ІНФОРМАЦІЯ_24 «ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування» з КП " ІНФОРМАЦІЯ_23 " ( НОМЕР_11 ) на суму 130000 грн.;

ІНФОРМАЦІЯ_25 «Коригування робочого проекту та отримання позитивного експертного звіту на об`єкт: "Капітальний ремонт мереж електропостачання із встановленням автоматичного живлення (дизельного генератора) із забеспеченням електричною енергією тимчасового укриття по Комунальнму підприємству " ІНФОРМАЦІЯ_26 " по АДРЕСА_6 . Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_27 (04057600) на суму 78544 грн.;

ІНФОРМАЦІЯ_28 «Коригування робочого проекту та отримання позитивного експертного звіту на об`єкт: "Капітальний ремонт мереж електропостачання із встановленням автоматичного живлення (дизельного генератора) із забезпеченням електричною енергією тимчасового укриття по Комунальному підприємству " ІНФОРМАЦІЯ_26 " по АДРЕСА_6 . Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_27 (04057600) на суму 78544 грн.;

ІНФОРМАЦІЯ_29 «Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного експертного звіту по об`єкту: «Капітальний ремонт службових приміщень адміністративного та лікувального корпусів Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_30 » за адресою: АДРЕСА_7 » з КП « ІНФОРМАЦІЯ_30 » ( НОМЕР_12 ) на суму 93 000 грн.;

ІНФОРМАЦІЯ_31 "Реконструкція погребу вхідного ІНФОРМАЦІЯ_32 з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту (споруди цивільного призначення) за адресою: АДРЕСА_8 » з ІНФОРМАЦІЯ_33 ( НОМЕР_13 ) на суму 300000 грн.;

ІНФОРМАЦІЯ_34 «Розробка проектно-кошторисної документації з супутніми послугами( обстеження технічного стану та отримання позитивно експертного звіту)» з

КП " ІНФОРМАЦІЯ_23 " ( НОМЕР_11 ) на суму 250000 грн.;

ІНФОРМАЦІЯ_35 «Виготовлення проектної документації з обстеженням технічного стану та проведенням експертизи проекту по об`єкту: «Капітальний ремонт електричних мереж (заходи з енергозбереження) із встановленням джерел резервного живлення (сонячні батареї) блоку конференц-залів за адресою: АДРЕСА_9 »

з «Комунальна установа ІНФОРМАЦІЯ_36 » ( НОМЕР_14 ) на суму 1190000 грн.;

- ІНФОРМАЦІЯ_37 «Коригування робочого проекту з отриманням позитивного звіту експертизи по об`єкту «Нове будівництво велодоріжок по вул. Гоголя (від перехрестя з вул. Шевченка до перехрестя з вул. Гурамішвілі) в м. Миргород Полтавської області» Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_38 ( НОМЕР_15 ) на суму 135000 грн.;

- ІНФОРМАЦІЯ_39 «Коригування робочого проекту та отримання позитивного експертного звіту на об`єкт: "Капітальний ремонт з усунення аварії у хірургічному корпусі №2 Комунального підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_23 " на АДРЕСА_10 . Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_27 (04057600) на суму 500 000 грн.;

- ІНФОРМАЦІЯ_40 «Розроблення проектної документації по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання (підготовка об`єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) на Полтавському обласному комунальному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_41 » за адресою: АДРЕСА_11 » з КП Аеропорт - Полтава (31441217) на суму 1800000 грн.;

- ІНФОРМАЦІЯ_42 «Виконання проектних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт з усунення аварії шляхопроводу по вул. Новоселівка на автомобільній дорозі Т-21-10 Шевченкове Балаклія Первомайський Кегичівка в м. Балаклія Харківської області (ліквідація наслідків бойових дій)» з ІНФОРМАЦІЯ_43 ( НОМЕР_16 ) на суму 400000 грн.;

- ІНФОРМАЦІЯ_44 «Коригування проєктно-кошторисної документації робочого проекту з отриманням позитивного звіту експертизи по об`єкту: «Капітальний ремонт комплексу будівель ІНФОРМАЦІЯ_9 » Коригування (ДК 021:2015: 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)» з ІНФОРМАЦІЯ_7 (облвійськадміністрації) ( НОМЕР_8 ) на суму 395000 грн.;

- ІНФОРМАЦІЯ_45 «Реконструкція мереж теплопостачання (підготовка об`єкту до опалювального сезону) адмінбудівлі ІНФОРМАЦІЯ_46 по АДРЕСА_12 » з ІНФОРМАЦІЯ_47 ( НОМЕР_17 ) на суму 80000 грн.;

- ІНФОРМАЦІЯ_48 «71320000-7 Послуги з інженерного проектування "Реконструкція комплексу будівель " ІНФОРМАЦІЯ_49 " з улаштуванням споруди цивільного захисту(найпростіше укриття) по АДРЕСА_13 (для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих)осіб).Коригування"» з ІНФОРМАЦІЯ_50 ( НОМЕР_18 ) на суму 180000 грн.;

- ІНФОРМАЦІЯ_51 «Виконання робочого проекту та отримання позитивного експертного звіту на об`єкт: «Капітальний ремонт мереж електропостачання із встановленням автономного живлення (дизельного генератора) для забезпечення електричною енергією тимчасового укриття Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_23 » на АДРЕСА_5 . Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_27 ) на суму 90 000 грн;

Разом з тим, серед опублікованих на Єдиному веб-порталі публічних закупівель документів за результатами проведеної закупівлі відсутні кошториси, які б містили відомості про вартість будівельних робіт об`єкта-аналога, договірний коефіцієнт, та посилання на положення Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, які застосовувались для обрахунку ціни договору, що істотно ускладнює перевірку обґрунтованості її формування.

Викладене може свідчити про вчинення службовими особами суб`єктів публічного права за попередньою змовою із ФОП ОСОБА_4 дій, спрямованих на приховання розтрати бюджетних коштів.

Крім того, установлено, що за результатами проведеної публічної закупівлі ( ІНФОРМАЦІЯ_52 ) 13.04.2023 ІНФОРМАЦІЯ_18 з ФОП ОСОБА_4 укладено договір про надання послуг з проведення обстеження технічного стану та виконання робочого проекту з отриманням позитивного експертного звіту на об`єкті: "Реконструкція Корпусу №2 Опорного закладу " ІНФОРМАЦІЯ_17 " під споруду цивільного захисту (найпростішого укриття) по АДРЕСА_4 » на суму 600 000, 00 грн.

Відповідно до кошторису №1, який є додатком до вказаного Договору, вартість будівельних робіт об`єкта-аналога, яка застосовувались для обрахунку ціни договору, становить 9 млн. грн.

Одночасно з цим, ІНФОРМАЦІЯ_18 оголошено про проведення публічної закупівлі «Реконструкція Корпусу №2 Опорного закладу « ІНФОРМАЦІЯ_17 » під споруду цивільного захисту (найпростішого укриття) по АДРЕСА_4 » ( ІНФОРМАЦІЯ_53 ) з очікуваною вартістю предмета закупівлі 16930681,00грн., що майже удвічі перевищує вартість будівельних робіт об`єкта-аналога, яка застосовувались для обрахунку ціни договору про надання послуг з проведення обстеження технічного стану.

Викладене може свідчити про безпідставне включення ФОП ОСОБА_4 до робочого проекту з отриманням позитивного експертного звіту на об`єкті: "Реконструкція Корпусу №2 Опорного закладу " ІНФОРМАЦІЯ_17 " товарів, робіт, та послуг за штучно завищеною вартістю.

Також, встановлено, що проектна документація, яка виготовлена ФОП ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 ), проходить експертизу в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_19 ). Окрім цього, ФОП ОСОБА_4 залучає до робіт із виготовлення проектної документації ФОП « ОСОБА_5 » (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП « ОСОБА_6 » (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП « ОСОБА_7 » (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП « ОСОБА_8 » (РНОКПП НОМЕР_5 ), які також працюють експертами в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 », та мають основний вид діяльності згідно КВЕД 71.11 Діяльність у сфері архітектури.

Таким чином, з метою перевірки вищевказаної інформації, її підтвердження або спростування, а також з метою найбільш повного, всебічного та об`єктивного проведення досудового розслідування кримінального провадження, виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання речових доказів, встановлення ймовірного кола осіб, причетних до вказаного кримінального правопорушення, проведення відповідних експертиз, необхідно встановити перелік відкритих рахунків у банківських установах, а також податкову звітність суб`єктів господарської діяльності ФОП « ОСОБА_4 » (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП « ОСОБА_5 » (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП « ОСОБА_6 » (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП « ОСОБА_7 » (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП « ОСОБА_8 » (РНОКПП НОМЕР_5 ).

Приймаючи до уваги викладене, з метою встановлення даних фактичних обставин кримінального провадження, проведення повного, об`єктивного та неупередженого досудового розслідування, виникла необхідність у вилученні відносно

ФОП « ОСОБА_4 » (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП « ОСОБА_5 » (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП « ОСОБА_6 » (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП « ОСОБА_7 » (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП « ОСОБА_8 » (РНОКПП НОМЕР_5 ) інформації за період з 01.01.2022 по теперішній час щодо: 1) П.І.Б. керівників, головних бухгалтерів, засновників, їх ідентифікаційні коди з початку реєстрації по даний час; 2) інші суб`єкти господарської діяльності, у яких дані особи є засновниками, керівниками, кінцевими бенефіціарними власниками, тощо, із зазначеннями фактичних видів діяльності, дати реєстрації в податкових органах, реєстраційних відомостей даних суб`єктів, їх місцезнаходження, інформації щодо поданої звітності до податкових органів; 3) реєстраційні відомості даних суб`єктів, чи перебувають вони на податковому обліку на даний час, та коли останній раз звітувалися до податкових органів, якщо так, то коли саме, за які періоди, у якому вигляді (друковані, від руки, в електронному, тощо), за підписами кого, та хто їх подав, а також чи звітуються в даний час коли в останнє); 4) які рахунки та у яких банківських і фінансових установах наявні. (вказати назву банку, МФО, номер рахунку та дату відкриття (закриття) рахунку); 5) назву фактичних видів діяльності; 6) чи проводились перевірки даного суб`єктів господарської діяльності (СГД) на дотримання вимог податкового законодавства, якщо так, то надати копії актів; 7) дату реєстрації в податкових органах (у разі зняття з податкового обліку, зазначити дату та підстави прийняття такого рішення); 8) чи є дані суб`єкти платниками ПДВ? Якщо так, зазначити відомості, вказані у свідоцтві про реєстрацію платника ПДВ (у разі скасування реєстрації платника ПДВ, зазначити дату та підстави прийняття такого рішення); 9) чи є у вказаних СГД заборгованості по сплаті податків; 10) інформацію про перевірки, проведені працівниками ДПС (період, що перевірявся, виявлені порушення, прийняті рішення та дати їх прийняття); 11) декларації з податку на прибуток; 12) декларації платника єдиного податку; 13) кількість працівників та інформацію звітів 4ДФ (1ДФ), в розрізі по місячно; 14) чи подавались ДПС позови до адміністративного суду до даних СГД, якщо так то коли та які саме; 15) про місцезнаходження (чи знаходяться фактично дані СГД, кому належать адреси, чи відвідувалися адреси реєстрації працівниками ДПС, якщо так, то ким, коли, результати); 16) чи проводились правоохоронними органами вилучення документів даних СГД. Якщо так, то якими органами та у яких кримінальних провадженнях; 17) податкові накладні по даним СГД, з розшифровкою товарів та сформувати Excel-таблиці покупців та постачальників за період 01.01.2022 року по теперішній час.

Вказані документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) за адресою:

АДРЕСА_1 .

З метою повного і неупередженого досудового розслідування та для встановлення істини по справі, слідчий суддя вважає за необхідне надати тимчасовий доступ до вище вказаної документації на час досудового розслідування, яка перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) за адресою: АДРЕСА_1 .

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 162-166 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотанняпрокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 задовольнити.

Надати дозвіл: слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_9 ; слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП В Полтавській області ОСОБА_10 , старшому слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_11 , а також групі прокурорів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023172070000028 від 28 квітня 2023 року, у складі: начальника Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_12 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_13 ; прокурора Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_14 ; прокурора Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_15 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_16 ; прокурора Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_17 ; прокурора Кобеляцького відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_18 , на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів податкових справ ФОП « ОСОБА_4 » (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП « ОСОБА_5 » (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП « ОСОБА_6 » (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП « ОСОБА_7 » (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП « ОСОБА_8 » (РНОКПП НОМЕР_5 ), що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) за адресою: АДРЕСА_1 , в тому числі: 1) П.І.Б. керівників, головних бухгалтерів, засновників, їх ідентифікаційні коди з початку реєстрації по даний час; 2) інші суб`єкти господарської діяльності, у яких дані особи є засновниками, керівниками, кінцевими бенефіціарними власниками, тощо, із зазначеннями фактичних видів діяльності, дати реєстрації в податкових органах, реєстраційних відомостей даних суб`єктів, їх місцезнаходження, інформації щодо поданої звітності до податкових органів; 3) реєстраційні відомості даних суб`єктів, чи перебувають вони на податковому обліку на даний час, та коли останній раз звітувалися до податкових органів, якщо так, то коли саме, за які періоди, у якому вигляді (друковані, від руки, в електронному, тощо), за підписами кого, та хто їх подав, а також чи звітуються в даний час коли в останнє); 4) які рахунки та у яких банківських і фінансових установах наявні. (вказати назву банку, МФО, номер рахунку та дату відкриття (закриття) рахунку); 5) назву фактичних видів діяльності; 6) чи проводились перевірки даних суб`єктів господарської діяльності (СГД) на дотримання вимог податкового законодавства, якщо так, то надати копії актів; 7) дату реєстрації в податкових органах (у разі зняття з податкового обліку, зазначити дату та підстави прийняття такого рішення); 8) чи є дані суб`єкти платниками ПДВ? Якщо так, зазначити відомості, вказані у свідоцтві про реєстрацію платника ПДВ (у разі скасування реєстрації платника ПДВ, зазначити дату та підстави прийняття такого рішення); 9) чи є у вказаних СГД заборгованості по сплаті податків; 10) інформацію про перевірки, проведені працівниками ДПС (період, що перевірявся, виявлені порушення, прийняті рішення та дати їх прийняття); 11) декларації з податку на прибуток, подані з 01.01.2022 по даний час; 12) декларації платника єдиного податку, подані з 01.01.2022 по даний час; 13) кількість працівників та інформацію звітів 4ДФ (1ДФ), в розрізі по місячно, з 01.01.2022 по даний час; 14) чи подавались ДПС позови до адміністративного суду до даних СГД, якщо так то коли та які саме; 15) про місцезнаходження (чи знаходяться фактично дані СГД, кому належать адреси, чи відвідувалися адреси реєстрації працівниками ДПС, якщо так, то ким, коли, результати); 16) чи проводились правоохоронними органами вилучення документів даних СГД. Якщо так, то якими органами та у яких кримінальних провадженнях; 17) податкові накладні по даним СГД, з розшифровкою товарів та сформувати Excel-таблиці покупців та постачальників за період 01.01.2022 року по теперішній час.

Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення, тобто по 19 січня 2025 року включно.

Другий примірник оригіналу цієї ухвали та її копію для виконання вимог ч. 2 ст. 165 КПК України вручити слідчому органу досудового розслідування, яким ініційовано розгляд відповідного клопотання.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з боку обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей.

Слідчий суддя

СудКарлівський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення19.11.2024
Оприлюднено21.11.2024
Номер документу123123422
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —531/960/24

Ухвала від 20.12.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 20.12.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 20.12.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 19.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 08.11.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 16.10.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 10.10.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

Ухвала від 12.09.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Попов М. С.

Ухвала від 24.06.2024

Кримінальне

Карлівський районний суд Полтавської області

Герцов О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні