єдиний унікальний номер справи 531/960/24
номер провадження 1-кс/531/938/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 грудня 2024 року м. Карлівка
Слідчий суддя Карлівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотанняпрокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 про доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023172070000060 від 26 вересня 2023 року, -
В С Т А Н О В И В:
Прокурор Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про доступ до речей і документів, а саме на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів або належним чином завірених копій документів, що знаходяться у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , МФО НОМЕР_2 ) за адресою: АДРЕСА_1 (юридична адреса: АДРЕСА_2 ), з можливістю вилучення у Філії «Полтавське головне регіональне управління» АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_3 , а саме: 1) відомостей по руху грошових коштів (перерахування та одержання) по рахункам (відкриті, а також ті, що були закриті після 01.01.2022) ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ) - НОМЕР_4 , НОМЕР_5 , а також будь-яким іншим; ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_6 ) - НОМЕР_7 ,а також будь-яким іншим; ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_8 ); ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_9 ); ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_10 ), в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за період з 01.01.2022 року по час надання інформації із зазначенням дат, сум, з якого, або на який рахунок проводилось перерахування (зазначити назву та організаційну форму відповідних підприємств), підстава перерахування (вказати відповідний платіжний документ), а також дату та номер відповідного договору, угоди), призначення платежу (за що проводилось дане перерахування грошових коштів), дату та час перерахування, залишок грошових коштів на рахунку на момент вчинення кожної операції; 2) фото- та відеоінформацію щодо особи, яка у відділеннях банку, через термінали, банкомати здійснювала переказ або отримувала грошові кошти з рахунків (відкриті, а також ті, що були закриті після 01.01.2022) ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_10 ) в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за період з 01.01.2022 по час надання інформації,, при цьому зазначивши адреси розташування відповідних відділень банків, терміналів; 3) копій документів особи (паспорт громадянина України (чи інший документ, що підтверджує особу), ІНПП та ін.), за якими рахуються рахунки (відкриті, а також ті, що були закриті після 01.01.2022) ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_10 )в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », копії заяв та анкет тощо, що надавалися при оформленні банківської карти, рахунку, опитувальник юридичної особи-резидента, направлені на адресу банку листи, картки із зразками підписів та відбитка печатки, заяви про підключення Тарифного пакету, заяви про отримання доступу до системи дистанційного обслуговування банку, укладені із банком договори з додатками, анкета-заява про приєднання до умов та правил надання банківських послуг, тощо; 4) номери телефонів, які були закріплені за рахунками (відкриті, а також ті, що були закриті після 01.01.2022) ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_10 ) в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », та використовувалися як фінансові. Відобразити всі зміни фінансового телефону, вказати номери цих телефонів, зазначити точну дату та час такої зміни, а також процедуру, за допомогою якої відбулася така зміна за період часу з 01.01.2022 року по час надання інформації; 5) у разі перерахунку грошових коштів з банківських рахунків (відкриті, а також ті, що були закриті після 01.01.2022) ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_10 ) в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за допомогою інших інтернет-ресурсів (інтернет-банків, інтернет-платформ, інтернет-сайтів), вказати їх, а також зазначити IP-адреси, з яких здійснювалося їх відвідування (зокрема, вхід та авторизація), та зазначити MAC-адреси обладнання, за допомогою якого здійснювалися такі дії, з наданням повної інформації по таких операціях (транзакціях) та користувачах за період часу з 01.01.2022 року по час надання інформації; мотивувавши клопотання тим, що в провадженні ВП №3 Полтавського РУП ГУНП України в Полтавській області знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023172070000060 від 26 вересня 2023 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191 КК України.
Розгляд клопотання проводиться за ч. 2 ст. 163 КПК України без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.
Прокурор до суду не з`явився. В матеріалах, доданих до клопотання, містися заява про розгляд справи за його відсутності.
Вивчивши надані письмові докази, слідчий суддя доходить висновку про обґрунтованість клопотання з огляду на наступне.
Досудове розслідування розпочато за фактом розтрати під час військового стану бюджетних коштів службовими особами суб`єктів публічного права за попередньою змовою із фізичними особами підприємцями під час виконання робочих проектів та отримання позитивних експертних звітів за об`єктами на території, піднаглядній Решетилівській окружній прокуратурі.
Так, вивченням відомостей Єдиного веб-порталу публічних закупівель ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) установлено, що упродовж 2022-2023 років за результатами проведення публічних закупівель фізичною особою-підприємцем ОСОБА_4 із розпорядниками бюджетних коштів на території Полтавської області укладено низку договорів на виконання робочих проектів та отримання позитивних експертних звітів за об`єктами на території, піднаглядній Решетилівській окружній прокуратурі, на загальну суму 1680000 грн.
Зокрема, за результатами проведення публічної закупівлі ( ІНФОРМАЦІЯ_3 ) 05.09.2022 ІНФОРМАЦІЯ_4 (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) із ФОП ОСОБА_4 із укладено договір про надання послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію системи водопостачання у с. Вакулиха» по об`єкту «Реконструкція системи водопостачання у с. Вакулиха з підключенням приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 » на суму 223800 грн.
Також, ІНФОРМАЦІЯ_6 (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) проведено закупівлю без використання електронної системи ІНФОРМАЦІЯ_7 на суму 300000 грн з метою коригування проектно-кошторисної документації по робочому проекту: «Капітальний ремонт комплексу будівель ІНФОРМАЦІЯ_8 в селі Андріївка Новосанжарського району Полтавської області» Коригування.
Одночасно, між ІНФОРМАЦІЯ_9 та ФОП ОСОБА_4 укладено договір № 528-23/85 від 15.02.2023 на суму 145000 грн. про проведення робіт з розробки робочого проекту, обстеження технічного стану та отримання позитивного експертного звіту "Реконструкція мереж теплопостачання (підготовка об`єкту до опалювального сезону) " ІНФОРМАЦІЯ_10 " по АДРЕСА_4 » ( ІНФОРМАЦІЯ_11 )».
Крім того, ІНФОРМАЦІЯ_12 та ФОП ОСОБА_4 укладено договір № 572-23 від 06.06.2023 щодо виготовлення робочого проекту на об`єкт: "Реконструкція громадського будинку без зміни зовнішніх геометричних розмірів під ІНФОРМАЦІЯ_13 (розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг) по АДРЕСА_5 " ІНФОРМАЦІЯ_14 на суму 265000 грн.
Також, ФОП ОСОБА_4 укладено договори із розпорядниками бюджетних коштів за результатами проведених наступних закупівель без використання електронної системи:
ІНФОРМАЦІЯ_15 «Коригування робочого проєкту з отриманням позитивного експертного звіту на об`єкті: "Реконструкція Корпусу №2 Опорного закладу " ІНФОРМАЦІЯ_16 " під споруду цивільного захисту (найпростішого укриття) по АДРЕСА_6 . Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_17 (44147212) на суму 200000 грн.;
ІНФОРМАЦІЯ_18 «Розроблення робочого проекту та отримання позитивного експертного звіту на об`єкт: "Капітальний ремонт вулиці Станіславського у місті Полтава. Додаткові роботи» з ІНФОРМАЦІЯ_19 (03365854) на суму 250000 грн.;
ІНФОРМАЦІЯ_20 «Проектні роботи по об`єкту "Капітальний ремонт частини приміщень хірургічного відділення із встановленням ангiографу Комунального підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_21 " на АДРЕСА_7 .» з КП " ІНФОРМАЦІЯ_22 " ( НОМЕР_13 ) на суму 300000 грн.;
ІНФОРМАЦІЯ_23 «ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування» з КП " ІНФОРМАЦІЯ_22 " ( НОМЕР_13 ) на суму 130000 грн.;
ІНФОРМАЦІЯ_24 «Коригування робочого проекту та отримання позитивного експертного звіту на об`єкт: "Капітальний ремонт мереж електропостачання із встановленням автоматичного живлення (дизельного генератора) із забезпеченням електричною енергією тимчасового укриття по Комунальному підприємству " ІНФОРМАЦІЯ_25 " по АДРЕСА_8 . Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_26 (04057600) на суму 78544 грн.;
ІНФОРМАЦІЯ_27 «Коригування робочого проекту та отримання позитивного експертного звіту на об`єкт: "Капітальний ремонт мереж електропостачання із встановленням автоматичного живлення (дизельного генератора) із забезпеченням електричною енергією тимчасового укриття по Комунальному підприємству " ІНФОРМАЦІЯ_25 " по АДРЕСА_8 . Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_26 (04057600) на суму 78544 грн.;
ІНФОРМАЦІЯ_28 «Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного експертного звіту по об`єкту: «Капітальний ремонт службових приміщень адміністративного та лікувального корпусів Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_29 » за адресою: АДРЕСА_9 » з КП « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (01204408) на суму 93 000 грн.;
ІНФОРМАЦІЯ_30 проекту "Реконструкція погребу вхідного ІНФОРМАЦІЯ_31 з облаштуванням захисної споруди цивільного захисту (споруди цивільного призначення) за адресою: АДРЕСА_10 » з ІНФОРМАЦІЯ_32 (43976032) на суму 300000 грн.;
ІНФОРМАЦІЯ_33 «Розробка проектно-кошторисної документації з супутніми послугами( обстеження технічного стану та отримання позитивно експертного звіту)» з КП " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (01999655) на суму 250000 грн.;
ІНФОРМАЦІЯ_34 «Виготовлення проектної документації з обстеженням технічного стану та проведенням експертизи проекту по об`єкту: «Капітальний ремонт електричних мереж (заходи з енергозбереження) із встановленням джерел резервного живлення (сонячні батареї) блоку конференц-залів за адресою: АДРЕСА_11 »
з «Комунальна установа ІНФОРМАЦІЯ_35 » (38610131) на суму 1190000 грн.;
- ІНФОРМАЦІЯ_36 «Коригування робочого проекту з отриманням позитивного звіту експертизи по об`єкту «Нове будівництво велодоріжок по вул. Гоголя (від перехрестя з вул. Шевченка до перехрестя з вул. Гурамішвілі) в м. Миргород Полтавської області» Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_37 (38468277) на суму 135000 грн.;
- ІНФОРМАЦІЯ_38 «Коригування робочого проекту та отримання позитивного експертного звіту на об`єкт: "Капітальний ремонт з усунення аварії у хірургічному корпусі №2 Комунального підприємства " ІНФОРМАЦІЯ_22 " на АДРЕСА_12 . Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_26 ( НОМЕР_14 ) на суму 500 000 грн.;
- ІНФОРМАЦІЯ_39 «Розроблення проектної документації по об`єкту: «Реконструкція системи теплопостачання (підготовка об`єкту до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) на Полтавському обласному комунальному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_40 » за адресою: АДРЕСА_13 » з КП ІНФОРМАЦІЯ_40 ( НОМЕР_15 ) на суму 1800000 грн.;
- ІНФОРМАЦІЯ_41 «Виконання проектних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт з усунення аварії шляхопроводу по вул. Новоселівка на автомобільній дорозі Т-21-10 Шевченкове Балаклія Первомайський Кегичівка в м. Балаклія Харківської області (ліквідація наслідків бойових дій)» з ІНФОРМАЦІЯ_42 (34329096) на суму 400000 грн.;
- ІНФОРМАЦІЯ_43 «Коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту з отриманням позитивного звіту експертизи по об`єкту: «Капітальний ремонт комплексу будівель ІНФОРМАЦІЯ_8 в селі Андріївка Новосанжарського району Полтавської області» Коригування (ДК 021:2015: 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)» з ІНФОРМАЦІЯ_6 (облвійськадміністрації) ( НОМЕР_12 ) на суму 395000 грн.;
- ІНФОРМАЦІЯ_44 «Реконструкція мереж теплопостачання (підготовка об`єкту до опалювального сезону) адмінбудівлі ІНФОРМАЦІЯ_45 по АДРЕСА_14 » з ІНФОРМАЦІЯ_46 (41050131) на суму 80000 грн.;
- ІНФОРМАЦІЯ_47 «71320000-7 Послуги з інженерного проектування "Реконструкція комплексу будівель " ІНФОРМАЦІЯ_48 " з улаштуванням споруди цивільного захисту(найпростіше укриття) по АДРЕСА_15 (для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих)осіб).Коригування"» з ІНФОРМАЦІЯ_49 ( НОМЕР_16 ) на суму 180000 грн.;
- ІНФОРМАЦІЯ_50 «Виконання робочого проекту та отримання позитивного експертного звіту на об`єкт: «Капітальний ремонт мереж електропостачання із встановленням автономного живлення (дизельного генератора) для забезпечення електричною енергією тимчасового укриття Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_22 » на АДРЕСА_7 . Коригування» з ІНФОРМАЦІЯ_26 ( НОМЕР_14 ) на суму 90 000 грн;
Разом з тим, серед опублікованих на Єдиному веб-порталі публічних закупівель документів за результатами проведеної закупівлі відсутні кошториси, які б містили відомості про вартість будівельних робіт об`єкта-аналога, договірний коефіцієнт, та посилання на положення Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, які застосовувались для обрахунку ціни договору, що істотно ускладнює перевірку обґрунтованості її формування.
Викладене може свідчити про вчинення службовими особами суб`єктів публічного права за попередньою змовою із ФОП ОСОБА_4 дій, спрямованих на приховання розтрати бюджетних коштів.
Крім того, установлено, що за результатами проведеної публічної закупівлі ( ІНФОРМАЦІЯ_51 ) 13.04.2023 ІНФОРМАЦІЯ_17 з ФОП ОСОБА_4 укладено договір про надання послуг з проведення обстеження технічного стану та виконання робочого проекту з отриманням позитивного експертного звіту на об`єкті: "Реконструкція Корпусу №2 Опорного закладу " ІНФОРМАЦІЯ_16 " під споруду цивільного захисту (найпростішого укриття) по АДРЕСА_6 » на суму 600 000, 00 грн.
Відповідно до кошторису №1, який є додатком до вказаного Договору, вартість будівельних робіт об`єкта-аналога, яка застосовувались для обрахунку ціни договору, становить 9 млн. грн.
Одночасно з цим, ІНФОРМАЦІЯ_17 оголошено про проведення публічної закупівлі «Реконструкція Корпусу №2 Опорного закладу « ІНФОРМАЦІЯ_16 » під споруду цивільного захисту (найпростішого укриття) по АДРЕСА_6 » ( ІНФОРМАЦІЯ_52 ) з очікуваною вартістю предмета закупівлі 16930681,00грн., що майже удвічі перевищує вартість будівельних робіт об`єкта-аналога, яка застосовувались для обрахунку ціни договору про надання послуг з проведення обстеження технічного стану.
Викладене може свідчити про безпідставне включення ФОП ОСОБА_4 до робочого проекту з отриманням позитивного експертного звіту на об`єкті: "Реконструкція Корпусу №2 Опорного закладу " ІНФОРМАЦІЯ_16 " товарів, робіт, та послуг за штучно завищеною вартістю.
Також, встановлено, що проектна документація, яка виготовлена ФОП ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ), проходить експертизу в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_17 ). Окрім цього, ФОП ОСОБА_4 залучає до робіт із виготовлення проектної документації ФОП « ОСОБА_9 » (РНОКПП НОМЕР_6 ), ФОП « ОСОБА_6 » (РНОКПП НОМЕР_8 ), ФОП « ОСОБА_7 » (РНОКПП НОМЕР_9 ), ФОП « ОСОБА_8 » (РНОКПП НОМЕР_10 ), які також працюють експертами в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 », та мають основний вид діяльності згідно КВЕД 71.11 Діяльність у сфері архітектури.
Під час досудового розслідування даного кримінального провадження установлено, що ОСОБА_4 » (РНОКПП НОМЕР_3 ) має рахунки в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » ( НОМЕР_18 , НОМЕР_19 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » ( НОМЕР_20 , НОМЕР_21 ), АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_4 , НОМЕР_5 ). Також установлено, що ОСОБА_8 » (РНОКПП НОМЕР_10 ) має відкриті рахунки в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » ( НОМЕР_22 , НОМЕР_23 ). Окрім цього установлено, що ОСОБА_9 » (РНОКПП НОМЕР_6 ) має відкриті рахунки в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » ( НОМЕР_24 , НОМЕР_25 ), АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( НОМЕР_7 ). Також установлено, що « ОСОБА_6 » (РНОКПП НОМЕР_8 ) має рахунки в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » ( НОМЕР_26 , НОМЕР_27 ).
Приймаючи доуваги викладене,з метоювстановлення данихфактичних обставинкримінального провадження,проведення повного,об`єктивного танеупередженого досудовогорозслідування,встановлення подальшогоруху коштів,отриманих ОСОБА_4 за виготовленняпроектної документації,а такожіншими вищевказанимиособами запроведення експертизивідповідних проектів,виникла необхідністьу витребуваннів АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » інформації про рух коштів по усім відкритим рахункам ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_10 ) в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2022 по час надання інформації. Крім цього відомості про рух коштів по вказаним рахункам підтвердять факт отримання користувачем рахунку грошових коштів, добутих в результаті вчинення кримінального правопорушення. В сукупності зазначена інформація має важливе значення для кримінального провадження оскільки за її допомогою можливо встановити повне коло осіб, що вчинили кримінальні правопорушення та підтвердити факт його вчинення.
З метою повного і неупередженого досудового розслідування та для встановлення істини по справі, слідчий суддя вважає за необхідне надати тимчасовий доступ до вище вказаної документації на час досудового розслідування, яка перебуває у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , МФО НОМЕР_2 ) за адресою: АДРЕСА_1 (юридична адреса: АДРЕСА_2 ), з можливістю вилучення у Філії «Полтавське головне регіональне управління» АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_3 .
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 162-166 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотанняпрокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл: слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_10 ; слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП В Полтавській області ОСОБА_11 , старшому слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_12 , а також групі прокурорів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023172070000060 від 26 вересня 2023 року, у складі: начальника Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_13 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_14 ; прокурора Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_15 ; прокурора Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_16 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_3 ; прокурора Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_17 ; прокурора Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_18 ; прокурора Кобеляцького відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_19 , на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів або належним чином завірених копій документів, що знаходяться у володінні АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , МФО НОМЕР_2 ) за адресою: АДРЕСА_1 (юридична адреса: АДРЕСА_2 ), з можливістю вилучення у Філії «Полтавське головне регіональне управління» АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_3 , а саме: 1) відомостей по руху грошових коштів (перерахування та одержання) по рахункам (відкриті, а також ті, що були закриті після 01.01.2022) ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ) - НОМЕР_4 , НОМЕР_5 , а також будь-яким іншим; ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_6 ) - НОМЕР_7 ,а також будь-яким іншим; ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_8 ); ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_9 ); ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_10 ), в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за період з 01.01.2022 року по час надання інформації із зазначенням дат, сум, з якого, або на який рахунок проводилось перерахування (зазначити назву та організаційну форму відповідних підприємств), підстава перерахування (вказати відповідний платіжний документ), а також дату та номер відповідного договору, угоди), призначення платежу (за що проводилось дане перерахування грошових коштів), дату та час перерахування, залишок грошових коштів на рахунку на момент вчинення кожної операції; 2) фото- та відеоінформацію щодо особи, яка у відділеннях банку, через термінали, банкомати здійснювала переказ або отримувала грошові кошти з рахунків (відкриті, а також ті, що були закриті після 01.01.2022) ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_10 ) в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за період з 01.01.2022 по час надання інформації,, при цьому зазначивши адреси розташування відповідних відділень банків, терміналів; 3) копій документів особи (паспорт громадянина України (чи інший документ, що підтверджує особу), ІНПП та ін.), за якими рахуються рахунки (відкриті, а також ті, що були закриті після 01.01.2022) ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_10 )в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », копії заяв та анкет тощо, що надавалися при оформленні банківської карти, рахунку, опитувальник юридичної особи-резидента, направлені на адресу банку листи, картки із зразками підписів та відбитка печатки, заяви про підключення Тарифного пакету, заяви про отримання доступу до системи дистанційного обслуговування банку, укладені із банком договори з додатками, анкета-заява про приєднання до умов та правил надання банківських послуг, тощо; 4) номери телефонів, які були закріплені за рахунками (відкриті, а також ті, що були закриті після 01.01.2022) ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_10 ) в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », та використовувалися як фінансові. Відобразити всі зміни фінансового телефону, вказати номери цих телефонів, зазначити точну дату та час такої зміни, а також процедуру, за допомогою якої відбулася така зміна за період часу з 01.01.2022 року по час надання інформації; 5) у разі перерахунку грошових коштів з банківських рахунків (відкриті, а також ті, що були закриті після 01.01.2022) ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_9 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_10 ) в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за допомогою інших інтернет-ресурсів (інтернет-банків, інтернет-платформ, інтернет-сайтів), вказати їх, а також зазначити IP-адреси, з яких здійснювалося їх відвідування (зокрема, вхід та авторизація), та зазначити MAC-адреси обладнання, за допомогою якого здійснювалися такі дії, з наданням повної інформації по таких операціях (транзакціях) та користувачах за період часу з 01.01.2022 року по час надання інформації.
Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення, тобто по 20 лютого 2025 року включно.
Другий примірник оригіналу цієї ухвали та її копію для виконання вимог ч. 2 ст. 165 КПК України вручити слідчому органу досудового розслідування, яким ініційовано розгляд відповідного клопотання.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з боку обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей.
Слідчий суддя
Суд | Карлівський районний суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2024 |
Оприлюднено | 23.12.2024 |
Номер документу | 123926102 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Карлівський районний суд Полтавської області
Попов М. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні