Справа № 569/19479/23
1-кс/569/7903/24
УХВАЛА
29 жовтня 2024 року м. Рівне
Рівненський міський суд Рівненської області
в особі слідчого судді ОСОБА_1
з участю секретаря - ОСОБА_2
прокурора - ОСОБА_3
підозрюваного - ОСОБА_4
захисника підозрюваного адвоката - ОСОБА_5
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Рівне клопотання прокурора, який здійснює процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні прокурор відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_6 , про продовження строку відсторонення ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючого за адресо: АДРЕСА_2 , українця, громадянина України, з вищою освітою, одруженого, раніше не судимого, від посади генерального директора КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради, підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367КК України,
В С Т А Н О В И В :
Прокурор, який здійснює процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні прокурор відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_6 , звернувся в суд із клопотанням про продовження строку відсторонення від посади відносно ОСОБА_4 .
З клопотання вбачається, що у провадженні СУ ГУНП в Рівненській області перебуває кримінальне провадження за № 42023182220000033 від 07.06.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1, ч. 2 ст. 367 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді генерального директора КНП «Сарненська ЦРЛ», будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, діючи із злочинною недбалістю, не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків свого діяння, хоча повинний був та міг їх передбачати, маючи реальну можливість виконати належним чином, проте, неналежно виконав свої службові обов`язки в частині розпорядження коштами підприємства, які виділені з бюджету Сарненської міської територіальної громади, відповідно до законодавства, Статутів та контракту, через несумлінне ставлення до них, що спричинило істотної шкоди громадським інтересам за наступних обставин.
Так, на підставі наказу генерального директора КНП «Сарненська ЦРЛ» ОСОБА_4 від 03.10.2022 № 90 «Про визначення переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для усунення пошкоджень після ракетних ударів в період введення воєнного стану» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2022) проведено закупівлю UA-2022-10-19-010825-а «Придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом (вікна)» без використання електронної системи закупівлі. За результатами проведеної закупівлі між КНП «Сарненська ЦРЛ» (Покупець) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_7 (Постачальник) укладено договір за № 302-22 на суму 193196,70 грн, предметом якого є придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом в асортименті, а саме вікон ПВХ в кількості 61,01 м2 за ціною на суму 193 196,70 грн.
Пунктом 1 «Предмет договору» договору від 06.10.2022 № 302-22, визначено, що ФОП ОСОБА_7 (Постачальник) відпускає, а КНП «Сарненська ЦРЛ» (Покупець) отримує товар, а саме: придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом (вікна) в асортименті по ціні, в кількості і на суму згідно додатку до даного договору (специфікації), яка є невід`ємною частиною договору.
Умовами договору (Пункт 2 «Якість, кількість та умови поставки і приймання») також визначено, що якість товарів, що постачаються (вікна ПВХ), повинна відповідати вимогам ГОСТу або технічним умовам, які діють на території України та підтверджуватись сертифікатом якості завода-виробника.
На виконання умов договору від 06.10.2022 № 302-22 КНП «Сарненська ЦРЛ» відповідно до видаткової накладної № 43 від 10.10.2022 отримало від ФОП ОСОБА_7 вікна ПВХ за ціною за 1 м2 3166,63 грн в кількості 61,01 кв.м на суму 193 196,70 грн, та на підставі платіжного доручення від 17.10.2022 № 3 перерахувало грошові кошти в сумі 193196,70 грн за поставлений товар.
ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді генерального директора КНП «Сарненська ЦРЛ», будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, діючи із злочинною недбалістю, не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків свого діяння, хоча повинен був та міг їх передбачати, маючи реальну можливість виконати належним чином, проте, неналежно виконуючи свої службові обов`язки в частині розпорядження коштами підприємства, які виділені з бюджету Сарненської міської територіальної громади, відповідно до законодавства, Статутів та контракту, через несумлінне ставлення до них, не дотримуючись покладених на нього обов`язків, всупереч вимогам постанови КМУ від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів (продукції)» (із змінами), який встановлює вимоги до будівельних виробів (продукції) та їх обігу на території України, ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT), відповідно до Договору від 06.10.2022 № 302-22, не забезпечив належне приймання товару (вікон ПВХ) на виконання договору від 06.10.2022 № 302-22 із супроводженням відповідної документації (технічної документації, яка повинна давати можливість оцінити відповідність продукції відповідним вимогам сертифікати, протоколи випробувань, декларації про відповідність будівельного виробу (продукції), технічний паспорт тощо, що підтверджували б їх якість, комплектність та відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT), а також ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»), зокрема, не визначив належним чином відповідальну особу за приймання такого товару, яка би мала відповідну спеціалізацію, що дозволяє визначити якісні характеристики товару згідно з вимогами ДБН, ДСТУ, внаслідок чого від ФОП ОСОБА_7 отримано вікна ПВХ в кількості 61,01 кв.м неналежної якості без відповідної технічної документації.
Зокрема, встановлені господарським способом 20 віконних конструкцій в приміщенні пральні КНП «Сарненська ЦРЛ» не відповідають мінімально допустимому значенню опору теплопередачі світлопрозорих конструкцій згідно таблиці 1 ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» (
Таким чином, внаслідок неналежного виконання генеральним директором КНП «Сарненська ЦРЛ» ОСОБА_4 своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, завдано матеріальної шкоди бюджету Сарненської міської територіальної громади на загальну суму 193196,70 грн.
Крім цього, ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді генерального директора КНП «Сарненська ЦРЛ», будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, діючи із злочинною недбалістю, не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків свого діяння, хоча повинний був та міг їх передбачати, маючи реальну можливість виконати належним чином, проте, неналежно виконав свої службові обов`язки в частині розпорядження коштами підприємства відповідно до законодавства, Статутів та контракту, через несумлінне ставлення до них, що спричинило тяжкі наслідки громадським інтересам за наступних обставин.
Так, на виконання наказу генерального директора КНП «Сарненська ЦРЛ» ОСОБА_4 від 29.09.2022 № 91 «Про визначення переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг, що необхідно здійснити для ліквідації наслідків надзвичайної (аварійної) ситуації в період введення воєнного стану» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2022) укладено договір від 10.10.2022 № 308-22 з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_8 шляхом проведення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Пунктом 1 «Предмет договору» договору від 10.10.2022 № 308-22, визначено, що ФОП ОСОБА_8 (Постачальник) відпускає, а КНП «Сарненська ЦРЛ» (Покупець) отримує товар, а саме: придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом (згідно специфікації) в асортименті по ціні, в кількості і на суму згідно додатку до даного договору (специфікації), яка є невід`ємною частиною договору.
Умовами договору (Пункт 2 «Якість, кількість та умови поставки і приймання») визначено, що якість товарів, що постачаються, повинна відповідати вимогам ГОСТу або технічним умовам, які діють на території України та підтверджуватись сертифікатом якості завода-виробника.
Згідно з специфікацією (додаток до договору № 308-22 від 10.10.2022), підписаною генеральним директором КНП «Сарненська ЦРЛ» ОСОБА_4 та ФОП ОСОБА_8 , предметом договору є комплектуючі до вікон, на загальну суму 999 765,66 грн.
На виконання умов договору від 10.10.2022 № 308-22 КНП «Сарненська ЦРЛ» відповідно до видаткових накладних № 621 від 10.10.2022 та № 625 від 02.11.2022 отримало від ФОП ОСОБА_8 комплектуючі до вікон, визначені специфікацією, та на підставі платіжних доручень від 13.10.2022 № 1, від 04.11.2022 № 2, перерахувало кошти на суму 475345,07 грн та 524420,59 грн відповідно.
ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді генерального директора КНП «Сарненська ЦРЛ», будучи службовою особою, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, діючи із злочинною недбалістю, не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків свого діяння, хоча повинен був та міг їх передбачати, маючи реальну можливість виконати належним чином, проте, неналежно виконуючи свої службові обов`язки в частині розпорядження коштами підприємства, які виділені з бюджету Сарненської міської територіальної громади, відповідно до законодавства, Статутів та контракту, через несумлінне ставлення до них, не дотримуючись покладених на нього обов`язків, всупереч вимогам постанови КМУ від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів (продукції)» (із змінами), який встановлює вимоги до будівельних виробів (продукції) та їх обігу на території України, ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT), не забезпечив належне приймання товару (комплектуючих до вікон в кількості 22 одиниці) на виконання договору від 10.10.2022 № 308-22 із супроводженням відповідної документації (технічної документації, яка повинна давати можливість оцінити відповідність продукції відповідним вимогам сертифікати, протоколи випробувань, декларації про відповідність будівельного виробу (продукції), технічний паспорт тощо, що підтверджували б їх якість, комплектність та відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT), а також ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»), зокрема, не визначив належним чином відповідальну особу за приймання такого товару, яка би мала відповідну спеціалізацію, що дозволяє визначити якісні характеристики товару згідно з вимогами ДБН, ДСТУ, внаслідок чого від ФОП ОСОБА_8 отримано комплектуючі до вікон неналежної якості без відповідної технічної документації, яка б підтверджувала відповідність вікон після їх виготовлення та монтажу з таких комплектуючих вимогам ДСТУ та ДБН.
Зокрема, встановлені господарським способом в приміщеннях КНП «Сарненська ЦРЛ» віконні конструкції в кількості 87 шт., комплектуючі до яких закуплені відповідно до договору від 10.10.2022 № 308-22, не відповідають вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва згідно з ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» -
Таким чином, внаслідок неналежного виконання генеральним директором КНП «Сарненська ЦРЛ» ОСОБА_4 своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, завдано матеріальної шкоди бюджету Сарненської міської територіальної громади на загальну суму 999619, 28 грн.
30.09.2024 ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1, ч.2 ст. 367 КК України.
Правова кваліфікація злочинів у вчиненні яких підозрюється ОСОБА_4 службова недбалість, тобто неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди та тяжкі наслідки охоронюваним законом громадським інтересам, тобто у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч.1, ч. 2 ст. 367 КК України.
Підозра ОСОБА_4 підтверджується зібраними під час досудового розслідування доказами, зокрема: протоколом огляду приміщення КНП «Сарненська ЦРЛ» Сарненської міської ради від 17.01.2024, висновком судової будівельно-технічної експертизи № СЕ-19/118-23/13858-БТ від 26.04.2024; висновком судової будівельно-технічної експертизи №СЕ-19/118-24/11152-БТ від 18.09.2024; висновком судової економічної експертизи; висновками почеркознавчих експертиз; іншими матеріалами кримінального провадження в сукупності.
Підозрюваний ОСОБА_4 перебуває на посаді генерального директора КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради відповідно контракту від 23.05.2022 з додатковими угодами № 1 та № 2 від 12.05.2023 № 107-к, виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції, у зв`язку з чим відповідно до ст. 18, примітки ст.364КК України та ст. 367 КК України є службовою особою.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 155 КПК України є наявні обставини, що дають підстави вважати, що перебування на посаді підозрюваного ОСОБА_4 сприяло вчиненню кримінальних правопорушень, зокрема останній не визначив належним чином відповідальну особу за приймання вікон та комплектуючих до них на виконання договорів від 06.10.2022 № 302-22 та 10.10.2022 № 308-22, внаслідок чого отримано продукцію неналежної якості без відповідної технічної документації, яка б підтверджувала відповідність вікон після їх виготовлення та монтажу з таких комплектуючих вимогам ДСТУ та ДБН.
Крім того, подальше перебування ОСОБА_4 на посаді генерального директора КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради надасть йому можливість:
- незаконно впливати на свідків. Зокрема, ОСОБА_4 може незаконно впливати на свідків, які є підлеглими працівниками: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 шляхом застосування дисциплінарних стягнень, позбавлення премій, доплат тощо, іншими незаконними засобами з метою зміни показань, як під час досудового розслідування, так і в судовому розгляді.
- знищить чи підробить речі і документи, які мають суттєве значення для досудового розслідування. Так підозрюваному ОСОБА_4 інкримінується неналежне виконання своїх службових обов`язків, зокрема не забезпечення належного приймання товару згідно з укладеними договорами (не визначив належним чином відповідальну особу за приймання такого товару, яка би мала відповідну спеціалізацію, що дозволяє визначити якісні характеристики товару згідно з вимогами ДБН, ДСТУ). В ході проведених в КНП «Сарненська ЦРЛ» санкціонованого обшуку та тимчасових доступів вилучено низку документів, аналізом яких встановлено, що організаційно-розпорядчі документи (накази, посадові інструкції тощо), які б визначали відповідальну особу за прийняття товару, відсутні. Вказані документи мають суттєве значення для досудового розслідування, а тому ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді може їх підробити (виготовити їх минулою датою).
У ході досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні ухвалою слідчого судді Рівненського міського суду від 02.10.2024 генерального директора КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради відсторонено від займаної посади строком до 02.11.2024.
Оскільки досудове розслідування у кримінальному провадженні триває, обставини, які стали підставою для відсторонення ОСОБА_4 від посади, продовжують існувати, а тому сторона обвинувачення не має можливості забезпечити досягнення цілей, заради яких було здійснено відсторонення від посади, іншими способами протягом дії попередньої ухвали.
В судовому засіданні прокурор підтримав клопотання та просив його задовольнити.
Підозрюваний та його захисник заперечували проти задоволенні клопотання .
Заслухавши думку учасників процесу, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до наступного висновку.
Судом встановлено, що у провадженні СУ ГУНП в Рівненській області перебуває кримінальне провадження за № 42023182220000033 від 07.06.2023 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1, ч. 2 ст. 367 КК України.
30.09.2024 ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1, ч.2 ст. 367 КК України.
Ухвалою слідчого судді Рівненського міського суду від 02 жовтня 2024 року застосовано щодо ОСОБА_4 , підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367КК України - запобіжний захід у вигляді домашнього арешту в межах строку досудового розслідування, а саме до 30.11.2024 року.
Ухвалою слідчого судді Рівненського міського суду від 02 жовтня 2024 року відсторонено ОСОБА_4 , від посади генерального директора КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради, підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367КК України -терміном на 1 місяць, а саме до 02.11.2024 року.
Відповідно до п. 4 ч. 2ст.131 КПК Україниодним із заходів забезпечення кримінального провадження є відсторонення від посади.
Згідно з ч.ч.1, 2ст.154 КПК України,відсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину,Відсторонення від посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців. Строк відсторонення від посади може бути продовжено відповідно до вимогстатті 158цього Кодексу.
Слідчий суддя, суд відмовляє у задоволенні клопотання про відсторонення від посади, якщо слідчий, прокурор не доведе наявність достатніх підстав вважати, що такий захід необхідний для припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного чи обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином (ч.1ст.157 КПК України).
Як визначено приписами ч.2ст.157 КПК України,при вирішенні питання про відсторонення від посади слідчий суддя, суд зобов`язаний врахувати такі обставини:
1) правову підставу для відсторонення від посади;
2) достатність доказів, які вказують на вчинення особою кримінального правопорушення;
3) наслідки відсторонення від посади для інших осіб.
Згідно положеньст. 158 КПК України, прокурор, має право звернутися з клопотанням про продовження строку відсторонення від посади, яке розглядається в порядку, передбаченомустаттею 156 цього Кодексу.
Відповідно до ч.2ст.158 КПК Українислідчий суддя, суд відмовляє у продовженні строку відсторонення від посади, якщо прокурор не доведе, що:
1) обставини, які стали підставою для відсторонення від посади, продовжують існувати;
2) сторона обвинувачення не мала можливості забезпечити досягнення цілей, заради яких було здійснено відсторонення від посади, іншими способами протягом дії попередньої ухвали.
З матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_4 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1, ч.2 ст. 367 КК України.
В той час, наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення не є безумовною підставою для відсторонення від посади такої особи на тривалий строк.При вирішенні питання про продовження відсторонення від посади, суд зобов`язаний оцінити ризики, що підозрюваний зможе будь-якимчином перешкоджати кримінальному провадженню.
Слід зазначити, що застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як відсторонення від посади, з метою запобігання ризикам, передбаченихст.157 КПК України, передбачає доведення в сукупності фактів, які свідчать про існування таких ризиків та наявності у підозрюваного можливості здійснення протиправних дій шляхом використання займаної посади.
Сторона обвинувачення вказує, що ОСОБА_4 перебуваючи на посаді можемати можливість незаконно впливати на свідків. Зокрема, ОСОБА_4 може незаконно впливати на свідків, які є підлеглими працівниками: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 шляхом застосування дисциплінарних стягнень, позбавлення премій, доплат тощо, іншими незаконними засобами з метою зміни показань, як під час досудового розслідування, так і в судовому розгляді, знищить чи підробить речі і документи, які мають суттєве значення для досудового розслідування, проте слідчий суддя не може прийняти дану підставу як основоположну та достатню для продовження відсторонення підозрюваного від посади, оскільки сторона обвинувачення мала можливість забезпечити досягнення цілей, заради яких було здійснено відсторонення від посади, таких як допит свідків на яких могла впливати підозрюваний, та зафіксувати інформацію, яка має значення ля досудового розслідування, протягом дії попередньої ухвали.
Таким чином, стороною обвинувачення не доведено та не надано доказів, які підтверджують, що обставини, які стали підставою для відсторонення від посади і продовження його строку дії відносно підозрюваного ОСОБА_4 продовжують існувати.
Більше того, ризики, на які посилається сторона обвинувачення, можуть бути задоволені за рахунок покладення на підозрюваного обов`язків, передбаченихст.194 КПК України, а не шляхом продовження відсторонення від займаної посади.
Відповідно до пункту 3 розділу 2.4 Узагальнення судової практики щодо розгляду слідчим суддею клопотань про застосування заходів забезпечення кримінального провадження ВССУ від 07.02.2014 підставами для відмови в задоволенні клопотання про відсторонення підозрюваної особи від займаної посади є, здебільшого недостатність підстав для відсторонення підозрюваної особи від займаної посади, а також недоведеність існування обґрунтованої підозри у вчиненні злочину такого ступеня тяжкості, за умови вчинення якого може бути здійснено відсторонення від посади, а також недоведеність того, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання в права і свободи особи, про який йдеться в клопотанні прокурора.
На підставі викладеного, слідчий суддя приходить до висновку, що матеріалами клопотання не підтверджено та прокурором в судовому засіданні не доведено наявність підстав вважати, що підозрюваний ОСОБА_4 може негативно впливати на хід досудового розслідування та незаконним способом впливати на свідків у кримінальному провадженні.
Також варто зазначити, що п. 3 ч. 2ст. 157 КПК Українипередбачено, що при вирішенні питання про відсторонення від посади слідчий суддя зобов`язаний врахувати наслідки такого відсторонення для інших осіб. Так, судовим розглядом встановлено, що підозрювана раніше не судима, перебуває у шлюбі, на утриманні має двох малолітніхдітей, тому відсторонення від посади ОСОБА_12 має негативні наслідки для осіб, які перебувають на її утриманні.
При прийнятті рішення слідчий суддя також приймає до уваги, що наразі ОСОБА_4 , який відсторонений від посади з 02 жовтня 2024 року, що є досить тривалим терміном, немає джерела доходу, що суттєво обмежує право підозрюваного на працю, оскільки згідно ст. 43Конституції Україникожен громадянин має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду діяльності, а також гарантує громадянам захист від незаконного звільнення. У зв"язку з цим, будь-які обмеження щодо реалізації зазначеного права, у тому числі і відстронення особи від посади під час кримінального провадження, повинні здійснюватися виключно з підстав та у порядку, передбаченихКПК України.
За встановлених обставин під час судового розгляду клопотання, слідчий суддя приходить до переконання, що органом досудового розслідування не доведено, що без відсторонення підозрюваного від займаної посади неможливо забезпечити швидке, повне та неупереджене досудове розслідування, і такі потреби досудове розслідування виправдовують обмеження гарантованогост.43 Конституції Україниправа на працю підозрюваного, а тому клопотання підлягає залишенню без задоволення.
Керуючись ст. ст.154,155,156,157,158,309,392КПК України , -
У Х В А Л И В :
В задоволенні клопотання прокурора, який здійснює процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні прокурор відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України Рівненської обласної прокуратури ОСОБА_6 , про продовження строку відсторонення ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючого за адресо: АДРЕСА_2 , українця, громадянина України, з вищою освітою, одруженого, раніше не судимого, від посади генерального директора КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради, підозрюваного у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367КК України відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_13
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2024 |
Оприлюднено | 27.11.2024 |
Номер документу | 123261050 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку відсторонення від посади |
Кримінальне
Рівненський міський суд Рівненської області
Даш’ян К. Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні