Ухвала
від 20.11.2024 по справі 915/332/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

================================================================

УХВАЛА

20 листопада 2024 року Справа № 915/332/24

м.Миколаїв

Господарський суд Миколаївської області у складі судді Ржепецького В.О., за участі секретаря судового засідання Матвєєвої А.В., розглянувши матеріали справи

про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЕКСПОСЕРВІС" (м. Миколаїв, вул. Спаська, буд. 1, ідентифікаційний код 34437879)

кредитор: Головне управління ДПС у Миколаївській області (54001, м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6, ідентифікаційний код 44104027)

розпорядник майна: арбітражний керуючий Безабчук Алла Володимирівна

представники учасників справи не з`явились,

встановив:

У провадженні Господарського суду Миколаївської області перебуває справа №915/332/24 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЕКСПОСЕРВІС".

Постановою суду від 11.10.2024 визнано боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРЕКСПОСЕРВІС" банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЕКСПОСЕРВІС" арбітражного керуючого Безабчук Аллу Володимирівну (свідоцтво № 233 від 20.02.2013, РНОКПП НОМЕР_1 ).

18.10.2024 ліквідатором подано до суду клопотання, яким останній просить суд:

1) зобов`язати Національну поліцію України (01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10) та територіальні органи Національної поліції України оголосити в розшук (в тому числі з включенням до інформаційної підсистеми "Гарпун" інформаційно - телекомунікаційної системи "Інформаційний портал Національної поліції України") транспортні засоби, зареєстровані за ТОВ "УКРЕКСПОСЕРВІС" (м. Миколаїв, вул. Спаська, буд. 1, ідентифікаційний код 34437879), а саме:

- TOYOTA LAND CRUISER PRADO 150, 2016 року випуску, VIN НОМЕР_2 ;

- TOYOTA LAND CRUISER PRADO 150, 2016 року випуску, VIN НОМЕР_3 ;

- CHEVROLET NIVA,2016 року випуску, VIN НОМЕР_4 ;

- GEELY MK CROSS, 2014 року випуску, VIN НОМЕР_5 ;

2) зобов`язати Національну поліцію України (01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10) та територіальні органи Національної поліції України у разі виявлення оголошених в розшук техніки та транспортних засобів, що належать ТОВ "УКРЕКСПОСЕРВІС" (м. Миколаїв, вул. Спаська, буд. 1, ідентифікаційний код 34437879) негайно повідомити про їх затримання та передати вищевказану техніку та транспортні засоби арбітражному керуючому Безабчук А.В. у встановленому законом порядку.

Клопотання обґрунтовано посиланням на норми ст. 62 Кодексу України з процедур банкрутства, ч. 3 ст. 36 Закону України "Про виконавче провадження", ст. 1, 2,13, п.26 ч. 1 ст. 23 Закону України "Про Національну поліцію України", пп. 1, 3, 4, 5, 6 розділу 3 Порядку взаємодії Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України та органів і осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України 30.01.2018 №64/251/5, пп. 2, 2.1 Порядку тимчасового затримання працівниками уповноважених підрозділів Національної поліції транспортних засобів та їх зберігання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 №1102 та мотивовано тим, що при виконанні повноважень арбітражним керуючим виявлено рухоме майно - транспортні засоби, які зареєстровано за ТОВ "УКРЕКСПОСЕРВІС" (м. Миколаїв, вул. Спаська, буд. 1, ідентифікаційний код 34437879) та місцезнаходження яких невідомо.

Ухвалою суду від 24.10.2024 судове засідання у справі призначено на 01 листопада 2024 року об 11:30 год.

Клопотанням від 30.10.2024 ліквідатор просить суд провести судове засідання, призначене на 01.11.2024 без її участі.

01.11.2024 судом постановлено протокольну ухвалу про відкладення судового засідання для розгляду клопотання ліквідатора на 20.11.2024, про що учасників справи повідомлено ухвалою суду від 04.11.2024.

20.11.2024 представником Національної поліції України подано до суду клопотання про перенесення судового засідання на іншу дату у зв`язку з перебуванням повноважного представника у відпустці та неможливістю прибути у судове засідання у визначену дату.

Учасники справи належним чином повідомлені про дату, час та місце проведення судового засідання, правом участі у судовому засіданні не скористались.

Відповідно до ст. 42 Господарського процесуального кодексу України участь в судових засіданнях учасників справи - це право, а не обов`язок, якщо інше не визначено законом.

Явка представників учасників провадження у справі про банкрутство та представника Національної поліції України у судове засідання не визнавалась судом обов`язковою, про наявність у сторін доказів, які відсутні у матеріалах справи та без дослідження яких неможливо розглянути справу, суду не повідомлялося.

Щодо клопотання представника Національної поліції України від 20.11.2024 про перенесення судового засідання на іншу дату у зв`язку з перебуванням повноважного представника у відпустці та неможливістю прибути у судове засідання у визначену дату, суд зазначає наступне.

Відповідно до ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи у продовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом.

Розгляд спору в більш тривалий термін порушує права інших учасників судового процесу та суперечить вимогам статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, учасником якої є Україна, стосовно права кожного на розгляд його справи упродовж розумного строку.

Господарський суд з урахуванням обставин конкретної справи може відхилити доводи учасника судового процесу - підприємства, установи, організації, іншої юридичної особи, державного чи іншого органу щодо відкладення розгляду справи у зв`язку з відсутністю його представника (з причин, пов`язаних з відпусткою, хворобою, службовим відрядженням, участю в іншому судовому засіданні і т. п.). При цьому господарський суд виходить з того, що у відповідних випадках такий учасник судового процесу не позбавлений права і можливості забезпечити за необхідності участь у судовому засіданні іншого представника, з числа як своїх працівників, так і осіб, не пов`язаних з ним трудовими відносинами.

Враховуючи те, що Національна поліція України не є учасником провадження у справі №915/332/24 про банкрутство Товариством з обмеженою відповідальністю "УКРЕКСПОСЕРВІС", судом не визнавалась обов`язковою явка представника Національної поліції України у судове засідання 20.11.2024 для розгляду клопотання ліквідатора, представника Національної поліції України від 20.11.2024 не містить посилань на обставини, які унеможливлюють розгляд справи за наявними в ній матеріалами, не містить воно і посилань на ті чи інші докази, необхідні для правильного вирішення клопотання ліквідатора, суд не вбачає підстав для задоволення клопотання представника Національної поліції України від 20.11.2024 про відкладення судового засідання.

Таким чином, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними матеріалами.

На підставі ст. 233 ГПК України судом підписано вступну та резолютивну частини ухвали.

Дослідивши матеріали клопотання ліквідатора від 18.10.2024, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до ст.2 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - Кодексу, КУзПБ), провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Ліквідатор - арбітражний керуючий, призначений господарським судом для здійснення ліквідаційної процедури (ч. 1 ст. 1 КУзПБ).

Згідно ч. 1 ст. 12 КУзПБ арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства.

Відповідно до п. 2 ч. 2 зазначеної норми, арбітражний керуючий зобов`язаний здійснювати заходи щодо захисту майна боржника.

Частиною 1 ст. 60 КУзПБ встановлено, що ліквідатор вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб.

Відповідно до ч. 1 ст. 61 КУзПБ, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження зокрема: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута, проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходяться у третіх осіб; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

При виконання обов`язку щодо розшуку майна банкрута ліквідатором отримано відомості від Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (лист від 09.08.2024 31/30/11-4469-2024), що згідно Єдиного державного реєстру транспортних засобів за ТОВ "УКРЕКСПОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 34437879) були зареєстровані 4 транспортні засоби, а саме:

- TOYOTA LAND CRUISER PRADO 150, 2016 року випуску, VIN НОМЕР_2 ;

- TOYOTA LAND CRUISER PRADO 150, 2016 року випуску, VIN НОМЕР_3 ;

- CHEVROLET NIVA,2016 року випуску, VIN НОМЕР_4 ;

- GEELY MK CROSS, 2014 року випуску, VIN НОМЕР_5 .

Відомості у ЄДР ТЗ стосовно відчуження вищезазначених транспортних засобів за останні три роки відсутні.

На підставі ст. 62 КУзПБ вказані транспортні засоби та техніка, які обліковуються за банкрутом, підлягають включенню до складу ліквідаційної маси ТОВ "УКРЕКСПОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 34437879).

При здійсненні ліквідатором інвентаризації майна банкрута вище перелічені транспортні засоби не виявлені, інформацією про їх місцезнаходження станом на сьогоднішній день ліквідатор не володіє, що перешкоджає здійсненню ліквідаційної процедури боржника в установлені Законом порядку та строки та порушує права та законні інтереси кредиторів банкрута.

У зв?язку із неможливістю встановлення місцезнаходження зазначених транспортних засобів ліквідатор Безабчук А.В. звернулася до Господарського суду Миколаївської області із клопотанням про оголошення в розшук зазначеного майна боржника, у якому ліквідатор просить суд зобов`язати Національну поліцію України (01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10) та територіальні органи Національної поліції України оголосити в розшук (в тому числі з включенням до інформаційної підсистеми "Гарпун" інформаційно - телекомунікаційної системи "Інформаційний портал Національної поліції України") та провести у встановленому законом порядку затримання транспортних засобів, зареєстрованих за ТОВ "УКРЕКСПОСЕРВІС" (м. Миколаїв, вул. Спаська, буд. 1, ідентифікаційний код 34437879).

Згідно ч. 1 ст. 62 Кодексу України з процедур банкрутства усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання, включаються до складу ліквідаційної маси.

Частиною 1 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, у тому числі скасовуються арешт, накладений на майно такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

Отже, скасування всіх арештів, накладених на майно боржника, та інших обмежень щодо розпорядження його майном, є передбаченим законом правовим наслідком визнання особи банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Натомість, нормами Кодексу України з процедур банкрутства не передбачено право арбітражного керуючого ліквідатора банкрута на звернення до органів Національної поліції України із заявою про оголошення у розшук та затримання майна боржника.

Відповідно до приписів чинного законодавства України право оголошувати в розшук автотранспортні засоби мають органи Державної виконавчої служби в порядку статті 36 Закону України «Про виконавче провадження» та правоохоронні органи відповідно до законодавства, що регулює їх діяльність.

Згідно ч. 3 ст. 36 Закону України "Про виконавче провадження", у разі необхідності розшуку транспортного засобу боржника виконавець виносить постанову про такий розшук, яка є обов`язковою для виконання поліцією. Тимчасове затримання та зберігання поліцією на спеціальних майданчиках чи стоянці виявленого за результатами розшуку транспортного засобу боржника здійснюються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Розшук транспортного засобу боржника припиняється в разі його виявлення, про що виконавцем не пізніше наступного робочого дня виноситься постанова про зняття майна з розшуку.

Як уже зазначено судом, обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника для задоволення вимог кредиторів.

При цьому, ліквідатор позбавлений повноважень безпосередньо вимагати від правоохоронних органів оголошення в розшук транспортних засобів; відкриття виконавчих проваджень для оголошення майна банкрута в розшук неможливе. Указане зумовило звернення ліквідатора до суду з відповідним клопотанням про оголошення у розшук майна банкрута.

Для забезпечення ефективного захисту прав і законних інтересів кредитора у цій справі, слід звернутися до Головного управління Національної поліції в Миколаївській області для виконання нею своїх завдань і функцій в межах компетенції, визначено законом шляхом вжиття поліцейських заходів.

Правові засади організації та діяльності Національної поліції України визначені Законом України "Про Національну поліцію".

Відповідно до норм ст. 1, 29 - 30, 35 Закону України "Про Національну поліцію", Національна поліція України (поліція) - це центральний орган виконавчої влади, який служить суспільству шляхом забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку.

Поліцейський захід - це дія або комплекс дій превентивного або примусового характеру, що обмежує певні права і свободи людини та застосовується поліцейськими відповідно до закону для забезпечення виконання покладених на поліцію повноважень. Поліцейський захід застосовується виключно для виконання повноважень поліції. Обраний поліцейський захід має бути законним, необхідним, пропорційним та ефективним. Поліція для охорони прав і свобод людини, запобігання загрозам публічній безпеці і порядку або припинення їх порушення також застосовує в межах своєї компетенції поліцейські превентивні заходи та заходи примусу, визначені цим Законом.

Поліція може застосовувати як превентивний захід, зокрема зупинення транспортного засобу. Поліцейський може зупиняти транспортні засоби у разі, зокрема, якщо транспортний засіб перебуває в розшуку (п. 4 ч. 1 ст. 35 Закону України "Про Національну поліцію").

Тимчасове затримання та зберігання поліцією на спеціальних майданчиках чи стоянці виявленого за результатами розшуку транспортного засобу боржника здійснюються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Розшук транспортного засобу боржника припиняється в разі його виявлення, про що виконавцем не пізніше наступного робочого дня виноситься постанова про зняття майна з розшуку.

Постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 № 877 затверджено Положення про Національну поліцію, п. 40 якого передбачено, що Національна поліція відповідно до покладених на неї завдань у межах інформаційно - аналітичної діяльності формує бази (банки) даних, що входять до єдиної інформаційної системи МВС, користується базами (банками) даних МВС та інших державних органів, здійснює інформаційно - пошукову та інформаційно - аналітичну роботу, а також оброблення персональних даних у межах повноважень, передбачених законом.

З метою забезпечення оперативного реагування та прийняття ефективних управлінських рішень щодо розшуку транспортних засобів та номерних знаків наказом від 13.06.2018 № 497 Міністерства внутрішніх справ України (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06.07.2018 за № 787/32239) затверджено Інструкцію з формування та ведення інформаційної підсистеми "Гарпун" інформаційно - телекомунікаційної системи "Інформаційний портал Національної поліції України" (надалі - Інструкція).

Згідно п. 1 Інструкції, вона визначає порядок формування та ведення інформаційної підсистеми "Гарпун" (далі - ІП "Гарпун") інформаційно - телекомунікаційної системи "Інформаційний портал Національної поліції України" (далі - система ІПНП), призначеної для обробки відомостей про транспортні засоби (далі - ТЗ) усіх типів (автомобілі, автобуси, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, самохідні машини, причепи та напівпричепи до них, мотоколяски, інші прирівняні до них ТЗ та мопеди) та номерні знаки ТЗ, що розшукуються у рамках кримінального, виконавчого проваджень, проваджень у справах про адміністративні правопорушення, оперативно-розшукової діяльності, а також за ухвалою слідчого судді, суду.

Відповідно до п. 1 розділу VІІІ Інструкції, обліку за категорією «розшук ТЗ на підставі судового рішення» в ІП «Гарпун» підлягають відомості про розшук ТЗ, інформація щодо яких надходить до підрозділів ІАП від судів.

Під час внесення інформації до ІП «Гарпун» зазначаються:

підстава внесення інформації до обліку;

номер справи і дата судового рішення;

найменування суду;

номер і дата реєстрації вхідної кореспонденції;

реєстраційний номер, тип, марка, модель, колір та рік випуску ТЗ;

найменування та номери агрегатів ТЗ;

стислий опис події та первинні дії поліцейських при виявленні ТЗ, що розшукується (ужиття заходів щодо затримання та доставлення до найближчого органу (підрозділу) поліції та/або спеціального майданчика чи стоянки для зберігання тимчасово затриманих ТЗ, сповіщення ініціатора розшуку про виявлення та затримання такого ТЗ);

підстава та дата зняття інформації з обліку.

Підставою для внесення відомостей, зазначених у пункті 1 цього розділу, до ІП «Гарпун» є належно засвідчена копія судового рішення, що набрало законної сили, про зобов`язання Національної поліції України здійснити розшук ТЗ.

Після отримання належно засвідченої копії судового рішення, що набрало законної сили, про розшук ТЗ працівник підрозділу ІАП перевіряє ідентифікаційні номери ТЗ за обліком ЄДРТЗ, після чого впродовж доби вносить відомості до ІП «Гарпун». У разі виявлення невідповідності даних судового рішення про розшук ТЗ даним з ЄДРТЗ працівник підрозділу ІАП невідкладно інформує про це ініціатора розшуку та суд, що прийняв рішення про розшук ТЗ. Відомості про розшук ТЗ вносяться до ІП «Гарпун» впродовж доби після отримання уточненої інформації від суду.

Пунктами 1, 4 розділу 3 Порядку взаємодії Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України та органів і осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України 30.01.2018 № 64/261/5 (надалі Порядок № 64/261/5), передбачено, що підставою для залучення поліцейських до розшуку транспортного засобу боржника є постанова державного, приватного виконавця про такий розшук; про виявлення та затримання транспортного засобу боржника, оголошеного в розшук, поліцейський інформує державного, приватного виконавця шляхом надсилання повідомлення через ІПНП (інформаційний портал Національної поліції) до АСВП (автоматизована система виконавчого провадження).

За умовами п. 5, 6 розділу 3 Порядку № 64/261/5 тимчасове затримання транспортного засобу здійснюється поліцейськими відповідно до Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 № 1102 (далі Порядок № 1102). Вилучення тимчасово затриманого транспортного засобу боржника із спеціального майданчика чи стоянки здійснюється державним, приватним виконавцем на підставі вимоги державного, приватного виконавця, яка є обов`язковою для виконання.

Вказаним Порядком визначено процедуру тимчасового затримання транспортних засобів працівниками уповноважених підрозділів Національної поліції (далі поліцейські), зберігання таких транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках, а також їх повернення.

Тимчасове затримання транспортного засобу здійснюється також у разі виявлення транспортного засобу боржника, оголошеного в розшук відповідно до статті 36 Закону України Про виконавче провадження (п. 2 Порядку № 1102).

За наявності правових підстав, передбачених пунктом 2 цього Порядку, тимчасове затримання транспортного засобу проводиться шляхом його блокування або доставлення для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку (п. 2-1 Порядку № 1102).

У разі тимчасового затримання транспортного засобу складається акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу (за формою згідно з додатком до Порядку № 1102). У разі тимчасового затримання транспортного засобу місце розташування такого транспортного засобу повинно бути обов`язково зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), крім випадків тимчасового затримання транспортного засобу боржника, оголошеного в розшук відповідно до статті 36 Закону України Про виконавче провадження (п. 4 Порядку № 1102).

Про тимчасове затримання транспортного засобу боржника поліцейський письмово повідомляє державному виконавцю, приватному виконавцю не пізніше наступного робочого дня з дня затримання із зазначенням місця зберігання транспортного засобу (п. 8 Порядку № 1102).

Вилучення тимчасово затриманого транспортного засобу боржника із спеціального майданчика чи стоянки здійснюється державним виконавцем, приватним виконавцем на підставі вимоги (абз. 3 п. 12 Порядку № 1102).

Проаналізувавши зазначені положення, суд дійшов висновку про відсутність законодавчого врегулювання питання щодо оголошення в розшук транспортних засобів на підставі судового рішення під час провадження у справі про банкрутство, оскільки, вищевказані нормативно-правові акти передбачають обов`язки органів Національної поліції України вчиняти відповідні дії на підставі, зокрема, постанови державного/приватного виконавця.

Водночас, відповідно до ч. 10 ст. 11 Господарського процесуального кодексу України якщо спірні відносини не врегульовані законом і відсутній звичай ділового обороту, який може бути до них застосований, суд застосовує закон, що регулює подібні відносини (аналогія закону), а за відсутності такого - виходить із загальних засад і змісту законодавства (аналогія права).

За таких обставин суд вважає за необхідне застосувати аналогію закону під час розгляду питання щодо оголошення в розшук транспортних засобів, які належать банкруту.

Статтею 13 Закону України "Про Національну поліцію України" визначено Національну поліцію України як центральний орган управління поліцією, а згідно з пунктом 26 частини 1 статті 23 цього Закону Національна поліція України здійснює оперативно-розшукову діяльність відповідно до закону.

Також відповідно до ст. 26 названого Закону поліція засобами інформаційно-комунікаційної системи наповнює та підтримує в актуальному стані реєстри та бази (банки) даних, що входять до єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, зокрема й стосовно транспортних засобів, які розшукуються, у тому числі у зв`язку з безвісним зникненням особи, виявлених безхазяйних транспортних засобів, а також викрадених, втрачених номерних знаків (п. 14 ч. 1 ст. 26 Закону).

Враховуючи, що Національна поліція України є центральним органом поліції і має відповідні повноваження, які реалізуються в тому числі на рівні територіальних органів поліції, зобов`язання останньої вчинити передбачені вказаними вище нормативними актами дії щодо затримання зареєстрованих за банкрутом автомобілів та повідомити суд і ліквідатора банкрута про місце затримання та зберігання автомобілів не суперечить нормам чинного законодавства.

Процедуру тимчасового затримання, зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках та їх повернення визначено постановою Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 № 1102 "Про затвердження Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках".

Враховуючи, що місцезнаходження належних ТОВ "УКРЕКСПОСЕРВІС" транспортних засобів невідоме, а також те, що ліквідатор позбавлений повноважень безпосередньо вимагати від поліції оголосити транспортні засоби в розшук, суд вважає, що клопотання ліквідатора банкрута підлягає задоволенню частково шляхом зобов`язання територіального органу поліції - Головного управління Національної поліції в Миколаївській області оголосити в розшук (в тому числі з внесенням до інформаційної підсистеми "Гарпун" інформаційно - телекомунікаційної системи "Інформаційний портал Національної поліції України") транспортні засоби, зареєстровані за Товариством з обмеженою відповідальністю "УКРЕКСПОСЕРВІС" (м. Миколаїв, вул. Спаська, буд. 1, ідентифікаційний код 34437879) з метою повернення майна та включення їх до ліквідаційної маси банкрута.

Керуючись ст. 12, 61, 62 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 73, 74, 86, 232-235 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. У задоволенні клопотання представника Національної поліції України від 20.11.2024 про відкладення судового засідання відмовити.

2. Клопотання ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЕКСПОСЕРВІС" арбітражного керуючого Безабчук А.В. за вих. № 01-34/10-08 від 15.10.2024 про оголошення в розшук майна боржника задовольнити частково.

3. Зобов`язати Головне управління Національної поліції в Миколаївській області оголосити в розшук (в тому числі з внесенням до інформаційної підсистеми "Гарпун" інформаційно - телекомунікаційної системи "Інформаційний портал Національної поліції України") транспортні засоби, зареєстровані за Товариством з обмеженою відповідальністю "УКРЕКСПОСЕРВІС" (м. Миколаїв, вул. Спаська, буд. 1, ідентифікаційний код 34437879), а саме:

- TOYOTA LAND CRUISER PRADO 150, 2016 року випуску, VIN НОМЕР_2 ;

- TOYOTA LAND CRUISER PRADO 150, 2016 року випуску, VIN НОМЕР_3 ;

- CHEVROLET NIVA,2016 року випуску, VIN НОМЕР_4 ;

- GEELY MK CROSS, 2014 року випуску, VIN НОМЕР_5 .

4. У разі виявлення та затримання вказаних транспортних засобів, зобов`язати Головне управління Національної поліції України в Миколаївській області негайно повідомити Господарському суду Миколаївської області (за допомогою електронної пошти: inbox@mk.arbitr.gov.ua; за допомогою сервісу "Електронний суд"; засобами поштового зв?язку: Господарський суд Миколаївської області, до запитання, м. Миколаїв, 54614) та ліквідатору Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЕКСПОСЕРВІС" арбітражному керуючому Безабчук А.В. (вул. А.Макарова, 48, м. Миколаїв, 54001; ел.пошта: ІНФОРМАЦІЯ_1 ; тел. НОМЕР_6 ), якому передати транспортні засоби у встановленому законом порядку.

5. Ухвала суду є виконавчим документом та підлягає негайному виконанню.

Стягувачем за даною ухвалою є ліквідатор Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЕКСПОСЕРВІС" арбітражного керуючого Безабчук Алла Володимирівна (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 233 від 20.02.2013; ідентифікаційний код 2136202640; адреса: вул. А.Макарова, 48, м. Миколаїв, 54001)

Боржником за даною ухвалою є Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (код ЄДРПОУ 40108735; вул. Декабристів, 5, м. Миколаїв, 54001).

6. Ухвалу надіслати кредитору, ліквідатору та Головному управлінню Національної поліції в Миколаївській області (вул. Декабристів, 5, м. Миколаїв, 54001) для виконання.

7. Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття - 20.11.2024.

8. Ухвалу може бути оскаржено в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.

Повний текст ухвали складено та підписано 25.11.2024.

Суддя В.О.Ржепецький

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення20.11.2024
Оприлюднено27.11.2024
Номер документу123271657
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —915/332/24

Ухвала від 20.11.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В. О.

Ухвала від 04.11.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В. О.

Ухвала від 24.10.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В. О.

Ухвала від 11.10.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В. О.

Постанова від 11.10.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В. О.

Ухвала від 27.09.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В. О.

Ухвала від 11.09.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В. О.

Ухвала від 30.08.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В. О.

Ухвала від 10.07.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

Ухвала від 01.07.2024

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ржепецький В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні