Ухвала
від 29.11.2024 по справі 216/4649/24
ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

Справа № 216/4649/24

провадження 1-кс/216/2475/24

УХВАЛА

іменем України

29 листопада 2024 року місто Кривий Ріг

Слідчий суддя Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань №6 приміщення суду м Кривого Рогу Дніпропетровської області клопотання прокурора Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024042080000102 від 28.06.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України,

в с т а н о в и в:

В провадженні СВ Криворізького районного управління поліції ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали досудового розслідування кримінального провадження за № 42024042080000102 від 28.06.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України, розпочатого за фактом заволодіння групою осіб майном територіальної громади шляхом обману під час проведення аукціону.

Так, ІНФОРМАЦІЯ_1 проведено закупівлю ІНФОРМАЦІЯ_2 капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту, обліковий номер № НОМЕР_1 , що розташована за адресою: АДРЕСА_1 з очікуваною вартістю 14 762 107,00 грн.

За результатами закупівлі укладено договір підряду № 30/08/1 від 30.08.2024 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на суму 14 645 155,20 грн. з ПДВ.

Встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) під час участі у процедурі закупівлі в якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт надало договір про закупівлю робіт (капітального ремонту за адресою АДРЕСА_2 ) № 20/11-1 від 20.11.2023, замовником яких виступало ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

Відповідно до ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об`єкта будівництва.

Згідно зі ст. 22-1 Закону, єдина державна електронна система у сфері будівництва (далі - електронна система) - це єдина інформаційно-комунікаційна система у складі містобудівного кадастру, що забезпечує створення, перегляд, відправлення, прийняття, збирання, внесення, накопичення, обробку, використання, розгляд, зберігання, захист, облік та надання інформації у сфері будівництва, а також електронну взаємодію між фізичними та юридичними особами, державними органами, органами місцевого самоврядування, центрами надання адміністративних послуг з метою отримання визначених цим Законом послуг у сфері будівництва.

При цьому, відомості та документи щодо виконання таких робіт з капітального ремонту відсутні на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Так, згідно з відповіддю ІНФОРМАЦІЯ_5 (ДІАМ) від 20.11.2024, вказано, що за параметром Замовника ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » « НОМЕР_3 » в Реєстрі виявлено лише Декларацію про готовність об`єкта до експлуатації від 22.04.2016 за адресою « АДРЕСА_2 ».

Також, інформація відсутня за такими параметрами запиту, як адреса « АДРЕСА_2 »; ЄДРПОУ Замовника ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » « НОМЕР_3 », ЄДРПОУ Виконавця ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » « НОМЕР_2 », ІПН керівника (у 2023 році) виконавця (Підписанта) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_4 , ІПН НОМЕР_4 Підписанта та Замовника ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ОСОБА_5 ІПН НОМЕР_5 . За параметром ІПН нинішнього керівника виконавця (Підписанта) ОСОБА_6 встановлено, що його долучено до Системи лише 06.09.2024.

Таким чином, оскільки капітальний ремонт є будівництвом відповідно до Закону, то відомості про нього мали бути внесені до ЄДЕССБ.

В свою чергу, відсутність будь-яких даних про здійснення капітального ремонту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » для ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » може свідчити про недостовірність відомостей та документів, які подані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час участі у аукціоні ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Окрім того, під час участі в аукціоні для підтвердження наявності матеріально-технічної бази у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », Товариство зазначило про оренду спецтехніки у ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ).

У зв`язку з цим, спрямовано вимоги до ІНФОРМАЦІЯ_6 та ІНФОРМАЦІЯ_7 щодо наявності зареєстрованих транспортних засобів, в тому числі спецтехніки, за ПП « ОСОБА_7 ».

Згідно з отриманою відповіддю, будь-які транспортні засоби за ПП « ОСОБА_7 » відсутні станом на 10.06.2024 (дата договору між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПП « ОСОБА_7 » ), 14.08.2024 (подання між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » тендерної пропозиції), так і на 15.11.2024.

Зазначене також може свідчити про недостовірність відомостей та документів, які подані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час участі у аукціоні

ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Окрім того, надано договір оренди офісного приміщення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Орендар) та ФОП ОСОБА_8 ІПН НОМЕР_7 (Орендодавець), хоча згідно з відомостями ДРРПНМ, об`єктів нерухомості за ОСОБА_8 ІПН НОМЕР_7 не зареєстровано.

Значна частина документів, яка подавалася ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », стосується суб`єктів та об`єктів за адресою АДРЕСА_2 (там нібито відбувався ремонт для ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »; ПП « ОСОБА_7 » (з яким надано договір оренди техніки) зареєстровано за вказаною адресою, ФОП ОСОБА_8 надає ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в оренду приміщення за вказаною адресою).

Таким чином, існує необхідність перевірки слідчої версії щодо взаємозв`язків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПП « ОСОБА_7 », ФОП ОСОБА_8 та причетності до вчинення кримінального правопорушення.

Також, є необхідність перевірки відомостей про достовірність/ недостовірність поданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » осіб, які мають виконувати будівельні роботи. Так, 17 із 18 осіб (крім директора), які зазначені як такі, що залучатимуться до виконання робіт за Договором з ІНФОРМАЦІЯ_8 , були найняті за цивільно-правовими договорами безпосередньо перед проведенням тендеру, а саме 05.08.2024.

Підтверджень наявності у зазначених осіб необхідної освіти та досвіду роботи у складі тендерної документації не надавалося.

Також, сканкопії договорів на деяких з цих осіб не додані до тендерної пропозиції взагалі, а в окремих договорах на різних сторінках договору зазначено різні РНОКПП однієї особи.

Окрім того, відповідно до відповіді ІНФОРМАЦІЯ_9 від 20.11.2024, вказано, що згідно з податковою звітністю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », кількість штатних працівників у серпні та вересні 2024 року складала 2 особи. Відомості про найняття працівників за цивільно-правовими договорами не надавалися.

Зазначене також свідчить про надання завідомо неправдивих відомостей щодо наявності працівників відповідної кваліфікації у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Відповідно до інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, вказані суб`єкти господарювання перебувають на обліку в ІНФОРМАЦІЯ_9 .

Відповідно до Положення про ІНФОРМАЦІЯ_9 , затверджене Наказом ІНФОРМАЦІЯ_10 12.11.2020 № 643 (зі змінами), ІНФОРМАЦІЯ_9 (далі ІНФОРМАЦІЯ_11 ) є територіальним органом утвореним на правах відокремленого підрозділу ІНФОРМАЦІЯ_10 (далі ІНФОРМАЦІЯ_11 забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Дніпропетровської області (п. 1). Пунктом 4 Положення, унормовано, що ІНФОРМАЦІЯ_11 відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, здійснює контроль за дотриманням вимог податкового законодавства, законодавства щодо адміністрування єдиного внеску та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС; здійснює реєстрацію та веде облік платників податків, платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням, проводить диференціацію платників податків; забезпечує достовірність та повноту ведення обліку платників податків (платників єдиного внеску), об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням; здійснює у межах повноважень, передбачених законом, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб платників податків, інших реєстрів, банків і баз даних, ведення яких покладено законодавством на ДПС, а також реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування; забезпечує ведення обліку податків і зборів, платежів; контролює своєчасність подання платниками податків (платниками єдиного внеску) передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів, єдиного внеску.

Оскільки документи, до яких необхідно отримати тимчасовий доступ, містять персональні дані осіб, доступ до них можливий за рішенням суду та відсутні інші можливості для їх отримання у кримінальному провадженні, що також зазначено у відповіді ІНФОРМАЦІЯ_11 від 15.11.2024 № 52985/5/04-36-12-04-04.

Враховуючи викладене, виникла необхідність здійснити тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 , з можливістю вилучення засвідчених належним чином копій даних документів у паперовому вигляді.

Вказані документи та інформація мають суттєве значення у кримінальному провадженні з можливістю використання здобутих відомостей в якості окремого доказу так і доказу в сукупності з іншими відомостями, а також надають можливість для досягнення цілей кримінального провадження, зокрема, шляхом проведення відповідних процесуальних дій, тому прокурор просив клопотання задовольнити.

Прокурор в судове засідання не з`явився, надав суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності, підтримавши клопотання в повному обсязі.

Представник особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, в судове засідання не з`явився, про розгляд клопотання повідомлявся належним чином завчасно.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання та матеріали кримінального провадження, дійшов висновку про наявність правових підстав для задоволення клопотання слідчого з огляду на наступне.

Згідно вимогам ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

За приписами ч. 2 ст. 160 КПК України у клопотанні в тому числі зазначаються: речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Крім того слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи, зокрема, перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи (ч. 5 ст. 163 КПК України).

При цьому, ч. 6 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчим суддею встановлено, що в провадженні СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали досудового розслідування кримінального провадження за № 42024042080000102 від 28.06.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України, розпочатого за фактом заволодіння групою осіб майном територіальної громади шляхом обману під час проведення аукціону.

Оскільки наявні достатні підстави вважати, що зазначені у клопотанні документи знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_9 , та містять відомості, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як доказ і неможливо іншими способами отримати ці відомості, тому заявлене клопотання підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 159, 160, 163, 164, 395 КПК України, слідчий суддя,

п о с т а н о в и в:

Клопотання прокурора Криворізької центральної окружної прокуратури ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей та документів задовольнити.

Надати слідчому СВ Криворізького РУП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_9 , а також прокурорам Криворізької центральної окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_3 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 , право тимчасового доступу до оригіналів документів, що перебувають у віданні (володінні) ІНФОРМАЦІЯ_9 (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу НОМЕР_8 ), що зареєстроване за адресою: АДРЕСА_3 , з можливістю вилучення належним чином засвідчених копій всіх вказаних документів у паперовому вигляді, а саме:

1. Всіх розрахунків та додатків, які містять відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам, відомості про суми нарахованого доходу, ЄСВ, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, повідомлень про прийняття на роботу за період з 01.01.2024 по теперішній час, що подавалися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );

2. Всіх документів, що містять іншу податкову звітність (поквартально та помісячно), за період з 01.01.2024 та по теперішній час, що подавалися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );

3. Всіх документів, що містять податкову звітність (поквартально та помісячно), за період з 01.01.2024 та по теперішній час, що подавалися ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 );

4. Документів, що містять податкову звітність (поквартально та помісячно), за період з 01.11.2023 та по теперішній час, що подавалися ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

5. Документів, що містять податкову звітність (поквартально та помісячно), за період з 01.01.2024 та по теперішній час, що подавалися ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_7 ).

6. Надати всю наявну інформацію та копії документів про проведення операцій за взаємовідносинами, розрахунками із вказанням сум та дат платежів за період з 01.01.2023 та по теперішній час між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з суб`єктами:

- ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 );

- ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 );

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 );

- ФОП ОСОБА_8 НОМЕР_7

7. Надати інформацію про відкриті та закриті рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) (із зазначенням стану рахунку) за період з 01.01.2023 по теперішній час.

8. Надати інформацію про доходи (із вказанням джерела отримання) на наступних осіб:

ПІБ РНОКПП

1. ОСОБА_12 НОМЕР_10

2. ОСОБА_13 НОМЕР_11

3. ОСОБА_14 НОМЕР_12

4. ОСОБА_15 НОМЕР_13

5. ОСОБА_16 НОМЕР_14

6. ОСОБА_17 НОМЕР_15

7. ОСОБА_18 НОМЕР_16

8. ОСОБА_19 НОМЕР_17

9. ОСОБА_20 НОМЕР_18

10. ОСОБА_21 НОМЕР_19

11. ОСОБА_22 3421314378

або

3348218435

12. ОСОБА_23 НОМЕР_20

13. ОСОБА_24 НОМЕР_21

14. ОСОБА_25 НОМЕР_22

15. ОСОБА_26 НОМЕР_23

16. ОСОБА_27 3035819571

17. ФОП ОСОБА_8 2907606055

Відповідно до статті 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк дії ухвали про надання тимчасового доступу до документів визначити до 29 грудня 2024 року.

Ухвала слідчого судді є остаточною та оскарженню не підлягає.

Ухвала слідчого судді, яка не може бути оскаржена, набирає законної сили з моменту її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_28

СудЦентрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
Дата ухвалення рішення29.11.2024
Оприлюднено09.12.2024
Номер документу123566272
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —216/4649/24

Ухвала від 29.11.2024

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЧИРСЬКИЙ Г. М.

Ухвала від 18.11.2024

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ОНОПЧЕНКО Ю. В.

Ухвала від 27.08.2024

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Ухвала від 27.08.2024

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ЦИМБАЛІСТЕНКО О. В.

Ухвала від 04.07.2024

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ОНОПЧЕНКО Ю. В.

Ухвала від 04.07.2024

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

ОНОПЧЕНКО Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні