Ухвала
від 10.12.2024 по справі 335/4344/23
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1 УХВАЛА ІМЕНЕМ УКРАЇНИСправа № 335/4344/23 1-кп/335/325/2024

10 грудня 2024 року м. Запоріжжя

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя у складі: головуючого судді ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м.Запоріжжя кримінальне провадження внесене до ЄРДР № 12023082060000624 від 20.04.2023 за обвинуваченням

ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м.Запоріжжя, громадянина України, одруженого, маючого на утриманні неповнолітню дитину, офіційно не працевлаштованого, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимого , -

у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України,

учасники судового провадження:

прокурор ОСОБА_4

захисник - адвокат ОСОБА_5

обвинувачений ОСОБА_3

ВСТАНОВИВ:

В провадженніОрджонікідзевського районногосуду м.Запоріжжя знаходитьсякримінальне провадження№12023082060000624 від 20.04.2023, за обвинуваченням ОСОБА_3 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.

Відповідно до обвинувального акту, ОСОБА_3 згідно з наказом від 01.12.2016 № 233/К, виданого на підставі протоколу № 36 загальних зборів Учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Промислово-комерційна фірма «Газпромсервіс» (код за ЄДРПОУ 32393788, далі - Товариство, ТОВ «ПФ «Газпромсервіс») призначено на посаду директора Товариства.

Відповідно до п. 4.2 статуту Товариства, затвердженого протоколом загальних зборів учасників Товариства від 08.04.2019 № 48 (далі - Статут), виконавчим органом Товариства є директор Товариства. Згідно з п. 6.1.1 Статуту до компетенції директора Товариства належить вирішення всіх питань, пов?язаних з управлінням поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції Загальних зборів учасників.

Водночас згідно з п. 6.4 Статуту директор має право:

1)???без довіреності здійснювати дії від імені Товариства, з урахуванням обмежень, встановлених Статутом та діючим законодавством;

2)???представляти інтереси Товариства перед третіми особами;

3)???приймати рішення про укладання, зміну чи розірвання будь-яких правочинів (договорів та інших угод);

4)???видавати довіреності на виконання від імені Товариства дій, що відносяться до компетенції директора;

5)???відкривати та закривати поточні, депозитні, валютні та інші рахунки Товариства в банківських установах у будь-якій валюті;

6)???на виконання своїх повноважень видавати внутрішні нормативні акти Товариства - накази і розпорядження, які є обов`язковими до виконання працівниками Товариства;

7)підписувати від імені Товариства з трудовим колективом або його представниками колективний договір, проект якого затверджений Загальними зборами;

8)приймати на роботу та звільняти з роботи працівників Товариства, укладати з ними трудові договори, застосовувати засоби заохочення та накладати стягнення;

9)???приймати на роботу (призначати) або звільняти з роботи працівників, призначати заступників, призначати тимчасово виконуючих обов`язки на період своєї відсутності;

10)????пред`являти претензії та подавати до суду позови від імені Товариства, у разі порушення прав та законних інтересів Товариства з боку третіх осіб;

11)інші повноваження, що належать до його компетенції та пов`язані з управлінням поточною діяльністю Товариства.

Крім того, згідно з ч.6 ст.8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі - Закон), керівник підприємства зобов`язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.

Водночас, згідно з ч.3 ст.8 Закону, відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, або власник відповідно до законодавства та установчих документів.

Нормативне визначення службової особи для цілей кримінального законодавства визначено ч. 3 ст. 18 Кримінального кодексу України, відповідно до якої службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Таким чином, ОСОБА_3 , як директор товариства з обмеженою відповідальністю «Промислово-комерційна фірма «Газпромсервіс», являвся особою, яка постійно обіймає на підприємстві посаду, пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих і адміністративно-господарських функцій, відповідно в розумінні положень ч. 3 ст. 18 Кримінального кодексу України являвся службовою особою.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» на території України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 з 19.12.2020 встановлено карантин та продовжено дію карантину, введеного постановами Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», від 20.05.2020 № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

На початку 2021 року, в період активної фази гострої респіраторної хвороби COVID-19 у закладів охорони здоров`я - комунальних некомерційних підприємств Запорізької міської ради виникла підвищена потреба в отриманні кисню медичного рідкого задля його використання при наданні медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу.

З метою фінансування діяльності комунальних некомерційних підприємств Запорізької міської ради у сфері охорони здоров`я за програмами медичних гарантій, Національною службою здоров`я України (далі - НСЗУ) відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 № 410 «Про договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій» виділено кошти з державного бюджету України для забезпечення потреб комунальних некомерційних підприємств м. Запоріжжя.

Вказані грошові кошти використовувалися комунальними некомерційними підприємствами м. Запоріжжя при оплаті послуг за транспортування кисню медичного рідкого протягом 2021 року.

Водночас публічним акціонерним товариством «Запоріжсталь» (код за ЄДРПОУ 00191230, далі - ПАТ «Запоріжсталь») 10.02.2021 отримано ліцензію на виготовлення кисню медичного рідкого (реєстраційне посвідчення на лікарський засіб № UA/18668/01/01), який у подальшому на безоплатній основі передавався закладам охорони здоров`я - комунальним некомерційним підприємствам Запорізької міської ради.

З метою організації доставки кисню медичного рідкого, виготовленого ПАТ «Запоріжсталь», упродовж 2021 року між комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 1» Запорізької міської ради (код за ЄДРПОУ 20498781, далі - КНП «Міська лікарня № 1» ЗМР) та ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» укладено низку договорів, предметом яких є надання останнім послуг за темою «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (60181000-0 Прокат вантажних автомобілів із водієм) - (послуга з доставки кисню медичного рідкого), а саме:

- договір про надання транспортних послуг від 02.04.2021 № 020421/1 на суму 252 000 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 24.09.2021 № 524 на суму 352 800 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 23.12.2021 № 647 на суму 302 400 грн (далі - договори із КНП «Міська лікарня № 1» 3МР).

Відповідно до п. 1.1. договорів із КНП «Міська лікарня № 1» 3МР Товариство зобов`язалось протягом терміну дії таких договорів надавати КНП «Міська лікарня № 1» 3МР транспортні послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого.

Пунктами 2.1. договорів із КНП «Міська лікарня № 1» 3МР передбачено обов`язок Замовника - КНП «Міська лікарня № 1 3МР» здійснювати оплату за надані транспортні послуги відповідно до умов укладених Договорів протягом 10-х банківських днів незалежно від об`єму доставленої продукції, з дати оформлення акту виконаних робіт, який завіряється печатками та підписами представників сторін, уповноважених на підписання господарських та фінансових документів.

Водночас, відповідно до п. 1.3. договору від 02.04.2021 № 020421/, вартість разової транспортної послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого становить 4 200 грн без урахування податку на додану вартість.

Разом з цим, п. 1.3 договорів від 24.09.2021 № 524, від 23.12.2021 № 647 вартість разової транспортної послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого становить 5 040 грн, у тому числі податок на додану вартість в сумі 840 грн.

Крім того, з метою організації доставки кисню медичного рідкого, виготовленого ПАТ «Запоріжсталь», упродовж 2021 року між комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 2» Запорізької міської ради (код за ЄДРПОУ 05498648, далі - КНП «Міська лікарня № 2» 3МР) та ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» укладено низку договорів, предметом яких є надання останнім послуг за темою «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (60181000-0 Прокат вантажних автомобілів із водієм) - (послуга з доставки кисню медичного рідкого), а саме:

- договір про надання транспортних послуг від 02.04.2021 № 020421/2 на суму 202 000 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 27.05.2021 № 240521/1 на суму 420 000 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 28.10.2021 № 208 на суму 504 000 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 17.11.2021 № 223 на суму 1 008 000 грн (далі - договори із КНП «Міська лікарня № 2» 3МР).

Відповідно до п. 1.1. договорів із КНП «Міська лікарня № 2» 3МР Товариство зобов`язалось протягом терміну дії таких договорів надавати КНП «Міська лікарня № 2» 3МР транспортні послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого.

Пунктами 2.1. договорів із КНП «Міська лікарня № 2» 3МР передбачено обов`язок Замовника - КНП «Міська лікарня № 2 3МР» здійснювати оплату за надані транспортні послуги відповідно до умов укладених Договорів протягом 10-х банківських днів незалежно від об`єму доставленої продукції, з дати оформлення акту виконаних робіт, який завіряється печатками та підписами представників сторін, уповноважених на підписання господарських та фінансових документів.

Водночас відповідно до п. 1.3. договорів від 02.04.2021 № 020421/2, від 27.05.2021 № 240521/1 вартість разової транспортної послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого становить 4200 грн без урахування податку на додану вартість.

Разом з цим, п. 1.3 договорів від 28.10.2021 № 208, від 17.11.2021 № 223 вартість разової транспортної послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого становить 5 040 грн, у тому числі податок на додану вартість в сумі 840 грн.

Крім того, з метою організації доставки кисню медичного рідкого, виготовленого ПАТ «Запоріжсталь», упродовж 2021 року між комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 6» Запорізької міської ради (код за ЄДРПОУ 05498683, далі - КНП «Міська лікарня № 6» 3МР) та ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» укладено низку договорів, предметом яких є надання останнім послуг за темою «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (60181000-0 Прокат вантажних автомобілів із водієм) - (послуга з доставки кисню медичного рідкого), а саме:

- договір про надання транспортних послуг від 02.04.2021 № 020421/3 на суму 252 000 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 29.04.2021 № 280421/1 на суму 2 000 000 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 14.07.2021 № 140721/1 на суму 197 400 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 24.09.2021 № 240921 на суму 186 480 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 27.10.2021 № 221021 на суму 1 753 920 грн (далі - договори із КНП «Міська лікарня № 6» 3МР).

Відповідно до п. 1.1. договорів із КНП «Міська лікарня № 6» 3МР Товариство зобов`язалось протягом терміну дії Договорів надавати КНП «Міська лікарня № 6» 3МР транспортні послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого.

Пунктами 2.1. указаних договорів із КНП «Міська лікарня № 6» 3МР передбачено обов`язок Замовника - КНП «Міська лікарня № 6 3МР» здійснювати оплату за надані транспортні послуги відповідно до умов укладених Договорів протягом 10-х банківських днів незалежно від об`єму доставленої продукції, з дати оформлення акту виконаних робіт, який завіряється печатками та підписами представників сторін, уповноважених на підписання господарських та фінансових документів.

Водночас відповідно до п. 1.3. договорів від 02.04.2021 № 020421/3, від 29.04.2021 № 280421/1, від 14.07.2021 № 140721/1 вартість разової транспортної послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого становить 4200 грн без урахування податку на додану вартість.

Разом з цим, п. 1.3 договорів від 24.09.2021 № 240921, від 27.10.2021 № 221021 вартість разової транспортної послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого становить 5040 грн, у тому числі податок на додану вартість в сумі 840 грн.

Крім того, з метою організації доставки кисню медичного рідкого, виготовленого ПАТ «Запоріжсталь», упродовж 2021 року між комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 7» Запорізької міської ради (код за ЄДРПОУ 35535544, далі - КНП «Міська лікарня № 7» 3МР) та ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» укладено низку договорів, предметом яких є надання останнім послуг за темою «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (60181000-0 Прокат вантажних автомобілів із водієм) - (послуга з доставки кисню медичного рідкого), а саме:

- договір про надання транспортних послуг від 02.04.2021 № 020421/4 на суму 235 200 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 05.10.2021 № 619 на суму 1 209 600 грн (далі - договори із КНП «Міська лікарня № 7» 3МР).

Відповідно до п. 1.1. договорів із КНП «Міська лікарня № 7» 3МР Товариство зобов`язалось протягом терміну дії Договорів надавати КНП «Міська лікарня № 7» ЗМР транспортні послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого.

Пунктами 2.1. указаних договорів із КНП «Міська лікарня № 7» 3МР передбачено обов`язок Замовника - КНП «Міська лікарня № 7» 3МР здійснювати оплату за надані транспортні послуги відповідно до умов укладених Договорів протягом 10-х банківських днів незалежно від об`єму доставленої продукції, з дати оформлення акту виконаних робіт, який завіряється печатками та підписами представників сторін, уповноважених на підписання господарських та фінансових документів.

Водночас відповідно до п. 1.3. договору від 02.04.2021 № 020421/4, вартість разової транспортної послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого становить 4 200 грн без урахування податку на додану вартість.

Разом з цим, п. 1.3 договору від 05.10.2021 № 619 вартість разової транспортної послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого становить 5 040 грн, у тому числі податок на додану вартість в сумі 840 грн.

Крім того, з метою організації доставки кисню медичного рідкого, виготовленого ПАТ «Запоріжсталь», упродовж 2021 року між комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради (код за ЄДРПОУ 05498694, далі - КНП «Міська лікарня № 9» 3МР) та ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» укладено низку договорів, предметом яких є надання останнім послуг за темою «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (60181000-0 Прокат вантажних автомобілів із водієм) - (послуга з доставки кисню медичного рідкого), а саме:

- договір про надання транспортних послуг від 07.04.2021 № 070421/1 на суму 193 200 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 11.05.2021 № 070521/1 на суму 630 000 грн;

- договір про надання транспортних послуг від 26.11.2021 № 742-С на суму 1 764 000 грн. (далі - договори із КНП «Міська лікарня № 9» 3МР).

Відповідно до п. 1.1. договорів із КНП «Міська лікарня № 9» 3МР Товариство зобов`язалось протягом терміну дії Договорів надавати КНП «Міська лікарня № 9» 3МР транспортні послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого.

Пунктами 2.1. указаних договорів із КНП «Міська лікарня № 9» 3МР передбачено обов`язок Замовника - КНП «Міська лікарня № 9» 3МР здійснювати оплату за надані транспортні послуги відповідно до умов укладених Договорів протягом 10-х банківських днів незалежно від об`єму доставленої продукції, з дати оформлення акту виконаних робіт, який завіряється печатками та підписами представників сторін, уповноважених на підписання господарських та фінансових документів.

Водночас відповідно до п. 1.3. договорів від 07.04.2021 № 070421/1, від 11.05.2021 № 070521/1 вартість разової транспортної послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого становить 4200 грн без урахування податку на додану вартість.

Разом з цим, п. 1.3 договору від 26.11.2021 № 742-С вартість разової транспортної послуги з перевезення продукції - кисню медичного рідкого становить 5 040 грн, у тому числі податок на додану вартість в сумі 840 грн.

В ході виконання умов укладених договорів між ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» та КНП «Міська лікарня № 1» 3МР, КНП «Міська лікарня № 2» ЗМР, КНП «Міська лікарня № 6» ЗМР, КНП «Міська лікарня № 7» 3МР та КНП «Міська лікарня № 9» ЗМР, які фінансувались за кошти НСЗУ, ОСОБА_3 , неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, допустив завдання істотної шкоди інтересам Держави в особі НСЗУ за наступних обставин.

Так, у період часу з 01.06.2021 по 30.06.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 6» 3MP у кількості 13 послуг, що є на 1 послугу більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому, вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_1 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 13 послуг з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 4 200 грн. за 1 послугу, яка фактично Товариством не надавалась.

Крім того, у період часу з 01.07.2021 по 31.07.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 1» 3МР у кількості 5 послуг, що є на 1 послугу більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому, вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_3 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 5 послуг з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 4 200 грн. за 1 послугу, яка фактично Товариством не надавалась.

Крім того, у період часу з 01.07.2021 по 31.07.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 2» 3МР у кількості 10 послуг, що є на 2 послуги більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_4 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 10 послуг з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 8 400 грн. за 2 послуги, які фактично Товариством не надавались.

Крім того, у період часу з 01.07.2021 по 31.07.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 9 3МР у кількості 8 послуг, що є на 2 послуги більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_5 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 8 послуг з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 8 400 грн. за 2 послуги, які фактично Товариством не надавались.

Крім того, у період часу з 01.09.2021 по 30.09.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 1» 3МР у кількості 7 послуг, що є на 1 послугу більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_3 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 7 послуг з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 4 200 грн. за 1 послугу, яка фактично Товариством не надавалась.

Крім цього, у період часу з 01.09.2021 по 30.09.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 6» 3МР у кількості 9 послуг, що є на 3 послуги більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг

Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому вказаним закладом охорони здоров?я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_1 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 9 послуг з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 12 600 грн. за 3 послуги, які фактично Товариством не надавались.

Крім того, у період часу з 01.10.2021 по 31.10.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов?язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 1» ЗМР у кількості 35 послуг, що є на 2 послуги більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_3 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 35 послуг з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 8 400 грн. за 2 послуги, які фактично Товариством не надавались.

Крім того, у період часу з 01.10.2021 по 31.10.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 2» 3МР у кількості 87 послуг, що є на 5 послуг більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_4 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 87 послуг з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 21 000 грн. за 5 послуг, які фактично Товариством не надавались.

Крім того, у період часу з 01.11.2021 по 31.10.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 7» 3МР у кількості 66 послуг, що є на 1 послугу більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_6 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 66 послуг з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 4 200 грн. за 1 послугу, яка фактично Товариством не надавалась.

Крім того, у період часу з 01.11.2021 по 31.10.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 9» 3МР у кількості 91 послуга, що є на 12 послуг більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_5 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 91 послугу з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 50 400 грн. за 12 послуг, які фактично Товариством не надавались.

Крім того, у період часу з 01.12.2021 по 31.12.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 1» 3МР у кількості 17 послуг, що є на 7 послуг більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг

Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаного вище акта здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_3 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 17 послуг з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 29 400 грн. за 7 послуг, які фактично Товариством не надавались.

Крім того, у період часу з 01.12.2021 по 31.12.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 2» 3МР у кількості 34 послуги, що є на 4 послуги більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_4 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 34 послуги з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 16 800 грн. за 4 послуги, які фактично Товариством не надавались.

Крім цього, у період часу з 01.12.2021 по 31.12.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , знаходячись у невстановленому в ході досудового розслідування місці, будучи обізнаним щодо покладених на нього службових обов`язків, передбачених п. 6.4 Статуту, ч.3, 6 ст. 8 Закону, неналежно виконуючи вказані службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, підписав акти здачі-приймання робіт (надання послуг), в яких були вказані недостовірні відомості щодо кількості та вартості наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 6» 3МР у кількості 40 послуг, що є на 11 послуги більше ніж надано фактично, не організовуючи контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві та не здійснюючи при цьому перевірку кількості фактично наданих послуг Товариством із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), які у подальшому передав до вказаного комунального некомерційного підприємства для подальшої оплати.

У подальшому вказаним закладом охорони здоров`я на підставі указаних вище актів здачі-приймання робіт (надання послуг) з розрахункового рахунку № НОМЕР_1 на розрахунковий рахунок Товариства № НОМЕР_2 перераховано грошові кошти за 40 послуг з транспортування кисню медичного рідкого, у тому числі 46 200 грн. за 11 послуг, які фактично Товариством не надавались.

Отже, у період часу з 01.06.2021 по 31.12.2021 (більш точні дати і час в ході досудового розслідування не встановлені) директор ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 , неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не організував контроль за веденням бухгалтерського обліку на Товаристві, не здійснював перевірку кількості фактично наданих Товариством послуг з транспортування кисню медичного рідкого із послугами, зазначеними у актах здачі-приймання робіт (надання послуг), підписав зазначені акти, в наслідок чого допустив завдання істотної шкоди Державі в особі НСЗУ, яке фінансувало вказані послуги на загальну суму 21 8400 грн.

Таким чином, дії ОСОБА_3 , кваліфіковані за ч. 1 ст. 367 КК України як службова недбалість, тобто неналежне виконанні службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що спричинило істотну шкоду охоронюваним законом державним інтересам.

Прокурор у судовому засіданні заявив клопотання про звільнення ОСОБА_3 від кримінальної відповідальності на підставі ст.48 КК України у зв`язку зі зміною обстановки та закриття кримінального провадження. В обґрунтування клопотання вказав, що ОСОБА_3 вперше вчинив кримінальне правопорушення, яке є нетяжким злочином, на обліку у лікарів нарколога та психіатра не перебуває, звільнений з посади директора ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс». Таким чином, на час розгляду кримінального провадження внаслідок зміни обстановки ОСОБА_3 перестав бути суспільно небезпечною особою, що відповідно до ст. 48 КК України є однією з умов звільнення від кримінальної відповідальності. Цивільний позов просив залишити без розгляду.

Захисник обвинуваченого адвокат ОСОБА_5 вважав за можливе клопотання прокурора задовольнити, звільнити ОСОБА_3 від кримінальної відповідальності за ст. 48 КК України та закрити кримінальне провадження за п. 1 ч. 2 ст. 284 КПК України.

Обвинувачений підтримав думку свого захисника, зазначивши про те, що нереабілітуюча підстава закриття кримінального провадження йому зрозуміла.

Суд, заслухавши думку учасників судового процесу, дослідивши матеріали кримінального провадження, клопотання, письмові докази, приходить до наступного висновку.

Так, згідно п. 1 ч. 2 ст. 284 КПК України кримінальне провадження закривається судом, зокрема, у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.

Відповідно до ч. 1 ст. 285 КПК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.

Згідно ст. 48 КК України, особу, яка вперше вчинила кримінальний проступок або нетяжкий злочин, крім корупційних кримінальних правопорушень, кримінальних правопорушень, пов`язаних з корупцією, порушень правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керували транспортними засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп`яніння або перебували під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, може бути звільнено від кримінальної відповідальності, якщо буде визнано, що на час кримінального провадження внаслідок зміни обстановки вчинене нею діяння втратило суспільну небезпечність або ця особа перестала бути суспільно небезпечною.

У судовому засіданні ОСОБА_3 судом роз`яснено, що звільнення від кримінальної відповідальності, на підставі ст. 48 КК України, являється нереабілітуючою обставиною, про те останній наполягав на звільненні його від кримінальної відповідальності з даної підстави.

Відповідно до роз`яснень, викладених у п. 7 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 23.12.2005 р. № 12 «Про практику застосування судами України законодавства про звільнення особи від кримінальної відповідальності», звільнення від кримінальної відповідальності за ст. 48 КК України можливе у разі, коли особа вперше вчинила злочин невеликої або середньої тяжкості. Судам слід мати на увазі, що в зазначеній статті передбачено дві самостійні підстави звільнення особи від кримінальної відповідальності - втрата суспільної небезпечності внаслідок зміни обстановки на час розслідування чи розгляду справи в суді або діянням, або особою, яка його вчинила. При цьому треба розрізняти зміну обстановки в широкому розумінні, тобто соціальних, економічних, політичних, духовних, міжнаціональних, воєнних, міжнародних, природних, організаційних, виробничих та інших процесів у масштабах країни, регіону, області, міста, району, підприємства, установи, організації, та у вузькому, - тобто об`єктивних (зовнішніх) умов життя, в яких перебувала особа на час вчинення злочину та які значною мірою позначались на її суспільній небезпечності. Для застосування ст. 48 КК України, необхідно встановити, що після вчинення певного злочину обстановка змінилася таким чином, що вчинене діяння вже не є суспільно небезпечним. Особу можна визнати такою, що перестала бути суспільно небезпечною, у разі, коли вона сама або обстановка навколо неї зазнала таких змін, що унеможливлюють вчинення нею нового злочину.

Як встановлено в судовому засіданні кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 367 КК України, відповідно до положень ст. 12 КК України, відноситься до категорії нетяжких злочинів, який вчинено ОСОБА_3 вперше.

Відповідно примітки до ст. 45 КК України кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 367 КК України не віднесено до корупційного.

Відповідно до наказу від 18.04.2023 №09/к ТОВ «ПКФ «Газпромсервіс» ОСОБА_3 звільнено з посади директора.

Згідно з відомостями Управління інформаційно-аналітичної підтримки Головного управління Національної поліції в Запорізькій області (довідка від 25.04.2023 № 23114579052103648354), КНП «Обласний клінічний заклад з надання психіатричної допомоги» Запорізької обласної ради за запитом слідчого від 23.03.2023 № 2586/6-2023, ОСОБА_3 на обліку у лікарів нарколога та психіатра не перебуває.

Враховуючи наведені вище обставини, суд вважає, що після вчинення кримінального правопорушення ОСОБА_3 можна визнати такою особою, що перестала бути суспільно небезпечною, останній перестав займати посаду пов`язану з виконанням організаційно-розпорядчих і адміністративно-господарських функцій держави, тобто в розумінні положень ч. 3 ст. 18 Кримінального кодексу України являтися службовою особою.

Таким чином, оскільки обстановка навколо ОСОБА_3 змінилася таким чином, що він перестав бути суспільно небезпечним, клопотання належить задовольнити, в зв`язку з чим, обвинуваченого слід звільнити від кримінальної відповідальності за вчинення кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, на підставі ст. 48 КК України у зв`язку із зміною обстановки, а провадження у справі закрити.

Пунктом 7 Постанови Пленуму Верховного суду України № 3 від 31.03.1989 року «Про практику застосування судами України законодавства про відшкодування матеріальної шкоди, заподіяної злочином, і стягнення безпідставно нажитого майна» роз`яснено, що в разі закриття кримінальної справи цивільний позов не розглядається, а вимоги потерпілих можуть бути вирішені в порядку цивільного судочинства.

Аналогічна правова позиція міститься в Постанові Верховного Суду від 23.06.2021 року у справі № 204/2626/21.

Отже, наявний в матеріалах справи цивільний позов Вознесенівської окружної прокуратури м. Запоріжжя в інтересах держави в особі Національної служби здоров`я України до ОСОБА_3 про відшкодування майнової шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, суд вважає за необхідне залишити без розгляду.

Процесуальні витратина проведеннясудової експертизина загальнусуму 27900,00грн.суд нестягує,оскільки відповіднодо актуприйому-здачівиконаних робітвід 24.02.2023року,приватною аудиторськоюфірмою «Лінара Аудит»проведено судово-економічнуекспертизу врамках іншогокримінального провадження№42022082010000009,а отжепідтверджуючих документальновитрат назалучення експертівв рамкахкримінального провадження№12023082060000624 матеріали справи не містять.

Долю речових доказів суд вирішує в порядку ст. 100 КПК України.

Керуючись ст.44,48 КК України, ст. 284.350,372, ч. 2 ст.376 КПК, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора про звільнення від кримінальної відповідальності обвинуваченого ОСОБА_3 на підставі ст.48 КК України, - задовольнити.

Звільнити ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , обвинуваченого у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, від кримінальної відповідальності на підставіст. 48 КК України, у зв`язку зі зміною обстановки.

Кримінальне провадження внесене до ЄРДР № 12023082060000624 від 20.04.2023 року відносно ОСОБА_3 , у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1ст. 367 КК України, - закрити.

Речові докази у кримінальному провадженні: оригінали подорожніх листів щодо транспортування кисню медичного рідкого до КНП «Міська лікарня № 1» ЗМР, КНП «Міська лікарня № 2» ЗМР, КНП «Міська лікарня № 6» ЗМР, КНП «Міська лікарня № 7» ЗМР, КНП «Міська лікарня № 9» ЗМР у загальній кількості 495 штук, - залишити в матеріалах кримінального провадження.

Ухвала суду може бути оскаржена до Запорізького апеляційного суду протягом семи днів з дня її оголошення.

Суддя ОСОБА_1

СудОрджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення10.12.2024
Оприлюднено16.12.2024
Номер документу123749493
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Службова недбалість

Судовий реєстр по справі —335/4344/23

Ухвала від 26.12.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Рибалко Н. І.

Ухвала від 10.12.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Рибалко Н. І.

Ухвала від 10.12.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Рибалко Н. І.

Ухвала від 06.08.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Рибалко Н. І.

Ухвала від 02.08.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Геєць Ю. В.

Ухвала від 08.07.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Стеценко А. В.

Ухвала від 30.05.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Стеценко А. В.

Ухвала від 24.05.2024

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Гашук К. В.

Ухвала від 11.07.2023

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Крамаренко І. А.

Ухвала від 15.06.2023

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Крамаренко І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні