ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
06 грудня 2024 року м. Ужгород№ 260/5755/24 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Плеханова З.Б.
при секретарі Ковач Н.М.
за участю:
позивача: ОСОБА_1 - представник адвокат Бобаль І.І.
відповідача: Свалявська міська рада Закарпатської області -представник Бомбушкар Е.С. розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Свалявської міської ради Закарпатської області про визнання протиправним та скасування рішень,
В С Т А Н О В И В:
02 вересня 2024 року ОСОБА_1 звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Свалявської міської ради Закарпатської області, яким просить:
1. Відкрити провадження по даній позовній заяві.
2.Визнати протиправним та скасувати п.2 рішення п`ятої сесії 7 скликання Свалявської міської ради від 17.11.2017 року №508 «Про відмову в передачі земельних ділянок у приватну власність».
3. Визнати протиправним рішення 57 сесії 8 скликання Свалявської міської ради Закарпатської області від 16.02.2024 року №1626 «Про розгляд заяви громадянки ОСОБА_1 » в частині обґрунтування такого з підстав наявності рішення п`ятої сесії 7 скликання Свалявської міської ради від 17.11.2017 року №508 «Про відмову в передачі земельних ділянок у приватну власність» та закінчення строку дії договору оренди земельної ділянки, укладеного з фермерським господарством «Агро Свалява» 22.05.2015 року, зареєстрованим в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 22.08.2015 року, номер запису про інше речове право: 10932386.
4. Зобов`язати Свалявську міську раду Закарпатської області на найближчій сесії після закінчення дії обмежень, що передбачені пп. 5 п. 27 розділу X Земельного кодексу України, повторно розглянути заяву ОСОБА_1 (вх.. від 02.02.2024 року) про передачу у приватну власність земельної ділянки за кадастровим номером: 2124010100:02:041:0015.
Позовні вимоги обґрунтовує тим, що 02.02.2024 року позивачка звернулася до відповідача із заявою про приватизацію земельної ділянки (кадастровий номер 2124010100:02:041:0015). Однак, рішенням Свалявської міської ради № 1626 від 16 лютого 2024 року "Про розгляд заяви громадянина ОСОБА_1 " їй відмовлено у передачі в приватну власність земельної ділянки, зокрема з підстав наявності рішення Свалявської міської ради від 17.11.2017 року № 508 "Про відмову в передачі земельних ділянок у приватну власність" та закінчення договору оренди земельної ділянки, укладеного з фермерським господарством "Агро Свалява" 22.05.2015 року, зареєстрованого в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 22.08.2015 року.
В результаті прийнятого рішення позивачка позбавлена можливості реалізувати своє гарантоване законом право на приватизацію земельної ділянки, і така перепона виникла в результаті прийнятого рішення Свалявської міської ради від 17.11.2017 року № 508 "Про відмову в передачі земельних ділянок у приватну власність". Тому пункт 2 рішення Свалявської міської ради від 17.11.2017 року № 508 вважає таким , що не відповідає закону , є протиправним та таким , що підлягає скасуванню, і відповідно мотивувальна частина рішення Свалявської міської ради № 1626 від 16 лютого 2024 року "Про розгляд заяви громадянина ОСОБА_1 " є неправомірною.
Подана позивачкою технічна документація із землеустрою, як і інші, які подані членами ФГ "Закрапатшампіньйон" розроблена сертифікованим інженером із землеустрою та відповідала вимогам земельного законодавства. Однак відповідачем дана документація не була затверджена з підстави невідповідності поданої документації вимогам земельного законодавства, у зв`язку з чим прийнято оскаржуване рішення № 508, в якому відсутні конкретні підстави з посиланням на норми законодавства .
Щодо вимоги про визнання протиправним рішення Свалявської міської ради № 1626 від 16 лютого 2024 року "Про розгляд заяви громадянина ОСОБА_1 " , то зазначає, що закінчення Договору оренди земельної ділянки за кадастровим номером 2124010100:02:041:0015 саме і є передумовою в отриманні земельної ділянки у приватну власність позивачкою, яка раніше не використала таке право.
Наведені підстави зазначені у рішенні № 1626 від 16 лютого 2024 року зумовлять перешкоду для повторного звернення із заявою про приватизацію після скасування встановленого підпунктом 5 пункту 27 розділу Х Перехідних положень ЗК України.
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 12 вересня 2024 року відкрито спрощене позовне провадження в справі та зобов`язано Свалявську міську раду Закарпатської області надати суду в термін 7 днів з дня отримання даної ухвали: оскаржувані рішення, докази їх оприлюднення, направлення заявниці, отримання заявницею; всі матеріали, на підставі яких прийнятті оскаржувані рішення, в тому числі, оприлюднення порядку денного засідань та протоколи засідань, на яких вони приймались.
19 вересня 2024 року від Свалявської міської ради Закарпатської області на виконання ухвали суду від 12 вересня 2024 року надано завірені належним чином документи.
23 вересня 2024 року від Свалявської міської ради Закарпатської області надійшла заява про закриття провадження у справі на підставі п.1 ч.1 ст. 238 КАС України.
24 вересня 2024 року від ОСОБА_1 надійшли письмові заперечення на заяву відповідача про закриття провадження у даній справі.
27 вересня 2024 року від Свалявської міської ради Закарпатської області надійшов відзив на позов з додатками, в якому зазначено, що 02.02.2024 року ОСОБА_1 із заявою без відповідних додатків передбачених земельним кодексом спосіб звернулась до Свалявської міської ради, де просила передати їй в приватну власність земельну ділянку для ведення фермерського господарства площею 0,61 га (кадастровий номер: 2124010100:01:002:0015), яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Дана заява була розглянута на засіданні постійної комісії з питань земельних відносин, благоустрою, будівництва, архітектури, природних ресурсів, екології та техногенної безпеки (земельна комісія) земельних відносин, охорони довкілля, транспорту, зв`язку, та прийнято відповідно рішення 57 сесії 8 скликання Свалявської міської ради Закарпатської області від 16.02.2024 року №1626 «Про розгляд заяви громадянки ОСОБА_1 ».
Так, підставою відмови зазначено статті 12,31,32, підпункт 5 пункту 27 розділу X Перехідних положень Земельного кодексу України, статей 12, 13 Закону України «Про фермерське господарство» та у зв`язку із закінченням строку дії договору оренди земельної ділянки, укладеного з фермерським господарством «Закарпатшампіньйон» (Агро Свалява) 22.05.2015 року, зареєстрованим в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 22.08.2015 року, номер запису про інше речове право:10932386, яке на час розгляду заяви не припинене. Станом на дату прийняття рішення підпунктом 5 пункту 27 розділу X Перехідних положень Земельного кодексу України забороняється передача у приватну власність земельної ділянки згідно заяви від 02.02.2024 року ОСОБА_1 . Враховуючи вищевикладене, станом на дату розгляду звернення ОСОБА_1 Свалявська міська рада не мала юридичних підстав у задоволенні заяви, оскільки: снувала діюча заборона згідно підпункт 5 пункту 27 розділу X Перехідних положень Земельного кодексу України щодо передачі у приватну власність земельних ділянок; передача у власність земельної ділянки є неможливою якщо земельна ділянка перебуває в оренді іншої особи, речове право на яке в ЄДР не припинене, внаслідок чого право власності набуло б два види: комунальна (оренда) та приватна, що суперечить вимогам пункту 3 ст. 78 Земельного кодексу України (земля в Україні може перебувати у комунальній, приватній та державній власності). Таким чином, враховуючи вищевикладене відсутні правові підстави для задоволення позову
01 жовтня 2024 року від позивача надійшла відповідь на відзив, відповідно до якої зазначено, що позивачка просить суд надати оцінку рішенню відповідача від 16.02.2024 року в частині обґрунтування такого з причин наявності рішення від 17.11.2017 року №508 та закінченням договору оренди земельної ділянки. Позивачка не ставить вимогу у скасуванні рішенні від 16.02.2024 року, вона має намір отримати неупереджений та компетентний висновок стосовно того чи такі підстави у прийнятті рішення відповідача є законними та справедливими, оскільки є обґрунтовані підстави вважати про упереджене ставлення апарату міської ради до позивачки. Тому зважаючи на аналіз наведених доводів відповідача, можна дійти висновку, що відповідач визнає наведені аргументи (у тому числі позицію Верховного Суду) стосовно того, що закінчення строку дії договору оренди земельної ділянки, відносно якої позивачка заявила своє право на безоплатну приватизацію, є якраз однією із умов для приватизації земельної ділянки, а отже вказує на помилковість висновків відповідача.
01 жовтня 2024 року ЗОАС перейшов до загального позовного провадження.
07 жовтня 2024 року від відповідача надійшли заперечення на відповідь на відзив, відповідно до яких зазначає, що позивач не підтвердив підстави щодо поновлення строку на оскарження рішення від 17.11.2017 року №508, оскільки рішення нею було отримано і подавались скарги на дане рішення до Уповноваженої Верховної Ради України з прав людини. Так всі рішення сесії Свалявської міської ради Закарпатської області від 16.02.2024 року були оприлюднені 23.02.2024 року, тому твердження Позивача, що йому стало відомо тільки 01 березня 2024 року не знайшло свого підтвердження, а дії Позивача можна розцінювати як недобросовісними. На підставі чого просить в задоволенні позову ОСОБА_1 до Свалявської міської ради Закарпатської області - відмовити повністю.
06 грудня 2024 року ухвалою ЗОАС позов в частині оскарження п.2 рішення п`ятої сесії 7 скликання Свалявської міської ради від 17.11.2017 року №508 залишено без розгляду, оскільки був поданий з пропущенням строків на звернення, встановлених ч. 2 ст. 122 КАС України.
Обставини, встановлені судом
02 лютого 2024 року ОСОБА_1 із заявою звернулась до Свалявської міської ради, де просила передати їй в приватну власність земельну ділянку для ведення фермерського господарства площею 0,61 га (кадастровий номер: 2124010100:01:002:0015), яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . Зазначила, що необхідна інформація для розгляду заяви наявна у міської ради або є у вільному доступі. Додатки - відсутні.
22 травня 2015 року між Свалявською міською радою (орендодавець) та ФГ "Закарпатшампіньйони" в особі Голови ФК Грига Ю.Ю. укладено Договір оренди земельної ділянки за адресою АДРЕСА_2 на строк 7 років.
16 лютого 2024 року рішенням 57 сесії 8 скликання Свалявської міської ради Закарпатської області від 16.02.2024 року №1626 «Про розгляд заяви громадянки ОСОБА_1 », відмовлено ОСОБА_1 у передачі у приватну власність земельної ділянки площею 0,61 га (кадастровий номер 2124010100:02:041:0015) для ведення фермерського господарства (код КВЦПЗ 01.02), яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 у зв`язку із забороною передачі у приватну власність земельних ділянок, встановленою підпунктом 5 пункту 27 розділу X Перехідних положень Земельного кодексу України та закінченням строку дії договору оренди земельної ділянки, укладеного з фермерським господарством «Агро Свалява» 22.05.2015 року, зареєстрованим в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 22.08.2015 року, номер запису про інше речове право: 10932386.
Мотиви суду та норми права, застосовані судом
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Стаття 14 Конституції України гарантує право на землю. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Дотримання встановленого порядку відведення у власність земель державної або комунальної власності становить особливий суспільний інтерес, оскільки відповідно до статті 13 Конституції України земля є об`єктом права власності Українського народу, від імені якого права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. У зв`язку з цим, важливим є суворе дотримання порядку відведення землі у власні фізичним або юридичним особам, а також забезпечити конкурентний спосіб розпорядження таким суспільним активом як земля, зокрема шляхом її продажу на торгах. Тільки такий підхід забезпечить раціональне використання землі, а також реалізацію принципу рівності перед законом та запобігання всім формам дискримінації.
Відповідно до статті 81 ЗК України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі: а) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами; б) безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності; в) приватизації земельних ділянок, що були раніше надані їм у користування; г) прийняття спадщини; ґ) виділення в натурі (на місцевості) належної їм земельної частки (паю).
За змістом статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Набуття права власності громадянами та юридичними особами на земельні ділянки, на яких розташовані об`єкти, які підлягають приватизації, відбувається в порядку, визначеному частиною першою статті 128 цього Кодексу.
Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
Положеннями підпунктів «а-б» частини 1 статті 12 ЗК України передбачено, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить: а) розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад; б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.
Згідно із частиною 6 статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають заяву до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У заяві зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До заяви додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Відповідно до частини 7 статті 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає заяву у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Тобто, виключний перелік підстав для відмови у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо надання земельної ділянки у власність визначений частиною 7 статті 118 ЗК України. При цьому, чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень статтею 118 ЗК України.
Аналізуючи доводи позовної заяви щодо протиправності прийняття відповідачем оскаржуваного рішення, суд зважає на наступне.
Подана 02 лютого 2024 року ОСОБА_1 заява, з якою звернулась до Свалявської міської ради, де просила передати їй в приватну власність земельну ділянку для ведення фермерського господарства площею 0,61 га (кадастровий номер: 2124010100:01:002:0015), яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 . із зазначенням що необхідна інформація для розгляду заяви наявна у міської ради або є у вільному доступі не відповідала вимогам частини 6 статті 118 ЗК України .
Крім того , суд враховує, що Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України №2102-IX від 24.02.2022 року, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб. Воєнний стан неодноразово продовжувався, зокрема згідно з Указом Президента України №49/2024, затвердженим Законом №3564-IX від 06.02.2024 року, з 05 години 30 хвилин 14.02.2024 року строком на 90 діб.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» №389-VIII від 12.05.2015 року воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.
Як на дату прийняття спірного рішення відповідача так і на час розгляду цієї справи у суді в Україні діє воєнний стан, правовий режим якого визначається Законом №389-VIII.
В свою чергу Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення умов для забезпечення продовольчої безпеки в умовах воєнного стану» №2145-IX від 24.03.2022 року внесено зміни, серед іншого, до Земельного кодексу України.
Розділ X «Перехідні положення» ЗК України доповнено пунктами 27 і 28. У підпункті 5 пункту 27 Розділу X «Перехідних положень» ЗК України зазначено, що безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації забороняється.
Вказані приписи підпункту 5 пункту 27 Розділу X Перехідні положення Земельного кодексу України набрали чинності з 07.04.2022 року.
З огляду на зміни, які внесені до ЗК України Законом №2145-IX, із 07.04.2022 року до припинення (скасування) воєнного стану в Україні органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації.
При цьому суд зазначає, що відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі статтею 68 Конституції України кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Водночас суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.
Вказане узгоджується з позицією Верховного Суду, викладеної у постанові від 03.08.2023 року у справі №300/3771/22.
За таких обставин, приймаючи оскаржуване рішення 57 сесії 8 скликання Свалявської міської ради Закарпатської області від 16.02.2024 року №1626 в частині відмови у передачу у приватну власність земельної ділянки площею 0,61 га (кадастровий номер 2124010100:02:041:0015) для ведення фермерського господарства (код КВЦПЗ 01.02), яка розташована за адресою: м. Свалява, вул. Робітнича, 5/1 Мукачівського району на час запровадження воєнного стану Свалявська міська рада Закарпатської області діяла у відповідності до положень підпункту 5 пункту 27 розділу «Перехідні положення» ЗК України, оскільки інших альтернативних дій вказана місцева рада не вправі була вчиняти.
Таким чином, cпірне рішення відповідача є таким, що прийняте у межах повноважень, відповідно до закону та з дотриманням встановленої процедури, та відповідає критеріям, встановленим частиною другою статті 2 КАС України, а тому не підлягає скасуванню.
Оскільки основна вимога позивача у цій справі не підлягає задоволенню, то відповідно не підлягає задоволення і похідна вимога позивача про зобов`язання Свалявську міську раду Закарпатської області на найближчій сесії після закінчення дії обмежень, що передбачені пп. 5 п. 27 розділу X Земельного кодексу України, повторно розглянути заяву ОСОБА_1 (вх.. від 02.02.2024 року) про передачу у приватну власність земельної ділянки за кадастровим номером: 2124010100:02:041:0015.
Щодо вимоги визнання рішення протиправними з мотивів закінчення строку дії договору оренди земельної ділянки, укладеного з фермерським господарством «Агро Свалява» 22.05.2015 року, зареєстрованим в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 22.08.2015 року, номер запису про інше речове право: 10932386, то дане питання повязано з дискреційними повноваженнями відповідача як органу місцевого самоврядування, який уповноважений розпоряджатися землями комунальної власності ,і адміністративний суд не може підміняти собою надане відповідачу повноваження та аналізувати зазначений мотив на предмет законності.
Згідно з частинами 1-3 статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Приписами частини другої статті 77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб`єктом владних повноважень в основу своїх дій на відповідність вимогам Земельного кодексу України та частини другої статті 2 КАС України та зважаючи на доводи адміністративного позову, суд дійшов висновку про безпідставність позовних вимог та у задоволенні яких слід відмовити.
У зв`язку з відмовою у задоволенні позову, судові витрати, у відповідності до статті 139 КАС України, не підлягають розподілу.
Керуючись статтями 14 частиною 1, 242-246 КАС України, суд
В И Р І Ш И В :
1.У задоволенні позову ОСОБА_1 до Свалявської міської ради Закарпатської області про визнання протиправним та скасування рішення Свалявської міської ради № 1626 від 16 лютого 2024 року "Про розгляд заяви громадянина ОСОБА_1 та щодо зобовязання вчинити дії - відмовити повністю.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня виготовлення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
СуддяЗ.Б.Плеханова
Повний текст рішення виготовлено та підписано 16.12.2024 року
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2024 |
Оприлюднено | 18.12.2024 |
Номер документу | 123786406 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Плеханова З.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні