Постанова
від 19.11.2010 по справі 2а-21095/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 листопада 2010 р. спра ва № 2а-21095/10/0570

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: < година >

Донецький окружний ад міністративний суд в складі:

головуючого судді Голуб В .А.

при секретарі Пітель В.М.

за участю:

представника позивача Чебаненка Є.О.,

представник відповідача не з' явивс я,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у за адресою: м. Донецьк-52, вул. 50- ї Гвардійської 17, адміністрат ивну справу за позовом Доне цького обласного відділен ня Фонду соціального захисту до Товариства з обмежено ю відповідальністю «Корпора тивні комп' ютерні системи» про стягнення адміністратив но-господарських санкцій,-

ВСТАНОВИВ:

Донецьке обласне відділен ня Фонду соціального захисту звернулося до суду з позовно ю заявою до Товариства з о бмеженою відповідальністю « Корпоративні комп' ютерні с истеми» про стягнення адміні стративно-господарських сан кцій.

В обґрунтування позову поз ивач вказав, що згідно звіту п ро зайнятість та працевлашту вання за 2009 Товариства з об меженою відповідальністю «К орпоративні комп' ютерні си стеми», що наданий до Донец ького обласного відділенн я Фонду соціального захисту середньооблікова чисельніс ть штатних працівників облік ового складу відповідача ста новила 9 осіб. Таким чином, згі дно ст. 19 Закону України «Про о снови соціальної захищеност і в України» на ТОВ «Корпорат ивні комп' ютерні системи» у 2009 році повинно бути працевла штованим 1 інвалід. Фактично ж , згідно даних, наданих підпри ємством у працювало 0 Отже, Т овариство з обмеженою відп овідальністю «Корпоративні комп' ютерні системи» не ви конало норматив по створенню 1 робочого місця по працевлаш туванню Згідно розрахунку, с ума адміністративно - господ арських санкцій за невиконан ня Товариством з обмежен ою відповідальністю «Корпор ативні комп' ютерні системи » нормативу робочих місць, пр изначених для працевлаштува ння у 2009 році, становить 3833,34 грн.

Відповідачем адміністрати вно - господарські станом н а 22 липня 2010 року не сплачені, то му на підставі ст. 20 Закону та п . 4 Постанови Кабінету України 31.01.2007 року № 70 «Про реалізацію ст атей 19 20 Закону України «Про ос нови соціальної захищеності в України», порушення термін ів сплати, тягне за собою нара хування пені, яка станом на 22 л ипня 2010 року складає 112,70 грн.

Загальна сума позову з урах уванням пені становить 3946,04 грн . Тому позивач просить стягну ти з відповідача вказану сум у боргу.

В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і.

Відповідач у судове засіда ння не з' явився. Згідно відб итку календарного штемпеля, довідки ф.20, конверт з судовою повісткою для відповідача п овернуто за закінченням терм іну зберігання 11 листопада 2010 р оку. Відповідно до ч. 4 ст. 33 Коде ксу адміністративного судоч инства України у разі ненада ння особами, беруть участь у с праві, щодо поштової адреси с удовий виклик або судове пов ідомлення надсилаються: юрид ичним особам та фізичним осо бам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця прож ивання), що зазначена в Єдином у державному юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців. У разі відсутності осіб, б еруть участь у справі, за тако ю адресою вважається, що судо вий виклик або судове повідо млення вручене належним чино м.

За таких обставин, суд вважа є можливим розглянути справу за відсутності відповідача та на підставі наявних у дока зів.

Суд, заслухавши пояснення п редставника позивача, переві ривши матеріали справи обгов оривши доводи адміністратив ного позову, встановив насту пне.

Відповідач Товариство з обмеженою відповідальніс тю «Корпоративні комп' ютер ні системи» ЄДРПОУ 13505612 зареєс троване 22.10.1997 року виконавчим к омітетом Донецької ради Донецької області, та юридич ною особою (а.с.35, 43).

09 березня 2010 року відповідач ем був наданий звіт про зайня тість працевлаштування за 2009 рік. Згідно звіту в 2009 році на п ідприємстві відповідача пра цювало 9 осіб, з них 1 повинен бу ти працевлаштований на підпр иємстві. Фактично на підприє мстві у 2009 році працювало 0 (а.с. 8).

Відповідно до листа Доне цького міського центру зай нятості 18.11.2010 року № 05-14/4788 у 2009 році відповідач інформував Дон ецький міський центр зайня тості про наявність вакантни х посад для працевлаштування у формі 3-ПН шляхом подання зв іту про наявність вільних ро бочих місць та потреби в прац івниках. Інваліди протягом 2009 року на підприємство не напр авлялися у зв' язку відсутні стю серед безробітних осіб, і нвалідами, осіб з відповідно ю освітою.

Отже, відповідачем приймал ися заходи щодо працевлаштув ання на вакантні посади у під приємстві.

Згідно ст.19 Закону України « Про основи соціальної захище ності в Україні» для підприє мств, установ, організацій, у т ому числі підприємств, орган ізацій громадських організа цій фізичних осіб, використо вують найману працю, установ люється норматив робочих міс ць для забезпечення працевла штування у 4% загальної чисель ності працюючих.

Відповідно до ст. 18 Закону Ук раїни «Про основи соціальної захищеності в Україні» забе зпечення прав на працевлашту вання та

вану роботу, в тому числі з у мовою про виконання роботи в дома, здійснюється шляхом бе зпосереднього звернення до п ідприємств, установ, організ ацій чи до державної служби з айнятості.

робочого місця здійснюєть ся переважно на підприємстві , де настала інвалідність, з ур ахуванням побажань інваліда , наявних у нього професійних навичок знань, а також рекоме ндацій медико-соціальної екс пертизи.

Підприємства, установи, орг анізації, особи, використову ють найману працю, зобов'язан і виділяти та створювати роб очі місця для працевлаштуван ня у тому числі спеціальні ро бочі місця, створювати для ни х умови праці з урахуванням і ндивідуальних програм забез печувати соціально-економіч ні гарантії, передбачені чин ним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для ор ганізації працевлаштування звітувати Фонду соціального захисту про зайнятість та пр ацевлаштування у порядку, вс тановленому Кабінетом Украї ни.

Згідно ст. 181 Закону України « Про основи соціальної захище ності в Україні» Державна сл ужба зайнятості здійснює пош ук підходящої роботи відпові дно до рекомендацій МСЕК, ная вних у інваліда та знань, з ура хуванням його побажань.

Отже, з положень Закону Укра їни «Про основи соціальної з ахищеності в Україні» не вба чається, що обов' язок підпр иємства щодо створення робоч их місць для супроводжується його обов' язком займатись пошуком для працевлаштуванн я на створені робочі місця. Та кий обов' язок статтею 18 зазн аченого Закону покладено на органи виконавчої влади з пи тань праці та соціальної пол ітики, органи місцевого само врядування, громадські орган ізації Нарахування адмініст ративно-господарських санкц ій за незайняті інвалідами р обочі місця заходом впливу д о правопорушника у сфері гос подарювання у зв'язку скоєнн ям правопорушення. Такі не мо жуть застосовуватися у разі відсутності необхідної кіль кості працевлаштованих якщо при цьому господарювання вж ив усіх передбачених Законом N 875-XII заходів для працевлаштув ання останніх, тобто коли у йо го діях відсутній склад прав опорушення. З огляду на вищез азначене, суд вважає, що відпо відач вимоги закону виконав, та в його діях немає складу пр авопорушення. У судовому зас іданні не встановлено фактів відмови відповідача у праце влаштуванні направлених на в акантні посади Враховуючи ви щевикладене, суд вважає, що ви моги позивача Донецького обласного відділення Фонду соціального захисту до Тов ариства з обмеженою відпов ідальністю «Корпоративні ко мп' ютерні системи» про стяг нення адміністративно-госпо дарських санкцій за невикона ння нормативу робочих місць для працевлаштування не підл ягають задоволенню.

Керуючись ст.ст.2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59 , 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111,112, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-18 6, 254 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову Дон ецького обласного відділе ння Фонду соціального захист у до Товариства з обмежен ою відповідальністю «Корпор ативні комп' ютерні системи » про стягнення адміністрати вно-господарських санкцій - відмовити повністю.

Постанова прийнята у нарад чій та проголошена у судовом у засіданні 19 листопада 2010 року .

Апеляційна скарга подаєть ся до адміністративного суду апеляційної через суд першо ї який ухвалив оскаржуване с удове рішення. Копія апеляці йної скарги одночасно надсил ається особою, яка подає, до су ду апеляційної Апеляційна ск арга на постанову суду першо ї подається протягом десяти днів з дня проголошення, а в ра зі складення постанови у пов ному обсязі відповідно до ст атті 160 цього Кодексу - протяго м десяти днів з дня отримання постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можлив ість отримання постанови суд у безпосередньо в суді, то дес ятиденний строк на апеляційн е оскарження постанови суду обчислюється з наступного дн я після закінчення п'ятиденн ого строку з моменту отриман ня суб'єктом владних повнова жень повідомлення про можлив ість отримання постанови суд у.

Суддя Голуб В. А.

Дата ухвалення рішення19.11.2010
Оприлюднено24.11.2010
Номер документу12383467
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-21095/10/0570

Ухвала від 06.12.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак Сергій Юрійович

Ухвала від 06.12.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак Сергій Юрійович

Ухвала від 05.12.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мироненко О.В.

Ухвала від 30.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мироненко О.В.

Ухвала від 23.12.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Постанова від 19.11.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні