Ухвала
від 16.12.2024 по справі 486/1378/21
ЮЖНОУКРАЇНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 486/1378/21

Провадження № 4-с/486/5/2024

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 грудня 2024 року м. Південноукраїнськ

Южноукраїнський міський суд Миколаївської області у складі головуючого судді Далматової Г.А., розглянувши скаргу ОСОБА_1 на дії ДРУГОГО ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ВОЗНЕСЕНСЬКОМУ РАЙОНІ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА) у цивільній справі за заявою ОСОБА_2 про видачу судового наказу про стягненя з ОСОБА_1 аліментів на утримання неповнолітньої дитини,

учасники справи: боржник ОСОБА_2 , представник боржника Сорочан В.О., стягувач ОСОБА_2 , ДРУГИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ВОЗНЕСЕНСЬКОМУ РАЙОНІ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА), представник відділу ДВС Омельченко Т.М.,

В С Т А Н О В И В:

23 жовтня 2024 року ОСОБА_1 , в інтересах якого діє представник - адвокат Сорочан В.О., звернувся до суду зі скаргою на дії ДРУГОГО ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ВОЗНЕСЕНСЬКОМУ РАЙОНІ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА) (далі - відділ ДВС), в якій просить визнати нарахування заборгованості зі сплати аліментів у виконавчому проваджені №67035813 неправомірною, скасувати постанову державного виконавця Манзенко В.В. від 11 червня 2024 року про арешт коштів боржника у зазначеному виконавчому провадженні та зобов`язати державного виконавця відділу ДВС здійснити перерахунок заборгованості зі сплати аліментів у виконавчому проваджені №67035813.

Свою позицію обґрунтовує тим, що судовим наказом Южноукраїнського міського суду Миколаївської області від 07 вересня 2021 року у справі № 486/1378/21 з ОСОБА_1 на користь ОСОБА_2 стягнуті аліменти на утримання сина ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в розмірі однієї чверті від всіх видів заробітку (доходу), але не менше 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та не більше 10 прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку, щомісячно, починаючи з 25 серпня 2021 року і до повноліття дитини.

На виконання вказаного судового наказу відділом ДВС відкрито виконавче провадження №67035813.

Нещодавно боржник у вказаному виконавчому провадженні дізнався що на його рахунки, відділом ДВС, накладено арешт. З`ясовуючи обставини накладення арешту боржник довідався що державним виконавцем Манзенко В.В., йому нарахована заборгованість зі сплати аліментів в розмірі 56966,52 грн. Вказану заборгованість боржник у виконавчому проваджені, ОСОБА_1 вважає необґрунтованою та незаконною. Сторона боржника вважає що розмір доходів боржника суттєво завищений державним виконавцем без будь-яких доказів та не відповідає доходам боржника, а тому і розрахунок заборгованості зі сплати аліментів, і постанова від 11 червня 2024 року про накладення арешту на кошти боржника є незаконною.

20 листопада 2024 року до суду надійшло заперечення щодо скарги, в якому відділ ДВС вважає доводи викладені у скарзі неприйнятними. Зазначає, що розрахунок заборгованості зі сплати аліментів сформований в АСВП, станом на 30 вересня 2024 року, на основі наявних документів (матеріалів) виконавчого провадження виходячи із фактичних доходів боржника, які відображаються в АСП за логом обміну інформацією з Державною податковою службою України.

Заборгованість за аліментами у боржника існує тривалий час і має триваючий характер, а боржник не вживає жодних дієвих заходів спрямованих на виконання рішення суду в повному обсязі, щодо утримання неповнолітньої дитини, при цьому вчиняє ряд дій, пов`язаних з відчуженням належного йому на праві власності рухомого майна.

У судове засідання боржник ОСОБА_1 не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.

Представник боржникасуду пояснив,що підчас розглядускарги державнийвиконавець надаларозрахунок вякому зазначенаінша сумазаборгованості 15000грн.,однак ідана сумазаборгованості єнезаконною.Не зрозумілоз якихпідстав дохід26тис.грн,а зквітня 20тис.грн. ОСОБА_1 не перебуваєна територіїУкраїни,однак самостійноперераховує аліментистягувачу всередньому зурахуванням середньоїзаробітної платиза даноюмісцевістю (якастановить 14631грн)-у сумі4500грн,це більшеніж на1тис.грн.Аліменти насьогодні максимальні.Не зрозумілочому державнийвиконавець береяк дохідпо місцевостів січні2024року лютому,у розміріякий складав26тис.грн.Вважає,що продажавто невраховується пристягненні аліментів. Погодився, що заробітна плата рахується середня по всьому району, однак при розрахунку аліментів, що стягуються з боржника, у даному випадку, необхідно застосовувати середню заробітну плату - 14 тис. грн., що викладено на сайті державного управління статистики.

Стягувач ОСОБА_2 суду пояснила, що виконавець сказав, що 5 тис. грн це мінімальні аліменти і на цій підставі було здійснено перерахунок. ОСОБА_1 кожного місяця сплачує аліменти приблизно у сумі 4500 грн, а до цього були суми 3500 грн і 5000 грн.

Представник відділу ДВС зазначила, що позицію викладену у запереченні підтримує. Дані для розрахунку аліментів беруться з сайту Державного управління статистики, де для Вознесенського району зазначена сума складає 20341 грн. Просила відмовити в задоволенні скарги.

Заслухавши учасників судового процесу, дослідивши докази в сукупності та матеріали цивільної справи, суд дійшов наступного висновку.

Відповідно до ч.1 ст. 2 ЦПК України, завданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.

Згідно з ст. 55, ст. 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Відповідно до положень ст.19Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 447 ЦПК України сторони виконавчого провадження мають право звернутися до суду із скаргою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця під час виконання судового рішення, ухваленого відповідно до цього Кодексу, порушено їхні права чи свободи.

Судом встановлено, що судовим наказом Южноукраїнського міського суду Миколаївської області від 07 вересня 2021 року у справа № 486/1378/21 з ОСОБА_1 на користь ОСОБА_2 стягнуті аліменти на утримання сина ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в розмірі 1/4 частини з усіх видів заробітку (доходу), але не менше 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та не більше 10 прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку, щомісячно, починаючи з 25 серпня 2021 року і до повноліття дитини /а.с. 13/.

05 жовтня 2021 року зазначений судовий наказ було видано стягувачу ОСОБА_2 /а.с. 17/.

Як вбачається з розрахунку заборгованості зі сплати аліментів, станом на 17 жовтня 2024 року за боржником ОСОБА_1 наявна заборгованість у сумі 56966,52 грн /а.с. 27/.

17 жовтня 2024 року на адвокатський запит державним виконавцем відділу ДВС було повідомлено, що при складанні розрахунку заборгованості враховано інформацію наявну в матеріалах виконавчого провадження та згідно даних автоматизованої системи виконавчого провадження. Надані боржником ОСОБА_1 копії платіжних інструкцій про сплату коштів на рахунок стягувача ОСОБА_2 не враховані під час здійснення розрахунку виконавцем. На наданих копіях платіжних інструкцій відсутня інформація: номер виконавчого провадження, прізвище ім`я по-батькові стягувача, на користь кого стягнуті кошти. Стягувачу ОСОБА_2 державним виконавцем направлено запит щодо підтвердження чи спростування отриманих коштів від боржника на суму 15800 грн. Після отримання підтвердження отримання зазначених коштів, державним виконавцем буде здійснено новий розрахунок заборгованості зі сплати аліментів по ВП № 67035813 /а.с. 26/.

До скарги долучено копії платіжних інструкцій про сплату ОСОБА_1 заборгованості за виконавчим провадження № 67035813 та платіжних доручень про переказ аліментів від ОСОБА_1 , суми за якими за період з серпня 2023 року по вересень 2023 року відсутні у розрахунку заборгованості. Зокрема у серпні 2023 року сплачено 1800 грн, у вересні 3500 грн та 4000 грн, а з жовтня 2023 року по грудень 2023 року по 3500 грн /а.с. 28-40/.

Своєю заявою від 29 жовтня 2024 року ОСОБА_2 підтвердила отримання коштів у серпні 2023 року - 1800 грн, та з вересня 2023 року по грудень 2023 року по 3500 грн, згідно наданих квитанцій, як аліменти /а.с. 109/.

За даними Пенсійного фонду України ОСОБА_1 отримував дохід у 2021 2023 роках /а.с. 41-43/.

11 червня 2024 року постановою старшого державного виконавця відділу ДВС Манзенко В.В. у виконавчому провадженні № 67035813 було накладено арешт на грошові кошти/електронні грошові кошти ОСОБА_1 /а.с. 44-45/.

Представником боржника надано суду самостійний розрахунок сплати аліментів з урахуванням доходів боржника ОСОБА_1 , за період з 25 серпня 2021 року по вересень 2024 року, згідно якого сума сукопної заборгованості на вересень 2024 року складає 1081, 89 грн /а.с. 47/.

Державним виконавцем надано суду відомості Державної податкової служби України про джерела та суми доходів, нарахованих податковими агентами на користь боржників фізичних осіб /а.с. 100-105/ та розрахунок заборгованості зі сплати аліментів Боржника ОСОБА_1 станом на 19 листопада 2024 року, відповідно до якого сукупний розмір заборгованості з моменту відкриття виконавчого провадження складає 33915,58 грн, а сукупний розмір заборгованості 34500,83 грн. /а.с. 106-108/.

04 серпня 2021 року ОСОБА_1 було укладено договір купівлі-продажу належного йому транспортного засобу. За домовленістю сторін ціна транспортного засобу склала 180 тис. грн /а.с. 132-133/. Згідно повідомлення Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (філія ГСЦ МВС) зазначена угода стала підставою для відображення отримання доходу від продажу об`єкту рухомого майна зазначеною фізичною особою /а.с. 131/.

21 листопада 2024 року державним виконавцем було надано до суду розрахунок заборгованості зі сплати аліментів ОСОБА_1 станом на 20 листопада 2024 року, згідно якого з січня по березень 2024 року розмір доходу/середня заробітна плата працівника цієї місцевості - 26713,70 грн, а з травня 2024 року по жовтень 2024 року 20341 грн, що й були підставою для нарахування заборгованості. Сукупний розмір заборгованості з моменту відкриття виконавчого провадження складає 14608,92 грн /а.с. 138-140/.

Особливості виконаннясудових рішеньпро стягненняаліментів надітей визначеніСК України,Законом України «Про виконавче провадження».

Статтею 71Закону України «Про виконавче провадження» визначено порядок стягнення аліментів, зокрема, виконавець стягує з боржника аліменти у розмірі, визначеному виконавчим документом, але не менше мінімального гарантованого розміру, передбаченого СК України. За наявності заборгованості із сплати аліментів, сукупний розмір якої перевищує суму платежів за три місяці, стягнення може бути звернено на майно боржника. Звернення стягнення на заробітну плату не перешкоджає зверненню стягнення на майно боржника, якщо існує непогашена заборгованість, сукупний розмір якої перевищує суму платежів за три місяці. Визначення суми заборгованості із сплати аліментів, присуджених як частка від заробітку (доходу), визначається виконавцем у порядку, встановленому СК України. Виконавець зобов`язаний обчислювати розмір заборгованості із сплати аліментів щомісяця, а також проводити індексацію розміру аліментів відповідно до частини першої цієї статті. Виконавець зобов`язаний повідомити про розрахунок заборгованості стягувачу і боржнику у разі: 1) надходження виконавчого документа на виконання від стягувача; 2) подання заяви стягувачем або боржником; 3) надіслання постанови на підприємство, в установу, організацію, до фізичної особи - підприємця, фізичної особи, які виплачують боржнику відповідно заробітну плату, пенсію, стипендію чи інші доходи; 4) надіслання виконавчого документа за належністю до іншого органу державної виконавчої служби; 5) закінчення виконавчого провадження.

Аліменти можуть бути стягнуті за виконавчим листом за минулий час, але не більш як за десять років, що передували пред`явленню виконавчого листа до виконання (частина 1 статті 194 СК України).

Відповідно до частини 3 статті 195 СК України, розмір заборгованості за аліментами обчислюється державним виконавцем, приватним виконавцем, а у разі виникнення спору - судом.

Пунктом 4 розділу XVI Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 02 квітня 2012 року № 512/5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02 квітня 2012 року за № 489/20802 (далі Інструкція), визначено, що виконавець зобов`язаний обчислювати розмір заборгованості зі сплати аліментів щомісяця та у випадках, передбачених частиною четвертою статті 71 Закону, повідомляти про розрахунок заборгованості стягувача і боржника.

Розрахунок заборгованостіобчислюється вавтоматизованій системівиконавчого провадженняна підставівідомостей,отриманих із: звіту проздійснені відрахуваннята виплати; квитанцій (абоїх копій)про перерахуванняаліментів,наданих стягувачемчи боржником; заяв та(або)розписок стягувача; інформації просередню заробітнуплату працівникадля цієїмісцевості; інших документів, що відображають отримання боржником доходу або сплату ним аліментів.

Сума заборгованості зі сплати аліментів, присуджених як частка від заробітку (доходу), визначається виконавцем у порядку, встановленому статтею 195 СК України.

Сам розмір середньої заробітної плати, який використовується, у тому числі, і в разі застосування частини 2 статті 195 СК України, обраховується органами статистики України на підставі Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 13 січня 2004 року № 5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 січня 2004 року за №114/8713.

Аналіз цих показників свідчить про те, що вони є відмінними у різних регіонах (областях) країни та в межах регіону в залежності від економічного стану та чисельності адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто обласного або районного значення).

Метою запровадження правил частини 2 статті 195 СК України щодо показника середньої заробітної плати у даній місцевості є визначення розміру потенційного доходу, який може отримати платник аліментів безпосередньо за місцем свого проживання, та його застосування при розрахунку аліментів.

Такій меті відповідає застосування показника по тій місцевості, що найбільш відповідає адміністративно-територіальній одиниці, яка є місцем проживання платника аліментів.

Цією місцевістю у даній справі є Вознесенський район Миколаївської області.

Згідно даних з сайту Головного управління статистики у Миколаївській області (https://www.mk.ukrstat.gov.ua/) середньомісячна заробітна плата штатних працівників за IV квартал 2021 року становила 20341 грн та з того часу є незмінною.

Саме зазначена сума вказана у розрахунку заборгованості зі сплати аліментів державного виконавця від 20 листопада 2024 року за період з квітня 2024 року по жовтень 2024 року.

Також до розрахунку заборгованості внесені суми сплачені боржником згідно наданих квитанцій.

За період з серпня 2021 року по грудень 2023 року врахований дохід за місцем працевлаштування, що відповідає даним Державної податкової служби України про джерела та суми отриманих ОСОБА_1 доходів та не оскаржується стороною боржника.

Як вбачається з інформації Державної податкової служби України за І квартал 2024 року сума нарахованого доходу ОСОБА_1 становила 80000 грн. Джерелами доходу вказано Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (Філія ГСЦ МВ). Зазначена сума, розділена на кількість місяців та відображена у розрахунку заборгованості за відповідний місяць першого кварталу 2024 року.

Статтею 180 СК України встановлено, що батьки зобов`язані утримувати дитину до досягнення нею повноліття.

Згідно з частиною третьоїстатті 181 СК України за рішенням суду кошти на утримання дитини (аліменти) присуджуються у частці від доходу її матері, батька або у твердій грошовій сумі за вибором того з батьків або інших законних представників дитини, разом з яким проживає дитина.

У частині першій статті 183 СК України встановлено, що частка заробітку (доходу) матері, батька, яка буде стягуватися як аліменти на дитину, визначається судом.

Аналіз положень СК України, зокрема положень статті 81, частини третьої статті 181, частини другої статті 182, статті 183 СК України, свідчить про те, що законодавець ототожнює поняття «заробітку» та «доходу», передбачаючи можливість стягнення на користь дитини мінімального рекомендованого розміру аліментів з обох джерел отримання грошових коштів.

ЦК України також ототожнює поняття «заробітку» та «доходу», зокрема у відносинах щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю.

Відповідно до статті 81 СК України перелік видів доходів, які враховуються при визначенні розміру аліментів на одного з подружжя, дітей, батьків, інших осіб, затверджується Кабінетом Міністрів України.

У пункті 12 Переліку видів доходів, які враховуються при визначенні розміру аліментів визначені види доходів, з яких не провадиться утримання аліментів, перелік яких є вичерпним.

Утримання аліментів провадиться з суми заробітку (доходу), що належить особі, яка сплачує аліменти, після утримання з цього заробітку (доходу) податків (пункт 13 Переліку видів доходів, які враховуються при визначенні розміру аліментів).

Частиною першою статті 70 Закону України «Про виконавче провадження» встановлено, що розмір відрахувань із заробітної плати, пенсії, стипендії та інших доходів боржника вираховується із суми, що залишається після утримання податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Відповідно до підпункту 163.1.1 пункту 163.1 статті 163 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування резидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до якого включається зокрема і дохід від операцій з майном, розмір якого визначається відповідно достатті 172 цього Кодексу.

Згідно з пунктом 172.1 статті 172 Податкового кодексу України дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного року протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об`єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельні ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначені статтею121 Земельного кодексу України залежно від її призначення. Та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковуються. Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане платником у спадщину.

Таким чином, положення пункту 172.1 статті 172 ПК України містить виключення із загального правила, визначеного підпунктом 14.1.54 пункту 14.1 статті 14 ПК України щодо визначення будь-якого доходу отриманого резидентами або нерезидентам від будь-яких видів діяльності на території України, зокрема, доходу, отриманого від продажу рухомого та нерухомого майна, який підлягає оподаткуванню.

Отже, доходи боржника, які звільнені від оподаткування, не належать до бази відрахувань із заробітної плати, пенсії, стипендії та інших доходів боржника, які підлягають стягненню у виконавчому провадженні.

Загальні засади (принципи) приватного права мають фундаментальний характер й інші джерела правового регулювання, у першу чергу, акти сімейного законодавства, мають відповідати змісту загальних засад.

Це, зокрема, проявляється в тому, що загальні засади (принципи) є по своїй суті нормами прямої дії. З урахуванням вимог справедливості та розумності будь-який суб`єкт приватного права безумовно спрямовує на споживання лише такі доходи, які становлять безумовний приріст його майна (заробітна плата, гонорари, плата за надання послуг, доходи від процентів по депозитам, орендна плата тощо). Саме тому лише той дохід, який збільшує майно платника аліментів, якщо тільки він прямо не звільнений від цього Переліком видів доходів, які враховуються при визначенні розміру аліментів, має враховуватись під час визначення розміру аліментів.

Натомість, грошовий дохід, який є просто еквівалентом відчуженого платником аліментів майна, не повинен враховуватись під час визначення розміру аліментів.

Аналогічного висновку дійшов Верховний Суд у складі Об`єднаної палати Касаційного цивільного суду у постанові від 25 січня 2021 року № 758/1067/13-ц.

Отже, отримання ОСОБА_1 доходу від відчуження автомобіля, не повинно враховуватись під час визначення розміру аліментів, та, відповідно, розрахунку заборгованості з аліментів, що підлягали стягненню з ОСОБА_1 за січень березень 2024 року, а тому підлягають перерахунку, без врахування даних щодо продажу автомобіля.

Відповідно до частини 2 статті 71 Закону України «Про виконавче провадження» за наявності заборгованості із сплати аліментів, сукупний розмір якої перевищує суму платежів за три місяці, стягнення може бути звернено на майно боржника. Звернення стягнення на заробітну плату не перешкоджає зверненню стягнення на майно боржника, якщо існує непогашена заборгованість, сукупний розмір якої перевищує суму платежів за три місяці.

Відповідно до пункту 8 розділу VIII Інструкції на кошти та інші цінності боржника, що перебувають на рахунках та на зберіганні у банках чи інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг, або на електронні гроші, що зберігаються на електронних гаманцях в емітентах електронних грошей, на рахунках у цінних паперах у депозитарних установах, накладається арешт, про що виноситься постанова виконавця. У постанові зазначається сума коштів, яка підлягає арешту, з урахуванням вимог за виконавчим документом, стягнення виконавчого збору, витрат виконавчого провадження, штрафів, накладених на боржника під час виконавчого провадження, основної винагороди приватного виконавця та вказуються реквізити рахунку/електронного гаманця, на якому знаходяться кошти/електронні гроші, що підлягають арешту, або зазначається, що арешт поширюється на кошти/електронні гроші на всіх рахунках/електронних гаманцях боржника, у тому числі тих, що будуть відкриті після винесення постанови про арешт коштів.

Як вбачається з розрахунку заборгованості зі сплати аліментів станом на 20 листопада 2024 року сума аліментів, яка підлягає стягненню з ОСОБА_1 , з розрахунку заробітної плати працівника для цієї місцевості, за місяць склала 5085,25 грн., що за три місяці складає 15255,75 грн.

Сукупний розмір заборгованості і без здійснення перерахунку менше суми передбаченої частиною 2 статті 71 Закону України «Про виконавче провадження», а тому, підстави для звернення грошові кошти боржника відсутні.

З урахуванням вищенаведеного суд приходить до висновку про обґрунтованість скарги та наявності підстав для її задоволення.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 260, 447, 448, 449, 450, 451 ЦПК України,

П О С Т А Н О В И В:

Задовольнити скаргу ОСОБА_1 на дії ДРУГОГО ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ВОЗНЕСЕНСЬКОМУ РАЙОНІ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПІВДЕННОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ОДЕСА).

Визнати неправомірною нарахування заборгованості зі сплати аліментів у виконавчому проваджені № 67035813 з примусового виконання судового наказу Южноукраїнського міського суду Миколаївської області від 07 вересня 2021 року у справі №486/1378/21 про стягнення з ОСОБА_1 на користь ОСОБА_2 аліментів на утримання сина ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , в розмірі 1/4 від всіх видів заробітку (доходу), але не менше 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та не більше 10 прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку, щомісячно, починаючи з 25 серпня 2021 року і до повноліття дитини.

Скасувати постанову державного виконавця Манзенко Вікторії Валеріївни від 11 червня 2024 року про арешт коштів боржника у виконавчому провадженні №67035813 з примусового виконання судового наказу Южноукраїнського міського суду Миколаївської області від 07 вересня 2021 року у справі № 486/1378/21 про стягнення з ОСОБА_1 на користь ОСОБА_2 аліментів на утримання сина ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Зобов`язати державного виконавця відділу ДВС здійснити перерахунок заборгованості зі сплати аліментів у виконавчому проваджені №67035813 з примусового виконання судового наказу Южноукраїнського міського суду Миколаївської області від 07 вересня 2021 року у справі № 486/1378/21 про стягнення з ОСОБА_1 на користь ОСОБА_2 аліментів на утримання сина ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Ухвала може бути оскаржена до Миколаївського апеляційного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення.

Суддя Южноукраїнського

міського суду Г.А. Далматова

СудЮжноукраїнський міський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення16.12.2024
Оприлюднено19.12.2024
Номер документу123838600
СудочинствоЦивільне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —486/1378/21

Постанова від 03.02.2025

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Тищук Н. О.

Постанова від 27.01.2025

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Тищук Н. О.

Ухвала від 20.01.2025

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Тищук Н. О.

Ухвала від 13.01.2025

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Тищук Н. О.

Ухвала від 03.01.2025

Цивільне

Миколаївський апеляційний суд

Тищук Н. О.

Ухвала від 16.12.2024

Цивільне

Южноукраїнський міський суд Миколаївської області

Далматова Г. А.

Ухвала від 02.12.2024

Цивільне

Южноукраїнський міський суд Миколаївської області

Далматова Г. А.

Ухвала від 05.11.2024

Цивільне

Южноукраїнський міський суд Миколаївської області

Далматова Г. А.

Ухвала від 25.10.2024

Цивільне

Южноукраїнський міський суд Миколаївської області

Савін О. І.

Судовий наказ від 07.09.2021

Цивільне

Южноукраїнський міський суд Миколаївської області

Савін О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні