Справа № 761/44243/24
Провадження № 3/761/9614/2024
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 грудня 2024 року суддя Шевченківського районного суду міста Києва Антонюк Марина Станіславівна, розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов Департаменту формування доброчесності політичних фінансів Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, який є головою політичної партії «Нова політика», зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_1 ,
за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 21221 КУпАП,
ВСТАНОВИЛА:
ОСОБА_1 всупереч вимогам ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» порушив порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2023 рік (далі - Звіт), чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст. 212-21 КУпАП.
Так, відповідно до ст. 17 Закону Національне агентство здійснило перевірку Звіту про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (далі - Звіт) за 2023 рік, поданого політичною партією «Нова політика», ідентифікаційний код - 21693906, далі - Партія) до Єдиного державного реєстру звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру (далі - Реєстр).
За результатами перевірки відповідності відомостей, зазначених у Звіті Партії, відомостям, що містяться у реєстрах, інших інформаційно-телекомунікаційних та довідкових системах, Національним агентством встановлено неповноту інформації.
Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичнних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) Партія має 64 місцеві організації, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи.
3 них 16 місцевих організацій знаходяться на тимчасово окупованій території відповідно до переліку, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 №309 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.12.2022 за №1668/39004:
- Алуштинська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37252372;
- Білогірська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37193616;
- Донецька міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37135198;
- Донецька обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37087239;
- Енергодарська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36420977;
- Красноперекопська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37143167;
- Кримська республіканська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 26135789;
- Макіївська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37112102;
- Маріупольська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37121824;
- Мелітопольська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36968908;
- Нижньогірська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37192366;
- Новоазовська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36717488;
- Приазовська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 28042796;
- Приазовська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 38042796;
- Севастопольська регіональна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 26152664;
- Якимівська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 38087711.
Державна реєстрація Олександрійської міської організації політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36526186 скасована.
Водночас інформація про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру 47 місцевих організацій Партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, не додано до Звіту Партії за 2023 рік:
- Білопільська міська партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37601021;
- Білопільська районна партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 38020175;
- Білоцерківська міська партійна організація «Нова політика», ідентифікаційний код 37235865;
- Білоцерківська районна партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37235850;
- Біляївська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37796430;
- Бородянська районна партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36965179;
- Бучанська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36827037;
- Варвинська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36326652;
- Великомихайлівська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37838605;
- Вінницька обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33462663;
- Волинська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37319735;
- Дарницька районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37219686;
- Деснянська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 32978755;
- Дніпропетровська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 26049653;
- Єланецька районна партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36902721;
- Житомирська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33802549;
- Жовківська районна партійна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36761893;
- Закарпатська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33537120;
- Запорізька міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36576691;
- Запорізька обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37301403;
- Івано-Франківська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33860050;
- Івано-Франківська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33426819;
- Іллічівська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 39728403;
- Київська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37145379;
- Кіровоградська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37231991;
- Красноармійська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36975852;
- Львівська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33533702;
- Макарівська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37051129;
- Миколаївська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37279187;
- Оболонська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37195812;
- Полтавська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37710064;
- Регіональна партійна організація у чернівецькій області політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37533046;
- Рівненська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37131125;
- Святошинська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37310308;
- Солом?янська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37210259;
- Ставищенська районна партійна організація «Нова політика», ідентифікаційний код 36403365;
- Сумська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37430284;
- Тернопільська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 33455970;
- Фастівська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36937204;
- Фастівська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36937178;
- Харківська міська організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37092317;
- Харківська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 26148415;
- Херсонська обласна організація партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36944782;
- Хмельницька обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 26094240;
- Черкаська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36861277;
- Чернігівська обласна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 36823556;
- Чорноморська районна організація політичної партії «Нова політика», ідентифікаційний код 37561995.
Відповідно до пункту 6 розділу IV Порядку подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру, затвердженого наказом Національного агентства від 19.02.2021 №102/21 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.04.2021 №507/36129 після підписання керівниками (уповноваженими особами) Звіти місцевих організацій політичної партії, які у встановленому порядку набули статусу юридичної особи, автоматично формуються як додатки до Звіту, що подається до Національного агентства, та є його невід?ємними частинами.
Під час формування Звітів політичною партією в Реєстрі автоматично завантажується інформація про місцеві організації політичної партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи (назва ідентифікаційний код) та про звіти місцевих організацій політичної партії (назва, дата поданого звіту, файл звіту).
Таким чином, керівнику (уповноваженій особі) Партії при формуванні Звітів надається можливість перевірки переліку місцевих організацій політичної партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, та, за потреби, вчинити дії, пов?язані із організацією внесення інформації до Реєстру про відсутні місцеві організації.
Отже, неподання Партією відомостей про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру всіх місцевих організацій Партії, які в установленому порядку набули статусу юридичної особи, за 2023 рік є порушенням частин 9, 11 та 13 статті 17 Закону.
Відповідно до абзаців другого та четвертого пункту 6 розділу III Порядку проведення перевірки звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру, затвердженого наказом Національного агентства від 14.01.2021 №6/21 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.01.2021 за №117/35739, зазначене є грубим порушенням встановлених вимог щодо оформлення Звітів.
Під час перевірки відповідності відомостей, зазначених у Звіті Партії, з відомостями, що містяться у реєстрах, банках даних, інших інформаційно-комунікаційних та довідкових системах, відкритих базах даних, виявлено, що у звітному періоді здійснену державну реєстрацію змін органів управління, мети, змін у складі керівних органів, до статуту Партії та особи, яка може вчиняти дії від імені Партії, прийнятих на підставі рішень XVI Позачергового З?їзду Партії від 29.11.2023, а також змін інформації щодо здійснення зв?язку та місцезнаходження Партії.
Водночас у Звіті Партії не відображено відомості щодо спонсорських внесків на загальну суму 2 430,00 грн у вигляді оплати адміністративного збору за проведення державної реєстрації внесення змін до відомостей про Партію, у т.ч. за скорочення термінів з надання цих послуг.
Пунктом 1 частини 3, частини 4 статті 14 Закону визначено, що надання матеріальної та фінансової підтримки політичним партіям здійснюється у формі внесків на підтримку партій.
Внеском на підтримку політичної партії є грошові кошти чи інше майно, переваги, пільги, послуги, позики (кредити), нематеріальні активи, будь-які інші вигоди нематеріального або негрошового характеру, у тому числі членські внески членів політичної партії, спонсорство третіми особами заходів чи іншої діяльності на підтримку партії, товари, роботи, послуги, надані або отримані безоплатно чи на пільгових умовах ( за ціною, нижчою за ринкову вартість ідентичних або подібних робіт, товарів та послуг на відповідному ринку), отримані політичною партією, її місцевою організацією, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи.
Таким чином, не відображення у Звіті Партії за 2023 рік відомостей про отримані внески у вигляді сплати адміністративного збору за проведення державної реєстрації змін на користь Партії, у т.ч. за скорочення термінів з надання цих послуг, є порушенням частини дев?ятої статті 17 Закону та підпункту 1 пункту 10 розділу II, абзацу другого пункту 1 розділу ІІІ Положення.
У пункті 6 «Нематеріальні активи» розділу І «Майно та нематеріальні активи» Звіту Партії не відображено інформацію про наявні у власності Партії торговельні марки (прапор, розпізнавальний знак) - свідоцтво про державну реєстрацію символіки політичної партії від 15.02.2012 N? 811, інформація про які розміщена за посиланням minjust.gov.ua/dep/ddr/reestr-simvolik-gromadskih-formuvan, що є порушенням пункту 1 частини дев?ятої статті 17 Закону.
Виявлені порушення зафіксовано у Висновку про результати перевірки Звіту Партії за 2023 рік від 17.06.2024 №644, затвердженого наказом Національного агентства від 17.06.2024 №155/24, який опубліковано на офіційному вебсайті Національного агентства відповідно до вимог частини 25 статті 17 Закону.
Отже, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст. 212-21 КУпАП.
ОСОБА_1 , будучи належним чином повідомленим про дату і час судового розгляду, на неодноразові виклики суду в судове засідання не прибув. Разом з тим, до початку судового розгляду через систему «Електронний суд» надійшли письмові пояснення ОСОБА_1 , в яких останній зазначає, що за подання звітів відповідальність несе політична партія в цілому з огляду на те, що його готують численні органи партії, контрольно-ревізійна комісія, всі місцеві організації. Крім того, НАЗК покладає обов`язок подання звіту саме на політичну партію як юридичну особу, а не конкретного суб`єкта, зокрема керівника. У той же час, і положеннями Закону України «Про політичні партії України» в системному аналізі з положеннями ст. 27 КУпАП передбачено, що штраф як адміністративне стягнення може бути накладено саме на політичну партію, яка в даному випадку виступає суб`єктом адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 21221 КУпАП. Разом з тим, із скерованого на розгляд суду протоколу вбачається, що його складено саме стосовно фізичної особи - керівника партії «Нова політика», що не узгоджується із вимогами чинного законодавства.
Крім того, ОСОБА_1 вказує, що якщо в силу ст. 14 КУпАП керівника політичної партії вважати посадовою особою, відтак необхідно з`ясувати чи входить до кола його повноважень вчинення дій, які охоплюються диспозицією ст. 212-21 КУпАП. Водночас, приписами Закону не покладено на керівників партій обов`язку подавати відповідні звіти. Так само долучені до протоколу матеріали не містять й відомостей про наявність таких повноважень та обов`язків у керівника партії «Нова політика». Так, зі Статуту вбачається, що обов`язок подачі звіту лежить саме на контрольно-ревізійній комісії. Таким чином, сам голова партії самостійно звіти до НАЗК не подає. Враховуючи наведене, вважає складений стосовно нього протокол необґрунтованим та неправомірним.
Також ОСОБА_1 звернув увагу й щодо місцевих організацій, неподання звітів щодо яких так само ставиться йому у провину. Так, останній вказує, що наразі через складну ситуацію в країні неможливо тримати зв`язок зі всіма керівниками місцевих організацій. Більше того, у разі наявності будь-яких претензій до останніх - такі вимоги повинні звертатися безпосередньо до них. Голова партії не може вплинути на них, так як і не може нести відповідальність за їх дії. Наведене було неодноразово повідомлено НАЗК.
У той же час, ОСОБА_1 просив зауважити, що в діяльності Партії не має корупційних правопорушень, Партія та її організації не вели фінансової діяльності, не завдано збитків державним або суспільним інтересам, правам і свободам громадян, відсутні шкідливі наслідки, сам керівник, стосовно якого складено протокол про адміністративне правопорушення раніше до адміністративної відповідальності не притягувався, з урахуванням стану війни та з урахуванням ст. 22 КУпАП визнати правопорушення малозначним та звільнити його від адміністративної відповідальності, обмежившись усним зауваженням, а саме провадження у справі на підставі ч. 2 ст. 284 КУпАП закрити.
У той же час, ОСОБА_1 просив проводити судовий розгляд протоколу по суті без його участі.
За таких обставин, враховуючи, що ОСОБА_1 завчасно та належним чином був повідомленим про час та дату розгляду справи, у своїх письмових поясненнях просить суд розгляду складений стосовно нього протокол про адміністративне правопорушення без його участі, з метою дотримання вимог ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка гарантує право кожного на справедливий і публічний розгляд його справи впродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, а також беручи до уваги, що участь особи при розгляді справ за ст. 212-21 КУпАП не є обов`язковою, суддя вважає можливим розглянути справу за відсутності ОСОБА_1 .
Суддя, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом та правосвідомістю, а також проаналізувавши надані ОСОБА_1 письмові пояснення, прийшла до таких висновків.
Адміністративним правопорушенням (проступком) ч. 1 ст. 9 КУпАП визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Так, ст. 280 КУпАП закріплює, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Так, ст. 212-21 КУпАП передбачена відповідальність за порушення встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог.
У свою чергу, згідно з ч. 1 ст. 251 КУпАП доказами у справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Винуватість ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ст. 212-21 КУпАП підтверджується зібраними матеріалами в їх сукупності, а саме: даними протоколу про адміністративні правопорушення №50-33/420 від 01.11.2024, складеним стосовно ОСОБА_1 ; даними звіту політичної партії «Нова політика» про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2023 рік; даними висновку про результати перевірки Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від 17.06.2024; а також іншими наданими суду на дослідження доказами.
Відповідно до вимог ст. 17 Закону, політична партія зобов?язана подати до Національного агентства Звіт за відповідний квартал у паперовій формі (за підписом керівника політичної партії, засвідченим печаткою політичної партії), а також на електронному носії, який повинен містити інформацію про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру від кожної місцевої організації політичної партії, яка в установленому порядку набула статусу юридичної особи.
Відповідно до п. 1 розділу ІІ Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов?язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 28.07.2016 №2, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за №1185/29315 політичні партії щокварталу, але не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов?язані подати до Національного агентства Звіт (за підписами керівника політичної партії і головного бухгалтера (особи, відповідальної за ведення бухгалтерського обліку), засвідченими печаткою політичної партії) у паперовій формі та в електронному вигляді.
У ст. 3 Закону визначено, що політичні партії провадять свою діяльність відповідно до Конституції України, цього Закону, а також інших законів України та згідно із партійним статутом, прийнятим у визначеному цим Законом порядку.
Відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону у разі порушення політичними партіями Конституції України, цього та інших законів України до них можуть бути вжиті такі заходи: попередження про недопущення незаконної діяльності, заборона політичної партії.
Слід зазначити, що повноваження ОСОБА_1 як керівника Партії підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Враховуючи норми ст. 19 Закону, а також приписи ст.ст. 7, 9, 23, 24 КУпАП, суб`єктом вчинення правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, є керівник Партії або його уповноважена особа.
Враховуючи, що неподання Звіту політичною партією «Нова політика» за 2023 рік є порушенням вимог ст. 17 Закону, то ОСОБА_1 як керівник Партії підлягає адміністративній відповідальності за ст. 212-21 КУпАП.
У той же час, як вбачається із письмових пояснень ОСОБА_1 , останній вважає, що протокол складено не на уповноваженого суб`єкта - керівника політичної партії «Нова партія», який в силу наданих йому повноважень не подає Звіт до НАЗК. Щодо вказаних доводів суддя звертає увагу, що ч. 1 ст. 27 КУпАП встановлено, що штраф є грошовим стягненням, що накладається на громадян, посадових та юридичних осіб за адміністративні правопорушення у випадках і розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.
Відповідно до п. 1.8 роз`яснення НАЗК щодо застосування та дотримання окремих положень Закону України «Про політичні партії в Україні» стосовно фінансування та подання звітності політичних партій - звіт подається до Національного агентства за підписом керівника політичної партії (уповноваженої особи політичної партії).
Отже, саме керівник політичної партії забезпечує виконання вимог щодо дотримання порядку та строків подання щоквартальних звітів партії та своїм підписом підтверджує достовірність та повноту інформації, яка повинна бути відображена у цих звітах, відтак адміністративна відповідальність за ст. 212-21 КУпАП покладається на керівника партії як посадову особу.
У той же час, твердження ОСОБА_1 щодо можливості звільнення його від кримінальної відповідності на підставі ст. 22 КУпАП та застосування усного зауваження не враховуються суддею з огляду на таке. Так, відповідно до ст. 22 КУпАП при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням. Разом з тим, враховуючи обставини вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, та наслідки у вигляді надання неповної інформації щодо політичної партії «Нова політика», зокрема щодо не відображення відомостей щодо спонсорських внесків, наявності у власності партії торгівельної марки, інформації щодо майна, доходів, витрат та фінансових зобов`язань 47 місцевих організацій, які в установленому порядку набули статусу юридичних осіб, суддя не знаходить підстав для застосування ст. 22 КУпАП та вважає за необхідне застосувати щодо ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу.
Таким чином, суддя дійшла обґрунтованого висновку, що ОСОБА_1 всупереч вимогам ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» порушив порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за 2023 рік, а відтак, останній є винуватим у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП.
Вирішуючи питання про накладення адміністративного стягнення, суддею враховується характер вчиненого правопорушення та його наслідки, особу правопорушника, вік, майновий стан останнього.
Обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність ОСОБА_1 суддею не встановлено.
Таким чином, враховуючи викладене, приходжу до висновку про необхідність застосування до ОСОБА_1 адміністративного стягнення у виді штрафу у межах, визначених санкцією ст. 212-12 КУпАП.
Призначення саме такого адміністративного стягнення на переконання суду є необхідним і достатнім для виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, а також запобігання вчиненню нових правопорушень.
Такий вид та розмір стягнення на переконання суду не є завідомо непомірним та сприятиме виконанню завдань Кодексу України про адміністративні правопорушення.
В порядку, визначеному ст. 40-1 КУпАП та п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» суддя вважає за необхідне стягнути із ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у сумі 605 грн. 60 коп.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 4 Закону України «Про судовий збір», ст.ст. 40-1, 9, 212-21, 245, 266, 280, 283-285, 294 КУпАП, суддя
ПОСТАНОВИЛА:
ОСОБА_1 визнати винуватим у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ст. 212-21 КУпАП, та гідно з положеннями ст. 36 КУпАП накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 300 (трьохсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5 100 (п`ять тисяч сто) грн. 00 коп., на користь держави.
Стягнути із ОСОБА_1 на користь держави судовий збір в сумі 605 (шістсот п`ять) грн. 60 коп.
Роз`яснити ОСОБА_1 , що штраф має бути сплачений не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження постанови - не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
У разі несплати правопорушником штрафу в вищезазначений строк, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу та витрати на облік зазначених правопорушень.
Зобов`язати відділ державної виконавчої служби повідомити про виконання постанови шляхом повернення останньої на адресу суду з відміткою про її виконання.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги.
Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення. Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Шевченківський районний суд м. Києва.
Строк пред`явлення постанови до виконання три місяці з дня набрання постановою законної сили.
Суддя Шевченківського
районного суду міста Києва М.С. Антонюк
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2024 |
Оприлюднено | 30.12.2024 |
Номер документу | 124117456 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, що посягають на здійснення народного волевиявлення та встановлений порядок його забезпечення Порушення порядку подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру |
Адмінправопорушення
Шевченківський районний суд міста Києва
Антонюк М. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні