МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
06 січня 2025 р. № 400/3360/21 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Лісовської Н.В., розглянувши в письмовому провадженні заяву позивача про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду в адміністративній справі
за позовомОСОБА_1 , , АДРЕСА_1 до відповідачаДепартаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради, вул. Мала Морська, 19,м. Миколаїв,54001,
проСт. 382 судовий контроль,
ВСТАНОВИВ:
Судом розглянута адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 до Департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради про визнання протиправною бездіяльності щодо ненарахування та невиплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня як учаснику бойових дій за 2021 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком; зобов`язання вчинити належні дії щодо доплати недоплаченої щорічної разової грошової допомоги до 5 травня як учаснику бойових дій за 2021 рік у розмірі 7354,00 грн; стягнення 73540,00 грн моральної шкоди.
Рішенням суду від 27.07.2021 р. позовні вимоги задоволено частково. Визнано протиправною бездіяльність Департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради щодо ненарахування та невиплати ОСОБА_1 щорічної разової грошової допомоги до 5 травня як учаснику бойових дій за 2021 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком. Зобов`язано Департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради здійснити ОСОБА_1 перерахунок щорічної разової грошової допомоги до 5 травня як учаснику бойових дій за 2021 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком, з урахуванням раніше виплачених сум. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 19.10.2021 р. рішення залишено без змін.
На виконання рішення 29.11.2021 р. видано виконавчий лист, який направлено на поштову адресу позивача. Як свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення, виконавчий лист отримано 09.12.2021 р.
14.02.2024 р. позивач звернувся з заявою про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду та зобов`язання відповідача подати звіт про виконання рішення суду. Заява мотивована тим, що рішення відповідачем не виконано.
14.03.2024 р. відповідачем подано звіт про виконання рішення суду, згідно з яким у Департамента є окрема бюджетна програма «Забезпечення виконання рішень суду». ОСОБА_1 здійснено перерахунок щорічної разової грошової допомоги до 5 травня як учаснику бойових дій за 2021 рік у розмірі п`яти мінімальних пенсій за віком. Департаментом сформовано окремі списки за черговістю виконання рішень відповідно до пріоритетності спрямування коштів. ОСОБА_1 внесений до списку осіб, сплата коштів яким передбачена державним бюджетом для забезпечення виконання рішень суду. У разі надходження коштів, Департаментом буде розпочато процес виконання судового рішення. Згідно списку по особам, сплата коштів яким передбачена державним бюджетом для забезпечення виконання рішень суду, ОСОБА_1 317 у черзі.
05.04.2024 р. судом прийнято звіт Департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради про виконання рішення суду.
Однак, з квітня 2024 р. по грудень 2024 р. Позивач не отримав фактичні виплати, а відтак, за приписами ст. 382 КАС України суд, який розглянув адміністративну справу як суд першої інстанції і ухвалив судове рішення, за письмовою заявою особи, на користь якої ухвалено судове рішення і яка не є суб`єктом владних повноважень, або за власною ініціативою може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Відповідно до ст. 382-3 ч. 1 за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень суд постановляє ухвалу про прийняття або відмову у прийнятті звіту.
За приписами ст. 382-3 ч. 10 у разі неподання звіту у строк, встановлений судом, або у разі подання звіту з порушенням такого строку та за відсутності поважних причин, які унеможливили його вчасне подання, суд встановлює новий строк для подання звіту відповідно до частини третьої статті 382-1 цього Кодексу, а також накладає штраф на керівника такого суб`єкта владних повноважень.
Враховуючи викладене, суд вбачає підстави для встановлення судового контролю за виконанням рішення суду в порядку ст. 382 КАС України.
Керуючись ст. 382, 382-3 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду задовольнити.
2. Зобов`язати Департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради до 06.02.2025 р. подати звіт про виконання судового рішення.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею у порядку ст. 256 КАС України.
Апеляційна скарга на ухвалу може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення в порядку, визначеному ст. 295-297 КАС України.
Ухвала підписана суддею 06.01.2025 р.
Суддя Н.В. Лісовська
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.01.2025 |
Оприлюднено | 09.01.2025 |
Номер документу | 124259534 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Інші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Лісовська Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні