КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 січня 2025 року м. Кропивницький Справа № 340/7155/24
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Савонюка М.Я., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинення певних дій,-
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (надалі позивач) звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області (надалі відповідач), у якому просить, з урахуванням уточнених позовних вимог:
-визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України у Харківській області щодо зарахування суми заробітку (доходу) з нульовими показниками за період роботи з 01.07.2015 р. по 08.11.2016 р. у ТОВ «ФАРТ» та не включення для обчислення пенсії сум заробітної плати (доходу) за періоди роботи у ТОВ «ФАРТ» з 01.07.2015 по 08.11.2016 згідно записів у трудовій книжці з урахуванням сум доходів, вказаних в індивідуальних відомостях застрахованої особи (форма ОК-5) ОСОБА_1 ;
-зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Харківській області провести перерахунок призначеної ОСОБА_1 пенсії за віком, для обчислення якої врахувати суми заробітної плати (доходу), вказані в індивідуальних відомостях про застраховану особу (форма ОК-5) ОСОБА_1 за періоди роботи у ТОВ «ФАРТ» з 01.07.2015 р. по 08.11.2016 р., замість сум заробітку (доходу) з нульовими показниками за вказаний період;
-зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Харківській області провести ОСОБА_1 виплату недоплачених сум пенсії з дати призначення пенсії - 28 липня 2021 року.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 05.08.2022 визнано протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України у Харківській області щодо не зарахування до його страхового стажу періодів роботи з 01.07.2015 по 08.11.2016, а також зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України у Харківській області зарахувати до страхового стажу такі періоди.
Вказує, що відповідач, виконуючи вказане рішення суду протиправно зарахував суми заробітку (доходу) за періоди роботи з 01.07.2015 по 08.11.2016 у ТОВ «ФАРТ» з нульовими показниками.
Наголошує, що відповідач повинен був проводити обчислення (перерахунок) його пенсії, зарахувавши показники заробітної плати (доходів) згідно індивідуальних відомостей про застраховану особу (Форма ОК-5), оскільки порушення страхувальником вимог законодавства щодо порядку та строків сплати страхових внесків тягне негативні наслідки лише щодо самого страхувальника (зокрема, у вигляді сплати недоїмки, штрафних санкцій та пені) та не може мати негативних наслідків для застрахованої особи у вигляді не зарахування до страхового стажу періоду роботи, протягом якого такій особі нараховувалася заробітна плата, на яку у свою чергу нараховувалися страхові внески, проте не з вини застрахованої особи страхові внески не були зараховані на відповідні рахунки.
З цих підстав просить позов задовольнити.
Відповідач надав суду відзив на позовну заяву, у якому заперечив проти задоволення позовних вимог.
На обгрунтування заперечень зазначає, що на виконання рішення Харківського окружного адміністративного суду від 05.08.2022 у справі №520/4273/22 ОСОБА_1 проведено перерахунок пенсії за віком з урахуванням зазначеного у рішенні суду періоду страхового стажу відповідно до Закону України від 09.07.2003 №1058-IV «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» (далі Закон №1058-IV). При цьому, зобов`язань щодо врахування заробітної плати за цей період судом на головне управління не покладено, заробітна плата за визначений судом період стажу з 01.07.2015 по 08.11.2016 з причини відсутності сплати страхових внесків була зарахована нулем.
Звертає увагу, що за даними електронної пенсійної справи позивача з питанням щодо зарахування суми заробітної плати (доходу), які вказані в індивідуальних відомостях про застраховану особу (форма ОК-5), позивач не звертався. До того ж у позові позивач також не зазначає про звернення до управління з цим питанням.
Вказує, що за даними персоніфікованого обліку на даний час ТОВ «ФАРТ» має заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, тому з питання погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску позивач має звертатися до вказаного суб`єкта господарювання та до Головного управління Державної податкової служби України у Харківській області.
Наголошує, що Головним управлінням Пенсійного фонду України в Харківській області заява позивача про перерахунок пенсії не розглядалася, рішення про відмову в перерахунку пенсії управлінням не приймалося, тому підстави для визнання протиправними дій Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області, а так само зобов`язання провести перерахунок позивачу пенсії з підстав вказаних у позові відсутні.
З цих підстав просить відмовити у задоволенні позову.
06.11.2024 разом із позовною заявою позивачем подано суду заяву про звільнення його від сплати судового збору за подання позовної заяви.
02.12.2024 позивачем подано до суду заяви про усунення недоліків позовної заяви та про поновлення строку звернення до суду.
Будь-яких інших клопотань від учасників справи не надходило.
08.11.2024 ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду позовну заяву було залишено без руху. У задоволенні клопотання ОСОБА_1 про звільнення сплати судового збору за подання позову у справі №340/7155/24 відмовлено. Встановлено позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви тривалістю не більше 10 днів з дня вручення ухвали.
06.12.2024 ухвалою суду позовну заяву в частині позовних вимог щодо зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області провести перерахунок пенсії та виплату недоплачених сум пенсії з 28.07.2021 по 01.05.2024 повернуто позивачу.
06.12.2024 ухвалою суду відкрито провадження в адміністративній справі в частині позовних вимог щодо перерахунку пенсії з 02.05.2024, розгляд постановлено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Установивши фактичні обставини справи, на які посилаються сторони як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши та оцінивши докази, проаналізувавши норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд приходить до наступних висновків.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Харківській області та отримує пенсію за віком відповідно до Закону №1058-IV.
Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 05.08.2022 у справі №520/4273/22 визнано протиправною бездіяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Харківський в області щодо незарахування до страхового стажу періодів роботи ОСОБА_1 з 01.07.2015 по 08.11.2016. Зобов`язано Головне управління Пенсійного фонду України в Харківський області зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 періоди роботи з 01.07.2015 по 08.11.2016 (а.с. 16-18).
На виконання вказаного рішення суду позивачеві здійснений перерахунок пенсії з урахуванням вказаних періодів, однак у зв`язку з несплатою Товариством з обмеженою відповідальністю «ФАРТ» соціальних внесків, заробітна плата за період з 01.07.2015 по 08.11.2016 включена нульовим значенням, що відповідачем не заперечується.
Листом від 13.11.2024 №2000-0308-8/198669 Головне управління Пенсійного фонду України в Харківський області повідомило представнику позивача, що оскільки судовим рішенням не покладено зобов`язань щодо зарахування до середньомісячного заробітку для обчислення пенсії сум заробітної плати, розрахунок пенсії позивачу проведено при страховому стажі 39 років 6 місяців 23 дні із зарахуванням «нулем» заробітної плати за період з 01.07.2015 по 08.11.2016, внаслідок чого розмір пенсії зменшується. З огляду на зазначене, за результатами виконання рішення Харківського окружного адміністративного суду від 05.08.2022 у справі №520/4273/22, прийнято рішення від 26.07.2023 №204650011601 про продовження виплати пенсії ОСОБА_1 у попередньому розмірі (а.с. 47-48).
Згідно індивідуальних відомостей про застраховану особу форми ОК-5 у період з 01.07.2015 по 08.11.2016 позивач отримував щомісяця заробітну плату у Товаристві з обмеженою відповідальністю «ФАРТ» (код ЄДР 24287638). Зокрема, у липні 2015 року - 2270,00 грн, серпні 2015 року 2320,00 грн, вересні 2015 року 2320,00 грн, жовтні 2015 року 2320,00 грн, листопаді 2015 року 2350,00 грн, грудні 2015 року 2350,00 грн, січні 2016 року - 2350,00 грн, лютому 2016 року - 2350,00 грн, березні 2016 року - 2350,00 грн, квітні 2016 року - 2350,00 грн, травні 2016 року - 2350,00 грн, червні 2016 року 2450,00 грн, липні 2016 року - 2450,00 грн, серпні 2016 року - 2450,00 грн, вересні 2016 року - 2450,00 грн, жовтні 2016 року - 2450,00 грн та листопаді 2016 року 668,18 грн, однак страхові внески у вказаний період за позивача не сплачувались (а.с. 13-15).
Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.
Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, особливості призначення, перерахунку і виплати пенсій врегульовано Законом України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування від 09.07.2003 №1058-IV.
Статтею 1 Закону №1058-ІV визначено, що пенсія - щомісячна пенсійна виплата в солідарній системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, яку отримує застрахована особа в разі досягнення нею передбаченого цим Законом пенсійного віку чи визнання її інвалідом, або отримують члени її сім`ї у випадках, визначених цим Законом; пенсіонер - особа, яка відповідно до цього Закону отримує пенсію, довічну пенсію, або члени її сім`ї, які отримують пенсію в разі смерті цієї особи у випадках, передбачених цим Законом.
Положеннями статті 9 Закону №1058-ІV встановлено, що відповідно до цього Закону в солідарній системі призначаються такі пенсійні виплати: 1) пенсія за віком; 2) пенсія по інвалідності; 3) пенсія у зв`язку з втратою годувальника.
Частиною 1 статті 24 Закону №1058-IV страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону №1058-IV страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом, а також даних, включених на підставі цих документів до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Згідно із абзацом 2 частини 4 статті 26 Закону №1058-ІV наявність страхового стажу, передбаченого частинами першою третьою цієї статті, який дає право на призначення пенсії за віком, визначається на дату досягнення особою відповідного віку і не залежить від наявності страхового стажу на дату звернення за призначенням пенсії.
Відповідно до статті 41 Закону №1058-ІV до заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії враховуються:
1) суми виплат (доходу), отримуваних застрахованою особою після набрання чинності цим Законом, з яких згідно з цим Законом були фактично нараховані (обчислені) та сплачені страхові внески в межах встановленої законодавством максимальної величини заробітної плати (доходу), з якої сплачуються страхові внески, а після набрання чинності Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" - максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, визначеної відповідно до закону;
2) суми виплат (доходу), отримуваних застрахованою особою до набрання чинності цим Законом, у межах сум, на які відповідно до законодавства, що діяло раніше, нараховувалися внески на державне соціальне страхування або збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, а за періоди до запровадження обмеження максимального розміру заробітної плати (доходу), з якої сплачувалися зазначені внески (збір), - у межах сум, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, включалися до заробітної плати, з якої обчислювалася пенсія відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення", і не перевищують 5,6 розміру середньої заробітної плати в Україні на день отримання зазначених сум;
Для осіб, які у період до запровадження обмеження максимального розміру заробітної плати (доходу), з якої сплачувалися внески на державне соціальне страхування або збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, отримували заробітну плату (дохід) за результатами роботи, термін виконання якої перевищував календарний місяць, до заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії враховуються суми виплат (доходу), які відповідно до законодавства, що діяло раніше, включалися до заробітної плати, з якої обчислювалася пенсія відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення", і не перевищують 5,6 розміру середньої заробітної плати в Україні, у розрахунку на кожний місяць виконання роботи. Перелік таких осіб, а також порядок визначення для них заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії встановлюється Кабінетом Міністрів України.
3) суми заробітної плати (доходу), визначені виходячи із здійсненої застрахованою особою доплати, передбаченої частиною третьою статті 24 цього Закону;
4) суми заробітної плати (доходу), визначені виходячи із сплачених страхових внесків за договором про добровільну сплату страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.
Відповідно до частини 6 статті 20 Закону №1058-IV, страхувальники зобов`язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.
Згідно з частиною 12 статті 20 Закону №1058-IV страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків.
Відповідно до частини 3 статті 24 Закону №1058-IV страховий стаж обчислюється в місяцях. Неповний місяць роботи, якщо застрахована особа підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню або брала добровільну участь у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови, що сума сплачених за цей місяць страхових внесків є не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.
Якщо сума сплачених за відповідний місяць страхових внесків є меншою, ніж мінімальний страховий внесок, цей період зараховується до страхового стажу як повний місяць за умови здійснення в порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду, відповідної доплати до суми страхових внесків таким чином, щоб загальна сума сплачених коштів за відповідний місяць була не меншою, ніж мінімальний страховий внесок.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08 липня 2010 року №2464-VI (далі - Закон №2464-VI) платниками єдиного внеску є, зокрема, підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством.
Згідно з частинами 11 та 12 статті 9 Закону №2464-VI у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом. Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
З огляду на положення частин першої та другої статті 24 Закону №1058-IV, законодавцем визначено дві обов`язкові умови для включення стажу роботи особи до страхового стажу, а саме:
1) особа підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню;
2) сплата страхових внесків у сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Як вказано у частині другій статті 24 Закону №1058-IV, даними, за якими територіальними органами Пенсійного фонду України обчислюється страховий внесок, зокрема й щодо сплати страхових внесків, є дані, що містяться в системі персоніфікованого обліку в системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування.
За загальним правилом, несвоєчасна сплата підприємством страхових внесків, за умови підтвердження роботи особи на такому підприємстві, отримання заробітної плати та утримання з неї єдиного соціального внеску, а також не внесення відомостей по спеціальному стажу не повинна порушувати законні права та інтереси позивача, зокрема, порушувати його право на належне пенсійне забезпечення, оскільки, обов`язок своєчасної сплати страхових внесків до пенсійного фонду покладено на роботодавця, а тому їх несплата не може позбавляти працівників права на зарахування періоду роботи до страхового стажу, фактично позбавляючи особу права власності на пенсію в належному розмірі.
Подібна правова позиція була висловлена Верховним Судом у постановах від 27.03.2018 у справі №208/6680/16-а, від 24.05.2018 у справі №490/12392/16-а та від 20.03.2019 у справі №688/947/17.
Той факт, що за спірний період роботодавець не сплачував страхові внески не може бути підставою для незарахування до страхового стажу позивача вказаного періоду роботи, оскільки відповідальність за несплату страхових внесків несе підприємство-страхувальник, в якому працює застрахована особа.
Внаслідок невиконання роботодавцем обов`язку по сплаті внесків до Пенсійного фонду України, позивач фактично позбавлений соціальної захищеності та пенсійного стажу за вказаний період, що є неприпустимим та таким, що суперечить основним конституційним засадам в сфері соціального захисту.
Відповідна правова позиція висловлена Верховним Судом у постановах від 24.05.2018 у справі №490/12392/16-а, від 30.12.2021 у справі №348/1249/17.
Як встановлено судом, згідно з індивідуальними відомостями про застраховану особу (форма ОК-5) відомості про сплату страхових внесків за позивача у період з 01.07.2015 по 08.11.2016 відсутні, однак містять дані про суми заробітної плати з спірний період. Тому, такі суми заробітної плати, з огляду на викладене вище, мали бути враховані відповідачем при перерахунку його пенсії після зарахування спірного періоду до трудового стажу позивача на виконання рішення суду та при подальших перерахунках його пенсії.
Суд зазначає, що фактично внаслідок невиконання роботодавцем - ТОВ «ФАРТ», обов`язку по сплаті внесків до Пенсійного фонду України позивач позбавлений соціальної захищеності та пенсійного стажу за час роботи, що є неприпустимим та таким, що суперечить основним конституційним засадам в сфері соціального захисту.
Суд наголошує, що позивач не повинен відповідати за неналежне виконання підприємством-страхувальником свого обов`язку щодо належної сплати страхових внесків, а отже, наявність заборгованості підприємства зі страхових внесків не може бути підставою для не зарахування до страхового стажу при визначенні права позивача на пенсію цього періоду роботи.
Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що Головним управлінням Пенсійного фонду України в Харківській області протиправно включено до розрахунку середнього заробітку ОСОБА_1 заробітну плату за період з 01.07.2015 по 08.11.2016 з нульовим значеннями.
Згідно із частиною другою статті 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб?єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб?єктів владних повноважень.
Статтею 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.
Таким чином, суд вважає, що ефективним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області провести перерахунок та виплату з 02.05.2024 призначеної ОСОБА_1 пенсії за віком, для обчислення якої врахувати суми заробітної плати (доходу), вказані в індивідуальних відомостях про застраховану особу (форма ОК-5) за періоди роботи у ТОВ «ФАРТ» з 01.07.2015 по 08.11.2016.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На розвиток зазначених положень Конституції України частиною другою статті 2 КАС України визначені критерії законності рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, яким є відповідач.
Таким чином, дії відповідача не відповідають критеріям правомірності, обґрунтованості, добросовісності та розсудливості, встановленим в частині другій статті 2 Кодексу адміністративного судочинства, порушують права та законні інтереси позивача.
Згідно з частинами першою, другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі КАС України) кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідачем не доведено правомірність своїх дій, натомість з матеріалів справи вбачається порушення прав позивача.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає, що порушені права позивача підлягають захисту шляхом повного задоволення позову.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, суд стягує на користь позивача судовий збір у сумі 1211,20 грн за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 241 246, 250 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинення певних дій задовольнити.
Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, щодо зарахування суми заробітку (доходу) ОСОБА_1 з нульовими показниками за період роботи з 01.07.2015 по 08.11.2016 у ТОВ «ФАРТ» та не включення для обчислення пенсії сум заробітної плати (доходу) за періоди роботи у ТОВ «ФАРТ» з 01.07.2015 по 08.11.2016 згідно записів у трудовій книжці з урахуванням сум доходів, вказаних в індивідуальних відомостях застрахованої особи (форма ОК-5).
Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області провести перерахунок та виплату з 02.05.2024 призначеної ОСОБА_1 пенсії за віком, для обчислення якої врахувати суми заробітної плати (доходу), вказані в індивідуальних відомостях про застраховану особу (форма ОК-5) за періоди роботи у ТОВ «ФАРТ» з 01.07.2015 по 08.11.2016.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області (код ЄДРПОУ 14099344, майдан Свободи, 5, Держпром, під`їзд 3, поверх 2, місто Харків, Харківська область, 61022) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) судовий збір у сумі 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) грн 20 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 20 січня 2025 року.
Повне найменування учасників:
Позивач - ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ).
Відповідач Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області (код ЄДРПОУ 14099344, майдан Свободи, 5, Держпром, під`їзд 3, поверх 2, місто Харків, Харківська область, 61022).
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду М.Я. САВОНЮК
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.01.2025 |
Оприлюднено | 22.01.2025 |
Номер документу | 124533676 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
М.Я. САВОНЮК
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні