номер провадження справи 14/35/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
16.01.2025 Справа № 908/1734/22
м.Запоріжжя Запорізької області
Господарський суд Запорізької області у складі судді Сушко Л.М. розглянувши заяву Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, 04119, м. Київ, вул. Кошиця, 3
до банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю Солді Інфініті, 69063, м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 11, код ЄДРПОУ 43144891
ліквідатор Литвиненко Сергій Сергійович (свідоцтво №2055 від 14.01.2022 року, адреса: АДРЕСА_1 )
про визнання грошових вимог в розмірі 169 912,71 грн.
За участю представників сторін: від Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків Урєкє А.В.
УСТАНОВИВ:
Ухвалою господарського суду Запорізької області від 03.11.2022. відкрито провадження у справі №908/1734/22 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Солді Інфініті, 69063, м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 11, код ЄДРПОУ 43144891. Визнані грошові вимоги кредитора - Приватного підприємства Рурал Інформ, 04086, м. Київ, вул. Бугорна, 9 до боржника на суму 83 310,00 грн. - 1 черга задоволення вимог кредиторів, на суму 750 000,00 грн. - 4 черга задоволення вимог кредиторів. Введено процедуру розпорядження майном, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Клименка Олександра Юрійовича.
03.11.2022. за №69473 у встановленому законодавством порядку оприлюднено повідомлення про відкриття справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Солді Інфініті, 69063, м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 11, код ЄДРПОУ 43144891.
Постановою господарського суду Запорізької області від 04.04.2023. Товариство з обмеженою відповідальністю Солді Інфініті визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Клименка Олександра Юрійовича.
Ухвалою суду від 06.02.2024. відсторонено арбітражного керуючого Клименка Олександра Юрійовича від виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю Солді Інфініті. Новим ліквідатором призначено арбітражного керуючого Литвиненка Сергія Сергійовича (свідоцтво №2055 від 14.01.2022 року, адреса: АДРЕСА_1 ).
13.09.2024. до господарського суду в порядку статті 45 Кодексу України з процедур банкрутства надійшла заява Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків з грошовими вимогами до боржника в загальному розмірі 169 912,71 грн.
Ухвалою суду від 30.09.2024. заяву Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків прийнято та призначено до розгляду в засіданні господарського суду 15.10.2024. о/об 11-20 год. Зобов`язано розпорядника майна - надати повідомлення про розгляд заяви з грошовими вимогами до боржника з нормативним та документальним обґрунтуванням, повідомлення також направити заявнику, докази направлення надати суду.
15.06.2024. від ліквідатора надійшло повідомлення про розгляд заяви з грошовими вимогами до боржника, у якому зокрема зазначено наступне: як вказує Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків у свої заяві про визнання кредиторських вимог, оскільки ТОВ «СОЛДІ ІНФІНІТІ» не було сплачено суми грошового зобов`язання, визначеного у податковому повідомленні рішення від 25.04.2024 N941/Ж10/31-00-07-01-03-25 протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем отримання вищезазначеного податкового повідомлення-рішення, в інтегрованій картці платника податків з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (ккдб 14010100) нараховано пеню за період з 14.05.2024 по 10.06.2024 на загальну суму 169 912,71 грн. При цьому, пеня за період з 01.12.2021 по 13.05.2024, відповідно до вимог чинного законодавства, не була нарахована. З аналізу змісту вбачається що пеня на податкове повідомлення-рішення (форма «Р») N941/Ж10/31-00-07-01-03-25 - була нарахована не правомірно, з огляду на наступне: Нарахування пені є незаконним у зв`язку з відкриттям провадження у справі про банкрутство № 908/1734/22 від 03.11.2022. Попри це, нарахування пені розпочалося лише з 14.05.2024, що прямо суперечить законодавству. Відповідно до закону, такі дії щодо нарахування пені повинні бути припинені, оскільки вони не узгоджуються з нормами права, які регулюють процеси банкрутства. Отже, вимоги Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків у суми 169 912,71 гривень, можна вважати не обґрунтованими.
У судовому засіданні 15.10.2024. оголошувалась перерва до 31.10.2024.
У судове засідання 31.10.2024. представники сторін не з`явилися, про час та місце розгляду справи повідомлені своєчасно та належним чином.
30.10.2024. від Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, яке обґрунтовано наступним: Протокольною ухвалою Господарського суду Запорізької області від 15.10.2024 по справі № 908/1734/22 призначено судове засідання щодо розгляду кредиторських вимог Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (далі - Центральне МУ ДПС по роботі з ВПП) на 31.10.2024 о 11:20. Також, вищезазначеною ухвалою судом було зобов`язано Центральне МУ ДПС по роботі з ВПП надати до суду: детальний розрахунок пені, інформацію про період виникнення даної заборгованості та інші докази на підтвердження правомірності нарахування пені. На виконання протокольної ухвали ухвалою Господарського суду Запорізької області від 15.10.2024 по справі № 908/1734/22, Центральне МУ ДПС по роботі з ВПП вважає доцільним зазначити, що витребовувані судом документи станом на 30.10.2024 відсутні у повному обсязі, у зв`язку з чим є необхідність відкладення судового засідання по справі № 908/1734/22, призначеного на 31.10.2024 о 11:20.
Ухвалою суду від 31.10.2024. розгляд заяви Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків відкладено на 14.11.2024 о/об 11-20. Зобов`язано Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків у строк до 14.11.2024. надати суду детальний розрахунок заявленої пені на суму 169 912,71 грн., інформацію про період виникнення даної заборгованості та інші докази на підтвердження правомірності нарахування пені.
14.11.2024. від Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, яке обґрунтовано наступним: 12.11.2024 відбулося засідання Комісії з супроводження судових справЦентрального МУ ДПС по роботі з ВПП щодо розгляду питання виникнення та нарахування пені та подальшої позиції контролюючого органу в суді. За результатами якого, не вдалось отримати остаточне рішення, тому, задля повторного вивчення цього питання, засідання Комісії було відкладено до 22.11.2024. У цей же час Центральне МУ ДПС по роботі з ВПП, вважає доцільним додати, що уповноважений представник Центрального МУ ДПС по роботі з ВПП не може бути присутнім на судовому засіданні посправі № 908/1734/22, призначеного на 14.11.2024 о 11:20, оскільки, на час проведення цього судового засідання, уповноважений представник Центрального МУ ДПС по роботі з ВПП буде знаходитися на судовому засіданні в Житомирському окружному адміністративному суді, а інші представники Центрального МУ ДПС по роботі з ВПП, з відповідними повноваженнями, знаходяться на лікарняному.
Ухвалою суду від 14.11.2024. розгляд заяви Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків відкладено на 28.11.2024 о/об 11-00. Зобов`язано Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків у строк до 28.11.2024. надати суду детальний розрахунок заявленої пені на суму 169 912,71 грн., інформацію про період виникнення даної заборгованості та інші докази на підтвердження правомірності нарахування пені.
У зв`язку з неявкою у судове засідання представників сторін, необхідністю витребування додаткових доказів, ухвалою суду від 28.11.2024. засідання у справі №908/1734/22 відкладено на 16.01.2025. о 12-00. Повторно зобов`язано Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків у строк до 16.01.2025. надати суду детальний розрахунок заявленої пені на суму 169 912,71 грн., інформацію про період виникнення даної заборгованості та інші докази на підтвердження правомірності нарахування пені.
У судове засідання 16.01.2025. ліквідатор не з`явився, про час та місце розгляду справи повідомлений своєчасно та належним чином.
На виконання ухвали Господарського суду Запорізької області від 14.11.2024. по справі № 908/1734/22, від Центрального МУ ДПС по роботі з ВПП надійшли додаткові пояснення у справі.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши присутніх представників сторін. судом встановлено наступне:
Згідно ч. 4 статті 60 Кодексу України з процедур банкрутства у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів.
Так, свої грошові вимоги до боржника заявник обгрунтовує наступними обставинами: Центральним МУ ДПС по роботі з ВПП було проведено документальну позапланову перевірку ТОВ «СОЛДІ ІНІФІНІТІ» з питань, що свідчать про порушення податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинах з ТОВ «ЗАХІДСОЦПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 44229660) за період з 01.10.2021 по 30.01.2021.
Документальною позаплановою невиїзною перевіркою встановлено порушення ТОВ «СОЛДІ ІНФІНІТІ» п. 44.1 ст. 44, п. 198.1, п. 198.2, п.198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 200.1, п. 200.2, п. 200.4, ст. 200, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України (далі ПК України), а саме: завищено податковий кредит на суму ПДВ по взаємовідносинам з ТОВ «ЗАХІДСОЦПОСТАЧ» на загальну суму 13 709 888,00 грн., у тому числі за жовтень 2021 року у сумі 382 500,00 грн., за листопад 2021 року у сумі 13 327 388,00 грн.
За результатами документальної позапланової невиїзної перевірки складено акт від 15.03.2024 № 521/Ж5/31-00-07-01-03-20/43144891 та винесено податкові повідомлення-рішення по податку на додану вартість від 25.04.2024 № 941/Ж10/31-00- 07-01-03-25 на загальну суму 20 564 832,00 грн. та від 25.04.2024 № 940/Ж10/31-00- 07-01-03-25 на загальну суму 7 100,00 грн.
Згідно з п.129.1. п. 129.1 ст. 129 ПК України нарахування пені розпочинається при нарахуванні контролюючим органом податкового зобов`язання у встановлених цим Кодексом випадках, не пов`язаних з проведенням перевірки, або при нарахуванні контролюючим органом грошового зобов`язання, визначеного за результатами перевірки, починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків такого зобов`язання, визначеного в податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом.
Відповідно до пункту 521 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.
Згідно зі змінами внесеними Законом України від 30.06.2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», який набрав чинності з 01.08.2023, Податковий кодекс України доповнено підпунктом 69.37 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ, а саме, що тимчасово, на період з 1 серпня 2023 року до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 2102-IX, у разі сплати платником податків протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем отримання податкового повідомлення-рішення, суми податкового зобов`язання, нарахованого за результатами документальних перевірок, які були відновлені або розпочаті з 1 серпня 2023 року та завершені до дня припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року N 2102-IX, штрафні (фінансові) санкції (штрафи), нараховані на суму такого податкового зобов`язання, вважаються скасованими, а пеня не нараховується.
Сума грошового зобов`язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні, вважається неузгодженою до моменту повної сплати податкового зобов`язання, визначеного в такому податковому повідомленні-рішенні, але не пізніше ніж протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем отримання платником податків такого податкового повідомлення-рішення.
Сума податкового зобов`язання, сплаченого у порядку, передбаченому цим підпунктом, не підлягає оскарженню.
Оскільки ТОВ «СОЛДІ ІНФІНІТІ» не було сплачено суми грошового зобов`язання, визначеного у податковому повідомленні рішення від 25.04.2024 № 941/Ж10/31-00-07- 01-03-25 протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем отримання вищезазначеного податкового повідомлення-рішення, в інтегрованій картці платника податків з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт,послуг) (ккдб 14010100) нараховано пеню за період з 14.05.2024 по 10.06.2024 на загальну суму 169 912,71 грн. При цьому, пеня за період з 01.12.2021 по 13.05.2024, відповідно до вимог чинного законодавства, не була нарахована.
На підставі викладеного вище, заявник просить суд задовольнити заяву Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про кредиторські вимоги у сумі 169 912,71 гривень.
Наслідки визнання боржника банкрутом визначені положеннями статті 59 Кодексу України з процедур банкрутства, відповідно до частини першої якої з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом; скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.
Господарський суд враховує висновок, викладений в постанові Верховного Суду у складі палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду від 19.01.2021 у справі №916/4181/14, відповідно до якого боржник у справі про банкрутство, щодо якого ухвалене рішення про визнання його банкрутом, має право на легітимне очікування бути звільненим від податкового обов`язку щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), термін сплати яких настав у період після прийняття постанови про визнання боржника банкрутом.
Легітимні очікування боржника безпосередньо випливають із частини другої статті 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Характеристика очікувань боржника як легітимних поєднує в собі їх законність, яка зумовлена реалізацією особою належного їй суб`єктивного права, та обґрунтованість, тобто зумовлену законом раціональність сподівань учасників суспільних відносин.
Звільнення від обов`язку щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), термін сплати яких настав у період після прийняття постанови про визнання боржника банкрутом, передбачено законом (частина перша статті 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, частина перша статті 59 Кодексу України з процедур банкрутства), що в свою чергу зумовлює раціональне сподівання такого боржника на те, що після встановлення його неплатоспроможності у нього не виникають додаткові зобов`язання. Причому на такі сподівання боржника не впливають вчинені ліквідатором непослідовні дії з подання звітності до податкового органу.
З дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури у нього не виникає обов`язку зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), які були нараховані за період після визнання боржника банкрутом, оскільки положеннями частини першої статті 38 Закону про банкрутство, які аналогічні за змістом положенням частини першої статті 59 Кодексу України з процедур банкрутства, передбачено підставу для припинення обов`язку боржника, якого визнано банкрутом, щодо обчислення та сплати податків і зборів (обов`язкових платежів). Самостійне подання ліквідатором звітності до податкового органу не є винятком з цього правила (п. 10.1 постанови Верховного Суду у складі палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду від 19.01.2021 у справі №916/4181/14).
Пунктом 1.3. статті 1 Податкового Кодексу України визначено, що цей Кодекс не регулює питання погашення податкових зобов`язань або стягнення податкового боргу з осіб, на яких поширюються судові процедури, визначені Кодексом України з процедур банкрутства, з банків, на які поширюються норми Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб", проведення комплексних перевірок з метою виявлення фінансових рахунків та погашення зобов`язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (крім особливостей функціонування єдиного рахунку, подання звітності щодо суми нарахованого єдиного внеску), зборів на обов`язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.
Таким чином, у справі про банкрутство, з моменту визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, порядок погашення податкових зобов`язань або стягнення податкового боргу з такого боржника регулюється законодавством про банкрутство та враховуючи вимоги статті 59 Кодексу України з процедур банкрутства, у визнаного судом боржника банкрутом не виникає обов`язку зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів) (котрі нараховані після моменту визнання боржника банкрутом), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури. Подібного за змістом висновку дійшов Верховний Суд в постанові від 14.08.2019 у справі № 913/412/16.
Верховний Суд у складі судової палати для розгляду справ про банкрутство у постанові від 17.01.2024 у справі №903/51/20 зазначив наступне: положеннями податкового законодавства визначено обов`язок платника податків подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, за кожний встановлений Податковим кодексом України звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню та обов`язок самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПК України для подання податкової декларації.
Отже, для цілей розгляду грошових вимог податкового органу до боржника у справі про банкрутство та кваліфікації їх як конкурсних чи поточних, моментом виникнення грошових вимог податкового органу в розумінні Кодексу України з процедур банкрутства слід вважати перший день несплати боржником податку, що настає за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом України для подання податкової декларації за відповідним податком.
У даному випадку, на переконання суду, слід встановити момент виникнення грошових вимог податкового органу за кожним несплаченим боржником та заявленим контролюючим органом податком, який (момент) пов`язується із першим днем несплати боржником податку, що настає за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом України, для подання податкової декларації.
Як вказує Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків у свої заяві про визнання кредиторських вимог, оскільки ТОВ «СОЛДІ ІНФІНІТІ» не було сплачено суми грошового зобов`язання, визначеного у податковому повідомленні рішенні від 25.04.2024 №941/Ж10/31-00-07-01-03-25 протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем отримання вищезазначеного податкового повідомлення-рішення, в інтегрованій картці платника податків з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (ккдб 14010100) нараховано пеню за період з 14.05.2024 по 10.06.2024 на загальну суму 169 912,71 грн. При цьому, пеня за період з 01.12.2021 по 13.05.2024, відповідно до вимог чинного законодавства, не була нарахована.
Про те, що нарахування пені на загальну суму 169 912,71 грн. Центральним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків було здійснено саме за період з 14.05.2024 по 10.06.2024., також свідчить доданий до заяви Розрахунок пені, обчисленої на виявлені органом ДПС суми занижень податкових зобов`язань.
Крім того, суд звертає увагу податкової на приписи ст. 41 Кодексу України з процедур банкрутства якими передбачено, що мораторій на задоволення вимог кредиторів - зупинення виконання боржником грошових зобов`язань і зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов`язань та зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію.
Мораторій на задоволення вимог кредиторів вводиться одночасно з відкриттям провадження (проваджень) у справі про банкрутство, про що зазначається в ухвалі господарського суду.
Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів, зокрема, не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов`язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій, не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов`язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.
Дія мораторію припиняється з дня закриття провадження у справі про банкрутство.
Отже, заявлені Центральним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків кредиторські вимоги до банкрута, що становлять пеню нараховану за період з 14.05.2024 по 10.06.2024 на загальну суму 169 912,71 грн., виникли під час дії мораторію та після визнання боржника банкрутом, що суперечать ч. 3 ст. 41 та ч. 1 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства, тому дані вимоги підлягають відхиленню повністю.
Керуючись ст. ст. 2, 45, 60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
Грошові вимоги Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, 04119, м. Київ, вул. Кошиця, 3 до Товариства з обмеженою відповідальністю Солді Інфініті, 69063, м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 11, код ЄДРПОУ 43144891 на суму 169 912,71 грн. відхилити.
Копію ухвали надіслати кредитору, ліквідатору.
Ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, відповідно до ч.1 ст.235 ГПК України. Повний текст ухвали буде складено протягом 5-ти днів з дня оголошення вступної та резолютивної частин ухвали.
Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 10 днів з дня її проголошення за правилами, визначеними ст. ст. 256-259 ГПК України.
Повний текст ухвали, відповідно до ст. 233 ГПК України, складено 21.01.2025.
Суддя Л.М. Сушко
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 16.01.2025 |
Оприлюднено | 23.01.2025 |
Номер документу | 124557204 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Сушко Л.М.
Господарське
Центральний апеляційний господарський суд
Чередко Антон Євгенович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні