Ухвала
від 28.01.2025 по справі 200/11695/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

про поновлення строку звернення до суду

28 січня 2025 року Справа №200/11695/21

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Аканова О.О., в порядку письмового провадження перевіривши звіт управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2021 року у справі №200/11695/21, -

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2021 у справі №200/11695/21 визнано протиправними дії управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради (місцезнаходження: 84500, Донецька область, м.Бахмут, вул.Б.Горбатова, 57, код ЄДРПОУ 25953178) щодо невиплати компенсації ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) відповідно до положень Закону України Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплат від 19.10.2000 року №2050 та зобов`язано управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради (місцезнаходження: 84500, Донецька область, м.Бахмут, вул.Б.Горбатова, 57, код ЄДРПОУ 25953178) виплатити ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) компенсацію втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків виплати страхових виплат за період з 11 вересня 2012 по 07 вересень 2020 відповідно до Закону України від 19.10.2000 №2050-ІІІ Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати та Порядку проведення компенсації громадянам страти частини грошових доходів у зв`язку з порушенням термінів їх виплати, затвердженого постановою КМУ від 21.02.2001 №159.

Додатковим рішенням від 14 грудня 2021 року стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради (місцезнаходження: 84500, Донецька область, м.Бахмут, вул.Б.Горбатова, 57, код ЄДРПОУ 25953178) на користь ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) витрати на правничу допомогу в розмірі 2000 грн.

Ухвалою суду від 30 вересня 2024 року продовжено управлінню праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради строк на 3 місяці для подання звіту про виконання судового рішення Донецького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2021 у справі №200/11695/21.

Від управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради до суду надійшла заява про виконання ухвали суду, якій зазначено, що компенсація втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати ОСОБА_1 . Управлінням розрахована правильно, у відповідності з діючим законодавством України, її загальний розмір за період з 11.09.2012 по 07.09.2020 складає 8940,01 грн.

Щодо виплати нарахованої, але не виплаченої компенсації втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків страхових виплат в сумі 8940,01 грн. зазначили, що з 09.01.2023 до теперішнього часу надаються заявки до Департаменту щодо потреби в бюджетних асигнуваннях для забезпечення грошових зобов`язань, які виникли на підставі рішення на користь стягувача, за бюджетною програмою за КПКВК 2501290 «Забезпечення виконання рішень суду». Також листом від 14.11.2024 № 05/3033 Управління звернулось до Департаменту щодо виділення додаткових асигнувань з метою забезпечення своєчасних розрахунків по борговим зобов`язанням на користь ОСОБА_1 .

Як вбачається з розрахунку розміру компенсації втрати частини доходів ОСОБА_1 за період з 11.09.2012 по 07.09.2020 відповідно до рішення Донецького окружного адміністративного суду від 25.11.2021 (на виконання ухвали Донецького окружного адміністративного суду від 30.09.2024) сума грошового доходу (допомоги по догляду за дитиною до 3-х років), нарахованого Соломахіній за рішенням суду від 09.06.2020 складає: вересень 2012 - 42,67 грн. жовтень 2012 - 61,01 грн., листопад 2012 - 61,01 грн., грудень 2012 - 76,01 грн., січень 2013 - 74,01 грн., лютий 2013 - 74,01 грн., березень 2013 - 747,56 грн., квітень 2013 - 747,56 грн., травень 2013 - 747,56 грн., червень 2013 - 747,56 грн., липень 2013 - 747,56 грн., серпень 2013 - 747,56 грн., вересень 2013 - 352,89 грн., жовтень 2013 - 170,75 грн., загальна сума : 5397,72 грн.

Загальна сума компенсації за період з 11.09.2012 по 07.09.2020 складає: (42,67 х 165,8) : 100 = 70,75 грн.; жовтень 2012: (61,01 х 165,8) : 100 = 101,15 грн.; листопад 2012: (61,01 х 166,0) : 100 = 101,28 грн.; грудень 2012: (76,01 х 165,5) : 100 = 125,80 грн.; січень 2013: (74,01 х 165,0) : 100 = 122,12 грн.; лютий 2013: (74,01 х 165,30) : 100 = 122,34 грн.; березень 2013: (747,56 х 165,3) : 100 = 1235,72 грн.; квітень 2013: (747,56 х 165,3) : 100 = 1235,72 грн.; травень 2013: (747,56 х 165,0) : 100 = 1233,47 грн.; червень 2013: (747,56 х 165,0) : 100 = 1233,47 грн.; липень 2013: (747,56 х 165,3) : 100 = 1235,72 грн.; серпень 2013: (747,56 х 167,1) : 100 = 1249,17 грн.; вересень 2013: (352,89 х 167,1) : 100 = 589,68 грн.; жовтень 2013: (170,75 х 166,1) : 100 = 283,62 грн. Всього 8940,01 грн.

До звіту про виконання судового рішення ОСОБА_1 надано:

- лист від 05.10.2024 №05/2716;

- інформація щодо потреби в бюджетних асигнуваннях для забезпечення грошових зобов`язань, які виникли на підставі рішень на користь стягувача за бюджетною програмою за КПКВК 2501290 "Забезпечення виконання рішень суду" по управлінню соціального захисту населення Бахмутської міської ради станом на 05.10.2024 року;

- лист від 04.11.2024 № 05/2953;

- інформація щодо потреби в бюджетних асигнуваннях для забезпечення грошових зобов`язань, які виникли на підставі рішень на користь стягувача за бюджетною програмою за КПКВК 2501290 "Забезпечення виконання рішень суду" по управлінню соціального захисту населення Бахмутської міської ради станом на 05.11.2024 року;

- лист від 06.12.2024 № 05/3192;

- інформація щодо потреби в бюджетних асигнуваннях для забезпечення грошових зобов`язань, які виникли на підставі рішень на користь стягувача за бюджетною програмою за КПКВК 2501290 "Забезпечення виконання рішень суду" по управлінню соціального захисту населення Бахмутської міської ради станом на 05.12.2024 року;

- лист від 04.10.2024 № 01/2718, адресований директору Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації, в якому управлінням соціального захисту населення Бахмутської міської ради повідомлено про застосування судового контролю за виконанням судового рішення та виділення асигнування за бюджетною програмою КПКВК 2501290 «Забезпечення виконання рішень суду» КЕКВ 2730 в розмірі 9848,01 грн. з метою забезпечення своєчасних розрахунків по борговим зобов`язанням на користь ОСОБА_1 ;

- лист від 14.11.2024 № 05/3033, адресований директору Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації, в якому управлінням соціального захисту населення Бахмутської міської ради повідомлено про застосування судового контролю за виконанням судового рішення та виділення асигнування за бюджетною програмою КПКВК 2501290 «Забезпечення виконання рішень суду» КЕКВ 2730 в розмірі 9848,01 грн. з метою забезпечення своєчасних розрахунків по борговим зобов`язанням на користь ОСОБА_1 ;

- розпорядження від 07.10.2024 року.

Розглянувши поданий управлінням праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради звіт про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2021 року у справі №200/11695/21, суд дійшов до наступного.

Ухвалою суду від 05 червня 2024 року заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду в адміністративній справі №200/11695/21 задоволено частково; застосовано судовий контроль за виконанням судового рішення у справі №200/11695/21, шляхом зобов`язання управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради подати до Донецького окружного адміністративного суду звіт про виконання рішення Донецького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2021 у справі №200/11695/21 в частині виплати компенсації втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків виплати страхових виплат за період з 16 жовтня 2013 по 07 вересень 2020 року ОСОБА_1 , у тримісячний строк з дня набрання ухвалою законної сили; в іншій частині заяви відмовлено.

Ухвалою суду від 30 вересня 2024 року продовжено управлінню праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради строк на 3 місяці для подання звіту про виконання судового рішення Донецького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2021 у справі №200/11695/21.

Відповідно до статті 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України; судове рішення є обов`язковим до виконання; держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку; контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.

Конституційний Суд України зазначив, що складовою права кожного на судовий захист є обов`язковість виконання судового рішення (абзац третій пункту 2.1 мотивувальної частини Рішення від 26 червня 2013 року № 5-рп/2013). Це право охоплює, зокрема, законодавчо визначений комплекс дій, спрямованих на захист і відновлення порушених прав, свобод, законних інтересів фізичних та юридичних осіб, суспільства, держави (пункт 2 мотивувальної частини Рішення від 13 грудня 2012 року № 18-рп/2012); невиконання судового рішення загрожує сутності права на справедливий розгляд судом (пункт 3 мотивувальної частини Рішення від 25 квітня 2012 року № 11-рп/2012).

Також, Конституційний Суд України у Рішенні від 26 червня 2013 року взяв до уваги практику Європейського суду з прав людини (далі - ЄСПЛ), який, зокрема, у пункті 43 рішення у справі Шмалько проти України (заява № 60750/00, від 20 липня 2004 року) вказав, що право на виконання судового рішення є складовою права на судовий захист, передбаченого статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, для цілей якої виконання рішення, ухваленого будь-яким судом, має розцінюватися як складова частина судового розгляду.

Крім того, у Рішенні від 15 травня 2019 року № 2-р(II)/2019 Конституційний Суд України з посиланням на практику ЄСПЛ підкреслив, що визначене статтею 6 Конвенції право на суд було б ілюзорним, якби правова система держави допускала, щоб остаточне обов`язкове судове рішення не виконувалося на шкоду одній зі сторін; і саме на державу покладено позитивний обов`язок створити систему виконання судових рішень, яка була б ефективною як у теорії, так і на практиці, і гарантувала б їх виконання без неналежних затримок; ефективний доступ до суду включає право на те, щоб рішення суду було виконане без невиправданих затримок; держава та її державні органи відповідальні за повне та своєчасне виконання судових рішень, які постановлені проти них (пункт 84 рішення у справі Валерій Фуклєв проти України від 7 червня 2005 року, заява № 6318/03; пункт 43 рішення у справі Шмалько проти України від 20 липня 2004 року, заява № 60750/00; пункти 46, 51, 54 рішення у справі Юрій Миколайович Іванов проти України від 15 жовтня 2009 року, заява № 40450/04; пункт 64 рішення у справі Apostol v. Georgia від 28 листопада 2006 року, заява № 30779/04).

На підставі аналізу статей 3, 8, частин першої та другої статті 55, частин першої та другої статті 129-1 Конституції України в системному взаємозв`язку Конституційний Суд України в пункті 2.1 мотивувальної частини Рішення від 15 травня 2019 року № 2-р(II)/2019 констатував, що обов`язкове виконання судового рішення є необхідною умовою реалізації конституційного права кожного на судовий захист, тому держава не може ухилятися від виконання свого позитивного обов`язку щодо забезпечення виконання судового рішення задля реального захисту та відновлення захищених судом прав і свобод, законних інтересів фізичних та юридичних осіб, суспільства, держави. Позитивний обов`язок держави щодо забезпечення виконання судового рішення передбачає створення належних національних організаційно-правових механізмів реалізації права на виконання судового рішення, здатних гарантувати здійснення цього права та обов`язковість судових рішень, які набрали законної сили, що неможливо без їх повного та своєчасного виконання.

Схожі висновки Конституційний Суд України зробив у рішеннях від 1 березня 2023 року у справі № 2-р(ІІ)/2023 (щодо рівноправності сторін під час судового контролю за виконанням судового рішення) та від 19 квітня 2023 року у справі № 4-р(ІІ)/2023 (щодо особових даних у судовому рішенні).

Відповідно до частини першої, другої статті 13 Закону України Про судоустрій і статус суддів судове рішення, яким закінчується розгляд справи в суді, ухвалюється іменем України.

Судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Обов`язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається законом.

Відповідно до статті 14 КАС України судове рішення, яким закінчується розгляд справи в адміністративному суді, ухвалюється іменем України.

Судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими та службовими особами, фізичними та юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.

Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, установлену законом.

Аналогічні положення містяться в статті 370 КАС України, відповідно до якої судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.

Отже, обов`язковість виконання судового рішення є важливою складовою права особи на справедливий суд, що гарантоване статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, та однією з основних засад судочинства, визначених статтею 129-1 Конституції України, а також статтями 14 та 370 КАС України.

Зазначені висновки узгоджуються із правовою позицією Верховного Суду, висловленою у постановах від 23 квітня 2020 року у справі №560/523/19, від 1 лютого 2022 року у справі 420/177/20 та від 18 травня 2022 року у справа №140/279/21.

Подібний підхід був застосований Верховним Судом у постанові від 26 січня 2021 року у справі №611/26/17, у якій Суд зазначив, що обов`язковість судового рішення є важливою складовою права особи на справедливий суд, що гарантовано статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, та однією з основних засад судочинства, визначених статтями 129, 129-1 Конституції України, статтями 2, 14, 370 КАС України та статтею 13 Закону України Про судоустрій і статус суддів. Обов`язковість судового рішення означає, що таке рішення буде виконано своєчасно (у розумні строки), належним чином (у спосіб, визначений судом) та у повному обсязі (у точній відповідності до приписів мотивувальної та резолютивної частин рішення).

Також суд зазначає, що в адміністративному судочинстві обов`язковість виконання судового рішення має особливо важливе значення, оскільки, виходячи із завдань адміністративного судочинства щодо ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, судовий захист може вважатися ефективним лише за умови своєчасного та належного виконання судового рішення, зазвичай, боржником в якому є держава в особі її компетентних органів, а тому адміністративні суди, які, здійснюючи судовий контроль та застосовуючи інші пов`язані процесуальні засоби, повинні максимально сприяти реалізації конституційної засади обов`язковості судового рішення.

Вищенаведені висновки узгоджуються із позицією Верховного Суду, викладеною в постанові від 1 лютого 2022 року у справі №420/177/20 та ухвалах від 26 січня 2021 року у справі №611/26/17, від 7 лютого 2022 року у справі №200/3958/19-а, від 24 липня 2023 року у справі №420/6671/18 та від 1 травня 2023 року у справі № 520/926/21.

Як зазначено в пункті 1 розділу ІІ Рекомендацій Rec(2003)16, Комітету Міністрів Ради Європи (КМРЄ) Щодо виконання рішень адміністративних і судових органів у сфері адміністративного права, держави-члени мають забезпечити виконання судових рішень в межах розумного строку; вони мають уживати всіх необхідних заходів згідно з законом з метою надання цим рішенням повної сили; у разі, якщо адміністративний орган не виконує судового рішення, слід передбачити відповідну процедуру, що дозволяє домагатися виконання такого рішення, зокрема за допомогою судової заборони або пені.

Відповідно до пункту 55 Висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів (КРЄС) Щодо якості судових рішень з метою забезпечення ефективності правосуддя, усі країни повинні мати процедури забезпечення виконання рішень.

Відповідно до ч.1 ст. 382 КАС України, суд, який розглянув адміністративну справу як суд першої інстанції і ухвалив судове рішення, за письмовою заявою особи, на користь якої ухвалено судове рішення і яка не є суб`єктом владних повноважень, або за власною ініціативою може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Відповідно до ч.2 ст.382-1 КАС України за наслідками розгляду заяви суд постановляє ухвалу про її задоволення або відмову у задоволенні та зобов`язання суб`єкта владних повноважень подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Відповідно до ч.1 ст. 382-3 КАС України за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень суд постановляє ухвалу про прийняття або відмову у прийнятті звіту, яку може бути оскаржено в апеляційному порядку за правилами частини п`ятої статті 382-1 цього Кодексу.

Відповідно до ч.11 ст. 382-3 КАС України якщо суд прийняв звіт про виконання судового рішення, але суб`єктом владних повноважень відповідне судове рішення виконано не в повному обсязі, суд одночасно встановлює новий строк для подання звіту відповідно до частини третьої статті 382-1 цього Кодексу.

Також суд враховує критерії Європейського суду з прав людини, що встановлюють, чи має звинувачення кримінальний характер, широко відомі як, критерії Енгеля (Engel and оthers v. Netherlands, заява № 5100/71) (передбачають необхідність суду врахування: кваліфікації правопорушення згідно з національним законодавством, характеру правопорушення та суворості покарання, якому обвинувачений ризикує бути підданий), а також вид та суворість покарання стосовно фізичної особи та, відповідно, необхідність застосування судом у цій справі при визначенні такого виду адміністративної відповідальності максимальних стандартів доказування, гарантуючи конституційні принципи рівності та змагальності.

Відповідно до ч. 2 ст. 121 КАС України встановлено, що встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду.

Метою продовження процесуального строку, установленого судом, є сприяння особі в реалізації процесуального права та/або виконанні процесуального обов`язку. Доцільність продовження процесуального строку обумовлюється рівнем ймовірності, наскільки таке продовження буде ефективним в контексті не тільки реалізації особою процесуального права та/або виконанні процесуального обов`язку, а й правової визначеності учасників матеріально-правових відносин, спір між якими вирішується із застосуванням процесуальних засобів.

Управлінням праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради в заяві про встановлення судового контролю вказано, що ОСОБА_1 нараховано компенсацію втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків виплати страхових виплат за період з 11 вересня 2012 по 07 вересень 2020, а тому суд вважає за необхідне прийняти звіт в цій частині.

З огляду на викладене та керуючись ч.11 ст.382-3 КАС України, суд вважає за необхідне відмовити у прийнятті звіту та продовжити управлінню праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради процесуальний строк для подання звіту про виконання судового рішення в частині зобов`язання управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради виплатити ОСОБА_1 компенсацію втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків виплати страхових виплат за період з 11 вересня 2012 по 07 вересень 2020 відповідно до Закону України від 19.10.2000 №2050-ІІІ Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати та Порядку проведення компенсації громадянам страти частини грошових доходів у зв`язку з порушенням термінів їх виплати, затвердженого постановою КМУ від 21.02.2001 №159 в розмірі 8940,01 грн.

Керуючись ст. ст. 121, 248, 256, 382, 382-1, 382-3 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

У Х В А Л И В:

Прийняти звіт управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради про виконання судового рішення Донецького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2021 у справі №200/11695/21 в частині нарахування компенсації втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків виплати страхових виплат за період з 11 вересня 2012 по 07 вересень 2020 року.

Продовжити управлінню праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради строк на 3 місяці для подання звіту про виконання судового рішення Донецького окружного адміністративного суду від 25 листопада 2021 у справі №200/11695/21 в частині зобов`язання управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради виплатити ОСОБА_1 компенсацію втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків виплати страхових виплат за період з 11 вересня 2012 по 07 вересень 2020 відповідно до Закону України від 19.10.2000 №2050-ІІІ Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв`язку з порушенням строків їх виплати та Порядку проведення компенсації громадянам страти частини грошових доходів у зв`язку з порушенням термінів їх виплати, затвердженого постановою КМУ від 21.02.2001 №159 в розмірі 8940,01 грн.

Попередити управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради, що звіт повинен відповідати вимогам частин другої та третьої статті 382-2 Кодексу адміністративного судочинства України.

Звернути увагу управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради, що суд згідно положень статті 382-3 Кодексу адміністративного судочинства України:

- відмовляє у прийнятті звіту, якщо суб`єктом владних повноважень не наведено обґрунтовані обставини, які ускладнюють виконання судового рішення, або заходи, які вживаються ним для виконання судового рішення, на переконання суду, є недостатніми для своєчасного та повного виконання судового рішення; якщо звіт подано без додержання вимог частин другої та/або третьої статті 382-2 цього Кодексу;

- у разі постановлення ухвали про відмову у прийнятті звіту суд накладає на керівника суб`єкта владних повноважень штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а також додатково може встановити новий строк подання звіту відповідно до частини третьої статті 382-1 цього Кодексу або за власною ініціативою розглянути питання про зміну способу і порядку виконання судового рішення;

- у разі неподання звіту у строк, встановлений судом, або у разі подання звіту з порушенням такого строку та за відсутності поважних причин, які унеможливили його вчасне подання, суд встановлює новий строк для подання звіту відповідно до частини третьої статті 382-1 цього Кодексу, а також накладає штраф на керівника такого суб`єкта владних повноважень.

Копію ухвали направити на адресу учасників справи.

За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень суд постановляє ухвалу про прийняття або відмову у прийнятті звіту, яку може бути оскаржено в апеляційному порядку за правилами частини п`ятої статті 382-1 цього Кодексу.

Оскарження ухвали не зупиняє її виконання.

Ухвалу суду про відмову у задоволенні заяви може бути оскаржено в апеляційному порядку до суду апеляційної інстанції. Постанова суду апеляційної інстанції за результатами перегляду ухвали є остаточною і оскарженню не підлягає.

Суддя О.О. Аканов

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.01.2025
Оприлюднено30.01.2025
Номер документу124722954
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них сімей із дітьми

Судовий реєстр по справі —200/11695/21

Ухвала від 28.01.2025

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 05.06.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 21.09.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 11.07.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 14.12.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Рішення від 25.11.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 26.10.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

Ухвала від 29.09.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Аканов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні