ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
28 січня 2025 рокуЛьвівСправа № 140/2773/24 пров. № А/857/17645/24
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
судді-доповідача -Обрізка І. М.суддів -Судової-Хомюк Н. М. Шинкар Т. І.
розглянувши у письмовому провадженні в м. Львові клопотання ОСОБА_1 про накладення штрафу на керівника ГУНП у Волинській області за неналежне виконання судового рішення у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Ліквідаційної комісії УМВС України у Волинській області, Головного управління Національної поліції у Волинській області про визнання протиправним та скасування акту, зобов`язання вчинити дії,
встановив:
ОСОБА_1 (надалі позивач) вернувся з адміністративним позовом до Ліквідаційної комісії УМВС України у Волинській області, Головного управління Національної поліції у Волинській області про визнання протиправним та скасування акту розслідування нещасного випадку форми Н-5* від 07.02.2024 та акту №10 про нещасний випадок невиробничого характеру форми НТ*; зобов`язання повторно провести службове розслідування по факту групового нещасного випадку, що мав місце 17.01.2015 та оформити його результати відповідно до вимог Порядку №1346 і скласти акт форми Н-5* та акт форми Н-1* про нещасний випадок (у тому числі поранення); зобов`язання подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення; винести окрему ухвалу суду щодо невиконання рішення судів у справі №140/5253/21 та №140/7000/22.
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 27 червня 2024 позов задоволено частково: визнано протиправними та скасовано акти розслідування нещасного випадку форми Н-5* від 07.02.2024 та акту №10 про нещасний випадок невиробничого характеру форми НТ*; зобов`язано Ліквідаційну комісію УМВС України у Волинській області повторно провести службове розслідування по факту групового нещасного випадку, що мав місце 17.01.2015 та оформити його результати відповідно до вимог наказу МВС України від 27 грудня 2002 №1346 «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій, що сталися в органах та підрозділах системи МВС України»; зобов`язано ГУ Національної поліції у Волинській області повторно провести службове розслідування по факту групового нещасного випадку, що мав місце 17.01.2015 та оформити його результати відповідно до вимог наказу МВС України від 27 грудня 2002 №1346 «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій, що сталися в органах та підрозділах системи МВС України». В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 23 вересня 2024 скасовано рішення Волинського окружного адміністративного суду від 27 червня 2024 в частині відмови у задоволенні позовних вимог у справі №140/2773/24 та прийнято в цій частині постанову, якою адміністративний позов задоволено частково: зобов`язано ГУ Нацполіції у Волинській області повторно провести службове розслідування по факту групового нещасного випадку, який стався із начальником ІТТ Володимир-Волинського МВ УМВС України у Волинській області, майором міліції ОСОБА_1 та оформити його результати відповідно до вимог «Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій, що сталися в органах і підрозділах системи МВС України» затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 27 грудня 2002 №1346; зобов`язано ГУ Нацполіції у Волинській області скласти акт форми Н-5* та акт форми Н-1* про нещасний випадок, який стався із начальником ІТТ Володимир-Волинського МВ УМВС України у Волинській області, майором міліції ОСОБА_1 ; зобов`язати ГУ Нацполіції у Волинській області у місячний строк з дати набрання цією постановою законної сили подати звіту про її виконання. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено. Врешті рішення Волинського окружного адміністративного суду від 27 червня 2024 залишено без змін.
ГУ Нацполіції у Волинській області подало звіт, у якому зазначило, що на виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 23.09.2024 у справі №140/2773/24 Головним управлінням складено Акт розслідування нещасного випадку ( у тому числі поранення) форма Н-5* від 18.10.2024, Акт №14 про нещасний випадок ( у тому числі поранення) форма Н-1* від 18.10.2024 та Акт №15 про нещасний випадок ( у тому числі поранення), форма Н-1* від 18.10.2024, на підтвердження чого додано копії вказаних документів.
Вказаний звіт про виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 23.09.2024 надісланий ОСОБА_1 та вручений 12.11.2024, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.
Заперечень від ОСОБА_1 на поданий звіт на адресу суду не надходило. Колегія суддів звертає увагу на наявність у позивача електронного кабінету.
Ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 22.11.2024 прийнято звіт ГУ Національної поліції у Волинській області про виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 23 вересня 2024 у справі №140/2773/24.
25.11.2024 через систему «Електронний суд» ОСОБА_1 подано клопотання про накладення на керівника ГУ НП у Волинській області штрафу в розмірі сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб за неналежне виконання рішення суду і не врахування висновків судових рішень при проведенні спеціального розслідування та складання актів форми Н-5* та Н-1*.
ОСОБА_1 зазначив, що при наявності вимоги суду врахувати висновки суду встановлені судовим рішенням № 140/5253/21 і скласти акти форми Н-5* та Н-1* відповідач не визнає обставини встановлені судовими рішеннями у справах № 140/5253/21; 140/7000/22; 140/2773/24, а зазначає у актах, що комісією встановлено, що нещасний випадок стався зі мною не при виконанні службових обов`язків і лише наявність судового рішення № 140/2773/24 змушує їх скласти акти форми Н-5* та Н-1*.
Колегія суддів звертає увагу на те, що при розгляді звіту ГУ НП у Волинській області про виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 23 вересня 2024, суд в ухвалі від 22.11.2024 дійшов висновку, що в межах спірних правовідносин ГУ Нацполіції у Волинській області вчинено усі можливі і залежні від нього дії, спрямовані на своєчасне і належне виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 23.09.2024 у справі №140/2773/24, а тому звіт ГУ Нацполіції у Волинській області слід прийняти.
Підстави для застосування заходів, передбачених частиною 2 статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України, відсутні.
Враховуючи наведене вище, колегія суддів зазначає, що судом вже було надано оцінку звіту, поданому ГУ Нацполіції у Волинській області на виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 23.09.2024 у справі №140/2773/24 і суд прийшов до висновку про відсутність підстав для застосування штрафу до відповідача.
Відповідно до ст.167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити:
1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, відомості про наявність або відсутність електронного кабінету;
2) найменування суду, до якого вона подається;
3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі;
4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника;
5) підстави заяви (клопотання, заперечення);
6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення);
7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.
До заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).
Якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
Таким чином, враховуючи вище наведене, апеляційний суд приходить до висновку про залишення клопотання ОСОБА_1 про накладення штрафу на керівника ГУНП у Волинській області за неналежне виконання судового рішення у справі №140/2773/24 без розгляду, оскільки судом вже було надано оцінку поданому звіту та його прийнято.
Відтак, подане позивачем клопотання є очевидно безпідставним та необґрунтованим.
Керуючись статтями 167, 241, 243, 382 КАС України, суд,
у х в а л и в :
Клопотання ОСОБА_1 про накладення штрафу на керівника ГУНП у Волинській області за неналежне виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 23 вересня 2024 у справі №140/2773/24 повернути без розгляду.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не може бути оскаржена.
Суддя-доповідач І. М. Обрізко судді Н. М. Судова-Хомюк Т. І. Шинкар
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2025 |
Оприлюднено | 31.01.2025 |
Номер документу | 124781769 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Обрізко Ігор Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Обрізко Ігор Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні