Ухвала
від 29.01.2025 по справі 405/3812/24
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/3812/24

провадження № 1-кс/405/160/25

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29.01.2025 м. Кропивницький

слідчий суддяЛенінського районногосуду м.Кіровограда ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,представника власникамайна адвоката ОСОБА_3 ,розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Кропивницькому клопотання старшого слідчого ОВС ВРОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_4 про тимчасовийдоступ доречей ідокументів,у кримінальномупровадженні,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №12024120000000528 від 06.05.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4ст.191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

слідчий ВРЗСГСД СУГУНП вКіровоградській області ОСОБА_4 ,звернувся дослідчого суддіз клопотаннямпро тимчасовийдоступ доречей ідокументів,що знаходитьсяу володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ,юридична адреса: АДРЕСА_1 ), а саме до:документів що стосуютьсяпроведення закупівліза предметом«Генератори»,фінансово господарських відносинз ФОП« ОСОБА_5 »по укладеномудоговору підряду№ 290від 20.12.2022на постачанняджерел резервногоживлення, а саме: Положення, накази, розпорядження, рішення та інші документи, якими передбачено створення та діяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уповноваженої особи для організації та проведення процедур закупівель; накази, розпорядження, контракти, посадові інструкції, трудові договори, функціональні обов`язки та інші документи на підставі яких здійснюється призначення, переведення на посади, визначення прав та обов`язків тощо, які стосуються ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ; Документи, які знаходяться в особових справах ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , а саме автобіографія, копія паспорту та ідентифікаційного коду, ознайомлення із вимогами антикорупційного законодавства тощо; Копії аркушів журналів вхідної та вихідної кореспонденції, листування (відомостей з електронних систем документообігу) які ведуться у ІНФОРМАЦІЯ_1 та відділі закупівель за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Протоколи рішень уповноваженої особи ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо закупівлі джерел резервного живлення генераторів із застосуванням відкритих торгів та без застосування відкритих торгів за період з 01.11.2022 по 01.01.2023; Листи, запити тощо, адресовані суб`єктам господарювання щодо вартості джерел резервного живлення генераторів та відповіді по направлених листах (комерційні пропозиції); Документи та інформацію на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за договором №290 від 20.12.2022 та визначено його очікувану вартість; Документи та інформацію яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників (продавців) генераторів, а також на підставі яких визначено переможцем саме ФОП « ОСОБА_5 » з яким укладено договір №290 від 20.12.2022;

Листи адресовані ФОП « ОСОБА_5 » та « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у формі ТОВ (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з пропозицією постачання генераторів та їх відповіді на дані запити за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Протоколи, рішення з додатками, листи, службові записки та інші документи якими визначено перелік суб`єктів господарювання яким потрібно направити пропозиції щодо постачання джерел резервного живлення генераторів для подальшого здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів; Протоколи, рішення з додатками, листи, службові записки та інші документи що стосуються ФОП « ОСОБА_5 » за якими його визначено переможцем торгів та прийнято рішення про укладання з ним договорів на постачання джерел резервного живлення генераторів за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Тендерна документація, щодо проведення публічної закупівлі за предметом «Генератори 31120000-3 Генератори» та документи тендерних пропозицій учасників за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Додатки до рішення №921 від 28.11.2022 року тридцять восьмої позачергової сесії міської ради восьмого скликання, а саме доповідні записки, листи №114 від 23.11.2022, б/н від 24.11.2022, б/н від 25.11.2022 та інші, які стосуються джерел резервного живлення генераторів.

У судове засідання слідчий не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, надав до суду заяву про розгляд клопотання без його участі.

Оскільки, згідно ч. 4 ст. 163 КПК України відсутність слідчого не є перешкодою для розгляду клопотання, слідчий суддя, з урахуванням думки представника власника майна визнав можливим розглянути клопотання за даної явки та на підставі наявних доказів.

Представник власника майна адвокат ОСОБА_3 у судовому засіданні надав пояснення, згідно з якими проти клопотання слідчого заперечував. В обґрунтування своїх заперечень зазначив, що орган досудового розслідування з питання отримання вказаних в клопотанні документів раніше до виконавчого комітету не звертався, в частині того, що в кримінальному провадженні фігурує особа ОСОБА_7 не погодився, крім того вказав, що посилання слідчого на необхідність доступу слідчого до протоколів рішень уповноваженої особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , не є зрозумілою

Заслухавши пояснення представника власника майна адвоката, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин, керуючись законом, оцінивши кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення, приходить до наступних висновків.

У провадженні СУ ГУНП в Кіровоградській області знаходяться матеріали кримінального провадження №12024120000000528 від 06.05.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, згідно з матеріалами якого голова ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_6 вступив у злочинну змову з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_5 та заволоділи бюджетними коштами в сумі понад 300 тис.грн., під час виконання договору № 290 від 20.12.2022, укладеного між фізичною особою-підприємцем ОСОБА_5 та ІНФОРМАЦІЯ_5 , в особі ОСОБА_6 , на закупівлю джерел резервного живлення генераторів, в кількості 8 шт., на загальну суму 1 599 360 грн., шляхом їх придбання за завищеними цінами.

Крім того, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_5 , в особі ОСОБА_6 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », в особі директора ОСОБА_8 , укладений договір № 323 від 04.09.2019, на проведення робіт по об`єкту: «Реконструкція очисних споруд по АДРЕСА_2 , продуктивністю 200 м3/доб. (Коригування) (державний бюджет, місцевий бюджет)», на загальну суму 5 439 024 грн., під час виконання якого останні заволоділи бюджетними коштами в сумі понад 500 тис.грн.,, шляхом внесення завідомо недостовірних відомостей до офіційних документів, а саме штучно завищили об`єми фактично виконаних робіт.

Відповідно до комерційної пропозиції №06/12-01 від 06.12.2022 «Виробничо-торгівельне підприємство» ІНФОРМАЦІЯ_3 » у формі ТОВ (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) встановлено, що дане підприємство було готове поставити генератори KRAFTDELE, модель: KD126 по ціні 201000 грн. за одиницю.

Відповідно до комерційної пропозиції №78 від 06.12.2022 фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_3 ) встановлено, що даний ФОП був готовий поставити генератори KRAFTDELE, модель: KD126 по ціні 199920 грн. за одиницю.

З метою повного, всебічного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, виявлення як тих обставин, що викривають, так і ті, що виправдовують особу, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, з метою надання цим обставинам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, у кримінальному провадженні, виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) що стосуються проведення закупівлі за предметом «Генератори», фінансово господарських відносин з ФОП « ОСОБА_5 » по укладеному договору підряду № 290 від 20.12.2022 на постачання джерел резервного живлення, а саме: Положення, накази, розпорядження, рішення та інші документи, якими передбачено створення та діяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уповноваженої особи для організації та проведення процедур закупівель;

накази, розпорядження, контракти, посадові інструкції, трудові договори, функціональні обов`язки та інші документи на підставі яких здійснюється призначення, переведення на посади, визначення прав та обов`язків тощо, які стосуються ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ; Документи, які знаходяться в особових справах ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , а саме автобіографія, копія паспорту та ідентифікаційного коду, ознайомлення із вимогами антикорупційного законодавства тощо; Копії аркушів журналів вхідної та вихідної кореспонденції, листування (відомостей з електронних систем документообігу) які ведуться у ІНФОРМАЦІЯ_1 та відділі закупівель за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Протоколи рішень уповноваженої особи ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо закупівлі джерел резервного живлення генераторів із застосуванням відкритих торгів та без застосування відкритих торгів за період з 01.11.2022 по 01.01.2023; Листи, запити тощо, адресовані суб`єктам господарювання щодо вартості джерел резервного живлення генераторів та відповіді по направлених листах (комерційні пропозиції); Документи та інформацію на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за договором №290 від 20.12.2022 та визначено його очікувану вартість; Документи та інформацію яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників (продавців) генераторів, а також на підставі яких визначено переможцем саме ФОП « ОСОБА_5 » з яким укладено договір №290 від 20.12.2022; Листи адресовані ФОП « ОСОБА_5 » та « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у формі ТОВ (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з пропозицією постачання генераторів та їх відповіді на дані запити за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Протоколи, рішення з додатками, листи, службові записки та інші документи якими визначено перелік суб`єктів господарювання яким потрібно направити пропозиції щодо постачання джерел резервного живлення генераторів для подальшого здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів; Протоколи, рішення з додатками, листи, службові записки та інші документи що стосуються ФОП « ОСОБА_5 » за якими його визначено переможцем торгів та прийнято рішення про укладання з ним договорів на постачання джерел резервного живлення генераторів за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Тендерна документація, щодо проведення публічної закупівлі за предметом «Генератори 31120000-3 Генератори» та документи тендерних пропозицій учасників за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Додатки до рішення №921 від 28.11.2022 року тридцять восьмої позачергової сесії міської ради восьмого скликання, а саме доповідні записки, листи №114 від 23.11.2022, б/н від 24.11.2022, б/н від 25.11.2022 та інші, які стосуються джерел резервного живлення генераторів.

Порядок реалізації повноважень (правова процедура) слідчого, щодо витребування документів від підприємств, установ та організацій визначений главою 15 КПК України і здійснюється у формі отримання тимчасового доступу до речей і документів.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до речей і документів зазначених у клопотанні та їх вилучення не тягне негативних наслідків передбачених п. 10 ч. 1 ст. 309 КПК України.

Згідно ч.1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Відповідно до п.5 ч. 2 ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів є заходом забезпечення кримінального провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене прокурором, та подане у відповідності до ст. 160 КПК України, враховуючи позицію представника власника майна, беручи до уваги, що речі та документи, доступ до яких просить надати слідчий, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 та мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а також враховуючи, що в інший спосіб довести вказані обставини неможливо, слідчий суддя вважає, що клопотання про надання доступу до документів підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 369-372 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого ОВС ВРОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_9 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати старшому слідчому в ОВС ВР ОТЗ СУ ГУНП в Кіровоградській області майору поліції ОСОБА_4 та слідчим із числа групи слідчих у даному провадженні: ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 ,у кримінальномупровадженні,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідувань№12024120000000528від 06.05.2024,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.4ст.191 ККУкраїни, дозвіл натимчасовий доступдо речейі документів,а саме до:документів що стосуютьсяпроведення закупівліза предметом«Генератори»,фінансово господарських відносинз ФОП« ОСОБА_5 »по укладеномудоговору підряду№ 290від 20.12.2022на постачанняджерел резервногоживлення, а саме: Положення, накази, розпорядження, рішення та інші документи, якими передбачено створення та діяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , уповноваженої особи для організації та проведення процедур закупівель; накази, розпорядження, контракти, посадові інструкції, трудові договори, функціональні обов`язки та інші документи на підставі яких здійснюється призначення, переведення на посади, визначення прав та обов`язків тощо, які стосуються ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ; Документи, які знаходяться в особових справах ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , а саме автобіографія, копія паспорту та ідентифікаційного коду, ознайомлення із вимогами антикорупційного законодавства тощо; Копії аркушів журналів вхідної та вихідної кореспонденції, листування (відомостей з електронних систем документообігу) які ведуться у ІНФОРМАЦІЯ_1 та відділі закупівель за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Протоколи рішень уповноваженої особи ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо закупівлі джерел резервного живлення генераторів із застосуванням відкритих торгів та без застосування відкритих торгів за період з 01.11.2022 по 01.01.2023; Листи, запити тощо, адресовані суб`єктам господарювання щодо вартості джерел резервного живлення генераторів та відповіді по направлених листах (комерційні пропозиції); Документи та інформацію на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за договором №290 від 20.12.2022 та визначено його очікувану вартість; Документи та інформацію яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників (продавців) генераторів, а також на підставі яких визначено переможцем саме ФОП « ОСОБА_5 » з яким укладено договір №290 від 20.12.2022;

Листи адресовані ФОП « ОСОБА_5 » та « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у формі ТОВ (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з пропозицією постачання генераторів та їх відповіді на дані запити за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Протоколи, рішення з додатками, листи, службові записки та інші документи якими визначено перелік суб`єктів господарювання яким потрібно направити пропозиції щодо постачання джерел резервного живлення генераторів для подальшого здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів; Протоколи, рішення з додатками, листи, службові записки та інші документи що стосуються ФОП « ОСОБА_5 » за якими його визначено переможцем торгів та прийнято рішення про укладання з ним договорів на постачання джерел резервного живлення генераторів за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Тендерна документація, щодо проведення публічної закупівлі за предметом «Генератори 31120000-3 Генератори» та документи тендерних пропозицій учасників за період часу з 01.11.2022 по 31.12.2022; Додатки до рішення №921 від 28.11.2022 року тридцять восьмої позачергової сесії міської ради восьмого скликання, а саме доповідні записки, листи №114 від 23.11.2022, б/н від 24.11.2022, б/н від 25.11.2022 та інші, які стосуються джерел резервного живлення генераторів. З можливістю ознайомлення із оригіналами документів та вилучення належним чином завірених копій.

Строк дії ухвали визначити до 29.03.2025 року.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Оригінал ухвали виготовлено в 2-х примірниках.

Слідчий суддя ОСОБА_17

СудЛенінський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення29.01.2025
Оприлюднено03.02.2025
Номер документу124818370
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —405/3812/24

Ухвала від 29.01.2025

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 22.01.2025

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 22.01.2025

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 19.09.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Плохотніченко Л. І.

Ухвала від 29.08.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 29.08.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 26.08.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 26.08.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 20.08.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

Ухвала від 20.08.2024

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Юр'єва К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні