Герб України

Ухвала від 04.02.2025 по справі 927/1152/15

Господарський суд чернігівської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

У Х В А Л А

04 лютого 2025 року м. Чернігівсправа № 927/1152/15

Господарський суд Чернігівської області у складі судді А.С.Сидоренка, розглянувши матеріали заяви Головного управління ДПС у Чернігівській області про заміну кредитора по справі за заявою КРЕДИТОРА: Головного управління ДПС у Чернігівській області (код 43143966) 14000, м. Чернігів, вул. Реміснича, 11БОРЖНИК: Закрите акціонерне товариство «Інтерліс» (код 32094901) 14001, м. Чернігів, вул. Ціолковського, 11 18021, м. Черкаси, вул. Володимира Великого (Гагаріна), 83, кв. 29 (адреса ліквідатора Пилипенко Т.В.) (РНОКПП НОМЕР_1 )про визнання боржника банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Державною податковою інспекцією у м. Чернігові Головного управління ДФС у Чернігівській області подана заява про порушення справи про банкрутство Закритого акціонерного товариства «Інтерліс» на підставі ст. 10, 11 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (надалі Закон про банкрутство), яка ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 21.10.2015 була прийнята до розгляду.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 18.01.2016 порушено провадження у справі про банкрутство, визнано вимоги Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління ДФС у Чернігівській області до боржника в розмірі 657 691,55 грн, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Пилипенко Т.В.

Постановою Господарського суду Чернігівської області від 30.06.2016, залишеною без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 31.08.2016, припинено процедуру розпорядження майном боржника та повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого Пилипенко Т.В., боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Бандолу О.О.

Постановою Вищого господарського суду України від 02.11.2016 скасовані постанова Господарського суду Чернігівської області від 30.06.2016 та постанова Київського апеляційного господарського суду від 31.08.2016, справу передано на новий розгляд до Господарського суду Чернігівської області.

На підставі розпорядження керівника апарату Господарського суду Чернігівської області від 14.11.2016р. № 02-01/72/16 був призначений повторний автоматичний розподіл справи № 927/1152/15, внаслідок якого для її розгляду визначено суддю А.С. Сидоренка.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 29.11.2016 здійснено заміну Державної податкової інспекції у місті Чернігові Головного управління ДФС у Чернігівській області її правонаступником Чернігівською об`єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Чернігівській області.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 18.01.2017 визнано вимоги з внесенням їх до реєстру вимог кредиторів та затвердженням його в цілому Чернігівської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області в сумі 278 450,55 грн (275 694,55 грн до VI черги задоволення вимог кредиторів; 2 756,00 грн витрат на сплату судового збору до І черги задоволення вимог кредиторів).

Постановою Господарського суду Чернігівської області від 13.02.2018 припинено процедуру розпорядження майном Закритого акціонерного товариства «Інтерліс» та повноваження розпорядника майна боржника Пилипенко Т.В., боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Пилипенко Т.В.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 13.06.2018, зокрема:

визнано грошові вимоги Головного управління ДФС у Чернігівській області в розмірі 646 178,33 грн. та 3 524,00 грн. судового збору;

затверджений реєстр вимог кредиторів з включенням до нього вимог, зокрема:

Чернігівської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області в сумі 936 142,10 грн (2 756,00 грн витрат на сплату судового збору до І черги задоволення вимог кредиторів; 657 691,55 грн до ІІI черги задоволення вимог кредиторів; 275 694,55 грн до VI черги задоволення вимог кредиторів);

Головного управління ДФС у Чернігівській області в сумі 649 702,33 грн (3 524,00 грн витрат на оплату судового збору I черга задоволення, 619 237,30 грн заборгованості III черга задоволення, 3 709,40 грн штрафних (фінансових) санкцій та 23 231,63 грн пені VI черга задоволення).

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 19.07.2019 здійснено заміну Чернігівської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області її правонаступником Головним управлінням ДФС у Чернігівській області.

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 05.12.2019 постановлено здійснити заміну Головного управління ДФС у Чернігівській області (код 39392183) його правонаступником Головним управлінням ДПС у Чернігівській області (код 43143966).

Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 12.09.2024 постановлено продовжити строк ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Пилипенко Т.В. на шість місяців до 13.02.2025 включно.

03.02.2025 до Господарського суду Чернігівської області надійшла заява від 29.01.2025 № 43/5/25-13-04-09 Головного управління ДПС у Чернігівській області про заміну кредитора (надалі Заява), якою заявник просить замінити кредитора Головне управління ДПС у Чернігівській області (код 43143966) його правонаступником Головним управлінням ДПС у Чернігівській області (код ВП № 44094124).

В обґрунтування Заяви, податковий орган посилається, зокрема, на постанову Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби» та наказ Державної податкової служби України від 30.09.2020 № 529 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби».

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення Заяви по суті, господарський суд ВСТАНОВИВ:

згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби», ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком, зокрема Головне управління ДПС у Чернігівській області.

Пунктом 2 вказаної вище постанови установлено, зокрема що:

територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій;

права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи.

На підставі наказу від 30.09.2020 № 529 Державної податкової служби України «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби», утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком, зокрема Головне управління ДПС у Чернігівській області.

Наказом від 12.11.2020 № 643 Державної податкової служби України «Про затвердження положень про територіальні органи ДПС» затверджено Положення про Головне управління ДПС у Чернігівській області (ГУ ДПС), згідно з п. 1 якого останнє є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (ДПС). ГУ ДПС забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Чернігівської області. ГУ ДПС є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Чернігівській області (ЄДРПОУ 43143966).

На підставі наказу від 24.12.2020 № 755 Державної податкової служби України «Про початок забезпечення здійснення територіальними органами ДПС повноважень та функцій», розпочато з 01.01.2021 здійснення територіальними органами ДПС, утвореними як її відокремлені підрозділи згідно з наказом ДПС від 30.09.2020 № 529 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби», повноважень та функцій територіальних органів ДПС, що ліквідовуються відповідно до п. 1 постанови № 893.

Як вбачається з витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованих 03.02.2025:

30.09.2020 була проведена державна реєстрація відокремленого підрозділу (Головне управління ДПС у Чернігівській області (код відокремленого підрозділу 44094124)) юридичної особи (Державної податкової служби України (код 43005393)) (№ реєстраційної дії 1000741030008085321),

06.08.2021 була проведена державна реєстрація припинення юридичної особи (Головне управління ДПС у Чернігівській області, код 43143966) в результаті її ліквідації (№ реєстраційної дії - 1000641110020014610).

Організація, повноваження та порядок діяльності центральних органів виконавчої влади України визначено Законом України «Про центральні органи виконавчої влади».

Частиною 2 ст. 211 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» передбачено, що територіальні органи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, визначені частиною першою цієї статті, утворюються без статусу юридичної особи та є органами державної влади, можуть мати окремий баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк зі своїм найменуванням та із зображенням Державного Герба України.

За змістом п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

Згідно п. 1, 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, цей Кодекс введений в дію з 21.10.2019. З дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом». Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

Статтею 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Відповідно до ст. 52 Господарського процесуального кодексу України, у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.

Статтею 43 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони її правонаступником на будь-якій стадії провадження у справі. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Розглянувши Заяву та додані до неї докази, враховуючи наведені вище приписи діючого законодавства України, суд дійшов висновку про можливість її задоволення.

Керуючись ст. 2, 43 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 52, 233, 234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

УХВАЛИВ:

Заяву від 29.01.2025 № 43/5/25-13-04-09 Головного управління ДПС у Чернігівській області про заміну кредитора задовольнити.

Здійснити заміну Головного управління ДПС у Чернігівській області (14000, м. Чернігів, вул. Реміснича, 11; код 43143966) його правонаступником Головним управлінням ДПС у Чернігівській області (14000, м. Чернігів, вул. Реміснича, 11; код відокремленого підрозділу 44094124).

Копії цієї ухвали надіслати Головному управлінню ДПС у Чернігівській області (14000, м. Чернігів, вул. Реміснича, 11) та ліквідатору Пилипенко Т.В. ( АДРЕСА_1 ).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена до Північного апеляційного господарського суду у строк, встановлений ч. 1 ст. 256 Господарського процесуального кодексу України, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Дата набрання ухвалою законної сили 04.02.2025.

Суддя А.С.Сидоренко

СудГосподарський суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення04.02.2025
Оприлюднено05.02.2025
Номер документу124897500
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —927/1152/15

Ухвала від 08.08.2025

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 26.02.2025

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 13.02.2025

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 10.02.2025

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 06.02.2025

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 04.02.2025

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Ухвала від 28.01.2025

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Постанова від 04.12.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Отрюх Б.В.

Ухвала від 04.12.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Отрюх Б.В.

Ухвала від 21.10.2024

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Отрюх Б.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні