ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
05.02.2025 Справа № 31/160(29/170(6/77-5/100)
Господарський суд Львівської області у складі судді Трускавецького В. П., секретаря судового засідання Шевчук О. О., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи
за заявою кредитора:ВАТ «Маріуполь-Авто», м. Маріуполь, про банкрутство:ЗАТ «Завод комунального транспорту» (79026, м. Львів, вул. Стрийська, 45; ідентифікаційний код 32483661).Учасники справи: Кредитор: Управління виконавчої дирекції ФСС України у Львівській області, м. Львів,Кредитор:Львівське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України, м. Львів, Кредитор:ТОВ «Фінансова компанія «Інвент», м. Київ,Кредитор:Державна екологічна інспекція у Львівській області, м. Львів,Кредитор: ПАТ «Укргідроенерго», м. Вишгород Київської обл.,Кредитор:ЛМКП «Львівводоканал», м. Львів,Кредитор:Головне УПФ України у Львівській області, м. Львів,Кредитор:ГУ ДПС у Львівській області, м. Львів,Кредитор:ПАТ «Львівобленерго», м. Львів,Кредитор:ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України», м. Київ,Кредитор:ПАТ «Укрсоцбанк», м. Київ,Кредитор:ТОВ «Торговий дім «ГазАвто», м. Київ,Кредитор:ВАТ «Газ-авто», м. Київ,Кредитор:ДП «Чорнобильське МУ» ВАТ «Південтеплоенергомонтаж», с. Погреби Броварського р-ну Київської обл.,Кредитор:ТОВ «Форум Плюс», м. Львів,Кредитор:ТОВ «Кроно-Україна», с. Брошнів-Осада Івано-Франківської обл.,Кредитор:ДП «Львівський промбудпроект», м. Львів,Кредитор:ПП ВТФ «Укрінтерм», м. Львів,Кредитор:ПрАТ «Лисичанська нафтова інвестиційна компанія», м. Лисичанськ Луганської обл.,Кредитор:ПАТ «Одеський нафтопереробний завод», м. Одеса,Кредитор:ВАТ «ЛАЗ-Інструмент», м. Львів,Кредитор:ДП обслуговування повітряного руху України, м. Бориспіль Київської обл.,Кредитор:ТОВ «Альцест-Інструмент», м. Львів,Кредитор:ПП фірма «Ураган», м. Львів,Кредитор:ЗАТ «Агроконцерн», с. Зоря Рівненського р-ну Рівненської обл.,Кредитор:ПАТ «Сан Інбев Україна», м. Київ,Кредитор:ВАТ «Пневматика», м. Вінниця,Кредитор:ВАТ «Південний гірничо-збагачувальний комбінат», м. Кривий Ріг, Кредитор:ДП «Сіменс Україна», м. Київ,Кредитор:ЛФ ВАТ «Укртелеком», м. Львів,Кредитор:СП ТОВ «Вебасто-Електрон», м. Львів,Кредитор:ТОВ «Автомобільний дім Львів», м. Львів,Кредитор:ЗАТ «Птахокомбінат «Дніпропетровський», с. Першотравневе Нікопольського р-ну Дніпропетровської обл.,Кредитор:ВАТ «Стрий-Авто», м. Стрий Львівської обл.,Кредитор:ПАТ «МК „Азовсталь», м. Запоріжжя,Кредитор:ТОВ «Гранум», м. Львів,Кредитор:ВАТ «Київбудінвест», м. Київ,Кредитор:ТОВ «Кнорр Бремзе», російська федерація,Кредитор:ГУ Міністерства надзвичайних ситуацій України у Львівській області, м. Львів,Кредитор:ТОВ «ВЕЕМ Металопром», м. Львів,Кредитор:ОСОБА_1 , м. Львів,Кредитор:ОСОБА_2 м. Львів,Кредитор:ОСОБА_3 , м. Львів,Кредитор:ОСОБА_4 , м. Львів,Кредитор:ОСОБА_5 , м. Львів,Кредитор:ТОВ «Інтеріорз Індастріал», м. Київ, Львівська обласна прокуратура, м. Львів, Головне територіального управління юстиції у Львівській області, м. Львів, Львівська обласна державна адміністрація, м. Львів, ТОВ «Ред Проджект», м. Київ, ТОВ «ПК «Пожмашина», смт Ладан Прилуцького р-ну Чернігівської обл., ТОВ «Львівінвестактив», м. Львів, ТОВ «Львів Інвест Сіті», м. Київ,За участю представників учасників справи:від боржника:не з`явився,керуючий санацією:Надлонок А. І. - арбітражний керуючий,від ТОВ ФК «Інвент»:Олексів Н. М.,від ГУ ДПС у Львівській області:Підгайний О. І.,від ТОВ «ПК «Пожмашина»:Тимащук В. А.,від ЛМКП «Львівводоканал»:Бегей Н. В.,від ГУ ПФУ у Львівській області:Коропецька М. М.,від ТОВ «Львівінвестактив»:Костюк В. Б.,від ТОВ «Львів Інвест Сіті»:Колтун В. М.,від Львівської обласної прокуратури:Мацюра Я. Р.
Встановив.
На розгляді Господарського суду Львівської області знаходиться справа № 31/160(29/170(6/77-5/100) про банкрутство Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту».
Детальний рух справи відображено у попередніх ухвалах суду та протоколах судових засідань.
Ухвалою суду від 02.10.2024 (суддя Артимович В. М.) задоволено клопотання ліквідатора про припинення ліквідаційної процедури, введення процедури санації боржника та, зокрема, введено процедуру санації боржника ЗАТ «Завод комунального транспорту» до 31.12.2024; призначено керуючого санацією ЗАТ «Завод комунального транспорту» арбітражного керуючого Надлонок А. І., розгляд справи відкладено на 13.11.2024.
Ухвалою суду від 13.11.2024 розгляд справи відкладено на 09.12.2024.
Вподальшому, у зв`язку з тим, що засідання суду 09.12.2024 не відбулось та зміною складу суду про, що було вказано в попередніх ухвалах суду, призначено розгляд справи на 05.02.2024.
13 січня 2025 року від Керуючого санацією арбітражного керуючого Надлонка А. І. надійшло клопотання (вх. № 128/25) про затвердження схвалених Зборами кредиторів змін до Плану санації та продовження строку процедури санації у даній справі/
У поданому клопотанні керуючий санацією повідомляє господарський суд, що до закінчення строку санації, встановленого ухвалою від 02.10.2024, План санації у справі про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» виконано частково, а саме:
1. ТзОВ «Львів Інвест Сіті» прийнято рішення про збільшення свого статутного капіталу за рахунок додаткового вкладу ЗАТ «Завод комунального транспорту» у формі нерухомого майна та ТзОВ «Львівінвестактив» за рахунок грошових коштів;
2. ТзОВ «Львівінвестактив» внесено до статутного капіталу ТзОВ «Львів Інвест Сіті» додатковий вклад грошовими коштами у сумі 650000000,00 грн, за рахунок яких ТзОВ «Львів Інвест Сіті» зокрема:
А) здійснило погашення вимог кредиторів I, II, IV та VI черг (за виключенням вимог зі сплати неустойки (штрафів, пені)), а також вимог забезпечених кредиторів у загальній сумі 78965347,88 грн, шляхом прямого перерахування грошових коштів на банківські рахунки кредиторів та на відкритий в банку рахунок ескроу, в т.ч:
повністю погашені вимоги І черги у розмірі 2750,00 грн; повністю погашені вимоги ІІ черги у розмірі 6673,38 грн;
повністю погашені вимоги забезпечених кредиторів, які погашаються позачергово, у розмірі 67862214,06 грн;
частково погашені вимоги IV черги у розмірі 9792303,74 грн; повністю погашені вимоги VI черги, які згідно з вимогами КУзПБ погашаються в четверту чергу, у розмірі 1301406,70 грн;
Б) надало ЗАТ «Завод комунального транспорту» цільову позику в сумі 350485405,50 грн для погашення вимог кредитора II черги.
3. ЗАТ «Завод комунального транспорту» здійснило погашення кредиторських вимог Головного управління ДПС у Львівській області III черги.
Загалом, внаслідок виконання Плану санації ЗАТ «Завод комунального транспорту», погашено кредиторські вимоги у загальній сумі 429450753,38 грн, що складає 87,47% від загального розміру вимог, які підлягають погашенню згідно з умовами Плану санації.
Наразі залишаються непогашеними вимоги кредитора IV черги - Товариства з обмеженою відповідальністю «Промислова компанія «Пожмашина» у розмірі 61523597,64 грн та залишається невиконаним передбачений Планом санації захід щодо внесення ЗАТ «Завод комунального транспорту» до статутного капіталу ТзОВ «Львів Інвест Сіті» додаткового вкладу у формі нерухомого майна, визначеного Планом санації.
Часткове виконання Плану санації зумовлено обставинами, які виникли поза волею та не з вини учасників справи, а саме екстреними та плановими відключеннями енергопостачання, внаслідок масованих ракетних обстрілів критичної інфраструктури з листопада 2024 року, а також відсутністю з 19.12.2024, внаслідок кібератаки на державні реєстри України, держателем яких є Міністерство Юстиції України, доступу до Державного реєстру прав на нерухоме майно та їх обтяжень та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у зв?язку з чим припинено державну реєстрацію прав на нерухомість.
Відповідно до вимог ст. 57 КУзПБ, за 15 днів до закінчення строку проведення процедури санації, визначеного планом санації, а також за наявності підстав для припинення процедури санації керуючий санацією зобов?язаний подати зборам кредиторів письмовий звіт і повідомити кредиторів про час і місце проведення зборів кредиторів (ч. 1).
Звіт керуючого санацією має бути розглянутий зборами кредиторів не пізніше 10 днів з дня його надходження та не пізніше закінчення строку процедури санації, визначеного в плані санації.
За результатами розгляду звіту керуючого санацією збори кредиторів приймають рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про: закриття провадження у справі у зв?язку з виконанням плану санації і відновленням платоспроможності боржника; - припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; - схвалення змін до плану санації та продовження строку процедури санації (ч. 5).
30.12.2024 відбулись Збори кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту» на яких було розглянуто звіт керуючого санацією про виконання Плану санації та прийняті такі рішення:
- схвалити внесення запропонованих на Зборах кредиторів змін до Плану санації ЗАТ «Завод комунального транспорту», затвердженого Господарським судом Львівської області від 02.10.2024 у справі N 31/160(29/170(6/77-5/100);
- звернутись до Господарського суду Львівської області з клопотанням про затвердження схвалених цими Зборами кредиторів змін до Плану санації ЗАТ «Завод комунального транспорту», затвердженого Господарським судом Львівської області ухвалою від 02.10.2024 у справі № 31/160(29/170(6/77-5/100), та продовження строку процедури санації боржника - ЗАТ «Завод комунального транспорту» до 31.05.2025,
- доручити керуючому санацією - арбітражному керуючому Надлонку Андрію Івановичу підготувати та подати до Господарського суду Львівської області клопотання про затвердження схвалених цими Зборами кредиторів змін до Плану санації ЗАТ «Завод комунального транспорту», затвердженого ухвалою Господарського суду Львівської області від 02.10.2024 у справі Nє 31/160(29/170(6/77-5/100), та продовження строку процедури санації боржника - ЗАТ «Завод комунального транспорту» до 31.05.2025.
Зазначені вище рішення Зборів кредиторів оформлені протоколом Зборів кредиторів № 2/2024 від 30.12.2024 та протоколами голосування класами кредиторів, включених до І, ІI, ІІІ, IV, VI черги задоволення вимог кредиторів, а також класом забезпечених кредиторів, які додаються до клопотання.
Відповідно до схвалених Зборами кредиторів змін до Плану санації пропонується продовжити строк відновлення платоспроможності боржника до 31.05.2025 та викласти в новій редакції наступні положення Плану санації ЗАТ «Завод комунального транспорту»:
- рядок під № 1 в Таблиці 1 Перелік нерухомого майна ЗАТ «Завод комунального транспорту», що передається до статутного капіталу ТОВ «Львів Інвест Сіті», що наведена в п. 5.1. «УЧАСТЬ ІНВЕСТОРІВ У СПРАВІ ПРО БАНКРУТСТВО ТА РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ БОРЖНИКА» розділу V Плану санації,
- абзац 20 п. 5.2. «ПОГАШЕННЯ ВИМОГ КРЕДИТОРІВ» розділу V Плану санації,
- абзац 3 п. 5.2.2 «ВИКОНАННЯ ЗОБОВ`ЯЗАНЬ БОРЖНИКА ПЕРЕД КРЕДИТОРАМИ ТРЕТЬОЮ ОСОБОЮ» розділу V Плану санації,
- розділ VII Плану санації «ПОГАШЕННЯ ВИМОГ КРЕДИТОРІВ»,
- розділ Х Плану санації «СТРОК ВІДНОВЛЕННЯ ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ БОРЖНИКА».
Схвалені Зборами кредиторів зміни до Плану санації додаються до цього клопотання.
Так, керуючий санацією зазначає, що вказані вище зміни до Плану санації схвалені Зборами кредиторів, в тому числі кожним класом кредиторів окремо, не суперечить вимогам чинного законодавства, спрямовані на оздоровлення фінансово-господарського становища боржника, тому за дорученням Зборів кредиторів проведених 30.12.2024, просить господарський суд затвердити схвалені Зборами кредиторів згідно з протоколом № 2/2024 від 30.12.2024 зміни до Плану санації боржника, затвердженого ухвалою суду від 02.10.2024 та продовжити строк процедури санації до 31.05.2025.
Окрім того, 04.02.2025 керуючим санацією ОСОБА_6 подано Звіт про виконану роботу (станом на 03.02.2025), зокрема, повідомлено про виконання Плану санації в частині погашення вимог І, ІІ черги на загальну суму 9423,38 грн, вимог забезпечених кредиторів на загальну суму 67862214,06 грн, вимог кредиторів IV черги у розмірі 69792303,74 грн, вимог кредиторів VI черги, які згідно з вимогами КУзПБ погашаються в IV чергу у розмірі 1301406,70 грн, всього на загальну суму 78965347,88 грн. непогашеними залишаються вимоги кредитора IV черги ТзОВ «Промислова компанія «Пожмашина» у розмірі 1523597,64 грн та залишається невиконаним передбачений планом санації захід щодо внесення ЗАТ «Завод комунального транспорту» до статутного капіталу ТзОВ «Львів Інвест Сіті» додаткового вкладу у формі нерухомого майна, визначеного планом санації.
У судовому засіданні 05.02.2025 керуючий санацією підтримав заявлене клопотання про затвердження змін до плану санації боржника та продовження строку процедури санації до 31.05.2025. Присутні представники учасників справи щодо заявленого клопотання не заперечували.
Відповідно до ч. 1 ст. 57 Кодексу України з процедур банкрутства за 15 днів до закінчення строку проведення процедури санації, визначеного планом санації, а також за наявності підстав для припинення процедури санації керуючий санацією зобов`язаний подати зборам кредиторів письмовий звіт і повідомити кредиторів про час і місце проведення зборів кредиторів.
Частиною 5 ст. 57 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що за результатами розгляду звіту керуючого санацією збори кредиторів приймають рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про: закриття провадження у справі у зв`язку з виконанням плану санації і відновленням платоспроможності боржника; припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; схвалення змін до плану санації та продовження строку процедури санації. У разі виникнення обставин, що є підставою для припинення процедури санації, збори кредиторів можуть прийняти відповідне рішення за відсутності звіту керуючого санацією.
План санації може бути змінений у порядку, встановленому для його затвердження (ч. 1 ст. 51 Кодексу України з процедур банкрутства).
За приписами ч. 5 ст. 48 Кодексу України з процедур банкрутства до компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про схвалення плану санації боржника та схвалення внесення змін до нього, а також звернення до господарського суду з клопотанням про введення наступної процедури у справі про банкрутство.
30.12.2024 відбулися збори кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту» на яких присутні кредитори, розглянувши звіт керуючого санацією, прийняли рішення схвалити внесення запропонованих на цих Зборах кредиторів змін до Пану санації ЗАТ «Завод комунального транспорту»; звернутись до Господарського суду Львівської області з клопотанням про затвердження схвалених цими зборами кредиторів змін до Плану санації ЗАТ «Завод комунального транспорту», затвердженого Господарським судом Львівської області 02.10.2024 у справі № 31/160 (29/170(6/77-5/100) та продовження строку процедури санації боржника до 31.01.2025.
За прийняття вказаного рішення проголосував кредитор з правом вирішального голосу, який володіє 5198 голосів, що складає 56,59% від загальної кількості голосів конкурсних кредиторів, внесених до реєстру кредиторів.
Також, голосування за схвалення змін до плану санації відповідно до вимог ч. 3 ст. 52 Кодексу України з процедур банкрутства було проведено окремими класами кредиторів I, II, III, IV черг та класом забезпечених кредиторів, про що складені відповідні протоколи. Голосування щодо схвалення запропонованих змін до Плану санації боржника класом кредиторів, що включені до VI черги задоволення вимог кредиторів, не проводилось, про що складено відповідний протокол голосування класу кредиторів, адже згідно з імперативними нормами ч. 2 ст. 47 КУзПБ в процедурі санації суми неустойки (штрафу, пені) не підлягають погашенню.
Відповідно до ч.ч. 7, 8 ст. 52 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд постановляє ухвалу про затвердження плану санації боржника, якщо: план санації схвалений всіма класами конкурсних кредиторів, розмір та/або порядок задоволення вимог яких змінені планом санації порівняно з умовами, які були б застосовані у разі введення процедури ліквідації; план санації схвалений класом забезпечених кредиторів; розмір задоволених вимог кредиторів, які проголосували проти схвалення плану санації, не буде меншим у процедурі санації, ніж розмір вимог, який був би задоволений у разі введення процедури ліквідації. Господарський суд постановляє ухвалу про відмову у затвердженні плану санації у разі, якщо план санації не відповідає вимогам законодавства.
Приймаючи до уваги, що за приписами ч. 1 ст. 51 Кодексу України з процедур банкрутства план санації може бути змінений у порядку, встановленому для його затвердження, суд вважає, що підставою для відмови у затверджені змін до плану санації є наявність обставин, передбачених ч. 8 ст.52 Кодексу України з процедур банкрутства.
Встановлені у справі обставини свідчать про те, що зміни до плану санації ЗАТ «Завод комунального транспорту» схвалені кредиторами, в тому числі і кредитором з правом вирішального голосу, який володіє 5198 голосів, що складає 56,59% від загальної кількості голосів конкурсних кредиторів та забезпеченими кредиторами. Кредитори, які голосували проти затвердження змін до плану санації, відсутні. Окрім того, встановлено, що план санації виконано на 87,47% від загального розміру вимог.
Так, план санації, затверджений ухвалою суду від 02.10.2024, передбачав заходи відновлення платоспроможності боржника, передбачені ч. 2 ст. 51 Кодексу України з процедур банкрутства, а саме: відстрочення, розстрочення або прощення боргу чи його частини; ліквідація дебіторської заборгованості; продаж частини майна боржника; задоволення вимог кредиторів в інший спосіб, що не суперечить вимогам Кодексу; погашення вимог кредиторів з урахуванням встановленої Кодексу України з процедур банкрутства черговості, що відповідає вимогам ч. 5 ст. 51 Кодексу України з процедур банкрутства, а також передбачав строк відновлення платоспроможності боржника до 31.12.2024 з дати затвердження плану санації.
У даному випадку виконанню плану санації у затвердженій ухвалою суду від 02.10.2024 редакції у встановлені в ньому строки перешкодили об`єктивні обставини, зокрема, екстреними та плановими відключеннями енергопостачання, внаслідок масованих ракетних обстрілів критичної інфраструктури з листопада 2024 року, а також відсутністю з 19.12.2024, внаслідок кібератаки на державні реєстри України, держателем яких є Міністерство Юстиції України, доступу до Державного реєстру прав на нерухоме майно та їх обтяжень та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у зв?язку з чим припинено державну реєстрацію прав на нерухомість.
Наведені обставини стали підставою для прийняття зборами кредиторів рішення про внесення змін до плану санації в частині продовження строку його виконання до 31.05.2025.
Так, судом з`ясовано, що схвалені зборами кредиторів зміни до плану санації відповідають вимогам законодавства. Продовження строків процедури санації у даному випадку є об`єктивно необхідним для максимального задоволення вимог всіх кредиторів та відновлення платоспроможності боржника, що є кінцевою та першочерговою метою провадження у справі про банкрутство.
За змістом ч. 1 ст. 51 Кодексу України з процедур банкрутства план санації повинен містити умови погашення вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів.
З урахуванням наведеної правової норми, як у плані санації, так і у змінах до нього повинен бути передбачений порядок задоволення вимог конкурсних кредиторів, а не поточних.
За змістом ст. 52 Кодексу України з процедур банкрутство план санації схвалюється виключно конкурсними кредиторами.
За приписами ч. 11 ст. 50 Кодексу України з процедур банкрутства процедура санації боржника припиняється достроково в разі невиконання умов плану санації та/або в разі невиконання поточних зобов`язань боржника, у зв`язку з чим господарський суд визнає боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.
Водночас, наведена правова норма не передбачає підстав для відмови в затвердженні змін до плану санації, а лише встановлює можливі обставини для дострокового припинення процедури санації, при тому, що порядок дій за наявності таких обставин врегульований іншими нормами Кодексу України з процедур банкрутства.
З огляду на положення ч.ч. 1, 5, 6 ст. 57 Кодексу України з процедур банкрутства наявність наведених вище обставин є підставою для скликання керуючим санацією зборів кредиторів та подання ним письмового звіту, а збори кредиторів, у свою чергу, розглянувши звіт, повинні визначатися щодо подальшого руху процедури: або звернутися до господарського суду з клопотанням про припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; або схвалити зміни до плану санації та звернутися до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури санації.
Таким чином, вищезазначені норми передбачають, що саме конкурсні кредитори, як найбільш зацікавлена сторона в подальшій долі провадження, мають право вирішувати питання щодо застосування тієї чи іншої процедури у справі про банкрутство, яка, на їх думку, призведе до більш ефективного задоволення їхніх вимог.
Керуючим санацією у відповідності до вимог ч. 1 ст. 57 Кодексу України з процедур банкрутства був підготовлений звіт про виконання плану санації ЗАТ «Завод комунального транспорту» та скликано збори кредиторів для розгляду даного звіту.
Збори кредиторів ЗАТ «Завод комунального транспорту» розглянувши звіт керуючого санацією, маючи всю необхідну інформацію про реальний фінансовий стан боржника, розуміючи наслідки своїх рішень, керуючись ч. 5 ст. 57 Кодексу України з процедур банкрутства, прийняли рішення звернутися до господарського суду з клопотанням про схвалення змін до плану санації та продовження строку процедури санації.
Суд погоджується з позицією Зборів кредиторів, що в даному випадку продовження строку виконання плану санації є вигідним для всіх кредиторів, адже забезпечить можливість погашення їх вимог в більшому розмірі, ніж буде застосований у разі введення процедури ліквідації. Продовження процедури санації жодним чином не порушує інтересів учасників, у порівнінні з редакціїю плану санації, затверджених ухвалою суду від 02.10.2024, адже такий план виконано більш як на 87 %.
Також необхідно звернути увагу на те, що Законом України №3249-ІХ від 13.07.2023 року розділ «Прикінцеві та перехідні положення» Кодексу України з процедур банкрутств доповнено пунктом 16, згідно із яким під час дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, а також протягом шести місяців після його припинення чи скасування господарський суд за клопотанням комітету кредиторів, кредитора, арбітражного керуючого чи з власної ініціативи може продовжити строки, зокрема, виконання плану санації.
Такі законодавчі зміни зумовлені необхідністю врегулювання правовідносин, які пов`язані із об`єктивними обмеженнями можливостей учасників у справі про банкрутство в реалізації своїх повноважень, викликаними військовими діями та введенням воєнного стану.
У даному випадку вплив воєнного стану на строки виконання плану санації ЗАТ «Завод комунального транспорту» є очевидним.
Суд враховує посилання керуючого санацією на наявність об`єктивних обставин, через які план санації не міг бути виконаний у передбачені в ньому строки, що фактично ускладнило виконання певних дій, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.
Враховуючи викладене, приймаючи до уваги необхідність завершення керуючим санацією усіх дій для виконання плану санації, а також зважаючи на те, що головною метою Кодексу України з процедур банкрутства є відновлення платоспроможності боржника, а також задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів, для того, щоб завершити в повному обсязі всі передбачені планом санації заходи, суд дійшов висновку, що доцільним є продовження строку процедури санації на строк до 31.05.2025.
Керуючись ст. ст. 2, 51, 52, 57, п. 16 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 2, 3, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Затвердити зміни до Плану санації Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту», схвалені Зборами кредиторів згідно з протоколом № 02/2024 від 30.12.2024 та продовжити строк процедури санації Закритого акціонерного товариства «Завод комунального транспорту» до 31.05.2025.
Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію у справі, що розглядається - lv.arbitr.gov.ua/sud5015/.
Ухвала набирає законної сили з моменту її постановлення суддею.
Ухвала може бути оскаржена у порядку та строки передбачені, розділом IV Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст ухвали складено 07.02.2025.
Суддя Трускавецький В.П.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2025 |
Оприлюднено | 10.02.2025 |
Номер документу | 125012586 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Трускавецький В.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні