Справа № 2-1665
2010 р.
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 квітня 2010 року м. Свердловськ
Свердловській міський суд Луганської області в складі :
одноособово судді: Ал ександриної І.О.,
при секретарі: Радч енко Л.О.,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд ових засідань Свердловськог о міського суду в місті Сверд ловську Луганської області ц ивільну справу за позовом О СОБА_1 до Управління Пен сійного Фонду України в м. Све рдловську Луганської област і про визнання дій неправомі рними і зобов' язання вчинит и певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Позивачка звернулась до суду з позовом і в обґрунтову вання своїх вимог зазначає, щ о вона ОСОБА_1, народилась ІНФОРМАЦІЯ_1 та відповідн о до статті 1 Закону України «П ро соціальний захист дітей в ійни» № 2195-IV від 18 листопада 2004 ро ку є дитиною війни. Згідно зі с таттею 6 зазначеного Закону п озивачка вважає, що їй повинн а виплачуватись щомісячна со ціальна допомога у розмірі 30 в ідсотків мінімальної пенсії за віком. Протягом 2009 року, січ ня та лютого 2010 року позивачці така допомога виплачувалась не в повному обсязі.
З метою нарахування та випл ати щомісячної державної соц іальної допомоги їй як дитин і війни позивачка звернулася до Управління Пенсійног о фонду України в м. Свердловс ьку Луганської області з лис том від 22.02.2010 року. Відповідно № 559/Б-14 від 06.03.2010 року Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської о бласті повідомило, що дійсно , відповідно до ст.6 Закону Укр аїни «Про соціальний захист дітей війни» № 2195-IV від 18 листопа да 2004 року дітям війни пенсії а бо щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціа льна допомога, що виплачуєть ся замість пенсії, підвищуєт ься на 30 відсотків мінімально ї пенсії за віком. Але згідно П оложення про Пенсійний фонд України, затвердженого Поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 24.10.2007 року № 1261, кошторис ом органів Пенсійного фонду України не передбачено здійс нення виплат на підвищення с оціальних виплат дітям війни .
Крім того, Управління П енсійного фонду України в м. С вердловську Луганської обла сті посилається на Закони Ук раїни про Державний бюджет н а відповідний рік та Постано ву Кабінету Міністрів Україн и від 28.05.2008 року № 530 «Деякі питан ня соціального захисту окрем их категорій громадян», згід но яких було обмежено виплат и дітям війни.
Щодо посилання Управлінн я Пенсійного фонду Україн и в м. Свердловську Лугансько ї області на відсутність бюд жетного фінансування для під вищення соціальних виплат ді тям війни позивачка зазначає наступне.
Державні соціальні гарант ії дітям війни, згідно частин и 2 статті 3 Закону України «Пр о соціальний захист дітей ві йни» № 2195-IV від 18 листопада 2004 рок у, не можуть бути обмежені або скасовані іншими нормативно -правовими актами. Статтею 7 За кону України «Про соціальний захист дітей Війни» № 2195-IV від 18 листопада 2004 року передбачен о, що фінансове забезпечення державних соціальних гарант ій, передбачених цим Законом , здійснюється за рахунок кош тів Державного бюджету Украї ни.
Відповідно до вимог частин и 2 статті 3 Конституції Ук раїни, за якою права і свободи людини та їх гарантії визнач ають зміст і спрямованість д іяльності держави, держава в ідповідає перед людиною за с вою діяльність, утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов' язк ом держави.
У Прикінцевих положеннях З акону України «Про соціальни й захист дітей війни» № 2195-IV від 18 листопада 2004 року Кабінету М іністрів України було дано д оручення подати до Верховної Ради України пропозиції щод о приведення законодавчих ак тів у відповідність із цим за коном, забезпечити приведенн я міністерствами та іншими ц ентральними органами викона вчої влади своїх нормативно- правових актів у відповідніс ть із цим Законом. Невиконанн я цього доручення може бути в изнано підставою для відмови у захисті прав особи, які вста новлені та визнані державою.
Відповідно до частини 2 стат ті 19 Конституції України органи державної влади та ор гани місцевого самоврядуван ня, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конститу цією та Законами України.
Ствердження Управління Пенсійного фонду України в м . Свердловську Луганської об ласті на обмеження виплат ді тям війни Законами України « Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» № 107-УІ від 28 грудня 2007 р оку, Законом України «Про Дер жавний бюджет України на 2009 рі к» № 835-УІ від 26 грудня 2008 року та П остановою Кабінету Міністрі в України «Деякі питання соц іального захисту окремих кат егорій громадян» від 28.05.2008 року № 530 позивачка вважає необґру нтованими виходячи з наступн ого.
Пунктом 41 розділу ІІ Закону України «Про Державний бюдж ет України на 2008 рік та про внес ення змін до деяких законода вчих актів України» № 107-VІ від 2 8 грудня 2007 року текст статті 6 З акону України «Про соціальни й захист дітей війни» № 2195-IV від 18 листопада 2004 року викладено в наступній редакції: «Дітям війни (крім тих, на яких пошир юється дія Закону України «П ро статус ветеранів війни, га рантії їх соціального захист у») до пенсії або щомісячного довічного грошового утриман ня чи державної соціальної д опомоги, що виплачується зам ість пенсії, виплачується пі двищення у розмірі надбавки, встановленої для учасників війни».
Рішення Конституційного Суду України від 22.05.2008 року №10 -рп/2008 положення пункту 41 розді лу ІІ Закон України «Про Держ авний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяки х законодавчих актів України » було визнано такими, що не ві дповідають Конституції України (є неконституційними ).
Виплата надбавки до пенсії дітям війни відповідно до ст .54 Закону України «Про Державн ий бюджет України на 2009 рік» № 8 35-VІ від 26 грудня 2008 року, якої вст ановлено, що розміри державн их соціальних гарантій на 2009 р ік», що визначаються залежно від прожиткового мінімуму, в становлюються відповідними законами України і норматив но-правовими актами Кабінету Міністрів України, позивачк а вважає необґрунтованою з о гляду на наступне.
Згідно зі ст.3 Закону Україн и «Про соціальний захист діт ей війни» № 2195-IV від 18 листопада 2004 року соціальні гарантії ді тям війни, встановлені цим За коном, не можуть бути обмежен і або скасовані іншими норма тивно-правовими актами. А том у, постановою Кабінету Мініс трів України «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» №530 від 28.0 5.2008 року не може бути встановле ний розмір підвищення до пен сії позивачки ніж 30 відсотків мінімальної пенсії за віком . Про це також зазначив адміні стративний суд України у лис ті № 1623/13/13-09 від 01.12.2009 року.
Згідно рішення Конституці йного суду України № 6-рп/2007 рок у закон про Державний бюджет України як правовий акт, чітк о зумовлений поняттям бюджет у як плану формування та вико ристання фінансових ресурсі в, має особливий предмет регу лювання, відмінний від інших законів України - він стосу ється виключно встановлення доходів та видатків держави на загальносуспільні потреб и, зокрема і видатків на соціа льний захист і соціальне заб езпечення, тому цим законом н е можуть вноситися зміни, зуп инятися дія чинних законів У країни, а також встановлюват ися інше (додаткове) правове р егулювання відносин, що є пре дметом інших законів України .
Метою і особливістю закону про Державний бюджет Україн и є забезпечення належних ум ов для реалізації положень і нших законів України, які пер едбачають фінансові зобов' язання держави перед громадя нами, спрямовані на їх соціал ьний захист, у тому числі й над ання пільг, компенсацій і гар антій. Отже, при прийнятті зак ону про Державний бюджет Укр аїни мають бути дотримання п ринципи соціальної, правової держави, верховенства права , забезпечена соціальна стаб ільність, а також збережені п ільги, компенсації і гаранті ї, заробітна плата та пенсії д ля забезпечення права кожног о на достатній життєвий ріве нь (ст.48 Конституції Украї ни).
Також позивачка зазначає, щ о Конституцією України У країна проголошена демократ ичною, соціальною, правовою д ержавою (ст.1), визнано, що найви щою соціальною цінністю в Ук раїні є людина, її права і своб оди, їх гарантії визначають з міст і спрямованість діяльно сті держави, а їх утвердження і забезпечення є головним об ов' язком держави (ст.3), права і свободи людини є невідчужу ваними та непорушними (ст..21). Зг ідно ч.3 ст.22 Конституції Ук раїни при прийнятті нових за конів, або внесенні змін до чи нних законів не допускається звуження змісту та обсягу іс нуючих прав і свобод.
Оскільки Конституція У країни, як зазначено в її ст.8, м ає найвищу юридичну силу, а її норми є нормами прямої дії, су ди при розгляді конкретних с прав мають оцінювати зміст б удь-якого закону чи іншого но рмативно-правового акта з то чки зору його відповідності Конституції в усіх необх ідних випадках застосовуват и Конституцію як акт прям ої дії.
Розмір соціальної допомог и відповідно до ст.6 Закону Укр аїни «Про соціальний захист дітей війни» становить 30 відс отків мінімальної пенсії за віком. Мінімальна пенсія за в іком відповідно до ст..28 Закон у України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування» встановлюється у р озмірі прожиткового мінімум у для осіб, які втратили праце здатність.
Відповідно до ст.54 Закону Ук раїни «Про Державний бюджет на 2009 рік» № 835-VІ від 26.12.2008 року та с т.58 Закону України «Про Держав ний бюджет на 2008 рік та про внес ення змін до деяких законода вчих актів України» №107-VІ від 28 .12.2007 року прожитковий мінімум для осіб, які втратили працез датність, становить: з 1 січня - 498,00 грн., з 1 листопада - 573,00 грн .
Отже, як вважає позивачка, щ омісячна державна соціальна допомога дитині війни повин на була нараховуватися та сп лачуватися з 01.01.2009 року по 31.10.2009 ро ку у розмірі 149,40 грн., а з 01.11.2009 року по 31.12.2009 року у розмірі 171,90 грн., ал е відповідачем така допомога виплачувалася у розмірі 49,80 гр н. у кожному місяці.
Відповідно до ст.54 Закону Ук раїни «Про Державний бюджет на 2009 рік» № 835-VІ від 26.12.2008 року та с т.58 Закону України «Про Держав ний бюджет на 2008 рік та про внес ення змін до деяких законода вчих актів України» №107-VІ від 28 .12.2007 року прожитковий мінімум для осіб, які втратили працез датність, становить: з 1 січня - 498,00 грн., з 1 листопада - 573,00 грн .
Державна соціальна допомо га, що підлягає виплаті дитин і війни у 2009 році, як вказує поз ивачка, складає: (498,00 грн. х 10 міс. + 573,00 грн. х 2 міс.) х 30% = 1 837,80 грн.
Сума сплаченого у 2009 році від повідачем позивачці, як дити ні війни, підвищення до пенсі ї складає: 49,80 грн. х 12 міс. = 597,60 грн.
Зважаючи на вищевикладене , позивачка вважає, що виплата не в повному обсязі протягом 2009 року соціальної допомоги, п ередбаченої ст.3 та ст.6 Закону України «Про соціальний зах ист дітей війни» № 2195-IV від 18 лис топада 2004 року, є противоправн ою і такою, що суперечить Ко нституції України та закон ом України.
У зв' язку з викладеним поз ивачка просить суд визнати п ротиправною бездіяльність Управління Пенсійного Фон ду України в м. Свердловську Л уганської області щодо невип лати соціальної допомоги, пе редбаченої ст.3 та ст.6 Закону У країни «Про соціальний захис т дітей війни» № 2195-IV від 18 листо пада 2004 року, зобов'язати Упр авління Пенсійного Фонду У країни в м. Свердловську Луга нської області нарахувати та виплатити їй підвищення до п енсії, передбачене ст.3 та ст.6 З акону України «Про соціальни й захист дітей війни» № 2195-IV від 18 листопада 2004 року, з січня 2009 ро ку у розмірі 30 відсотків мінім альної пенсії за віком відпо відного періоду та виплачува ти в подальшому пенсію згідн о проведеного перерахунку, с тягнути з відповідача сплаче ні нею судові витрати.
Позивач ОСОБА_1 у судове засідання не з' явилася, над авши суду заяву з проханням р озглянути справу за її відсу тності, позовні вимоги підтр имує у повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, надав суду заперечення, де просить суд розглянути спра ву у їх відсутність, позов не в изнає, також у запереченні вк азує, що пунктом 10 Положення п ро Пенсійний фонд встановлен о, що кошти Пенсійного фонду У країни використовуються вик лючно за призначенням і вилу ченню не підлягають. В бюджет Пенсійного фонду України, як ий затверджується Кабінетом Міністрів України, не включе но витрати на виплату підвищ ення до пенсії дітям війни. Вр аховуючи, що механізм реаліз ації положень ст..6 Закону Укра їни «Про соціальний захист д ітей війни» відсутній, то вир ішити питання про реалізацію вказаного положення можливо лише внесенням змін до Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни». До внесенн я таких змін правових підста в для призначення та виплати підвищення пенсії відповідн о до ст.6 Закону України «Про с оціальний захист дітей війни » Управлінням Пенсійног о фонду України в м. Свердловс ьку Луганської області немає . Просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимо г.
Дослідивши матеріали спра ви, суд вважає позов обґрунто ваним та таким, що підлягає за доволенню у повному обсязі з наступних підстав.
Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.
Згідно ст. 28 Закону України „ Про загальнообов' язкове де ржавне пенсійне страхування ” мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чолов іків 25, а у жінок - 20 років стра хового стажу встановлюється у розмірі прожиткового міні муму для осіб, які втратили пр ацездатність, визначеного за коном.
Згідно паспорту на ім' я ОСОБА_1 (а.с.6) убачається, що в она народилася ІНФОРМАЦІЯ _1 і є громадянкою України.
Судом встановлено, що позив ач має статус дитини війни, що підтверджується посвідченн ям НОМЕР_1, виданим Свердл овським УПСЗН Луганської обл асті 08.02.1989 року (а.с.10).
Згідно положень ст.ст.3, 11 та 1 5 ЦПК України кожна особа має п раво в порядку, встановленом у цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх поруш ених, невизнаних або оспорюв аних прав, свобод чи інтересі в.
Суд розглядає цивільні спр ави не інакше як за звернення м фізичної чи юридичної осіб , поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених ви мог і на підставі доказів сто рін та інших осіб, які беруть у часть у справі.
Відповідно до ч.1 ст.60 ЦПК Укр аїни, кожна сторона зобов' я зана довести ті обставини, на які вона посилається як на пі дставу своїх вимог і запереч ень, крім випадків, встановле них ст.61 цього Кодексу.
Згідно довідки Управлінн я Пенсійного Фонду України в м. Свердловську Луганської області (а.с.13) щомісячна надба вка до пенсії, призначена згі дно із законом України «Про с оціальний захист дітей війни » та виплачена ОСОБА_1 у 2009 р оці склала 49,80 грн.
З листа Управління Пенс ійного Фонду України в м. Свер дловську Луганської області на ім' я ОСОБА_1 (а.с.14) убача ється, що Пенсійним Фондом Ук раїни в м. Свердловську позив ачці було відмовлено у випла ті щомісячної соціальної доп омоги в розмірі 30% мінімальної пенсії за віком як дитиній ві йни у 2009 році за відсутність на це юридичних підстав.
Розглядаючи позовні вимог и щодо визнання дій УПФУ в м. С вердловську неправомірними в частині виплати у не повном у обсязі позивачці щомісячно ї державної соціальної допом оги згідно із Законом Україн и „Про соціальний захист діт ей війни” з 01.01.2009 року , суд вважає їх обґрунтованим и та такими, що підлягають зад оволенню з наступних підстав . Право позивачки на отриманн я щомісячного підвищення до пенсії з 01.01.2009 року пі дтверджується безпосереднь о вимогами ст.6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни», які за цей період бул и чинними.
Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни „Про соціальний захист дітей війни”, дітям війни пен сії або щомісячне довічне гр ошове утримання чи державна соціальна допомога, що випла чується замість пенсії, підв ищуються на 30 відсотків мінім альної пенсії за віком.
Згідно зі ст.54 Закону Україн и „Про державний бюджет Укра їни на 2009 рік” у 2009 році встановл ено прожитковий мінімум на о дну особу та для тих, хто відно ситься до основних соціальни х і демографічних груп насел ення, в розмірах, що діяли у гр удні 2008 року. Розміри державни х соціальних гарантій на 2009 рі к, що визначаються залежно ві д прожиткового мінімуму, вст ановлюються відповідними за конами України, цим законом т а нормативно-правовими актам и Кабінету Міністрів України .
Статтею 71 Закону України „П ро державний бюджет України на 2009 рік” Кабінету Міністрів надано право у 2009 році встанов лювати розміри соціальних ви плат, які відповідно до закон одавства визначаються залеж но від розміру мінімальної з аробітної плати, в абсолютни х сумах асигнувань, передбач ених за відповідними бюджетн ими програмами. Вказана норм а передбачає встановлення в абсолютних сумах розмірів ли ше тих виплат, вихідним крите рієм розрахунку яких є розмі р мінімальної заробітної пла ти. Відповідно, її дія не пошир юється на спірні відносини, о скільки розмір зазначених со ціальних виплат згідно із за коном „Про соціальний захист дітей війни” залежить від ро зміру мінімальної пенсії за віком.
За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими част иною першою статті 28 Закону Ук раїни «Про загальнообов' яз кове державне пенсійне страх ування», іншого нормативно-п равового акту, який би визнач ав цей розмір або встановлюв ав інший розмір, немає.
Враховуючи вказані положе ння частини першої статті 28 За кону України «Про загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування» та положення ст.6 Закону України „Про соціа льний захист дітей війни”, як ою встановлено право особи з і статусом «дитина війни» на отримання щомісячного підви щення до пенсії у розмірі 30 ві дсотків мінімальної пенсії з а віком, суд вважає, що відпові дач зобов' язаний призначит и, нарахувати та виплатити по зивачці підвищення до пенсії на 30 відсотків мінімальної пе нсії за віком, виходячи з міні мального розміру пенсії за в іком, встановленого у січні-г рудні 2009 року, січні - березні 2010 року.
На час розгляду цієї справи судом розмір мінімальної пе нсії за віком згідно ст.28 Зако ну України „Про загальнообов ' язкове державне пенсійне с трахування” дорівнює прожит ковому мінімуму встановлени х для осіб, що втратили працез датність.
Відповідно до ст.2 ч.1 Закону У країни „Про прожитковий міні мум” від 15 липня 1999 року, прожит ковий мінімум застосовуєтьс я для встановлених розмірів мінімальної заробітної плат и та мінімальної пенсії за ві ком.
Статтею 147 Конституції У країни передбачено, що єдини м органом конституційної юри сдикції в Україні є Констит уційний Суд України. Лише Конституційний Суд Україн и вирішує питання про відпов ідність законів та інших пра вових актів Конституції України і дає офіційне тлума чення Конституції Украї ни та законів України.
Статтею 152 Конституції У країни передбачено, що закон и, інші правові акти або їх окр емі положення, що визнані нек онституційними, втрачають чи нність з дня ухвалення Конс титуційним Судом України р ішення про їх неконституційн ість.
Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування, їх посадові осо би зобов'язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України. Наве дене свідчить, що відповідач повинен був здійснювати нар ахування та виплату позивачу підвищення до пенсії після в инесення Конституційним суд ом рішення від 22.05.2008 року № 10-рп/20 08.
Відповідно до ст. 8 Кон ституції України в Україні визнається і діє принцип вер ховенства права. Конститу ція України має найвищу юри дичну силу. Закони та інші нор мативно-правові акти приймаю ться на основі Конституції України і повинні відповід ати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії . Звернення до суду для захист у конституційних прав і своб од людини і громадянина безп осередньо на підставі Конс титуції України гарантуєт ься.
Суттю положень ст. 46 Ко нституції України є те, що г ромадяни мають право на соці альний захист, що включає пра во на забезпечення їх у разі п овної, часткової або тимчасо вої втрати працездатності, в трати годувальника, безробіт тя з незалежних від них обста вин, а також у старості та в ін ших випадках, передбачених з аконом. Пенсії, інші види соц іальних виплат та допомоги, щ о є основним джерелом існува ння, мають забезпечувати рів ень життя, не нижчий від прожи ткового мінімуму, встановлен ого законом
Згідно ст. 55 Конститу ції України кожному гарант ується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльн ості органів державної влади , органів місцевого самовряд ування, посадових і службови х осіб.
На вимогу п.2 Постанови Пленуму Верховного Суду Укр аїни від 01.11.1996 року № 9 «Про заст осування Конституції Ук раїни при здійсненні правосу ддя», оскільки Конституція України, як зазначено в її с т. 8, має найвищу юридичну силу , а її норми є нормами прямої д ії, суди при розгляді справ ма ють оцінювати зміст будь-яко го закону чи іншого норматив но-правового акта з точки зор у його відповідності Конст итуції і в усіх необхідних випадках застосовувати Ко нституцію як акт прямої дії . Судові рішення мають ґрунту ватись на Конституції, а т акож на чинному законодавств і, яке не суперечить їй.
Судом також встановлено, що постановою Свердловського м іського суду Луганської обла сті № 2-а-743/1226 від 17 квітня 2009 року, я ка набрала законної сили 28.04.2009 р оку, дії Управління Пенсі йного фонду України в м. Сверд ловську Луганської області щ одо виплати не в повному обся зі ОСОБА_1 підвищення до п енсії як дитині війни з 09.07.2007 ро ку по 31.12.2007 року та з 22.05.2008 року по 31. 12.2008 року були визнанні неправо мірними та Управління Пе нсійного фонду України в м. Св ердловську Луганської облас ті було зобов' язане здійсни ти виплату на користь ОСОБА _1 підвищення до пенсії у роз мірі 30 відсотків мінімальної пенсії за віком, як дитині вій ни, з 09.07.2007 року по 31.07.2007 року та з 22.05. 2008 року по 31.12.2008 року з урахуванн ям здійснених виплат.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що дії відповідач а - Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловсь ку Луганської області в част ині виплати не у повному обся зі позивачці державної соціа льної допомоги до пенсії, як дитині війни у період з 01 січня 2009 року є неправом ірними, тому суд вважає зобов ' язати Управління Пенс ійного фонду України в м. Свер дловську Луганської області виплатити на користь позива чки підвищення до пенсії у ро змірі 30 відсотків мінімально ї пенсії за віком, як дитині ві йни, з 01 січня 2009 року з урахуванням фактично здій снених виплат.
Відповідно до вимог ст.88 ЦПК України і на підставі постан ови КМУ від 21 грудня 2005 року №1258 “ Про затвердження порядку опл ати витрат з інформаційно-те хнічного забезпечення розгл яду цивільних справ та їх роз мірів”, суд вважає за необхід не стягнути з відповідача У правління Пенсійного фонд у України в м. Свердловську Лу ганської області на користь позивача сплачені витрати на інформаційно-технічне забез печення розгляду цивільної с прави у сумі 37 грн. 00 коп. Згідно п.34 ст.4 Декрету КМУ «Про держав не мито» відповідач звільнен ий від сплати судового збору , у зв' язку з чим сума сплачен ого позивачем судового збору 8,50 грн. не підлягає стягненню з відповідача.
На підставі ст.ст. 8, 19, 46, 55, 14 7, 152 Конституції України, П останови Пленуму Верховного Суду України від 01.11.1996 року № 9 «П ро застосування Конституц ії України при здійсненні п равосуддя», Закону України „ Про соціальний захист дітей війни” від 19.12.2006 року № 489-V, Закону України „Про державний бюдж ет України на 2009 рік”, Закону Ук раїни „Про прожитковий мінім ум”, Закону України «Про зага льнообов'язкове державне пен сійне страхування», Декр ету КМУ «Про державне мито», керуючись ст.ст.3, 10-11, 15, 60, 6 1, 79, 81, 88 та 212-215 ЦПК України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Позов ОСОБА_1 до Упр авління Пенсійного Фонду У країни в м. Свердловську Луга нської області про визнання дій неправомірними і зобов' язання вчинити певні дії зад овольнити у повному обсязі.
Визнати неправомірними дії Управління Пенсійно го фонду України в м. Свердлов ську Луганської області щодо виплати не в повному обсязі ОСОБА_1 щомісячної державн ої соціальної допомоги згідн о Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни» з 01 с ічня 2009 року.
Зобов' язати Управлін ня Пенсійного фонду Україн и в м. Свердловську Лугансько ї області здійснити виплату ОСОБА_1 підвищення до пенс ії у розмірі 30 відсотків мінім альної пенсії за віком, як дит ині війни, з 01 січня 2009 року з ура хуванням здійснених виплат.
Стягнути з Управління Пенсійного фонду України в м. Свердловську Луганської о бласті на користь ОСОБА_1 сплачені витрати на ін формаційно-технічне забезпе чення розгляду цивільної спр ави у розмірі 37 гривень.
Рішення суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо зая ву про апеляційне оскарження не було подано.
Рішення суду набирає закон ної сили після закінчення ст року подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження н е було подано. Заява про апеля ційне оскарження рішення суд у першої інстанції подається сторонами протягом десяти д нів з дня проголошення рішен ня, апеляційна скарга на ріше ння суду першої інстанції до Апеляційного суду Лугансько ї області подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарж ення через суд першої інстан ції.
СУДДЯ
Суд | Свердловський міський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2010 |
Оприлюднено | 03.12.2010 |
Номер документу | 12511112 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Доманівський районний суд Миколаївської області
Якименко Людмила Михайлівна
Цивільне
Тячівський районний суд Закарпатської області
Бобрушко Віталій Іванович
Цивільне
Лубенський міськрайонний суд Полтавської області
Чередников Сергій Михайлович
Цивільне
Свердловський міський суд Луганської області
Александрина Ірина Олексіївна
Цивільне
Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Якимів Роман Васильович
Цивільне
Тисменицький районний суд Івано-Франківської області
Хоминець Марія Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні