Постанова
від 13.02.2025 по справі 200/7178/24
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 лютого 2025 року справа №200/7178/24

м. Дніпро

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Гаврищук Т.Г., суддів: Блохіна А.А., Геращенка І.В.,

за участю секретаря судового засідання Никифорової І.М.,

представника відповідача Мезенцева В.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 27 листопада 2024 року у справі №200/7178/24 (суддя І інстанції Михайлик А.С.) за позовом Приватного підприємства ЕЛІТ ЛАЙН СХІД до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, -

УСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення №338/05-99-04-09/23027504 від 30.09.2024р. про анулювання реєстрації платника єдиного податку та зобов`язання поновити реєстрацію у якості платника єдиного податку та запис у реєстрі платників єдиного податку з 01.10.2024р..

Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 27 листопада 2024 року позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДПС у Донецькій області №338/05-99-04-09/23027504 від 30.09.2024 про анулювання реєстрації платника єдиного податку. Зобов`язано Головне управління ДПС у Донецькій області поновити реєстрацію Приватного підприємства ЕЛІТ ЛАЙН СХІД у якості платника єдиного податку та запис у реєстрі платників єдиного податку з 01.10.2024р..

Відповідач не погодився з таким рішенням суду, подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати рішення суду та ухвалити нове про відмову у задоволенні позову в повному обсязі.

В обґрунтування доводів апеляційної скарги відповідач посилається на порушення судом норм матеріального права. Відповідач вважає, що ним правомірно було прийнято спірне рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку, оскільки пунктом 8 підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 295 Податкового кодексу України встановлена заборона перебування на спрощеній системі оподаткування суб`єктів господарювання - юридичних осіб, які в рамках надання послуг у сфері електронних комунікацій здійснюють технічне обслуговування та експлуатацію відповідних мереж, у тому числі надають доступ до таких мереж. Судом першої інстанції не прийнято до уваги, що Законом України від 16.12.2020 №1089-1X Про електронні комунікації на відміну від Закону України від 18.11.2003 № 1280-IV Про телекомунікації (діяв до 01.01.2022) не визначено окремим суб`єктом телекомунікаційної діяльності суб`єкта господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері електронних комунікаційних послуг без права на технічне обслуговування та експлуатацію мереж. В Законі України від 18.11.2003 №1280-IV Про телекомунікації такий суб`єкт визначався як провайдер телекомунікацій. Згідно із Законом України від 16.12.2020 №1089-1X Про електронні комунікації оператор одночасно є постачальником при постачанні електронних комунікаційних послуг, при цьому, постачальник електронних комунікаційних послуг суб`єкт господарювання, який надає та/або має право надавати електронні комунікаційні послуги на власних мережах та/або на мережах інших постачальників електронних комунікаційних послуг. Таким чином, відповідач вважає, що з набранням чинності 01.01.2022 Закону №1089 платники єдиного податку - юридичні особи під час здійснення діяльності з постачання електронних комунікаційних послуг не мають права застосовувати спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Відповідач зазначив, що згідно з КВЕД-2010 діяльність із надання послуг доступу до мережі Інтернет не належить до окремого класу або підкласу видів економічної діяльності, а є складовою класу 61.10 Діяльність у сфері проводового електрозв`язку та класу 61.90 Інша діяльність у сфері електрозв`язку, що свідчить про те, що юридичні особи, які є платниками єдиного податку третьої групи та здійснюють діяльність за видами економічної діяльності класу 61.10 Діяльність у сфері проводового електрозв`язку та 61.90 Інша діяльність у сфері електрозв`язку на теперішній час не мають права застосовувати спрощену систему оподаткування.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника відповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, дійшла висновку про те, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає виходячи з наступного.

Судом першої інстанції та під час апеляційного провадження встановлено, що позивач, Приватне підприємство ЕЛІТ ЛАЙН СХІД, є юридичною особою, зареєстровано та обліковується в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом 23027504. За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань місцезнаходженням позивача є: 84313, Донецька обл., місто Краматорськ, пр-т Миру, будинок 8. Згідно з відомостями Єдиного державного реєстру основним видом діяльності позивача за КВЕД є: 61.90. Інша діяльність у сфері електрозв`язку (основний).

Позивач перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Донецькій області.

Згідно з витягом з реєстру платників єдиного податку № 9001 від 23.11.2003р. позивач з 01.01.2016р. є платником єдиного податку 3 групи, види здійснюваної діяльності згідно з КВЕД: 42.22. Будівництво споруд електропостачання та Будiвництво споруд електропостачання та телекомунiкацiй, 43.21. Електромонтажнi роботи; 43.29. Iншi будiвельно-монтажнi роботи; 47.99 Iншi види роздрiбної торгiвлi поза магазинами; 61.90. Iнша дiяльнiсть у сферi електрозв`язку; 62.09. Iнша дiяльнiсть у сферi iнформацiйних технологiй i комп`ютерних систем; 63.99. Надання iнших iнформацiйних послуг, н.в.i.у.

Відповідачем на підставі п. 299.11 ст. 299 Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку позивача щодо порушення платником єдиного податку умов перебування на спрощеній системі оподаткування, за наслідком проведення якої складений акт № 630/05-99-04-09/23027504 від 30.09.2024р..

Згідно з висновками акту, позивачем порушено вимоги частини 8 підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу України, якою встановлено, що не можуть бути платниками єдиного податку першої третьої групи суб`єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи підприємці), які здійснюють діяльність з надання послуг пошти (крім кур`єрської діяльності), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв`язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв`язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв`язку з використанням безпроводового доступу до телекомунікаційної мережі з правом технічного обслуговування і надання в користування каналів електрозв`язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв`язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв`язку, діяльність з надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж.

Згідно з актом камеральної перевірки реєстрація платника єдиного податку анулюється з 01.10.2024р..

На підставі висновків камеральної перевірки відповідачем 30.09.2024 р. прийнято рішення №338/05-99-04-09/23027504 про анулювання реєстрації платника єдиного податку ПП ЕЛІТ ЛАЙН СХІД за порушення підприємством підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу України.

30.09.2024р. запис про платника єдиного податку ПП ЕЛІТ ЛАЙН СХІД виключено контролюючим органом з реєстру платників єдиного податку, що підтверджується відомостями з електронного кабінету підприємства позивача про виключення з реєстру та відомостями квитанції №2 від 09.10.2024, надісланої ДПС України на запит позивача про отримання витягу з реєстру.

Наведені обставини сторонами не оспорюються.

Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначення переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, права та обов`язки платників податків, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, визначаються положеннями Податкового кодексу України.

Загальні правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку визначені главою І Спрощена система оподаткування, обліку та звітності Розділу ХІV Спеціальні податкові режими ПК України.

Згідно пункту 291.3 статті 291 Податкового кодексу України юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

Пунктом 291.5 статті 291 Податкового кодексу України визначені види діяльності під час здійснення яких суб`єкт господарювання не може бути платником єдиного податку першої - третьої груп.

Відповідно до пункту 8 підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу України до видів діяльності, під час здійснення яких суб`єкт господарювання не може перебувати на спрощеній системі оподаткування, віднесено діяльність з надання послуг пошти (крім кур`єрської діяльності), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв`язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв`язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв`язку з використанням безпроводового доступу до телекомунікаційної мережі з правом технічного обслуговування і надання в користування каналів електрозв`язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв`язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв`язку, діяльність з надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж.

Згідно з пунктом 299.10 статті 299 Податкового кодексу України реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі наявності певних обставин, перелік яких зазначений у вказаному пункті.

Пунктом 299.11 статті 299 Податкового кодексу України визначено, що у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку першої - третьої груп вимог, встановлених цією главою, анулювання реєстрації платника єдиного податку першої - третьої груп проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення. У такому випадку суб`єкт господарювання має право обрати або перейти на спрощену систему оподаткування після закінчення чотирьох послідовних кварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, підставою для прийняття рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку ПП ЕЛІТ ЛАЙН СХІД послужив встановлений актом камеральної перевірки факт порушення вимог підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу України, а саме наявність виду діяльності, що не відповідає вимогам перебування на спрощеній системі оподаткування єдиного податку 1-3 групп : 61.90Інша діяльність у сфері електрозв`язку.

Відповідно до приписів розділу 1 Сфера застосування вступної частини до Класифікації видів економічної діяльності ДК 009:2010, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 №457, КВЕД - це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Класифікація не завжди відповідає всім потребам користувачів за межами статистичної системи, у зв`язку з чим можуть виникнути суперечності стосовно юридичного використання коду КВЕД. Слід мати на увазі, що код виду діяльності не створює прав чи обов`язків для підприємств і організацій, не спричинює жодних правових наслідків. Код виду діяльності не обов`язково достатній критерій для виконання умов, передбачених нормативними актами. У застосуванні нормативних актів чи контрактів код виду діяльності - це припущення, а не доказ. Будь-яке використання КВЕД не для статистичних потреб (адміністративних або нормативних) здійснюють самі користувачі за власними правилами, відповідаючи за це та належно пояснюючи таке використання.

Згідно з КВЕД-2010 клас 61.90. Інша діяльність у сфері електрозв`язку належить до розділу 61 Телекомунікації (електрозв`язок), який включає діяльність із надання телекомунікаційних та інших супутніх послуг, таких як передавання голосових, текстових, звукових або відеоданих. Устаткування, за допомогою якого здійснюють подібну діяльність, може функціонувати як на основі однієї технології, так і на основі комбінації декількох технологій. Спільність видів діяльності, включених до цього розділу, полягає в передаванні контенту без залучення до процесу його створення. Поділ діяльності у цьому розділі залежить від типу задіяної інфраструктури. У випадку передавання телевізійних сигналів це може включати формування пакета програм (які створені у розділі 60) для їх поширення.

Поділ видів діяльності згідно з розділом 61 КВЕД- 2010 на класи здійснюється за ознакою видів електрозв`язку, в межах яких суб`єктом господарювання здійснюється телекомунікаційна діяльність: проводів, безпроводовий, супутниковий.

Водночас, пункт 8 підпункту 291.5.1. пункту 291.5 статті 295 Податкового кодексу України визначає конкретний вид діяльності надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, що не може оподатковуватися на умовах спрощеної системи оподаткування.

Тобто, перелік видів діяльності, що можуть бути віднесені до групи 61.90Інша діяльність у сфері електрозв`язку розділу 61 Телекомунікації може включати, у тому числі, але не виключно, діяльність з надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, що визначений пунктом 8 підпункту 291.5.1 пункту 291.5 статті 291 Податкового кодексу України.

Проте, сам факт зазначення суб`єктом господарювання здійснення діяльності у межах класу 61.90. не може беззаперечно свідчити про те, що позивачем здійснюється саме діяльність з надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж.

Відтак, колегія суддів вважає правомірним висновок суду першої інстанції про те, що декларування позивачем діяльності за кодом КВЕД 61.90. не може бути критерієм визначення заборонених для застосування спрощеної системи оподаткування (єдиний податок) видів господарської діяльності, оскільки крім зазначених у підпункті 8 підпункту 291.5.1 пункту 291.5 ст. 291 ПК України видів господарської діяльності, кодом КВЕД 61.90. визначені інші види діяльності (як то наведено вище), які не заборонені для застосування спрощеної системи оподаткування.

Колегія суддів звертає увагу, що при прийнятті спірного рішення відповідач дійшов висновку про здійснення позивачем діяльності, що не може оподатковуватися за умовами спрощено системи оподаткування, саме тільки через здійснення позивачем діяльності за кодом КВЕД 61.90 Інша діяльність у сфері електрозв`язку.

Окрім того, слід зазначити, що постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій радіочастотного спектру та надання послуг поштового зв`язку від 20.04.2022 № 30 (у редакції постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку від 21.09.2022 № 168) затверджено Орієнтовний перелік видів електронних комунікаційних послуг, який визначає такі види послуг: послуги доступу до мережі Інтернет (код IA.S1), Послуги міжособистісних електронних комунікацій (код IC.S1, IC.S1), послуги, що складаються повністю або головним чином з передачі сигналів, у тому числі для здійснення міжмашинної взаємодії (код TS.S1, TS.S3), послуги, що складаються повністю або головним чином з передачі сигналів, у тому числі для мовлення (код TB.S1), послуги доступу до електронних комунікаційних мереж та їх інфраструктури (код NA.N1 - NA.N10) та інші послуги (OS.S1, AS.S1).

При цьому, зазначений у п. 8 підпункту 291.5.1. пункту 291.5. статті 291 ПК України вид діяльності - діяльність у сфері надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації електрокомунікаційних мереж відповідає виду діяльності (послуги) в Орієнтовному переліку з кодом OS.S1 - послуга технічного обслуговування і експлуатації електронних комунікаційних мереж відповідно до Закону № 1089-IX.

Відповідно до наданого позивачем витягу з реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг від 16.08.2022р., що ведеться Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку, ПП ЕЛІТ ЛАЙН СХІД зареєстровано у реєстрі під №380 постачальником електронних комунікаційних послуг:

послуга, що забезпечує доступ до мережі Інтернет і можливість логічного з`єднання з кінцевими точками мережі Інтернет незалежно від технології, що застосовується в електронній комунікаційній мережі, і кінцевого (термінального) обладнання, що використовується. З використанням мережі: фіксованого зв`язку (код виду послуги IA.S1);

послуга з доступу до мережі Інтернет із швидкістю передачі даних, не меншою, ніж визначена законодавством, та без застосування систем з комутацією каналів. З використанням мережі: фіксованого зв`язку (код виду послуги IA.S2);

надання права та можливості доступу до елементів електронної комунікаційної мережі та пов`язаних з нею засобів і послуг іншим постачальникам електронних комунікаційних мереж та/або послуг, що може включати підключення обладнання за допомогою засобів фіксованого або мобільного зв`язку; в тому числі доступ до місцевих (абонентських) ліній зв`язку та обладнання і послуг, необхідних для надання послуг через місцеву (абонентську) лінію зв`язку. З використанням мережі: фіксованого зв`язку ( код виду послуги NA.N1);

послуга з доступу до мережі Інтернет іншим постачальникам мереж та/або послуг, ІР транзит тощо з можливістю організації логічних та/або фізичних інтернет - з`єднань. З використанням мережі: фіксованого зв`язку (код виду послуги NA.N2).

Водночас, в матеріалах справи відсутні докази, які б свідчили про здійснення позивачем діяльність у сфері надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації електрокомунікаційних мереж, такі відомості не зазначені відповідачем в акті перевірки та відповідних доказів ним не надано протягом судового розгляду справи.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що задля встановлення факту порушення позивачем правил перебування на спрощеній системі оподаткування та здійснення забороненого до оподаткування на умовах спрощеної системи виду діяльності, відповідач мав встановити вид діяльності, що здійснюється позивачем, а тому судом правомірно не прийнято до уваги доводи відповідача про те, що Закон України від 16.12.2020 року №1089-1X Про електронні комунікації (далі - Закон №1089) не визначає окремим суб`єктом телекомунікаційної діяльності суб`єкта господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері електронних комунікаційних послуг без права на технічне обслуговування та експлуатацію мереж.

В матеріалах справи відсутні докази, які б свідчили про здійснення позивачем діяльність у сфері надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації електрокомунікаційних мереж, такі відомості не зазначені відповідачем в акті перевірки та відповідних доказів ним не надано протягом судового розгляду справи.

Як вже встановлено вище, спірне рішення було прийнято відповідачем за наслідками проведеної камеральної перевірки позивача щодо порушення платником єдиного податку умов перебування на спрощеній системі оподаткування.

Відповідно до пп. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75 ПК України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, даних СОД РРО.

Предметом камеральної перевірки також можуть бути: 1) своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків); 2) своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних; 3) своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах; 4) повнота нарахування та своєчасність сплати податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у разі невідповідності резидента Дія Сіті вимогам, визначеним пунктами 2, 3 частини першої та пунктом 10 частини другої статті 5 Закону України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні"; 5) своєчасність подання заяви про взяття на облік фінансових агентів відповідно до вимог статті 39-3 цього Кодексу; 6) своєчасність подання фінансовими агентами звітів про підзвітні рахунки, виправлених звітів про підзвітні рахунки; 7) своєчасність надання фінансовими агентами відповіді на запити (повідомлення) контролюючого органу, що надсилаються у випадках, визначених статтею 39-3 цього Кодексу; 8) своєчасність подання повідомлення про структуру власності та кінцевих бенефіціарних власників відповідно до вимог пункту 44-1.2 статті 44-1 цього Кодексу; 9) своєчасність подання особою, яка здійснює управління або адміністрування трасту, повідомлення про укладення договору щодо управління або адміністрування трасту або про припинення такого договору, фінансової звітності, копій первинних документів та іншої інформації щодо трасту на запит контролюючого органу у випадках, передбачених статтею 44-2 цього Кодексу; 10) своєчасність надання інформації на запит контролюючого органу відповідно до пункту 44-1.3 статті 44-1, підпунктів 6-8 підпункту 73.3.1 пункту 73.3 статті 73 цього Кодексу; 11) своєчасність та повнота сплати узгодженої суми грошового зобов`язання у вигляді авансового внеску з податку на прибуток підприємств, визначеного відповідно до пункту 141.13 статті 141 цього Кодексу, на підставі даних Реєстру пунктів обміну іноземної валюти.

Відтак, колегія суддів вважає правомірним висновок суду першої інстанції про те, що перевірка суб`єкта підприємницької діяльності-платника єдиного податку на предмет дотримання ним вимог перебування на спрощеній системі оподаткування не відноситься до камеральних перевірок, а може проводитись у відповідності до норм Податкового кодексу України шляхом призначення та проведення документальної планової або позапланової перевірки платника податків.

Аналогічний правовий висновок викладений Верховним судом у постановах від 24.01.2019р. у справі № 813/1346/18, від 10.11. 2021р. у справі №200/697/20-а).

З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції про те, що прийняте відповідачем рішення №338/05-99-04-09/23027504 від 30.09.2024р. не відповідає критеріям, закріпленим в п.1, п. 3 ч. 2 ст. 2 КАС України, а тому судом першої інстанції правомірно задоволено позов.

За приписами пункту 1 частини першої статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Оскільки судом першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги правильно встановлені обставини справи, судове рішення є обґрунтованим, ухваленим з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.

Апеляційний суд дійшов висновку про те, що підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні, а тому відхиляє апеляційну скаргу і залишає судове рішення без змін.

Керуючись статями 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 27 листопада 2024 року у справі №200/7178/24 - залишити без задоволення.

Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 27 листопада 2024 року у справі №200/7178/24 - залишити без змін.

Постанова у повному обсязі складена та підписана 13 лютого 2025 року.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з 13 лютого 2025 року та підлягає касаційному оскарженню крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Т.Г. Гаврищук

Судді А.А. Блохін

І.В. Геращенко

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.02.2025
Оприлюднено17.02.2025
Номер документу125142729
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —200/7178/24

Постанова від 13.02.2025

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Постанова від 13.02.2025

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 12.02.2025

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Рішення від 27.11.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 27.11.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 28.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 28.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 21.10.2024

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні