Рішення
від 01.11.2010 по справі 4/167-10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВ СЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"01" листопада 2010 р. Справа № 4/167-10

01 «листопада»2010р. Спра ва № 4/167-10

Суддя господарського су ду Київської області Щоткін О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом Військовог о прокурора Житомирського га рнізону в інтересах держави в особі Міністерства оборони України, м. Київ

до Товариства з обмежен ою відповідальністю Аудитор ська фірма "Енерго-аудит плюс ", м. Вишгород

третя особа на стороні п озивача, яка не заявляє самос тійних вимог на предмет спор у Квартирно-експлуатаційний відділ м. Житомир, м. Житомир

про визнання договорів н едійсними

за участю представників сторін:

прокурор- Сорочко О.О. - пом ічник прокурора, дов. № 5169 від 18.1 0.2010р.;

позивач - Примак А.І. - пред ст., дов. № 220/713/д від 13.11.2009р.

відповідач - не з' явився ;

третя особа - Капелюкх В.О. - предст., дов. № 3778 від 29.10.2010р.

Обставини справи:

В провадженні госпо дарського суду Київської обл асті перебуває справа №4/167-10 за позовом Військового прокуро ра Житомирського гарнізону в інтересах держави в особі Мі ністерства оборони України д о Товариства з обмеженою від повідальністю Аудиторська ф ірма "Енерго-аудит плюс", за уч астю третьої особи на сторон і позивача, яка не заявляє сам остійних вимог на предмет сп ору Квартирно-експлуатаційн ий відділ м. Житомир про визна ння недійсним Інвестиційног о договору № 16/03-06150 від 16.03.2006 року п ро спільну діяльність шляхом будівництва (реконструкції) об'єктів житлово-цивільного призначення, розташованих з а адресою: м. Житомир, вул. Саєн ка 54-а, створення інженерної і нфраструктури для їх будівни цтва (реконструкції) відпові дно до розробленого і затвер дженого у встановленому поря дку проекту шляхом пайової у часті сторін, укладений між Д ержавою Україна в особі орга ну, уповноваженого управляти майном, Міністерства оборон и України, від імені якого дія в директор філії Центральног о спеціалізованого будівель ного управління "Укроборонбу д" ОСОБА_1 та товариством з обмеженою відповідальність «Аудиторська фірма «Енерго - аудит плюс», а також визнати недійсним договір 16/03-06250 від 16.03.200 6 року про компенсацію пайово ї участі (паю) Міністерства об орони України в інвестиційно му договорі від 16 березня 2006 ро ку № 16/03-06150 про спільну діяльніс ть шляхом будівництва (рекон струкції) об'єктів житлово-ци вільного призначення, розташ ованих за адресою: м. Житомир, вул. Саєнка 54-а, створення інже нерної інфраструктури для їх будівництва (реконструкції) відповідно до розробленого і затвердженого у встановлен ому порядку проекту шляхом п айової участі сторін, укладе ний між Державою Україна в ос обі органу, уповноваженого у правляти майном, Міністерств а оборони України, від імені я кого діяв директор філії Цен трального спеціалізованого будівельного управління "Ук роборонбуд" ОСОБА_1 та тов ариством з обмеженою відпові дальністю «Аудиторська фірм а «Енерго - аудит плюс».

Ухвалою господарсько го суду Київської області ві д 05.10.2010р. було порушено провадже ння у справі та призначено ро згляд на 18.10.2010р.

Ухвалою суду від 18.10.2010р. розгляд справи було відклад ено на 01.11.2010р. та зобов' язано с торони виконати вимоги суду викладені в ухвалі від 05.10.2010р.

01.11.2010р. присутні в судовому з асіданні представники позив ача, третьої особи та прокуро ра позовні вимоги підтримали в повному обсязі з підстав ви кладених у позові.

Відповідач, належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи ухвалами су ду від 05.10.2010р. та 18.10.2010р., в судове за сідання не з' явився, відзив у на позовну заяву не надісла в, про причини неявки суд не по відомив.

Відповідно до п. 3.6 Роз' ясне ння Президії Вищого арбітраж ного суду України від 18.09.1997 р. N 02-5/ 289 «Про деякі питання практики застосування Господарськог о процесуального кодексу Укр аїни», особи, які беруть участ ь у справі, вважаються повідо мленими про час і місце її роз гляду судом, якщо ухвалу про п орушення провадження у справ і надіслано за поштовою адре сою, зазначеною у позовній за яві.

Враховуючи, що неявка відпо відача в судове засідання не перешкоджає розгляду спору по суті, суд вважає за можливе здійснити розгляд справи за наявними в ній матеріалами в ідповідно до статті 75 ГПК Укра їни за відсутності представн ика відповідача.

Розглянувши матеріали спр ави та заслухавши пояснення прокурора та представників п озивача та третьої особи, суд ,

встановив:

16 березня 2006 року між Де ржавою Україна в особі орган у, уповноваженого управляти майном, Міністерства оборони України, від імені якого діяв директор філії Центрального спеціалізованого будівельн ого управління "Укроборонбуд " ОСОБА_1 та ТОВ «Аудиторсь ка фірма «Енерго - аудит плюс» укладений договір № 16/03-06150 про с пільну діяльність шляхом буд івництва (реконструкції) об'є ктів житлово-цивільного приз начення, розташованих за адр есою: м. Житомир, вул. Саєнка 54-а , створення інженерної інфра структури для їх будівництва (реконструкції) відповідно д о розробленого і затверджено го у встановленому порядку п роекту шляхом пайової участі сторін (Договір-1).

Предметом даного Договору є спільна діяльність по прое ктуванню та будівництву (рек онструкції) об'єктів житлово -цивільного призначення з вб удовано-прибудованими примі щеннями соціально-побутовог о, торгівельного та адмініст ративного призначення, підзе мним паркінгом та інженерним и мережами на будівельному м айданчику, що знаходиться за адресою: м. Житомир, вул. Саєнк а 54-а.

Пайовим внеском Міністерс тва оборони України за догов ором складали об'єкти нерухо мого майна, які знаходяться н а території будівельного май данчика, перелік яких наведе но в п. 2.6 Договору-1. Загальна ва ртість, наведеного нерухомог о майна становить 168000 грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ.

Відповідно до підпункту «б »п. 6.1. Договору Позивач переда є Відповідачу пайовий внесок у спільну діяльність для ціл ей цього договору.

У п. 5.1 та підпункту «а»п. 6.1 Дог овору-1 зазначено, що Міністер ство оборони України забезпе чує оформлення землевпорядн ої документації стосовно кор истування земельною ділянко ю, цільовим призначенням яко ї є будівництво об'єкту і пере дає будівлі та споруди зазна чені у договорі.

Згідно п. 6.5 Договору-1 передб ачено, що Відповідач здійсню є реєстрацію нерухомого майн а та перереєстрацію земельно ї ділянки, що підлягає забудо ві за цим договором.

Пунктами 10.1., 10.2 Договору-1 пере дбачено право Відповідача зд ійснити достроковий викуп ва ртості пайової участі (паю) Мі ністерства оборони України, що полягає в укладені цивіль но-правових угод за якими буд е здійснено перехід права вл асності на майно у цьому Дого ворі. Передача нерухомого ма йна, що складає розмір паю зді йснюється шляхом підписання актів прийому-передачі.

16.03.2006 року відповідно до наве дених вище пунктів Договору- 1, між Державою Україна в особі органу, уповноваженого упра вляти майном, Міністерства о борони України, від імені яко го діяв директор філії Центр ального спеціалізованого бу дівельного управління "Укроб оронбуд" ОСОБА_1 та ТОВ «Ау диторська фірма «Енерго - ауд ит плюс»укладений договір № 16/03-06250 про компенсацію пайової у часті (паю) Міністерства обор они України в інвестиційному договорі від 16 березня 2006 року № 16/03-06150 про спільну діяльність шляхом будівництва (реконст рукції) об'єктів житлово-циві льного призначення, розташов аних за адресою: м. Житомир, ву л. Саєнка 54-а, створення інжене рної інфраструктури для їх б удівництва (реконструкції) в ідповідно до розробленого і затвердженого у встановлено му порядку проекту шляхом па йової участі сторін.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що зазначені договори не відповідають вимогам зак ону, у зв'язку з чим підлягають визнанню недійсним повністю з моменту укладення у зв'язку з наступним.

Розглянувши подані прокур ором документи і матеріали, з аслухавши пояснення предста вників позивача та третьої о соби, всебічно і повно з' ясу вавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об' єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по с уті, господарський суд встан овив, що позовні вимоги підля гають задоволенню з огляду н а наступне:

Статтею 14 Закону України "Пр о Збройні Сили України" визна чено, що майно військових час тин Збройних Сил України є де ржавною власністю та належит ь їм на праві оперативного уп равління.

Статтею 1 Закону України "Пр о правовий режим майна у Збро йних Силах України" встановл ено, що військове майно - ц е державне майно, закріпл ене за військовими частинами , закладами, установами та орг анізаціями Збройних Сил Укра їни і далі - військові частини ). До військового майна належа ть будинки, споруди, передава льні пристрої, всі види озбро єння, бойова та інша техніка, б оєприпаси, пально-мастильні матеріали, продовольство, те хнічне, аеродромне, шкіперсь ке, речове, культурно-просвіт ницьке, медичне, ветеринарне , побутове, хімічне, інженерне майно, майно зв'язку тощо.

Стаття 3 цього ж Закону зазн ачає, що з моменту надходженн я майна до Збройних Сил Украї ни і закріплення його за війс ьковою частиною Збройних Сил України воно набуває статус у військового майна.

Органами, які здійснюють уп равління військовим майном, згідно з ст.2 Закону України "П ро правовий режим майна у Збр ойних Силах України", є Кабіне т Міністрів України та Мініс терство оборони України. При цьому до компетенції Кабіне ту Міністрів України віднесе но вирішення питань щодо заб езпечення Збройних Сил Украї ни військовим майном, а також прийняття рішень щодо його в илучення і передачі міністер ствам та іншим центральним о рганам виконавчої влади.

Міністерство оборони Укра їни, як центральний орган упр авління Збройних Сил України , здійснює відповідно до зако ну управління військовим май ном, у тому числі закріплює ві йськове майно за військовими частинами (у разі їх формуван ня, переформування), приймає р ішення щодо перерозподілу ць ого майна між військовими ча стинами Збройних Сил України , в тому числі у разі їх розфор мування.

Згідно з пунктом 2 Положення про Міністерство оборони Ук раїни, затвердженого Указом Президента України від 21.08.1997 № 8 88 (у редакції чинній на момент укладання спірного правочин у) Міноборони України у своїй діяльності керується виключ но Конституцією та законами України, актами Президента У країни, Кабінету Міністрів У країни, а також Положенням пр о Міністерство оборони Украї ни.

Відповідно до цього Положе ння на Міністерство оборони України як на центральний ор ган управління Збройних Сил України покладено завдання щ одо управління майном держав них підприємств, які належат ь до його сфери управління. Пр и цьому завдання з управлінн я державним майном Міноборон и зобов'язано здійснювати ли ше відповідно до закону.

4.10.1979 року рішенням виконавчо го комітету Житомирської міс ької ради народних депутатів № 605 «Про підтвердження права користування КЕЧ ПрикВО зем ельними площами в межах міст а Житомира»було підтверджен о право користування військо вих частин, установ та органі зацій земельними площами в м ежах м. Житомира, в тому числі і земельною ділянкою, яка роз ташована за адресою: м. Житоми р, вул. Київське шосе, 42 (до скла ду якої входить і земельна ді лянка за адресою: м. Житомир, в ул. Саснка 54-а), на якій дислокує ться військове містечко № 109.

10.11.1994 року рішенням виконавчо го комітету Житомирської міс ької ради народних депутатів № 603 «Про затвердження матері алів інвентаризації земель М іністерства оборони України »було підтверджено право кор истування військових частин , установ та організацій земе льними площами в межах м. Жито мира, в тому числі і земельною ділянкою, яка розташована за адресою: Київське шосе, 42 (до ск ладу якої входить і земельна ділянка за адресою: м. Житомир , вул. Саенка 54-а) на якій дислок ується військове містечко № 109.

На підставі Директиви МО Ук раїни № Д322/1/010 від 20.04.2005 року Житом ирська квартирно - експлуата ційна частина району перефор мована в квартирно - експлуат аційний відділ м. Житомир з 10.11. 2005 року.

Таким чином, станом на 24.09.2010 ро ку на обліку в КЕВ м. Житомир п еребуває земельна ділянка ві йськового містечка № 109 (м. Жито мир, вул. Київське шосе, 42 ) зага льною площею 114 га на якій роз мішені будівлі їдальні (пло щею 282,2 м. кв.), свинарника (площе ю 92,9 м. кв.), овочесховища (площею 80,5 м. кв.), овочесховища (площею 3 4,3 м. кв.), які перебувають на обл іку в КЕВ м. Житомирі.

З урахуванням викладеного власником спірного військов ого майна, що розташоване на т ериторії військового містеч ка № 109 є держава уповноважени м органом управління яким є М іністерство оборони України .

Порядок відчуження військ ового майна встановлений ст. 6 Закону України "Про правовий режим майна у Збройних Силах України" (далі - Закон) та поста новою Кабінету Міністрів Укр аїни від 28.12.2000 № 1919 "Про затвердже ння Положення про порядок ві дчуження військового майна З бройних Сил".

Згідно з ч. 2 ст. 3 Закону з моме нту надходження майна до Збр ойних Сил України і закріпле ння його за військовою части ною Збройних Сил України вон о набуває статусу військовог о майна і використовується л ише за своїм цільовим та функ ціональним призначенням.

Особливості статусу війсь кового майна полягають також і в тому, що його облік, інвент аризація, зберігання, списан ня, використання та відчужен ня здійснюються в спеціально му порядку, що визначається К абінетом Міністрів України в ід 28.12.2000 № 1919 "Про затвердження По ложення про порядок відчужен ня та реалізації військового майна Збройних Сил" (далі - Пол оження).

Відповідно до пункту 2 Полож ення відчуження військового майна - це, серед іншого, вилуч ення військового майна із Зб ройних Сил у результаті його реалізації через уповноваже ні підприємства (організації ).

Згідно з пунктом 6 Положення рішення про порядок відчуже ння військового майна прийма є Кабінет Міністрів України із затвердженням за погоджен ням з Мінекономіки переліку такого майна, а абзацом 2 пункт у 12 Положення встановлено, що реалізація військового майн а проводиться уповноваженим и підприємствами (організаці ями).

З наведених вище нормативн их актів вбачається, що відчу ження військового майна здій снюється у спеціальному поря дку визначеному Кабінетом Мі ністрів України, при цьому Мі ністерство оборони України т а Філія Центрального спеціал ізованого будівельного упра вління "Укроборонбуд" не упов новажені на реалізацію війсь кового нерухомого майна.

Відповідно до частини 1 стат ті 2 Господарського процесуа льного кодексу України, госп одарський суд порушує справи за позовними заявами прокур орів та їх заступників, які зв ертаються до господарського суду в інтересах держави.

Згідно з положенням ст. 121 К онституції України на прокур атуру покладено функції пред ставництва інтересів громад янина або держави у випадках , визначених законом.

Відповідно до ст. 20 Закону Ук раїни "Про прокуратуру" при ви явленні порушень закону прок урор або його заступник у меж ах своєї компетенції мають п раво звертатися до суду із за явою про захист прав і законн их інтересів громадян, держа ви, а також: підприємств та інш их юридичних осіб.

Статтею 36-1 Закону визначено підстави представництва про курором інтересів держави, а саме: наявність порушень або загрози порушень економічни х, політичних та інших держав них інтересів внаслідок прот иправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб , що вчиняються у відносинах м іж ними або з державою.

Відповідно до рішення Конс титуційного Суду України від 8 квітня 1999 року у справі №1 -1/99 (сп рава про представництво прок уратурою України інтересів д ержави в арбітражному суді) д ержавні інтереси закріплюют ься як нормами Конституції У країни, так і нормами інших пр авових актів. Інтереси держа ви відрізняються від інтерес ів інших учасників суспільни х відносин. В основі перших за вжди є потреба у здійсненні з агальнодержавних (політични х, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямован их на захист суверенітету, те риторіальної цілісності, дер жавного кордону, гарантуванн я державної, економічної, інф ормаційної, екологічної безп еки, охорону землі як націона льного багатства, захист пра в усіх суб'єктів права власно сті та господарювання тощо.

Із врахуванням того, що "інт ереси держави" є оціночним по няттям, прокурор чи його заст упник у кожному конкретному випадку самостійно визначає , з посиланням на законодавст во, на підставі якого подаєть ся позов, в чому саме відбулос я чи може відбутися порушенн я матеріальних або інших інт ересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідніст ь їх захисту та зазначає орга н, уповноважений державою зд ійснювати відповідні функці ї у спірних правовідносинах.

Відповідно до Рішення Конс титуційного Суду України від 01.12.2004 року № 18-рп/2004 поняття "охоро нюваний законом інтерес", що в живається в законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розу міти як прагнення до користу вання конкретним матеріальн им та/або нематеріальним бла гом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єкт ивному праві простий легітим ний дозвіл, що є самостійним о б'єктом судового захисту та і нших засобів правової охорон и з метою задоволення індиві дуальних і колективних потре б, які не суперечать Конститу ції і законам України, суспіл ьним інтересам, справедливос ті, добросовісності, розумно сті та іншим загальноправови м засадам.

Згідно зі ст. 1130 ЦК України з а договором про спільну діял ьність сторони (учасники) зоб ов'язуються спільно діяти бе з створення юридичної особи для досягнення певної мети, щ о не суперечить законові.

Сторони (учасники) беруть зо бов'язання об'єднати свої вкл ади та спільно діяти з метою о держання прибутку або досягн ення іншої мети.

Частиною 1 ст. 1134 ЦК України вс тановлено, що внесене учасни ками майно, яким вони володіл и на підставах інших, ніж прав о власності, використовуєтьс я в інтересах усіх учасників і є їхнім спільним майном.

Таким чином, враховуючи нор ми Цивільного кодексу Україн и, за спірним договором учасн ики об'єднують свої вклади, пі сля чого ці вклади набувають статусу спільного майна та в икористовуються в інтересах усіх учасників договору.

16.03.2006 на виконання п. 6 Договору № 16/03-250 від 16.03.2006 року, Міністерств о оборони України за актом пр ийому передачі розміру пайов ої участі передало ТОВ "Аудіт орська фірма «Енерго - аудіт п люс"" у спільну діяльність май но що знаходиться на територ ії військового містечка № 109, а саме: будівлі їдальні (площею 282,2 м. кв.,), свинарника (площею 92,9 м . кв.), овочесховища (площею 80,5 м. кв.), овочесховища (площею 34,3 м. к в.).

На підставі вказаного акту прийому передачі відбулась фактична зміна правового ста тусу військового майна (буді вель та споруд військового м істечка № 109), чим грубо порушен о порядок відчуження державн ого майна визначений Кабінет ом Міністрів України.

Відповідно до частини 1 ст атті 207 ГК України господарськ е зобов' язання, що не відпов ідає вимогам закону може бут и на вимогу однієї із сторін а бо відповідного органу держа вної влади визнано судом нед ійсним.

Частиною 1 ст. 203 Цивільного кодексу України визначено, щ о зміст правочину не може суп еречити цьому кодексу, іншим актам цивільного законодавс тва, а також моральним засада м суспільства.

Загальні підстави і наслід ки недійсності угод встановл ені ст. 215 ЦК України, за якою пі дставою недійсності угоди є недодержання в момент вчинен ня правочину стороною вимог, які встановлені частинами п ершою - третьою, п'ятою та шост ою статті 203 цього Кодексу.

Міністерство оборони Укра їни не мало обсягу повноваже нь щодо передачі майна у спіл ьну власність. ОСОБА_1, яко го уповноважено діяти довіре ністю Міністра оборони Украї ни від 09.03.2006 N 610 (ВСР N 232423) вийшов за м ежі своїх повноважень, оскіл ьки зазначені вище договори ОСОБА_1 мав право укладати лише за погодженням з Мініст ром оборони України.

Таким чином, при укладенні о спорюваних договорів у берез ні 2006 року ОСОБА_1 не мав нал ежного обсягу повноважень.

Згідно вимог ст. 1 Закону Укр аїни "Про інвестиційну діяль ність" всі види майнових та ін телектуальних цінностей, що вкладаються в об'єкти підпри ємницької та інших видів дія льності, в результаті якої ст ворюється прибуток (доход) аб о досягається соціальний ефе кт є інвестиціями.

При цьому, згідно ч. 3 ст. 4 Зако ну України "Про інвестиційну діяльність" об'єктами інвест иційної діяльності не можуть бути об'єкти житлового будів ництва, фінансування спорудж ення яких здійснюється з вик ористанням недержавних кошт ів, залучених від фізичних та юридичних осіб, у тому числі в управління. Інвестування та фінансування будівництва та ких об'єктів може здійснюват ися виключно через фонди фін ансування будівництва, фонди операцій з нерухомістю, інст итути спільного інвестуванн я, недержавні пенсійні фонди , які створені та діють відпов ідно до законодавства, а тако ж через випуск безпроцентних (цільових) облігацій, за якими базовим товаром виступає од иниця такої нерухомості.

Закон України "Про фінансов о-кредитні механізми і управ ління майном при будівництві житла та операціях з нерухом істю" містить загальні принц ипи, правові та організаційн і засади залучення коштів фі зичних і юридичних осіб в упр авління з метою фінансування будівництва житла та особли вості управління цими коштам и, зокрема у ст. ст. і, 11, 14, 16 Закону .

Разом з тим, в порушення вим ог вказаних Законів, положен ня оспорюваного договору не містять жодного із зазначени х у названих законах механіз му залучення коштів інвестор ів у будівництво житла, а тому зміст Договору суперечить в имогам закону та з підстав ви значених у п. 1 ст. 215 ЦК України є недійсним.

Враховуючи вищенаведене, М іністерство оборони України не наділено повноваженнями відчужувати спірне майно, шл яхом передачі його як внесок у спільну власність.

Згідно вимог ч. 2 ст. 20 Господа рського кодексу України коже н має право на захист своїх пр ав та інтересів, які відповід но до ст. 16 ЦК України захищают ься, зокрема, шляхом визнання недійсними правочинів.

Таким чином, при укладенні с пірного договору позивачем т а відповідачем не були додер жані в момент вчинення право чину вимоги, встановлені ч. 1,2 с т. 203 ЦК України, іншими вищезаз наченими актами цивільного з аконодавства, моральним заса дам суспільства, а тому вони п ідлягають визнанню недійсни ми з підстав, передбачених ч. 1 , 2 ст. 215 ЦК України.

Частина 2 статті 4-3 Господарс ького процесуального кодекс у України визначає, що сторон и та інші особи, які беруть уча сть у справі, обґрунтовують с вої вимоги і заперечення под аними суду доказами.

Згідно із ч.3 ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довес ти ті обставини, на які вона по силається як на підставу сво їх вимог і заперечень.

Відповідач письмового від зиву на позов не подав, доводі в прокурора не спростував, у зв' язку з чим позовні вимог и є обґрунтованими, документ ально підтвердженими, відпов ідачем не спростовані, а тому підлягають задоволенню.

Оскільки позов поданий про курором, який звільнений від сплати державного мита, держ авне мито та витрати за інфор маційно-технічне забезпечен ня судового процесу відповід но до вимог ст. 49 Господарсько го процесуального кодексу Ук раїни підлягають стягненню з відповідача в доход бюджету .

Керуючись статтею 124 Конст итуції України, статтями 33, 34, 44, 49, статтями 82-85 Господарського процесуального кодексу Укра їни, господарський суд

вирішив:

1. Позовні вимог и задовольнити повністю.

2. Визнати недійсним до говір № 16/03-06150 від 16.03.2006 року про сп ільну діяльність шляхом буді вництва (реконструкції) об'єк тів житлово-цивільного призн ачення, розташованих за адре сою: м. Житомир, вул. Саєнка 54-а, с творення інженерної інфраст руктури для їх будівництва (р еконструкції) відповідно до розробленого і затвердженог о у встановленому порядку пр оекту шляхом пайової участі сторін, укладений між Держав ою Україна в особі органу, упо вноваженого управляти майно м, Міністерства оборони Укра їни, від імені якого діяв дире ктор філії Центрального спец іалізованого будівельного у правління "Укроборонбуд" ОС ОБА_1 та товариством з обмеж еною відповідальність «Ауди торська фірма «Енерго - аудит плюс».

3. Визнати недійсним до говір 16/03-06250 від 16.03.2006 року про комп енсацію пайової участі (паю) М іністерства оборони України в інвестиційному договорі в ід 16 березня 2006 року № 16/03-06150 про спільну діяльність шляхом б удівництва (реконструкції) о б'єктів житлово-цивільного п ризначення, розташованих за адресою: м. Житомир, вул. Саєнк а 54-а, створення інженерної ін фраструктури для їх будівниц тва (реконструкції) відповід но до розробленого і затверд женого у встановленому поряд ку проекту шляхом пайової уч асті сторін, укладений між Де ржавою Україна в особі орган у, уповноваженого управляти майном, Міністерства оборони України, від імені якого діяв директор філії Центрального спеціалізованого будівельн ого управління "Укроборонбуд " ОСОБА_1 та товариством з о бмеженою відповідальністю « Аудиторська фірма «Енерго - а удит плюс».

4. Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю Аудиторська фірма "Енерго -аудит плюс" (07300, Київська обл., м . Вишгород, вул.. Київська, 10, код ЄДРПОУ 33293897) в доход Державного бюджету України (№ рахунку - 31 118095700001, Банк - ГУ ДКУ у Київській області, отримувач - ГУ ДКУ у Київській області, МФО 821018, код ЄДРПОУ 24074109, код бюджетної клас ифікації 22090200, символ звітност і банку 095) - 85 (вісімдесят п'ять гривень) 00 коп. державного мит а.

5. Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю Аудиторська фірма "Енерго -аудит плюс" (07300, Київська обл., м . Вишгород, вул.. Київська, 10, код ЄДРПОУ 33293897) на користь Головно го управління Державного каз начейства України (р/р 31217264700001, ба нк отримувача: ГУ ДКУ у Київсь кій області м. Київ, МФО 821018, ЄДРП ОУ 24074109, отримувач платежу: держ авний, Київська область 22050003, ко д бюджетної класифікації: 22050003 , призначення платежу: надход ження від оплати витрат з інф ормаційно-технічного забезп ечення розгляду справ у суда х, символ звітності банку: 264) - 236 (двісті тридцять шість грив ень) 00 коп. витрат на інформаці йно-технічне забезпечення су дового процесу.

6. Накази видати після н абрання рішенням законної си ли.

Суддя О.В. Щоткін

Дата підписання та складе ння повного тексту рішення: 09. 11.2010р.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення01.11.2010
Оприлюднено02.12.2010
Номер документу12524399
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/167-10

Рішення від 22.11.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Ємленінова З.І.

Ухвала від 07.11.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Ємленінова З.І.

Рішення від 30.11.2010

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Білоус В.В.

Рішення від 01.11.2010

Господарське

Господарський суд Київської області

Щоткін О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні