Рішення
від 08.11.2010 по справі 11/54-нм
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

* 10002, м. Житомир, майдан П утятинський, 3/65, '481-620

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Від "08" листопада 2010 р. Справа № 11/54-НМ

Господарський суд Житом ирської області у складі:

Головуючого судді

судді Мар іщенко Л.О.

судді

за участю представників ст орін

від позивача Мончакивсь кий В.П. (довіреність № 32 від 19.04.1 0р.)

від відповідача Дем'янч ук І.М. (довіреність від 05.01.10р. № 14 )

Розглянув справу за позово м Відкритого акціонерного то вариства "Київ-Дніпровське м іжгалузеве підприємство про мислового залізничного тран спорту" (м. Київ) в особі Житоми рської філії відкритого акці онерного товариства "Київ-Дн іпровське міжгалузеве підпр иємство промислового залізн ичного транспорту" (м. Житоми р)

до Відкритого акціонер ного товариства "Житомирськи й комбінат силікатних виробі в" (м.Житомир)

про спонукання вчинити певні дії

В судовому засіданні оголо шувались перерви з 30.09.10р. по 28.10.10р ., з 28.10.10р. по 29.10.10р., з 29.10.10р. по 08.11.10р. з ви кликом сторін.

Позивачем пред'явлено позо в про спонукання відповідача укласти п. 1.2., 3.2.,2.5., 2.7., 2.10., 7.3.4., 11.5. Догов ору та п. 1.1. та 1.2. додатку до дого вору №23 від 15.04.2010р. в редакції поз ивача.

15.07.10р. позивач надав суду пись мові пояснення по суті спору , в яких зазначив, що між сторо нами укладений договір №23 ві д 15.04.10р. з протоколом розбіжнос тей зі сторони відповідача.

Однак, деякі пункти залишил ись сторонами неврегульован ими.

Стосовно неврегульованого п. 1.2 до Договору позивач зазна чає, що діяльність виконавця здійснюється відповідно до ТУ У 60.1-04737111-019: 2006, зареєстрованих Д ержавним комітетом України з питань технічного регулюван ня та споживчої політики від 20.12.06р. №020568182/032101.

Стосовно п. 2.3 Договору слід з азначити, що колії, на яких про водиться приймання та переда вання вантажу вже узгодженні Сторонами в п. 1.3 Договору. Поря док передачі вагонів Замовни ку від Виконавця врегульован ий Сторонами у п. 2.6 Договору. Що до порядку приймання вантажу Виконавцем від Залізниці, то це встановлюється договором між Залізницею та ВАТ "Київ-Дн іпровське МППЗТ", без участі З амовника. Стосовно плати за к ористування вагонами позива ч в своїх поясненнях зазнача є, що відповідно до розділу 6 п . 4 аб. 5 "Правил перевезення вант ажів залізничним транспорто м", затверджених Наказом Міні стерства транспорту України від 09.12.02р. № 1030/7318. Час користуванн я вагонами обчислюється з мо менту їх передачі вантажовла снику до моменту їх фактично го прийняття від вантажовлас ника. Моментом прийняття ван тажу від залізниці вантажовл асником є факт розкредитуван ня документів підприємством в товарній касі залізниці. До кументи розкредитовує Замо вник і Залізниця не подає ваг они раніше розкредитування д окументів.

Також, позивач зазначає, що зміст п. 2.7 Договору, викладени й замовником не відповідає з місту Виконавця, оскільки Ви конавцем у п. 2.7 Договору вказу ється на обов'язок Залізниці видати вантаж безпосередньо Замовнику без участі Викона вця, у випадках встановлених ст. 52 Статуту Залізниць, затве рджених Постановою Кабінету міністрів України №457 від 06.04.98р . Натомість Відповідачем заз начено порядок приймання ван тажів Виконавцем.

Абз. 2,3,4 п. 2.7 договору в редакці ї Відповідача відноситься до розділу "Відповідальність с торін", який вже узгоджений.

Стосовно доповнень п. 2.10 част иною другою в редакції Відпо відача, то позивач зазначає, щ о викладені відповідачем пол оження вже погоджені в п. 6.2 Дог овору.

15.07.10р. відповідач надав суду в ідзив на позов в якому позовн і вимоги не визнає.

В своєму відзиві відповіда ч зазначив наступне.

Розглядаючи проект догово ру №23 від 15.04.10р. відповідач викл ючив п. 1.2 у зв'язку з тим, що по св оєму змісту він є неконкретн им. Всі розділи Договору дета льно регламентують права та обов'язки сторін при наданні послуг позивачем відповідач у по вищезгаданому Договору.

Пункт 2.3 необхідно викласти в редакції відповідача в зв'я зку з тим, що ця редакція встан овлює порядок обчислення час у користування вагонами для відповідача. Час користуванн я вагонами для відповідача п овинен обчислюватись з момен ту поставки вагонів під розв антаження (навантаження) до м оменту повідомлення відпові дачем позивача про готовніс ть вагонів до забирання (п. 4 "Пр авил користування вагонами і контейнерами" затверджених наказом Міністерства трансп орту України №113 від 25.02.99р.).

В п. 2.5 Договору в редакції ві дповідача вказаний фактични й час, який потрібний для вико нання робіт по вивантаженню каміння. У відповідності до п . 2.3 Договору відповідач, а не по зивач оплачує час користуван ня вагонами при проведенні р обіт по вивантаженню каміння .

Пункти 2.7 і 2.10 Договору, в реда кції відповідача відображаю ть специфіку взаємовідносин між позивачем і відповідаче м при виконанні договірних в ідносин. В зв'язку з тим, що пит ання прийняття вантажів на а дресу відповідача позивачем від залізниці та порядок про ведення розрахунків між пози вачем та відповідачем за над ання договірних послуг не вр егульовані діючим законодав ством, відповідач у відповід ності до ст. ст. 6,627ЦК України вв ажає необхідним врегулювати ці питання в договорі і тому з апропонував укласти п.п. 2.7 і 2.10 Д оговору в своїй редакції.

Відповідач виключив з дого вору п. 7.3.4 тому, що проведення м одернізації фронтів наванта ження-вивантаження, застосув ання та впровадження в вироб ничих процесах новітніх розр обок, рекомендацій та механі змів стосується особистої го сподарської діяльності відп овідача і не має ніякого відн ошення до взаємовідносин мі ж позивачем та відповідачем по Договору.

Відповідач також, виключ ив з договору п. 11.5 у зв'язку з ти м, що він суперечить п. 1 ст. 188 ГК України, який не допускає змі ну умов господарських догово рів в односторонньому порядк у.

Відповідач не може погодит ись з встановленим позивачем в додатку №1 до Договору тариф у на перевезення вантажів в р озмірі 15 грн. за одну тону вант ажу і плати за користування т епловозом у розмірі 138 грн. за к ожні півгодини роботи теплов оза наступних підстав.

Взаємовідносини між позив ачем і відповідачем по надан ню послуг по перевезенню ван тажів в 2009-2010р. р. (до 14.04.10р.) були вре гульовані договором №23 від 14.0 4.09р. , в якому за згодою сторін б ув встановлений тариф на пер евезення вантажів у розмірі 5,58 грн. за одну тону вантажу і п лата за користування теплово зом у розмірі 104,50 грн. В вересні 2009р. позивач звернувся до госп одарського суду Житомирсько ї області з позовом про зміну тарифу на перевезення ванта жів з 5,58 грн. до 15 грн. за 1 тону ван тажу.

Рішенням суду від 17.02.10р. , зали шеному без змін постановою Ж итомирського апеляційного г осподарського суду від 27.05.10р., позивачу було відмовлено в з адоволенні позовних вимог у зв'язку з їх безпідставністю .

При укладанні Договору і по дачі позовної заяви позивач не зміг документально обґрун тувати збільшення тарифу на перевезення з 5,58 грн. до 15 грн. за 1 тону вантажу і плату за кори стування тепловозом з 104,5 до 138 г рн., а тому відповідач залишив в п. 1.1 додатку №1 до Договору та риф на перевезення вантажів у розмірі 5,58 грн. за одну тону в антажу і в п. 1.2 даного додатку п лату за користування теплово зом в розмірі 104,5 грн.

29.09.10р. позивач надав суду дода ткові пояснення до позовної заяви в яких не погоджується з відзивом відповідача та пр осить спонукати відповідача укласти п. 1.2, 2.3, 2.7, 2.10, 7.3.4, 11.5. та п. 1.1 та п . 1.2 (Додатку) Договору №23 від 15.04.10р . в редакції позивача.

В судове засідання 08.11.10р. пред ставник відповідача надав кл опотання про призначення еко номічної експертизи для з'яс ування питання про те, чи є еко номічно обґрунтованими збіл ьшення позивачем тарифів на послуги з перевезення вантаж у та плата за користування те пловозом.

Суд відмовляє в задоволенн і даного клопотання, так як вв ажає, що результат даної експ ертизи не вплине на оцінку до казів судом відповідно до ст . 43 ГПК України.

За клопотанням сторін спір розглянутий у більш тривали й строк ніж передбачено ст. 69 Г ПК України.

Заслухавши представників сторін, розглянувши матеріал и справи, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

З позовної заяви та додат кових пояснень до неї вбачає ться, що між сторонами був укл адений договір №23 від 14.04.09р. про надання послуг з перевезенн я вантажів, термін дії якого с плив 14.04.10р.

Договір - це волевиявлення о сіб, безпосередньо спрямован е на виникнення, зміну або при пинення цивільних прав і обо в'язків. Відповідно до ч. 3 ст. 180 Г осподарського кодексу Украї ни ( 436-15 ) при укладанні господар ського договору сторони зобо в'язані у будь-якому разі пого дити предмет, ціну та строк ді ї договору.

Позивач листом від 15.03.10р. №121/03 н аправив відповідачу пропози цію укласти договір № 23 від 15.04.10 р. з додатком № 1 до договору.

01.04.10р. позивач отримав від від повідача підписаний договір з протоколом розбіжностей д о договору.

Пункти 2.2, 2.14, 2.15, 3.9, 4.2, 7.2.3 протоколу розбіжностей погоджені пози вачем в редакції відповідача .

Згідно протоколу розбіжно стей до договору між сторона ми залишилися неврегульован ими пункти 1.2, 2.3, 2.5, 2.7, 2.10, 7.3.4, 11.5 догово ру та п. 1.1, 1.2 додатку № 1 до догов ору.

Позивач, не погодившись з пр отоколом розбіжностей відпо відно до ст. 181 ч.5, 7 Господарсько го Кодексу України, звернувс я до суду.

В пункті 1.2 договору зазначе но "послуги можуть надаватис я тільки при умові технічної можливості з дотриманням ви мог п. 1.1 цього договору та у пор ядку, що забезпечує відповід ну якість цих послуг".

В протоколі розбіжностей п ропонується цей пункт виключ ити.

Суд не погоджується з редак цією даного пункту у позивач а з наступних підстав.

Проаналізувавши даний пун кт, суд прийшов до висновку, що текст в даному пункті є некон кретним, оскільки не зазначе но, які саме технічні можливо сті необхідні для надання по слуг.

Відповідно до ч. 5 ст. 306 ГК Укра їни, загальні умов перевезен ня вантажів, а також особливі умови перевезення окремих в идів вантажів визначаються ц им кодексом і виданими відпо відно до нього транспортними кодексами, транспортними ст атутами та іншими нормативно -правовими актами.

В даному пункті позивач не в казав, в яких саме нормативни х актах зазначені відповідні технічні можливості, необхі дні для надання послуг та ная вність або відсутність яких впливає на умови укладання в ідповідного договору.

В пункті 2.3 договору зазначе но: "Час користування вагонам и, які прибули на адресу Замов ника, обчислюється з моменту їх прийому виконавцем від за лізниці та до моменту поверн ення їх виконавцем залізниці . Початок та закінчення корис тування вагоном (вагонами) за значається в відомості плати за користування вагонами (да лі - відомість форма ГУ-46) затве рдженою наказом Міністерств а транспорту та зв'язку Украї ни від 01.11.08р. №1454. Нарахування пла ти за користування вагонами проводиться по ставкам , які вказані в розділі V Збірника т арифів на перевезення вантаж ів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з н ими послуги, Тарифного керів ництва №1 (затвердженого нака зом Міністерства транспорту та зв'язку України від 26.03.09р. № 317 ), з урахуванням діючих коефіц ієнтів, які вводяться органо м державної влади (наказом Ка бінету Міністрів України або МТЗУ)".

У протоколі розбіжностей в ідповідач пропонує викласти даний пункт в наступній реда кції: "Прийом вагонів від Залі зниці проводиться на коліях 3 або 7 станції Бистра ПЗЗ, пред ставником Виконавця, який пе ревіряє наявність пломб або схоронність вантажу на відкр итому рухомому складі . Час ко ристування вагонами для Зам овника обчислюється з момент у поставки вагонів під розва нтаження (навантаження) до мо менту повідомлення Замовни ком Виконавця про готовність до забирання вагонів. Переда ча вагонів Замовнику проводи ться Виконавцем на під'їзній колії № 1 та №2. Часом передачі в агонів вважається час прийм ання вагонів на вантажному ф ронті та підтверджений підпи сом працівників Виконавця та Замовника сторін пам'ятки пр о користування вагонами я. ГУ -45 під час подачі (забирання) ва гонів".

Суд не погоджується з редак цією пункту 2.3, вказаної в осно вному договорі, так як у відпо відності до ст. 64 Статуту залі зниць України, п.1.1 "Правил обсл уговування залізничних під'ї зних колій", затверджених нак азом Міністерства транспорт у України від 21.11.00р. № 644, до заліз ничних під'їзних колій належ ать колії, що з'єднані із загал ьною мережею залізниць безпе рервною рейковою колією і на лежать підприємствам незале жно від форми власності. Влас ником під'їзних колій № 1 і № 2 ві д станції Бистра до місць нав антаження - вивантаження від повідача є позивач, про що пря мо вказано в п. 1.3 договору.

Згідно ст. 71 Статуту залізни ць України, п. 2.1 "Правил обслуго вування залізничних під'їзни х колій" взаємовідносини зал ізниці з позивачем про поряд ок і умови експлуатації залі зничних під'їзних колій визн ачаються договорами про експ луатацію під'їзних колій, або договорами про подачу та заб ирання вагонів. Вищезгадані договори визначають порядок подачі та забирання вагонів , терміни перебування вагоні в на під'їзній колії та інші ум ови роботи під'їзної колії.

Згідно п. 2 "Правил користува ння вагонами і контейнерами" , затверджених наказом Мініс терства транспорту України № 113 від 25.02.99р., за користування ваг онами і контейнерами вантажо відправники, вантажоодержув ачі (відповідач), власники під 'їзної колії (позивач) вносять плату. Для позивача час корис тування вагонами на залізнич них під'їзних коліях ( п. 7 "Прави л користування вагонами і ко нтейнерами"), а для відповідач а - з моменту поставки вагонів під розвантаження (навантаж ення) до моменту повідомленн я відповідачем позивача про готовність до забирання ваг онів (п. 4 "Правил користування вагонами і контейнерами", п. 5.5 договору). В зв'язку з тим, що зг ідно п. 3.7 "Правил обслуговуван ня залізничних під'їзних кол ій" позивач проводить всі роз рахунки з залізницею за кори стування вагонами, відповіда ч сплачує позивачу за свій ча с користування вагонами, а ос таточний розрахунок з залізн ицею за весь час користуванн я вагонами проводить позивач .

В п.2.5 договору в характерист иці вантажних фронтів зазнач ений час для вантажної опера ції по вивантаженню каміння 1,2 год.

В протоколі розбіжностей в ідповідач пропонує збільшит и цей час до 6 год.

Суд не погоджується з вказа ним пунктом, викладеним в осн овному договорі, так як згідн о п. 2.3 договору відповідач, а не позивач оплачує час користу вання вагонами при проведенн і робіт по вивантаженню камі ння і тому саме відповідач по винен встановлювати необхід ний для цього час.

Крім того, Правила обслугов ування залізничних під'їзних колій, якими встановлено сам о строк 1,2 години, і на які посил ається позивач несе рекоменд аційний характер, а не обов'яз ковий до виконання.

В пункті 2.7 договору зазначе но "При надходженні на станці ю Житомир на адресу Замовник а, вагонів де залізниця, відпо відно до ст. 52 Статуту залізни ць України зобов'язана перев ірити масу, кількість місць і стан вантажу, передавальні о перації та видача вантажу на вантажних фронтах Замовника проводяться залізницею безп осередньо Замовнику без учас ті Виконавця".

В протоколі розбіжностей в ідповідач виклав цей пункт в такій редакції: "Приймаючи ві д залізниці вагони з вантажа ми для Замовника Виконавець зобов'язаний пересвідчитись у справності та цільності пл омб, запірно-пломбувальних п ристроїв, переконатись у від сутності слідів утрати й пош кодження вантажу при перевез енні на відкритому рухомому складі. Якщо під час прийманн я вагонів від залізниці буде виявлено їх пошкодження, озн аки недостачі, псування або п ошкодження вантажу на відкри тому рухомому складі, або в кр итих вагонах без пломб, коли т аке перевезення передбачено Правилами, несправність пло мб, їх відсутність Виконавец ь викликає для участі в видач і вантажу представника заліз ниці із складанням у відпові дних випадках комерційного а кту або акту загальної форми .

Виконавець несе матеріаль ну відповідальність за втрат у, недостачу, псування або пош кодження прийнятого від залі зниці (замовника) вантажу для Замовника до передачі його у відповідному порядку Замовн ику (залізниці).

По фактам втрати, псування а бо пошкодження вантажу при п ередачі його від Виконавця н а вантажно-розвантажувальні фронти Замовника складаєтьс я акт загальної форми в момен т передачі вантажу, який підп исується уповноваженими пре дставниками обох сторін. Сто рони договору не мають права відмовитись від складання т а підпису акту. У разі відмови від складання і підписання а кту представником Виконавця , Замовник складає акт в однос торонньому порядку, в якому в казує про відмову другої сто рони від складання і підпису акту. В даному випадку акт вва жається підписаним двома сто ронами по договору.

Виконавець не несе відпові дальність за втрату, недоста чу, псування або пошкодження вантажу у разі, якщо вантаж на дійшов у непошкодженому ваго ні з непошкодженими пломбами Відправника, чи без пломб, кол и таке перевезення дозволено Правилами, а також якщо ванта ж прибув у непошкодженому ві дкритому рухомому складі, за вантаженому засобами Відпра вника, якщо немає ознак втрат и, псування або пошкодження в антажу під час перевезення".

Суд не погоджується з реда кцією позивача, так як відпов ідно до ст. 73 Статуту залізниц ь України, п. 4.6 "Правил обслугов ування залізничних під'їзних колій" обов'язок охорони ваго нів і вантажів на під'їзній ко лії покладається на позивача .

Відповідно до ст. 313 ГК Україн и перевізник зобов'язаний до ставити вантаж до пункту при значення у строк, передбачен ий транспортними кодексами, статутами чи правилами.

Згідно ст. 314 ГК України перев ізник несе відповідальність за втрату , нестачу та пошкодж ення прийнятого до перевезен ня вантажу, якщо не доведе, що втрата, нестача або пошкодже ння сталися не з його вини.

В п. 2.10 договору зазначено: "Пр о закінчення вантажних опер ацій та готовність вагонів д о забирання представник Замо вника повідомляє представни ка Виконавця згідно наказу т а доручення по телефону №НО МЕР_1; НОМЕР_2 з послідуюч им підписанням здаючої (Замо вника) та приймаючої (Виконав ця) сторін "Пам'ятки при забира ння вагонів" форма ГУ-45".

Відповідач не погоджуєтьс я з даним пунктом та пропонує викласти його в наступній ре дакції

"У разі непогодження даних, зазначених у відомості, пред ставник Замовника зобов'язан ий підписати відомість із за уваженням. Відомості плати з а користування вагонами із з ауваженнями Замовника не вра ховуються в попередню оплату на наступний період до розгл яду спірних питань представн иками Виконавця та Замовника . Наслідки розгляду спірних п итань оформляються двосторо ннім актом."

Суд не приймає редакцію поз ивача, оскільки доповнення в ідповідача є доцільним, так я к даним пунктом не визначени й порядок підписання відомос тей про надання послуг з пере везення вантажів та послуг п ов'язаних з перевезенням ван тажів, і що також не суперечит ь ст. 179 ГК України, ст. 6 ЦК Україн и.

Пункт 7.3.4 викладений в догов орі наступним чином " Для опти мізації роботи з Виконавцем та зменшення часу простою ва гонів на фронтах проводити м одернізацію фронтів наванта ження-вивантаження, застосув ати та впроваджувати в вироб ничі процеси новітні розробк и, рекомендації чи механізми ".

Відповідач пропонує вказа ний пункт договору виключити .

Суд погоджується з відпові дачем про виключення даного пункту, так як проведення мод ернізації фронтів навантаже ння-вивантаження, застосуван ня та впровадження в виробни чих процесах новітніх розроб ок, рекомендацій та механізм ів стосується особистої госп одарської діяльності відпов ідача і не має ніякого віднош ення до взаємовідносин між п озивачем та відповідачем по Договору.

В п. 11.5 договору зазначено: " У разі невиконання Замовником п. 11.3 цього Договору Виконавец ь має право достроково призу пинити дію цього Договору в д ень закінчення терміну підпи сання Додаткової угоди, про щ о письмово повідомляє Замовн ика."

В протоколі розбіжностей в ідповідач пропонує виключит и даний пункт.

Суд не погоджується з редак цією позивача, так як вона суп еречить законодавству, а сам е ст. 188 ГК України та ст. 525 ЦК Укр аїни, якими передбачено, що зм іна умов господарських догов орів в односторонньому поряд ку не допускається.

В п. 11.7 договору вказано "Дого вір укладено Сторонами на те рмін один рік, якщо жодна із Ст орін не звернулась письмово за один місяць до закінчення дії Договору з пропозицією д о іншої Сторони про припинен ня його дії. Кожна із сторін вп раві розірвати Договір до за кінчення терміну його дії з п опереднім повідомленням інш ої Сторони не менше ніж за тр идцять днів. У всіх випадках ц ей Договір діє до здійснення всіх розрахунків за надані П ослуги."

Відповідач пропонує викла сти даний пункт в наступній р едакції " Договір набуває чин ності з 15.04.2010 року і діє до 15.04.2011 ро ку, а по розрахункам - до повно го виконання зобов'язань сто ронами по договору. У випадку порушення або систематичног о невиконання умов цього Дог овору, однією зі Сторін інша С торона має право достроково розірвати цей договір в одно сторонньому порядку, письмов о повідомивши про це винну Ст орону не пізніше ніж за 30 кале ндарних днів до розірвання Д оговору".

Редакції даного пункту поз ивача та відповідача носять однакове змістовне значення . Відмінність полягає тільки в термінах дії договору. В св оїй редакції позивач передба чив дію договору на термін бі льше ні 1 рік, а відповідач біл ьш конкретизував строки.

Суд вважає, що редакція відп овідача є більш конкретною, т ак як зазначає строки дії сам е цього договору.

Також, між сторонами залиши лись неврегульованими пункт и 1.1 та 1.2 Додатку №1 до Договору.

В п. 1.1 додатку №1 зазначено "За перевезення Виконавцем вант ажів Замовника на відстань д о 3-х км. - 15 грн. за 1 тонну вантажу . За перевезення вантажів на відстань понад 3 км до встанов леного тарифу додається 0,05 гр н. за кожний наступний повний або неповний кілометр.

Маса завантаженого рухомо го складу визначається у тон нах (т) по залізничній накладн ій. При цьому неповні тони при ймаються за повні."

В протоколі розбіжностей в ідповідач виклав даний пункт наступним чином: " За перевезе ння Виконавцем вантажів Замо вника на відстань до 3-х км. - 5,58 г рн. за 1 (одну) тонну вантажу.

Маса завантаженого рухомо го складу визначається у тон нах (т) по залізничній наклад ній."

В пункті 1.2 додатку №1 до дого вору зазначено: " За користува ння тепловозом (маневрова ро бота) - 138 грн. за кожні півгодин и роботи тепловоза, при цьому кожні неповні півгодини при ймаються за повні."

Відповідач пропонує викла сти вказаний пункт так: " За ко ристування тепловозом (манев рова робота) - 104,50 грн. за кожні п івгодини роботи тепловоза, п ри цьому кожні неповні півго дини приймаються за повні."

Суд не приймає редакцію пун ктів 1.1 та 1.2 додатку позивача, т ак як наказ Міністерства тра нспорту та зв'язку України ві д 30.11.07р. № 1094, на який посилається позивач в своїх розрахунках та яким затверджено "Методич ні рекомендації щодо формува ння тарифів на перевезення в антажів та інші послуги, що на даються ВАТ "Київ-Дністровсь ке МППЗТ", носять рекомендаці йний характер для підпорядко ваних підприємств позивача.

Таким чином, запропонована позивачем вартість послуг н а перевезення та плата за кор истування тепловозом не є об ов'язковою для відповідача.

Враховуючи викладене, суд в ідмовляє в позові про спонук ання відповідача укласти дог овір № 23 від 15.04.10р. та додаток до н ього на умовах позивача.

Керуючись ст. ст. 43,49, 82-85 ГПК Укр аїни, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову від мовити.

Рішення господарського су ду набирає законної сили піс ля закінчення строку подання апеляційної скарги, яка пода ється на рішення місцевого г осподарського суду протягом десяти днів з дня його підпис ання.

Суддя Маріщенко Л.О.

Дата підписання 15.11.10 р.

Віддрукувати:

1 - в справу

2, 3 - сторонам

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення08.11.2010
Оприлюднено03.12.2010
Номер документу12576030
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —11/54-нм

Ухвала від 27.04.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

Ухвала від 31.03.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Щепанська Г.А.

Ухвала від 03.03.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Щепанська Г.А.

Ухвала від 03.02.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Щепанська Г.А.

Постанова від 07.04.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Щепанська Г.А.

Рішення від 08.11.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

Ухвала від 10.04.2008

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні