У Х В А Л А
26 березня 2025 року м. Чернігівсправа № 927/890/22
Господарський суд Чернігівської області у складі судді А.С. Сидоренка, розглянувши матеріали по справі за заявою боржникаБОРЖНИК: ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) АДРЕСА_1 про відкриття провадження у справі про неплатоспроможність
ВСТАНОВИВ:
21 жовтня 2022 року через систему «Електронний суд» до Господарського суду Чернігівської області надійшла заява ОСОБА_1 (надалі боржник) про відкриття провадження у справі про неплатоспроможність, яка ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 07.11.2022 була прийнята до розгляду.
Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 22.11.2022 відкрито провадження у справі про неплатоспроможність ОСОБА_1 ; введено процедуру реструктуризації боргів боржника; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; керуючим реструктуризацією призначено арбітражного керуючого Хомича Р.В.
Постановою Господарського суду Чернігівської області від 24.04.2023 припинено процедуру реструктуризації боргів ОСОБА_1 ; визнано банкрутом ОСОБА_1 ; введено процедуру погашення боргів ОСОБА_1 строком на дванадцять місяців; керуючим реалізацією майна призначено арбітражного керуючого Хомича Р.В.
Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 26.03.2025, зокрема постановлено:
заяву від 25.03.2025 № 02-01/3335 арбітражного керуючого Хомича Р.В. про продовження строку процедури погашення боргів боржника та його повноважень задовольнити;
продовжити строк процедури погашення боргів боржника та повноважень керуючого реалізацією майна Хомича Р.В. до 31 травня 2025 року включно.
Постановляючи ухвалу від 26.03.2025 суд, серед іншого, врахував інформацію арбітражного керуючого Хомича Р.В. про те, що він має намір визначити вартість частки (корпоративних прав) ОСОБА_1 у ТОВ «Хаммінг», керівником та учасником якого є боржниця.
У зв`язку з цим арбітражний керуючий Хомич Р.В. робив запити до ряду експертних установ та суб`єктів оціночної діяльності щодо проведення відповідних досліджень та визначення ринкової вартості відповідного майна, однак останні повідомили керуючого реалізацією майна про неможливість проведення експертного дослідження/грошової оцінки через відсутність вихідних даних.
З огляду на вищенаведене до початку судового засідання 26.03.2025 через систему «Електронний суд» до Господарського суду Чернігівської області заява від 25.03.2025, додатком до якої є клопотання від 25.03.2025 № 02-01/11/3336 про витребування доказів, яким арбітражний керуючий Хомич Р.В. просить витребувати у Головного управління Державної податкової служби у місті Києві фінансову та іншу звітність ТОВ «Хаммінг» за період 2022-2024 років та подати її до суду у десятиденний строк з дня отримання відповідного процесуального документа.
Звертаючись з даним клопотанням арбітражний керуючий Хомич Р.В. вказує, що серед майнових активів, належних боржниці ОСОБА_1 , виявлено корпоративні права/частку у статутному капіталі ТОВ «Хаммінг».
За інформацією ОСОБА_1 документи щодо фінансово-господарської діяльності, зокрема фінансова звітність товариства не перебувають у її розпорядженні, їх місцезнаходження достовірно невідоме.
З метою визначення вартості частки (корпоративних прав) ОСОБА_1 у ТОВ «Хаммінг» арбітражним керуючим Хомичем Р.В. були зроблені запити до ряду експертних установ та суб`єктів оціночної діяльності щодо проведення відповідних досліджень та визначення ринкової вартості відповідного майна, однак останні повідомили керуючого реалізацією майна про неможливість проведення експертного дослідження/грошової оцінки через відсутність вихідних даних, а саме:
відомостей про необоротні активи на балансі (нерухомість, земля, транспорт, обладнання, меблі, техніка і т.п.) за балансовою вартістю,
відомостей про оборотні активи (готова продукція, товари, дебіторська заборгованість і т.п.) за балансовою вартістю,
відомостей про довгострокові та поточні зобов`язання (кредиторська заборгованість за товари/послуги, за позиками і т.п.) за балансовою вартістю,
відомостей про нерозподілений прибуток (непокритий збиток) минулих років, певний обсяг додаткового та резеврного капіталу.
Вищевказаний обсяг документації потрібен для подальшого проведення експертної оцінки ринкової вартості корпоративних прав юридичної особи, їх включення/виключення зі складу ліквідаційної маси боржника.
З відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вбачається, що реєстраційна справа ТОВ «Хаммінг» (код 42168100) перебуває у Подільській районній в місті Києві державній адміністрації, зареєстрованою адресою (місцезнаходженням) юридичної особи є: 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, офіс 40.
Статтею 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
Відповідно до ст. 1, 12 Кодексу України з процедур банкрутства, керуючий реалізацією - арбітражний керуючий, призначений господарським судом у справі про неплатоспроможність фізичної особи для здійснення реалізації майна банкрута та задоволення вимог кредиторів.
Арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право звертатися до суду у випадках, передбачених цим Кодексом.
Згідно ч. 1 ст. 80, ст. 81 Господарського процесуального кодексу України, учасники справи подають докази у справі безпосередньо до суду.
Учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом. Таке клопотання повинно бути подане в строк, зазначений в частинах другій та третій статті 80 цього Кодексу. Якщо таке клопотання заявлено з пропуском встановленого строку, суд залишає його без задоволення, крім випадку, коли особа, яка його подає, обґрунтує неможливість його подання у встановлений строк з причин, що не залежали від неї. У клопотанні про витребування судом доказів повинно бути зазначено: 1) який доказ витребовується (крім клопотання про витребування судом групи однотипних документів як доказів); 2) обставини, які може підтвердити цей доказ, або аргументи, які він може спростувати; 3) підстави, з яких випливає, що цей доказ має відповідна особа; 4) заходи, яких особа, яка подає клопотання, вжила для отримання цього доказу самостійно, докази вжиття таких заходів та (або) причини неможливості самостійного отримання цього доказу; 5) причини неможливості отримати цей доказ самостійно особою, яка подає клопотання. У разі задоволення клопотання суд своєю ухвалою витребовує відповідні докази. Будь-яка особа, в якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду. Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали. У разі неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, передбачені цим Кодексом.
Відносини щодо створення, збирання, одержання, зберігання, використання, поширення, охорони, захисту інформації регулюються Законом України «Про інформацію»
Згідно положень ст. 1, 5, 16, Закону України «Про інформацію», інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.
Кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів. Реалізація права на інформацію не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.
Податкова інформація - сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб`єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України. Правовий режим податкової інформації визначається Податковим кодексом України та іншими законами.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Статті 15-17, 21 Податкового кодексу України передбачають, що платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Платник податків зобов`язаний, зокрема стати на облік у контролюючих органах в порядку, встановленому законодавством України; вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Платник податків має право, зокрема на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди та відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, державну, комерційну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов`язків, крім випадків, коли це прямо передбачено законами.
Посадові та службові особи контролюючих органів зобов`язані, зокрема, дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами; не допускати порушень прав та охоронюваних законом інтересів громадян, підприємств, установ, організацій; не допускати розголошення інформації з обмеженим доступом, що одержується, використовується, зберігається під час реалізації функцій, покладених на контролюючі органи; надавати органам державної влади та органам місцевого самоврядування на їх письмовий запит відкриту податкову інформацію в порядку, встановленому законом.
За правилами ст. 46, 49 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов`язання, у тому числі податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску. Додатки до податкової декларації є її невід`ємною частиною. Платник податку на прибуток (крім платників податку на прибуток, які відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" зобов`язані оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом) подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог статті 137 цього Кодексу. Фінансова звітність або звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), що подаються відповідно до абзаців першого та другого цього пункту, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств (звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку) та її невід`ємною частиною.
Податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків. Прийняття податкової декларації є обов`язком контролюючого органу.
Згідно ст. 63 Податкового кодексу України облік платників податків ведеться з метою створення умов для здійснення контролюючими органами контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Взяттю на облік або реєстрації у контролюючих органах підлягають всі платники податків. Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, у тому числі нерезидентів, зазначених у пункті 64.5 статті 64 цього Кодексу, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов`язку щодо сплати того або іншого податку та збору. З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку). Платник податків зобов`язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Розглянувши дане клопотання арбітражного керуючого Хомича Р.В. суд дійшов висновку про достатню його обгрунтованість та можливість задоволення.
Керуючись ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 80, 81, 233, 234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
Клопотання від 25.03.2025 № 02-01/11/3336 арбітражного керуючого Хомича Р.В. про витребування доказів задовольнити повністю.
Витребувати від Головного управління ДПС у місті Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19; код 44116011) належним чином засвідчені копії фінансової та іншої звітності Товариства з обмеженою відповідальністю «Хаммінг» (04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, офіс 40; код 42168100) за період 2022-2024 роки.
Витребувані даною ухвалою докази подати суду протягом 10 днів з дня вручення даної ухвали.
У випадку відсутності можливості подати докази, які витребовує суд, або відсутності можливості подати такі докази у встановлені строки, зобов`язати Головного управління ДПС у місті Києві протягом 5 днів з дня вручення ухвали повідомити про це суд із зазначенням відповідних причин.
Попередити Головне управління ДПС у місті Києві про те, що у разі неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу у вигляді тимчасового вилучення доказів для дослідження судом та стягнення в дохід державного бюджету з відповідної особи штрафу у сумі від 3 028 грн до 30 280 грн.
Копії цієї ухвали надіслати боржниці Науменко Л.О. ( АДРЕСА_1 ), арбітражному керуючому Хомичу Р.В. (43000, м. Луцьк, вул. Винниченка, 26) та кредиторам: Акціонерному товариству «СЕНС БАНК» (03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100) та Товариству з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Європейська агенція з повернення боргів» (01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 30; адреса для листування: 07400, м. Бровари Київської області, вул. Лісова, 2, поверх № 4) та Головному управлінню ДПС у місті Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.
Дата набрання ухвалою законної сили 26.03.2025.
Суддя А.С.Сидоренко
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2025 |
Оприлюднено | 31.03.2025 |
Номер документу | 126180625 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: |
Господарське
Господарський суд Чернігівської області
Сидоренко А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні