Ухвала
від 04.04.2025 по справі 907/964/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Коцюбинського, 2А, м. Ужгород, 88605, e-mail: inbox@zk.arbitr.gov.ua, вебадреса: http://zk.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

за результатами вимог кредиторів

"04" квітня 2025 р. Справа № 907/964/24

Господарський суд Закарпатської області у складі судді Лучка Р.М.,

за участю секретаря судового засідання Піпар А.Ю.

розглянувши матеріали заяви Головного управління ДПС у Закарпатській області без номера від 18.03.2025 (вх.№02.3.1-02/2621/25 від 18.03.2025)

у справі № 907/964/24

за заявою ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1

про неплатоспроможність фізичної особи

За участю представників:

кредитора - не з`явився;

боржника не з`явився;

арбітражний керуючий не з`явився.

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 , як фізична особа звернулася до Господарського суду Закарпатської області із заявою про відкриття провадження у справі про неплатоспроможність. Обґрунтовуючи заяву зазначає, що у неї відсутні фінансові можливості погашати вимоги кредиторів, які виникли на підставі та на умовах укладених кредитних договорів.

Ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 25 листопада 2024 року заяву ОСОБА_1 про відкриття провадження у справі про неплатоспроможність залишено без руху та встановлено боржнику десятиденний строк для усунення виявлених судом недоліків.

Зважаючи на усунення заявником недоліків заяви про відкриття провадження у справі про неплатоспроможність в установленому порядку та строк, суд ухвалою від 12 грудня 2024 року прийняв до розгляду заяву про відкриття провадження у справі про неплатоспроможність ОСОБА_1 , призначив підготовче засідання на 14 січня 2025 року. Крім того вказаною ухвалою суд визнав обов`язковою явку боржника у підготовче засідання та зобов`язав боржника подати суду для огляду всі оригінали документів, долучених до заяви та відомості про стан відкритих виконавчих проваджень на час розгляду справи, а також докази на підтвердження наявності у боржника грошових коштів для сплати авансового внеску на депозитний рахунок суду з урахуванням відомостей, що зазначені в деклараціях про майновий стан боржника за 2021-2024 роки щодо відсутності у боржника майна та грошових коштів, крім того заборонив ОСОБА_1 відчужувати належне їй майно.

Ухвалою від 14 січня 2025 року суд відклав підготовче засідання на 28 січня 2025 року через неявну боржника в підготовче засідання.

У підготовчому засіданні 28 січня 2025 року суд постановив ухвалу про відкриття провадження у справі №907/964/24 про неплатоспроможність боржника фізичної особи ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ; введення процедури реструктуризації боргів боржника фізичної особи ОСОБА_1 .

Також ухвалою від 28 січня 2025 року суд встановив відповідні процесуальні строки та постановив:

- заборонити ОСОБА_1 відчужувати належне їй майно;

- ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника;

- призначити керуючим реструктуризацією боргів боржника арбітражного керуючого Ракущинця Андрія Андрашовича;

- офіційно оприлюднити повідомлення про відкриття провадження у справі про неплатоспроможність фізичної особи ОСОБА_1 ;

- зобов`язати контролюючий орган, визначений Податковим кодексом України, надати керуючому реструктуризацією Ракущинцю Андрію Андрашовичу та суду інформацію про доходи ОСОБА_1 та членів її сім`ї, а також про майно, задеклароване такими особами при перетині кордону;

- зобов`язати Адміністрацію Державної прикордонної служби України надати керуючому реструктуризацією Ракущинцю Андрію Андрашовичу та суду інформацію про перетинання боржником та членами її сім`ї державного кордону за останні три роки;

- зобов`язати банківські установи, в яких відкрито рахунки боржника надати керуючому реструктуризацією та суду інформацію про залишок коштів на рахунках ОСОБА_1 ;

- призначити попереднє засідання суду у справі на 11 березня 2025 р. на 12:00 год.

18 березня 2025 року на через систему «Електронний суд» до Господарського суду Закарпатської області надійшла заява Головного управління ДПС у Закарпатській області без номера від 18.03.2025 про грошові вимоги кредитора до боржника.

За змістом означеної заяви податковий орган просить визнати грошові вимоги до ОСОБА_1 , як конкурсного кредитора на загальну суму 16 965,75 грн, а саме:

- 1118,20 грн - зобов`язання зі сплати податків (сума основного грошового зобов`язання),

- 366,48 грн - зобов`язання зі сплати податків (пеня),

- 10330,02 грн - єдиний внесок (сума основного грошового зобов`язання)

- 4844,80 грн - сплачений судовий збір за подання заяви, а також включити вказані вимоги до реєстру вимог кредиторів.

Ухвалою від 20 березня 2025 року суд прийняв до розгляду Товариства з обмеженою відповідальністю «Коллект Центр» про визнання грошових вимоги до ОСОБА_1 , як конкурсного кредитора та призначив розгляд заяви в попередньому засіданні 27 березня 2025 року, одночасно зобов`язав керуючого реструктуризацією боргів фізичної особи ОСОБА_1 арбітражного керуючого Ракущинця Андрія Андрашовича розглянути заяву кредитора з грошовими вимогами до боржника, надати суду докази їх визнання або ж відхилення у встановленому порядку та повідомити кредитора про наслідки розгляду заяви, докази чого надати суду.

27 березня 2025 року керуючим реструктуризацією боргів боржника Ракущинцем А.А. подано суду відомості про результати розгляду вимог кредитора Головного управління ДПС у Закарпатській області, за змістом яких зазначає про невизнання грошових вимог кредитора в розмірі 1118,20 грн єдиного податку та 66,48 грн штрафних санкцій у зв`язку з пропуском строку їх заявлення та непідтвердження кредитором вимог по сплаті єдиного внеску в розмірі 10 330,02 грн належними і допустимими доказами.

В судовому засіданні 27.03.2025 керуючий реструктуризацією підтримав подану заяву про невизнання грошових вимог кредитора.

Боржник в попередньому засіданні підтримав заперечення керуючого реструктуризацією щодо грошових вимог кредитора.

В попередньому засіданні 27.03.2025 оголошувалася перерва до 04.04.2025 року для надання, в тому числі, можливості кредитору ознайомитися з результатами розгляду його грошових вимог керуючим реструктуризацією.

Кредитором 01.04.2025 подано суду заперечення на результати розгляду грошових вимог керуючим реструктуризацією, відповідно до якого доводить зупинення передбачених ПК України строків та надає пояснення щодо нарахованого боржнику єдиного внеску.

Учасники справи в попереднє засідання 04.04.2025 не з`явився, хоча про дату, час та місце розгляду заяви про визнання грошових вимог були повідомлені належним чином у встановленому законом порядку.

Керуючий реструктуризацією відповідно до поданого суду клопотання від 04.04.2025 просить провести судове засідання 04.04.2025 за його відсутності.

Розглянувши подану кредитором заяву про визнання грошових вимог, судом встановлено наступне.

Із заяви Головного управління ДПС у Закарпатській області з грошовими вимогами до боржника вбачається, що станом на 12.02.2025 за боржником рахується заборгованість у розмірі 12 120,95 грн, зокрема по платежу 50 18050400 «Єдиний податок з фізичних осіб» у розмірі 1790,93 грн та по платежу 70 71040000 «Для фізичних осіб підприємців, у т.ч. які обрали спрощену систему оподаткування»» у розмірі 10 330,02 грн.

Вказана заборгованість виникла у зв`язку з обранням боржником відповідно до заяви №5249/К/52-09 від 31.01.2019 року спрощеної системи оподаткування, по якій контролюючим органом проведено нарахування єдиного податку в розмірі 1118,20 грн.

Пояснює, що контролюючим органом на підставі акту перевірки №6090/07-16-24-05/3352406828 від 14.06.2021 року прийнято податкове повідомлення-рішення №28.07.2021 року №000/4912/07-1624-5/335240628, яким застосовано штрафну санкцію у розмірі 306,25 грн та у визначеному ПК України порядку здійснено нарахування пені в розмірі 366,48 грн.

Окрім того, боржнику проведено нарахування єдиного внеску у розмірі 10330,02 грн на підтвердження чого суду надано корінці податкових вимог про сплату боргу (недоїмка) від 12.11.2020, від 10.02.2020 з доказами надіслання відповідних податкових вимог на адресу ОСОБА_1 .

З огляду на наведене, заявник просить суд визнати вимоги Головного управління ДПС у Закарпатській області у справі про неплатоспроможність фізичної особи ОСОБА_1 як конкурсного кредитора на загальну суму 16 965,75 грн, а саме:

- 1118,20 грн - зобов`язання зі сплати податків (сума основного грошового зобов`язання),

- 366,48 грн - зобов`язання зі сплати податків (пеня),

- 10330,02 грн - єдиний внесок (сума основного грошового зобов`язання)

- 4844,80 грн - сплачений судовий збір за подання заяви, а також включити вказані вимоги до реєстру вимог кредиторів.

При вирішенні питання щодо підставності заявлених кредитором вимог, суд виходить з наступного.

Відповідно до заяви №5249/К/52-09 від 31.01.2019 року ОСОБА_1 перебувала на обліку в Головному управлінні ДПС у Закарпатській області як фізична особа-підприємець з обранням з 01.02.2019 спрощеної системи оподаткування.

Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» (далі Закон) визначено правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.

За приписами ч. 4 ст. 8 Закону порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до п. 6 ч.1 ст.1 Закону недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.

Згідно з ч. 1 ст. 3 вказаного Закону збір та ведення обліку єдиного внеску здійснюються за принципами, зокрема, обов`язковості сплати та відповідальності платників єдиного внеску та органу, що здійснює збір та веде облік єдиного внеску, за порушення норм цього Закону, а також за невиконання або неналежне виконання покладених на них обов`язків.

У п. 3 ч. 1 ст. 7 Закону зазначено, що єдиний внесок нараховується для платників, зазначених у пункті 4 частини першої статті 4 цього Закону, які обрали спрощену систему оподаткування, - на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Таким чином, боржник зобов`язаний сплачувати єдиний соціальний внесок як особа, яка провадить підприємницьку діяльність незалежно від отриманих доходів.

Нарахування єдиного внеску та формування вимоги про сплату боргу (недоїмки) регулюється Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування», Інструкцією про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449.

Частиною 12 ст. 9 Закону передбачено, що єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника, а відповідно до ч. 2 ст. 25 цього Закону у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов`язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.

Відповідно до ч. 3 ст. 25 Закону суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів.

Абзацами 1-3 ч.4 цієї статті визначено, що орган доходів і зборів у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. Платник єдиного внеску зобов`язаний протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.

У разі якщо платник єдиного внеску протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, не узгодив вимогу з органом доходів і зборів, не оскаржив вимогу в судовому порядку або не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти календарних днів з дня надходження узгодженої вимоги, орган доходів і зборів надсилає в порядку, встановленому законом, до підрозділу державної виконавчої служби вимогу про сплату недоїмки (абзац 9 ч. 4 цієї статті).

Розділом VI «Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» врегульований порядок стягнення заборгованості з платників.

Згідно п. 2 розділу VI Інструкції у разі виявлення платником своєчасно не нарахованих сум єдиного внеску такі платники зобов`язані самостійно обчислити ці внески, відобразити у звітності, що подається платником до органів доходів і зборів, та сплатити їх. До такого платника застосовуються штрафні санкції в порядку і розмірах, визначених розділом VІІ цієї Інструкції.

У разі виявлення органом доходів і зборів своєчасно не нарахованих та/або не сплачених платником сум єдиного внеску такий орган доходів і зборів обчислює суми єдиного внеску, що зазначаються у вимозі про сплату боргу (недоїмки), та застосовує до такого платника штрафні санкції в порядку і розмірах, визначених розділом VІІ цієї Інструкції.

Сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена в строки, встановлені Законом, обчислена органами доходів і зборів у випадках, передбачених Законом, є недоїмкою. Згідно з п. 3 розділу VI Інструкції у разі, якщо платник має на кінець календарного місяця недоїмку зі сплати єдиного внеску та/або борги зі сплати фінансових санкцій органи доходів і зборів надсилають (вручають) платникам вимогу про сплату боргу (недоїмки). Вимога про сплату боргу (недоїмки) формується на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів платника на суму боргу, що перевищує 10 гривень.

Відповідно до п. 4 вказаного розділу вимога про сплату боргу (недоїмки) формується на підставі актів документальних перевірок, звітів платника про нарахування єдиного внеску та облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів за формою згідно з додатком 6 до цієї Інструкції (для платника - юридичної особи) або за формою згідно з додатком 7 до цієї Інструкції (для платника - фізичної особи).

Оскільки боржник відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» має обов`язок сплачувати єдиний внесок у розмірі не нижче мінімального, і ним, в свою чергу, не забезпечено сплату мінімальної суми єдиного внеску у встановлені строки, то Головним управління ДПС у Закарпатській області правомірно сформовано вимоги про сплату боргу (недоїмки) №Ф-3133-52 від 10.02.2020 року та №Ф-3133-52 від 12.11.2020 у зв`язку з наявною заборгованістю зі сплати єдиного внеску в розмірі 1834,72 грн та 8130,02 грн відповідно.

Прим цьому, відповідно до наданого суду розрахунку в січні 2021 року контролюючим органом відповідно до облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів нараховано боржнику 2200,00 грн недоїмки зі сплати єдиного внеску, що становить загалом суму заборгованості в розмірі 10 330,02 грн, яка боржником не спростована, а заперечення керуючого реструктуризації в цій частині, які пов`язані з відсутністю доказів виникнення податкового боргу в цій частині спростовуються матеріалами справи.

Окрім того, підставними суд вважає і заявлені контролюючим органом вимоги в частині 1484,68 грн по єдиному податку, з яких 1118,20 грн недоїмки та 366,48 грн пені, позаяк передбачений статтею 102 ПК України строк давності, був зупинений відповідно до п. 52-2 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), а в період з 17 березня 2022 року - у зв`язку з дією правового режиму воєнного, надзвичайного стану (Закон України від 15 березня 2022 року № 2120-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану»).

Відповідно до п. 57.3 статті 57 Податкового кодексу України, платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до пункту 129.1.3 статті 129 ПК України, нарахування пені розпочинається:- при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання.

Згідно з пунктом 129.3. статті 129 ПК, нарахування пені закінчується (крім пені, передбаченої підпунктами 129.1.2, 129.1.4 пункту 129.1 цієї статті).

При цьому, згідно з пунктом 102.4. статті 102 Податкового кодексу України, у разі якщо грошове зобов`язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв`язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов`язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу, крім випадків, передбачених абзацом третім пункту 59.1 статті 59 цього Кодексу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.

Таким чином, суд погоджується з позицією кредитора, що ним не пропущено строки давності по вимогам в частині 1484,68 грн по єдиному податку, з яких 1118,20 грн недоїмки та 366,48 грн пені, а відтак, враховуючи, що такі підтверджуються даними облікової картки платника податків боржника, розрахунками заборгованості, податковим повідомленням-рішенням №000/4912/07-16-24-05/3352406828 від 28.07.2021, заявою №5249/К/52-09 від 31.01.2019 року про обрання боржником спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, - вимоги контролюючого органу в цій частині підлягають визнанню в заявленому розмірі.

Згідно ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Книга третя Кодексу України з процедур банкрутства містить положення щодо банкрутства юридичних осіб; книга четверта - положення щодо відновлення платоспроможності фізичної особи.

Статтею 113 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про неплатоспроможність боржника - фізичної особи, фізичної особи - підприємця здійснюється в порядку, визначеному цим Кодексом для юридичних осіб, з урахуванням особливостей, встановлених цією Книгою.

Частиною 1 ст. 122 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що подання кредиторами грошових вимог до боржника та їх розгляд керуючим реструктуризацією здійснюються в порядку, визначеному цим Кодексом для юридичних осіб.

Відповідно до ч. 1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Згідно з абз. 10 ч. 1 ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства кредитор - юридична або фізична особа, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника.

Відповідно до ст. 73 ГПК України передбачено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Частинами 1, 3 ст. 74 ГПК України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.

Відповідно до ч. 2 ст. 76 ГПК України передбачено, що предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно з ч. 6 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, заяви з вимогами конкурсних кредиторів або забезпечених кредиторів, подані в межах строку, визначеного частиною першою цієї статті, розглядаються господарським судом у попередньому засіданні суду. Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, розглядаються господарським судом у порядку черговості їх отримання у судовому засіданні, яке проводиться після попереднього засідання господарського суду. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів. Ухвала господарського суду є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів.

Частиною 4 статті 133 КУзПБ передбачено порядок задоволення вимог кредиторів при розгляді справи про банкрутство фізичної особи, а саме: вимоги кредиторів, включені до реєстру вимог кредиторів, задовольняються у такій черговості:

1) у першу чергу задовольняються вимоги до боржника щодо виплати заборгованості із заробітної плати працівникам, які перебувають/перебували у трудових відносинах із боржником, сплати аліментів, відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю фізичної особи, сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування;

2) у другу чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів) та проводяться розрахунки з іншими кредиторами;

3) у третю чергу сплачуються неустойки (штраф, пеня), внесені до реєстру вимог кредиторів.

Визначальною датою для розподілу конкурсних та поточних вимог кредиторів є 28.01.2025 (дата відкриття провадження про неплатоспроможність фізичної особи ОСОБА_1 ) та офіційне оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про неплатоспроможність боржника на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за 28.01.2025 року.

За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів (абз. 4 ч. 6 ст. 45 КУзПБ).

Таким чином, враховуючи, що грошові вимоги кредитора до боржника виникли до відкриття провадження у справі про неплатоспроможність (до 28.01.2025), є конкурсними вимогами, документально підтверджені та обґрунтовані, суд визнає грошові Головного управління ДПС у Закарпатській області до боржника ОСОБА_1 в загальному розмірі 11 814,70 грн, в тому числі 10 330,02 грн - заборгованість по єдиному внеску з віднесенням їх до першої черги задоволення, 1118,20 грн недоїмки по єдиному податку з віднесенням їх до другої черги задоволення та 366,48 грн нарахованої пені з віднесенням їх до третьої черги задоволення.

Водночас, з урахуванням положень абз. 3 ч. 4 ст. 45 КУзПБ, вимоги Головного управління ДПС у Закарпатській області до боржника є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.

У відповідності до приписів ч. 2 ст. 133 КУзПБ витрати, пов`язані, зокрема, з провадженням у справі про неплатоспроможність оплатою судового збору, відшкодовуються у повному обсязі до задоволення вимог кредиторів.

З урахуванням викладеного, витрати кредитора на сплату судового збору за розгляд заяви про визнання кредитором в даній справі в сумі 4844,80 грн підлягають позачерговому задоволенню.

Ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, може бути оскаржена у встановленому цим Кодексом порядку та є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів (абз. 4, 5 ч. 6 ст. 45 КУзПБ).

Керуючись статтями 1, 45, 113, 122, ч. 4 ст. 133 Кодексу України з процедур банкрутства, статтями 234, 235 ГПК України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Закарпатській області (88000, м. Ужгород, вул. Волошина, 52, код ЄДРПОУ 44106694) до боржника ОСОБА_1 (адреса реєстрації ВПО: АДРЕСА_1 , адреса фактичного проживання: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 ) в загальному розмірі 16 659,50 грн, а 10 330,02 грн заборгованість по єдиному внеску із задоволенням вказаних вимог у першу чергу, 1118,20 грн недоїмки по єдиному податку із задоволенням вказаних вимог у другу чергу, 366,48 грн пені із задоволенням вказаних вимог у третю чергу та 4844,80 грн витрат зі сплати судового збору за подачу заяви з кредиторськими вимогами до боржника із задоволенням вказаних вимог позачергово.

2. Ухвала є підставою для внесення відомостей до реєстру вимог кредиторів у відповідності до ч. 6 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Західного апеляційного господарського суду у строк, встановлений ч.1 ст. 256 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст ухвали складено та підписано 08 квітня 2025 року.

Суддя Р.М. Лучко

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення04.04.2025
Оприлюднено10.04.2025
Номер документу126465390
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них:

Судовий реєстр по справі —907/964/24

Ухвала від 14.04.2025

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Желік Максим Борисович

Ухвала від 04.04.2025

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Лучко Р.М.

Ухвала від 04.04.2025

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Лучко Р.М.

Ухвала від 04.04.2025

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Лучко Р.М.

Ухвала від 27.03.2025

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Лучко Р.М.

Ухвала від 27.03.2025

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Лучко Р.М.

Ухвала від 27.03.2025

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Лучко Р.М.

Ухвала від 20.03.2025

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Лучко Р.М.

Ухвала від 11.03.2025

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Лучко Р.М.

Ухвала від 07.03.2025

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Лучко Р.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні