Рішення
від 22.04.2025 по справі 240/31161/23
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 квітня 2025 року м. Житомир справа № 240/31161/23

категорія 112010201

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Лавренчук О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області", Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ в Житомирській області, Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Рівненській, Волинській та Житомирській областях (філія ГСЦ МВС) про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії.,

встановив:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області", у якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність відповідача, щодо відмови у виготовленні нової довідки для перерахунку пенсії з включенням у довідку щодо ОСОБА_1 в розмір грошового забезпечення 50 процентної доплати до посадового окладу відповідно до вимог постанови КМУ від 01.08.1992 №439;

- зобов`язати відповідача відповідно до вимог постанови КМУ від 30.08.2017 №704 виготовити та направити до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області нову довідку про грошове забезпечення щодо мене (позивача) ОСОБА_1 про розмір грошового забезпечення за посадою «заступник начальника ВПЧ-12 по охороні Рівненської АЕС» за прирівняною посадою на день мого звільнення зі служби з військовим званням «майор внутрішньої служби», що становить: посадовий оклад - 5060,0 грн; оклад за спеціальним званням (майор внутрішньої служби ) - 1340,0грн; надбавка за стаж служби (40%)- 2560,0грн.; надбавка за особливості проходження військової служби (50%) - 4480,0грн; премія 40 % - 2024,00грн, а також включити в дану довідку - надбавку в розмірі 50 процентів посадового окладу працівникам підрозділів воєнізованої пожежної охорони МВС по охороні атомних електростанцій (відповідно до Постанови КМУ від 01.08.1992р. №439) - 2530,00грн, - а всього 17 994,0 грн.

В обґрунтування позову вказує, що звернувся з заявою до ДУ ТМО УМВС України по Житомирській області про виготовлення нової довідки про розмір грошового забезпечення та включення в неї надбавки в розмірі 50% посадового окладу працівникам підрозділів воєнізованої пожежної охорони Міністерства внутрішніх справ по охороні атомних електростанцій, передбачену Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992р. №439. В жовтні 2023 року на адресу позивача надійшла відповідь начальника ДУ -ТМО МВС України по Житомирській області за №26/3/33/26-2023 від 13.10.2023р. відповідно до якої відмовлено у виготовлені та направленні до ГУ ПФУ в Житомирській області нової довідки з включенням в неї надбавки передбаченої постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992р. №439. Вважає, що відмова відповідача у включені до нової (оновленої) довідки для перерахунку пенсійного забезпечення доплати в розмірі 50 відсотків посадового окладу за роботу (службу) працівникам підрозділів воєнізованої пожежної охорони Міністерства внутрішніх справ по охороні атомних електростанцій, що мала постійний характер є протиправною. Просить позов задовольнити.

Ухвалою суду від 27 вересня 2024 року залучено Регіональний сервісний центр Головного сервісного центру МВС в Житомирській області до участі у справі №240/31161/23, як другого відповідача.

Відзив регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС в Житомирській області надійшов до суду 01.11.2024. Заперечуючи позовні вимоги відповідач вказує, що враховуючи рішення Окружного адміністративного суду міста Києва по справі від 12.12.2018 № 826/3558/18 (набрало законної сили 05.03.2019) та постанови Великої Палати Верховного Суду від 17.12.2019 у зразковій справі №160/8324/19, ДУ ТМО на ім`я ОСОБА_1 була виготовлена та направлена до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області довідка про розмір грошового забезпечення №33/26/117-808 від 05 серпня 2021 року за березень 2019 року. При виготовленні довідки про розмір грошового забезпечення станом на 05.03.2019 було прийнято до уваги розміри премій та надбавки за особливості проходження служби, що були фактично виплачені військовослужбовцям Національної гвардії України, враховуючи інформацію, надіслану секторам (відділу) із соціально-гуманітарних питань Департаментом персоналу Міністерства внутрішніх справ України для врахування та використання в роботі. Позивач право на перерахунок пенсії набуде у разі прийняття Урядом відповідного рішення. Просить відмовити у задоволенні позову.

Відповідь на відзив надійшла до суду 06.11.2024. Заперечуючи викладені у відзиві аргументи відповідача, позивач вказує, що не зазначення у довідці №33/26/117-808 від 15.06.2021 надбавки у розмірі 50% посадового окладу працівникам підрозділів воєнізованої пожежної охорони МВС по охороні атомних електростанцій (відповідно до Постанови КМУ від 01.08.1992р. №439, яка була встановлена та включена до складу грошового забезпечення позивача, є неправомірними діями відповідача.

Через підсистему "Електронний суд" 14.11.2024 надійшла заява представника регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС в Житомирській області про заміну відповідача на належного.

Ухвалою суду від 03.12.2024 залучено Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Рівненській, Волинській та Житомирській областях (філія ГСЦ МВС) (вул. Вербова, будинок 39, м. Рівне, 33024, код ЄДРПОУ 45543373) до участі у справі №240/31161/23, як другого відповідача.

Після заміни сторони, залучення другого відповідача розгляд адміністративної справи починається спочатку (частина 6 статті 48 Кодексу адміністративного судочинства України).

Відзив Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Рівненській, Волинській та Житомирській областях надійшов до суду 18.12.2024. Заперечуючи позовні вимоги відповідач вказує, що функції з видачі довідок про розмір грошового забезпечення колишнім особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, військовослужбовцям Національної гвардії України, внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, членам їх сімей передані регіональним сервісним центрам ГСЦ МВС лише з 01 травня 2024 року. До РСЦ ГСЦ МВС з питань, порушених у позовній заяві, Позивач не звертався. Відповідач також зауважує, що при виготовленні довідки про розмір грошового забезпечення станом на 05.03.2019 було прийнято до уваги розміри премій та надбавки за особливості проходження служби, що були фактично виплачені військовослужбовцям Національної гвардії України, враховуючи інформацію, надіслану секторам (відділу) із соціально - гуманітарних питань Департаментом персоналу Міністерства внутрішніх справ України для врахування та використання в роботі. Просить відмовити у задоволенні позову.

Відповідь на відзив надійшла до суду 24.12.2024.

У період із 06.12.2025 по 25.12.2025, із 17.02.2025 по 21.02.2025 та із 24.03.2025 по 31.03.2025 головуюча у справі суддя перебувала у відпустці.

Розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи (у письмовому провадженні), з особливостями, визначеними статтями 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, позовну заяву та відзив, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх наявними в матеріалах справи і дослідженими доказами, суд дійшов наступних висновків.

Згідно з ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Встановлено, що 15 червня 2021 року Державною установою "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" ОСОБА_1 було видано довідку №33/26/117-808 про розмір грошового забезпечення, у якій вказано: за березень 2019 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" за посадою "заступник начальника ПВЧ-12 по охороні Рівненської АЕС" становив: посадовий оклад 5060,00 грн, оклад за військовим (спеціальним) званням майор внутрішньої служби 1340,00 грн; надбавка за вислугу років (відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням) 40% - 2560,00грн; надбавка за особливості проходження служби (відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років) 50% - 4480,00 грн; премія (відсотків посадового окладу) 40% - 2024,00 грн. Усього 15464,00 грн (а.с. 51)

До позовної заяви додано лист Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" від 13.10.2023 №2613/33/26-2023 "Про розгляд звернення" у якому вказано: Сектором соціального захисту і супроводу постраждалих та членів їх сімей ДУ «ТМО МВС України по Житомирській області» (далі - сектор), в межа компетенції, розглянуто Ваше звернення щодо виготовлення нової довідки про розмір грошового забезпечення. За результатами розгляду повідомляємо наступне. .. Відтак з 05.03.2019, дня набрання законної сили рішенням у справі № 826/3858/18, діє редакція додатку 2 до Порядку № 4 від 13.02.2008, яка діяла до внесення зазначених змін та до якої входили наступні види грошового забезпечення: посадовий оклад, підвищення посадового окладу оклад за військовим (спеціальним) званням, надбавка за вислугу років, надбавки за виконання особливо важливих завдань, надбавка за службу в умовах режимних обмежень, надбавка за знання та використання в роботі іноземної мови, надбавки за почесне звання заслужений чи народний, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук чи вчене звання, надбавка за спортивні звання, премії. Таким чином, надбавка за роботу на території АЕС не зазначена у видах грошового забезпечення, які підлягають включенню у довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії. Оскільки, Вам вже видана оновлена довідка про розмір грошового забезпечення станом на березень 201(» року відповідно до статей 43, 63 Закону та Постанови №704, із обовязковим зазначенням відомостей про розмір щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат підвищень) та премії, підстави для виготовлення нової довідки, в тому числі врахуванням доплати за роботу на АЕС, відсутні"

Звертаючись до суду з позовом, позивач вважає відмову у виготовленні нової довідки про розмір грошового забезпечення протиправною та такою, що порушує його права та інтереси.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Спеціальним законом, який регулює правовідносини у сфері пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, є, зокрема Закон України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" № 2262-ХІІ від 09.04.1992 (далі - Закон №2262-ХІІ).

Стаття 9 Закону № 2011-XII визначає, що держава гарантує військовослужбовцям достатнє матеріальне, грошове та інші види забезпечення в обсязі, що відповідає умовам військової служби, стимулює закріплення кваліфікованих військових кадрів.

Згідно із частиною другою статті 9 Закону № 2011-ХІІ до складу грошового забезпечення входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); одноразові додаткові види грошового забезпечення.

Грошове забезпечення визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання військовослужбовця. Грошове забезпечення підлягає індексації відповідно до закону (частина третя статті 9 Закону № 2011-ХІІ).

Стаття 43 Закону № 2262-ХІІ передбачає, що пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Процитована норма статті 43 Закону міститься в розділі V «Обчислення пенсії», тобто в загальному розділі, та безпосередньо визначає складові грошового забезпечення для обчислення пенсій. При цьому під обчисленням слід розуміти процес отримання результату за допомогою дій над числами, кожне з яких є конкретним цифровим вираженням розміру складових грошового забезпечення.

Такий висновок міститься у постанові Верховного Суду від 12.11.2019 у справі №826/3858/18.

Питання перерахунку раніше призначених пенсій регламентує стаття 63 Закону №2262-XII, згідно із якою перерахунок раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей у зв`язку із введенням в дію цього Закону провадиться за документами, що є у пенсійній справі, а також додатковими документами, поданими пенсіонерами на час перерахунку.

Якщо пенсіонер згодом подасть додаткові документи, які дають право на подальше підвищення пенсії, то пенсія перераховується за нормами цього Закону. При цьому перерахунок провадиться за минулий час, але не більш як за 12 місяців з дня подання додаткових документів і не раніше, ніж з дня введення в дію цього Закону.

Усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим із служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.

Отже, Кабінету Міністрів України надано право на встановлення умов та порядку перерахунку пенсій, а також розміри складових грошового забезпечення для такого перерахунку.

Кабінет Міністрів України постановою від 13.02.2008 № 45 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України" Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 р. № 393» затвердив Порядок № 45.

Пункт 1 Порядку №45 передбачає, що пенсії, призначені відповідно до Закону №2262-ХІІ, у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію згідно із Законом, перераховуються на умовах та в розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

Абзац 1 пункту 5 Порядку № 45 в редакції Постанови №103 передбачає, що під час перерахунку пенсій використовуються такі види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною або аналогічною посадою та військовим (спеціальним) званням.

При цьому у Додатку 2 до Порядку № 45 міститься форма довідки про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсій, яку Постановою №103 було викладено в новій редакції, в якій відсутні такі складові грошового забезпечення, як щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення).

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12.12.2018, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 05.03.2019, в адміністративній справі № 826/3858/18, визнано протиправними та нечинними пункти 1, 2 постанови №103 та зміни до пункту 5 і додатку 2 Порядку №45.

Суд зазначає, що в компетенцію Уряду входить прийняття, зміна чи припинення дії Порядку № 45.

Проте зміни, внесені Постановою №103, зокрема до додатку 2 до Порядку № 45, в якому визначено форму довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії, були визнані судом протиправними та нечинними, відтак з 05.03.2019 - дня набрання законної сили рішенням у справі № 826/3858/18 діє редакція додатку 2 до Порядку № 45, яка діяла до зазначених змін.

Кабінет Міністрів України 30.08.2017 прийняв Постанову №704, яка набрала чинності 01.03.2018 та якою затверджено тарифні сітки розрядів і коефіцієнтів посадових окладів, схеми тарифних розрядів, тарифних коефіцієнтів, додаткові види грошового забезпечення, розміри надбавки за вислугу років, пунктом 2 якої установлено, що грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.

Зокрема, Постановою №704 установлює такі додаткові види грошового забезпечення:

- надбавка за особливості проходження служби в розмірі до 100 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років, порядок та умови виплати якої визначається керівниками державних органів залежно від якості, складності, обсягу та важливості виконуваних обов`язків за посадою (абзац четвертий підпункту 1 пункту 5 Постанови № 704);

- надбавка за службу в умовах режимних обмежень військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу (пункт 6 Постанови № 704);

- доплату за науковий ступінь доктора філософії (кандидата наук) або доктора наук з відповідної спеціальності, якщо діяльність за профілем відповідає науковому ступеню, військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу в розмірі відповідно 5 і 10 відсотків посадового окладу (пункт 6 Постанови № 704);

- доплату за вчене звання військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу, які займають посади, пов`язані з педагогічною або науковою діяльністю і мають вчене звання доцента (старшого наукового співробітника) (пункт 6 Постанови № 704);

- надбавку за спортивні звання військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу, які мають спортивне звання заслужений тренер, заслужений майстер спорту, майстер спорту міжнародного класу (пункт 6 Постанови № 704);

- надбавку за почесні звання України, СРСР, союзних республік СРСР військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу, які мають почесні звання заслужений або народний (пункт 6 Постанови № 704);

- надбавку за виконання функцій державного експерта з питань таємниць та надбавку за службу в умовах режимних обмежень військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу (пункт 6 Постанови № 704).

При цьому підпунктом 2 пункту 5 Постанови № 704 надано право керівникам державних органів у межах асигнувань, що виділяються на їх утримання здійснювати преміювання військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу відповідно до їх особистого внеску в загальний результат служби у межах фонду преміювання, утвореного в розмірі не менш як 10 відсотків посадових окладів та економії фонду грошового забезпечення.

Отже, з 05.03.2019 - з дня набрання чинності судовим рішенням у справі №826/3858/18 виникли підстави для перерахунку пенсій, призначених згідно із Законом № 2262-ХІІ, з урахуванням розміру посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням та відсоткової надбавки за вислугу років, а також додаткових видів грошового забезпечення, оскільки з цієї дати позивач має право на отримання пенсії, виходячи з розміру складових, розрахованих згідно з Постановою № 704 у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону №2262-ХІІ та статті 9 Закону №2011-ХІІ.

До того ж рішення судів першої та апеляційної інстанцій у справі № 826/3858/18 залишено без змін постановою Верховного Суду від 12.11.2019, в якій суд касаційної інстанції серед іншого вказав на те, що до повноважень Кабінету Міністрів України не входить зміна структури грошового забезпечення, а приводом для перерахунку пенсій є підвищення грошового забезпечення відповідних категорій, саме розмір якого, а не складові, можуть змінюватись Кабінетом Міністрів України.

Звертаючись до суду з позовом, та зі змісту прохальної частини позову вбачається, що позивач вважає протиправним не включення у довідку про розмір грошового забезпечення за березень 2019 року, надбавку в розмірі 50 процентів посадового окладу працівникам підрозділів воєнізованої пожежної охорони МВС по охороні атомних електростанцій (відповідно до Постанови КМУ від 01.08.1992р. №439)

Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. N 439 "Деякі питання оплати праці працівників органів внутрішніх справ" постановлено установити надбавки особам рядового і начальницького складу пожежної охорони органів внутрішніх справ за роботу в ізолюючих протигазах:

- в непридатнім для дихання середовищі - в розмірі 10 процентів місячного посадового окладу пожежного (респіраторника) за одну годину роботи; ( Абзац третій пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 663 663-97-п від 28.06.97 )

- на чистому повітрі - в розмірі 5 процентів мінімальної заробітної плати за одну годину роботи; ( Абзац четвертий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 663 663-97-п від 28.06.97 );

надбавку в розмірі 50 процентів посадового окладу (тарифної ставки):

- працівникам підрозділів воєнізованої пожежної охорони Міністерства внутрішніх справ по охороні атомних електростанцій;

- працівникам підрозділів воєнізованої пожежної охорони Міністерства внутрішніх справ, що входять до складу гарнізонів пожежної охорони в місцях дислокації атомних електростанцій, за час роботи на станції в період проведення навчання, участі в ліквідації пожеж та аварій.

Однак, постановою Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 р. № 1294, затверджено Перелік постанов Кабінету Міністрів України що втратили чинність затверджено постановою Кабінету Міністрів України (далі - Перелік).

За порядковим номером 1 у Переліку вказано: Постанова Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № 439 "Деякі питання оплати праці працівників органів внутрішніх справ".

Отже, із листопада 2007 року Постанова Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № 439 "Деякі питання оплати праці працівників органів внутрішніх справ" втратила чинність, а тому працівникам підрозділів воєнізованої пожежної охорони Міністерства внутрішніх справ по охороні атомних електростанцій не виплачується надбавку в розмірі 50 процентів посадового окладу (тарифної ставки).

Така надбавка не зазначена і у Постанові №704.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про відсутність підстав для видачі довідки про розмір грошового забезпечення за березень 2019 року із включенням надбавки в розмірі 50 процентів посадового окладу працівникам підрозділів воєнізованої пожежної охорони МВС по охороні атомних електростанцій (відповідно до Постанови КМУ від 01.08.1992р. №439).

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Враховуючи встановлені під час розгляду справи обставини, що підтверджуються належними доказами, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

Керуючись статтями 9, 72-77, 90, 242-246, 255, 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Відмовити у задоволенні позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ) до Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Житомирській області" (вул. Професора Кравченка, 2, м. Житомир, 10014, ЄДРПОУ: 08734196), Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС в Житомирській області (10013, м. Житомир, вул. Покровська, 96, код ЄДРПОУ 43611776), Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Рівненській, Волинській та Житомирській областях (філія ГСЦ МВС) (вул. Вербова, будинок 39, м. Рівне, 33024, код ЄДРПОУ 45543373 про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Лавренчук

22.04.25

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.04.2025
Оприлюднено24.04.2025
Номер документу126778799
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —240/31161/23

Рішення від 22.04.2025

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 27.09.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 27.09.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 09.09.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 15.08.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Постанова від 15.08.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 08.08.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 06.05.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мойсюк М.І

Ухвала від 15.04.2024

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мойсюк М.І

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні