П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 квітня 2025 р.м. ОдесаСправа № 420/26309/24Перша інстанція: суддя Хурса О. О.,
повний текст судового рішення
складено 05.12.2024, м. Одеса
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
судді-доповідача: Димерлія О.О.,
суддів: Шляхтицького О.І., Осіпова Ю.В.,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державного некомерційного підприємства «Український медичний центр реабілітації матері та дитини Міністерства охорони здоров`я України» на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 05.12.2024 у справі №420/26309/24 за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до Лиманської сільської ради Роздільнянського району Одеській області, треті особи, які не заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору на стороні відповідача - Державний заклад «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» та Державний заклад «Український медичний центр реабілітації матері та дитини» МОЗ УКРАЇНИ» про визнання протиправним та скасування реєстраційного запису
У С Т А Н О В И В:
20.08.2024 Головне управління ДПС в Одеській області звернулося до Одеського окружного адміністративного суду із позовною заявою, у якій просило суд визнати протиправним та скасувати реєстраційний запис про припинення юридичної особи ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ», а саме запис «Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації, 01.08.2024 18:34:18, 1005561120016004956», вчинений державним реєстратором Карпенко А.А. (Лиманська селищна рада Роздільнянського району Одеської області) .
В обґрунтування позовних вимог податковий орган вказує про неправомірність внесення державним реєстратором до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису щодо припинення Державного закладу «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ». Такі дії державного реєстратора призвели до позбавлення податкового органу можливості винести, за наслідком проведення відповідної перевірки, податкового повідомлення-рішення щодо заниження податків а суму понад 7 млн.грн. Як зауважує контролюючий орган, податкову перевірку Державного закладу «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» проведено з дотриманням установлених законодавством строків.
У свою чергу, Державним закладом «Український медичний центр реабілітації матері та дитини» МОЗ УКРАЇНИ» до суду першої інстанції подано пояснення, у яких учасник справи зазначає, що державним реєстратором цілком правомірно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис про припинення Державного закладу «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ».
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 05.12.2024 у справі №420/26309/24 адміністративний позов Головного управління ДПС в Одеській області задоволено.
Визнано протиправним та скасовано реєстраційний запис про припинення юридичної особи Державного закладу «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» (код за ЄДРПОУ 01982092), а саме запис «Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації, 01.08.2024 18:34:18, 1005561120016004956», вчинений державним реєстратором Карпенко А.А. (Лиманська селищна рада Роздільнянського району Одеської області).
Приймаючи таке рішення суд першої інстанції вказав, що державним реєстратором Карпенко А.А. протиправно здійснено державну реєстрацію припинення юридичної особи 01.08.2024, запис № 1005561120016004956, оскільки не направлено запит до податкового органу щодо наявності заборгованості ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ». Означене позбавило Головне управління ДПС в Одеській області можливості вчасно сформувати та направити державному реєстратору заперечення за формою № 27-ОПП, здійснити заходи податкового контролю платника податку та призвело до припинення ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ юридичної особи: 01982092) за принципом мовчазної згоди.
Не погодившись із рішенням суду першої інстанції Державним некомерційним підприємством «Український медичний центр реабілітації матері та дитини Міністерства охорони здоров`я України» подано апеляційну скаргу в якій, з посиланням на неправильне застосування окружним адміністративним судом норм матеріального та порушення норм процесуального права, викладено прохання скасувати оскаржуваний судовий акт із прийняттям нового судового рішення про відмову в задоволенні позову.
Мотивуючи апеляційну скаргу Державне некомерційне підприємство «Український медичний центр реабілітації матері та дитини Міністерства охорони здоров`я України» відмічає, що державну реєстрацію припинення ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» державним реєстратором Лиманської сільської ради Роздільнянського району Одеській області здійснено у повній відповідності із законодавчими приписами. Як зауважує скаржник, ГУ ДПС в Одеській області у встановлені законом строки не проведено податкову перевірку. Між тим, відомості відносно початку процедури припинення ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» контролюючим органом отримано 14.03.2024.
Скориставшись наданим, приписами чинного процесуального законодавства, правом Головним управлінням ДПС в Одеській області до апеляційного суду подано відзив на апеляційну скаргу, у якому позивач повністю погоджується із висновками суду першої інстанції, викладеними в оскаржуваному рішенні від 05.12.2024. Натомість, доводи апеляційної скарги Державного некомерційного підприємства «Український медичний центр реабілітації матері та дитини Міністерства охорони здоров`я України» уважає необґрунтованими.
В силу приписів пунктів 1, 3 частини 1 статті 311 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, у системному зв`язку із положеннями чинного, на момент виникнення спірних правовідносин, законодавства, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційна скарга Державного некомерційного підприємства «Український медичний центр реабілітації матері та дитини Міністерства охорони здоров`я України» задоволенню не підлягає, з урахуванням наступного.
Зокрема, колегією суддів установлено, що 12.03.2024 Міністерством охорони здоров`я України видано наказ №421 «Про реорганізацію державного закладу «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «Аркадія» Міністерства охорони здоров`я України».
З метою реалізації такого наказу державний заклад «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «Аркадія» Міністерства охорони здоров`я України» звернувся до державного реєстратора Лиманської сільської ради Роздільнянського району Одеській області.
Судом апеляційної інстанції установлено, що 14.03.2024 державним реєстратором Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області до Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №1005561270014004956 про початок процедури припинення юридичної особи, шляхом її реорганізації.
У подальшому, 21.03.2024 комісією з реорганізації ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» у газеті Одеські вісті №12 у розділі оголошення розміщено повідомлення про рішення щодо припинення ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ».
24.05.2024 комісією з реорганізації ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» було складено та передано на затвердження передавальний акт балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів, прав та активів ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ».
У зв`язку із надходженням до контролюючого органу відомостей з Єдиного державного реєстру від 14.03.2024 №1005561270014004956 щодо прийняття рішення про припинення ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» ГУ ДПС в Одеській області прийнято наказ від 18.07.2024 №7023-п про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» з метою здійснення контролю за дотриманням вимог податкового, законодавства, та правильності нарахування, обчислення за період діяльності з 01.01.2017 по 17.07.2024 та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період діяльності з 01.01.2011 по 17.07.2024.
За результатом такої перевірки ГУ ДПС в Одеській області складено акт «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» від 31.07.2024 № 31836/15-2- 07-09/01982092.
Вказаний акт перевірки від 31.07.2024 отримано головою комісії з реорганізації ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ».
При цьому, 01.08.2024 державним реєстратором Лиманської сільської ради Роздільнянського району Одеській області Карпенко В.А. внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис №1005561120016004956 про державну реєстрацію припинення ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» в результаті реорганізації.
Уважаючи, що такий запис державним реєстратором до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено протиправно Головне управління ДПС в Одеській області звернулось до суду з даним позовом.
Здійснюючи перегляд справи в апеляційному порядку в межах доводів апеляційної скарги колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб підприємців врегульовано положеннями Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Згідно із пунктами 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об`єднання, професійної спілки, її організації або об`єднання, політичної партії, організації роботодавців, об`єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.
Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - державний реєстратор) - особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб`єктом державної реєстрації, нотаріус.
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
Статтею 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачено, що державна реєстрація базується на таких основних принципах:
1) обов`язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі;
2) публічності державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для її проведення;
3) врегулювання відносин, пов`язаних з державною реєстрацією, та особливостей державної реєстрації виключно цим Законом;
4) державної реєстрації за заявницьким принципом;
6) єдності методології державної реєстрації;
7) об`єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі;
8) внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону;
9) відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.
Відповідно до частини 15 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи:
1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації;
2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу - у разі припинення юридичної особи в результаті поділу;
3) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта - у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або приєднання;
4) довідка архівної установи щодо прийняття правонаступником документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, - у разі припинення юридичної особи в результаті поділу або злиття;
4-1) довідка юридичної особи - правонаступника про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, - у разі припинення юридичної особи в результаті приєднання;
5) документи для державної реєстрації створення юридичної особи, визначені частиною першою цієї статті, - у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення;
6) документи для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначені частиною четвертою цієї статті, - у разі припинення юридичної особи в результаті приєднання;
6-1) розпорядження Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій - у разі припинення акціонерного товариства.
Згідно із п.1 ч.1 ст.25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації.
Вичерпний перелік підстав для відмови у державній реєстрації наведено у статті 28 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Однією із таких підстав є подання для державної реєстрації припинення юридичної особи документів щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та відсутні відомості про узгодження плану реорганізації юридичної особи, крім випадків, встановлених законом.
У свою чергу, згідно із частиною 6 статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру таких відомостей:
- про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність (наявність) заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - у день отримання запиту від суб`єкта державної реєстрації;
- про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність (наявність) заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - протягом 30 календарних днів з дати отримання відомостей про проведення реєстраційної дії щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
- про узгодження плану реорганізації юридичної особи - у разі наявності податкового боргу при реорганізації юридичної особи - у день отримання запиту від суб`єкта державної реєстрації.
Механізм електронної інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) й інформаційними системами Державної податкової служби України визначено Порядком електронної інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної податкової служби України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 05.07.2024 № 2040/5/327.
Згідно із пунктом 9 Порядку електронної інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної податкової служби України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 05.07.2024 № 2040/5/327, передачу до Єдиного державного реєстру відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», здійснює Державна податкова служба України у строки, встановлені цим Законом.
Якщо запит від суб`єкта державної реєстрації про передачу відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів та відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування або про узгодження плану реорганізації юридичної особи надійшов до Державної податкової служби України пізніше 16 години робочого (операційного) дня, датою його отримання вважається наступний після нього робочий (операційний) день.
Системний аналіз вищенаведених законодавчих приписів дає підстави для висновку, що своєчасність передачі податковим органом до Єдиного державного реєстру відомостей про відсутність (наявність) у юридичної особи заборгованості зі сплати податків і зборів залежить від отримання відповідного запиту суб`єкта державної реєстрації.
Водночас, як з`ясовано судом апеляційної інстанції у досліджуваній ситуації державним реєстратором Лиманської сільської ради Роздільнянського району Одеській області Карпенко В.А. навіть не з`ясовувалось питання стосовно відсутності (наявності) у ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» заборгованості зі сплати податків і зборів.
В контексті вирішення даного питання апеляційний адміністративний суд також враховує, що будучи обізнаним про проведення податковим органом документальної позапланової виїзної перевірки державним закладом «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «Аркадія» Міністерства охорони здоров`я України» не повідомлено державного реєстратора про такі обставини.
При цьому, на момент проведення такого заходу державного нагляду та складення відповідного акту перевірки спірний запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ще внесено не було.
Означене свідчить про те, що державним закладом «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «Аркадія» Міністерства охорони здоров`я України» фактично приховано від державного реєстратора відомості щодо наявності податкового обов`язку зі сплати податків і зборів.
Підставами для припинення податкового обов`язку, крім його виконання, є, зокрема, скасування податкового обов`язку у передбачений законодавством спосіб (підпункт 37.3.4 пункту 37.3 статті 37 Податкового кодексу України).
Колегія суддів уважає юридично не спроможними припущення скаржника відносно того, що відомості про початок процедури припинення ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» ГУ ДПС в Одеській області отримало з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 14.03.2024, оскільки будь-яких доказів на підтвердження наведеного матеріали справи не містять.
Відповідно до частини 5 статті 105 Цивільного кодексу України строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
Згідно фактичних обставин справи, рішення щодо припинення юридичної особи оприлюднено 21.03.2024, а податкову перевірку ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» завершено 31.07.2024, тобто в межах визначеного ч.5 ст.105 Цивільного кодексу України строку заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.
Між тим, колегія суддів відхиляє довід скаржника про те, що Головним управлінням ДПС в Одеській області пропущено визначений у пункті 4 наказу Міністерства охорони здоров`я України від 12.03.2024 №421 строк заявлення кредиторами своїх вимог до ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ», адже останнім не повідомлено податковий орган відносно прийняття рішення про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті реорганізації.
У контексті означеного слід зауважити, що додані скаржником до матеріалів справи повідомлення про рішення щодо припинення ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» від 19.03.2024 №02-24/113 та фіскальний чек Укрпошти від 19.03.2024 не є належним та допустимим доказом повідомлення ГУ ДПС в Одеській області про прийняте рішення, а лише свідчать про направлення невизначеної кореспонденції на адресу податкового органу.
Суд апеляційної інстанції вказує, що фіскальний чек Укрпошти від 19.03.2024 не підтверджує направлення ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» на адресу ГУ ДПС в Одеській області, зокрема, повідомлення про рішення щодо припинення ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» від 19.03.2024 №02-24/113.
До того ж, жодних доказів на підтвердження отримання контролюючим органом вищеназваного повідомлення матеріали справи не містять.
Пунктом 11.1 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588, передбачено, що платник податків зобов`язаний повідомляти контролюючі органи за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов`язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації).
Отже, у даному випадку ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» не виконано власного обов`язку із повідомлення контролюючого органу про прийняття рішення про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті реорганізації.
Суд апеляційної інстанції вказує, що у досліджуваній ситуації саме пасивна поведінка ДЗ «ССС «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» із виконання передбаченого законодавством обов`язку вплинула на можливість повідомлення податковим органом державного реєстратора, до внесення спірного запису в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, про наявність у юридичної особи, що реорганізується заборгованості зі сплати податків і зборів.
При цьому, апеляційний адміністративний суд відхиляє твердження скаржника про те, що для Державного некомерційного підприємства «Український медичний центр реабілітації матері та дитини Міністерства охорони здоров`я України» можуть настати несприятливі наслідки, пов`язані із неможливістю надання безкоштовних медичних послуг, а держава втратить можливість створити умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування, яке у державних закладах охорони здоров`я надається безоплатно та забезпечити безкоштовними реабілітаційними послугами дітей та матерів, у тому числі дітей з сімей загиблих Захисників та Захисниць, військовослужбовців, військовополонених та внутрішньо переміщених осіб, оскільки в контексті вирішення даного спору законодавцем не передбачено, що такі обставини мають перевагу над положеннями нормативно-правових актів, які регулюють спірні правовідносини.
З урахуванням встановлених фактичних обставин справи, апеляційний адміністративний суд уважає правильним висновок суду першої інстанції про задоволення позову Головного управління ДПС в Одеській області.
Відповідно до п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.
Згідно із практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.
Щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд, що і вчинено судом у даній справі.
За таких обставин, рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, а викладені скаржником в апеляційній скарзі доводи не свідчать про порушення судом першої інстанції норм матеріального чи процесуального права, які могли б призвести до неправильного вирішення справи.
Отже, при ухваленні оскаржуваного рішення окружним адміністративним судом було дотримано всіх вимог законодавства, а тому підстав для його скасування немає.
З підстав визначених статтею 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст.308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, апеляційний адміністративний суд
П О С Т А Н О В И В :
Апеляційну скаргу Державного некомерційного підприємства «Український медичний центр реабілітації матері та дитини Міністерства охорони здоров`я України» залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 05.12.2024 у справі №420/26309/24 за позовом Головного управління ДПС в Одеській області до Лиманської сільської ради Роздільнянського району Одеській області, треті особи, які не заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору на стороні відповідача - Державний заклад «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «АРКАДІЯ» МОЗ УКРАЇНИ» та Державний заклад «Український медичний центр реабілітації матері та дитини» МОЗ УКРАЇНИ» про визнання протиправним та скасування реєстраційного запису без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її підписання суддями та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня отримання сторонами копії судового рішення.
Суддя-доповідач О.О. ДимерлійСудді Ю.В. Осіпов О.І. Шляхтицький
Суд | Центральний апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 24.04.2025 |
Оприлюднено | 28.04.2025 |
Номер документу | 126853097 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо звернень органів доходів і зборів, у тому числі щодо |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Димерлій О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні