Ухвала
від 12.05.2025 по справі 420/26020/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/26020/24

УХВАЛА

12 травня 2025 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Катаєвої Е.В., розглянувши у порядку письмового провадження заяву представника Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРІКОМП» в порядку ст.382 КАС України про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення по справі №420/26020/24, -

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРІКОМП» до Головного управління ДПС в Одеській області, Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії.

Рішенням суду від 17.10.2024 року, залишеним без змін постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 29.01.2025 року, адміністративний позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №96247 від 13.08.2024 року про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРІКОМП» п.8 критеріїв ризиковості платника податку.

Зобов`язано Комісію з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області у день надходження рішення суду, яке набрало законної сили, по даній справі, виключити Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРІКОМП» з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податків на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Визнано протиправними та скасовано рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області №11544035/45010485 від 01.08.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 03.07.2024 року, №11588635/45010485 від 06.08.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 05.07.2024 року, №11588636/45010485 від 06.08.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 08.07.2024 року, №11588634/45010485 від 06.08.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 11.07.2024 року, №11588633/45010485 від 06.08.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 12.07.2024 року.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРІКОМП» №1 від 03.07.2024, №2 від 05.07.2024, №3 від 08.07.2024, №4 від 11.07.2024, №5 від 12.07.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних днем їх надходження на реєстрацію.

12.02.2025 року Одеським окружним адміністративним судом на виконання рішення від 17.10.2024 року видано виконавчі листи.

До суду 07.05.2025 за вхід. №43884/25 надійшла заява представника ТОВ «АГРІКОМП» про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду, у якій він просить суд зобов`язати Державну податкову службу України подати звіт щодо виконання рішення суду. В обґрунтування заяви зазначено, що станом на дату звернення із заявою до суду судове рішення не виконано. Між тим, порядком №1246 чітко визначено, що реєстрація податкових накладних здійснюється у день набрання рішення суду законної сили.

Розглянувши подану в порядку ст.382 КАС України заяву, суд дійшов наступного висновку.

Згідно з ст.129-1 Конституції України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.

Відповідно до ст.370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.

Частиною 1 статті 382 КАС України встановлено, що суд, який розглянув адміністративну справу як суд першої інстанції і ухвалив судове рішення, за письмовою заявою особи, на користь якої ухвалено судове рішення і яка не є суб`єктом владних повноважень, або за власною ініціативою може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Частинами 1,2,4 ст.382-1 КАС України встановлено, що суд розглядає заяву про зобов`язання суб`єкта владних повноважень подати звіт про виконання судового рішення (крім заяви, передбаченої ч.5 ст.382 цього Кодексу) протягом десяти днів з дня її надходження в порядку письмового провадження, а за ініціативою суду чи клопотанням заявника - у судовому засіданні з повідомленням учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду, не перешкоджає судовому розгляду. За наслідками розгляду заяви суд постановляє ухвалу про її задоволення або відмову у задоволенні та зобов`язання суб`єкта владних повноважень подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення. Суд може зобов`язати подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення особисто керівника суб`єкта владних повноважень.

Відповідно до ч.3 ст.382-3 КАС України у разі постановлення ухвали про відмову у прийнятті звіту суд накладає на керівника суб`єкта владних повноважень штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а також додатково може встановити новий строк подання звіту відповідно до частини третьої статті 382-1 цього Кодексу або за власною ініціативою розглянути питання про зміну способу і порядку виконання судового рішення.

Суд вважає необхідним встановити судовий контроль за виконанням рішення суду від 17.10.2024 року та зобов`язати Державну податкову службу України надати до суду звіт про виконання рішення суду до 16.06.2025 року, роз`яснивши наслідки неподання звіту та невиконання рішення суду.

Керуючись ст.248, 382, 382-1, 382-3 КАС України, суддя,-

У Х В А Л И В:

Зобов`язати Державну податкову службу України подати у строк до 16.06.2025 року звіт про виконання рішення Одеського окружного адміністративного суду від 17.10.2024 року щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРІКОМП» №1 від 03.07.2024, №2 від 05.07.2024, №3 від 08.07.2024, №4 від 11.07.2024, №5 від 12.07.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних днем їх надходження на реєстрацію. .

Роз`яснити Державній податковій службі України, що відповідно до ч.3 ст.382-3 КАС України у разі постановлення ухвали про відмову у прийнятті звіту суд накладає на керівника суб`єкта владних повноважень штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а також додатково може встановити новий строк подання звіту відповідно до частини третьої статті 382-1 цього Кодексу або за власною ініціативою розглянути питання про зміну способу і порядку виконання судового рішення.

Зобов`язати Державну податкову службу України надати до суду відомості про керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення.

Копію ухвали направити учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили у порядку ст.256 КАС України.

Ухвала суду оскарженню не підлягає.

Суддя Е.В. Катаєва

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.05.2025
Оприлюднено14.05.2025
Номер документу127265357
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —420/26020/24

Ухвала від 12.05.2025

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 06.03.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 25.02.2025

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 29.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 13.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 13.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 29.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 13.11.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Рішення від 17.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 17.10.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні