Чернігівський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
04 червня 2025 року Чернігів Справа № 620/2194/25
Чернігівський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді БаргаміноїН.М., розглянувши в письмовому провадженні справу за позовом ОСОБА_1 до Комунального підприємства "ГОСПОДАР" Варвинської селищної ради Чернігівської області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Комунального підприємства «Господар» Варвинської селищної ради Чернігівської області, в якому просить визнати протиправними дії Комунального підприємства «Господар» Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області щодо порядку інформування споживачів про зміну тарифів шляхом перегляду тарифу та його структури на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на території селища Варва на 2025 рік.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що КП «Господар», діючи протиправно, не надавши інформацію, як це передбачено Порядком інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, не оприлюднивши в газеті «Слово Варвинщини» інформацію про намір зміни тарифів шляхом перегляду тарифу та його структури на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на території селища Варва на 2025 рік, несвоєчасно надавши позивачу платіжний документ про інформацію про зміну тарифу, не надавши позивачу на інформаційний запит повну структуру тарифу на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення за елементами, позбавив його права, як споживача послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, на інформацію про структуру тарифу і планові витрати за елементами та своєчасного подання зауважень і пропозиції на ці тарифи.
Відповідачем було подано відзив на позовну заяву, в якій просив відмовити в задоволенні позову, вказав, що КП «Господар» 19.08.2024 на адресу Виконавчого комітету Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області надало заяву про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на 2025 рік з додатками на 503 арк. На виконання Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності КП «Господар» провело інформування споживачів про намір здійснити зміну тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на 2025 рік шляхом перегляду тарифу та його структури в селищі Варва. Вказує, що основним способом доведення споживачам всього масиву необхідної інформації, визначеної Порядком, обрано офіційний веб-сайт Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області відповідно до наказу КП «Господар» від 19 серпня 2024 року № 39 «Про інформування споживачів про намір зміни тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на 2025 рік шляхом перегляду тарифу та його структури». Інформаційне повідомлення розміщено 22.08.2025 року на вищевказаному веб - сайті Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області в мережі Інтернет: https://varvynska-gromada.gov.ua у вкладці КП «Господар».
Додатковими способами доведення споживачам інформації, передбаченої Порядком, визначено: районну газету «Слово Варвинщини», інформаційний стенд КП «Господар», інформаційний стенд Варвинської селищної ради. Вказує, що у платіжному документі, що застосовуються для оплати населенням спожитих товарів за серпень 2024 р., також повідомлено споживачів про намір зміни тарифів шляхом перегляду тарифів та їх структури з послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на 2025 рік.
Позивачем було подано відповідь на відзив, в якій вказав, що відповідач порушив вимоги Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05.06.2018 № 130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.2018 за № 753/32205.
Відповідачем було подано заперечення на відповідь, в яких вказав, що підприємством були вжиті всі заходи для доведення інформації до кінцевого споживача, а позивачу було надано достатньо часу для ознайомлення з відповідною інформацією.
Всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Комунальним підприємством "Господар" Варвинської селищної ради Чернігівської області було прийнято наказ від 19.08.2024 № 39 «Про інформування споживачів про намір зміни тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на 2025 рік шляхом перегляду тарифу та його структури», яким наказано:
- провести інформування споживачів про намір здійснити зміну тарифів у спосіб та розмірі визначений Порядком протягом 5 робочих днів з дня подання розрахунків тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення до органу, уповноваженого встановлювати тарифи;
- визначити, що основним способом доведення споживачам всього масиву необхідної інформації визначеної Порядком, є офіційний веб-сайт Варвинської селищної ради в мережі Інтернет;
- визначити, що додатковими способами доведення споживачам інформації визначеної Порядком є: газета «Слово Варвинщини», інформаційний стенд КП «Господар» за адресою вул. Шевченка, 18, селище Варва, Прилуцький р-н, Чернігівська обл., інформаційний стенд Варвинської селищної ради за адресою вул. Шевченка, 38, селище Варва, Прилуцький р-н, Чернігівська обл.;
- розмістити інформаційне повідомлення у платіжному документі, що застосовується для оплати комунальної послуги з обов`язковим зазначенням джерела розміщення всієї необхідної інформації, з якою без перешкод може ознайомитись споживач - офіційний веб-сайт Варвинської селищної ради в мережі Інтернет (а.с. 47-48).
Так, інформація про намір зміни тарифів шляхом перегляду тарифу та його структури на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на території селища Варва на 2025 рік було опубліковано 22.08.2024 (а.с. 63-66).
Зокрема, в інформації було вказано, що зауваження та пропозиції щодо перегляду тарифу та його структури від фізичних, юридичних осіб, їх об`єднань приймаються КП «Господар» в письмовому вигляді як особисто, так і шляхом направлення поштою протягом 7 календарних днів з дня опублікування відповідної інформації в газеті «Слово Варвинщини» за адресою: вул. Шевченка, 18, селище Варва, Прилуцький район, Чернігівська область. 17600 e-mail: kpgospodarl@ukr.net та органу уповноваженого встановлювати тарифи за адресою виконавчого комітету Варвинської селищної ради: вул. Шевченка, 38 селище Варва, Чернігівська область, Прилуцький район, 17600.
Додатково інформацію було розміщено на інформаційних стендах КП «Господар» та Варвинської селищної ради, а також в газеті «Слово Варвинщини» № 34 від 22.08.2024 (а.с. 67-69).
Також повідомлення про намір зміни тарифу на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення було розміщене, у випадку позивача, в повідомленні про оплату послуг за серпень 2024 року.
Позивач, вважаючи, що відповідач порушив порядок інформування споживачів про зміну тарифів шляхом перегляду тарифу та його структури на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на території селища Варва на 2025 рік, звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» до житлово-комунальних послуг належить комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення,управління побутовими відходами.
Згідно пункту 11 частини другої статті 8 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець комунальної послуги зобов`язаний інформувати споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги відповідно до законодавства.
Особливості доступу споживачів до інформації про встановлення цін/тарифів, заходи з енергозбереження, формування та виконання інвестиційних програм у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення визначає Закон України від 10.12.2015 № 887-VIII «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення» (далі Закон № 887-VIII).
Споживачам у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення гарантується безперешкодний та безоплатний доступдо інформації, у тому числі шляхом розміщення розпорядниками (володільцями) у відкритому доступі в мережі Інтернет, про прогнози зміни цін/тарифів та обґрунтування необхідності таких змін відповідно до заяви суб`єкта господарювання, що надається для встановлення тарифів на товари, послуги (пункт 6 частини першої статті 1 Закону № 887-VIII).
Згідно частини третьої статті 1 Закону № 887-VIII інформація, зазначена у пунктах 2, 5 - 7 частини першої цієї статті, стосується, зокрема, у сферах централізованого питного водопостачання та водовідведення - цін/тарифів на послуги централізованого питного водопостачання та водовідведення.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону № 887-VIII суб`єктами господарювання, що забезпечують доступ споживачів до видів інформації, зазначених у статті 1 цього Закону, є у сферах централізованого питного водопостачання та водовідведення - суб`єкт господарювання, що надає послуги з централізованого питного водопостачання та водовідведення (крім інформації, зазначеної у пунктах 3, 4 частини першої статті 1 цього Закону).
Доступ до інформації, зазначеної у пунктах 1, 2, 5 - 14 частини першої статті 1 цього Закону, забезпечується відповідними суб`єктами господарювання шляхом її розміщення на своїх офіційних веб-сайтах у мережі Інтернет (за наявності) та на інформаційних стендах, що розміщуються в абонентських відділах таких суб`єктів господарювання. Інформація, зазначена у пункті 2 частини першої (щодо розміру цін/тарифів на товари, послуги, що надаються населенню, у тому числі із зазначенням розміру податку на додану вартість) та пунктах 1, 2 частини другої статті 1 цього Закону, надається суб`єктами господарювання у платіжних документах, що застосовуються для оплати населенням спожитих товарів, послуг, а також шляхом забезпечення доступу споживачів до електронних систем обліку розрахунків споживачів через офіційні веб-сайти таких суб`єктів господарювання в мережі Інтернет (частина друга статті 5 Закону № 887-VIII).
Так, механізм інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги (крім послуг з постачання та розподілу природного газу і з постачання та розподілу електричної енергії) з обґрунтуванням такої необхідності виконавцями комунальних послуг, тарифи для яких встановлюються органами місцевого самоврядування (далі - орган, уповноважений встановлювати тарифи) визначає Порядок інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 05.06.2018 № 130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.2018 за № 753/32205 (далі- Порядок № 130).
Пунктами 1, 2 розділу ІІ Порядку № 130 виконавці комунальних послуг здійснюють розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) комунальних послуг і подають їх для встановлення тарифів органам, уповноваженим встановлювати тарифи. Протягом 5 робочих днів з дня подання відповідних розрахунків до органу, уповноваженого встановлювати тарифи, виконавці комунальних послуг інформують споживачів про намір здійснити зміну тарифів (або встановити тарифи) у спосіб, визначений цим Порядком, та доводять до відома споживачів інформацію, передбачену цим Порядком. Строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються зауваження і пропозиції, встановлюється виконавцем комунальних послуг, але він не може бути меншим за 7 календарних днів та більшим ніж 14 календарних днів з дня повідомлення споживачів про намір здійснити зміну тарифів на комунальні послуги (або встановити тарифи).
Згідно пункту 3 розділу ІІ Порядку № 130 виконавцями комунальних послуг, що надають послуги з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, до відома споживачів доводиться така інформація:
загальний розмір планованого тарифу, поданого до органу, уповноваженого встановлювати тарифи, та його структура (плановані витрати за елементами, прибуток, податок на додану вартість);
обґрунтування причин зміни тарифу (зазначення розміру діючого тарифу та відсотка відшкодування затвердженим тарифом собівартості, планованого економічно обґрунтованого тарифу, дати, коли тариф востаннє переглядався, причин перегляду тарифу із визначенням форми (способу) його зміни, відсотка зміни основних складових тарифу (заробітної плати, електроенергії, паливно-мастильних матеріалів), визначення відсотка зміни тарифу тощо);
обґрунтування необхідності встановлення тарифу (у випадку, якщо тариф встановлюється вперше);
інша додаткова інформація, визначена виконавцем комунальних послуг (за необхідності);
адреса, за якою приймаються зауваження і пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань (місцезнаходження виконавця комунальної послуги та органу, уповноваженого встановлювати тарифи), а також строк приймання таких зауважень і пропозицій.
Пунктом 5 розділу ІІ Порядку № 130 передбачено, що інформація, зазначена у пунктах 3, 4 цього розділу, доводиться до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет (за наявності), у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (перевага надається друкованим засобам масової інформації органу місцевого самоврядування), веб-сайті виконавця комунальних послуг (за наявності), на інформаційних стендах в абонентських відділах виконавців комунальних послуг та на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування в населених пунктах, де споживачі отримують відповідні послуги.
Виконавець комунальних послуг може обрати один із вищеперелічених способів доведення інформації (крім розміщення на інформаційних стендах в абонентських відділах виконавців комунальних послуг та на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування) як основний для розміщення всього масиву необхідної інформації, визначеної цим Порядком. За допомогою інших способів, передбачених в абзаці першому цього пункту, а також шляхом обов`язкового розміщення інформаційного повідомлення у платіжному документі, що застосовується для оплати спожитих послуг, виконавець комунальних послуг повідомляє споживачів про намір зміни тарифів (або встановлення нових тарифів) на комунальні послуги та обов`язково зазначає джерело розміщення всієї необхідної інформації, з якою без перешкод може ознайомитися споживач.
Пунктами 6 та 7 розділу ІІ Порядку №130 встановлено, що способи доведення до відома споживачів інформації не обмежуються передбаченими цим Порядком. Інформація має бути достовірною, точною, повною.
Згідно із пунктами 8-10 розділу ІІ Порядку №130 у процесі доведення до відома споживачів інформації усі зауваження і пропозиції фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань підлягають реєстрації та обов`язковому розгляду виконавцем комунальних послуг. Зауваження і пропозиції, які отримані органом, уповноваженим встановлювати тарифи, надсилаються для розгляду відповідному виконавцеві комунальних послуг. За результатами такого розгляду виконавець комунальних послуг приймає рішення про їх урахування чи відхилення. Виконавець комунальних послуг в установленому законодавством порядку повідомляє споживача, який протягом встановленого строку надав свої пропозиції та зауваження, про їх урахування або відхилення. При цьому у разі відхилення пропозицій і зауважень виконавцем комунальних послуг споживачеві надається відповідь з обґрунтуванням причин їх неврахування. У разі врахування зауважень і пропозицій виконавець комунальних послуг здійснює перерахунок тарифу та передає його органу, уповноваженому встановлювати тарифи, листом з висловленою позицією та відповідними обґрунтуваннями. У такому випадку процедура доведення до відома споживачів інформації повторно виконавцем комунальних послуг не здійснюється.
З аналізу положень Порядку №130 вбачається, що передбачена ним процедура доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та врахування відповідної позиції територіальних громад спрямована на забезпечення безперешкодного та безоплатного доступу споживачів до вказаної інформації, а також врахування їх пропозицій при вирішенні питань щодо структури цін/тарифів, зміни цін/тарифів.
Така ж мета і проведення відкритих слухань щодо цін/тарифів, їхніх складових для всіх категорій споживачів, змін цін/тарифів у сферах постачання централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення, необхідність розробки порядку проведення яких передбаченаЗаконом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення».
Так, з аналізу пункту 5 Порядку №130 слідує, що інформація доводиться до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет, у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження, веб-сайті виконавця комунальних послуг, на інформаційних стендах в абонентських відділах виконавців комунальних послуг та на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування в населених пунктах, де споживачі отримують відповідні послуги. Однин з цих способів (крім розміщення на інформаційних стендах) суб`єкт може обрати як основний для розміщення всього масиву необхідної інформації, проте за допомогою інших способів та шляхом обов`язкового розміщення інформаційного повідомлення у платіжному документі, виконавець комунальних послуг повідомляє споживачів про намір зміни тарифів та обов`язково зазначає джерело розміщення всієї необхідної інформації, з якою без перешкод може ознайомитися споживач.
При цьому, інформація про намір зміни тарифів (або встановлення нових тарифів) на комунальні послуги обов`язково розміщується в платіжному документі, що застосовується для оплати спожитих послуг.
Так, згідно пункту 18 Договору 4704 з індивідуальним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (без обслуговування внутрішньобудинкових систем) від 01.04.2020, укладеного між позивачем та відповідачем, розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором. Рахунки на оплату послуг формуються виконавцем (якщо не визначено споживачами особу, що здійснює розподіл обсягів послуг), на основі показань вузлів комерційного обліку з урахуванням показань вузлів розподільного обліку відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» та надаються споживачеві (його представникові) у строк не пізніше ніж за 10 календарних днів до граничного строку внесення плати за послуги (а.с. 53-56).
З викладеного слідує, що повідомлення про оплату послуг за серпень 2024 року, у випадку позивача, в якому було розміщено повідомлення про намір зміни тарифу на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення в будь-якому випадку було виготовлено та надано позивачу після 01.09.2024 (позивач в позовній заяві вказує про отримання вказаного повідомлення 09.09.2024, що не спростовується відповідачем).
Разом з тим, як вже було встановлено судом, в інформації про намір зміни тарифів шляхом перегляду тарифу та його структури на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на території селища Варва на 2025 рік, яка була опублікована 22.08.2024, було вказано, що зауваження та пропозиції щодо перегляду тарифу та його структури від фізичних, юридичних осіб, їх об`єднань приймаються КП «Господар» в письмовому вигляді як особисто, так і шляхом направлення поштою протягом 7 календарних днів з дня опублікування відповідної інформації в газеті «Слово Варвинщини».
Тобто, інформування позивача про намір зміни тарифів шляхом перегляду тарифу та його структури на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на території селища Варва на 2025 рік за допомогою обов`язкового розміщення відповідної інформації у платіжному документі було здійснено вже після закінчення строку подання зауважень та пропозицій щодо перегляду тарифів.
На переконання суду одним із найдієвіших та найефективніших способів доведення виконавцем комунальних послуг інформації до споживачів про намір змінити тарифи є розміщення інформаційного повідомлення у платіжному документі, що застосовується для оплати спожитих послуг, оскільки розрахунки, платіжні документи споживачі отримують щомісяця, так як оплата вказаних послуг здійснюється саме на підставі розрахунків, наданих виконавцем комунальних послуг, а тому кожен споживач безперешкодно зможе дізнатися про зміну відповідного тарифу.
Суд вважає, що відповідач був зобов`язаний розмістити інформацію про намір зміни тарифів шляхом перегляду тарифу та його структури на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на території селища Варва на 2025 рік таким чином, щоб споживач мав можливість надати зауваження та пропозиції саме після отримання платіжного документа з відповідним повідомленням про намір зміни тарифу.
Вказані порушення свідчать про те, що відповідачем не в повній мірі виконані вимоги діючого законодавства щодо інформування населення про зміну тарифів на водопостачання та водовідведення.
Стосовно інших посилань відповідача, то суд критично оцінює такі з огляду на їх необґрунтованість, та зазначає, що згідно пункту 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню шляхом визнання протиправними дій Комунального підприємства «Господар» Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області щодо порядку інформування споживачів про зміну тарифів шляхом перегляду тарифу та його структури на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на території селища Варва на 2025 рік.
Згідно частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, приходить до висновку, що позов ОСОБА_1 підлягає задоволенню повністю.
Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Тому, за рахунок бюджетних асигнувань Комунального підприємства «Господар» Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області на користь ОСОБА_1 підлягає стягненню сплачений при поданні позовної заяви судовий збір в розмірі 1211,20 грн.
Керуючись статтями 72-74, 77, 241-246, 250, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Комунального підприємства "ГОСПОДАР" Варвинської селищної ради Чернігівської області (вул. Шевченка, 18, с-ще Варва, Прилуцький р-н, Чернігівська обл., 17600, код ЄДРПОУ 35074998) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити повністю.
Визнати протиправними дії Комунального підприємства «Господар» Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області щодо порядку інформування споживачів про зміну тарифів шляхом перегляду тарифу та його структури на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення на території селища Варва на 2025 рік.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Комунального підприємства «Господар» Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області на користь ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 1211,20 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 04.06.2025.
Суддя Наталія БАРГАМІНА
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.06.2025 |
Оприлюднено | 06.06.2025 |
Номер документу | 127879306 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері житлово-комунального господарства; теплопостачання; питного водопостачання |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Аліменко Володимир Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Аліменко Володимир Олександрович
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Наталія БАРГАМІНА
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні