Восьмий апеляційний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 травня 2025 рокуЛьвівСправа № 380/11590/24 пров. № А/857/11219/25
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Носа С. П.,
суддів Кухтея Р. В., Шевчук С. М.;
за участю секретаря судового засідання Демидюк О. В.;
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Дрогобицької міської ради Львівської області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 05 лютого 2025 року у справі № 380/11590/24 за позовом ОСОБА_1 до Дрогобицької міської ради Львівської області, Дрогобицького міського голови Кучми Тараса Ярославовича, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів: начальник відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради Шев`як Петро Богданович про визнання протиправними та скасування розпоряджень та протоколу,-
суддя у І інстанції: Кузан Р. І.;
час ухвалення рішення: не зазначено;
місце ухвалення рішенням: м. Львів;
дата складення повного тексту рішення: 17.02.2025,
ВСТАНОВИВ:
30 травня 2024 року Львівським окружним адміністративним судом зареєстровано позовну заяву ОСОБА_1 до Дрогобицької міської ради Львівської області, Дрогобицького міського голови Кучми Тараса Ярославовича, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідачів: начальник відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради Шев`як Петро Богданович про (з врахуванням заяви про збільшення позовних вимог) визнання протиправним та скасування розпорядження міського голови від 2 травня 2024 р. №268-р «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади»; скасування протоколу №3 засідання конкурсної комісії Дрогобицької міської ради на заміщення вакантної посади органу місцевого самоврядування від 18.06.2024; визнання протиправним та скасування розпорядження міського голови від 24.06.2024 №548-р «Про призначення П. Шев`яка».
В обґрунтування вимог позовної заяви зазначено, що позивач перебуває на посаді начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради Львівської області з 02.06.2023. Позивачу 08.05.2024 стало відомо, що в газеті «Народний часопис «Галицька Зоря» оприлюднено оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради. Звернувшись до міського голови він дізнався, що оголошення про проведення конкурсу оприлюднене в часописі на підставі розпорядження міського голови від 02.05.2024 №268-р «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади». Позивач вважав розпорядження міського голови про проведення конкурсу незаконним, таким що порушує його трудові права, законні інтереси та встановлений законодавством порядок публічного управління. Позивач вказував, що посада, на яку оголошено конкурс, не є вакантною. Між ним та роботодавцем укладений трудовий договір, відповідно до якого позивач виконує трудові обов`язки. Ця обставина підтверджується цілою низкою письмових доказів.
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 05 лютого 2025 року позов задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано розпорядження Дрогобицького міського голови від 02.05.2024 №268-р «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади». Визнано протиправним та скасовано рішення конкурсної комісії Дрогобицької міської ради на заміщення вакантної посади органу місцевого самоврядування, яке оформлене протоколом №3 від 18.06.2024. Визнано протиправним та скасовано розпорядження Дрогобицького міського голови від 24.06.2024 №548-р «Про призначення ОСОБА_2 ». Стягнуто з Дрогобицької міської ради Львівської області за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 судовий збір в сумі 3633 грн. 60 коп.
Не погодившись з прийнятим рішенням, відповідачем - Дрогобицькою міською радою Львівської області, подано апеляційну скаргу, в якій висловлено прохання скасувати оскаржуване рішення та прийняти постанову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги вказано, що в заяві від 29.05.2023 ОСОБА_1 просив міського голову призначити його на посаду начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради без конкурсу на період воєнного стану або до моменту призначення керівника відділу освіти за результатами конкурсу. Розглянувши таку заяву міським головою видано розпорядження від 30.05.2023 №417-к «Про призначення ОСОБА_3 », згідно з яким позивача призначено на посаду начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради з 02.06.2023 з посадовим окладом згідно з штатним розписом на час дії воєнного стану чи призначення керівника відділу освіти за результатами конкурсу. Розпорядженням міського голови від 02.05.2024 №268-р «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади» оголошено конкурс на посаду начальника відділу освіти. Призначення позивача мало тимчасовий характер, з визначеним терміном дії трудових відносин - на термін дії воєнного стану (з урахуванням граничного терміну перебування на посаді) або - до моменту призначення особи на цю посаду за результатами конкурсу. Окрім цього, позивачу було запропоновано подати документи на участь у конкурсі на посаду начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради. Розпорядження міського голови від 02.05.2024 №268-р. «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади» є індивідуальним актом, який був реалізований та вичерпав свою дію фактом виконання (реалізації), коли відбувся конкурс на заміщення посади начальника відділу освіти. При цьому, позивач також мав можливість взяти участь у конкурсі та бути призначеним на посаду на постійній основі, як переможець конкурсу, проте не скористався своїм правом.
Позивачем надіслано до суду апеляційної інстанції відзив на апеляційну скаргу в якому висловлено прохання відмовити в задоволенні апеляційної скарги.
Представник апелянта в судовому засіданні суду апеляційної інстанції вимоги апеляційної скарги підтримав, просив її задовольнити.
Представник позивача в судовому засіданні суду апеляційної інстанції проти вимог апеляційної скарги заперечив, просив відмовити в її задоволенні.
Представник третьої особи в судовому засіданні суду апеляційної інстанції вимоги апеляційної скарги підтримав, просив її задовольнити.
Інші учасники справи явки уповноважених представників в судове засідання не забезпечили, хоча були належно повідомлені про дату, місце і час судового засідання.
Суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги (частина перша статті 308 КАС України).
Заслухавши суддю-доповідача, проаналізувавши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а оскаржуване рішення залишити без змін з таких підстав.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Встановлено, що позивач 29.05.2023 звернувся до міського голови Дрогобича Львівської області з заявою, в якій просив призначити його на посаду начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради без конкурсу на період воєнного стану або до моменту призначення керівника відділу освіти за результатами конкурсу з 02.06.2023.
У відповідності до п.п.5, 7 ст.10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», ст.ст. 11, 22 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та керуючись п.20 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Дрогобицький міський голова розпорядженням №417-к від 30.05.2023 призначив ОСОБА_1 на посаду начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради з 02.06.2023 з посадовим окладом згідно з штатним розписом на час дії воєнного стану чи призначення керівника відділу освіти за результатами конкурсу.
На підставі цього розпорядження позивача приведено до Присяги посадової особи місцевого самоврядування, розпочато обрахунок стажу служби в органах місцевого самоврядування згідно з записами в трудовій книжці з 02.06.2023 та встановлено позивачу термін випробування строком три місяці, за згодою. Зобов`язано начальника відділу кадрів проінформувати ОСОБА_1 про умови роботи на вказаній посаді до початку роботи відповідно до ст.29 Кодексу законів про працю України.
Розпорядженням міського голови №661-к від 21.07.2023 виправлено технічну помилку в розпорядженні № 417-к від 30.05.2023 «Про призначення ОСОБА_3 » та викладено його абзаци 1 та 2 в наступній редакції: «Відповідно до п.2 ч.1 та ч.2 ст.23 Кодексу законів про працю України, абз.3 ч.9 ст.9, абз. 1 ч.5 ст.10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», ст.11, ст.22 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», керуючись п.20 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»: призначити ОСОБА_1 на посаду начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради без конкурсу з 02.06.2023 на період воєнного стану або до моменту призначення керівника відділу освіти за результатами конкурсу, з посадовим окладом згідно з штатним розписом».
Згідно з розпорядженням №858-к від 01.09.2023 ОСОБА_1 присвоєно 11 ранг посадової особи місцевого самоврядування в межах п`ятої категорії класифікації посад, у зв`язку із закінченням строку випробування, з 02.09.2023.
Відповідно до розпорядження №268-р від 02.05.2024 Дрогобицьким міським головою вирішено провести конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад службовців» (зі змінами).
Оголошення про проведення конкурсу опубліковано в газеті «Галицька зоря» за 08.05.2024.
Позивач 22.05.2024 звернувся до Дрогобицького міського голови з заявою, в якій просив скасувати розпорядження №268-р від 02.05.2024 «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади» як таке, що суперечить законодавству, направленому на регулювання процедур оголошення, підготовки та проведення конкурсів на зайняття посад в органах місцевого самоврядування (ст.21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування») та порушує його право на працю.
Листом від 31.05.2024 №3-33/3379 керуючий справами виконкому повідомив позивача, що його призначено на посаду на час дії воєнного стану або призначення керівника відділу освіти за результатами конкурсу. Тобто таке призначення має тимчасовий характер, з визначеним терміном дії трудових відносин: на термін дії воєнного стану (з урахуванням граничного терміну перебування на посаді) або до моменту призначення особи на цю посаду за результатами конкурсу. Тому відсутні підстави для скасування вказаного розпорядження.
Згідно з умовами і порядком проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради, які є додатком до розпорядження №268-р від 02.05.2024, конкурсний відбір на заміщення вакантної посади начальника відділу освіти проводився відповідно до «Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» (зі змінами), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №169 від 15.02.2002, з урахуванням особливостей проходження служби в органах місцевого самоврядування.
Рішенням конкурсної комісії Дрогобицької міської ради на заміщення вакантної посади органу місцевого самоврядування, оформленого протоколом № 3 від 18.06.2024, вирішено рекомендувати призначити на заміщення вакантної посади начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради ОСОБА_4 .
Розпорядженням Дрогобицького міського голови №548-к від 24.06.2024 призначено ОСОБА_4 на посаду начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради з 03.07.2024 з посадовим окладом згідно з штатним розписом, за результатами конкурсу, як переможця.
Департаментом освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації погоджено призначення начальником відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради ОСОБА_4 листом №53-02/1372 від 25.06.2024/
Позивача звільнено з займаної посади з 02.07.2024 згідно з розпорядженням №549-к від 25.06.2024, у зв`язку з закінченням строку трудових відносин та призначенням на посаду ОСОБА_4 , як переможця конкурсу.
Згідно із ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Судом апеляційної інстанції здійснено перевірку висновків суду першої інстанції щодо відповідності дій відповідача вимогам ч. 2 ст. 2 КАС України, внаслідок чого суд апеляційної інстанції погоджується з такими та вважає за необхідне зазначити наступне.
Частиною 1 ст.2 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» врегульовано, що посадовою особою місцевого самоврядування є особа, яка працює в органах місцевого самоврядування, має відповідні посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримує заробітну плату за рахунок місцевого бюджету.
Згідно ч.1 ст.10 цього Закону прийняття на службу в органи місцевого самоврядування на посади керівника секретаріату (керуючого справами) районної, обласної ради, керуючого справами виконавчого апарату обласних і районних рад, керівників відділів, управлінь та інших працівників органів місцевого самоврядування шляхом призначення відповідно сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради здійснюється на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
Відповідно до ч.9 ст.9 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» у період дії воєнного стану сільський, селищний, міський голова може призначати осіб на посади та звільняти з посад в органах місцевого самоврядування, керівників комунальних підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління відповідного органу місцевого самоврядування, у порядку, визначеному частинами п`ятою, шостою статті 10 цього Закону.
Частиною 5 ст.10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачено, що у період дії воєнного стану особи призначаються на посади державної служби, посади в органах місцевого самоврядування, посади керівників суб`єктів господарювання державного сектору економіки, комунальних підприємств, установ, організацій керівником державної служби або суб`єктом призначення, сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради, начальником відповідної військової адміністрації без конкурсного відбору, обов`язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад, а також за наявності у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Згідно ст.1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.
Таким чином, в період дії правового режиму воєнного стану законодавством передбачений спеціальний порядок призначення осіб на посади в органі місцевого самоврядування: без проведення конкурсу, а лише на підставі заяви, особової картки та документів, що підтверджують наявність відповідної освіти та досвіду роботи. Спрощуючи процедуру прийняття на посади державної служби та на посади в органах місцевого самоврядування, законодавець мав на меті забезпечити безперервну роботу цих органів по реалізації ними публічної влади в умовах воєнного стану.
Відтак, в період дії правового режиму воєнного стану конкурси на заміщення посад державної служби та посад в органах місцевого самоврядування не проводяться.
Згідно ч.3 ст. 1 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» у період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю, законів України «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», інших законодавчих актів, що регулюють діяльність державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування у частині відносин, врегульованих цим Законом. Згідно з ст.2 цього Закону у період дії воєнного стану сторони за згодою визначають форму трудового договору. З метою оперативного залучення до виконання роботи нових працівників, а також усунення кадрового дефіциту та браку робочої сили, у тому числі внаслідок фактичної відсутності працівників, які евакуювалися в іншу місцевість, перебувають у відпустці, простої, тимчасово втратили працездатність або місцезнаходження яких тимчасово невідоме, роботодавці можуть укладати з новими працівниками строкові трудові договори у період дії воєнного стану або на період заміщення тимчасово відсутнього працівника.
Отже, у період дії воєнного стану не застосовуються норми Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», в тому числі ст. 10 цього закону.
Згідно п.1 ч.1 ст.22 Закону України «Про державну службу» конкурс проводиться на зайняття вакантної посади державної служби.
Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України №246 від 25.03.2016 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» передбачено, що під час прийняття на службу в органи місцевого самоврядування відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» застосовується Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 (далі Порядок №169).
Згідно цього Порядку конкурсний відбір проводиться на заміщення вакантних посад державних службовців третьої - сьомої категорій, крім випадків, коли законами України встановлено інший порядок заміщення таких посад.
Отже, Порядком №169 врегульовано умови та порядок проведення конкурсу саме на вакантні посади в органах місцевого самоврядування.
Відповідно до визначення, наведеного в ст.1 Закону України «Про зайнятість населення», вакансія - вільна посада (робоче місце), на яку може бути працевлаштована особа.
Національним агентством з питань державної служби в листі №4341/10.3-22 від 27.10.2022, з посиланням на норми Законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», надано роз`яснення, що в розумінні положень Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» вакантною посадою в органах місцевого самоврядування є наявна у структурі і штатному розписі органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету посада в органах місцевого самоврядування з встановленими відповідно до законодавства посадовими повноваженнями щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій, та на яку не укладено трудовий договір.
З матеріалів справи видно, що на момент прийняття розпорядження №268-р від 02.05.2024 посада начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради не була вакантною, оскільки на цю посаду був призначений позивач на умовах трудового договору відповідно до ч.5 ст.10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
Отже, конкурс на зайняття цієї посади не міг проводитись відповідно до Порядку №169.
Згідно абз.3 ч.7 ст.10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» конкурс на посади державної служби, посади в органах місцевого самоврядування, посади керівників суб`єктів господарювання державного сектору економіки, посади керівників комунальних підприємств, установ, організацій, на які особи призначені відповідно до абзацу першого частини п`ятої цієї статті оголошується після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено відповідно до абзацу першого частини п`ятої цієї статті, становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
З вказаної норми права видно, що конкурс на посаду начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради може бути оголошений та проведений лише у порядку, передбаченому абз.3 ч.7 ст.10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», тобто протягом шести місяців після припинення чи скасування воєнного стану.
Конкурс на заміщення посади начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради може бути проведений протягом шести місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. Відтак, дата закінчення строку трудового договору з позивачем з підстав призначення на цю посаду іншої особи за результатами конкурсу, не може передувати даті припинення чи скасування воєнного стану.
Отже, проведення відповідачами конкурсу на посаду начальника відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради на підставі розпорядження №268-р від 02.05.2024 було протиправним.
Проведення конкурсу на зайняття посади на якій перебуває позивач та яка не є вакантною, порушує право позивача на працю, оскільки проведення такого конкурсу за відсутності встановлених законом підстав суперечить принципу належного урядування та правової визначеності. Призначення міським головою конкурсу на посаду начальника відділу освіти не було прогнозованим, очікуваним та жодним чином не обґрунтоване нормами законодавства.
Враховуючи вказане, апеляційний суд погоджується з висновками суду першої інстанції про необхідність задоволення позовних вимог.
Щодо посилань апелянта на постанову КАС ВС від 13.06.2024 у справі №500/3310/22, то такі не заслуговують на увагу, адже обставини в тій справі суттєво відрізняються від наявних в цій справі. Так, в справі №500/3310/22 позивач не займав посаду, на зайняття якої було оголошено конкурс. Дана відмінність є фундаментальною, а тому висновки КАС ВС зроблені у справі №500/3310/22 неможливо застосувати в справі №380/11590/24.
Враховуючи дані обставини колегія суддів вважає, що винесене судом першої інстанції рішення, яким задоволено позовні вимоги, законне та обгрунтоване.
Згідно ст.316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись статтями 241, 250, 308, 310, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Дрогобицької міської ради Львівської області залишити без задоволення.
Рішення Львівського окружного адміністративного суду від 05 лютого 2025 року у справі № 380/11590/24 залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її ухвалення та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів.
Головуючий суддя С. П. Нос судді Р. В. Кухтей С. М. Шевчук Повне судове рішення складено 30.05.2025
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2025 |
Оприлюднено | 06.06.2025 |
Номер документу | 127882083 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо проходження служби, з них |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Нос Степан Петрович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні