Герб України

Рішення від 10.06.2025 по справі 640/17746/19

Донецький окружний адміністративний суд

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 червня 2025 року Справа№640/17746/19

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Куденкова К.О., розглянувши в порядку письмового провадження позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України про визнання протиправними і скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

УСТАНОВИВ:

У вересні 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» (далі ТОВ «Міратех Консалтинг», позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (далі ГУ ДФС), в якому просить: - визнати протиправним і скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацій податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №1248112/43021364 від 7 серпня 2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної №1 складеної 16.07.2019 та зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену від 16 липня 2019 року №1; - визнати протиправним і скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №1248115/43021364 від 7 серпня 2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 складеної 16.07.2019 та зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену від 16 липня 2019 року №2; - визнати протиправним і скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №1248114/43021364 від 7 серпня 2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної №3 складеної 16.07.2019 та зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену від 16 липня 2019 року №3; - визнати протиправним в скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №1248108/43021364 від 7 серпня 2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 4 складеної 16.07.2019 та зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену від 16 липня 2019 року №4; - визнати протиправним в скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №1248111/43021364 від 7 серпня 2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної №6 складеної 16.07.2019 та зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену від 16 липня 2019 року №6; - визнати протиправним в скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1248110/43021364 від 7 серпня 2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної № складеної 16.07.2019 та зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену від 16 липня 2019 року №7; - визнати протиправним і скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такі реєстрації, №1248109/43021364 від 7 серпня 2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 складеної 16.07.2019 та зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену від 16 липня 2019 року №8; - визнати протиправним і скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацій податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №1248116/43021364 від 7 серпня 2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної №10 складеної 16.07.2019 та зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену від 16 липня 2019 року №10; - визнати протиправним і скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, №1248113/43021364 від 7 серпня 2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної №11 складеної 16.07.2019 та зобов`язати зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, складену від 16 липня 2019 року №11.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 вересня 2019 року у справі № 640/17746/19 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі (рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень № 85265053).

Цю справу передано до Донецького окружного адміністративного суду відповідно до пункту 2 розділу II Закону України від 13 грудня 2022 року № 2825-IX «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду».

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 3 лютого 2025 року суддею прийнято адміністративну справу до провадження. Замінено первинного відповідача - Головне управління ДФС у м. Києві на його правонаступника - Головне управління ДПС у м.Києві. Розгляд справи розпочато спочатку. Розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, витребувано докази.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 4 квітня 2025 року залучено до участі у справі як співвідповідача Державну податкову службу України (ідентифікаційний код: 43005393, 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8). Розгляд справи розпочато спочатку, витребувано докази.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 10 червня 2025 року замінено відповідача у справі № 640/17746/19 з Головного управління ДПС у м. Києві (код 43141267) на правонаступника - Головне управління ДПС у м. Києві (ідентифікаційний код відокремленого підрозділу: 44116011) (далі відповідач-1, ГУ ДПС).

На обґрунтування позову Товариство з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» посилається на те, що відповідач безпідставно не зареєстрував у Єдиному реєстрі податкових накладних подані товариством податкові накладні №1 від 16.07.2019, №2 від 16.07.2019, №3 від 16.07.2019, №4 16.07.2019, №6 від 16.07.2019, №7 від 16.07.2019, №8 від 16.07.2019, №10 від 16.07.2019 і №11 від 16.07.2019 оскільки господарські операції, оформлені даними податковими накладними носили реальний характер, що підтверджується належними документами, наданими позивачем контролюючому органу разом з відповідними поясненнями, що залишено поза увагою відповідача. Вважає, що рішення Головного управління ДФС України у м. Києві від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкових накладних №1 від 16.07.2019, №2 від 16.07.2019, №3 від 16.07.2019, №4 16.07.2019, №6 від 16.07.2019, №7 від 16.07.2019, №8 від 16.07.2019, №10 від 16.07.2019 і №11 від 16.07.2019 є такими, що не відповідають встановленим у частині другій статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям правомірності, обґрунтованості, добросовісності та розсудливості.

Відповідач-1 надав відзив на адміністративний позов, якими просить відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Зазначає, що ТОВ ««МІРАТЕХ КОНСАЛТИНГ» для підтвердження реальності здійсненої господарської операції не було надано копій документів, зокрема не були надані розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків. Відсутність вказаних документів не дає можливості підтвердити реальність здійснення господарських операцій ТОВ ««МІРАТЕХ КОНСАЛТИНГ», згідно з якими були виписані податкові накладні від № 1 від 16.07.2019, № 2 від 16.07.2019, № 3 від 16.07.2019, №4 від 16.07.2019, № 6 від 16.07.2019, № 7 від 16.07.2019, № 8 від 16.07.2019, № 10 від 16.07.2019 і № 11 від 16.07.2019. Стверджує, що спірні рішення комісії ГУ ДПС у м. Києві про відмову у реєстрації податкових накладних прийняті в межах чинного законодавства, а твердження позивача щодо їх протиправності є необґрунтованим та недоведеним належними та допустимими доказами.

Суд, перевіривши матеріали справи та оцінивши повідомлені сторонами обставини, дійшов наступних висновків.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» (ідентифікаційний код: 43021364), з 27.05.2019 зареєстроване як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, номер запису №1068102 0000 055606. Основним видом економічної діяльності ТОВ «Міратех Консалтинг» є комп`ютерне програмування (Код КВЕД 62.01). Окрім того, до видів діяльності відповідно до КВЕД відносяться також: консультування з питань інформатизації; діяльність із керування комп`ютерним устаткуванням; інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп`ютерних систем.

12 квітня 2018 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Миратех» (ідентифікаційний код 38038575), як виконавцем, та Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИТІШ АМЕРИКАН ТОБАККО СЕЙЛЗ ЕНД МАРКЕТИНГ УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 40102602), як замовником, було укладено Договір №03М/0418, згідно з п. 1.1 якого, виконавець зобов`язувався надавати замовнику консультаційні та спеціалізовані послуги у сфері інформатизації із залученням спеціаліста виконавця з метою використання замовником послуг, що надаються із залученням зазначеного спеціаліста виконавця для виконання робіт/послуг з питань управління мережевої, телекомунікаційної, серверної інфраструктури замовника, а замовник - приймати і оплачувати такі послуги на умовах договору.

Згідно з п. 5.2 Договору №03М/0418 від 12.04.2018, вартість послуг в окремому повному календарному місяці становить 80 000,00 грн. (вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того - ПДВ (20%) у розмірі 16 000,00 грн. (шістнадцять тисяч гривень 00 коп.), разом з ПДВ - 96 000,00 грн. (дев`яносто шість тисяч гривень 00 коп.).

Згідно п. 5.4 Договору, оплата вартості послуг здійснюється замовником щомісячно, на підставі виставленого виконавцем рахунку та підписаного сторонами акту (або прийняття послуг на підставі п. 4.4 Договору), в перший платіжний день, що настає після спливу 30 (тридцяти) календарних днів по закінченні місяця, котрим датовано рахунок виконавця та акт наданих Послуг.

3 червня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИТІШ АМЕРИКАН ТОБАККО СЕЙЛЗ ЕНД МАРКЕТИНГ УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 40102602), як замовником, Товариством з обмеженою відповідальністю «Миратех» (ідентифікаційний код 38038575), як первинним виконавцем та Товариством з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» (ідентифікаційний код 43021364), як новим виконавцем, було укладено Додаткову угоду про передачу прав і обов`язків за Договором №10М/0916 від 31.10.2016, згідно з п.1 якої, сторони погодились замінити одну із сторін Договору про надання послуг, а саме передати новому виконавцю всі права і обов`язки первинного виконавця за Договором №10М/0916 від 31.10.2016. Згідно з п. 2 вказаної додаткової угоди, після підписання сторонами цієї додаткової угоди, новий виконавець стає стороною Договору №10М/0916 від 31.10.2016 і є повним правонаступником первинного виконавця відносно його прав і обов`язків за договором.

Згідно з договором про надання послуг №03М/0418 від 12.04.2018 сторонами складено Акти приймання-передачі послуг від 16.07.2019.

На підставі Акта приймання-передачі послуг від 16.07.2019, згідно з яким у період з 1 червня 2019 року по 30 червня 2019 року виконавець надав в повному обсязі консультаційні та спеціалізовані послуги у сфері інформації із залученням спеціаліста виконавця для виконання робіт/послуг з питань управління мережевої, телекомунікаційної, серверної інфраструктури замовника, складено Рахунок №3 на оплату наданих послуг.

На підставі Акта приймання-передачі послуг від 16.07.2019, згідно з яким у період з 1 травня 2019 року по 31 травня 2019 року виконавець надав в повному обсязі консультаційні та спеціалізовані послуги у сфері інформації із залученням спеціаліста виконавця для виконання робіт/послуг з питань управління мережевої, телекомунікаційної, серверної інфраструктури замовника, складено Рахунок №8 на оплату наданих послуг.

18 квітня 2017 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Миратех» (ідентифікаційний код 38038575), як виконавцем та Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИТІШ АМЕРИКАН ТОБАККО СЕЙЛЗ ЕНД МАРКЕТИНГ УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 40102602), як замовником, було укладено Договір №02М/0417, згідно з п. 1.1 якого, виконавець зобов`язувався надавати замовнику консультаційні та спеціалізовані послуги у сфері інформатизації із залученням спеціаліста виконавця з метою використання замовником послуг, що надаються із залученням зазначеного спеціаліста виконавця у виконуваних внутрішніми підрозділами замовника робіт/послуг з питань управління рівнем якості ІТ сервісів для всіх постачальників замовника на територіях регіональних представництв замовника, а замовник - приймати та оплачувати такі послуги на умовах договору.

Згідно з п. 5.2 Договору №02М/0417 від 18.04.2017 (з урахуванням положень додаткової угоди), вартість послуг в окремому повному календарному місяці становить 84 700,00 грн. (вісімдесят чотири тисячі сімсот гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того - ПДВ (20%) у розмірі 16 940,00 грн. (шістнадцять тисяч дев`ятсот сорок гривень 00 коп.), разом з ПДВ - 101 640,00 грн. (сто одна тисяча шістсот сорок гривень 00 коп.).

3 червня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИТІШ АМЕРИКАН ТОБАККО СЕЙЛЗ ЕНД МАРКЕТИНГ УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 40102602), як замовником, Товариством з обмеженою відповідальністю «Миратех» (ідентифікаційний код 38038575), як первинним виконавцем та Товариством з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» (ідентифікаційний код 43021364), як новим виконавцем, було укладено Додаткову угоду про передачу прав і обов`язків до Договору №02М/0417 від 18.04.2017, згідно з п.1 якої, сторони погодились замінити одну із сторін Договору про надання послуг, а саме передати новому виконавцю всі права і обов`язки первинного виконавця за Договором №02М/0417 від 18.04.2017. Згідно з п. 2 вказаної додаткової угоди, після підписання сторонами цієї додаткової угоди, новий виконавець стає стороною Договору №02М/0417 від 18.04.2017 і є повним правонаступником первинного виконавця відносно його прав і обов`язків за договором.

Згідно з договором про надання послуг №02М/0417 від 18.04.2017 сторонами складено Акти приймання-передачі послуг від 16.07.2019.

На підставі Акта приймання-передачі послуг від 16.07.2019, згідно з яким у період з 01 травня 2019 року по 31 травня 2019 року виконавець надав в повному обсязі консультаційні та спеціалізовані послуги у сфері інформатизації із залученням спеціаліста виконавця для виконання робіт/послуг з питань управління рівнем якості інформаційно-технологічних сервісів для віх постачальників замовника, складено Рахунок №2 на оплату наданих послуг.

На підставі Акта приймання-передачі послуг від 16.07.2019, згідно з яким у період з 01 червня 2019 року по 30 червня 2019 року виконавець надав в повному обсязі консультаційні та спеціалізовані послуги у сфері інформатизації із залученням спеціаліста виконавця для виконання робіт/послуг з питань управління рівнем якості інформаційно-технологічних сервісів для віх постачальників замовника, складено Рахунок №7 на оплату наданих послуг.

8 жовтня 2018 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Миратех» (ідентифікаційний код 38038575), як виконавцем та Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИТІШ АМЕРИКАН ТОБАККО СЕЙЛЗ ЕНД МАРКЕТИНГ УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 40102602), як замовником, було укладено Договір №14М/1018, згідно з п. 1.1 якого, виконавець зобов`язувався надавати замовнику консультаційні та спеціалізовані послуги спеціаліста виконавця з метою залучення зазначеного спеціаліста виконавця до виконуваних внутрішніми підрозділами замовника робіт/послуг з питань з питань ІТ-бюджетування та фінансування регіональних ІТ- процесів , а замовник - приймати і оплачувати такі послуги на умовах договору.

Згідно з п. 4.2 Договору №14М/1018 від 08.10.2018, вартість послуг в окремому календарному місяці становить 33 243,00 грн. (тридцять три тисячі двісті сорок три гривні 00 коп.) без ПДВ, крім того - ПДВ (20%) у розмірі 6 648,60 грн. (шість тисяч шістсот сорок вісім гривень 60 коп.), разом з ПДВ (20%) - 39 891,60 грн. (тридцять дев`ять тисяч вісімсот дев`яносто одна гривня 60 коп.).

3 червня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИТІШ АМЕРИКАН ТОБАККО СЕЙЛЗ ЕНД МАРКЕТИНГ УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 40102602), як замовником, Товариством з обмеженою відповідальністю «Миратех» (ідентифікаційний код 38038575), як первинним виконавцем та Товариством з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» (ідентифікаційний код 43021364), як новим виконавцем, було укладено Додаткову угоду про передачу прав і обов`язків до Договору №14М/1018 від 08.10.2018, згідно з п.1 якої, сторони погодились замінити одну із сторін Договору про надання послуг, а саме передати новому виконавцю всі права і обов`язки первинного виконавця за Договором №14М/1018 від 08,10.2018. Згідно з п. 2 вказаної додаткової угоди, після підписання сторонами цієї додаткової угоди, новий виконавець стає стороною Договору №14М/1018 від 08.10.2018 і є повним правонаступником первинного виконавця відносно його прав і обов`язків за договором.

На підставі Акта приймання-передачі послуг від 16.07.2019, згідно з яким в період з 1 червня 2019 року по 30 червня 2019 року виконавець надав в повному обсязі консультаційні та спеціалізовані послуги для виконання робіт/послуг з питань ІТ-бюджетування та фінансування регіональних ІТ-процесів замовника, складено Рахунок №4 на оплату наданих послуг.

31 жовтня 2016 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Миратех» (ідентифікаційний код 38038575), як виконавцем та Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИТІШ АМЕРИКАН ТОБАККО СЕЙЛЗ ЕНД МАРКЕТИНГ УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 40102602), як замовником, було укладено Договір №10М/0916, згідно яким виконавець зобов`язувався надавати замовнику послуги у сфері інформатизації, які полягають у технічній підтримці працездатності ІТ-систем замовника, а замовник - приймати та оплачувати такі послуги на умовах договору.

Згідно з п. 5.1 Договору №10М/0916 від 31.10.2016, ціна договору розраховується як сума вартості послуг за ним за кожен місяць його дії. Сукупна місячна вартість наданих за договором послуг складається із: місячної абонентської плати за надання послуг, загальної вартості додаткових послуг в такому звітному місяці, та вартості необхідних витратних матеріалів та комплектуючих. Детальний опис розрахунку складових місячної орендної плати міститься в п.п. 5.4, 5.5 Договору.

Згідно з п. 5.8 Договору, оплата наданих послуг за договором здійснюється замовником на підставі рахунку виконавця та підписаного сторонами акту не раніше 30-ти (тридцяти) та не пізніше 45-ти (сорока п`яти) календарних днів які відраховуються з останнього дня місяця, котрим датовано рахунок Виконавця, шляхом перерахування грошових коштів в українських гривнях на поточний рахунок Виконавця, вказаний у відповідному рахунку Виконавця.

3 червня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «БРИТІШ АМЕРИКАН ТОБАККО СЕЙЛЗ ЕНД МАРКЕТИНГ УКРАЇНА» (ідентифікаційний код 40102602), як замовником, Товариством з обмеженою відповідальністю «Миратех» (ідентифікаційний код 38038575), як первинним виконавцем та Товариством з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» (ідентифікаційний код 43021364), як новим виконавцем, було укладено Додаткову угоду про передачу прав і обов`язків до Договору №10М/0916 від 31.10.2016, згідно з п.1 якої, сторони погодились замінити одну із сторін Договору про надання послуг, а саме передати новому виконавцю всі права і обов`язки первинного виконавця за Договором №10М/0916 від 31.10.2016. Згідно з п. 2 вказаної додаткової угоди, після підписання сторонами цієї додаткової угоди, новий виконавець стає стороною Договору №10М/0916 від 31.10.2016 і є повним правонаступником первинного виконавця відносно його прав і обов`язків за договором.

На підставі Акта приймання-передачі послуг від 16.07.2019, згідно з яким у період з 01 травня 2019 року по 31 травня 2019 року виконавець надав в повному обсязі послуги технічної підтримки працездатності інформаційних технологічних систем замовника, складено Рахунок №6 на оплату наданих послуг.

На підставі Акта приймання-передачі послуг від 16.07.2019, згідно з яким у період з 01 червня 2019 року по 30 червня 2019 року виконавець надав в повному обсязі послуги технічної підтримки працездатності інформаційних технологічних систем замовника, складено Рахунок №1 на оплату наданих послуг.

1 вересня 2015 року між Приватним акціонерним товариством «А/Т Тютюнова компанія «В.А.Т. Прилуки» (ідентифікаційний код 14333202), як замовником, Товариством з обмеженою відповідальністю «Миратех» (ідентифікаційний код 38038575), як виконавцем, було укладено Договір №09М/0915, згідно яким виконавець зобов`язувався надавати замовнику послуги у сфері інформатизації, які полягають у технічній підтримці працездатності ІТ-систем замовника, а замовник - приймати та оплачувати такі послуги на умовах договору.

3 червня 2019 року між Приватним акціонерним товариством «А/Т Тютюнова компанія «'В.А.Т. Прилуки» (ідентифікаційний код 14333202), як замовником, Товариством з обмеженою відповідальністю «Миратех» (ідентифікаційний код 38038575), як первинним виконавцем та Товариством з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» (ідентифікаційний код 43021364), як новим виконавцем, було укладено Додаткову угоду про передачу прав і обов`язків до Договору №09М/0915 від 01.09.2015, згідно з п.1 якої, сторони погодились замінити одну із сторін Договору про надання послуг, а саме передати новому виконавцю всі права і обов`язки первинного виконавця за Договором №09М/0915 від 01.09.2015. Згідно з п. 2 вказаної додаткової угоди, після підписання сторонами цієї додаткової угоди, новий виконавець стає стороною Договору №09М/0915 від 01.09.2015 і є повним правонаступником первинного виконавця відносно його прав і обов`язків за договором.

На підставі Акта приймання-передачі послуг від 16.07.2019, згідно з яким у період з 01 травня 2019 року по 31 травня 2019 року виконавець надав в повному обсязі послуги технічної підтримки працездатності інформаційних технологічних систем замовника, складено Рахунок №10 на оплату наданих послуг.

На підставі Акта приймання-передачі послуг від 16.07.2019, згідно з яким у період з 01 червня 2019 року по 30 червня 2019 року виконавець надав в повному обсязі послуги технічної підтримки працездатності інформаційних технологічних систем замовника, складено Рахунок №11 на оплату наданих послуг.

ТОВ «МІРАТЕХ КОНСАЛТИНГ» подало на реєстрацію наступні податкові накладні: №1 від 16.07.2019, № 2 від 16.07.2019, № 3 від 16.07.2019, № 4 від 16.07.2019, № 6 від 16.07.2019, № 7 від 16.07.2019, № 8 від 16.07.2019, № 10 від 16.07.2019 і № 11 від 16.07.2019.

Згідно з квитанціями від 22.07.2019 відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкових накладних № 1 від 16.07.2019, № 2 від 16.07.2019, № 3 від 16.07.2019, № 4 від 16.07.2019, № 6 від 16.07.2019, № 7 від 16.07.2019, № 8 від 16.07.2019, № 10 від 16.07.2019 і № 11 від 16.07.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена з підстави - Обсяг постачання товару/ послуги 62.02 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп.2.1 п.2 «Критеріїв ризиковості здійснення операцій». Платнику запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Для підтвердження реальності операції, зазначеної в податкових накладних від № 1 від 16.07.2019, № 2 від 16.07.2019, № 3 від 16.07.2019, № 4 від 16.07.2019, № 6 від 16.07.2019, № 7 від 16.07.2019, № 8 від 16.07.2019, № 10 від 16.07.2019 і № 11 від 16.07.2019 ТОВ «МІРАТЕХ КОНСАЛТИНГ» було надіслані повідомлення від 05.08.2019 №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операції по податковій накладній в реєстрації якої відмовлено та документи до нього (копії поданих документів додаються в електронному вигляді).

До повідомлень позивачем щодо кожної податкової накладної, реєстрацію якої було зупинено надано: - договір, на підставі якого надавалися послуги з усіма додатками і додатковими угодами до нього; -додаткова угода про передачу всіх прав і обов`язків за вказаним вище договором позивачу; -рахунок на оплату послуг за договором за визначені періоди; - акт приймання-передачі послуг за визначені періоди, підписаний обома сторонами; - банківська виписка з особового рахунку.

За результатами розгляду повідомлень про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено Комісією Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації були прийняті наступні рішення: №1248112/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 16.07.2019, Рішення № 1248115/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 16.07.2019, Рішення № 1248114/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 16.07.2019, Рішення № 1248108/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 16.07.2019 , Рішення № 1248111/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 16.07.2019, Рішення № 1248110/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 16.07.2019, Рішення № 1248109/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 16.07.2019, Рішення № 1248116/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 16.07.2019, Рішення № 1248116/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 16.07.2019, Рішення № 1248113/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 16.07.2019 з підстав ненадання платником копій документів, а саме розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.

Вказані рішення позивачем було оскаржено, проте у задоволенні скарг відмовлено, а оскаржувані рішення залишено без змін з тих самих підстав.

Також до суду надані виписки з банківського рахунку щодо здійснення ТОВ «БРИТІШ АМЕРИКАН ТОБАККО СЕЙЛЗ ЕНД МАРКЕТИНГ УКРАЇНА» подальшої оплати за надані послуги.

Спірні правовідносини виникли з приводу правомірності відмови в реєстрації податкових накладних.

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України, щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» від 21 грудня 2016 року № 1797- VIII, внесені зміни та доповнення до Податкового кодексу України та запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю.

Положеннями п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

На виконання наведених норм законодавства позивачем сформовано податкові накладні №1 від 16.07.2019, №2 від 16.07.2019, №3 від 16.07.2019, №4 16.07.2019, №6 від 16.07.2019, №7 від 16.07.2019, №8 від 16.07.2019, №10 від 16.07.2019 і №11 від 16.07.2019 та надіслано їх на реєстрацію до ЄРПН.

Реєстрація вказаних податкових накладних була зупинена контролюючим органом з посиланням на те, що вони не відповідають вимогам п.п.2.1 п.2 «Критеріїв ризиковості платника податків», а в подальшому - у її реєстрації відмовлено з тих підстав, що позивачем не надано копій документів.

Згідно п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (у редакції, що діяла на момент формування податкової накладної) реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначений в Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року № 341), (далі - Порядок № 1246).

Відповідно до п. 2 Порядку №1246 податкова накладна, це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п. 12 Порядку №1246 Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п. 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

21 лютого 2018 року постановою Кабінету Міністрів України №117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», яка набрала чинності 22.03.2018 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 117).

Відповідно до п. 5 Порядку № 117, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Згідно з п. 6 Порядку № 117 у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до п. 7 Порядку № 117 у разі коли за результатами моніторингу податкова накладна / розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність:

1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку;

2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.

Суд зазначає, що вимоги п.п. 6 та 7 Порядку № 117 є чіткими і не припускають неоднозначне (множинне) трактування обов`язків контролюючих органів.

Пунктом 10 Порядку №117 визначено, що критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.

ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

У відповідності до вимог пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 визначені Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій (з урахуванням внесених змін, погоджених Міністерством фінансів згідно листа від 31.10.2018 № 26010-06-05/28170), перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку (погоджений Міністерством фінансів згідно листа від 22.03.2018 №26010-06-10/7849), визначені.

Відповідно до пп.2.1 п.2 вказаних Критеріїв податкові накладні/розрахунки коригування, складені платниками податку, перевіряються на відповідність ознакам ризиковості здійснення операцій: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку(ий) подано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр), дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 відсотків загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД та послуг з кодами згідно з ДКПП, перелік яких визначено ДФС відповідно до додатка, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в Таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Відповідно до вимог п. 12 та 13 Порядку № 117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;

2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;

3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Зі змісту квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних № 1 від 16.07.2019, № 2 від 16.07.2019, № 3 від 16.07.2019, № 4 від 16.07.2019, № 6 від 16.07.2019, № 7 від 16.07.2019, № 8 від 16.07.2019, № 10 від 16.07.2019 і № 11 від 16.07.2019 випливає, що фіскальним органом запропоновано платнику податків надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Відповідно до п.14 Порядку №117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Отже, можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду необхідних документів.

Суд зазначає, що у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних № 1 від 16.07.2019, № 2 від 16.07.2019, № 3 від 16.07.2019, № 4 від 16.07.2019, № 6 від 16.07.2019, № 7 від 16.07.2019, № 8 від 16.07.2019, № 10 від 16.07.2019 і № 11 від 16.07.2019 не вказано конкретного виду (переліку) необхідних документів, перелік яких встановлений у п.14 Порядку№117.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (п.16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних).

Згідно п.21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Вживання податковим органом загального посилання на ненадання платником податку копій документів є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів певних документів.

Верховний Суд у постанові від 4 серпня 2021 року у справі № 0840/4088/18 зазначив, загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення контролюючим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.

Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків, тоді як вживання контролюючим органом загального посилання на відповідний пункт Критеріїв ризиковості платника податку, без наведення відповідного положення, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження прав платника податків. Таким чином, якщо таке рішення контролюючого органу не містить та/або відповідним контролюючим органом чітко не вказано якому саме критерію ризикованості платника податку відповідав такий платник, а також не зазначено документів, яких платником податків не було подано контролюючому органу на підтвердження реальності господарських операцій, то таке рішення контролюючого органу є прийнятим не у відповідності до вимог чинного податкового законодавства.

Як випливає з матеріалів справи, контролюючим органом не сформовано конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання позивачем податкових накладних.

Суд звертає увагу на те, що у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.

Суд дійшов висновку про невідповідність спірних рішень критерію обґрунтованості.

Оскаржувані рішення прийнято ГУ ДФС необґрунтовано, без урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, у зв`язку із чим, таке рішення є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідно до пункту 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Поставною Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246, у редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин, передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Суд звертає увагу, що реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних має здійснити саме ДПС, а не ГУ ДФС (у подальшому ГУ ДПС).

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог.

Відповідно до платіжного документу № 182 від 06.09.2019 позивачем сплачено 17 289,00 грн судового збору за подання позову.

У відповідності до частин 1 і 3 ст. 139 КАС України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Отже, стягненню на користь позивача підлягає 8 644,50 грн сплаченого судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідача-1 і відповідача-2.

Керуючись статтями 2, 5-10, 19, 72-77, 90, 132-139, 143, 241-246, 250, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» (ідентифікаційний код: 43021364; 03028, м. Київ, просп. Науки, буд 41, офіс 309) до Головного управління ДПС у м. Києві (ідентифікаційний код відокремленого підрозділу: 44116011, адреса місцезнаходження: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19), Державної податкової служби України (ідентифікаційний код: 43005393; 04655, м. Київ, Львівська площа, 8) про визнання протиправними і скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправним і скасувати рішення Комісії Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: №1248112/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 16.07.2019; Рішення № 1248115/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 16.07.2019; Рішення №1248114/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 16.07.2019; Рішення № 1248108/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 16.07.2019; Рішення № 1248111/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 16.07.2019: Рішення № 1248110/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 16.07.2019; Рішення №1248109/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 8 від 16.07.2019; Рішення № 1248116/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 16.07.2019; Рішення № 1248116/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 10 від 16.07.2019; Рішення № 1248113/43021364 від 07.08.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної № 11 від 16.07.2019.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» №1 від 16.07.2019, № 2 від 16.07.2019, № 3 від 16.07.2019, № 4 від 16.07.2019, № 6 від 16.07.2019, № 7 від 16.07.2019, № 8 від 16.07.2019, № 10 від 16.07.2019 і № 11 від 16.07.2019.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. суму судових витрат у розмірі 4322 (чотири тисячі триста двадцять дві) гривні 25 (двадцять п`ять) копійок.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Міратех Консалтинг» за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України суму судових витрат у розмірі 4322 (чотири тисячі триста двадцять дві) гривні 25 (двадцять п`ять) копійок.

Повне рішення суду складено 10 червня 2025 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Шостого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя К.О. Куденков

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.06.2025
Оприлюднено12.06.2025
Номер документу128002054
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —640/17746/19

Ухвала від 08.09.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 18.08.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ключкович Василь Юрійович

Ухвала від 31.07.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпак Юрій Кононович

Ухвала від 15.07.2025

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпак Юрій Кононович

Рішення від 10.06.2025

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 10.06.2025

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 04.04.2025

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 03.02.2025

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Куденков К.О.

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні