Київський районний суд м. полтави
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяКИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙСУД М.ПОЛТАВИ
Справа №552/159/25
Провадження № 1-кс/552/1468/25
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29.07.2025 слідчий суддя Київського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого детектива Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Полтавській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, -
встановив:
Старший детектив Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Полтавській області ОСОБА_3 звернувся з клопотанням, погодженим з начальником відділу нагляду за додержанням законів органами БЕБ України Полтавської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів та їх вилучення (виїмку), які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).
Клопотання обґрунтоване тим, що детективами Територіального управління БЕБ у Полтавській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №72024171020000063, в межах якого установлено, що службові особи ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в період 2019-2024 років шляхом безпідставного відображення у бухгалтерській та податковій звітності підприємств безтоварних операцій з придбання ТМЦ, послуг по ланцюгу постачання від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), завищили податковий кредит з ПДВ та валові витрати підприємства, в результаті чого завищили від`ємне значення з ПДВ на суму 78,3 млн. грн. та умисно ухилилися від сплати податку на прибуток підприємства в особливо великих розмірах.
До матеріалів кримінального провадження долучено аналітичні продукти Управління тактичного аналізу Департаменту аналізу інформації та управління ризиками БЕБ України, згідно яких встановлено, що ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі - ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ») у період 01.09.2019 по 30.06.2024 роки відображено придбання 107 941,61 тис. м3 «Послуги по заміщенню природного газу» на загальну суму 1 086 819 428,26 грн. у т.ч. ПДВ 181 136 571,37 грн. у підприємства (яке із 08.12.2021 по 10.01.2022 рішенням ІНФОРМАЦІЯ_6 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості, було віднесено до ризикових СГД) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Крім того, встановлено, що ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (далі - ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 ») у період 01.09.2019 по 30.06.2024 роки відображено придбання 27 029,81 тис. м3 «Послуги по заміщенню природного газу» на загальну суму 329 382 298,45 грн. у т.ч. ПДВ 54 897 049,74 грн. також у підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Згідно із проведеним аналізом з березня 2023 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » починає відображати надання послуг по заміщенню газу, сировиною для можливості надання послуги «заміщення газу» є лушпиння соняшника. Згідно інформації, яка міститься в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено що за період по 30.06.2024 року в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » виписано податкових накладних із номенклатурою «лушпиння соняшника подрібнене», «Лушпиння соняшника негранульоване» разом на 270 667,85 тон.
Разом з тим, проведеним аналізом виявлено, що серед основних постачальників вказаної групи товарів для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » є суб`єкти господарювання у діяльності яких, за сукупністю ознак, виявлено ризики можливого лише документального відображення постачання товарів без можливого їх фактичного постачання в загальному обсязі 5 443,06 тон, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ФГ « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ). При цьому ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » декларує надання послуг по заміщення газу і для ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в кількості 107 941,61 тис. м. куб що разом із 27 029,81 тис. м. для ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », сумарно становить 134 971,42 тис. м. куб заміщення газу.
Аналізом документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що норма витрат лушпиння для виробництва 1 тис. тон лушпиння становить:
-на обладнанні у ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » для виробництва 1 тис. м. куб. заміщення газу необхідно витратити 2,6 тон лушпиння, відповідно до інформації наведеної вище по тексту;
-на обладнанні у ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » для виробництва 1 тис. м. куб. заміщення газу необхідно витратити 1,96 тон лушпиння
Таким чином ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для можливості надання послуг «по заміщенню газу» у кількості 107 941,61 тис. м. куб для ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » повинно було витратити 280 648,19 тон лушпиння соняшника (107 941,61 х 2,6), а для можливості надання послуг «по заміщенню газу» у кількості 27 029,81 тис. м. куб для ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » повинно було витратити 52 952,06 тон лушпиння соняшника (27029,81 х 1,96), що сумарно становить 333 600,25 тон (280 648,19 + 52 952,06), а це на 69 294,32 тон. більше від задекларованого придбання лушпиння із вирахуванням відображеної реалізації та можливого безтоварного відображеного придбання у ризикових СГД (333 600,25 (270 667,85 - 918,86 (реалізація)- 1 137,00 (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 ») - 110,40 (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ») - 68,86 (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ») 2185,00 (ФГ « ОСОБА_6 ») - 1 623,30 (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 ») - 318,50 (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 »).
Сукупність перелічених обставин може свідчити про ризик можливого лише документального відображення (без фактичного виконання) задекларованого обсягу послуг по «заміщенню газу» .
Відповідно до проведеного аналізу зареєстрованих податкових накладних в адресу ТОВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », основними постачальниками соняшникового лушпиння є ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) - (24,49% від загального обсягу) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) - (53,68% від загального обсягу). Скупний обсяг відображеного постачання від вищевказаних підприємств становить 211 593,45 тон, тобто - 78,17% від всього обсягу задекларованого придбання лушпиння соняшнику.
Разом з тим, ПП « ОСОБА_5 » декларує за вказаний період реалізацію 105 265,3160 тон «Відходи 3 категорії з соняшника», «Лушпиння соняшника», «Лушпиння соняшника гранульоване», «Малоцінні відходи насіння соняшника», «Подрібнене лушпиння соняшнику».
Встановлено, що ПП « ОСОБА_5 » всього декларує (за період із 01.01.2012 по 30.06.2024) придбання лушпиння в загальній кількості 100 958,447 тон (86 468,814+14 489,633) та відповідно його реалізацію в загальній кількості 160 782,846 тон (105 265,316 + 55 517,53), тобто реалізовано на 59 824,40 тон більше ніж придбано.
Сукупність виявлених обставин вказують на ризик здійснення ПП « ОСОБА_5 » безтоварних операцій із реалізації лушпиння соняшнику в загальній кількості 59 824,40 тон. що становить близько 37,21 % всієї відображеної реалізації та майже дорівнює обсягу відображеної реалізації в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (а саме 63 006,46 тон) за весь період.
Крім того із усього відображеного ПП « ОСОБА_5 » придбання лушпиння майже 21,38% (або 21584,15 тон із загального обсягу в 100 958,447 тон) відображено від по пов`язаного суб`єкта - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ». При цьому ПП « ОСОБА_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » входять до фінансово-промислової групи ОСОБА_7 .
Згідно інформації, яка міститься в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено що за період із 01.01.2019 по 30.06.2024 року в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » виписано податкових накладних із номенклатурою «Відходи 3 кат. з соняшника», «малоцінні відходи соняшника», «подрібнене лушпиння соняшника» разом на 238 244,80 тон.
Крім того, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » декларує за вказаний період реалізацію 268 896,27 тон товарів за номенклатурою «Лушпиння органічне», «лушпиння соняшника», «лушпиння соняшника гранульоване», «подрібнене лушпиння соняшнику».
Таким чином встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » всього декларує (за період із 01.01.2012 по 30.06.2024) придбання лушпиння в загальній кількості 307 234 тон (238 244,80 + 68 989,21) та відповідно його реалізацію в загальній кількості 347 112,90 тон (268 896,27 + 78 216,63), тобто реалізовано на 39 878,90 тон більше ніж придбано.
Сукупність виявлених обставин вказують на ризик здійснення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » безтоварних операцій із реалізації лушпиння соняшнику в загальній кількості 39 878,90 тон, що становить близько 27,19 % всієї відображеної реалізації в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (а саме від 146 687,61 тон) за весь період.
Враховуючи виявленні ризики можливих безтоварних операції серед постачальників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та у ланцюгах його основних постачальників (27% у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та 37% у ПП « ОСОБА_5 ») у відповідності із нормами витрат лушпиння для виробництва 1 тис. м. куб. заміщення газу: 2,6 тон лушпиння на обладнанні у ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та 1,96 тон лушпиння на обладнанні у ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для можливості надання послуг «по заміщенню газу» у кількості 107 941,61 тис. м. куб для ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » повинно були витратити 280 648,19 тон «лушпиння соняшника» (107 941,61 х 2,6), а для можливості надання послуг «по заміщенню газу» у кількості 27029,81 тис. м. куб для ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » повинно було витратити 52 952,06 тон лушпиння соняшника (27029,81 х 1,96), що сумарно становить 333 600,25тон (280 648,19 + 52 952,06), а це на 133 054,44 тон. більше від можливого фактичного придбання лушпиння із вирахуванням відображеної реалізації та можливого безтоварного відображеного придбання у ризикових СГД (333 600,25 (270 667,85 - 918,86 (реалізація)- 1 137,00 (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 ») - 110,40 (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 ») - 68,86 (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 ») 2185,00 (ФГ « ОСОБА_6 ») - 1 623,30 (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 ») - 318,50 (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 ») - 24 530,59 тон (37% від обсягів ПП « ОСОБА_5 ») - 39 229,53 тон (27% від обсягів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »).
Також у вказаному кримінальному провадженні в ННЦ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » призначено судову теплотехнічну експертизу.
До Підрозділу детективів Територіального управління БЕБ у Полтавській області листом ННЦ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » від 09.07.2025 №1773/25-6/25 надійшло клопотання про надання додаткових матеріалів та організації огляду, необхідних для проведення судової теплотехнічної експертизи №6346 від 09.07.2025.
Відповідно вказаного клопотання, для проведення даної судової експертизи експерт, серед іншого, просить надати необхідні документи що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Крім того, в рамках досудового розслідування досліджуються факти придбання, транспортування та зберігання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » « ІНФОРМАЦІЯ_14 » яке в подальшому мало використовуватись для надання послуг із заміщення природного газу. В ході аналізу податкової звітності встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в період здійснювало придбання «Лушпиння соняшника» у наступних СГД: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » код НОМЕР_4 , ПП « ОСОБА_5 » код НОМЕР_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » код НОМЕР_11 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » код НОМЕР_12 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » код НОМЕР_13 , ФГ « ОСОБА_6 » код НОМЕР_8 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » код НОМЕР_14 , ДП « ІНФОРМАЦІЯ_19 » код НОМЕР_15 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » код НОМЕР_9 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » код НОМЕР_16 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » код НОМЕР_17 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » код НОМЕР_18 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » НОМЕР_19 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » код НОМЕР_10 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » код НОМЕР_6 . У зв`язку з вищевикладеним для проведення відповідних жосліджень, необхідно отримати документи по вищевказаних фінансово-господарських взаємовідносинах.
Старший детектив ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, надав до суду заяву про можливість розгляду клопотання у його відсутність, просив задовольнити з підстав викладених у клопотанні.
Інші особи в порядку ч.2 ст. 163 КПК України не викликались.
Відповідно до вимог ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Частиною 6 статтею 163 КПК України передбачає, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Беручи до уваги вищевикладене, а також неможливість отримати зазначену інформацію у інший спосіб та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, встановлення об`єктивної істини та проведення всебічного досудового розслідування, наявні підстави для задоволення клопотання.
Враховуючи обсяг документів, які підлягають вилученню, вважаю за доцільне встановити строк дії даної ухвали 20 днів.
Проведення даної слідчої дії необхідно доручити детективам, які входять до групи з розслідування даного кримінального провадження, та дані щодо яких внесені до ЄРДР.
Керуючись ст. 159-166 КПК України, -
ухвалив :
Надати тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення (виїмку), які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), стосовно оригіналів фінансово-господарських документів щодо фінансово-господарських взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) із ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ФГ « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), за період з 01.09.2019 по 30.06.2025, а саме:
- Договорів з усіма додатками на підставі яких відбувались фінансово-господарські операції;
- Актів прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей/послуг, рахунків-фактур, реєстрів отриманих та виданих податкових накладних, податкових накладних, товарно-транспортних накладних, сертифікатів відповідності, карток складського обліку, довідок про вартість товарно-матеріальні цінностей/послуг, документів, які підтверджують факти оплати за товарно-матеріальні цінності/послуги;
- Журналів-ордерів, меморіальних ордерів, оборотно-сальдових відомостей аналітику по рахунках бухгалтерського обліку 311 та 631.
Та копій документів відносно роботи комплексів заміщення природного газу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме:
- Копії договорів між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » і ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_2 ) та про надання послуг з заміщення природного газу твердим біопаливом (у т.ч. №2447 від 30.08.2019 та №2119 від 24.12.2020) з усіма додатками;
- Копії договорів між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) і ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_3 ), про надання послуг з заміщення природного газу твердим біопаливом (у т.ч. № 1107 від 26.11.2021) з усіма додатками;
- Копії робочих проектів «Нове будівництво комплексу будівель і споруд для розміщення комплексу обладнання призначеного для заміщення природного газу на технологічних лініях № 3, 4 ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по АДРЕСА_1 , виконавець ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_20 ), замовник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- Копії робочих проектів «Нове будівництво комплексу будівель споруд для подачі біопалива для забезпечення потреб підприємства, що пов`язане з користуванням надрами за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Тернівський район, пром. майданчик ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
- Копії експлуатаційної документації на комплекс по заміщенню природного газу твердим біопаливом встановлений ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на технологічному обладнанні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в повному обсязі;
- Копії експлуатаційної документації на комплекс по заміщенню природного газу твердим біопаливом встановлений ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на технологічному обладнанні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в повному обсязі;
- Копії документів, в яких містяться відомості про режими роботи (режимні карти) комплексів по заміщенню природного газу твердим біопаливом на технологічному обладнанні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
- Копії документів, в яких містяться відомості про результати пусконалагоджувальних робіт комплексів по заміщенню природного газу твердим біопаливом на технологічному обладнанні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », зокрема паспорти з відмітками про прийняття окремих виробів комплексів по заміщенню природного газу твердим біопаливом;
- Копії протоколів випробування комплексів по заміщенню природного газу твердим біопаливом на технологічному обладнанні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
- Копії актів прийняття в експлуатацію комплексів по заміщенню природного газу твердим біопаливом на технологічному обладнанні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »;
- Копії документів в яких міститься інформація про модернізацію системи паливоподачі опалювальних машин на ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » у зв`язку з введенням в експлуатацію комплексів по заміщенню природного газу твердим біопаливом;
- Копії документів в яких містяться відомості про фактичне надходження кількості твердого біопалива (вага) для заміщення природного газу твердим біопаливом на технологічному обладнанні ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » в період з 01.09.2019 по 30.06.2025.
Дозвіл натимчасовий доступнадати детективам(старшимдетективам)групи детективіву даномукримінальному провадженні ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 .
Строк дії ухвали 20 днів з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м. Полтави |
Дата ухвалення рішення | 29.07.2025 |
Оприлюднено | 30.07.2025 |
Номер документу | 129145252 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Київський районний суд м. Полтави
Шиян В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні