Хмельницький окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 560/18225/24
УХВАЛА
06 листопада 2025 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Фелонюк Д.Л.
за участі:секретаря судового засідання Кліменчук О.О. позивача - ОСОБА_1 представників відповідачів - Мельничук М.М., Крамар А.В. представників третіх осіб - Керницької І.Р., Саруханян О.Г. розглянувши клопотання Вінницького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Світлий 2024", до Хмельницької міської ради , Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідачів обслуговуючий кооператив "Простір комфорту", про визнання протиправним та нечинним пункту 1 рішення від 14.06.2024 №59, визнання протиправним та скасування пункту 1 наказу від 01.10.2024 №357,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулася в суд з позовом до Хмельницької міської ради, Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради, в якому просить:
- визнати протиправним та нечинним пункт 1 (перший) рішення Хмельницької міської ради від 14 червня 2024 року №59 про затвердження містобудівної документації «Детальний план території обмеженої вулицями: вул.Степана Бандери, вул.Євгена Коновальця, проїздом між будинками АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 та 22/1, 20/2 вул.Степана Бандери, проїздом між будинком АДРЕСА_3 та будинком 6А вул.Перемоги», розроблену товариством з обмеженою відповідальністю «КАЙЛАС-К»;
- визнати протиправним та скасувати пункт 1 (перший) наказу Управління архітектури та містобудування №357 від 01.10.2024 року «Про затвердження містобудівних умов та обмежень для проектування».
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 31.12.2024 відкрито провадження в цій справі. Залучено обслуговуючий кооператив "Простір комфорту" до участі в справі №560/18225/24 в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідачів.
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 04.02.2025 залучено об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Світлий 2024" до участі в справі №560/18225/24 в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача.
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суд 02.04.2025 клопотання ОСОБА_1 про призначення у справі №560/18225/24 комплексної судової експертизи (будівельно-технічної та з питань землеустрою) задоволено. Призначено в адміністративній справі №560/18225/24 комплексну судову експертизу (будівельно-технічну та з питань землеустрою), проведення якої доручено Вінницькому науково-дослідному експертно-криміналістичному центру МВС України. Зупинено провадження у справі №560/18225/24 на час проведення експертизи до одержання її результатів.
На вирішення експертизи поставлено такі питання:
1) Чи відповідає розроблена містобудівна документація «Детальний план території обмеженої вулицями: АДРЕСА_4 , проїздом між будинками АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 та 22/1, 20/2 вул.Степана Бандери, проїздом між будинком АДРЕСА_3 та будинком 6А вул.Перемоги» вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, і, зокрема, вимогам генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького, та вимогам Державних будівельних норм? Якщо не відповідає, то в чому полягають невідповідності?
2) Чи відповідають розроблена документація із землеустрою (детальний план території, проект землеустрою) на земельну ділянку площею 2000 кв.м., кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 по АДРЕСА_5 , її формування та затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування, а також вимогам генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
3) Чи змінено та затверджено цільове призначення земельної ділянки площею 2000 кв.м., кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 по АДРЕСА_5 на призначення «для будівництва та обслуговування житлового багатоквартирного будинку» відповідно до вимог земельного законодавства та інших нормативних документів з питань землеустрою та землекористування, а також генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького? Якщо ні, то в чому полягають невідповідності?
До Хмельницького окружного адміністративного суду надійшло повідомлення Вінницького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України про не можливість виконання судової експертизи у встановлені терміни через велике поточне навантаження на експертів з виконання судових експертиз по кримінальних провадженнях, у цивільних та господарських справах. Запропоновано погодити строки виконання експертизи - у строк понад 180 днів.
Також до суду надійшло клопотання Вінницького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України про уточнення питань та надання додаткових матеріалів, необхідних для проведення експертизи.
У поданому клопотанні експертів зазначено про потребу уточнення питання №2 та запропоновано до виконання у наступних редакціях 1-3, а саме:
Чи відповідає розроблення документації із землеустрою на земельну ділянку кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 площею 0,2000 га, що розташована по АДРЕСА_5 , її формування та затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування, а також вимогам генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Чи відповідає розроблення документації із землеустрою: «Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_2 із зміною цільового призначення в межах категорії земель житлової та громадської забудови з «02.01 - Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на «02.03 - Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку» яка розташована в АДРЕСА_5 6810100000:03:002:0158» та її затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування, а також вимогам генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Чи відповідає розроблення документації із землеустрою: «Детальний план території обмеженої вулицями: АДРЕСА_4 , проїздом між будинками АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 та 22/1, 20/2 вул. Степана Бандери. проїздом між будинком АДРЕСА_3 та будинком 6А вул. Перемоги м. Хмельницький Хмельницької області» та її затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування, а також вимогам генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Також зазначено про те, що слід надати додаткові матеріали, а саме:
- оригінал або завірену якісну копію з оригіналом вірно поземельної книги (в повному обсязі з каталогами координат поворотних точок меж земельної ділянки) на земельну ділянку кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 площею 0,2000 га, що розташована по вул. Коновальця 1 у м. Хмельницький {Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області);
- розширену інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна на земельну ділянку кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 площею 0,2000 га, що розташована по АДРЕСА_5 ;
- оригінал або завірену якісну копію з оригіналом вірно документацію із землеустрою (з наявними координатами поворотніх точок меж земельної ділянки в системі координат 1963 року) на підставі якої сформовано земельну ділянку кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 площею 0,2000 га, що розташована по АДРЕСА_5 (розробник, замовник, Державний фонд документації із землеустрою та оцінки земель);
- рішення органу місцевого самоврядування щодо затвердження документації із землеустрою на підставі якої сформовано земельну ділянку кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 площею 0,2000 га, що розташована по АДРЕСА_5 ;
- оригінал або завірену якісну копію з оригіналом вірно документації із землеустрою: «Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_2 із зміною цільового призначення в межах категорії земель житлової та громадської забудови з «02.01-Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на «02.03-Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку» яка розташована в АДРЕСА_5 , 6810100000:03:002:0158» (розробник, замовник, Державний фонд документації із землеустрою та оцінки земель);
- рішення органу місцевого самоврядування щодо затвердження документації із землеустрою, передачу у власність та змини цільового призначення земельної ділянки кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 площею 0,2000 га, що розташована по АДРЕСА_5 ;
- оригінал або завірену якісну копію з оригіналом вірно документації із землеустрою: «Детальний план території обмеженої вулицями: АДРЕСА_4 , проїздом між будинками АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 та АДРЕСА_6 /1, 20/2 вул. Степана Бандери, проїздом між будинком АДРЕСА_3 та будинком 6А вул. Перемоги м. Хмельницький Хмельницької області» та її затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування, а також вимогам генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності? (розробник, замовник, Державний фонд документації із землеустрою та оцінки земель);
- витяги з генерального плану та плану зонування території міста Хмельницького з зазначенням функціональної зони території та рішення про затвердження генерального плану та плану зонування (в т. ч. внесених останніх змін) в межах земельної ділянки кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 площею 0,2000 га, що розташована по АДРЕСА_5 , станом на дату її формування;
- витяги з генерального плану та плану зонування території міста Хмельницького з зазначенням функціональної зони території та рішення про затвердження генерального плану та плану зонування (в т. ч. внесених останніх змін) в межах земельної ділянки кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 площею 0,2000 га, що розташована по АДРЕСА_5 , станом на дату передачі її у власність зі зміною цільового призначення;
- витяги з генерального плану та плану зонування території міста Хмельницького з зазначенням функціональної зони території та рішення про затвердження генерального плану та плану зонування (в т. ч. внесених останніх змін) станом на дату розроблення та затвердження документації із землеустрою: «Детального плану території обмеженої вулицями: АДРЕСА_4 , проїздом між будинками АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 та АДРЕСА_6 /1, 20/2 вул. Степана Бандери, проїздом між будинком АДРЕСА_3 та будинком 6А вул. Перемоги м. Хмельницький Хмельницької області».
В обґрунтування клопотання зазначено, що за результатами проведеного аналізу поставленого на виконання завдання встановлено, що у матеріалах адміністративної справи №560/18225/24 на арк. 170-180 наявна копія документації із землеустрою: «Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_2 із зміною цільового призначення в межах категорії земель житлової та громадської забудови з «02.01-Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на «02.03-Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку» яка розташована в АДРЕСА_5 6810100000:03:002:0158», не є документацією із землеустрою на підставі якої сформовано земельну ділянку кадастровий номер 6810100000:03:002:0158, відповідно, є різними документаціями із землеустрою.
Також наявна копія містобудівної документації: «Детальний план території обмеженої вулицями: вул. Степана Бандери. вул. Євгена Коновальця, проїздом між будинками АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 та АДРЕСА_6 /1, 20/2 вул. Степана Бандери, проїздом між будинком АДРЕСА_3 та будинком 6А вул. Перемоги м. Хмельницький Хмельницької області», розробленої та затвердженої у 2024 році, водночас, є документацією із землеустрою та не являється документацією із землеустрою на підставі якої сформовано та змінено цільове призначення земельної ділянки кадастровий номер 6810100000:03:002:0158.
Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 20.10.2025 провадження у адміністративній справі №560/18225/24 поновлено для вирішення клопотання Вінницького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України. Призначено справу до розгляду в судовому засіданні на 06.11.2025.
До суду надійшли пояснення, в яких Хмельницька міська рада зазначає, що у цій справі не є предметом спору землевпорядна документація, відповідно, відсутні правові підстави щодо вирішення експертом вказаних питань № 2, 3.
До суду надійшли письмові пояснення, в яких Управління архітектури та містобудування Хмельницької міської ради заперечує щодо задоволення клопотання експертів з посиланням на первинну позицію управління щодо безпідставності самої експертизи.
У додатках до пояснення надано витяги станом на 14.06.2024 - дату прийняття рішень №74 «Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення та надання земельної ділянки в оренду» та №59 «Про затвердження містобудівної документації «Детальний план території обмеженої вулицями: вул. Степана Бандери, вул. Євгена Коновальця, проїзд між будинками АДРЕСА_7 та 22/1, 20/2 вул. Степана Бандери, проїзд між будинком АДРЕСА_3 та будинком 6А вул. Перемоги»:
1. Витяг-схему функціонального зонування території згідно з чинною містобудівною документацією «План зонування території м. Хмельницького» (вул. Євгена Коновальця, м. Хмельницький);
2. Витяг-схему території згідно з чинною містобудівною документацією «Детальний план території обмеженого обмеженої вулицями: вул. Степана Бандери, вул. Євгена Коновальця, проїзд між будинками АДРЕСА_1 , 18/2 та 22/1, 20/2 вул. Степана Бандери, проїзд між будинком АДРЕСА_3 та будинком 6А вул. Перемоги у м. Хмельницькому» (вул. Євгена Коновальця, м. Хмельницький);
3. Витяг-схему території згідно з чинною містобудівною документацією «Коригування (внесення змін) генерального плану м. Хмельницький» (вул. Євгена Коновальця м. Хмельницький).
Щодо витягу з генерального плану та плану зонування території міста Хмельницького з зазначенням функціональної зони території та рішення про затвердження генерального плану та плану зонування (в т. ч. внесених останніх змін) в межах земельної ділянки кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 площею 0,2000 га, що розташована по АДРЕСА_5 станом на дату її формування, зазначено, що рішень органу місцевого самоврядування щодо формування земельної ділянки з кадастровим номером 6810100000:03:002:0158 не приймалось, оскільки вказана ділянка на час її реєстрації в Державному земельному кадастрі сформована із земель приватної власності.
Також до пояснень додано:
- копію рішення Хмельницької міської ради від 30.03.2011 №25 «Про затвердження плану зонування території м. Хмельницького»;
- копію рішення Хмельницької міської ради від 29.12.2022 №6 «Про затвердження містобудівної документації «Коригування (внесення змін) генерального плану м. Хмельницький»;
- копію рішення Хмельницької міської ради від 14.06.2024 №59 «Про затвердження містобудівної документації «Детальний план території обмеженої вулицями: вул. Степана Бандери, вул. Євгена Коновальця, проїзд між будинками 18/1, 18/2 та 22/1, 20/2 вул. Степана Бандери, проїзд між будинком 11, вул. Євгена Коновальця та будинком 6А вул. Перемоги»;
- копію рішення Хмельницької міської ради від 14.06.2024 №74 «Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення та надання земельної ділянки в оренду».
Щодо інших документів, запитаних експертами, повідомлено, що управлінням було направлено службовий лист до управління земельних ресурсів Хмельницької міської ради з проханням надати наявну землевпорядну документацію. Проте зазначена документація у вказаному управлінні відсутня, про що повідомлено у їхньому вихідному листі, копія якого додана до пояснень.
До суду надійшла заява обслуговуючого кооперативу «Простір комфорту» про надання документів на клопотання експерта, а саме надано проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_2 із зміною цільового призначення в межах категорії земель житлової та громадської забудови з «02.01 Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)» на «02.03 - Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку», яка розташована в м. Хмельницький, вулиця Коновальця, 1, 6810100000:03:002:0158.
У судовому засіданні позивач підтримав клопотання Вінницького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України.
У судовому засіданні представники третіх осіб не заперечували щодо задоволення зазначеного клопотання.
У судовому засіданні представники відповідачів заперечили щодо задоволення клопотання з підстав, аналогічних зазначеним в поданих поясненнях.
Заслухавши учасників справи, суд зазначає таке.
Відповідно до частини 1 статті 102 Кодексу адміністративного судочинства України суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов: 1) для з`ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо; 2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності.
Згідно з частиною 4 статті 102 Кодексу адміністративного судочинства України питання, з яких має бути проведена експертиза, що призначається судом, визначаються судом.
Відповідно до частини 1 статті 105 Кодексу адміністративного судочинства України матеріали, необхідні для проведення експертизи, експерту надає суд, якщо експертиза призначена судом.
Експерт не має права з власної ініціативи збирати матеріали для проведення експертизи (частина 2 статті 105 Кодексу адміністративного судочинства України).
Щодо пояснень відповідачів, то суд зазначає, що їх обґрунтування стосуються факту призначення судом експертизи.
З огляду на зазначене, вказані обґрунтування можуть бути підставою для апеляційного оскарження ухвали суду про призначення експертизи, а не відмови у затвердженні питань у запропонованих експертом редакціях.
Крім того, суд враховує, що постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 28.08.2025 у справі №560/18225/24 апеляційні скарги Хмельницької міської ради та обслуговуючого кооперативу "Простір комфорту" залишено без задоволення, а ухвалу Хмельницького окружного адміністративного суду від 02 квітня 2025 року - без змін.
Разом з тим у клопотанні експерта експерт просить з метою належного проведення призначеної комплексної судової будівельно-технічної та експертизи з питань землеустрою надати дозвіл на використання відомостей (інформації) з інтернет-ресурсів.
Суд зазначає, що наразі відсутні підстави, які б перешкоджали наданню судовому експерту дозволу на використання відомостей (інформації) з інтернет-ресурсів.
Вінницький науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України повідомив про не можливість виконання судової експертизи у встановлені терміни через велике поточне навантаження на експертів з виконання судових експертиз по кримінальних провадженнях, у цивільних та господарських справах та просив погодити строки виконання експертизи - у строк понад 180 днів.
Щодо цього клопотання суд зазначає та враховує таке.
Відповідно до пункту 1.13 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 №53/5, строк проведення експертизи встановлюється керівником експертної установи (або заступником керівника чи керівником структурного підрозділу) і не повинен перевищувати 90 календарних днів.
У разі значного завантаження експерта (за наявності у нього на виконанні одночасно понад десять експертиз, у тому числі комісійних та комплексних) більший розумний строк установлюється за письмовою домовленістю з органом (особою), який (яка) призначив(ла) експертизу (залучив(ла) експерта), після попереднього вивчення експертом наданих матеріалів.
У разі відмови органу (особи), який (яка) призначив(ла) експертизу (залучив(ла) експерта), у погодженні запропонованого розумного строку проведення експертизи матеріали справи повертаються з пропозицією призначити експертизу іншим суб`єктам судово-експертної діяльності, визначеним у статті 7 Закону України «Про судову експертизу».
Також, учасники справи №560/18225/24 не висловили заперечень щодо проведення експертизи у строк понад 180 днів.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про необхідність погодження строку проведення експертизи, призначеної ухвалою суду від 02.04.2025 у справі №560/18225/24, у строк понад 180 днів.
При цьому суд враховує, що повернення матеріалів справи задля вирішення питання про доручення проведення дослідження іншій експертній установі лише призведе до затягування розгляду справи.
Враховуючи, що ухвала з питань призначення експертизи від 02.04.2025 у справі №560/18225/24 набрала законної сили, а провадження у справі було поновлено виключно для розгляду клопотання Вінницького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України, суд вважає за необхідне зупинити провадження у справі №560/18225/24 для продовження проведення експертизи, призначеної ухвалою суду від 02.04.2025, на час проведення експертизи до одержання її результатів.
Керуючись статті 236, статтями 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
клопотання Вінницького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України в адміністративній справі №560/18225/24 задовольнити.
На вирішення експертизи поставити уточнені питання:
1) Чи відповідає розроблена містобудівна документація «Детальний план території обмеженої вулицями: вул.Степана Бандери, вул.Євгена Коновальця, проїздом між будинками АДРЕСА_7 та 22/1, 20/2 вул.Степана Бандери, проїздом між будинком 11 вул.Євгена Коновальця та будинком 6А вул.Перемоги» вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, і, зокрема, вимогам генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького, та вимогам Державних будівельних норм? Якщо не відповідає, то в чому полягають невідповідності?
2) Чи відповідає розроблення документації із землеустрою на земельну ділянку кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 площею 0,2000 га, що розташована по АДРЕСА_5 , її формування та затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування, а також вимогам генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
3) Чи відповідає розроблення документації із землеустрою: «Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_2 із зміною цільового призначення в межах категорії земель житлової та громадської забудови з « 02.01 -Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на « 02.03 - Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку» яка розташована в АДРЕСА_5 6810100000:03:002:0158» та її затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування, а також вимогам генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
4) Чи відповідає розроблення документації із землеустрою: «Детальний план території обмеженої вулицями: вул. Степана Бандери, вул. Євгена Коновальця, проїздом між будинками АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 та 22/1, 20/2 вул. Степана Бандери. проїздом між будинком АДРЕСА_3 та будинком 6А вул. Перемоги м. Хмельницький Хмельницької області» та її затвердження вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування, а також вимогам генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
5) Чи змінено та затверджено цільове призначення земельної ділянки площею 2000 кв.м., кадастровий номер 6810100000:03:002:0158 по вул. Коновальця, 1 у м.Хмельницький на призначення «для будівництва та обслуговування житлового багатоквартирного будинку» відповідно до вимог земельного законодавства та інших нормативних документів з питань землеустрою та землекористування, а також генерального плану міста Хмельницького, плану зонування території міста Хмельницького? Якщо ні, то в чому полягають невідповідності?
Надіслати Вінницькому науково-дослідному експертно-криміналістичному центру МВС України матеріали адміністративної справи №560/18225/24.
Зобов`язати учасників справи надати для проведення експертизи додаткові документи, зазначені в клопотанні Вінницького науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України.
Погодити строк проведення експертизи, призначеної ухвалою суду від 02.04.2025 у справі №560/18225/24, у строк понад 180 днів.
Вінницькому науково-дослідному експертно-криміналістичному центру МВС України після проведення експертизи повернути матеріали справи №560/18225/24 разом з відповідним висновком.
Попередити експерта про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов`язків.
Зупинити провадження у справі №560/18225/24 для продовження проведення експертизи, призначеної ухвалою суду від 02.04.2025, на час проведення експертизи до одержання її результатів.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення, а у випадку, якщо в судовому засіданні було проголошено вступну та резолютивну частини ухвали суду, - з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складене 10 листопада 2025 року
Головуючий суддя Д.Л. Фелонюк
| Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
| Дата ухвалення рішення | 06.11.2025 |
| Оприлюднено | 12.11.2025 |
| Номер документу | 131663503 |
| Судочинство | Адміністративне |
| Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Фелонюк Д.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні