6/19-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 тел. 66-03-00, 66-11-31 http://vn.arbitr.gov.ua
І м е н е м У к р а ї н и
РІШЕННЯ
29 січня 2008 р. Справа 6/19-08
за позовом:Товариства з обмеженою відповідальністю "Техенерго - ЛТД", м. Вінниця
до:Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Техпром-Продукт", м. Вінниця
про стягнення 2500 грн. заборгованості.
Головуючий суддя
При секретарі судового засідання
Представники
позивача : Ільніцький І.І. - директор (паспорт АА 727132 від 22.03.98).
відповідача : не з'явився
ВСТАНОВИВ :
Подано позов про стягнення 2500,00 грн. заборгованості.
Відповідач направив через канцелярію суду (вх. №688 від 22.01.2008р.) відзив на позов, в якому заборгованість в сумі 2500,00 грн. визнає в повному обсязі та просить розглянути справу без участі свого представника.
Представник позивача заявив клопотання про відмову здійснення технічної фіксації судового процесу засобами звукозапису, яке підлягає задоволенню як таке, що не суперечить вимогам ч.7 ст. 81-1 ГПК України.
Розглянувши матеріали справи та заслухавши представника позивача, суд встановив, що 27.10.2004 року між Позивачем та Відповідачем було укладено договір купівлі-продажу №ТПП-09-04. Відповідно до п.2.1. Договору Відповідач зобов'язався виготовити і поставити Позивачеві 10 сушарок типу „Садочок", а саме: 7 шт. „Садочок-1М" і 3 шт. „Садочок-2М"
Згідно з п. 2.2. Договору №ТПП-09-04 сторони погодили наступний графік постачання сушарок: 3 шт. „С-1М" - до 01.11.2004 року, решта сушарок до 15.02.2005 року. Загальна вартість сушарок, що поставляються Позивачеві на підставі Договору №ТПП-09-04, складає 24820,00 грн. (п.4.1. Договору №ТПП-09-04). За сушарки Позивач повинен був розраховуватися наступним чином: попередня оплата у розмірі 35% від суми договору, а саме 8687,00 грн. -на протязі 5 днів від дати підписання договору; остаточний розрахунок в сумі 16133,00 грн. - на день поставки усіх сушарок.
27.10.2004 року між Позивачем та Відповідачем укладено договір на виконання робіт №ТПП-08-04, згідно з яким Відповідач мав розробити та передати Позивачеві письмові матеріали (п. 1.1 Договору №ТПП-08-04). Вартість робіт згідно з Договором №ТПП-08-04 складає 7446 грн. (п. 3.1 Договорі №ТПП-08-04). Оплата проводиться наступним чином: попередня оплата у розмірі 50% від суми договору, а саме 3723,00 грн. - на протязі 5 днів від дати підписання договору; остаточний розрахунок в сумі 3723,00 грн. - в термін до 10.02.2005 року.
27.10.2004 року Позивач платіжним дорученням №323 оплатив Відповідачеві грошову суму в розмірі 12410,00 грн. Згідно з листом №02/11-04 від 02.11.2004 року Позивач уточнив призначення платежу згідно з платіжним дорученням №323 від 27.10.2004 року. З суми платежу в розмірі 12410,00 грн. - 8687,00 грн. є попередньою оплатою по Договору №ТПП-09-04 від 27.10.2004 року, а 3723,00 грн. є попередньою оплатою по Договору №ТПП-08-04 від 27.10.2004 р.
27.10.2007 року платіжним дорученням №324 Позивач перерахував Відповідачеві 3723,00 грн. решти вартості робіт згідно з Договором №ТПП-08-04 від 27.10.2004 року.
02.11.2004 року між Позивачем та Відповідачем було підписано Акт передачі-приймання виконаних робіт згідно договору №ТПП-08-04 від 27.10.2004 року. Таким чином, по Договору №ТПП-08-04 і Позивач, і Відповідач виконали свої зобов'язання в повному обсязі.
В листопаді 2004 року Відповідач поставив Позивачеві три сушарки „Садочок-1М" на підставі Договору №ТПП-09-04. Передача сушарок підтверджується накладною №10, підписаною уповноваженими представниками сторін.
27.12.2004 року платіжним дорученням №370 Позивач сплатив Відповідачеві 4000,00 грн. за сушки „Садочок". Вказаний платіж є оплатою по Договору №ТПП-09-04 від 27.10.2004 року.
Таким чином, на підставі договору №ТПП-09-04 Позивач здійснив попередню оплату вартості сушарок в розмірі 12687 грн. (8687,00 грн. платіжним дорученням №323 від 27.10.2004 р. та 4000,00 грн. платіжним дорученням №370 від 27.12.2004 р.). Відповідач поставив Позивачеві лише першу партію сушарок на суму 5880,00 грн. Решту сушарок в встановлений строк (до 15.02.2005 року) Відповідач не передав.
Відповідно до ст. 526 ЦК України, зобов'язання повинні виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Відповідно до ч.1 ст. 193 ГК України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що звичайно ставляться.
Відповідно до ч.2 ст. 693 ЦК України якщо продавець, який одержав суму попередньої оплати товару, не передав товар у встановлений строк, покупець має право вимагати передання оплаченого товару або повернення суми попередньої оплати.
Оскільки Відповідач отримав попередню оплату в розмірі 12687,00 грн., поставив лише першу партію товару на суму 5880,00 грн., а решту товару в встановлений строк не передав, то Позивач листом №7/05 від 19.05.2006 року пред'явив вимогу про повернення суми попередньої оплати в розмірі 6807,00 грн.
23.06.2006 року Відповідач повернув Позивачеві попередню оплату в розмірі 4307,00 грн. В призначенні платежу Відповідач чітко вказав, що він повертає кошти за непоставлений товар сушарки по договору №ТПП-09-04 від 27.10.2004 року.
Таким чином, борг Відповідача перед Позивачем становить 2500,00 грн., що стверджується актом звірки взаємних розрахунків станом на 31.12.07р.
За таких підстав позов стверджується договором, первинними бухгалтерськими документами, актом звірки взаємних розрахунків станом на 31.12.07р. і підлягає задоволенню на підставі ст. 693 ЦК України.
Відповідач направив через канцелярію суду (вх. №8 від 22.01.2008р.) заяву про розстрочку виконання рішення суду рівними частинами по 500,00 грн. щомісячно.
Представник позивача проти розстрочки виконання рішення суду не заперечує.
Враховуючи доводи відповідачата та те, що позивач проти розстрочення виконання рішення не заперечує, клопотання підлягає задоволенню на підставі п.6 ст.83 ГПК України.
Керуючись ст. 693 ЦК України. ч.5 ст.22, п. 6 ст.83, ст.ст. 49, 82,84,85, 115,116, ГПК України ,-
ВИРІШИВ :
Позов задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Техпром-Продукт"(Юридична адреса: 21021, м. Вінниця, вул. Порика, 29, Поштова адреса: 21021, м. Вінниця, вул.бОО-річчя, 17 рах№260037004 в ВОД АППБ „Аваль" м. Вінниці, МФО 302247, код ЄДРПОУ 31601885) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Техенерго - ЛТД" (21050, м. Вінниця, вул. Визволення, 8, к.60, р/рах. №26009050239150 в ВОФ АКБ „Укрсоцбанк" МФО 302010, код ЄДРПОУ 23061872) - 2500,00 грн. заборгованості.
Розстрочити виконання рішення суду в цій частині починаючи з лютого 2008р. по липень 2008р. зі сплатою рівними частками по 500,00 грн. щомісяця.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Техпром-Продукт"(Юридична адреса: 21021, м. Вінниця, вул. Порика, 29, Поштова адреса: 21021, м. Вінниця, вул.бОО-річчя, 17 рах№260037004 в ВОД АППБ „Аваль" м. Вінниці, МФО 302247, код ЄДРПОУ 31601885) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Техенерго - ЛТД" (21050, м. Вінниця, вул. Визволення, 8, к.60, р/рах. №26009050239150 в ВОФ АКБ „Укрсоцбанк" МФО 302010, код ЄДРПОУ 23061872) 102,00 грн. витрат зі сплати державного мита, 118,00 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Видати накази після набрання рішенням законної сили.
Суддя
Повний текст рішення суду оформлено і підписано відповідно до вимог ст.84 ГПК України 31 січня 2008 р.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2008 |
Оприлюднено | 05.02.2008 |
Номер документу | 1327178 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні